Σε έναν επεισοδιακό αγώνα η Ferrari έκανε το 1-2 με τον Leclerc πρώτο έπειτα από μεγάλη μάχη με τον Verstappen! Τρίτος ο Hamilton ενώ σε εφιάλτη εξελίχθηκε ο αγώνας για την Red Bull…
Η εκκίνηση ήταν εντυπωσιακή με τον Leclerc να κλείνει επιθετικά την εσωτερική στον Verstappen. Ο Ολλανδός θα έστριβε δεύτερος μπροστά από τον Sainz, τη στιγμή που ένα στιγμιαίο “ψάρεμα” της RB18 του Perez θα έδινε την ευκαιρία στον Hamilton να περάσει τέταρτος. Ο Perez θα έχανε και την 5η θέση από τον Magnussen την στιγμή που ο Bottas καταποντιζόταν στην 14η θέση.
Σύντομα ο Perez θα ανέβαζε ρυθμό προσπερνώντας τον Magnussen έπειτα από μπλοκάρισμα που είχε ο τελευταίος στην αρχή του τρίτου γύρου. Ο Δανός θα έχανε άλλη μία θέση από τον Russell έπειτα από ένα ακόμη λάθος στην στροφή 1.
Αναπόφευκτη φθορά
Τα καινούργια μονοθέσια αποδείχτηκαν αρκετά δύστροπα με μεγάλο φορτίο καυσίμου. Επιπλέον, η μεγάλη φθορά στην soft γόμα δυσκόλεψε περαιτέρω τους οδηγούς. Όλο το grid πλην των McLaren είχε επιλέξει να ξεκινήσει με αυτήν. Για την ομάδα από το Woking η τραγωδία του Σαββάτου συνεχίστηκε και την Κυριακή. Οι Norris-Ricciardo θα παρέμεναν εκτός ρυθμού σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.
Στην αρχή του 10ου γύρου ο Leclerc είχε ανοίξει διαφορά 3 δευτερολέπτων από τον Verstappen, με τον Sainz επτά πιο πίσω. Ο Hamilton κρατιόταν με σχετική άνεση πίσω από τον Ισπανό αλλά σύντομα θα έπρεπε να αντιμετωπίσει τον Perez ο οποίος δεν άργησε να βρεθεί κοντά στον διαχύτη της W13. Η κίνηση του Sergio θα ξεκινούσε στην στροφή 1 για να ολοκληρωθεί στην είσοδο της 4. Η Mercedes δεν μπορούσε να ακολουθήσει τον ρυθμό των πρωτοπόρων.
Τα ελαστικά του Hamilton είχαν αρχίσει να φθείρονται και ο Βρετανός θα έμπαινε για την hard γόμα στον 12ο γύρο. Η σύντομη μονομαχία του με τον Zhou στον γύρο εξόδου κατέδειξε την δυσκολία των νέων μονοθεσίων -λόγω και του περιορισμού της χρήσης ηλεκτρικών κουβερτών- να φέρουν γρήγορα τα ελαστικά τους σε θερμοκρασία λειτουργίας.
Η συνέχεια της μονομαχίας του Σαββάτου
Ο Verstappen αντιμετώπιζε προβλήματα με την ελκτική πρόσφυση της RB18 με τη διαφορά του από τον Leclerc να αγγίζει στον 15ο γύρο τα 4 δευτερόλεπτα. Τότε η Red Bull θα επιχειρούσε το undercut βάζοντας τα soft στον Verstappen. Πίσω του θα έμπαινε ο Sainz ο οποίος σε εκείνο το σημείο βρισκόταν πιο κοντά στον Perez παρά στον Verstappen.
Ένα γύρο αργότερα ήταν η σειρά του Leclerc να σταματήσει. Ο Charles θα κρατιόταν μετά βίας μπροστά στην στροφή 1 και από εκεί θα άρχιζε μία συγκλονιστική μονομαχία μεταξύ εκείνου και του Verstappen. Στην αρχή του 17ου γύρου ο Max βουτάει εντυπωσιακά στα φρένα για την πρώτη στροφή. Η απάντηση του Leclerc είναι άμεση από την εξωτερική της 4.
Στον επόμενο γύρο ο Verstappen θα περνούσε και πάλι θεαματικά στην πρώτη στροφή αλλά ο Leclerc θα απαντούσε και πάλι, παίρνοντας την εσωτερική αυτή τη φορά της 4. Ο Max θα επιχειρούσε ξανά στην αρχή του 19ου γύρου -όντας αρκετά πιο πίσω αυτήν την φορά- με αποτέλεσμα να μπλοκάρει τον εσωτερικό τροχό. Ο Leclerc κρατήθηκε σοφά στην εξωτερική κερδίζοντας οριστικά την πρώτη μάχη.
Ferrari εναντίον Red Bull
Αναμφίβολα, στην τραχιά άσφαλτο του Sakhir, η μεσαία γόμα της Pirelli αποδείχτηκε το πιο καλά ισορροπημένο ελαστικό για τον αγώνα. Αυτήν θα επέλεγε ο Verstappen στον 31ο γύρο κατά τη δεύτερη στάση του. Στον αμέσως επόμενο γύρο ο Leclerc θα απαντούσε φορώντας κι εκείνος την medium. Παρά την ισχύ του undercut στο Μπαχρέιν ο Charles θα έβγαινε και πάλι μπροστά, πιο άνετα αυτή τη φορά.
Η F1-75 πλέον φαινόταν ανώτερη από την RB18 και στην διαχείριση των ελαστικών με τον Leclerc να ανοίγει τη διαφορά κατά βούληση. Αυτό θα ανάγκαζε την Red Bull να πετάξει λευκή πετσέτα, ουσιαστικά, φωνάζοντας τον Verstappen για στάση στον 44ο γύρο. Ο Max θα έβγαινε τρίτος πίσω από τον Sainz παραπονούμενος για προβλήματα με το τιμόνι.
Ο αγώνας των Ταύρων εκτροχιάζεται
Τα προβλήματα αυτά όμως θα ήταν μόνο η αρχή. Στον 46ο γύρο θα εγκατέλειπε ο Gasly με πρόβλημα στην μονάδα ισχύος. Αυτό προκάλεσε αυτοκίνητο ασφαλείας με την πλειονότητα των οδηγών να εκμεταλλεύεται την ευκαιρία για το δωρεάν pit stop. Όλα τα μονοθέσια πια φορούσαν τα soft Pirelli. Η πρώτη πεντάδα ήταν Leclerc, Verstappen, Sainz, Perez και Hamilton.
Το Safety Car θα έμενε μέχρι και τον 50ο γύρο στην πίστα. Σε όλο το μεσοδιάστημα ο Verstappen συνέχισε να ενημερώνει την ομάδα του ότι το τιμόνι είχε βαρύνει πολύ. Φαινόταν πώς θα έπρεπε απλώς να υπομείνει αυτήν την δυσκολία εν όψει μιας δεύτερης μονομαχίας με τον Leclerc. Όμως εκείνη δεν θα ερχόταν ποτέ.
Αρχικά, στην επανεκκίνηση ο Max έκανε λάθος κλείνοντας πολύ στην εσωτερική της τελευταίας στροφής. Ο Leclerc έφυγε άνετα μπροστά την στιγμή που εκείνος ήταν αναγκασμένος να αμυνθεί έναντι του Sainz. Οι Sainz-Hamilton θα πίεζαν τις δύο Red Bull με εκείνην του Verstappen να αντιμετωπίζει πλέον προβλήματα και με την μπαταρία. Αυτό θα κατέστρεφε τον αγώνα του Ολλανδού ο οποίος θα εγκατέλειπε στον 55ο γύρο.
Όμως, ο εφιάλτης για την Red Bull δεν είχε ολοκληρωθεί ακόμη. Καθώς η μόνη RB18 που είχε απομείνει έμπαινε στην πρώτη στροφή του τελευταίου γύρου ο κινητήρας έσβησε αναγκάζοντας τον Perez σε τετ-α-κε και εγκατάλειψη. Έτσι, η τρίτη θέση πέρασε στον Hamilton, ένα αποτέλεσμα που πριν την εκκίνηση φάνταζε απίθανο για τον Βρετανό. Την βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Russell, Magnussen, Bottas, Ocon, Tsunoda, Alonso και Zhou, οποίος κατάφερε να βαθμολογηθεί στο ντεμπούτο του!
Ιδανικό ξεκίνημα
Η ημέρα όμως ανήκε στην Ferrari. Η Scuderia έπειτα από δύο δύσκολα χρόνια φαίνεται πώς έχει επιστρέψει δυναμικά. Το πρωτάθλημα, φυσικά, μόλις έχει ξεκινήσει. Σε μία τόσο μεγάλη σεζόν, με νέα μονοθέσια είναι πολύ εύκολο να ανατραπούν οι ισορροπίες ανά πάσα στιγμή. Η κατάληξη του αγώνα για τις Red Bull είναι η καλύτερη απόδειξη. Η συνολική εικόνα στο Μπαχρέιν, ωστόσο, δεν μπορεί παρά να γεμίζει με αισιοδοξία τους ανθρώπους της. Ιδίως τον Charles Leclerc.