Πέμπτη, 08 Νοεμβρίου 2018 15:54

USSAK την Παρασκευή στο θέατρο Απόλλων

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Οι Κινηματογραφικές Βραδιές και το Διεθνές φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας, σας προσκαλούν την Παρασκευή 9 Νοεμβρίου, στις 8.00 μ.μ., στο θέατρο Απόλλων, στην εκδήλωση - προβολή της ταινίας "USSAK" παρουσία του σκηνοθέτη Κυριάκου Κατζουράκη και της ηθοποιού Κάτιας Γέρου.

Μετά την προβολή θα ακολουθήσει συζήτηση με τους βασικούς συντελεστές της ταινίας.

Η είσοδος είναι δωρεάν

Με φόντο μια χώρα διαλυμένη και φοβισμένη κάπου στο κοντινό μέλλον, παρακολουθούμε τις ζωές και τις ιστορίες μιας σειράς ετερόκλητων ανθρώπων: Μιας πρώην περφόρμερ του δρόμου που δουλεύει στην γκαρνταρόμπα ενός σκυλάδικου, ενός οκτάχρονου κοριτσιού που περιφέρεται στους επικίνδυνους δρόμους, μιας ομάδας περιθωριακών που προσπαθούν να αντισταθούν, ενός ντραγκ/σόουμαν που απαγγέλει Καρούζο, ενός θρυλικού πιανίστα, του αρχηγού μιας ακαθόριστης σκοτεινής εξουσίας, αγροτών που προσπαθούν να προστατέψουν τα χωράφια τους από τους μεταλλαγμένους σπόρους, αλλά και μελών μιας ιδιότυπης λέσχης που ανησυχούν «μην ξυπνήσουν αναρχικά ανακλαστικά» υποστηρίζοντας την ίδια ώρα πως «Κανείς δεν σηκώνει κεφάλι γιατί δεν έχει»!

Λαθρέμποροι και αρχαιοκάπηλοι, κλεφτρόνια, περιθωριακοί και φτωχοδιάβολοι, «ένα μάτσο σαλεμένοι» που επιμένουν να μην «πεθάνουν από μαρασμό», ήρωες και αντιήρωες, άλλοι κλεισμένοι στον μικρόκοσμό τους κι άλλοι εγκλωβισμένοι σ' έναν άκρατο εγωισμό, αρχίζουν να αλλάζουν, όταν οι συγκρούσεις πυκνώνουν και γίνονται αφόρητες. Η αφύπνιση για τον καθένα ξεχωριστά γίνεται ντόμινο.

Η ταινία εξερευνά την έννοια της κοινότητας και το νόημα της ουτοπίας. Μιας ουτοπίας όμως καθόλου ρομαντικής, καθώς, όπως ακούγεται στο φινάλε: «ο ουτοπιστής είναι σκληρός σαν ατσάλι. Ο απόλυτος υλιστής. Ο ουτοπιστής δίνει φωνή σε αυτούς που δεν έχουν".

Ταυτότητα

Σκηνοθεσία: Κυριάκος Κατζουράκης
Σενάριο: Κυριάκος Κατζουράκης, Κάτια Γέρου
Διεύθυνση Φωτογραφίας: Γιάννης Φώτου
Σκηνικά: Νίκος Πολίτης
Κοστούμια: Κατερίνα Παπαγεωργίου
Μουσική: Μπάμπης Παπαδόπουλος
Διεύθυνση Παραγωγής: Γιώργος Ζέρβας
Παραγωγός: Γιάννης Σωτηρόπουλος
 
Πρωταγωνιστούν: Κάτια Γέρου, Γιάννης Τσορτέκης, Θεοδώρα Τζήμου, Νίκος Νίκας, Δημήτρης Πουλικάκος, Δημήτρης Πολύτιμος, Adrian Frieling, Θάνος Αλεξίου, Καμίλο Μπετανκόρ, Παύλος Ιορδανόπουλος και η μικρή Νέλλυ Θεοφιλοπούλου.


USSAK του Κυριάκου Κατζουράκη
DCP / 118'
Digital 2K / 1.85:1 / Color / Stereo

Παραγωγή
Real Eyes Productions 2017

Συμπαραγωγή : Εκδόσεις Μίλητος, Arctos Films
Προσέγγιση, Authorwave
Με την υποστήριξη
Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου, ΕΡΤ ΑΕ 


Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 08 Νοεμβρίου 2018 22:36

Σχετικά Άρθρα

  • Σταύρος Νικολαίδης - Θεοδώρα Σιάρκου: “Ο γάμος απαιτεί πολλές υποχωρήσεις και “πάτημα” του εγωισμού»
    Σταύρος Νικολαίδης - Θεοδώρα Σιάρκου: “Ο γάμος απαιτεί πολλές υποχωρήσεις και “πάτημα” του εγωισμού»

    Η ευφάνταστη κωμωδία καταστάσεων «Στους δύο τρίτος…χωρεί!» στο Θεματικό Πάρκο Ξυστρή την Πέμπτη 4/7 και ώρα 21.15-Ελεύθερη είσοδος για το κοινό

    Συνέντευξη στη Βίκυ Γκουγκουστάμου

    Τι κι αν έχουν χυθεί τόνοι μελάνης για το “τρίτο” πρόσωπο σε μια σχέση και πόσο καταστροφική μπορεί να είναι για έναν γάμο η παρουσία του. Ο Σταύρος Νικολαΐδης και η Θεοδώρα Σιάρχου έρχονται να ανατρέψουν όλα όσα ξέραμε και με μια φωνή μας λένε ότι “Στους δύο τρίτος...χωρεί!”. Και όχι απλά το δηλώνουν αλλά το αποδεικνύουν επί σκηνής. Όπως θα κάνουν την Πέμπτη στο Θεματικό Πάρκο Ξυστρή μαζί με τον Βασίλη Κούκουρα και τον Πέτρο Γρύλλο με μια κωμωδία ευφάνταστων καταστάσεων γεμάτη εκπλήξεις και ανατροπές, στο πλαίσιο των πολιτιστικών καλοκαιρινών εκδηλώσεων της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.

    Το κεντρικό πρωταγωνιστικό ζευγάρι της παράστασης, ο Σταύρος Νικολαΐδης και η Θεοδώρα Σιάρκου, μιλά στο ilialive.gr με αφορμή την παράσταση, για τις σχέσεις των δύο φύλων, τον γάμο και τα παιδιά, τα κακώς κείμενα της εποχής μας και μοιράζονται τους προβληματισμούς και τις αγωνίες τους.

    parastasi duo 4

    Ο Σταύρος Νικολαίδης υπογράφει τη διασκευή και τη σκηνοθεσία του γαλλικού έργου προσαρμόζοντάς το στη σημερινή, σύγχρονη μετά-covid εποχή. “Το έργο ασχολείται με όλων των ειδών τις ερωτικές σχέσεις μέσα στο αντρόγυνο, και μεταξύ εραστών αλλά και μεταξύ φίλων γιατί εδώ συμβαίνει το εξής παράδοξο: ο εραστής και ο σύζυγος γίνονται φίλοι” δηλώνει ο πρωταγωνιστής και σκηνοθέτης της παράστασης.

    parastasi duo 3

    “Είναι μία κωμωδία καταστάσεων με πολύ δυνατούς χαρακτήρες. Γι’ αυτό και δέχτηκα την πρόταση του Σταύρου, να συμμετέχω στην παράσταση, πέραν του ότι είναι ένας συνάδελφος που εμπιστεύομαι” συμπληρώνει η Θεοδώρα Σιάρκου. “Εκτιμώ πολύ το χιούμορ και το ταλέντο του. Αποφάσισα να τον εμπιστευτώ και σαν σκηνοθέτη και δικαιώθηκα”.

    Είναι άθλος τελικά να διατηρηθεί σήμερα ένας γάμος;

    “Στη σημερινή εποχή πιστεύω με όλα τα ερεθίσματα και με την αποξένωση που έχουν φέρει τα social media -γιατί μόνο κατ’ όνομα ενώνουν τους ανθρώπους κατά βάθος τους χωρίζουν -είναι πιο δύσκολο να κρατηθεί ένας γάμος. Γι’ αυτό έχουμε και περισσότερα διαζύγια”, απαντά ο Σταύρος για να δώσει τη σκυτάλη στην Θεοδώρα: “Θέλει μεγάλη υπομονή και πολλές θυσίες ο γάμος. Και εννοείται ότι πρέπει να υπάρχει πολλή αγάπη και εκτίμηση ανάμεσα στο ζευγάρι. Αν χαθεί ο αυτοσεβασμός και η εκτίμηση νομίζω ότι έχει χαθεί και το παιχνίδι. Και φυσικά εξαρτάται τι προτεραιότητες βάζει ο καθένας στη ζωή του, ποια είναι η ιεραρχία των αξιών του. Τα πόσο δηλαδή σημαντικότερο είναι το “εγώ” του, από την επιλογή να κάνει οικογένεια και να μεγαλώσει παιδιά. Γιατί πιστεύω ότι δεν υπάρχει λόγος να παντρεύονται τα ζευγάρια αν ο στόχος δεν είναι το παιδί και η δημιουργία της οικογένειας”.

    Σταύρος: “ Για να διατηρηθεί ένας γάμος δεν πρέπει να βάζεις τον εαυτό σου πάντα μπροστά. Χρειάζονται πολλές υποχωρήσεις και πολύ... “πάτημα” του εγωισμού”.

    Χρειάζονται πολλές γενιές ακόμη για να αλλάξει η κακή νοοτροπία της πατριαρχίας

    Από το γάμο και τις απαιτήσεις μιας υγιούς σχέσης η συζήτηση “γυρίζει” στη μάστιγα της εποχής. Την έμφυλη βία, την κακοποιητική συμπεριφορά που βιώνουν οι γυναίκες σε μια σχέση αλλά και γενικότερα τη βία που κατακλύζει όλες τις ηλικίες και τα κοινωνικά στρώματα.

    Σταύρος: «Εκτιμώ ότι θα πρέπει να περάσουν μερικές γενιές ακόμα για να εκλείψει αυτό το φαινόμενο. Στην Ελλάδα αλλά και σε πολλές άλλες χώρες η πατριαρχική κοινωνία είναι ακόμη πολύ ισχυρή. Και επιτρέψτε μου να πω, πως αυτό συμβαίνει περισσότερο στην επαρχία. Τα αγόρια μεγαλώνουν με το πρότυπο του ισχυρού αρσενικού. Δυστυχώς αυτό περνάει από γενιά σε γενιά. Πιστεύω όμως ότι κάποια στιγμή θα εκλείψει».

    Θεοδώρα : «Η αλήθεια είναι ότι μετά την πανδημία και την καραντίνα το φαινόμενο της έμφυλης βίας ξαφνικά χτύπησε «κόκκινο». Σίγουρα συνέβαινε και πριν αλλά δεν ήταν γνωστό στο ευρύ κοινό. Μετά την καραντίνα όλο αυτό άρχισε να παίρνει πολύ μεγάλες διαστάσεις. Βλέπουμε ότι και δια νόμου γίνεται προσπάθεια να χτυπηθεί η βία, αλλά προσωπικά νιώθω ότι είναι σαν τη Λερναία Ύδρα. Δεν είναι μόνο το θέμα των γυναικοκτονιών. Η βία είναι μια μάστιγα της εποχής και τη διακρίνουμε παντού και δυστυχώς στους εφήβους μας. Το πώς διαχειρίζονται τις σχέσεις τους, πώς κοινωνικοποιούνται, τη μουσική που ακούνε.... Όλα προβάλλουν μηνύματα βίας. Είναι ένα ανησυχητικό φαινόμενο για όλους μας και η αγωνία κοινή γιατί και ο Σταύρος κι εγώ είμαστε γονείς».

    «Κανείς δεν έχει σπουδάσει γονιός»

    Η Θεοδώρα είναι μητέρα δύο παιδιών στην εφηβεία και ο Σταύρος ενός 7χρονου αγοριού. Οι εμπειρίες είναι λίγο διαφορετικές, καθώς η Θεοδώρα προηγείται και ο Σταύρος ακολουθεί στην εξερεύνηση του να είσαι γονιός.

    Θεοδώρα: «Προσωπικά διαχειρίζομαι τα παιδιά με πολύ μεγάλη υπομονή και προσπάθεια να μην δημιουργηθεί ανάφλεξη γιατί… θα μας πάρει και θα μας σηκώσει μετά !(γέλια) Όχι ότι δεν υπάρχουν και προστριβές... Κάνουμε το σταυρό μας και ξέρουμε ότι κάποια στιγμή θα τελειώσει αυτή η φάση(γέλια). Όλοι μας περάσαμε εφηβεία και γνωρίζουμε πως είναι. Αλλά, όσο τετριμμένο και αν ακούγεται, οι δικές μας εποχές ήταν τελείως διαφορετικές. Όλη αυτή η υπερπληροφόρηση που υπάρχει πλέον έχει αποπροσανατολίσει τα παιδιά και κάνει το έργο των γονιών πολύ πιο δύσκολο».

    Σταύρος: «Στη δική μας εποχή είχαμε σεβασμό απέναντι στους γονείς μας και λίγο φόβο. Βλέπω ότι τα παιδιά έχουν αποθρασυνθεί πολύ παρότι δεν είμαστε γονείς που τα αφήνουμε ανεξέλεγκτα ή να τους κάνουμε όλα τα χατίρια. Οι εποχές έχουν αλλάξει, έχουν δυσκολέψει και νιώθουμε λίγο… όμηροι των καταστάσεων».

    Θεοδώρα: «Είναι πρωτόγνωρο και για μας. Κανένας μας δεν έχει σπουδάσει γονιός. Εκπαιδευόμαστε μέρα με τη μέρα, ανάλογα με την ηλικία του παιδιού και πορευόμαστε. Σαφώς έχουμε πλέον μεγαλύτερη ενημέρωση και τη βοήθεια ειδικών όταν τη χρειαστούμε. Μαθαίνουμε και διαβάζουμε πολύ περισσότερα πράγματα, δεν έχουμε την άγνοια των δικό μας γονιών. Παρόλα αυτά εγώ είμαι της άποψης ότι μπορεί και οι γονείς μας να ήταν λίγο πιο αυστηροί αλλά ό,τι έκαναν πήγαζε από αγάπη. Και αυτός είναι ο στόχος, να δώσεις αγάπη στο παιδί σου, να του μάθεις να σέβεται τον εαυτό του και τους άλλους. Ε, και λίγη αυστηρότητα δεν βλάπτει…».

    Το κίνημα metoo στοχοποίησε μόνο το δικό μας επάγγελμα

    Θεοδώρα: « Θα μου επιτρέψετε να πω ότι το κίνημα metoo δυστυχώς παρέμεινε στο δικό μας χώρο ενώ τέτοιες καταστάσεις συμβαίνουν και σε άλλους. Νιώθουμε αρκετά αδικημένοι για όλο αυτό. Στο διάβα της επαγγελματικής μου πορείας έχω κρατήσει ένα χαμηλό προφίλ, και προσωπικά δεν είχα υποστεί ποτέ κάποια κακοποιητική συμπεριφορά. Το αν ένας σκηνοθέτης, την ώρα της πρόβας εκνευριστεί γιατί δεν βγαίνει η σκηνή όπως τη θέλει και… εκραγεί, αυτό λύνεται με μια συγνώμη. Η δική μας δουλειά έχει άμεση σχέση με την ψυχολογία. Συμβαίνουν αυτά και όλοι έχουμε δικαίωμα να έχουμε μια κακή ημέρα και να πούμε μια κουβέντα παραπάνω. Αν σεβόμαστε τον εαυτό μας και τους συναδέλφους μας και λειτουργούμε σε πνεύμα ομαδικότητας, φυσικά και θα το αφήσουμε στην άκρη και θα πάμε παρακάτω. Υπάρχουν πολλά «εγώ» στη δουλειά μας αλλά η τέχνη του ηθοποιού είναι ομαδική. Πρέπει να σεβόμαστε τον άλλον και να στηριζόμαστε σ’ αυτόν. Αν ο συνάδελφός μας είναι καλός θα είμαστε και εμείς»

    Σταύρος: « Εγώ έχω δεχτεί ψυχολογική κακοποιητική συμπεριφορά και μάλιστα σε μεγάλη ηλικία, όχι στα πρώτα μου βήματα. Υπήρξε σκηνοθέτης που η συμπεριφορά του κυρίως προς εμένα αλλά και άλλους συναδέλφους ήταν απαράδεκτη. Γύριζα κάθε βράδυ και έκλαιγα στην αγκαλιά της γυναίκας μου σαν μωρό παιδί. Μ’ έκανε να αισθάνομαι σκουπίδι. Απλά όταν είσαι στη μέση μιας σεζόν είναι δύσκολο να φύγεις και να μείνεις χωρίς δουλειά».

    parastasi duo 5

    parastasi duo 2

  • 2ο Γυμνάσιο Πύργου: Εκδήλωση «Όταν οι στίχοι συναντούν το πεντάγραμμο»
    2ο Γυμνάσιο Πύργου: Εκδήλωση «Όταν οι στίχοι συναντούν το πεντάγραμμο»

    Η εκδήλωση του 2ου Γυμνασίου Πύργου με τίτλο «Όταν οι στίχοι συναντούν το πεντάγραμμο», θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 29 Μαΐου 2024, στο Θέατρο "Απόλλων" και ώρα 08:30 μ.μ.

    2o gumnasio stixoi ekd 2

    (Δελτίο Τύπου)

  • Χρήστος Τσατσαμπάς Piano Solo: Mode of the Soul, το Σάββατο 25/05 στο Θέατρο Απόλλων
    Χρήστος Τσατσαμπάς Piano Solo: Mode of the Soul, το Σάββατο 25/05 στο Θέατρο Απόλλων

    Μουσική και τραγούδια του κόσμου για πιάνο.

