Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2018 19:01

Πέθανε ο σκηνοθέτης Γιώργος Μιχαηλίδης

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Ένας από τους σπουδαιότερους ανθρώπους του ελληνικού θεάτρου και ιδρυτής του «Ανοιχτού θεάτρου»

Πέθανε σε ηλικία 80 ετών ο σκηνοθέτης και συγγραφέας Γιώργος Μιχαηλίδης, ένας από τους σπουδαιότερους ανθρώπους του ελληνικού θεάτρου.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο Γιώργος Μιχαηλίδης απεβίωσε την Κυριακή το βράδυ σε νοσοκομείο της Αθήνας καθώς νοσηλευόταν με λοίμωξη του αναπνευστικού.

Ο Γιώργος Μιχαηλίδης υπήρξε ένας σκηνοθέτης με πλούσια παρουσία και προσφορά στο ελληνικό θέατρο και ιδρυτής του «Ανοιχτού θεάτρου».

Το ιδιαίτερο στίγμα του είναι εμφανές ήδη από το ξεκίνημά του, το 1965, και τη δημιουργία του Θεάτρου της Νέας Ιωνίας. Το θέατρο αυτό, το πρώτο λαϊκό περιφερειακό θέατρο στην Ελλάδα, λειτούργησε μόνο για δύο χρόνια, αλλά κατάφερε να δώσει ένα εμφανές στίγμα με τις ιδιαίτερες παραστάσεις του, που αγαπήθηκαν από μια ολόκληρη γενιά, αναφέρει το Υπουργείο Πολιτισμού.

Το θέατρο της Νέας Ιωνίας έγινε κτήμα της ζωής στη γειτονιά, σπάζοντας στεγανά και φέρνοντας με ουσιαστικό τρόπο τον κόσμο σε άμεση επαφή με τη θεατρική τέχνη. Το 1972, μέσα στη δικτατορία, ο Μιχαηλίδης θα δημιουργήσει το Ανοιχτό Θέατρο και παράλληλα εκδίδει το περιοδικό «Ανοιχτό Θέατρο», μηνιαία επιθεώρηση πολιτικού θεάτρου.

Ο μεγάλος αριθμός παραστάσεων που θα ακολoυθήσουν, η ιδιαίτερη σκηνοθετική του προσέγγιση σε κλασικά και σύγχρονα έργα, μαζί με την προσφορά του στη θεατρική διδασκαλία και τη συγγραφή, περιγράφουν την πολύπλευρη προσφορά του στον σύγχρονο νεοελληνικό θέατρο.

«Ο Γιώργος Μιχαηλίδης, ένας διανοούμενος, αγωνιστής προσηλωμένος στο ιδανικό της Δημοκρατίας, ιδρυτής του Ανοιχτού Θεάτρου και του θεάτρου της Νέας Ιωνίας, σημάδεψε με την προσφορά του τον μεταδικτατορικό μας πολιτισμό. Συλλυπητήρια στους οικείους του» ανέφερε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας σε ανάρτησή του στο twitter.

Το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού εκφράζει θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους οικείους του με την ανακοίνωση που εξέδωσε.

Το βιογραφικό του Γιώργου Μιχαηλίδη

Ο Γιώργος Μιχαηλίδης γεννήθηκε στη Ν. Ιωνία Αττικής το 1938 και παρόλο που ξεκίνησε σπουδές αρχιτεκτονικής, τις διέκοψε για να σπουδάσει υποκριτική στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου. Το 1965, δημιούργησε το Θέατρο Νέας Ιωνίας, στην ομώνυμη συνοικία της Αθήνας, το πρώτο λαϊκό περιφερειακό θέατρο στην Ελλάδα. Λειτούργησε μόνο για δυο χρόνια. Στο θέατρο Νέας Ιωνίας ανέβασε τα έργα: Μπόρχερτ «Έξω από την πόρτα», Ευριπίδη «Ορέστης», Καμπανέλη «Η αυλή των θαυμάτων», Μάτεσι «Η τελετή», Γκούφα «Η επιστροφή του ευεργέτη», Ανδρεόπουλου «Ο κομιστής ειδήσεων». Το 1972, μέσα στη δικτατορία, δημιουργεί το πρώτο Ανοιχτό Θέατρο στην Κυψέλη, και παράλληλα εκδίδει το περιοδικό «Ανοιχτό Θέατρο», μια μηνιαία επιθεώρηση πολιτικού θεάτρου. Ανέβασε τα έργα : Μπύχνερ «Βόυτσεκ», Μισέλ «Κυριακάτικος περίπατος», Σκούρτη «Μπερτόλδος», Χόρβαρτ «Ιστορίες από το δάσος της Βίεννης», Γ. Μιχαηλίδη «Η δίκη των έξι» και «Η μάχη της Αθήνας», Ευριπίδη «Τρωαδίτισσες». Το 1975, διακόπτεται η λειτουργία του Ανοιχτού Θεάτρου. Στα εννιά χρόνια που μεσολαβούν, ως τη δημιουργία του δεύτερου Ανοιχτού Θεάτρου, συνεργάζεται με τα κρατικά θέατρα και ανεβάζει με το Εθνικό Θέατρο: Ιονέσκο «Αμεδαίος», Άντον Τσέχωφ « Βυσσινόκηπος», Ευριπίδη «Ηλέκτρα», Σίλλερ «Μαρία Στιούαρτ», Σοφοκλή «Οιδίπους Τύραννος», Πλαύτου «Στοιχειωμένο σπίτι». Στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος ανέβασε τα έργα: Γκόρκι «Εχθροί», Μολιέρου «Σχολείο Γυναικών», Λόπε Ντε Βέγκα «Φουέντε Οβεχούνα», Αισχύλου «Ικέτιδες». Το 1984 αρχίζει η λειτουργία του δεύτερου Ανοιχτού Θεάτρου.

