Η συνάντηση με τον Υφ. Υποδομών - Μεταφορών χθες στην Αθήνα - Νέα πρωτοβουλία από Α. Νικολακόπουλο για τις αδειοδοτήσεις σε τέσσερα νευραλγικά σημεία του νομού - Συμμετείχαν οι δήμαρχοι Ανδραβίδας - Κυλλήνης και Ζαχάρως που πρέπει να τρέξουν τις διαδικασίες διαμόρφωσης αιτημάτων
Ένα από τα επόμενα σημαντικά βήματα στον τομέα της τουριστικής ανάπτυξης που δεν θα αργήσουν να γίνουν στη χώρα μας είναι τα υδατοδρόμια. Και σε αυτόν ακριβώς τον τομέα η Ηλεία πρέπει να είναι πανέτοιμη και από τους πρώτους Νομούς που θα μπορούν να φιλοξενήσουν στην θαλάσσια ζώνη της τα υδροπλάνα…
Στην ανωτέρω βάση και σε συνέχεια πρωτοβουλίας που είχε αναπτύξει λίγες ημέρες νωρίτερα ο Hλείος βουλευτής της ΝΔ Ανδρέας Νικολακόπουλος, πραγματοποιήθηκε χθες μια νέα και ιδιαιτέρως σημαντική σύσκεψη στο γραφείο του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών Γιάννη Κεφαλογιάννη.
Σε αυτήν, εκτός από τον κ. Νικολακόπουλο παρευρέθησαν και οι Δήμαρχοι Ανδραβίδας – Κυλλήνης Γιάννης Λέντζας και Ζαχάρως Κώστας Αλεξανδρόπουλος καθώς ως γνωστόν δρομολογείται και υπάρχει πράγματι μεγάλο ενδιαφέρον για την αδειοδότηση σταθμών υδατοδρομίων στην περιοχή τους.
Και Σταθμός Ανεφοδιασμού
Ειδικότερα για την Κυλλήνη τονίσθηκε ότι υπάρχουν μεγάλες δυνατότητες στο λιμάνι και ευρύτερα για να εγκατασταθεί υδατοδρόμιο, ενώ μπήκε στο τραπέζι της συζήτησης και η πρόταση για κατασκευή επιπλέον Σταθμού Ανεφοδιασμού και Τεχνικής Βάσης. Έτσι θα έχει μια ευρύτερη απήχηση και δυναμική, αρκεί να γίνουν έγκαιρα και αποτελεσματικά όσα απαιτούνται.
Υπάρχουν άλλωστε όπως επισημάνθηκε και από τον Υπουργό οι ανάλογες προϋποθέσεις, και πρέπει να εξετασθεί κάτι τέτοιο με την ανάλογη συνεργασία του Δήμου και άλλων εμπλεκόμενων φορέων.
Καϊάφας: Πρώτα η ΕΤΑΔ
Για την περιοχή του Καϊάφα επίσης έχει ζητηθεί επίμονα και από τον κ. Νικολακόπουλο και από τον Δήμαρχο Ζαχάρως η δημιουργία σταθμού υδατοδρομίου, κάτι που αντιμετωπίζεται θετικά πολύ περισσότερο αφού πρόκειται για ένα σημείο της Ηλείας, παγκοσμίως γνωστό, με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για τουριστικές δράσεις και επενδύσεις, αλλά δυστυχώς μέχρι σήμερα παραμένει αχρησιμοποίητο.
Ωστόσο εκεί θα προηγηθούν οι κινήσεις που αφορούν στην ΕΤΑΔ αφού ο Καϊάφας είναι στη δικαιοδοσία της, και τούτο απαιτεί από πλευράς Δήμου ανάληψη πρωτοβουλιών για την αντίστοιχη παραχώρηση. Μάλιστα ο Υφυπουργός και ο Ηλείος βουλευτής δήλωσαν ότι θα βοηθήσουν και οι ίδιοι ώστε το θέμα να απεμπλακεί όσο πιο σύντομα γίνεται από την ΕΤΑΔ για να προχωρήσουν ακολούθως οι υπόλοιπες διαδικασίες.
Για Κατάκολο και Πηνειό
Στο μεταξύ ο κ. Νικολακόπουλος αναφέρθηκε και στην περίπτωση του Κατακόλου που έχει προχωρήσει την προώθηση σχετικού αιτήματος και τόνισε την μεγάλη σημασία της παρουσίας υδροπλάνων για το επίνειο του Πύργου, πολύ περισσότερο από την στιγμή που το λιμάνι αναδεικνύεται στα κορυφαία της χώρας για τον τουρισμό της κρουαζιέρας.
Αυτό είπε ο βουλευτής της ΝΔ είναι βασικό πλεονέκτημα ώστε να προκριθεί η αδειοδότηση για το Κατάκολο και θα δώσει την ευκαιρία για μια περαιτέρω τουριστική εξέλιξη και ανάπτυξη της τοπικής και όχι μόνο οικονομίας.
Παράλληλα, όπως και στην αρχική του πρωτοβουλία, έτσι και τώρα πρότεινε να εξετασθεί και η περίπτωση του Φράγματος Πηνειού αφού με δεδομένη τη στοχευμένη προοπτική ναυταθλητικών δραστηριοτήτων και άλλων έργων στην περιοχή, το υδατοδρόμιο μπορεί να γίνει μια αναγκαία συνθήκη με πολλά ευεργετικά αποτελέσματα για τον τόπο.
Γρήγορες Διαδικασίες
Ο κ. Κεφαλογιάννης άκουσε με εξαιρετικό ενδιαφέρον τα παραπάνω, έδειξε ότι είναι διατεθειμένος να ενισχύσει αυτή την προσπάθεια, αλλά πρόσθεσε ότι από εδώ και στο εξής χρειάζεται εγρήγορση από όλους και κυρίως τους Δήμους.
Όπως είπε, τον Ιανουάριο δεν αποκλείεται να είναι έτοιμο το νομοσχέδιο για τους σταθμούς υδατοδρομίων ώστε να συζητηθεί, και μέχρι τότε θα πρέπει να συγκροτηθούν οι φάκελοι με την ανάλογη προεργασία για τη διατύπωση των αιτημάτων.