    Από τον Ραχμάνινοφ στην Μισιρλού, και από τον Μάνο Χατζηδάκι στο "Νονό" του Nino Rota. Από την βακχική εκδοχή για το "Ένα το χελιδόνι", στο τραγούδι για τους πνιγμένους πρόσφυγες.
    Ολα περασμένα από το δικό του προσωπικό φίλτρο. Με έντονο το στοιχείο του αυτοσχεδιασμού και την απαραίτητη παρόρμηση της στιγμής, ξεκινάει το ψάξιμο σε αχαρτογράφητες περιοχές της ψυχής, εκεί όπου γεννιέται η ελπίδα...Που "όλο την περιμένουμε,κι όλο κινάει για να 'ρθει,κι όλο συντρίμμι χάνεται στο γύρισμα των κύκλων".(Κ.Παλαμας)
    (Δελτίο Τύπου)
  • Θεατρική Ομάδα Πύργου: Ο «Επιθεωρητής» χάρισε πολύ γέλιο
    Θεατρική Ομάδα Πύργου: Ο «Επιθεωρητής» χάρισε πολύ γέλιο

    Μεγάλη επιτυχία η πρεμιέρα του θιάσου στον Απόλλωνα

    Το καλύτερο δώρο για τα 30 χρόνια ζωής και δημιουργίας κάνει φέτος στο θεατρόφιλο κοινό της πόλης η Θεατρική Ομάδα Πύργου, με τον «Επιθεωρητή» του Νικολάι Γκόγκολ σε σκηνοθεσία Ευανθίας Στιβανάκη. Η πρεμιέρα του έργου στο θέατρο «Απόλλων» στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, που επισφραγίστηκε από το παρατεταμένο χειροκρότημα του κόσμου και τις διθυραμβικές κριτικές που ακολούθησαν.

    Ο πολυμελής θίασος μας μεταφέρει στην Τσαρική Ρωσία του 18ου αιώνα. Εκεί όπου, από μια παρεξήγηση, ο θεατής αντιλαμβάνεται πλήρως το σαθρό οικοδόμημα της κοινωνίας. Έτσι το έγραψε ο Γκόγκολ σε ηλικία μόλις 25 ετών και μέχρι σήμερα παραμένει επίκαιρο σε όσες χώρες έχει παιχτεί. Σκηνοθέτις και ηθοποιοί ακολουθούν πιστά την επιταγή του συγγραφέα για πλήρη απελευθέρωση από τη σοβαρότητα. Και πώς αλλιώς μπορεί να υπηρετηθεί αυτή η καταιγιστική σάτιρα αν η σοβαρότητα βάζει….τρικλοποδιές. Έτσι η Στιβανάκη με μεγάλη σκηνοθετική μαεστρία και οι ηθοποιοί με υποκριτική ωριμότητα κάνουν μια «καρναβαλική συνθήκη» για να επιτύχουν το στόχο τους. Και τα καταφέρνουν! Το έργο έχει αρκετά καρναβαλικά στοιχεία-που δίνουν ξεκάθαρα το στίγμα της υπερβολής, όπως ήθελε και ο Γκόγκολ να αναδείξει την πλήρη διαφθορά της εξουσίας. Πως αλλιώς τελικά να μιλήσεις για μια κοινωνία χωρίς ηθικούς φραγμούς, όπου όλα καταρρέουν χωρίς να βγεις από τα τετριμμένα και να ακολουθήσεις τα μονοπάτια της υπερβολής!

    thop premiera 2

    Το έργο

    «Ο επιθεωρητής» ανέβηκε για πρώτη φορά το 1836. Ο Νικολάι Γκόγκολ γράφει μια κωμωδία η οποία στηλιτεύει τις σχέσεις υποταγής και εξουσίας που χαρακτηρίζουν την προεπαναστατική Ρωσία, και όχι μόνο… Επικεντρώνεται για άλλη μια φορά στους ανθρώπους που μαραζώνουν ανάμεσα στον φόβο της ιεραρχίας , στις περιορισμένες τους φιλοδοξίες, τις ανάγκες και τις μικρότητές τους. Ως γνήσιος ρεαλιστής και με την απόσταση που του διασφαλίζει η κωμωδία, το επιτυγχάνει με ακρίβεια και νηφαλιότητα.

    thop premiera 3

    Υπόθεση: Στην αναμονή για την άφιξη ενός ανώτατου δημοσίου υπαλλήλου, που έρχεται με σκοπό να επιθεωρήσει τη λειτουργία της κρατικών ιδρυμάτων σε μια επαρχιακή πόλη της Ρωσίας, ο Χλεστακόφ, ένας ασυνείδητος και χαραμοφάης νεαρός από την Πετρούπολη, παριστάνει τον επιθεωρητή και επωφελείται από τη «μικρή» αυτή παρεξήγηση. Οι υπάλληλοι της πόλης, βουτηγμένοι στη διαφθορά, στην προσπάθειά τους να κερδίσουν την εύνοιά του, επιδίδονται σε κολακείες, ικανοποιούν τις ανάγκες του και πέφτουν θύματα μιας μεγαλύτερης απάτης αποκαλύπτοντας έτσι την αποσύνθεση της κρατικής μηχανής και των λειτουργών της.

    thop premiera 4

    ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ: Σάββατο 2 Μαρτίου έως Κυριακή 24 Μαρτίου 2024

    Ώρα έναρξης 21.15

    Τηλέφωνο κρατήσεων 26210- 36521 ( από 18.00 και μετά)

    Οι συντελεστές της παράστασης

    Πρωταγωνιστούν : ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ, ΜΑΡΙΑ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΚΟΛΟΚΑ, ΔΩΡΑ ΦΑΜΕΛΟΥ, ΝΙΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΑΝΗΣ ΚΑΤΣΩΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΘΑΝΑΣΗΣ ΓΚΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ, ΡΑΝΙΑ ΤΣΑΚΟΠΙΑΚΟΥ, ΔΙΟΝΥΣΙΑ ΚΑΤΕΛΟΥΖΟΥ, ΙΑΚΩΒΟΣ ΦΩΤΙΑΔΗΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΛΑΔΗΣ ,ΕΛΕΝΗ ΝΙΚΑ ,ΜΑΡΙΑ ΦΑΜΕΛΟΥ ,ΣΟΦΙΑ ΜΑΛΕΣΗ ,ΜΑΡΙΝΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΦΩΤΕΙΝΗ ΤΖΙΑΝΤΖΗ, ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΛΑΒΕΣΙΟΥ.

    Σκηνοθεσία ΕΥΑΝΘΙΑ ΣΤΙΒΑΝΑΚΗ ,απόδοση κειμένου ΕΡΡΙΚΟΣ ΜΠΕΛΙΕΣ, διασκευή τα μέλη της ομάδας, κουστούμια ΕΥΡΥΔΙΚΗ ΓΕΡΑΣΙΜΟΠΟΥΛΟΥ, σκηνικά- φωτισμοί ΝΙΚΟΣ ΣΑΚΚΟΥΛΗΣ, κατασκευές ΘΕΤΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ φωτογραφίες – αφίσα ΛΑΜΠΡΟΣ ΤΣΑΚΡΙΛΗΣ, μουσική επιμέλεια Γ. ΜΑΝΩΛΗΣ, Ε. ΓΕΡΑΣΙΜΟΠΟΥΛΟΥ, Σ. ΚΟΥΣΑΒΕΛΟΥ, βοηθός σκηνοθέτη ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΚΑΡΑΛΗ, κίνηση – χορός ΑΘΗΝΑ ΤΣΡΑΜΠΟΠΟΥΛΟΥ, κομμώσεις ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΑΒΡΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, μακιγιάζ ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΛΑΒΕΣΙΟΥ, πρόγραμμα ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΤΣΟΥΡΑ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΓΓΕΛΟΥΠΟΥΛΟΣ,ΕΥΡΙΔΙΚΗ ΓΕΡΑΣΙΜΟΠΟΥΛΟΥ.

    Φωτογραφίες: Λάμπρος Τσακριλής

  • Πύργος: Η στέγη του πολιτισμού… μπάζει
    Η στέγη του πολιτισμού… μπάζει

    Πλημμύρισε νερά η σκηνή του θεάτρου «Απόλλων»

    Μια δυσάρεστη έκπληξη περίμενε τα μέλη της θεατρικής ομάδας «Προσκήνιο» την περασμένη Παρασκευή στο Δημοτικό θέατρο «Απόλλων» όταν βρέθηκαν στο χώρο για τις προγραμματισμένες πρόβες τους. Η σκηνή του θεάτρου ήταν πλημμυρισμένη από νερά που έσταζαν από την οροφή του κτηρίου καθιστώντας από δύσκολη έως και επικίνδυνη την παρουσία των ηθοποιών επί σκηνής.

    Theatro plouts 2

    Αποκαρδιωτική είναι η εικόνα του εμβληματικού κτηρίου της πόλης του Πύργου. Ενός αρχιτεκτονικού αριστουργήματος του 1878 από το οποίο έχουν περάσει τις περασμένες δεκαετίες ιερά τέρατα του θεάτρου. Έχει γίνει «κυψέλη» πολιτισμού για κάθε σύλλογο, ομάδα και φορέα της πόλης, και πρόσφατα, «σκηνικό» στην ταινία με πρωταγωνίστρια την Ατζελίνα Τζολί, «MARIA».

    Ποια είναι όμως η τωρινή εικόνα; Το θέατρο αντιμετωπίζει πολλά λειτουργικά προβλήματα τα οποία χρήζουν άμεσης επισκευής. Σοβαρά θέματα υγρασίας και στεγανότητας, φθαρμένα καθίσματα και μοκέτα, ελλιπής ηλεκτρολογικός και ηχητικός εξοπλισμός, σοβαρές ζημιές σε αρκετά σημεία στο εξωτερικό (φθαρμένη πόρτα) και στο εσωτερικό, ειδικά στον υπόγειο χώρο που βρίσκονται τα καμαρίνια, οι τουαλέτες, αποθήκες κ.α.

    Theatro plouts 3

    Όπως δηλώνει στο ilialive ο Νίκος Λαϊνόπουλος, «ψυχή» της θεατρικής ομάδας «Προσκήνιο» που πρώτος ήρθε αντιμέτωπος με την σημερινή εικόνα του θεάτρου και γνωρίζει καλά τα προβλήματα και από τη θέση που διετέλεσε ως Αντιπρόεδρος του Δημοτικού Οργανισμού Πολιτισμού (2018-19) «Θεωρώ ότι η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο. Προσωπικά πολλά χρόνια έχω πιέσει και υπηρεσιακούς παράγοντες για την εκπόνηση μελέτης-συντήρησης και αποκατάσταση των ζημιών του θεάτρου. Ελπίζω η τωρινή Δημοτική Αρχή να μεριμνήσει γι’ αυτό το μοναδικό στολίδι της πόλης».

    Theatro plouts 4

    Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Βασίλης Παναγόπουλος

    «Θα φροντίσουμε άμεσα για την στεγανοποίηση της οροφής»

    Ίσως για πολλούς να μην είναι γνωστό, αλλά για κάθε επισκευή ή συντήρηση υπεύθυνος είναι μόνο ο Δήμος Πύργου και η Τεχνική Υπηρεσία, καθώς το θέατρο είναι κτηριακή του περιουσία. Η αρμοδιότητα του τομέα Πολιτισμού περιορίζεται μόνο στην διαχείριση του χώρου για εκδηλώσεις και δράσεις.

    Theatro plouts 5

    Σε ερώτησή μας για τον προγραμματισμό της νυν Δημοτικής Αρχής για την αντιμετώπιση των προβλημάτων του θεάτρου «Απόλλων», ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Βασίλης Παναγόπουλος μας δηλώνει: «Ενημερώθηκα αμέσως από τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Πολιτισμού για τα προβλήματα, τα οποία είναι πολλά και επί σειρά ετών. Τώρα επιδεινώθηκε η κατάσταση στην οροφή και απαιτείται άμεση στεγανοποίηση.

    Εμείς προγραμματίζουμε άμεσα να φροντίσουμε με συνεργείο του Δήμου για την στεγανοποίηση της οροφής, ώστε να περιοριστεί προσωρινά το πρόβλημα. Παράλληλα θα πρέπει να κάνουμε μια καταγραφή όλων των ζημιών και των ελλείψεων ώστε να γίνει μια ολοκληρωμένη μελέτη-μετά την ψήφιση του προϋπολογισμού- για να ξεκινήσουν οι επισκευές.

    Από πλευράς του Δήμου Πύργου, τα θέματα που πρέπει να διευθετήσουμε άμεσα για να δούμε πώς μπορούμε να λειτουργήσουμε, είναι το Τεχνικό Πρόγραμμα και ο προϋπολογισμός. Το Τεχνικό Πρόγραμμα που ψηφίστηκε πρόσφατα δεν είναι το δικό μας αλλά της προηγούμενης Δημοτικής Αρχής. Μέχρι το τέλος του Φεβρουαρίου, εκτιμούμε ότι θα καταθέσουμε την τροποποιητική πρόταση, αφού υπάρξει καταγραφή των αναγκών και των ελλείψεων.

    Δυστυχώς η εικόνα του θεάτρου «Απόλλων» είναι γνωστή. Και τα τελευταία χρόνια δεν έχει γίνει καμία εργασία συντήρησης και επιδιόρθωσης στο εσωτερικό του. Επί θητείας του Δημάρχου Μάκη Παρασκευόπουλου είχαν γίνει εργασίες, μεταξύ των οποίων συντήρηση των καθισμάτων και στεγανοποίηση τη οροφής, αλλά μετά δεν συνεχίστηκε τίποτα… Γνωρίζουμε για την κατάσταση και όλα θα τα δρομολογήσουμε μετά και την ψήφιση του προϋπολογισμού».

    Theatro plouts 6

    Χάρης Μικελόπουλος-πρώην πρόεδρος ΔΟΠΠ «Σταγόνα στον ωκεανό οι μικροδιορθώσεις»

    Τα τελευταία χρόνια δυστυχώς, δεν έχει γίνει καμία συντήρηση και επισκευή όλων των παραπάνω προβλημάτων. Δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι η μόνη εργασία που πραγματοποιήθηκε ήταν το 2019 όταν με προτροπή του τότε προέδρου του Δημοτικού Οργανισμού Πολιτισμού Χάρη Μικελόπουλου ήταν ελαιοχρωματισμοί στο φουαγιέ και τα καμαρίνια και λίγους μήνες αργότερα καθαρίστηκαν με αμμοβολή τα μάρμαρα του κτιρίου από συνθήματα και βάφτηκε ο εξωτερικός χώρος της πλατείας του θεάτρου.

    Theatro plouts 7

    Όπως εξηγεί στο ilialive ο κ. Μικελόπουλος, παρά και τις δικές του πιέσεις προς την Δημοτική Αρχή, όταν διετέλεσε πρόεδρος του ΔΟΠΠ, καμία μελέτη δεν εκπονήθηκε για να ξεκινήσουν οι διαδικασίες χρηματοδότησης και υλοποίησης των εργασιών.

    «Με την ανάληψη των καθηκόντων μου στον Οργανισμό Πολιτισμού διαπίστωσα τα πολλά προβλήματα του θεάτρου. Δυστυχώς δεν μπορούσαμε ως Οργανισμός να κάνουμε καμία παρέμβαση ή δαπάνη καθώς είχαμε μόνο την διαχείριση του χώρου. Κοινώς δεν μπορούσαμε να αγοράσουμε ούτε μια λάμπα! Το μόνο που κατάφερα ήταν εργασίες ελαιοχρωματισμού εσωτερικά και εξωτερικά με συνεργείο του Δήμου. Ενημέρωσα την τότε Δημοτική Αρχή για όλα τα προβλήματα και την ανάγκη να γίνει μελέτη αποκατάστασης. Δυστυχώς τέσσερα χρόνια μετά ουδεμία παρέμβαση έγινε και σήμερα τα προβλήματα εξακολουθούν να υπάρχουν. Με προσωπικές μου ενέργειες ζήτησα την συμβολή μεγάλου Ιδρύματος το οποίο και αποδέχθηκε το αίτημα δίνοντας ως δωρεά το ποσό των 15.000 ευρώ. Χρειαζόταν όμως τεχνική μελέτη και πολλά περισσότερα χρήματα για τις επισκευές. Δεν γίνεται να κάνουμε μικροδιορθώσεις που μοιάζουν με σταγόνα στον ωκεανό! Με την αποχώρησή μου από την θέση του προέδρου του ΔΟΠΠ, ουδέν άλλο έγινε και δεν γνωρίζω αν είχε προχωρήσει οποιαδήποτε μελέτη αποκατάστασης κι επισκευής».

    Theatro plouts 8

  • Συναγερμός στον ΕΟΔΥ για τον ιό κοξάκι: Μεγάλη η εξάπλωση στα παιδιά - Τα συμπτώματα και ο τρόπος μετάδοσης
    Συναγερμός στον ΕΟΔΥ για τον ιό κοξάκι: Μεγάλη η εξάπλωση στα παιδιά - Τα συμπτώματα και ο τρόπος μετάδοσης

    Ανησυχία έχει προκαλέσει η εξάπλωση του ιού Κοξάκι σε παιδιά σε όλη τη χώρα με τον ΕΟΔΥ να δίνει στη δημοσιότητα στοιχεία για τη νόσο.

    Σύμφωνα με τα δεδομένα της εργαστηριακής επιτήρησης σε δείγματα ασθενών με οξεία σοβαρή λοίμωξη αναπνευστικού, κατά την πρόσφατη περίοδο των τελευταίων δύο μηνών και συγκεκριμένα από τα μέσα Σεπτεμβρίου του τρέχοντος έτους, καταγράφεται αύξηση των λοιμώξεων από ρινοϊούς/εντεροϊούς σε όλη την επικράτεια. Η αύξηση αυτή αφορά και σε λοιμώξεις που προκαλούνται από ιούς Κοξάκι.

    Ο ιοί Κοξάκι ανήκουν στο γένος των εντεροϊών και ταξινομούνται σε δύο ομάδες, την ομάδα Α και την ομάδα Β. Λοιμώξεις από ιούς Κοξάκι παρατηρούνται κάθε χρόνο, αλλά συνήθως παρουσιάζουν έξαρση κατά τους καλοκαιρινούς και φθινοπωρινούς μήνες.

    Τα συμπτώματα

    Η λοίμωξη από ιούς Κοξάκι αποτελεί ένα συχνό ιογενές νόσημα, κατά κανόνα της πρώιμης παιδικής ηλικίας. Εμφανίζεται κυρίως, σε παιδιά ηλικίας κάτω των 10 ετών. Οι περισσότεροι άνθρωποι μέχρι την ενηλικίωσή τους έχουν εκτεθεί στον ιό και έχουν αναπτύξει ανοσία.

    Σε σημαντικό ποσοστό, η λοίμωξη από τους ιούς αυτούς μπορεί να είναι ασυμπτωματική. Στα συνηθέστερα συμπτώματα περιλαμβάνονται πυρετός, εξάνθημα, συμπτώματα από το ανώτερο αναπνευστικό ή και το γαστρεντερικό σύστημα. Δεν υπάρχει ειδική θεραπεία και η λοίμωξη στην πλειονότητα των περιπτώσεων είναι αυτοϊώμενη. Σπανιότερα οι ιοί αυτοί μπορεί να προκαλέσουν εκδηλώσεις και από άλλα συστήματα, όπως μηνιγγίτιδα, εγκεφαλίτιδα, οξεία χαλαρή παράλυση, οξεία αιμορραγική επιπεφυκίτιδα, μυοκαρδίτιδα, περικαρδίτιδα, ηπατίτιδα καθώς και μυοσίτιδα και πλευροδυνία. Στα νεογνά η λοίμωξη, μπορεί να εμφανίζεται με σοβαρές κλινικές εκδηλώσεις ακόμη και εικόνα σήψης.

    Πώς μεταδίδεται

    Οι ιοί αυτοί μεταδίδονται από άνθρωπο σε άνθρωπο μέσω της άμεσης στενής επαφής με σταγονίδια του αναπνευστικού (με το βήχα, το φτάρνισμα, την ομιλία) και μέσω της κοπρανοστοματικής οδού. Μετάδοση μπορεί να συμβεί επίσης, από τη μητέρα στο νεογνό, ενδομητρίως, κατά την περιγεννητική περίοδο ή με το θηλασμό. Οι εντεροϊοί επιβιώνουν στο περιβάλλον για χρονικό διάστημα που επιτρέπει τη δυνατότητα μετάδοσης τους μέσω μολυσμένων αντικειμένων και επιφανειών καθώς και με την κατανάλωση μολυσμένων τροφίμων και νερού. Σημειώνεται ότι οι εντεροϊοί σε μερικές περιπτώσεις μπορεί να αποβάλλονται από τα κόπρανα για αρκετές εβδομάδες ακόμα και μήνες μετά τη λοίμωξη, ενώ από τις εκκρίσεις του αναπνευστικού συστήματος αποβάλλονται για μικρότερο χρονικό διάστημα (1 έως 3 εβδομάδες). Τόσο η λοίμωξη όσο και η αποβολή των εντεροϊών από τα κόπρανα ή από το αναπνευστικό σύστημα μπορεί να προκύπτουν χωρίς εμφανείς κλινικές εκδηλώσεις, γεγονός που καθιστά την συστηματική εφαρμογή των κανόνων ατομικής υγιεινής και καθαριότητας του άψυχου περιβάλλοντος, απαραίτητη για τον περιορισμό της διασποράς των ιών αυτών.

    Ο χρόνος επώασης είναι 3-6 μέρες. Τα συμπτώματα διαρκούν συνήθως 7-10 μέρες και ο ασθενής αναρρώνει πλήρως.

    Τα μέτρα πρόληψης

    Ενδεικνυόμενα μέτρα πρόληψης της διασποράς του ιού σε περίπτωση εμφάνισης κρούσματος, είναι:

    • η απομάκρυνση του ασθενούς από τη σχολική του μονάδα μέχρι την ολοκλήρωση 24 ωρών από την υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη χρήση αντιπυρετικών) και την ύφεση των λοιπών συμπτωμάτων του
    • η συστηματική εφαρμογή των κανόνων ατομικής υγιεινής από όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας και της οικογένειας (παιδιά και ενήλικες)
    • τακτικό και σχολαστικό πλύσιμο των χεριών με σαπούνι και νερό, ιδίως πριν το φαγητό και μετά από κάθε επίσκεψη στην τουαλέτα. Το προσωπικό της σχολικής μονάδας θα πρέπει να εκπαιδεύει, ενθαρρύνει και επιβλέπει τη συστηματική και ορθή πρακτική του πλυσίματος των χεριών από τα παιδιά
    • κάλυψη της μύτης και του στόματος κατά το βήχα και το φτάρνισμα. Χρήση χαρτομάντηλου και στη συνέχεια απόρριψη του και πλύσιμο των χεριών
    • σχολαστικό πλύσιμο των χεριών από τους ενήλικες μετά την αλλαγή πάνας βρεφών και νηπίων, μετά από επαφή ή χειρισμό μολυσμένων από εκκρίσεις αναπνευστικού ή κόπρανα, αντικειμένων και επιφανειών και πριν την παρασκευή γεύματος
    • πλύσιμο μολυσμένων ρούχων, κλινοσκεπασμάτων και πετσετών σε υψηλή θερμοκρασία
    • αποφυγή στενής επαφής και κοινής χρήσης προσωπικών αντικειμένων (σκεύη φαγητού, ποτήρια, πετσέτες κλπ) για αρκετές εβδομάδες μετά τη λοίμωξη

    Επιπρόσθετα, συνιστάται ο καλός αερισμός όλων των χώρων, ο επιμελής και τουλάχιστον καθημερινός καθαρισμός και απολύμανση των επιφανειών ιδιαίτερα αυτών που αγγίζονται συχνά (πχ πόμολα), των αντικειμένων (πχ παιχνιδιών) και των τουαλετών (νιπτήρες, λεκάνες, επιφάνειες αλλαγής πάνας) με ιδιαίτερη προσοχή στην ορθή απόρριψη των πανών, χειροπετσετών κλπ και το πλύσιμο των χεριών αμέσως μετά. Εκτός από την καθημερινή πρακτική, θα πρέπει να υπάρχει μέριμνα και για τον επιπρόσθετο καθαρισμό και απολύμανση επιφανειών και αντικειμένων, όταν υπάρχει έκθεση σε μολυσματικές εκκρίσεις. Τονίζεται ότι η αποβολή του ιού από τις αναπνευστικές εκκρίσεις και τα κόπρανα των παιδιών μπορεί να παραταθεί για αρκετές εβδομάδες μετά τη λοίμωξη και την υποχώρηση των συμπτωμάτων τους. Συνεπώς, η εφαρμογή των ανωτέρω μέτρων θα πρέπει να είναι συστηματική για την πρόληψη της διασποράς και εμφάνισης συρροών κρουσμάτων.

    Σε σχολικές μονάδες που έχουν παρατηρηθεί ένα ή περισσότερα περιστατικά λοίμωξης συστήνεται η ενημέρωση των γονέων των υπολοίπων παιδιών και η ευαισθητοποίηση τους για την αναγνώριση των πιθανών συμπτωμάτων. Σε περίπτωση εκδήλωσης συμπτωμάτων συμβατών με λοίμωξη από ιούς, συστήνεται η παραμονή του παιδιού στο σπίτι και η αντιμετώπιση του σύμφωνα με την καθοδήγηση του θεράποντος ιατρού.

    Σημειώνεται ότι το κλείσιμο της σχολικής μονάδας, όπου έχει εκδηλωθεί το κρούσμα ή τα κρούσματα, δεν ενδείκνυται ως μέτρο πρόληψης.

    Πηγή: Ethnos.gr
  • Όπερα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής στο Δημοτικό Θέατρο «Απόλλων» για μαθητές Γυμνασίου
    Όπερα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής στο Δημοτικό Θέατρο «Απόλλων» για μαθητές Γυμνασίου

    Υπό την αιγίδα του Δήμου Πύργου και του Δημοτικού Οργανισμού Πολιτισμού, η Εθνική Λυρική Σκηνή παρουσιάζει την παράσταση όπερας του Κορνήλιου Σελαμσή «Η Ωραία Ελένη του Όφενμπαχ» στο θέατρο Απόλλων, για τους μαθητές των Γυμνασίων του Πύργου, από την Τρίτη 10/10 έως και την Παρασκευή 13/10. Η παράσταση πραγματοποιείται στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος της ΕΛΣ «Η όπερα διαδραστικά στα σχολεία».

    Η Εθνική Λυρική Σκηνή στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος «Η Όπερα Δια δραστικά στα σχολεία» που αφορά μαθητές Γυμνασίου, και στοχεύει στην εξοικείωση των μαθητών με την τέχνη του λυρικού θεάτρου μέσα από τη συμμετοχή τους σε μια διαδραστική παράσταση όπερας, παρουσιάζει τη ξεκαρδιστική όπερα του Κορνήλιου Σελαμσή «Η Ωραία Ελένη του Όφενμπαχ» σε ποιητικό κείμενο Αλεξάνδρας Κ , σκηνοθεσία Γιάννη Καλαβριανού και σκηνικά, σκηνικά κοστούμια, βίντεο animation Πέτρου Τουλούδη.

    Πρόκειται για μία νέα όπερα, μια σύγχρονη εκδοχή της οπερέτας του Ζακ Όφενμπαχ «Η ωραία Ελένη», η οποία βασίζεται στον ελληνικό μύθο και τον παρουσιάζει μέσα από μια σύγχρονη και ξεκαρδιστική ματιά που πραγματεύεται ζητήματα έμφυλων στερεοτύπων, ρόλων και ταυτοτήτων.

    Οι μαθητές καλούνται να συμμετάσχουν ενεργά στη δράση έχοντας την ευκαιρία να ζήσουν από κοντά την εμπειρία της προετοιμασίας της παράστασης και να εμπλακούν βιωματικά σε αυτή, υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών του προγράμματος.

    (Δελτίο Τύπου)

  • Στο Δημοτικό Θέατρο «Απόλλων» τα γυρίσματα της διεθνούς κινηματογραφικής παραγωγής “MARIA” για τη ζωή της Μαρίας Κάλλας
    Στο Δημοτικό Θέατρο «Απόλλων» τα γυρίσματα της διεθνούς κινηματογραφικής παραγωγής “MARIA” για τη ζωή της Μαρίας Κάλλας

    Στο επίκεντρο του διεθνούς κινηματογραφικού ενδιαφέροντος βρίσκεται για άλλη μια φορά ο Πύργος. Τις επόμενες ημέρες το Δημοτικό Θέατρο «Απόλλων» θα φιλοξενήσει συντελεστές της διεθνούς κινηματογραφικής συμπαραγωγής «MARIA», όπου και θα πραγματοποιηθούν μέρη των γυρισμάτων της βιογραφικής ταινίας με θέμα τη ζωή της Μαρίας Κάλλας.

    - Πρόκειται για μια ταινία μεγάλου μήκους για την κορυφαία Ελληνίδα υψίφωνο, με διεθνούς φήμης ηθοποιούς στους πρωταγωνιστικούς ρόλους και με βραβευμένους συντελεστές. Σκηνές της ταινίας θα πραγματοποιηθούν επίσης και στο Κατάκολο και συγκεκριμένα στη θαλαμηγό “Cristina O”.

    Ηθοποιοί και συνεργεία θα βρίσκονται στην πόλη του Πύργου στα τέλη της επόμενης εβδομάδας για τα γυρίσματα της ταινίας, που θα γίνουν όπως έχει γνωστοποιηθεί, με μεγάλη ασφάλεια και άκρα μυστικότητα.

    Από ελληνικής πλευράς, η εταιρεία που έχει αναλάβει την παραγωγή είναι η Heretic με συστηματική παρουσία σε διεθνείς συμπαραγωγές. Μια εκ των οποίων, η βραβευμένη με Χρυσό Φοίνικα ταινία «Triangle of Sadness», σε σκηνοθεσία Ruben Ostlund, γυρίσματα της οποίας είχαν γίνει στο Κατάκολο.

    kalas apolon 2

    (Δελτίο Τύπου)

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο