Το περασμένο Σαββατοκύριακο, ο επικεφαλής χορογράφος της Κρατικής Όπερας του Ανοβέρου πασάλειψε το πρόσωπο μίας κριτικού χορού με περιττώματα σκύλου αφού εκείνη έγραψε αρνητική κριτική για την τελευταία του παράσταση, σύμφωνα με γερμανικές εφημερίδες.
Η Βίμπκε Χούστερ, κριτικός χορού της γερμανικής εφημερίδας Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ), παρευρέθηκε στην πρεμιέρα του μπαλέτου «Glaube – Liebe – Hoffnung» (Πίστη - Αγάπη - Ελπίδα) το Σάββατο στην Κρατική Όπερα του Ανόβερου.
Κατά τη διάρκεια του διαλείμματος, ο Μάρκο Γκέκε, ένας από τους χορογράφους της παραγωγής, βρήκε τη Χούστερ στο -γεμάτο από κόσμο- φουαγιέ του θεάτρου και άλειψε το πρόσωπό της με περιττώματα σκύλου, ανέφεραν εφημερίδες.
Απείλησε να την αποκλείσει και έβγαλε μια τσάντα γεμάτη κόπρανα
Ο Γκέκε, ο οποίος είναι ο επικεφαλής χορογράφος και σκηνοθέτης του Κρατικού Μπαλέτου του Ανόβερου, απείλησε να αποκλείσει την Χούστερ από το θέατρο πριν βγάλει από μια τσάντα που ήταν γεμάτη με κόπρανα και τα πασαλείψει στο πρόσωπο της κριτικού χορού, ανέφερε η FAZ.
Το περιστατικό ακολούθησε την αρνητική κριτική της Χούστερ για τη νέα παράσταση του Γκέκε «In the Dutch Mountains», η οποία δημοσιεύτηκε στη FAZ το Σάββατο, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Η Χούστερ έγραψε πως η παρακολούθηση της παράστασης, η οποία έκανε πρεμιέρα πρόσφατα στο Nederlands Dans Theatre της Χάγης, ήταν σαν να «τρελαίνεσαι από την μια και να πεθαίνεις από την πλήξη από την άλλη».
Η Όπερα ζήτησε συγγνώμη για το επεισόδιο σε ανακοίνωσή της, προσθέτοντας ότι ελέγχει ποια μέτρα θα λάβει κατά του σκηνοθέτη σύμφωνα με την εργατική νομοθεσία. Δεν έδωσε λεπτομέρειες για το τι συνέβη.
«Επικοινωνήσαμε με τη δημοσιογράφο αμέσως μετά το περιστατικό και της ζητήσαμε συγγνώμη προσωπικά αλλά και δημόσια», είπε σε δήλωσή της η Λόρα Μπέρμαν, η καλλιτεχνική διευθύντρια της όπερας. «Λυπούμαστε πολύ καθώς το κοινό μας αναστατώθηκε από αυτό το περιστατικό».
Η FAZ είπε ότι έχει ξεκινήσει έρευνα της αστυνομίας, υποδηλώνοντας επίσης πως η δημόσια προσβολή της Χούστερ είναι ένα ανησυχητικό νέο για τον κόσμο της τέχνης.
«Αυτό το εξευτελιστικό περιστατικό δεν είναι μόνο μια πράξη σωματικής βλάβης, αλλά και μια προσπάθεια εκφοβισμού της ελεύθερης, κριτικής μας άποψης για την τέχνη», υπογράμμισε η εφημερίδα.