Ανέβασε τα έργα:

Σαίξπηρ «Πολύ κακό για το τίποτα» (1984-85), Καρόν ντε Μπομαρσαί «Κουρέας της Σεβίλλης» και « Γάμοι του Φίγκαρο» (1985-86), Τζον Φορντ «Κρίμα που είναι πόρνη» (1986-87), Σαίξπηρ «Τρικυμία» (1987-88), Άουγκουστ Στρίντμπεργκ «Πελεκάνος» και «Τα δεσμά» (1987-88), Φρανκ Βέντεκιντ «Λούλου» (1988-89), Άντον Τσέχωφ «Τρεις Αδελφές» (1989-90), Αριστοφάνη «Βάτραχοι» (Φεστιβάλ Επιδαύρου 1990), Λεονίντ Αντρέγιεφ «Ανθή» (1990-1991), Γ. Μιχαηλίδη «Η Αθήνα μετά τη βροχή» (1990-91), Σαίξπηρ «Άμλετ» (1991-92), Μορίς Μαίτερλινγκ « Γαλάζιο πουλί» (1991-92), Άρτουρ Σνίτσλερ «Μοναχικός δρόμος» (1992-93), Αισχύλου «Ορέστεια» (1993-94), Σαίξπηρ «Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας» (1993-94), Α. Γιαλαμά «Το χρήμα» (1994-95), Μπέρτολτ Μπρεχτ «Ο κύκλος με την κιμωλία» (1994-95), Αριστοφάνη « Ειρήνη» (1994-95), Φράνκ Βέντεκιντ «Το ξύπνημα της άνοιξης» (1995-96), Χάινερ Μίλλερ «Κουαρτέτο» (1995-96), Άντον Τσέχωφ «Πλατόνωφ» (1996-97), Π. Μάτεσι «Προς Ελευσίνα» (1997-98), Ίνγκμαρ Μπέργκμαν «Μετά την πρόβα» και «Τελευταία κραυγή» (1997-98), Αριστοφάνη «Αχαρνής» (καλοκαίρι 1998), Φρανκ Βέντεκιντ «Λούλου» (1998-99), Ιακ. Καμπανέλη «Στη χώρα Ίψεν» (1998-99), Μπέρτολτ Μρέχτ «Η Μάνα Κουράγιο και τα παιδιά της» (1999-2000), Ιακ. Καμπανέλη «Βίβα Ασπασία» και «Η τελευταία πράξη» (2000-01), Άντον Τσέχωφ, διασκευή Γ. Μιχαηλίδη «Η κυρία με το σκυλάκι» (2001-02), Αισχύλου «Ορέστεια» (2002-03), Ροζέ Βητράκ «Βικτώρ ή τα παιδιά στην εξουσία» (2003-04), Άντον Τσέχωφ «Η ζωή είναι ωραία» (Τα μονόπρακτα : «Αίτηση σε γάμο», «Οι βλαβερές συνέπειες του καπνού» και «Η αρκούδα», (2005), Μάνου Ελευθερίου, Μάρως Δούκα, Μένη Κουμανταρέα, μονόπρακτα με γενικό τίτλο «Μπλε μελαγχολία» (2007), Ουίλλιαμ Σαίξπηρ «Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας», Άντον Τσέχωφ «Ο θείος Βάνιας» και Γιάννη Σολδάτου «Όταν ο Σκαρίμπας κήρυξε τον πόλεμο κατά της Χαλκίδας» (2007-08). Το 2009 στο Θέατρο Μέλι ανέβασε το έργο «Η αμφιβολία» του Τζον Πάτρικ Σάνλεϊ ενώ την ίδια περίοδο σκηνοθετεί και την κωμωδία της Βίλλης Σωτηροπούλου «Κάθε Δευτέρα χωρίζουμε;» (2009) Στο πλαίσιο της Πολιτιστικής Ολυμπιάδας 2001-2004 έχει σκηνοθετήσει: στο Μέγαρο Μουσικής την όπερα «Λυσιστράτη» του Μίκη Θεοδωράκη και στο Ηρώδειο το έργο του Ιάκωβου Καμπανέλη «Μια κωμωδία». Επίσης σκηνοθέτησε: στην Πειραματική της Λυρικής Σκηνής το «Φάρο» του Π.Μ. Ντέιβις το 2004, με το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος το «Τέλος καλό, όλα καλά», του Σαίξπηρ το 2005, και το «Ιφιγένεια η εν Ταύροις» του Ευριπίδη (Φεστιβάλ Επιδαύρου) το 2006.

Έχει σκηνοθετήσει στην τηλεόραση, σε δικά του σενάρια, τις σειρές: Συμβολαιογράφος, Λαυρεωτικά, Άθλιοι των Αθηνών, Κάθοδος, Θυσία κ.α. Δίδαξε στη Δραματική σχολή του Εθνικού Θεάτρου.

Τα βιβλία του:

ΚΕΔΡΟΣ 1980, «Πέτρος Δαρζέντας», μυθιστόρημα, ΥΑΚΙΝΘΟΣ 1980, «Φιλμ Νουάρ», μυθιστόρημα, ΚΑΚΤΟΣ 1987, «Νέοι Έλληνες θεατρικοί συγγραφείς», μελέτη, ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ 1987, «Η Πύλη», νουβέλα, ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ 1991, «Τα Φονικά», μυθιστόρημα, ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ 1995, «λάμδα», μυθιστόρημα, Τριλογία: Της Μοναξιάς, της Επανάστασης και της Λαγνείας: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ 1999, Α΄ τόμος: «Μύηση», μυθιστόρημα, ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ 2002, Β΄ τόμος: «Λαβύρινθος», μυθιστόρημα, ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ 2004, Γ΄ τόμος: «Έξοδος», μυθιστόρημα, Εκδόσεις του Αυγούστου 2008, «Ίλιγγος '59», μυθιστόρημα, Εκδόσεις του Αυγούστου 2011, «Άγιοι έρωτες – Τα Μεγάλα Χρόνια», Α΄ τόμος, μυθιστόρημα, Εκδόσεις του Αυγούστου 2013, «Άγιοι έρωτες – Τα Χρόνια της Οργής», Β΄ τόμος, μυθιστόρημα.

Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 23 Οκτωβρίου 2018 04:05

Σχετικά Άρθρα

  • Γλυκά Νερά: Σκηνοθέτης κατηγορείται για ξυλοδαρμό 70χρονου - «Με πιάνει, με πετάει σε μια μάντρα»
    Γλυκά Νερά: Σκηνοθέτης κατηγορείται για ξυλοδαρμό 70χρονου - «Με πιάνει, με πετάει σε μια μάντρα»

    Ένας 70χρονος καταγγέλλει πως έπεσε θύμα άγριας επίθεσης από γνωστό σκηνοθέτη στην περιοχή των Γλυκών Νερών, το πρωί της Παρασκευής (25/10).

    Όλα ξεκίνησαν όταν ο σκηνοθέτης φέρεται να επιτέθηκε στον 70χρονο, βγάζοντάς τον με τη βία έξω από το αυτοκίνητό του.

    Το περιστατικό διαδραματίστηκε σε πεζόδρομο, όπου απαγορεύεται η διέλευση οχημάτων, πλην των μονίμων κατοίκων της περιοχής, όπως το θύμα της επίθεσης.

    «Από την πάνω μεριά που απαγορεύεται να έρθουν προς τον πεζόδρομο, κατέβαινε ένας κύριος που δεν τον ήξερα εγώ και ήταν εκεί πέρα και μου λέει "φύγε από εκεί να περάσω", του λέω "πού να πάω, εγώ θέλω να πάω σπίτι μου. Εδώ μένω" του λέω, συν ότι "κανονικά απαγορεύεται, έχεις και πινακίδες από πάνω", "κοίτα τις πινακίδες" του λέω που λέει απαγορεύεται, τίποτα», είπε στο MEGA ο 70χρονος.

    «Με πιάνει από το χέρι, με πετάει σε μια μάντρα»

    «Κατεβαίνει από το αυτοκίνητο έρχεται με πιάνει εμένα από το χέρι, μέσα από το αυτοκίνητο το δικό μου, με πετάει πάνω σε μία μάντρα, χτύπησα το χέρι μου στην μάντρα, το πόδι μου».

    Στη συνέχεια ο σκηνοθέτης άρπαξε τα κλειδιά του οχήματος του 70χρονου για να το κάνει στην άκρη γιατί τον… ενοχλούσε.

    «Παίρνει μου βουτάει τα κλειδιά, μπαίνει στο αμάξι μου να πάει να το ανεβάσει πάνω σε ένα ύψωμα, ένα βουναλάκι που έχει εκεί για να πάει να περάσει αυτός. Βγήκαν οι γείτονες και αυτός άρχισε και έβριζε και έκανε και έδειχνε. Τραμπουκισμό δηλαδή χοντρό τραμπουκισμό. Πήγα στο νοσοκομείο και μου βρήκαν οι γιατροί ράγισμα, μελανιές».

    Ο 70χρονος υπέστη κάκωση αριστερού ώμου και κλείδας, ενώ φέρει μώλωπες στο χέρι και στο πόδι του.

    Σήμερα (28/10) ο 70χρονος θα εξεταστεί από ιατροδικαστή, θα απευθυνθεί και στις εισαγγελικές Αρχές.

    Πηγή: ethnos.gr

  • Κουέντιν Ταραντίνο: Αποκάλυψε την ταινία που τον «τραυμάτισε» όταν ήταν παιδί
    Κουέντιν Ταραντίνο: Αποκάλυψε την ταινία που τον «τραυμάτισε» όταν ήταν παιδί

    «Η απροσδόκητη τραγική ανατροπή της ταινίας ήταν αυτό που μου προκάλεσε τέτοιο σοκ» είπε ο σπουδαίος σκηνοθέτης

    Ο Αμερικανός σκηνοθέτης Κουέντιν Ταραντίνο βρέθηκε στη Βαρκελώνη την Κυριακή, στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής του περιοδείας, για να παρουσιάσει το βιβλίο του «Διαλογισμοί του κινηματογράφου».
    Σε μια συνάντηση με τους θαυμαστές του εξομολογήθηκε ότι η ταινία που, παρά τις προσδοκίες, τον «τραυμάτισε» περισσότερο στην παιδική του ηλικία ήταν το «Μπάμπι».
    «Ο Μπάμπι που χάθηκε όταν χωρίστηκε από τη μητέρα του, οι πυροβολισμοί του κυνηγού εναντίον της και η τρομακτική πυρκαγιά στο δάσος με επηρέασαν περισσότερο από κάθε άλλη εικόνα που είδα στον κινηματογράφο», είπε ο σκηνοθέτης και πρόσθεσε ότι «ήταν σαν να έβλεπα την αποκάλυψη από την οπτική γωνία των ζώων».
    Ο Ταραντίνο αποκάλεσε τον «Μπάμπι» «την ταινία που τραυμάτισε τα παιδιά για δεκαετίες» και είπε επίσης: «Αλλά νομίζω ότι, περισσότερο από την ψυχολογική δυναμική της πλοκής, η απροσδόκητη τραγική ανατροπή της ταινίας ήταν αυτό που μου προκάλεσε τέτοιο σοκ».
    «Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις δεν ανέδειξαν την πραγματική φύση της ταινίας. Αντιθέτως, επικεντρώθηκαν στα καμώματα του αξιαγάπητου Μπάμπι και του Τάμπορ. Τίποτα δεν με προετοίμασε για τη σπαρακτική τροπή των γεγονότων. Θυμάμαι το μικρό μου μυαλουδάκι να αναφωνεί: "Τι στο καλό συμβαίνει εδώ;" Νομίζω ότι, αν ήμουν πιο προετοιμασμένος για αυτό που θα έβλεπα, θα το είχα επεξεργαστεί διαφορετικά», αποκάλυψε ο δημιουργός του «Pulp Fiction».
    Ο σκηνοθέτης από το Νόξβιλ του Τενεσί δεν μεγάλωσε μέσα σε «γυάλα», όπως είπε στο κοινό του Teatre Coliseum, καθώς η μητέρα του τον άφηνε από πολύ μικρή ηλικία να βλέπει ταινίες που συνιστώνται μόνο για ενήλικες.
    «Κάποια στιγμή, όταν συνειδητοποίησα ότι παρακολουθούσα ταινίες που άλλοι γονείς δεν άφηναν τα παιδιά τους να δουν, ρώτησα τη μητέρα μου γι' αυτό. "Κουέντιν", μου είπε, "ανησυχώ περισσότερο για σένα που βλέπεις ειδήσεις. Μια ταινία δεν πρόκειται να σου κάνει κακό"», εξηγεί ο Ταραντίνο στο βιβλίο του.
    Πηγή: Protothema.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-EPA/ ETTORE FERRARI
  • Είπε την παράστασή του βαρετή και κατέληξε με... κόπρανα στο πρόσωπό της - Ο απίστευτος καυγάς χορογράφου με κριτικό τέχνης
    σε Viral
    Είπε την παράστασή του βαρετή και κατέληξε με... κόπρανα στο πρόσωπό της - Ο απίστευτος καυγάς χορογράφου με κριτικό τέχνης

    Το περασμένο Σαββατοκύριακο, ο επικεφαλής χορογράφος της Κρατικής Όπερας του Ανοβέρου πασάλειψε το πρόσωπο μίας κριτικού χορού με περιττώματα σκύλου αφού εκείνη έγραψε αρνητική κριτική για την τελευταία του παράσταση, σύμφωνα με γερμανικές εφημερίδες.

    Η Βίμπκε Χούστερ, κριτικός χορού της γερμανικής εφημερίδας Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ), παρευρέθηκε στην πρεμιέρα του μπαλέτου «Glaube – Liebe – Hoffnung» (Πίστη - Αγάπη - Ελπίδα) το Σάββατο στην Κρατική Όπερα του Ανόβερου.

    Κατά τη διάρκεια του διαλείμματος, ο Μάρκο Γκέκε, ένας από τους χορογράφους της παραγωγής, βρήκε τη Χούστερ στο -γεμάτο από κόσμο- φουαγιέ του θεάτρου και άλειψε το πρόσωπό της με περιττώματα σκύλου, ανέφεραν εφημερίδες.

    Απείλησε να την αποκλείσει και έβγαλε μια τσάντα γεμάτη κόπρανα

    Ο Γκέκε, ο οποίος είναι ο επικεφαλής χορογράφος και σκηνοθέτης του Κρατικού Μπαλέτου του Ανόβερου, απείλησε να αποκλείσει την Χούστερ από το θέατρο πριν βγάλει από μια τσάντα που ήταν γεμάτη με κόπρανα και τα πασαλείψει στο πρόσωπο της κριτικού χορού, ανέφερε η FAZ.

    Το περιστατικό ακολούθησε την αρνητική κριτική της Χούστερ για τη νέα παράσταση του Γκέκε «In the Dutch Mountains», η οποία δημοσιεύτηκε στη FAZ το Σάββατο, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

    Η Χούστερ έγραψε πως η παρακολούθηση της παράστασης, η οποία έκανε πρεμιέρα πρόσφατα στο Nederlands Dans Theatre της Χάγης, ήταν σαν να «τρελαίνεσαι από την μια και να πεθαίνεις από την πλήξη από την άλλη».

    Η Όπερα ζήτησε συγγνώμη για το επεισόδιο σε ανακοίνωσή της, προσθέτοντας ότι ελέγχει ποια μέτρα θα λάβει κατά του σκηνοθέτη σύμφωνα με την εργατική νομοθεσία. Δεν έδωσε λεπτομέρειες για το τι συνέβη.

    «Επικοινωνήσαμε με τη δημοσιογράφο αμέσως μετά το περιστατικό και της ζητήσαμε συγγνώμη προσωπικά αλλά και δημόσια», είπε σε δήλωσή της η Λόρα Μπέρμαν, η καλλιτεχνική διευθύντρια της όπερας. «Λυπούμαστε πολύ καθώς το κοινό μας αναστατώθηκε από αυτό το περιστατικό».

    Η FAZ είπε ότι έχει ξεκινήσει έρευνα της αστυνομίας, υποδηλώνοντας επίσης πως η δημόσια προσβολή της Χούστερ είναι ένα ανησυχητικό νέο για τον κόσμο της τέχνης.

    «Αυτό το εξευτελιστικό περιστατικό δεν είναι μόνο μια πράξη σωματικής βλάβης, αλλά και μια προσπάθεια εκφοβισμού της ελεύθερης, κριτικής μας άποψης για την τέχνη», υπογράμμισε η εφημερίδα.

    Πηγή: Ethnos.gr
  • Μανούσος Μανουσάκης για «Ψίθυρους Καρδιάς»: Οι γυναίκες Ρομά μου έλεγαν «ντροπή σου, μας έκανες ρεζίλι»
    Μανούσος Μανουσάκης για «Ψίθυρους Καρδιάς»: Οι γυναίκες Ρομά μου έλεγαν «ντροπή σου, μας έκανες ρεζίλι»

    Ο γνωστός σκηνοθέτης διηγήθηκε μια ιστορία από τα γυρίσματα της επιτυχημένης σειράς

    Ο Μανούσος Μανουσάκης μίλησε για τους «Ψίθυρους Καρδιάς» και μοιράστηκε με το κοινό μια ιστορία για τη σειρά, που σημείωσε μεγάλη επιτυχία στο παρελθόν.

    Ο σκηνοθέτης μίλησε στην εκπομπή «Mega Stories». Όπως εξήγησε αρχικά, η ιστορία που διηγήθηκε έγινε την ημέρα των γυρισμάτων του γάμου της Ερατούς.

    «Γυρίζουμε τη σκηνή του γάμου της Ερατούς. Όλα τα Άνω Λιόσια ήταν εκεί, οι κοπελίτσες δοκιμάζουν τα φορέματά τους και μια εβδομάδα κάναμε πρόβες για το πώς θα χορέψουν. Έχουμε στήσει τα τραπέζια κι έχουμε νοικιάσει 500 καρέκλες για να έρθει όλος ο κόσμος κι ήρθε όλος ο οικισμός», είπε αρχικά.

    «Η σειρά έπαιζε Δευτέρα κι εμείς τα νυχτερινά γυρίσματα τα κάναμε Δευτέρες, λόγω των θεάτρων, για να μπορούν οι ηθοποιοί. Η σειρά έπαιζε 22:00 και 21:30 άρχισαν να φεύγουν. Τους ρωτάμε "πού πάτε" και μας λένε "πάμε να δούμε το επεισόδιο και θα ξανάρθουμε". Πήγαν κι ήρθαν ξανά για το γύρισμα», περιέγραψε στη συνέχεια.

    Ωστόσο, αυτή δεν ήταν η μόνη ιστορία που είχε να διηγηθεί από τα γυρίσματα της σειράς. Μια ακόμα σκηνή με την Ερατώ ήταν η αιτία να αντιδράσουν πολλές γυναίκες Ρομά.

    «Έχουμε μια σκηνή, που έχει δώσει το πρώτο φιλί η Ερατώ με τον Απόστολο και γυρνά σπίτι της βράδυ, που ο οικισμός είναι άδειος και μπαίνει στο χωλ με ένα μεγάλο καθρέφτη. Βγάζει το πουκάμισό της από τη μέση και πάνω κι αρχίζει να αισθάνεται το σώμα της. Όταν παίχτηκε το επεισόδιο, γύρισαν όλες οι γυναίκες Ρομά και με περικύκλωσαν και μου έλεγαν "ντροπή Μανουσάκη, ρεζίλι μας έκανες"», αναφέρει ο σκηνοθέτης.

    Όπως εξήγησε στη συνέχεια, ο λόγος που προκλήθηκαν αντιδράσεις, δεν ήταν η ερωτική σκηνή, αλλά το πώς παρουσιάστηκε.

    «Έρχεται η στιγμή που θα γυρίσουμε ερωτική σκηνή. Πιο σεμνή ερωτική σκηνή δεν έχω κάνει, επειδή φοβόμουν τις αντιδράσεις. Μόνο μάτια και χέρια κοντινά. Παίζεται και με μεγάλη αγωνία περιμένω τι θα μου πούνε και γυρνάνε και μου λένε "έτσι μπράβο Μανουσάκη με άντρα, όχι μόνη της"», είπε κλείνοντας.

    Δείτε το βίντεο στο Protothema.gr

    Πηγή: Protothema.gr

  • Steven Spielberg εναντίον streaming: Πλατφόρμες όπως το HBO Max «έριξαν τους σκηνοθέτες κάτω από το λεωφορείο»
    Steven Spielberg εναντίον streaming: Πλατφόρμες όπως το HBO Max «έριξαν τους σκηνοθέτες κάτω από το λεωφορείο»

    Ο Στίβεν Σπίλμπεργκ (Steven Spielberg) δήλωσε σε νέα συνέντευξή του στους New York Times ότι οι υπηρεσίες streaming όπως το HBO Max έχουν πετάξει τους σκηνοθέτες «κάτω από το λεωφορείο», καθώς «με συνοπτικές διαδικασίες» απορρίπτουν νέες κυκλοφορίες υψηλού προφίλ στο streaming και όχι στις αίθουσες. Ο βραβευμένος με Όσκαρ σκηνοθέτης αναφέρεται στην απόφαση της Warner Bros. να κυκλοφορήσει το σύνολο των ταινιών της για το 2021 τόσο στο HBO Max όσο και στους κινηματογράφους την ίδια ημέρα. Για τον Σπίλμπεργκ, μια τέτοια απόφαση άλλαξε τις κινηματογραφικές συνήθειες των ενηλίκων.

    «Η πανδημία δημιούργησε μια ευκαιρία για τις πλατφόρμες streaming να αυξήσουν τις συνδρομές τους σε επίπεδα ρεκόρ και επίσης να πετάξουν μερικούς από τους καλύτερους φίλους μου σκηνοθέτες κάτω από το λεωφορείο, καθώς οι ταινίες τους δεν έλαβαν με συνοπτικές διαδικασίες κινηματογραφικές κυκλοφορίες», δήλωσε ο Spielberg. «Πληρώθηκαν και οι ταινίες ξαφνικά υποβιβάστηκαν, στην προκειμένη περίπτωση, στο HBO Max. Η περίπτωση για την οποία μιλάω. Και τότε όλα άρχισαν να αλλάζουν».

    «Νομίζω ότι οι μεγαλύτεροι θεατές ανακουφίστηκαν που δεν χρειάστηκε να πατήσουν πάνω σε κολλώδη ποπ κορν», συνέχισε ο Spielberg. «Αλλά πραγματικά πιστεύω ότι οι ίδιοι αυτοί παλαιότεροι θεατές, μόλις μπήκαν στην αίθουσα, η μαγεία του να βρίσκεσαι σε μια κοινωνική κατάσταση με ένα μάτσο αγνώστους είναι τονωτική... εναπόκειται στις ταινίες να είναι αρκετά καλές ώστε να κάνουν όλους τους θεατές να το λένε αυτό μεταξύ τους όταν τα φώτα ξανανοίξουν».

    Ο Spielberg ανέφερε το «Elvis» του Baz Luhrmann ως μια ταινία που του έδωσε ελπίδα για το μέλλον των ταινιών που στρέφονται προς τους ενήλικες στο box office. Ο σκηνοθέτης είπε ότι «δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα μεγάλα σίκουελ και οι ταινίες της Marvel και της DC και της Pixar και κάποιες από τις ταινίες κινουμένων σχεδίων και οι ταινίες τρόμου εξακολουθούν να έχουν θέση στην κοινωνία», δεδομένων των εισπρακτικών τους αποδόσεων. Το «Elvis», με τα 151 εκατ. δολάρια εγχώρια έσοδα, απέδειξε ότι οι ταινίες για ενήλικες εξακολουθούν να έχουν ελπίδες.

    «Βρήκα ενθαρρυντικό το γεγονός ότι το 'Elvis' ξεπέρασε τα 100 εκατομμύρια δολάρια στο εγχώριο box office», δήλωσε ο Spielberg. «Πολλοί άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας πήγαν να δουν αυτή την ταινία και αυτό μου έδωσε ελπίδα ότι ο κόσμος αρχίζει να επιστρέφει στον κινηματογράφο καθώς η πανδημία γίνεται ενδημική. Πιστεύω ότι οι ταινίες θα επιστρέψουν. Πραγματικά το πιστεύω».

    Αν και η πανδημία δεν άλλαξε πλήρως τη δέσμευση του Spielberg στις κινηματογραφικές αίθουσες, παραδέχτηκε στους Times ότι τουλάχιστον τον έκανε να εξετάσει πιο ανοιχτά την αξία μιας πιθανής μετακίνησης προς μια κυκλοφορία μόνο μέσω streaming.

    «Έκανα το 'The Post' ως μια πολιτική δήλωση για την εποχή μας, αντικατοπτρίζοντας την κυβέρνηση Νίξον, και θεωρήσαμε ότι ήταν ένας σημαντικός προβληματισμός για πολλούς ανθρώπους για να καταλάβουν τι συνέβαινε στη χώρα μας», δήλωσε ο Spielberg. «Δεν ξέρω αν μου είχε δοθεί αυτό το σενάριο μετά την πανδημία, αν θα προτιμούσα να είχα κάνει αυτή την ταινία για την Apple ή το Netflix και να είχε βγει σε εκατομμύρια ανθρώπους. Επειδή η ταινία είχε κάτι να πει σε εκατομμύρια ανθρώπους, και ποτέ δεν θα μπορούσαμε να φέρουμε αυτά τα εκατομμύρια ανθρώπων σε αρκετές αίθουσες για να κάνουμε αυτή τη διαφορά. Τα πράγματα έχουν αλλάξει αρκετά ώστε να μπορώ να σας το πω αυτό».

    Η τελευταία σκηνοθετική προσπάθεια του Spielberg, "The Fabelmans", ανοίγει αποκλειστικά σε επιλεγμένες κινηματογραφικές αίθουσες στις 11 Νοεμβρίου, πριν επεκταθεί σε όλη την επικράτεια στις 23 Νοεμβρίου.

    Με πληροφορίες απο Variety

    Πηγή: Ethnos.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-EPA/ CAROLINE BREHMAN

  • Δίκη Ινδαρέ: Αθωώθηκε ο σκηνοθέτης και οι γιοι του - «Θύματα τυφλής και αυθαίρετης αστυνομικής βίας» λέει η εισαγγελέας
    Δίκη Ινδαρέ: Αθωώθηκε ο σκηνοθέτης και οι γιοι του - «Θύματα τυφλής και αυθαίρετης αστυνομικής βίας» λέει η εισαγγελέας

    Έλαβε τέλος η δίκη της οικογένειας Ινδαρέ για τα όσα είχαν συμβεί στο πλαίσιο εκκένωσης κατάληψης στο Κουκάκι και στην οδό Ματρόζου τον Δεκέμβριο του 2019, μέσα και έξω από το σπίτι του. Το Τριμελές Εφετείο Πλημμελημάτων αποφάσισε την αθώωση λόγω αμφιβολιών του σκηνοθέτη Δημήτρη Ινδαρέ καθώς και των γιων του.

    «Κόλαφος» η εισαγγελέας

    Η εισαγγελέας της έδρας είχε προτείνει να κηρυχθούν αθώοι οι κατηγορούμενοι αφού δεν προέκυψε ότι τέλεσαν τα αδικήματα για τα οποία κατηγορούνται.

    Μάλιστα, στην αγόρευσή της αναφέρθηκε σε αντιφάσεις στις καταθέσεις των αστυνομικών σε σχέση με τα όσα είχαν ισχυριστεί προανακριτικά και επικαλέστηκε τις καταθέσεις γειτόνων, οι οποίοι είδαν τους τρεις κατηγορούμενους στο μπαλκόνι του σπιτιού τους κατά τη διάρκεια της επιχείρησης της αστυνομίας για την εκκένωση της κατάληψης, σύμφωνα με το dikastiko.gr.

    «Δεν αφήνει αμφιβολία ότι άλλοι ήταν εκείνοι που έκαναν τα αδικήματα και άλλοι οι κατηγορούμενοι, οι οποίοι βρίσκονταν στο σπίτι τους» τόνισε, συμπληρώνοντας ότι «Οι τρεις κατηγορούμενοι με απόλυτη βεβαιότητα δεν τέλεσαν αυτές τις πράξεις. Έγιναν θύματα μιας τυφλής, ωμής και αυθαίρετης αστυνομικής βίας και χρησιμοποιήθηκαν από τις αστυνομικές δυνάμεις για να καλύψουν την παταγώδη αποτυχία της επιχείρησης. Έγιναν τα εξιλαστήρια θύματα. Προτείνω να απαλλαγούν όχι λόγω αμφιβολιών, αλλά γιατί δεν τέλεσαν τις πράξεις για τις οποίες κατηγορούνται».

    «Τα παιδιά μου ήταν δεμένα, οι αστυνομικοί τούς έβριζαν τη μάνα»

    «Φάγαμε το ξύλο της αρκούδας. Αυτοί ήταν σαν Ρόμποκοπ, και με κατηγορούν ότι αντιστάθηκα, ότι έβρισα. Εγώ δεν πρόλαβα να κάνω τίποτα, ήταν σαν μαύρη θύελλα. Απίστευτο υβρεολόγιο, μου πάταγαν το κεφάλι, μου τραβούσαν τα χέρια και έλεγα ‘’έλεος, δεν αντέχω, θα σκάσω’’. Τα παιδιά μου ήταν δεμένα, οι αστυνομικοί τους έβριζαν τη μάνα, έλεγαν ότι έχει πάρει όλη τη γειτονιά, ότι δεν είμαι ο πατέρας τους. Συνέχεια έλεγαν ότι αν δε μας έπιαναν στην ταράτσα, αλλά μας έπιαναν μέσα στο σπίτι, θα γ@@@ τα παιδιά και τη μάνα τους. Αυτή ήταν η παρηγοριά μου ότι ευτυχώς δε μας έπιασαν μέσα στο σπίτι», είχε πει πριν λίγες ημέρες ο σκηνοθέτης στην απολογία του, ενώ είχε προσθέσει ότι είχε προηγηθεί «χαμός, ένταση, καπνοί πολύ εντυπωσιακή και τρομακτική επιχείρηση».

    «Απολογούμαι για την αφέλεια μου να πιστεύω ότι η ελληνική αστυνομία είναι για να μας προστατεύει. (…) Απολογούμαι απέναντι στα παιδιά μου για την αφέλειά μου να ανοίγω την πόρτα στους αστυνομικούς, να ανεβαίνω στην ταράτσα μου για να μας παίρνουν σιδηροδέσμιους», είχε υπογραμμίσει επίσης ο Δημήτρης Ινδαρές.

    Στη συνέχεια ενώπιον του δικαστηρίου απολογήθηκε και ο ένας εκ των υιών Ινδαρέ (ο δεύτερος, επίσης κατηγορούμενος για την υπόθεση απουσίαζε, όπως είχε δικαίωμα), ο οποίος είχε κάνει λόγο για σωματική και μη βία, που ασκήθηκε στην οικογένεια.

    «Με έριξαν κάτω, μου πέρασαν χειροπέδες, μου πίεσαν το κεφάλι με τις μπότες στο δάπεδο, είδα τον 56χρονο πάτερα μου να τρώει κλοτσιά με το πάνω μέρος της μπότας στο κεφάλι. Ήμουν σαστισμένος από τη βία που μας ασκήθηκε. Η μάνα μου έντρομη με το νυχτικό να φωνάζει ‘’τι κάνετε;’’ Και να της απαντάνε: ‘’φύγε από δω μωρή γιατί θα σε πετάξω κάτω από τη σκάλα’’», υπογράμμισε μεταξύ άλλων.

    Πηγή: Ethnos.gr

  • Βραβείο Σκηνοθεσίας στον Γιάννη Γαλανόπουλο
    Βραβείο Σκηνοθεσίας στον Γιάννη Γαλανόπουλο

    Με μια πολύ σημαντική διάκριση έφυγε από το «Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου Θερμαϊκού» ο Ηλείος Γιάννης Γαλανόπουλος, ο σκηνοθέτης της Ομάδας Θεάτρου Φυλής «Υπερφωτισμένοι». Κέρδισε ομόφωνα από την Κριτική Επιτροπή του Φεστιβάλ το Βραβείο Σκηνοθεσίας για την παράσταση «La Nona» του Roberto Cossa.

    Το «La Nona», που προκρίθηκε στο Φεστιβάλ μέσα από 32 συμμετοχές θεατρικών παραστάσεων, απέσπασε συνολικά τέσσερα σημαντικά Βραβεία και έναν Έπαινο Ερμηνείας για την 7χρονη Διονυσία Ιωάννα Γαλανοπούλου, την κόρη του σκηνοθέτη, στο ρόλο της Αφηγήτριας! Εκτός από το «βαρύ» Βραβείο Σκηνοθεσίας, η Ομάδα απέσπασε το Βραβείο Α’ Ανδρικού Ρόλου για την αεικίνητη Μπαρμπηλένα Τριανταφύλλου που υποδύθηκε μοναδικά τον «Τσίτσο», το Βραβείο Καλύτερης Παράστασης της Επιτροπής των Πολιτιστικών Συλλόγων του Δήμου Θερμαϊκού και το Βραβείο Μουσικής για τον Ηλείο, επίσης, Νίκο Γκουβίτσα, για την σπαραξικάρδια και νοσταλγική μουσική του, η οποία σε έκανε να νιώθεις αβίαστα λύπη και συμπόνοια για τα πάθη των ηρώων της Nona.

    galanopoulos skin vraveio 2

    Σημαντικοί άνθρωποι του θεάτρου βρέθηκαν στις θέσεις της Κριτικής Επιτροπής, ένας από αυτούς ήταν ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος, Αστέριος Πελτέκης.

    Στα τέλη Σεπτέμβρη, το La Nona είχε αποσπάσει διακρίσεις και στους 5Ους Πανελλήνιους Αγώνες Θεατρικών Εργαστηρίων του ΘΕΣΜα, στην Σπερχειάδα. Εκεί, κέρδισε Έπαινο Ερμηνείας ο Γιάννης Γαλανόπουλος για το ρόλο της Nona, Βραβείο Καλύτερης Αφίσας η Αλεξάνδρα Γαμπιεράκη και υποψηφιότητες για το Βραβείο Β’ Γυναικείου Ρόλου - η Έρη Μαριόγλου ως Μάρτα - Επιλογής Έργου, Ενδυματολογίας και Μουσικής Επιμέλειας.

    galanopoulos skin vraveio 3

    Το «La Nona», που οι Ηλείοι παρακολούθησαν τον περασμένο Ιούλιο στο «Σινέ Ρόδον», στη γενέτειρα του Γιάννη Γαλανόπουλου, τον Σταφιδόκαμπο, προλόγιζε ο πρώτος διδάξας τον ρόλο της Nona στην Ελλάδα, Δημήτρης Πιατάς, ο οποίος συμπωματικά ήταν το Τιμώμενο Πρόσωπο του Φεστιβάλ στην Τελετή Λήξης στη Θεσσαλονίκη.

    Η παράσταση της «γιαγιάς» αγαπήθηκε πολύ όπου κι αν παίχτηκε! Περισσότεροι από 3.000 θεατές καταχειροκρότησαν τους Υπερφωτισμένους στον Δήμο Φυλής όπου έγινε η πρεμιέρα με τρία sold out στη νέα Θεατρική Σκηνή του στο Ζεφύρι, αλλά και στους Δήμους Ελληνικού – Αργυρούπολης, Αγ. Αναργύρων – Καματερού, Βριλησσίων, Μεταμόρφωσης, Κορίνθου, Ανδραβίδας – Κυλλήνης, Αχαρνών, Σπερχειάδας – Μακρακώμης, Χαλανδρίου και Θερμαϊκού.

    galanopoulos skin vraveio 4

    (Δελτίο Τύπου)

  • Δημήτρης Λιγνάδης: Αποφυλακίζεται σήμερα ο καταδικασμένος για βιασμό σκηνοθέτης - Εξασφάλισε εγγύηση 30.000 ευρώ
    Δημήτρης Λιγνάδης: Αποφυλακίζεται σήμερα ο καταδικασμένος για βιασμό σκηνοθέτης - Εξασφάλισε εγγύηση 30.000 ευρώ

    Εκτός φυλακής θα βρίσκεται από σήμερα το μεσημέρι ο Δημήτρης Λιγνάδης, ο οποίος εξασφάλισε την χρηματική εγγύηση των 30.000 ευρώ που είχε οριστεί για την αποφυλάκισή του. Ο καταδικασμένος σε κάθειρξη 12 ετών σκηνοθέτης, ο οποίος, όπως απεφάνθη το δικαστήριο είναι ένοχος για τον βιασμό δύο ανηλίκων δεν θα περάσει ούτε μία ακόμα ημέρα μέσα στο κατάστημα κράτησης του Κορυδαλλού μετά την απόφαση του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου Αθηνών.

    Ο Δημήτρης Λιγνάδης είχε περιθώριο να καταβάλλει την εν λόγω εγγύηση μέχρι και τις 29 Ιουλίου ωστόσο, χρειάστηκε λίγες μόνο ώρες για να εξασφαλίσει το ποσό.

    Η απόφαση του δικαστηρίου για τον πρώην καλλιτεχνικό διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις στον καλλιτεχνικό κόσμο αλλά και την οργή της αξιωματικής αντιπολίτευσης, καθώς ο ΣΥΡΙΖΑ έκανε λόγο για «ντροπή».

    Ελεύθερος ο Δημήτρης Λιγνάδης

    Με απόφαση του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου εκτός φυλακής θα βρεθεί ο Δημήτρης Λιγνάδης. Σύμφωνα με το δικαστήριο, στον καταδικασμένο για δύο βιασμούς σκηνοθέτη πρέπει να δοθεί αναστολή στην εκτέλεση της ποινής μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης σε δεύτερο βαθμό.

    Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία (4-3), μειοψηφουσών δύο ενόρκων και μιας συνέδρου που είχαν τη γνώμη να μην έχει αναστέλλουσα δύναμη. Οι όροι που τού επιβλήθηκαν ομόφωνα είναι η απαγόρευση εξόδου από τη χώρα, η εμφάνιση στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής του 3 φορές το μήνα και η καταβολή εγγύησης 30.000 ευρώ.

    Κανένα ελαφρυντικό για τον Δημήτρη Λιγνάδη

    Νωρίτερα, το δικαστήριο δεν αναγνώρισε κανένα ελαφρυντικό σε βάρος του σκηνοθέτη ο οποίος καταδικάστηκε για 2 βιασμούς και αθωώθηκε για άλλους δύο. Επί της ουσίας το δικαστήριο υιοθέτησε την πρόταση του εισαγγελέα, ο οποίος νωρίτερα είχε ζητήσει να μην αναγνωριστεί κανένα ελαφρυντικό στον πρώην καλλιτεχνικό διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου.

    Το δικαστήριο απέρριψε το αίτημα της υπεράσπισης για την αναγνώριση των ελαφρυντικών του προτέρου σύννομου βίου και της μετέπειτα καλής συμπεριφοράς.

    Η απόρριψη του αιτήματος των ελαφρυντικών φέρνει αντιμέτωπο τον σκηνοθέτη με ποινές από 5 έως 15 έτη κάθειρξης. Ο εισαγγελέας ζήτησε να επιβληθεί στον κατηγορούμενο ποινή 12 ετών για την κάθε πράξη.

    Σφοδρή σύγκρουση Οικονόμου – ΣΥΡΙΖΑ για Λιγνάδη

    Νέα κόντρα ξέσπασε μεταξύ του Γιάννη Οικονόμου και του Νάσου Ηλιόπουλου με αφορμή την αποφυλάκιση υπό όρους του καταδικασμένου για δύο βιασμούς πρώην διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου, Δημήτρη Λιγνάδη.

    Στην αρχική του ανακοίνωση, μόλις έγινε γνωστή η είδηση ότι ο καταδικασθείς σκηνοθέτης θα αφεθεί ελεύθερος μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης σε δεύτερο βαθμό, ο εκπρόσωπος τύπου του ΣΥΡΙΖΑ ανέφερε χαρακτηριστικά ότι «από σήμερα ο άνθρωπος που καταδικάστηκε σε ποινή 12 ετών για τον βιασμό ανηλίκων, θα κυκλοφορεί ελεύθερος με απόφαση της Δικαιοσύνης».

    Μάλιστα κατηγόρησε τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τη Λίνα Μενδώνη για προσπάθεια συγκάλυψης ενώ ανέφερε ότι στοχοποιήθηκαν τα θύματα και κατέληξε επισημαίνοντας: «Το μόνο που μπορεί να πει κανείς είναι ντροπή».

    Η αιχμηρή ανακοίνωση Ηλιόπουλου

    Από σήμερα ο άνθρωπος που καταδικάστηκε σε ποινή 12 ετών για τον βιασμό ανηλίκων, θα κυκλοφορεί ελεύθερος με απόφαση της Δικαιοσύνης.

    Όταν άρχισαν οι αποκαλύψεις, ο κ. Μητσοτάκης και η κα Μενδώνη επί είκοσι ημέρες προσπαθούσαν να «κουκουλώσουν» την υπόθεση δημιουργώντας μια ευνοϊκή περιρρέουσα ατμόσφαιρα για τον βιαστή και τότε καλλιτεχνικό διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου Δημήτρη Λιγνάδη, την ίδια ώρα που στοχοποιήθηκαν τα θύματα που είχαν το σθένος να μιλήσουν.

    Η ατμόσφαιρα αυτή αποτυπώθηκε και σήμερα στην απόφαση του δικαστηρίου.

    Το μόνο που μπορεί να πει κανείς είναι ντροπή.

    Οικονόμου: «Όνειδος για κοινοβουλευτικό κόμμα η στάση του ΣΥΡΙΖΑ»

    Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος απάντησε στον εκπρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ κάνοντας λόγο για μετατροπή της δικαστικής απόφασης σε «αντικείμενο χυδαίας κομματικής εκμετάλλευσης», ενώ ανέφερε ότι η στάση του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης αποτελεί «όνειδος για ελληνικό κοινοβουλευτικό κόμμα».

    Η ανακοίνωση Οικονόμου

    Μόνο ένα κόμμα που έχει αποφασίσει να πορευτεί μέσα στο βούρκο και την αθλιότητα θα επιχειρούσε να μετατρέψει σε αντικείμενο χυδαίας κομματικής εκμετάλλευσης μια δικαστική απόφαση, για υπόθεση βιασμού.

    Αρχικά με ανακοίνωση της Τομεάρχη Πολιτισμού Σίας Αναγνωστοπούλου χαρακτήριζε την καταδίκη Λιγνάδη «νίκη του δικού μας ηθικού και αξιακού συστήματος», επιχειρώντας να καπηλευθεί πολιτικά μια δικαστική απόφαση για υπόθεση μάλιστα ποινικού και όχι πολιτικού ενδιαφέροντος.

    Στη συνέχεια ο εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ κ. Ηλιόπουλος επιχείρησε να χρεώσει τη δικαστική απόφαση, για απόλυση του κ. Λιγνάδη με περιοριστικούς όρους, στον Πρωθυπουργό και την Υπουργό Πολιτισμού!

    Πρόκειται για μια άθλια συκοφαντία, για τον ορισμό της τοξικότητας, που συνιστά δολοφονία χαρακτήρων και υπονόμευση των θεσμών. Αυτά είναι που συνιστούν τον «τραμπισμό αλά γκρέκα». Η στάση του αυτή είναι όνειδος για ελληνικό κοινοβουλευτικό κόμμα.

    Ηλιόπουλος: «Δύο φορές ντροπή η ανακοίνωση Οικονόμου»

    Ο Νάσος Ηλιόπουλος απάντησε σε λιτό αλλά δηκτικό ύφος στον Γιάννη Οικονόμου. «Μια φορά ντροπή για την αποφυλάκιση Λιγνάδη, δυο φορές ντροπή για την ανακοίνωση του κυβερνητικού εκπροσώπου κ. Οικονόμου», σημείωσε σε ανακοίνωσή του.

    Κούγιας: Είχαμε δίκιο όταν λέγαμε ότι είναι κατασκευασμένη η υπόθεση

    Σε δηλώσεις του ο συνήγορος του ηθοποιού ανέφερε μεταξύ άλλων ότι με βάση τις ψήφους των μελών του ΜΟΔ επί της ενοχής φαίνεται ότι ο εντολέας του «κατά την κρίση των τακτικών δικαστών είναι αθώος». Είπε επίσης ότι «Αποδεικνύεται ότι ο Δημήτρης Λιγνάδης είναι αθώος και ότι είχαμε δίκιο όταν λέγαμε πως είναι κατασκευασμένη η υπόθεση».

    Από την πλευρά της η εκ των συνηγόρων των θυμάτων για τους βιασμούς των οποίων καταδικάστηκε ο ηθοποιός, Μαρία Κουρτέση, δήλωσε πως οι αποφάσεις της Δικαιοσύνης πρέπει να γίνονται σεβαστές και συνέστησε ψυχραιμία καθώς εκκρεμεί η έφεση της πολύκροτης υπόθεσης Ο έτερος συνήγορος των άλλων δύο καταγγελλόντων, κ. Γιάννης Βλάχος, δήλωσε μεταξύ άλλων ότι προσανατολίζονται στην άσκηση έφεσης ως προς το αθωωτικό σκέλος της απόφασης, θέμα που θα κριθεί από τον αρμόδιο Εισαγγελέα.

    Πηγή: Ethnos.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς