Παρασκευή, 23 Οκτωβρίου 2020 09:23

Περί «πίστας ράλι» στο δάσος της Φολόης....

Γράφτηκε από τον

Mε έκπληξη διάβασα το άρθρο-διαμαρτυρία του Κου Μπαλαούρα για τη χρήση του δάσους της Φολόης σαν... «πίστα ράλι»! Έκπληξη , καθώς, από όσα γράφει, φαίνεται ότι ελάχιστη έως μηδενική σχέση έχει με το χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, πλην ίσως κάποιας φωτογραφίας σε κάποια τελετή εκκίνησης που πιθανόν να είχε προσκληθεί λόγω της βουλευτικής του ιδιότητας. Αλλά ας αφήσουμε στην άκρη τις ιδιότητες του «πολιτικού» και του «βουλευτή» καθώς λίγη αξία έχουν , εξάλλου η οικολογική συνείδηση δεν έχει χρώμα και πολιτικό χώρο.

Καταρχάς, η ειδική διαδρομή της Φολόης (αυτός είναι ο σωστός όρος) χρησιμοποιείται για την τέλεση αγώνων ράλι και ράλι σπριντ (μικρού μήκους) τουλάχιστον από το 2002, σχεδόν 20 χρόνια δηλαδή. Ο τ. βουλευτής Ηλείας λοιπόν μάλλον ζούσε σε άλλο νομό , αφού από το ύφος του άρθρου διαπιστώνει κανείς ότι δεν το γνωρίζει. Αφού δηλώνει φυσιολάτρης , σίγουρα επισκέπτεται συχνά το δάσος, όπως και τα μέλη της Οικολογικής Κίνησης Πάτρας (ΟΙ.ΚΙ.ΠΑ) που διαπίστωσαν το «γεγονός» και έσπευσαν να το καταγγείλουν στον τύπο. Άρα, μπορούν να μας υποδείξουν τη ζημιά που έχει γίνει σωρευτικά όλα αυτά τα χρόνια από την τέλεση των αγώνων στη χλωρίδα, την πανίδα και το μικροκλίμα της περιοχής. Όμως, μάλλον δεν μπορούν, οπότε αρκούνται στη δημιουργία εντυπώσεων για λίγη δημοσιότητα.

Είναι γνωστά τα διάφορα εγκλήματα που έχουν γίνει στο δάσος: παράνομη υλοτομία, λαθροθηρία, καταπατήσεις, ποιμνιοστάσια-παραπήγματα εντός της ζώνης NATURA, και φυσικά εναπόθεση και ταφή απορριμμάτων, τόσο από κατοίκους αλλά και από το Δήμο (!!!), δήθεν για λόγους δημόσιας υγείας. Αλλά αυτά δεν έχουν αντίκτυπο. Ή μάλλον, όλα αυτά τα προβλήματα έχουν λυθεί, οπότε, ας κατηγορήσουμε τους αγώνες αυτοκινήτου, οι οποίοι πραγματοποιούνται μία φορά το χρόνο, σε σαφώς οριοθετημένη περιοχή, με μέτρα ασφαλείας και με κάθε δυνατό μέτρο από μέρος της εκάστοτε οργάνωσης για την προστασία του περιβάλλοντος (σήμανση, οδηγίες προς θεατές, σημεία εναπόθεσης απορριμμάτων,

χημικές τουαλέτες, αποφυγή τέλεσης τους κατά περιόδους αυξημένου κινδύνου πυρκαγιάς).

Μη στεκόμαστε όμως μόνο στη Φολόη, γιατί κινδυνεύουμε πραγματικά να χάσουμε το δάσος κοιτώντας το δέντρο.

Ας δεχτούμε, αν θέλετε, ότι δεν έχουμε περιβαλλοντική συνείδηση στην Ελλάδα γενικότερα . Τι συμβαίνει στο εξωτερικό; Αγώνες γίνονται στα δάση της Φινλανδίας, της Σουηδίας, της Ουαλίας, της Χιλής, στους αμπελώνες της Γερμανίας και της Γαλλίας, στην Αυστραλία, στις ξακουστές απαράμιλλου κάλους εκτάσεις της Νέας Ζηλανδίας. Εκεί δεν υπάρχει περιβαλλοντική συνείδηση;

Ας ξεφύγουμε από το περιβάλλον των αγώνων ράλι, που πραγματοποιούνται στη φύση, και ας μιλήσουμε για τις «πίστες». Μελβούρνη, Μόντρεαλ, Σπα, Μόντσα, όλες μέσα σε Μητροπολιτικά Πάρκα, σε συνδυασμό με ποικίλες άλλες αθλητικές εκδηλώσεις.

Ας δούμε τι κάνει η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) για την προώθηση τεχνολογιών φιλικών προς το περιβάλλον: Formula-E, πρωτάθλημα eRX2 (αμιγώς ηλεκτρικό Rally Cross), υβριδική τεχνολογία στη Formula 1 και στο πρωτάθλημα WEC (αγώνες αντοχής πρωτοτύπων). Από το 2022 ακόμα και τα αυτοκίνητα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι θα είναι υβριδικά, ώστε να κινούνται με ηλεκτροκινητήρες εκτός των ειδικών διαδρομών, μειώνοντας έτσι το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα.

Η επαφή με τη φύση είναι βασικός λόγος ενασχόλησης με τους αγώνες ράλι για θεατές, οργανωτές και αγωνιζόμενους. Αν συνυπολογίσουμε τους υπόλοιπους αγώνες εκτός δρόμου (4x4, Rally Raid, Τrial και το αγαπημένο Endurο το Κου Μπαλαούρα) ακόμα περισσότερο. Ανυπομονούμε κάθε χρόνο να βρεθούμε στον Παρνασσό, τα Γεράνεια, το Παναχαϊκό, το Πήλιο, τα βουνά της Χαλκιδικής. Η Φολόη κάθε χρόνο είναι πόλος έλξης, ο αγώνας αυξάνει την επισκεψιμότητα του δάσους και όλης της περιοχής, για τους αγωνιζόμενους είναι μία από τις ομορφότερες διαδρομές στη χώρα, οι φωτογραφίες του αγώνα ταξιδεύουν σε όλη την Ελλάδα και έξω από αυτή. Ναι, όλοι εμείς είμαστε οικολόγοι, γιατί χωρίς τη φύση δεν υπάρχει το κατάλληλο περιβάλλον για τους αγώνες. Τι να κάνουμε στα καρβουνιασμένα Γεράνεια ή παλιότερα στα καμένα δάση γύρω από την Κρέστενα ;

Ας είμαστε λοιπόν πιο ουσιαστικοί και πιο σοβαροί στην κάθε κριτική, ειδικά όταν δε γνωρίζουμε το θέμα. Και σε ένα νομό που θρηνεί κάθε μέρα θύματα στην Πατρών-Πύργου , ας αναλογιστούμε εκτός όλων των άλλων , την ασφάλεια που προωθούν οι αγώνες με το ελεγχόμενο περιβάλλον τους, τα αυστηρότατα μέτρα ασφαλείας και τα κοινωνικά μηνύματα που αποστέλλουν οι αγωνιζόμενοι (FIA Action For Road Safety).

Αποστολόπουλος Θ. Σπυρίδων Οικονομολόγος
Θεατής για 30+ έτη και Αγωνιζόμενος

Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 23 Οκτωβρίου 2020 11:21

Σχετικά Άρθρα

  • Η επίσημη απάντηση του Ν. Κοροβέση για το 41ο Ολυμπιακό Ράλλυ
    Η επίσημη απάντηση του Ν. Κοροβέση για το 41ο Ολυμπιακό Ράλλυ

    Την Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2020 και ώρα 2.30 μ.μ., με τηλεδιάσκεψη πραγματοποιήθηκε η Συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Ελλάδος. Μεταξύ των θεμάτων που είχαν οριστεί να συζητηθούν εντός ημερησίας διάταξης η παράταξη «Οικολογική Δυτική Ελλάδα» πραγματοποίησε επερώτηση σχετικά με τη διεξαγωγή του 41ου Ολυμπιακού Ράλλυ στην ευρύτερη περιοχή της Φολόης.

    Όπως αναφέρει η εισήγηση της παράταξης «Οικολογική Δυτική Ελλάδα» το αθλητικό δρώμενο διεξήχθη σε διαδρομές 13 χιλιομέτρων εντός του δρυοδάσους της Φολόης, ενώ όπως ισχυρίζονται δεν υπήρξε μέριμνα για την διατάραξη ευαίσθητων ζωνών του δάσους.

    Εδώ θα πρέπει να αναφέρουμε πως η συνδρομή της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας τόσο στο φετινό ράλλυ, όσο και στα προηγούμενα χρόνια αφορά σε οικονομική ενίσχυση και μόνο. Αυτό σημαίνει πως η Περιφέρεια καλύπτει δαπάνες οι οποίες είναι σημαντικές για την υλοποίηση του μεγαλύτερου μηχανοκίνητου αθλητικού γεγονότος της Ηλείας.

    Πιο συγκεκριμένα ο κ. Κοροβέσης αναφέρθηκε στις δαπάνες που κάλυψε η ΠΔΕ και αφορούσαν το κόστος των εκτυπωτικών (Εκτυπώσεις αφισών, Εκτύπωση εντύπου του αγώνα, Εκτύπωση αριθμών συμμετοχών αγωνιστικών αυτοκινήτων στελεχών- οργάνωσης- κριτών- πλοηγών- δημοσιογράφων, κλπ., βιβλίο διαδρομής, βιβλίο ασφαλείας ράλλυ, πανό για την ράμπα εκκίνησης – τερματισμού, διαφημιστική προβολή περιπτέρου αγώνα- banners προβολής κτλ) καθώς και την ηχητική και φωτιστική εγκατάσταση για την έναρξη και τον τερματισμό του αγώνα. Η περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας στήριξε και φέτος την διοργάνωση του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΡΑΛΛΥ, όπως κάνει κάθε χρόνο από την ίδρυσή της.

    korovesis rally1

    Βασική επιδίωξη της Περιφέρειας και ένας εκ των πρωταρχικών στόχων της, όπως αυτές καταγράφονται στον ιδρυτικό νόμο (Ν.3852/2010) είναι η προώθηση πολιτικών και δράσεων οι οποίες προάγουν τον πολιτισμό, τον αθλητισμό και τις ηθικές αξίες στην περιοχή μας. Είναι αποδεδειγμένο άλλωστε πως το μεγάλο αυτό γεγονός επιφέρει από τη μία οικονομικά οφέλη για την περιοχή, όσο και συμβάλλει στην προώθηση και ανάδειξη της ευρύτερης περιοχής. Το Ολυμπιακό Ράλλυ αποτελεί πιστοποιημένο αθλητικό γεγονός από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού και ο αγώνας αποτελεί grand prix του Πανελληνίου Πρωταθλήματος.

    Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας δεν έχει την αρμοδιότητα να παραχωρεί άδειες ασφαλούς διεξαγωγής, ή περιβαλλοντικές άδειες για τέτοια γεγονότα. Παρόλα αυτά όπως ανέφερε ο κ. Κοροβέσης η αρμόδια υπηρεσία της ΠΔΕ είχε ζητήσει από το σύλλογο (ΑΟΛΑΠ) όλες τις απαραίτητες εγκρίσεις και δικαιολογητικά που αφορούσαν το συγκεκριμένο αθλητικό γεγονός. Μάλιστα όλες αυτές οι σχετικές αποφάσεις που προσκομίσθηκαν στην υπηρεσία είναι αναρτημένες και στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ. Με δεδομένο λοιπόν ότι υπάρχουν οι σχετικές εγκρίσεις διεξαγωγής από τη Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Δυτικής Ελλάδας και από τη Διεύθυνση Δασών Ηλείας, η Περιφερειακή Αρχή δεν έχει από το να στηρίξει αυτό το γεγονός όπου επιφέρει τα προαναφερόμενα οφέλη.

    Τέλος, ο Αντιπεριφερειάρχης Πολιτισμού & Τουρισμού αναφέρθηκε στις προθέσεις της Περιφερειακής Αρχής για ανάδειξη τόσο του δρυοδάσους της Φολόης όσο και της ευρύτερης περιοχής. Όπως χαρακτηριστικά στηρίζει ο κ. Κοροβέσης το δρυόδασος της Φολόης σε συνδυασμό με αξιοθέατα της περιοχής (καταρράκτες Νεμούτας) αποτελούν ένα ισχυρό Τουριστικό Προϊόν για την Ηλεία καθώς ο θεματικός Τουρισμός (περιπατητικός, ποδηλατικός κλπ) ακμάζουν. Για το λόγο αυτό το δρυοδάσος συμπεριλαμβάνεται στο σχεδιασμό της Περιφερειακής Αρχής για την Τουριστική Προβολή της ΠΔΕ.

    (Δελτίο Τύπου)

  • 41ο Ολυμπιακό Ράλλυ: Νικητής ο Παπαδημητρίου - Σφήνα στα “θηρία” ο Μπαντούνας (photos & video)
    41ο Ολυμπιακό Ράλλυ: Νικητής ο Παπαδημητρίου - Σφήνα στα “θηρία” ο Μπαντούνας

    Με συναρπαστικές μονομαχίες και πλούσιο θέαμα πραγματοποιήθηκε το 41ο Ολυμπιακό Ράλλυ στις ειδικές του Λάλα και της Φολόης. Ο αγώνας που διεξήχθη εν μέσω πανδημίας κορωνοϊού δεν υπολειπόταν σε τίποτα από τις μεγάλες διοργανώσεις του παρελθόντος. Ο κόσμος ήταν εκεί και τα πληρώματα τον αντάμειψαν με τον καλύτερο τρόπο.

    Ο Γιάννης Παπαδημητρίου με τον Γιώργο Πολυζώη στο πλευρό του “πολυνίκες” και οι δύο του θεσμού, επικράτησαν στην 41η διοργάνωση του Ολυμπιακού Ράλλυ με ένα πολύ καλά προετοιμασμένο Skoda Fabia R5. Ακολούθησαν από το Βέλγιο οι Jourdan Serderidis - Frederic Miclotte με ίδιο αυτοκίνητο, ενώ στο βάθρο της πρώτης τριάδας ανέβηκε ο Γιάννης Μπαντούνας με τον Κώστα Σούκουλη και το “αθάνατο” Mitsubishi EVO VI. Και εδώ είναι προφανές πως ο Πυργιώτης Πρωταθλητής με ένα παλιότερο αγωνιστικό μοντέλο, κοίταξε στα ίσια τους αντιπάλους του και έγραψε πολύ καλούς χρόνους πρώτης τριάδας, σχεδόν σε κάθε ειδική.

    Άφησε στην 4η θέση τον Θύμιο Χαλκιά με τον Λεωνίδα Μαχαίρα, ένα πολύπειρο πλήρωμα με ένα δυνατό Ford Fiesta R5 στα χέρια τους, όπου έδωσαν μια καλή μονομαχία με τους Μπαντούνα - Σούκουλη.

    Εξαιρετική εμφάνιση και από τον Ντίνο Τζέμο με τον Ηλία Παναγιωτούνη και ένα Mitsubishi Lancer EVO IX, που κατέκτησαν την 5η θέση γενικής, ενώ η εξάδα έκλεισε με τους “ΙΑΙΝ” - Φράγκου (Mitsubishi Lancer EVO IX).

    Φωτογραφίες: Λάμπρος Τσακριλής

    Περισσότερα σε νεότερη ανάρτηση…

    Δείτε video:

    Δείτε φωτογραφίες:

    olympiako rally 2

    olympiako rally 3

    olympiako rally 4

    olympiako rally 5

    olympiako rally 6

  • 41ο Ολυμπιακό Ράλλυ: Λαμπερή εκκίνηση και δράση ξανά στους τέσσερις τροχούς
    41ο Ολυμπιακό Ράλλυ: Λαμπερή εκκίνηση και δράση ξανά στους τέσσερις τροχούς

    Στο πάρκο ΣΠΚ στον Πύργο δόθηκε το βράδυ του Σαββάτου η πανηγυρική εκκίνηση για το 41ο Ολυμπιακό Ράλλυ, για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα.

    Η συνέχεια και το "κυρίως μενού" "σερβίρεται" σήμερα στις ειδικές του Λάλα και της Φολόης στην Αρχ. Ολυμπία.

    Αν και τα μέτρα ασφαλείας για τον κορωνοϊό επιτάσουν έναν κλειστό αγώνα, τόσο στην εκκίνηση βρέθηκαν εκατοντάδες φίλοι του αθλήματος και χιλιάδες αναμένονται σήμερα τις ειδικές διαδρομές.

    Δείτε φωτογραφίες από την τελετή εκκίνησης που παραβρέθηκαν οι τοπικές αρχές της περιοχής.

    [widgetkit id="6" name="######### Gallery για Άρθρα #########"]

  • Ώρα για ράλλυ - Ξεκινά το 41ο Ολυμπιακό
    Ώρα για ράλλυ - Ξεκινά το 41ο Ολυμπιακό

    Αφιερωμένη στον αείμνηστο Ανδρέα Κομιώτη, η ειδική της Φολόης

    Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την τέλεση του 41ου Ολυμπιακού Ράλλυ στο δήμο Αρχ. Ολυμπίας από την ΑΟΛΑΠ με συνδιοργανωτές την Περιφέρεια Δυτ. Ελλάδας, τους δήμους Πύργου και Αρχ. Ολυμπίας, την ΠΕΔ Δυτ. Ελλάδας. Την Τετάρτη οι διοργανωτές παραχώρησαν συνέντευξη Τύπου στο διοικητήριο της Π.Ε. Ηλείας και μίλησαν για τις λεπτομέρειες του αγώνα. Φέτος η διοργάωνση τιμά τον αείμνηστο Ανδρέα Κομιώτη, επί μακρόν αθλητή της λέσχης,

    Ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Νίκος Κοροβέσης τόνισε ότι “… 47 χρόνια ιστορίας για το Ολυμπιακό Ράλι της Α.Ο.Λ.Α.Π. και μαζί με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και το Δήμο Πύργου και άλλους φορείς, συνδιοργανώνουν και φέτος το Ολυμπιακό Ράλι, ένα μεγάλο γεγονός για την Ηλεία, για το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Δεν θα μπορούσαμε να λείπουμε από ένα τόσο σημαντικό γεγονός. Με εντολή του Περιφερειάρχη μας και επιθυμία όλης της Περιφερειακής Αρχής με χαρά δηλώνουμε «παρών» σε αυτό το σπουδαίο αθλητικό γεγονός. Δεν θέλουμε να λέμε πολλά, οι πράξεις μας, η παρουσία μας δείχνει και την επιθυμία μας να πάμε τον τόπο ένα βήμα μπροστά.

    Ο δήμαρχος Πύργου Τάκης Αντωνακόπουλος σημείωσε ότι “… η Α.Ο.Λ.Α.Π. έχει πλέον καταστεί ένας αθλητικός θεσμός, όχι απλά στον Πύργο αλλά σε όλη την Ελλάδα. Διοργανώνει τις πιο επιτυχημένες μορφές αγώνων αυτοκινήτου. Πάμε για το 41ο Ολυμπιακό Ράλι. Ψυχή όλων αυτών των εκδηλώσεων τις τελευταίες δεκαετίες είναι ο Μιχάλης Αποστολόπουλος και οι συνεργάτες του. Είναι μια εκδήλωση η οποία, όχι απλά ψυχαγωγεί όλο το νομό και όλη την Ελλάδα, αλλά καθιστά και την περιοχή μας και ιδιαίτερα τον Πύργο επίκεντρο του επικοινωνιακού ενδιαφέροντος για αρκετές μέρες. Πάντα ο Δήμος Πύργου συμμετείχε ως συνδιοργανωτής, συμμετείχε και οικονομικά, έτσι και τώρα με ομόφωνη απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής στηρίζουμε με σημαντική οικονομική βοήθεια αυτή την διοργάνωση, προσδοκούμε σε περαιτέρω συνεργασία και αναβάθμιση αυτή της εκδήλωσης για να μπορέσουμε να δημιουργούμε χαρά, εξωστρέφεια και ελκυστικότητα στην πόλη μας. Συγχαρητήρια στον Μιχάλη, σε όλους τους φορείς που συνεργαζόμαστε γι’ αυτό το καλό για την περιοχή μας και πιστεύουμε να βρούμε κι άλλες αφορμές για να ενώσουμε δυνάμεις πάνω σε θέματα αθλητισμού και πολιτισμού”.

    Ο αντιδήμαρχος Πύργου και μέλος της ΠΕΔ, Γιάννης Αργυρόπουλος ανέφερε ότι “… ως δημοσιογράφος αλλά και ως αιρετός όλα τα προηγούμενα χρόνια είχα αντιληφθεί τη σημασία για τον τόπο μας της διεξαγωγής του Ολυμπιακού Ράλι. Τη σημασία την οικονομική, την τουριστική, την αγωνιστική. Ως λοιπόν μέλος του Δ.Σ. της Π.Ε.Δ. θα ήταν παράδοξο να μην εισηγηθώ την στήριξη από της πλευράς της Π.Ε.Δ. του 41ου Ολυμπιακό Ράλι. Αυτό έκανα και με ομόφωνη εισήγηση του Δ.Σ., βεβαίως και με τη συναίνεση και του Προέδρου, του Δημάρχου Καλαβρύτων του κ. Παπαδόπουλου, η Π.Ε.Δ. συμμετέχει και είναι από τους συνδιοργανωτές του 41ου Ολυμπιακού Ράλι. Και θέλουμε να πιστεύουμε παρά τις δύσκολες συνθήκες που ζούμε στη χώρα μας τους τελευταίους μήνες, θα έχει την ανάλογη επιτυχία με όλα τα προηγούμενα Ράλι”.

    Ο αντιδήμαρχος Αρχ. Ολυμπίας Χάρης Σπηλιόπουλος δήλωσε πως “… το Ολυμπιακό Ράλι εκπέμπει μία διαφορετική ποιότητα στον αθλητισμό. Έχει φτάσει πλέον τα 47 χρόνια και ήρθε η ώρα να το δούμε από διαφορετική σκοπιά όλοι οι θεσμικοί παράγοντες. Πρέπει να του προσδώσουμε έναν διεθνή χαρακτήρα. Έχει όλα τα εχέγγυα το συγκεκριμένο Ράλι να πάρει τον διεθνή χαρακτήρα που του αναλογεί κι εμείς σαν Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας μπορούμε να δώσουμε κι άλλες ειδικές ούτως ώστε να ανέβουμε θέσεις και να πάρει τον διεθνή χαρακτήρα που του αναλογεί”

    Τέλος ο πρόεδρος της ΑΟΛΑΠ Μιχάλης Αποστολόπουλος, αναφέρθηκε σε όλες τις λεπτομέριες του αγώνα. “Το Ολυμπιακό Ράλι είχε οριστεί αρχικά για τις 5-6 Απριλίου. Σε μία δύσκολη χρονιά λόγω covid η ΑΟΛΑΠ είχε σκεφτεί να μην το διοργανώσει, αλλά σεβόμενοι την ιστορία δε μπορούμε να κάνουμε πίσω! Γι’ αυτό με τους άξιους συμπαραστάτες μας, τους οποίος το Δ.Σ. ευχαριστεί θερμά, δίνουμε όλες μας τις δυνάμεις για τη διοργάνωση, προκειμένου να έχει την επιτυχία που είχε όλα αυτά τα 47 χρόνια. Είναι το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός της Ηλείας, πάντοτε προσπαθούμε να υπερβάλλουμε εαυτούς. Θα συμμετέχουν ακριβώς τα ίδια πληρώματα με πέρυσι. 38 συμμετοχές πέρυσι, 38 συμμετοχές και φέτος! Δεν τους πτοεί ούτε η covid, ούτε τίποτα Φέτος όμως υπάρχει μία ιδιαιτερότητα: όπως αναγράφεται στις αφίσες ο αγώνας θα γίνει χωρίς θεατές. Τώρα θα μου πείτε τι θα γίνει εάν πάνε στο βουνό θεατές; Εμείς στα σημεία πρόσβασης των ειδικών διαδρομών δεν θα αφήσουμε να περάσουν αυτοκίνητα με θεατές. Όμως σε ένα οροπέδιο σαν της Φολόης που είναι προσβάσιμο από παντού δε μπορείς να κλείσεις όλες τις πιθανές εισόδους. Το υγειονομικό πρωτόκολλο λέει πως όπου αντιληφθεί ο οργάνωση ότι υπάρχει κόσμος πρέπει τα αυτοκίνητα ασφαλείας να προσπαθήσουν να τους επιστήσουν την προσοχή να μην υπάρχει συγχρωτισμός. Σε ένα δάσος τεράστιο το να κάτσει σε μια στροφή ο ένας πάνω στον άλλον θα είναι τραγικό. Θα προσπαθήσουμε με όλες τις δυνάμεις και με την Αστυνομία να αποφύγουμε τον συγχρωτισμό. Όσον αφορά την πανηγυρική εκκίνηση δε μπορούμε αν την κάνουμε στην πλατεία που μαζεύει χιλιάδες κόσμου. Αποφασίσαμε μαζί με τον Δήμαρχο Πύργου να αξιοποιήσουμε το πάρκο ΣΠΚ, με 200 περίπου καρέκλες και προσκλήσεις στους διοργανωτές και στους χορηγούς , με ελεγχόμενη είσοδο. Θα εφαρμόσουμε το υγειονομικό πρωτόκολλο, ο αγώνας έχει ορίσει τέσσερις γιατρούς, δύο παθολόγους και δύο χειρούργους να προΐστανται όλων την υπηρεσιών. Θα κάνουμε ότι είναι δυνατόν για την ασφάλεια των αγωνιζόμενων και του κόσμου.

    rally sun

  • Έρχεται το 41ο Ολυμπιακό Ράλλυ
    Έρχεται το 41ο Ολυμπιακό Ράλλυ

    Ολυμπιακό Ράλλυ, μπορεί όχι στην εποχή του, αλλά είναι εδώ ακόμα πιο δυνατό. Με δεδομένες τις δυσκολίες που έχουν προκύψει αυτή τη χρονιά, έγιναν τα αδύνατα δυνατά για να μπορέσουν οι αγωνιζόμενοι να ευχαριστηθούν ένα Ολυμπιακό Ράλλυ όπως του αξίζει.

    Το 41ο Ολυμπιακό Ράλλυ, θα διεξαχθεί στις 17-18 Οκτωβρίου 2020, από το αθλητικό Σωματείο, Αγωνιστική Ολυμπιακή Λέσχη Αυτοκινήτου Πύργου (ΑΟΛΑΠ) με Αρ. Αθλ. Αναγ. ΦΕ59, και γίνεται σε συνδιοργάνωση με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος (Περιφερειακή Ενότητα Ηλείας), την Π.Ε.Δ.Δ.Ε (Περιφερειακή Ένωση Δήμων Δυτικής Ελλάδος) , των Δήμων Πύργου και Αρχαίας Ολυμπίας, και με την θεσμική υποστήριξη της ΔΗΚΕ Πύργου και Δ.Ο.Π. Πύργου (Δημοτικός Οργανισμός Πολιτισμού Πύργου) και την στήριξη του Επιμελητηρίου Ηλείας και του Εμπορικού Συλλόγου Πύργου «ΕΡΜΗΣ».

    Ο 3ος αγώνας του 56ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ 2020 αποτελείται από 6 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 83,25Km, γνωστές σε όλους τους αγωνιζόμενους, τον Λάλα, μήκους 14,74Km, επαναλαμβανόμενη (x3) με τεχνικά κομμάτια που θα προσφέρουν άπλετο θέαμα και ευχαρίστηση στα πληρώματα και την πανέμορφη Φολόη μήκους 13,01Km επαναλαμβανόμενη (x3), με το σκηνικό στο δάσος να είναι βγαλμένο σαν από μυθιστόρημα. Το συνολικό μήκος του αγώνα είναι 175,73Km με 92,40Km απλών ειδικών διαδρομών.

    Ακολουθούν κάποια Βασικά Στοιχεία του Αγώνα

    Ο διοικητικός και τεχνικός έλεγχος θα γίνουν το Σάββατο 17 Οκτωβρίου στο Δημοτικό Πάρκο «ΣΠΚ» Πύργου(είσοδο από οδός: Κοκκίνου και έξοδο στην οδός: Πατρών) και ώρες από 15:30 έως 18:30.

    Το βράδυ της ίδιας μέρας και ώρα 21:00 θα γίνει η καθιερωμένη πανηγυρική εκκίνηση στο Δημοτικό Πάρκο «ΣΠΚ» Πύργου, με ελεγχόμενη είσοδο-έξοδο, μόνο με καθήμενους προσκεκλημένους και τηρώντας τις απαιτούμενες αποστάσεις. Πριν την πανηγυρική εκκίνηση θα προηγηθούν πολιτιστικές εκδηλώσεις από ώρα: 20.00.

    Το Service Park βρίσκεται στη διαδρομή του αγώνα, στο σχολείο - γήπεδο του Δ.Δ. Λάλα.

    Η εκκίνηση του αγώνα θα δοθεί την Κυριακή 18 Οκτωβρίου στις 09:30 στην έξοδο του Service Park(σχολείο- γήπεδο Δ.Δ. Λάλα) και ο τερματισμός έμπροσθεν στο Δημαρχείο της Αρχ. Ολυμπίας στις 15.30.

    Οι αναγνωρίσεις διαδρομών θα γίνονται μέχρι το Σάββατο 17 Οκτωβρίου (έως τη δύση του ηλίου) με ελεύθερο αριθμό περασμάτων. Παρακαλούνται οι αγωνιζόμενοι να τηρούν τους κανονισμούς περί αναγνωρίσεων, κυρίως όσον αφορά την ταχύτητα με την οποία κινούνται στις ειδικές διαδρομές ώστε να αποφευχθεί η ενόχληση των κατοίκων (ανώτερο επιτρεπτό όριο 70Km/h). Απαγορεύεται, με απόφαση της οργανωτικής επιτροπής του αγώνα, η οδήγηση κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων στις Ειδικές Διαδρομές με ανάποδη φορά από αυτή του αγώνα.

    Δήλωση συμμετοχής ΣΔΔΑ, Συμπληρωματικός Κανονισμός, Χάρτης, ωράριο και road book θα δημοσιεύονται στο www.aolap.gr & www.omae-epa.gr καθώς και όλες οι πληροφορίες για αγωνιζόμενους και θεατές, θα είναι διαθέσιμες στην σελίδα της ΑΟΛΑΠ στο Facebook, www.facebook.com/aolapyrgou.

    Οι εγγραφές συμμετοχής εκκινούν τη Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου και λήγουν την Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2019.

    Δηλώσεις γίνονται μέσω του Συστήματος Διαδικτυακής Διαχείρισης Αγώνων-ΣΔΔΑ.

    Οι αθλητές θα πρέπει να πληρώσουν μέσω ΣΔΔΑ το ποσό της συμμετοχής που αντιστοιχεί στο παράβολο της Ασφάλισης ( 80 € για τον αγώνα μας)

    Η οργάνωση δεν μπορεί να δεχθεί καμία συμμετοχή ιδιοχείρως όλες πρέπει να υποβληθούν από τον αθλητή στο ΣΔΔΑ.

    Πληρωμή στο Σωματείο, μαζί με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ

    Το παράβολο συμμετοχής πρέπει να πληρωθεί είτε στο γραφείο της ΑΟΛΑΠ, είτε στον παρακάτω λογαριασμό τραπέζης, έως την Δευτέρα 12/10/2020, προκειμένου να οριστικοποιηθεί η δήλωση συμμετοχής.

    Στοιχεία τραπέζης: EUROBANK
    Όνομα λογαριασμού: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΛΕΣΧΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΠΥΡΓΟΥ
    Αριθμός λογαριασμού: 00260681140200442802
    ΙΒΑΝ: GR6402606810000140200442802

    - Όλα τα έξοδα τραπέζης επιβαρύνουν αυτόν που πληρώνει.

    Επισημαίνεται ότι, μη έγκαιρη συμμετοχή μπορεί να γίνει δεκτή το αργότερο μέχρι τη Δευτέρα 12/10/2020 24:00, με προσαύξηση του παραβόλου προς την ΟΜΑΕ κατά 20,00 € σύμφωνα με την εγκ 3/2020 της ΕΠΑ.

    Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν για πληροφορίες: Τηλ/Fax: 2621022165 (ώρες 10.30-14.00 και 19.00-21.30) ή κιν. 6937114349, 6937112825, e-mail: [email protected] , [email protected] και Facebook “ΑΟΛΑΠ ”.

    Γραφείο τύπου και επικοινωνίας ΑΟΛΑΠ – [email protected]

    Επίσης όσοι ενδιαφέρονται για μεταφορά του αγωνιστικού με αυτοκινητάμαξα πρέπει να το δηλώσουν και θα ισχύσουν τα της σχετικής εγκυκλίου.

    Το Γραφείο Τύπου και Επικοινωνίας της ΑΟΛΑΠ

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