Παρασκευή, 09 Νοεμβρίου 2018 20:11

Χωρίς Ράλλυ Ακρόπολις το 2019

Γράφτηκε από τον

Ο ελληνικός αγώνας σε κατ' αρχήν συμφωνία για επιστροφή στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ το 2020

Το Ράλλυ Ακρόπολις δεν θα διεξαχθεί το 2019, ανακοίνωσε η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ). Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το 2019 θα είναι ένα έτος ανασύνταξης για τον αγώνα, καθώς υπάρχει κατ' αρχήν συμφωνία με το ERC για επιστροφή στο πρόγραμμα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι το 2020.

Στο πρόγραμμα του 2019 που ανακοίνωσε απόψε το ERC, και το οποίο απομένει να πάρει την έγκριση του Παγκοσμίου Συμβουλίου του Μότορσπορ στις αρχές Δεκεμβρίου, προστέθηκε -στη θέση του Ακρόπολις- το ασφάλτινο Ράλλυ Ουγγαρίας.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΟΜΑΕ: "Το 2019 θα είναι έτος ανασύνταξης για το Ράλλυ Ακρόπολις, καθώς η ΟΜΑΕ από κοινού με το Eurosport κατέληξαν στην απόφαση να μην διεξαχθεί ο αγώνας την επόμενη χρονιά. Η απόφαση είναι αποτέλεσμα της επιτακτικής, πλέον, ανάγκης να τεθούν υγιείς -οικονομικές και θεσμικές- βάσεις για το Ράλλυ Ακρόπολις, ώστε το 2020 να επιστρέψει στο πρόγραμμα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ - κάτι για το οποίο υπάρχει κατ' αρχήν συμφωνία με τον Promoter του ERC.

Με πλήρη συναίσθηση της σημασίας και της Ιστορίας του Ράλλυ Ακρόπολις για τον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό, και τους χιλιάδες φίλους του, η συγκεκριμένη απόφαση ήταν εξαιρετικά δύσκολη για την ΟΜΑΕ - όμως και αναγκαία για να οικοδομηθεί το σταθερό υπόβαθρο που απώλεσε, στα χρόνια της οικονομικής κρίσης της χώρας μας, ο «εθνικός μας αγώνας».

Πέραν του ότι κάλυψε το 2015 -για να διασώσει το Ακρόπολις εκείνης της χρονιάς- το υπέρογκο βάρος που αφορούσε στη δέσμευση του τότε υφυπουργού Αθλητισμού για την πληρωμή του παραβόλου του αγώνα, η ΟΜΑΕ έκτοτε επωμιζόταν τις ζημίες που παρουσίαζε, κάθε χρόνο ανεξαιρέτως, το οικονομικά ελλειμματικό Ράλλυ Ακρόπολις. Και, επιπλέον, αναγκαζόταν να αναλαμβάνει με ίδιες δυνάμεις τη διοργάνωση του αγώνα και όχι με «εξωτερικούς συνεργάτες» - επιβαρύνοντας, έτσι, υπέρ το δέον, τα κορυφαία στελέχη της που έτσι κι αλλιώς προσέφεραν τις υπηρεσίες τους εθελοντικά.

Η διαιώνιση του προβλήματος δεν είχε τίποτα καλό να προσφέρει ούτε στον αγώνα, ούτε στον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Η κρισιμότατη συμβολή των συνδιοργανωτών μας -της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας και του Δήμου Λαμιέων-, όπως επίσης και των χορηγών μας ΕΚΟ και SEAJETS, εξασφάλιζε την ορθή και επιτυχημένη διοργάνωση του αγώνα, καθώς και τις υποχρεώσεις προς τον Promoter. Σε καμία περίπτωση, όμως, η ΟΜΑΕ δεν είναι αυτή που θα επιβαρύνει τους συνδιοργανωτές και χορηγούς του αγώνα με βάρη που δεν τους αναλογούν.

Τα βάρη αυτά δεν θα είχαν δημιουργήσει το υφιστάμενο ασθενές οικονομικό υπόβαθρο του Ράλλυ Ακρόπολις αν οι υπόλοιποι φορείς, που είχαν διαδοχικά δεσμευθεί για την υποστήριξη του αγώνα τα τελευταία τέσσερα έτη, κάλυπταν τις σαφείς δεσμεύσεις τους - κάτι που, μέχρι σήμερα, στην πλειοψηφία των περιπτώσεων δεν έχει συμβεί.

Η σημασία της έλλειψης ισχυρού κρατικού υποστυλώματος του Ράλλυ Ακρόπολις πολλαπλασιάζεται αν αναλογιστεί κανείς πως χρόνο με το χρόνο γίνεται όλο και πιο σαφές ότι ένας διεθνής αγώνας αυτοκινήτων, σε πρωταθλήματα μεγάλης εμβέλειας και παγκόσμιας προβολής, δεν μπορεί να υπάρξει δίχως τη συμμετοχή της ύψιστης διοίκησης του κράτους που τον ζητά και τον διοργανώνει. Με λίγα λόγια, η ανάληψη ενός κορυφαίου αγώνα Ράλλυ έχει ήδη μετατραπεί αποκλειστικά σε αποτέλεσμα πολιτικής απόφασης, με σαφές και ορατό αντάλλαγμα την προβολή της χώρας σε όλο τον κόσμο - με όλα τα πολιτισμικά και τουριστικά οφέλη που αυτή αποφέρει.

Κατά συνέπεια, ελπίζοντας στην καλή συνεργασία της ΓΓΑ και του Υπουργού, καθώς και του ΕΟΤ, και εκτιμώντας την απόλυτη εμπιστοσύνη των συνδιοργανωτών και χορηγών της σε αυτή τη δύσκολη περίοδο, η ΟΜΑΕ θα αφιερώσει όλες τις δυνάμεις της για να διαμορφώσει ένα υγιές πλαίσιο, οικονομικό και θεσμικό, ώστε από το 2020 το Ράλλυ Ακρόπολις να διοργανώνεται σε υγιείς βάσεις - κάτι απολύτως απαραίτητο για οποιαδήποτε σκέψη περαιτέρω ανάπτυξής του".

Πηγή: Sport24.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 09 Νοεμβρίου 2018 22:35

Σχετικά Άρθρα

  • ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022: Θεατές έκοψαν δέντρο με αλυσοπρίονο γιατί τους... έκρυβε τη θέα - Δείτε βίντεο
    ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022: Θεατές έκοψαν δέντρο με αλυσοπρίονο γιατί τους... έκρυβε τη θέα - Δείτε βίντεο

    Δεν σταματάνε τα σκηνικά από το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις που ντροπιάζουν τη χώρα.

    Μετά τον άνδρα που περπατούσε μέσα στην ειδική και αντί να αναγνωρίσει ότι έθετε σε κίνδυνο την ίδια του τη ζωή ζητούσε και τα «ρέστα», ήρθε στη δημοσιότητα ακόμη ένα βίντεο που μαρτυρά πως μέρος του κόσμου που παρακολουθεί το σημαντικό αυτό event θα... έπρεπε να καθίσει σπίτι του!

    Στο νέο, ακόμη πιο ντροπιαστικό ντοκουμέντο, ένας άντρας παίρνει την απόφαση να κόψει ένα δέντρο με αλυσοπρίονο που έχει φέρει μαζί του (!) γιατί έκρυβε τη θέα σε αυτόν και τους υπόλοιπους που βρίσκονταν στο σημείο.

    Το βίντεο γίνεται ακόμη χειρότερο όταν το παρακολουθήσει κανείς με ήχο, μιας και οι υπόλοιποι όχι μόνο δεν προσπάθησαν να τον λογικέψουν, αλλά του φώναζαν και του σφύριζαν για να τον εμψυχώσουν, με ατάκες όπως «δώσ' το, δώσ' το»! Στο τέλος, το πανηγύρισαν κιόλας!

    Ό,τι και να πει κανείς, είναι λίγο... Δείτε το ντροπιαστικό βίντεο:

    Πηγή: Protothema.gr

  • ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Η Hyundai τα πήρε όλα - Νικητής ο Thierry Neuville (photos & video)
    ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Η Hyundai τα πήρε όλα - Νικητής ο Thierry Neuville

    Η κορεατική ομάδα σημείωσε το πρώτο τριπλό βάθρο στην ιστορία της και ο Thierry Neuville σημείωσε την πρώτη του νίκη για φέτος.

    Τα πληρώματα της Hyundai κατέκλεισαν το βάθρο των νικητών με σημαντικές πρωτιές.

    Τι μάθαμε την Κυριακή το απόγευμα; Πολλά και ενδιαφέροντα… Πρώτον ότι ο περυσινός νικητής του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις Kalle Rovanpera ήταν άφαντος σε όλη την εξέλιξη του αγώνα. Είτε επηρεάστηκε πολύ από το ότι ξεκίναγε πρώτος την πρώτη ημέρα και «καθάριζε» τον δρόμο όντας σε ένα πολύ δύσκολο και ξηρό οδόστρωμα, είτε έχασε την συγκέντρωσή του και κατέστρεψε την όποια προσπάθεια διάκρισης στην Ε.Δ. Περιβόλι 1 το πρωί του Σαββάτου, είτε για δικούς του λόγους ήταν εντελώς έξω από τον ρυθμό του αγώνα.

    Δεύτερον μάθαμε ότι τα Toyota GR Yaris Rally1 δεν είναι άτρωτα… Βγάζουν κι αυτά μηχανικά προβλήματα και αυτό σημαίνει ότι κανένας κατασκευαστής δεν πρέπει να εφησυχάζει. Το ότι μέχρι τις αρχές καλοκαιριού η Hyundai ήταν άφαντη λόγω αμέτρητων προβλημάτων, τελικά δεν σήμαινε τίποτα, αφού ενάμιση μήνα μετά την θέση της στις κακές εμφανίσεις πήρε η Toyota και οι Κορεάτες έφτασαν να πανηγυρίζουν μία σαρωτική και επιβλητική τριπλή νίκη.

    Μάθαμε επίσης ότι αν (βέβαια με τα αν, δεν «κάνεις ταμείο»…) αν λέμε ο ιμάντας του εναλλάκτη θερμότητας δεν πρόδιδε τον Sebastien Loeb, αυτός και το Ford Puma του θα ήταν πολύ πιθανόν ο συνδυασμός που θα ανέβαινε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου.

    Τέλος μάθαμε ότι η φράση που πρώτοι οι Άγγλοι έθεσαν σαν βασική παράμετρο των αγώνων στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, θα ισχύει τελικά διαχρονικά: If you have to finish first, first you have to finish…, είχε πει εκεί στις αρχές του 1980 κάποιος Εγγλέζος και μέχρι σήμερα έχει αξία αυτή η φράση.

    Απόδειξη; Το ότι ο διεκδικητής του τίτλου WRC2, o Γάλλος Yohan Rossel με το Citroen C3 rally2, τουμπάρισε μέσα στο Ελευθεροχώρι 2 και δεν κατάφερε να εκμεταλλευτεί το γεγονός ότι ο Mikkelsen (Skoda Fabia Rally2)ήταν εκτός μάχης μετά το ΟΑΚΑ.

    wrc2

    Το EKO Ράλλυ Ακρόπολις, ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι ήταν και η τελική φάση του Junior WRC, τιο οποίο εξασφάλισε ο Εσθονός Robert Virves, ο οποίος με νίκη επί ελληνικού εδάφους κατέκτησε και τον τίτλο, ξεπερνώντας τον Sam Pajari, κορυφαίο του πρωταθλήματος μέχρι την παραμονή του αγώνα, και τον Jon Armstrong.

    Στην άτυπη ελληνική κατάταξη, πρώτοι τερμάτισαν οι Λάμπρος Αθανασούλας-Νίκος Ζακχαίος με Hyundai i20N Rally2, και ακολούθησαν οι Βασίλης & Γιάννης Βελάνης με Skoda Fabia Evo Rally2 και τρίτοι τερμάτισαν οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με Ford Fiesta Rally3, που ήταν και τρίτοι στην κατάταξη του WRC3!

    Οι συνθήκες, έδειξαν ότι το Ακρόπολις είναι «ένα»!

    Οι πέτρες που ήταν διάσπαρτες στα οδοστρώματα όλων των ειδικών διαδρομών, ειδικά στις επαναλαμβανόμενες διαδρομές, αποτελούσαν τον μεγαλύτερο κίνδυνο για την ακεραιότητα των αυτοκινήτων και των ελαστικών, ιδιαίτερα στις Ε.Δ. του Σαββάτου, τις μεγαλύτερες σε ολόκληρο τον αγώνα, οι οποίες χαρακτηρίστηκαν επίσης από τον καυτό ήλιο που ανέβασε υψηλά τις θερμοκρασίες δοκιμάζοντας μηχανές και ανθρώπους…

    Την Παρασκευή, εκτός από τα σκληρά οδοστρώματα, η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν η σκόνη και το χαλίκι, συνδυασμός που έκανε τις επιφάνειες των δρόμων πολύ ολισθηρές και με λίγο κράτημα για τους οδηγούς που ξεκινούσαν πρώτοι, ενώ σταδιακά γίνονταν όλο και πιο γρήγοροι για αυτούς που ακολουθούσαν.

    Οι πιο μικρές σε μήκος Ε.Δ. της Κυριακής συνόψισαν τα χαρακτηριστικά των προηγούμενων ημερών και διατράνωσαν για μία ακόμη φορά, ότι το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις πρώτον δεν πρέπει να το υποτιμάς ποτέ και δεύτερος «θα το κερδίσεις εάν αυτό στο επιτρέψει»
    Καταλαβαίνουμε ότι αυτό ακούγεται κάπως μεταφυσικό, αλλά σπανίως διακρίθηκε κάποιος συνδυασμός που υποτίμησε της συνθήκες στην Ελλάδα…

    Οι βαθμολογίες

    Στο πρωτάθλημα οδηγών οι βαθμολογίες είναι: Kalle Rovanpera (207), Ott Tanak (154), Thierry Neuville (106), Elfyn Evans (116), Takamoto Katsuta (100), Craig Breen (77).

    Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών η Toyota Gazoo Racing είναι πρώτη με 404β, ακολουθεί η Hyundai Motorsport με 341β, και κατόπιν η M-Sport Ford με 214β.

    wrc1

    Photos & Video: WRC.com

  • Το εμβληματικό “EKO Acropolis Rally” επιστρέφει με Μέγα Χορηγό την ΕΚΟ και ΕΚΟ SUPER SPECIAL STAGE στο ΟΑΚΑ
    Το εμβληματικό “EKO Acropolis Rally” επιστρέφει με Μέγα Χορηγό την ΕΚΟ και ΕΚΟ SUPER SPECIAL STAGE στο ΟΑΚΑ

    Αυτό τον Σεπτέμβριο το “EKO Acropolis Rally”διεξάγεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην Ελλάδα, στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA! Από τις 8 έως και τις 11 Σεπτεμβρίου, η χώρα μας θα βρεθεί στο επίκεντρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, εξασφαλίζοντας για το κοινό σε ολόκληρο τον κόσμο συναρπαστικές διαδρομές, γεμάτες αδρεναλίνη, συγκινήσεις και πολλές εκπλήξεις!

    Η ΕΚΟ, η μεγαλύτερη ελληνική εταιρία εμπορίας στην κατηγορία της, παραμένει πιστή στη δέσμευσή της να βρίσκεται δίπλα στους λάτρεις του ιστορικού αυτού ράλλυ. Έτσι, στηρίζει και φέτος τη διοργάνωσή του, συμπληρώνοντας συνολικά πάνω από 10 χρόνια υποστήριξης ενός αγώνα που αποτελεί θεσμό. Πρόκειται για μια σημαντική πρωτοβουλία που προβάλλει τη χώρα σε παγκόσμιο επίπεδο. Έχοντας ήδη σημειώσει μία άκρως επιτυχημένη διοργάνωση το 2021, το φετινό “ΕΚΟ AcropolisRally”αναμένεται να ανεβάσει τον πήχη ακόμα πιο ψηλά!

    eko rally akr 2

    Η ΕΚΟ είναι ο Μεγάλος Χορηγός του EKO Acropolis Rally αλλά και της Υπέρ-Ειδικής Διαδρομής “EKO Super Special Stage,η οποία θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη8Σεπτεμβρίου στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας (ΟΑΚΑ), αμέσως μετά την Τελετή Έναρξης. Στη συναρπαστική εκδήλωση, η ΕΚΟ υπόσχεται να φέρει στους θεατές ακόμα περισσότερες ευκαιρίες να ζήσουν με πάθος και ένταση την εμπειρία αυτού του αγώνα, μέσα από δραστηριότητες και ενέργειες που θα ανακοινωθούν σύντομα.

    Η Διευθύντρια Marketing Εγχώριας Εμπορίας του Ομίλου ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ, κ. Χριστίνα Μηλιαράκη, σημείωσε αναφορικά με το “EKOAcropolisRally” 2022:«Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια στηρίζουμε και το 2022 τον μεγαλύτερο αγώνα Ράλλυ, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Η ΕΚΟ, ως Μεγάλος Χορηγός, δεσμεύεται να στηρίξει για άλλη μια χρονιά έναν άρτια οργανωμένο αγώνα με πολλές συγκινήσεις, ανεβάζοντας την αδρεναλίνη στα ύψη. Το φετινό «ΕΚΟ AcropolisRally» -με το ΕΚΟ SuperSpecialStage στο ΟΑΚΑ- αναμένεται να προσφέρει περισσότερες μοναδικές στιγμές, μεγαλύτερες συγκινήσεις, ανεβάζοντας ακόμα πιο ψηλά τον πήχη των προσδοκιών και προσφέροντας στους θεατές την ευκαιρία να ζήσουν μια δυναμική και πολυδιάστατη εμπειρία με πρωταγωνιστή το μηχανοκίνητο σπορ. Το ΕΚΟ AcropolisRally θέλουμε να γίνει μια γιορτή για όλους: για τους νέους, τις οικογένειες, τους επισκέπτες της χώρας. Μία μοναδική ευκαιρία απόδρασης, αλλά και μία ευκαιρία να μιλήσουμε ακόμα μια φορά για την οδική ασφάλεια, την ευγενή άμιλλα, τη συνεχή προσπάθεια να γινόμαστε καλύτεροι και να βελτιώνουμε τις επιδόσεις μας».

    (Δελτίο Τύπου)

  • Αυγενάκης: Μετρήσαμε το οικονομικό και κοινωνικό αποτύπωμα του EKO Ράλλυ Ακρόπολις
    Αυγενάκης: Μετρήσαμε το οικονομικό και κοινωνικό αποτύπωμα του EKO Ράλλυ Ακρόπολις

    Αυγενάκης: «Μετρήσαμε το οικονομικό και κοινωνικό αποτύπωμα του EKO Ράλλυ Ακρόπολις, τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά και σκιαγραφούν το ευοίωνο μέλλον του» - Στην εισαγωγική ομιλία του στο Συνέδριο «ΕΚΟ Ακρόπολις Ράλλυ FORUM» ο Υφυπουργός Αθλητισμού αποκάλυψε, μεταξύ άλλων, ότι το Motorsport είναι 4ο σε αθλητική δημοφιλία στη χώρα μας

    Στα εντυπωσιακά αποτελέσματα του οικονομικού και κοινωνικού αποτυπώματος της διοργάνωσης του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, τα οποία μετρήθηκαν για πρώτη φορά από δύο έρευνες, του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και της Κάπα Research, αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, στην έναρξη του Συνεδρίου «ΕΚΟ Ακρόπολις Ράλλυ FORUM».

    Μεταξύ άλλων, αποκάλυψε λίγο πριν παρουσιαστούν αναλυτικά οι έρευνες, ότι:

    • ο μηχανοκίνητος αθλητισμός αναδείχθηκε σε 4ο πιο δημοφιλές άθλημα στη χώρα μας, μετά το ποδόσφαιρο, το μπάσκετ και τον στίβο,
    • 9 στους 10 Έλληνες υποστηρίζουν την ανάληψη διεθνών αθλητικών διοργανώσεων από τη χώρα μας;
    • 7 στους 10 Έλληνες πιστεύουν στην αξιοποίηση εμβληματικών και κεντρικών σημείων των ελληνικών πόλεων σε μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις με στόχο τη διεθνή προβολή τους;
    • Το Ράλλυ Ακρόπολις γνώρισε ιστορικά υψηλά αποδοχής από τους Έλληνες φίλους του σπορ,
    • με 7/10 Έλληνες να έχουν παρακολουθήσει μέρος του αγώνα από τηλεόραση και διαδίκτυο,
    • με 25.000 θεατές στο Σύνταγμα την πρώτη ημέρα,
    • με 300.000 θεατές στα ελληνικά βουνά, όπου έγινε κυριολεκτικά το αδιαχώρητο;
    • Το 70% του προϋπολογισμού του αγώνα προέρχεται από χορηγίες για διαφημιστική προβολή;
    • Η αξία της τηλεοπτικής προβολής, μόνο από το κανάλι της COSMOTE TV, αποτιμάται σε 3.8 εκ. €
    • Η συνολικές δαπάνες διαμονής/μετακίνησης/σίτισης άγγιξαν τα 20 εκ. ευρώ και, μάλιστα, σε συνθήκες πανδημίας.

    Ο κ. Αυγενάκης επισήμανε, μεταξύ άλλων, πως «δεν υπάρχει τίποτα πιο υγιές και τίποτα πιο αποτελεσματικό για τη διαρκή αυτοβελτίωση, από την αποτίμηση και τον απολογισμό. Μετρήσαμε το οικονομικό και κοινωνικό αποτύπωμα του EKO Ράλλυ Ακρόπολις, τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά και σκιαγραφούν το ευοίωνο μέλλον του» και υπογράμμισε «στόχος μας ήταν και παραμένει να δώσουμε υπεραξία στο κάθε ευρώ. Διότι αυτό ακριβώς είναι το μέτρο της αποτελεσματικότητας και της αποδοτικότητας στη δημόσια διοίκηση».

    Ο Υφυπουργός Αθλητισμού τόνισε, επιπλέον, ότι «η διοργάνωση του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις επιτυγχάνει ταυτόχρονα πολλούς και διαφορετικούς στρατηγικούς στόχους της Πολιτείας. Και αυτή είναι και παραμένει η φιλοσοφία και η πολιτική μας, δηλαδή η προσέλκυση μεγάλων διεθνών διοργανώσεων, διότι παρέχουν ένα υψηλότατου επιπέδου αθλητικό́ προϊόν στο ελληνικό́ και διεθνές, αθλητικό́ και όχι μόνο, κοινό.

    Επιτυγχάνεται τεράστια προβολή, ανυπολόγιστης αξίας και πολυδιάστατης μορφής της χώρας και των τοπικών κοινωνιών σε ένα παγκόσμιο κοινό εκατοντάδων εκατομμυρίων ανθρώπων. Προσφέρουν άμεσα και σημαντικότατα οικονομικά οφέλη εκατομμυρίων ευρώ στις τοπικές κοινωνίες και τέλος, καθιστούν την Ελλάδα γενικά, και τις τοπικές κοινωνίες ειδικά, τουριστικούς προορισμούς για το διεθνές κοινό, τόσο σε επίπεδο γενικού τουρισμού, όσο και σε επίπεδο αθλοτουρισμού».

    Παράλληλα, ο κ. Αυγενάκης, σημείωσε ότι «ένα σημαντικό κλειδί για την επιτυχία είναι η αυτοπεποίθηση. Και ένα σημαντικό κλειδί για την αυτοπεποίθηση είναι η προετοιμασία.

    Η χώρα διαθέτει πια την αυτοπεποίθηση, τη σιγουριά, την ελπίδα και τη γνώση!

    Και σήμερα, αναλύοντας όλα αυτά τα πολύ χρήσιμα δεδομένα, ξεκινάει η προετοιμασία.

    Είναι η αφετηρία για ακόμη πιο επιτυχημένες διοργανώσεις, είναι η αφετηρία για μια νέα περίοδο στο ελληνικό motorsport, είναι η αφετηρία για το μέλλον».

    Ολόκληρη η ομιλία του Υφυπουργού Αθλητισμού:

    «Φίλες και Φίλοι,

    σας καλωσορίζω στο ΕΚΟ Ακρόπολις Ράλλυ FORUM και σας ευχαριστώ όλους για την παρουσία σας σήμερα, εδώ.

    Είναι τιμή για εμένα, να ανοίγω τις εργασίες αυτού του συνεδρίου.

    Έχει έρθει η ώρα που πλέον τη σκυτάλη παίρνει το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις του 2022.

    Ωστόσο, πριν περάσουμε στην επόμενη διοργάνωση, θέλω να πω πως δεν υπάρχει τίποτα πιο υγιές

    και τίποτα πιο αποτελεσματικό για τη διαρκή αυτοβελτίωση, από την αποτίμηση και τον απολογισμό του δικού μας έργου ή πιο σωστά του μέχρι σήμερα έργου μας.

    Βρισκόμαστε σήμερα εδώ, σε αυτό το ενδιαφέρον συνέδριο, προκειμένου να συζητήσουμε

    για το αποτύπωμα του φετινού αγώνα, αλλά και να σκιαγραφήσουμε το μέλλον του. Να μιλήσουμε αναλυτικά για το κόστος της διοργάνωσης, για τη χώρα και για τα οφέλη της.

    Γι’ αυτό και έχουμε ήδη μετρήσει το αποτύπωμα του φετινού αγώνα, τόσο σε επίπεδο προβολής του τουριστικού και πολιτισμικού προϊόντος της χώρας μας στο εξωτερικό, όσο και ως προς την ανάπτυξη και ενίσχυση των τοπικών οικονομιών.

    Φίλες και Φίλοι,

    από την πρώτη στιγμή που ξεκινήσαμε αυτή την μεγάλη προσπάθεια με αρκετούς μέσα από αυτή την αίθουσα, πιστέψαμε ότι πρόκειται για κάτι πολύ μεγάλο.

    Το Ράλλυ Ακρόπολις έχει άλλωστε τεράστια ιστορία.

    Όμως το δικό μας όραμα ήταν η πανηγυρική επαναφορά του στο υψηλότατο επίπεδο, για να αποτελέσει και την αφετηρία μιας νέας σελίδας για το ελληνικό motorsport.

    Ασφαλώς, το motorsport είναι μια δαπανηρή υπόθεση. Είτε πρόκειται για υποδομές, είτε πρόκειται για αγωνιζόμενους, είτε πρόκειται για τη διοργάνωση. Το δικό μας όραμα ήταν η επαναφορά του να είναι μεγαλειώδης.

    Ωστόσο, καθώς δαπανώνται δημόσια χρήματα, πρέπει να γνωρίζουμε ποια είναι η απόδοση κάθε ευρώ που δαπανάται.

    Πόσο δηλαδή αυτό υπεραποδίδει ή υποαποδίδει τη δαπάνη του.

    Και στόχος μας ήταν και παραμένει να δώσουμε υπεραξία στο κάθε ευρώ. Διότι αυτό ακριβώς είναι το μέτρο της αποτελεσματικότητας και της αποδοτικότητας στη δημόσια διοίκηση.

    Χαίρομαι ιδιαίτερα διότι είναι η πρώτη διοργάνωση για την οποία γίνεται απολογισμός. Αυτό που κάνουμε δεν είναι παρά το αυτονόητο. Να δούμε δηλαδή, τι μας κόστισε, τι κερδίσαμε και ποιο είναι το αποτύπωμά της!

    Έτσι προχωρήσαμε στην ανάθεση δύο ερευνών:

    • Μια έρευνα κοινής γνώμης στην εταιρεία μετρήσεων Κάπα Research για να καταγράψει στάσεις και αντιλήψεις για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και το Ράλλυ Ακρόπολις στην Ελλάδα και
    • μία έρευνα για την μελέτη της αξίας της προβολής και του οικονομικού αποτυπώματος του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.

    Με δυο λόγια πώς βλέπει το εγχώριο κοινό τον αγώνα μας και πώς αποτιμάται συνολικά αυτή η διοργάνωση για τη χώρα μας.

    Φίλες και Φίλοι,

    τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά.

    Και μπαίνω κατευθείαν στο θέμα:

    • Ποιος μπορούσε να μας πει, όταν τον Ιούλιο του 2019 γεννήθηκε η ιδέα της επαναφοράς του εθνικού μας αγώνα που είχαμε χάσει με τρόπο ντροπιαστικό, ότι ο μηχανοκίνητος αθλητισμός θα αναδεικνυόταν σε 4ο πιο δημοφιλές άθλημα στη χώρα μας, μετά το ποδόσφαιρο, το μπάσκετ και τον στίβο;

    Μάλιστα 4ο! Καλά ακούσατε!

    • Ποιος μπορούσε να προβλέψει ότι 9 στους 10 Έλληνες υποστηρίζουν την ανάληψη διεθνών αθλητικών διοργανώσεων από τη χώρα μας;
    • Ή ότι 7 στους 10 Έλληνες πιστεύουν στην αξιοποίηση εμβληματικών και κεντρικών σημείων των ελληνικών πόλεων σε μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις με στόχο τη διεθνή προβολή τους;

    Η Athens City Stage αποτελεί το χαρακτηριστικότερο παράδειγμα και όπως γνωρίζετε στα 70 χρόνια του θεσμού, είναι η πρώτη φορά που υπερειδική διαδρομή διεξήχθη στο κέντρο της Αθήνας.

    • Ποιος μπορούσε να προβλέψει ότι το Ράλλυ Ακρόπολις θα γνωρίσει ιστορικά υψηλά αποδοχής από τους Έλληνες φίλους του σπορ,
    • με 7/10 Έλληνες να έχουν παρακολουθήσει μέρος του αγώνα από τηλεόραση και διαδίκτυο,
    • με 25.000 θεατές στο Σύνταγμα την πρώτη ημέρα,
    • με 300.000 θεατές στα ελληνικά βουνά, όπου έγινε κυριολεκτικά το αδιαχώρητο;
    • Ποιος μπορούσε να μας διαβεβαιώσει ότι οι μεγαλύτερες εταιρείες στον κλάδο τους στην χώρα θα διαγκωνίζονταν για να προβληθούν σε αυτή τη διοργάνωση; Και – ασφαλώς- τους ευχαριστούμε θερμά.
    • Ποιος μπορούσε να πει με βεβαιότητα ότι το 70% του προϋπολογισμού του αγώνα θα προερχόταν από χορηγίες για διαφημιστική προβολή;
    • Ποιος μπορούσε να πιστέψει ότι η αξία της τηλεοπτικής προβολής, μόνο από το κανάλι της COSMOTE TV, θα αποτιμάτο σε 3.8 εκ. € και ότι αθροιστικά το κοινό του Ράλλυ Ακρόπολις παγκοσμίως αριθμεί τα 48 εκ. τηλεθεατές;
    • Ποιος γνώριζε ότι η συνολική δαπάνη διαμονής/μετακίνησης/σίτισης, θα άγγιζε τα 20 εκ. ευρώ και μάλιστα σε συνθήκες πανδημίας;
    • Και ποιος μπορούσε να προβλέψει ότι για πρώτη φορά στα χρονικά ο εθνικός μας αγώνας θα αποσπάσει περιβαλλοντική πιστοποίηση 2 αστέρων από την FIA;

    Φίλες και Φίλοι,

    η πολιτική απόφαση για την επανένταξη του EKO Rally Acropolis στο πρόγραμμα του WRC αποτελεί μια σωστή στρατηγική κίνηση που επιτυγχάνει ταυτόχρονα πολλούς και διαφορετικούς στρατηγικούς στόχους της Πολιτείας.

    Και αυτή είναι και παραμένει η φιλοσοφία και η πολιτική μας, δηλαδή η προσέλκυση μεγάλων διεθνών διοργανώσεων, διότι παρέχουν ένα υψηλότατου επιπέδου αθλητικό προϊόν στο ελληνικό και διεθνές, αθλητικό και όχι μόνο, κοινό.

    Επιπλέον επιτυγχάνεται τεράστια προβολή, ανυπολόγιστης αξίας και πολυδιάστατης μορφής της χώρας και των τοπικών κοινωνιών που φιλοξενούν τη διοργάνωση, σε ένα παγκόσμιο κοινό εκατοντάδων εκατομμυρίων ανθρώπων.

    Ακόμη, μεγάλες διοργανώσεις όπως το Ράλλυ Ακρόπολις, προσφέρουν άμεσα και σημαντικότατα οικονομικά οφέλη εκατομμυρίων ευρώ στις τοπικές κοινωνίες που φιλοξενούν τη διοργάνωση.

    Και τέλος, καθιστούν την Ελλάδα γενικά, και τις τοπικές κοινωνίες ειδικά, τουριστικούς προορισμούς για το διεθνές κοινό, τόσο σε επίπεδο γενικού τουρισμού, όσο και σε επίπεδο αθλοτουρισμού, δημιουργώντας τις συνθήκες για μεσο-μακροπρόθεσμη αύξηση των αφίξεων και των εσόδων από τον εισερχόμενο τουρισμό.

    Αυτούς τους στόχους υπηρετούμε και στο πλαίσιο αυτό:

    • Φιλοξενήσαμε την Γενική Συνέλευση της Ένωσης Εθνικών Ολυμπιακών Επιτροπών (ANOC), όλο το παγκόσμιο ολυμπιακό και αθλητικό κίνημα στην Κρήτη, με τη συμμετοχή και της ΔΟΕ και των διεθνών ομοσπονδιών.
    • Διεκδικήσαμε και πετύχαμε την αναβίωση του Διεθνούς Ποδηλατικού Γύρου της Ελλάδας (26 Απριλίου – 1η Μαΐου 2022), ένα παγκόσμιας κλάσης event κάτω από την ομπρέλα της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Ποδηλασίας και μάλιστα στο επίπεδο 2.1.

    Ένα γεγονός που θα είναι εφάμιλλο του Tour de France και του Giro d’ Italia, με 900 χιλιόμετρα σε όλη την Ελλάδα, από την Κρήτη, έως την Ήπειρο και τα Ιωάννινα.

    • Διεκδικήσαμε και πετύχαμε την ανάληψη της διοργάνωσης των 3ων Μεσογειακών Παράκτιων Αγώνων για το 2023.
    • Διεκδικήσαμε και διοργανώνουμε την προσεχή διετία σπουδαίες διοργανώσεις όπως:
    • Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Handball και Beach Handball
    • Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Νέων Άρσης Βαρών
    • Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Cheerleading και το Παγκόσμιο Πανεπιστημιακό Πρωτάθλημα Cheerleading
    • Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μπάσκετ Κωφών Ανδρών και Γυναικών

    και πολλές άλλες σημαντικότατες διοργανώσεις!

    Φίλες και Φίλοι,

    αποτελεί κοινή πρακτική σε παγκόσμιο επίπεδο πως μεγάλα αθλητικά event, με τα οποία επιτυγχάνονται οι υψηλοί στόχοι της προβολής της χώρας στο εξωτερικό και της ανάπτυξης των οικονομιών, μπορούν να γίνουν μόνο με την απόλυτη στήριξη του Κράτους.

    Και το λέω αυτό, διότι η συμμετοχή φορέων της Πολιτείας, δεν αποτελεί επιχορήγηση, αλλά αντιθέτως αποτελεί επένδυση και εγγύηση.

    Όπως ανέφερα και πριν, η χώρα μας άνοιξε μια νέα, χρυσή σελίδα στο κεφάλαιο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, με σημαντικά θετικό αντίκτυπο. Όχι μόνο αναφορικά με τη διεθνή μας προβολή, όπως και με την οικονομική ανάπτυξη μέσα από τη φιλοξενία διοργανώσεων μεγάλης εμβέλειας, αλλά και στους τομείς του αθλητισμού, του αθλητικού τουρισμού και της οδικής ασφάλειας.

    Το μήνυμα της οδικής ασφάλειας αποτελεί για εμάς αποστολή ζωής. Το φετινό Ράλλυ Ακρόπολις αποτέλεσε για εμάς το κατάλληλο βήμα ώστε να περάσουμε στην κοινωνία σαφή μηνύματα, μέσω δράσεων για την προώθηση της οδικής ασφάλειας και συμπεριφοράς.

    Δυστυχώς, τα τροχαία ατυχήματα και δυστυχήματα εξακολουθούν να παραμένουν μια επώδυνη καθημερινότητα. Αυτό καθιστά το δικό μας ρόλο, ακόμη πιο κρίσιμο.

    Μέσα από ποικίλες δράσεις που πραγματοποιήσαμε και που θα συνεχίσουμε να κάνουμε σε όλη τη χώρα, στοχεύουμε στην ευαισθητοποίηση όσο περισσότερων συμπολιτών μας, διότι πιστεύουμε βαθύτατα πως είναι απολύτως εφικτό να μειωθεί, ο αριθμός των θυμάτων από τα τροχαία ατυχήματα.

    Όμως, το Ράλλυ Ακρόπολις, αγαπητοί φίλοι, επαναπροσδιόρισε και τον εθελοντισμό.

    Δεν μπορώ ασφαλώς να μην εξάρω το ρόλο των στελεχών του αγώνα, των κριτών, των εθελοντών, των διασωστών του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, ο οποίος υπήρξε πολύτιμος.

    Και η εικόνα όλων αυτών των οργανωμένων ομάδων αποτέλεσε αφορμή για πολύ θετικά σχόλια και σύγκριση με άλλους αγώνες.

    Ο καθένας, μέσα από τη δική του αποστολή, συνετέλεσε στην επιτυχία της διοργάνωσης.

    Θέλω σε αυτό το σημείο να κάνω μια ξεχωριστή αναφορά: Χωρίς την στήριξη του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, δεν θα είχαμε αγώνα WRC στην Ελλάδα!

    Χωρίς την συνεργασία της Κυβέρνησης και όλων των συναδέλφων, που με διάφορους τρόπους έλυσαν προβλήματα και ενεργοποίησαν μηχανισμούς, ο αγώνας θα είχε αποτύχει.

    Και τέλος, χωρίς την απόλυτη, συντονισμένη και αποτελεσματική συνεργασία και αφοσίωση των στελεχών της ΟΜΑΕ και του Προέδρου της, Δημήτρη Μιχελακάκη, του Προέδρου της Motorsport Greece, Τάκη Πουρναράκη και όλων των μελών της Οργανωτικής Επιτροπής, μαζί με τους Δημάρχους, τους Περιφερειάρχες, τους εθελοντές μας, τους εκατοντάδες φίλους του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, ο αγώνας δε θα είχε αυτού του μεγέθους την επιτυχία!

    Τους ευχαριστούμε όλους από καρδιάς.

    Φίλες και Φίλοι,

    κλείνοντας, και δίνοντας το λόγο στους εξαιρετικούς ομιλητές του συνεδρίου μας, οι οποίοι θα αναλύσουν με πάσα λεπτομέρεια τα δεδομένα του αγώνα, θέλω να πω το εξής:

    Ένα σημαντικό κλειδί για την επιτυχία είναι η αυτοπεποίθηση. Και ένα σημαντικό κλειδί για την αυτοπεποίθηση είναι η προετοιμασία.

    Η χώρα διαθέτει πια την αυτοπεποίθηση, τη σιγουριά, την ελπίδα και τη γνώση!

    Και σήμερα, αναλύοντας όλα αυτά τα πολύ χρήσιμα δεδομένα, ξεκινάει η προετοιμασία.

    Είναι η αφετηρία για ακόμη πιο επιτυχημένες διοργανώσεις, είναι η αφετηρία για μια νέα περίοδο στο ελληνικό motorsport, είναι η αφετηρία για το μέλλον.

    Σας ευχαριστώ θερμά».

    (Δελτίο Τύπου)

  • ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Με το βλέμμα στο 2022
    ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Με το βλέμμα στο 2022

    Με υπερειδική διαδρομή στο ΟΑΚΑ - Εντατικοποιούνται οι Δράσεις για την Οδική Ασφάλεια - Το FIA Rally Star και στην Ελλάδα - H κατηγορία Junior της FIA το 2022 στον αγώνα - Ποδηλατικός Γύρος Ελλάδας

    Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022 «επιστρέφει» για ένα μοναδικό θέαμα στο ΟΑΚΑ, την ίδια ώρα που, πέρα από το στενό αγωνιστικό πλαίσιο, το Ράλλυ των Θεών διευρύνει το κοινωνικό του πρόσωπο.

    Με τη σκυτάλη πλέον να έχει παραδοθεί επίσημα στη διοργάνωση του 2022, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις «κλείνει» τη χρονιά που αποτέλεσε ακόμα ένα σταθμό στην ιστορία του, λόγω της επιστροφής του στον σημαντικότερο θεσμό αγώνων Ράλλυ παγκοσμίως.
    Νωρίτερα σήμερα, ο Υφυπουργός Αθλητισμού και πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του αγώνα, Λευτέρης Αυγενάκης, παραχώρησε συνέντευξη Τύπου στο Υφυπουργείο Αθλητισμού, κάνοντας μια αποτίμηση των φετινών πεπραγμένων, αλλά και δίνοντας το στίγμα για όσα πρόκειται να ακολουθήσουν.

    Ο Υφυπουργός Αθλητισμού αναφέρθηκε στη διεξαγωγή Συνεδρίου, στις αρχές του επόμενου μήνα, όπου το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου και η Kapa Research θα αναλύσουν το οικονομικό αποτύπωμα και την απήχηση του αγώνα στη χώρα, ενώ προσκεκλημένοι από τη FIA, τον Promoter του θεσμού και την πλευρά των χορηγών θα σκιαγραφήσουν την επόμενη, υβριδική μέρα του θεσμού γενικότερα, και του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ειδικότερα.

    Αναφορικά με το ευρύτερο πρόσωπο του αγώνα, έχοντας βάλει φέτος τα θεμέλια οργανωμένων Δράσεων Οδικής Ασφάλειας, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις θα ενισχύσει περαιτέρω τις προσπάθειες προς αυτή την κατεύθυνση και, όπως σημείωσε ο κ. Αυγενάκης, «το Υφυπουργείο Αθλητισμού και η Motorsport Greece, σε συνεργασία με την αθλητική οικογένεια, θα συνεχίσουμε μέχρι τον ερχόμενο Σεπτέμβριο να σχεδιάζουμε Δράσεις Οδικής Ασφάλειας σε όλη την Ελλάδα, με γνώμονα την ευαισθητοποίηση όσο περισσότερων συμπολιτών μας πάνω σε αυτό το ζήτημα».

    Το παράδειγμα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις θα ακολουθήσει ακόμα μία σπουδαία διεθνής διοργάνωση, ο «Διεθνής Ποδηλατικός Γύρος Ελλάδας», που αναβιώνει και πρόκειται να προβάλει διεθνώς μοναδικές εικόνες της χώρας από την Κρήτη μέχρι τα Γιάννενα, λίγο μετά το Πάσχα, οπότε έχει οριστεί η διεξαγωγή του.

    Στο πλαίσιο της συνέντευξης Τύπου και σε συνέχεια της δέσμευσης του Υφυπουργού Αθλητισμού για συνολική αναβάθμιση του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα, ανακοινώθηκε η διοργάνωση στην Ελλάδα του θεσμού Rally Star, που τελεί υπό τη σκέπη της FIA:

    «Στόχος μας είναι να αναδείξουμε νέους, ταλαντούχους οδηγούς και να τους δώσουμε τη δυνατότητα, με την υποστήριξη της Πολιτείας, να ανοίξουν τα φτερά τους. Για το λόγο αυτόν, διοργανώνουμε με την Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος, με την οποία έχουμε εξαιρετική συνεργασία, το Rally Star.
    »Πρόκειται για ένα θεσμό της FIA που “τρέχει” σε όλες τις ηπείρους και από όλα τα μέλη της, προκειμένου να αναδειχθεί η επόμενη γενιά οδηγών του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ
    », δήλωσε ο κ. Αυγενάκης, ενώ τις λεπτομέρειες του θεσμού ανέλυσε η αλυτάρχης του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, Ανίτα Πασαλή.

    Ως αποτέλεσμα της «εισόδου» της χώρας και σε αυτόν το θεσμό, στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022 θα προσμετρά και η κατηγορία Junior της FIA, με περίπου 12 συμμετέχοντες με Ford Fiesta Rally 3.

    Η διοργάνωση του 2022 βρίσκεται πολύ πιο κοντά απ’ όσο ενδεχομένως δείχνουν οι ημερομηνίες, και η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα εργάζεται πάνω στο σχεδιασμό του, ωστόσο διά στόματος του Υφυπουργού Αθλητισμού αποκαλύφθηκε ακόμα ένας λόγος ώστε κάθε φίλος του να «συντονιστεί» με την επόμενη μέρα:

    «Έχοντας ανεβάσει τον πήχη τόσο ψηλά (με την COSMOTE 5G Athens Stage) και αφουγκραζόμενοι τη δίψα των φιλάθλων να δουν από κοντά τον αγαπημένο τους αγώνα, για το 2022 σχεδιάζουμε μια εντυπωσιακή υπερειδική διαδρομή, μέσα στο κεντρικό στάδιο του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθήνας.

    »Έτσι, πολύ περισσότεροι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού, οικογένειες -και όχι μόνο- που δεν έχουν τη δυνατότητα να βρεθούν στις ειδικές διαδρομές στην περιφέρεια, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν από κοντά τον αγώνα, αλλά και να ξεναγηθούν στο νέο, αναβαθμισμένο ΟΑΚΑ».

    (Δελτίο Τύπου)

  • EKO Ράλλυ Ακρόπολις: Ολοκλήρωση του ιστορικού αγώνα με την εγγύηση της ΕΚΟ
    EKO Ράλλυ Ακρόπολις: Ολοκλήρωση του ιστορικού αγώνα με την εγγύηση της ΕΚΟ

    Ένα μοναδικό τετραήμερο γεμάτο δράση, θεαματικά στιγμιότυπα και μηχανοκίνητη υπεροχή

    Ισχυρή είναι πλέον η παρακαταθήκη για τη μόνιμη ένταξη του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στο πρόγραμμα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ (WRC). Η απόλυτη επιτυχία στη διεξαγωγή της φετινής διοργάνωσης, η ικανοποίηση των πληρωμάτων για τις αγωνιστικές συνθήκες, η μαζική προσέλευση των θεατών, το παγκόσμιο ενδιαφέρον που εκδηλώθηκε από τους λάτρεις του είδους, η υποστήριξη από ισχυρούς χορηγούς όπως η ΕΚΟ, αλλά και η βούληση της Πολιτείας να προάγει τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και την ασφαλή οδήγηση με τη διεξαγωγή αγώνων παγκόσμιας εμβέλειας επί ελληνικού εδάφους, οδήγησαν την Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) στην απόφαση να συμπεριλάβει, όχι μόνο για του χρόνου, αλλά και για το 2023 το εθνικό μας ράλλυ στο καλεντάρι του WRC.

    EKO RALLY AKROPOLIS1

    Η ΕΚΟ, ως μέλος του Ομίλου ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ, στηρίζει διαχρονικά το ιστορικό «Ράλλυ των Θεών» το οποίο προσέφερε και πάλι ένα μοναδικό θέαμα ταχύτητας, γεμάτο αγωνία, δράση και ιδιαίτερες συγκινήσεις. Για ακόμη μια φορά φέτος, η ΕΚΟ στάθηκε αρωγός στη διοργάνωση, ενώ ταυτόχρονα υλοποίησε πρωτοβουλίες και παράλληλες δράσεις που χάρισαν ακόμα περισσότερη απόλαυση στο ιδιαίτερα απαιτητικό κοινό του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

    Επιστρέφοντας ξανά, ύστερα από 8 χρόνια απουσίας, στο πρόγραμμα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ (WRC), το μακροβιότερο ελληνικό δρώμενο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, εκκίνησε σε μια μεγάλη γιορτή την Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου στον ιερό βράχο της Ακρόπολης. Η πρώτη «ειδική» διαδρομή “Cosmote 5G Athens Stage”, με μήκος περίπου 1 χλμ., «κύκλωσε» την πλατεία Συντάγματος, περνώντας από το κέντρο της Αθήνας και μπροστά από την Βουλή των Ελλήνων, φέρνοντας την Ελλάδα στο προσκήνιο σε διεθνές επίπεδο. Χιλιάδες κόσμου είχαν την ευκαιρία να νιώσουν τη συγκίνηση ενός μοναδικού ράλλυ και να λάβουν μέρος στην ιστορική αυτή ημέρα.

    EKO RALLY AKROPOLIS2

    Η ΕΚΟ, ως Μέγας Χορηγός και Χορηγός Ονομασίας της διοργάνωσης, έφερε το εμβληματικό ράλλυ ακόμα πιο κοντά στο κοινό, με μια σειρά από εκδηλώσεις στην καρδιά της Αθήνας, αλλά και στη Λαμία, που αποτέλεσε το κέντρο της δράσης. Δίνοντας το δυναμικό «παρών», η ΕΚΟ προσέφερε μια μοναδική εμπειρία WRC στο Σύνταγμα, με το περίπτερο ΕΚΟ και το ΕΚΟ VIP Stage που στήθηκε μπροστά στη Βουλή, η οποία συνεχίστηκε και στη Λαμία, στο EKO SERVICE PARK, αλλά και στα περίπτερα ΕΚΟ στις ειδικές διαδρομές. Εκατοντάδες επισκέπτες απόλαυσαν μια μοναδική «οδηγική» εμπειρία στους 2 αγωνιστικούς προσομοιωτές, κερδίζοντας συλλεκτικά δώρα ΕΚΟ, ενώ φωτογραφήθηκαν με ένα θρυλικό αυτοκίνητο MITSUBISHI EVO. Επιπλέον, το Σάββατο, 11 Σεπτεμβρίου, διοργανώθηκε μια ιδιαίτερη εκδήλωση στο περίπτερο της Εταιρίας που είχε στηθεί στην ειδική διαδρομή «Ελευθεροχώρι 1» στη Φθιώτιδα, όπου 120 συνεργάτες της ΕΚΟ απόλαυσαν τον αγώνα από ένα μοναδικό σημείο. Στην εκδήλωση παρευρέθηκε και ο Υφυπουργός Αθλητισμού κ. Λευτέρης Αυγενάκης, ο οποίος εξέφρασε τη συγκίνηση και την ικανοποίησή του για την άρτια και υψηλών προδιαγραφών διοργάνωση που, με τη βοήθεια χορηγών όπως και η ΕΚΟ, εξασφάλισε για άλλη μια χρονιά ένα ασφαλές θέαμα, γεμάτο αδρεναλίνη.

    Η αυλαία του ιστορικού «Ράλλυ των θεών» έπεσε την Κυριακή, 12 Σεπτεμβρίου, στο EKO SERVICE PARK στη Λαμία, με την τελετή λήξης και την απονομή επάθλων στους οδηγούς που συγκέντρωσαν τους περισσότερους βαθμούς. Μεγάλος νικητής του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις αναδείχθηκε ο νεαρός Φινλανδός της Toyota Κάλε Ροβάνπερα, ο οποίος πανηγύρισε στην Ελλάδα τη δεύτερη νίκη της καριέρας του. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Οτ Τάνακ με το Hyundai i20, ενώ ο Σεμπαστιέν Οζιέ της Toyota κατετάγη τρίτος, αυξάνοντας τη διαφορά του από τους άλλους διεκδικητές του παγκόσμιου πρωταθλήματος.

    EKO RALLY AKROPOLIS 3

    Με την ολοκλήρωση της της διοργάνωσης, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΚΟ κ. Ανδρέας Σιάμισιης, σχολίασε:

    «Με την απόλυτα πετυχημένη ολοκλήρωση του φετινού ξεχωριστού αγώνα, δε μπορούμε παρά να νιώθουμε περηφάνεια και δικαίωση για την επιλογή μας να στηρίξουμε τη διεκδίκηση και τη διοργάνωση του ΕΚΟ Ράλλυ Ακροπολις. Άλλωστε, ως ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ και ΕΚΟ, στηρίξαμε τον αγώνα ακόμα και στις δύσκολες χρονιές που προηγήθηκαν και τώρα αποδείξαμε έμπρακτα σε όλο τον κόσμο ότι το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις - το περίφημο «ράλλυ των θεών»- θα πρέπει να αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος. Συγχαίρουμε όλους τους οδηγούς και τις διαγωνιζόμενες ομάδες, τους ανθρώπους της διοργάνωσης, αλλά και όσους εργάστηκαν ασταμάτητα και εντατικά για το άψογο και επιτυχημένο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2021. Έχουμε ήδη δεσμευτεί ότι θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε τον σπουδαίο αυτό θεσμό και θα συνεργαστούμε με την Πολιτεία και τους αρμόδιους φορείς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, ώστε να διατηρήσουμε το ιστορικό αυτό ράλλυ στην κορυφή του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού».

    (Δελτίο Τύπου)

  • ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις: Νικητής ο Φινλανδός Κάλε Ροβάνπερα
    ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις: Νικητής ο Φινλανδός Κάλε Ροβάνπερα

    Με οκτώ νίκες σε 15 ειδικές διαδρομές ο Rovanpera διέψευσε ακόμη και τους πιο δύσπιστους για τις ικανότητές του

    Κυριαρχώντας όλο το Σαββατοκύριακο, o Kalle Rovanpera κέρδισε το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις. Ο Φινλανδός ολοκλήρωσε την επίδειξή δύναμης με νίκη στην Power Stage (και τους 5 βαθμούς επιπλέον) δίνοντας ένα εντυπωσιακό χατ-τρικ στην Toyota.

    Ο Kalle Rovanpera κατάφερε αυτό που δεν πέτυχε ο πατέρας του, Harri, αλλά έγινε και ο νεότερος σε ηλικία (20 ετών) οδηγός στην ιστορία του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις.

    Με οκτώ νίκες σε 15 ειδικές διαδρομές ο Rovanpera διέψευσε ακόμη και τους πιο δύσπιστους για τις ικανότητές του. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Ott Tanak (Hyundai), που αντιμετώπισε πολλά μικρά προβλήματα για τρεις ημέρες, μέχρι το Power Stage, χωρίς να καταφέρει να ανησυχήσει τον Φινλανδό νικητή.
    Εκμεταλλευόμενος και τις αποτυχίες του δίδυμου Evans / Neuville, ο Sebastien Ogier (Toyota) έκανε εύκολο αγώνα, κερδίζοντας πολύτιμους βαθμούς από τους αντιπάλους του στο πρωτάθλημα. Σταθερό αγώνα έκανε και ο Danni Sordo (4ος) ο οποίος βοηθά την Hyundai για το πρωτάθλημα κατασκευαστών.
    Προδομένος από τα μηχανικά μέρη του Ford Fiesta την Κυριακή, ο Adrien Fourmaux, έχασε από τους Greenfield (5ος) και Evans (6ος) και τελικά τερμάτισε στην έβδομη θέση.

    Στο WRC3, ο Yohan Rossel, χάρη σε ένα τέλειο δεύτερο μέρος του Σαββατοκύριακου, κέρδισε μια τρίτη συνεχόμενη νίκη και «βλέπει» τον τίτλο.

    Στην ελληνική άτυπη κατάταξη την πρώτη θέση πέτυχε ο Γιώργος Κεχαγιάς με το Skoda Fabia EVO.

    Πηγή: NewsAuto
    acropolis end 2
    acropolis end 3
    acropolis end 4
    acropolis end 5
    acropolis end 6
  • “COSMOTE 5G ATHENS STAGE”: Εντυπωσιακή η ειδική διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις για πρώτη φορά στην καρδιά της Αθήνας
    “COSMOTE 5G ATHENS STAGE”: Εντυπωσιακή η ειδική διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις για πρώτη φορά στην καρδιά της Αθήνας

    Μοναδικό υπερθέαμα από 48 αγωνιστικά αυτοκίνητα, με απίστευτες ταχύτητες COSMOTE 5G - Συνδρομητές COSMOTE απόλαυσαν από προνομιακή θέση τον αγώνα

    Ένα εντυπωσιακό θέαμα, με απίστευτα γρήγορες ταχύτητες και δυνατές συγκινήσεις, επεφύλασσε στους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού η “COSMOTE 5G ATHENS STAGE”, η πρώτη ειδική διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην ιστορία του θεσμού γύρω από την πλατεία Συντάγματος. Με «τέρμα τα γκάζια», 48 πληρώματα προσέφεραν μια μοναδική εμπειρία στο κοινό τρέχοντας με τα αγωνιστικά τους αυτοκίνητα με «υψηλές ταχύτητες COSMOTE 5G».

    Τα βλέμματα του παγκόσμιου motorsport ήταν στραμμένα στην πλατεία Συντάγματος, όπου έκαναν την εμφάνισή τους τα αυτοκίνητα λίγα μόλις λεπτά μετά την εκκίνηση του φημισμένου αγώνα κάτω από την Ακρόπολη. Περνώντας με μεγάλες ταχύτητες μπροστά από το κτίριο της Βουλής στην Λεωφόρο Β. Αμαλίας και στρίβοντας διαδοχικά αριστερά, πέρασαν γύρω από κυκλικά εμπόδια και τερμάτισαν επί της οδού Γεωργίου Α΄, έχοντας κυκλώσει την πλατεία. Μια συναρπαστική διαδρομή ταχύτητας και δεξιοτεχνίας, μήκους περίπου 1 χλμ., όπου κορυφαίοι οδηγοί παγκοσμίου φήμης έδειξαν τις ικανότητές τους στους θεατές που βρέθηκαν στην πλατεία Συντάγματος, αλλά και σε όσους το παρακολούθησαν ζωντανά από την COSMOTE TV.

    rally akropolis new2

    «Το “COSMOTE 5G ATHENS STAGE” ήταν μια εκπληκτική εμπειρία. Μια εντυπωσιακή διαδρομή στην καρδιά της Αθήνας που συνδύασε για πρώτη φορά έναν από τους σημαντικότερους αγώνες ταχύτητας με την ταχύτερη τεχνολογία κινητής των τελευταίων ετών, το COSMOTE 5G. Είναι χαρά και τιμή μας να στηρίζουμε σημαντικά γεγονότα που προβάλλουν τη χώρα μας στο εξωτερικό», δήλωσε ο κ. Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Marketing Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ.

    Συνδρομητές της COSMOTE είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν από προνομιακή θέση στην VIP area τις προσπάθειες των οδηγών, ενώ όσοι βρέθηκαν στην πλατεία μπορούσαν να επισκεφτούν και το περίπτερο της COSMOTE και να συμμετάσχουν σε διάφορες δράσεις. Μετά την ολοκλήρωση της πρώτης ειδικής διαδρομής, οι θεατές θαύμασαν από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα που ήταν σταθμευμένα στο εσωτερικό της πλατείας (σε καθεστώς parc fermé), όπου και διανυκτέρευσαν.

    rally akropolis new3

    Μια μέρα πριν από την εκκίνηση του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ολοκληρώθηκε με επιτυχία και ο παγκόσμιος τελικός eSports WRC The Official Game, στις ειδικά διαμορφωμένες εγκαταστάσεις του Ποδηλατοδρομίου στο ΟΑΚΑ. Ένα eSports gaming event που διοργανώθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα με τη συμμετοχή των καλύτερων Ελλήνων και ξένων παικτών παγκοσμίως, με την στήριξη της COSMOTE.

    Το εμβληματικό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, που επέστρεψε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ (WRC) μετά από 8 χρόνια απουσίας, διεξάγεται, με Μεγάλο Χορηγό την COSMOTE, 9-12 Σεπτεμβρίου, με ειδικές διαδρομές στην Πελοπόννησο και τη Λαμία, όπου θα γίνει και ο τερματισμός. Τα κανάλια COSMOTE SPORT προσφέρουν στους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού υψηλού επιπέδου κάλυψη, μεταδίδοντας ζωντανά και αποκλειστικά όλα όσα θα συμβούν στις ειδικές διαδρομές του αγωνιστικού τριημέρου.

    rally akropolis new4

    COSMOTE 5G: Το δίκτυο με τις απίστευτες ταχύτητες

    Tο COSMOTE 5G είναι το μεγαλύτερο 5G δίκτυο στη χώρα[1] με πανελλαδική πληθυσμιακή κάλυψη[2] που έχει ήδη ξεπεράσει το 50%, ενώ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη η κάλυψη έχει ήδη φθάσει στο 97% και 90% αντίστοιχα. Τις απεριόριστες δυνατότητες του COSMOTE 5G μπορούν να απολαμβάνουν όλοι οι συνδρομητές COSMOTE χωρίς επιπλέον κόστος, ενώ σε συγκεκριμένες περιοχές οι μέγιστες ταχύτητες ξεπερνούν το 1Gbps.

    [1] Σύμφωνα με δημοσιευμένα στοιχεία στις ιστοσελίδες των παρόχων

    [2] Η πληθυσμιακή κάλυψη αφορά σε Κάλυψη Εξωτερικών Χώρων (Outdoor Population Coverage)

    (Δελτίο Τύπου)

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο