Πολιτικά

Η Αυγερινοπούλου για την παρέμβασή της στην εκδήλωση της ΠΔΕ για το Access2Markets

Η Αυγερινοπούλου για την παρέμβασή της στην εκδήλωση της ΠΔΕ για το Access2Markets

Παρέμβαση Αυγερινοπούλου στην εκδήλωση της ΠΔΕ για το Access2Markets και την ενίσχυση του εξαγωγικού προφίλ των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

Παρέμβαση πραγματοποίησε η Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ., Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, στην εκδήλωση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος που διοργάνωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Επιχειρηματικότητας, Έρευνας και Καινοτομίας, κ. Φωκίων Ζαΐμης, για την παρουσίαση της διαδικτυακής πλατφόρμας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής «Access2Markets» από την Αντιπρόεδρο της Επιτροπής του Διεθνούς Εμπορίου του Ευρωκοινοβουλίου και Ευρωβουλευτή της Ν.Δ., κα Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου.

Στόχος της εκδήλωσης ήταν η ενίσχυση του εξαγωγικού προφίλ των μικρομεσαίων επιχειρήσεων μέσω της παρουσίασης των προοπτικών εξωστρέφειας που ανοίγονται για τις ελληνικές επιχειρήσεις από τη ψηφιακή πλατφόρμα «Access2Markets». Οι επαγγελματικοί και παραγωγικοί φορείς της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα νέα δεδομένα, τα οποία δημιουργούνται σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης με απώτερο στόχο την ενθάρρυνση και προώθηση της εξαγωγικής δραστηριότητας των επιχειρήσεων.

Η κα Βουλευτής, χαιρετίζοντας την εκδήλωση, εξέφρασε την ανάγκη αξιοποίησης της νέας εμπορικής πολιτικής της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, αλλά και τους πόρους του Εθνικού Σχεδίου Ανθεκτικότητας και Ανάκαμψης «Ελλάδα 2.0» που έχει συντάξει και υποβάλλει προς έγκριση η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, για τη διευκόλυνση της επιχειρηματικής δραστηριότητας των μικρών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων της Δυτικής Ελλάδος. Η αξιοποίηση των νέων εργαλείων και της εύχρηστης πλατφόρμας «Access2Markets» θα συμβάλλει στην ενίσχυση του εξαγωγικού προφίλ των επιχειρήσεων και την ανάδειξη των τοπικών προϊόντων της Ηλείας.

Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, όπως επισήμανε η κα Βουλευτής, είναι η «ραχοκοκαλιά» της τοπικής οικονομίας, τις οποίες πρέπει να επικουρούμε για να αναπτυχθούν μέσω της απόκτησης καλύτερης πρόσβασης στις ευρωπαϊκές και διεθνείς αγορές και να παραμείνουν ανταγωνιστικές. Μέχρι τώρα, αυτή την προσπάθεια έπρεπε να την κάνει κάθε επιχείρηση, κάθε φορέας μεμονωμένα, ξοδεύοντας χρόνο και πόρους. Τώρα, η προσπάθεια είναι συλλογική και πιο αποτελεσματική και αφορά και άλλα προϊόντα, πέρα από τα αγροτικά, όπως τις κατασκευές και τις χειροτεχνίες. Με το ψηφιακό μετασχηματισμό μπορούμε να έχουμε και στην Ελλάδα «μικρές πολυεθνικές επιχειρήσεις».

(Δελτίο Τύπου)

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

Σχετικά Άρθρα


tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup