Μια κατσαριδούλα, η μικρή Τερέζα… Είναι κεφάτη, γυρίζει… Ο επιμένων Ελληνικά! Σλόγκαν που άφησαν εποχή, που τα έχουν ακούσει ή τα σιγομουρμουρίζουν σήμερα παιδιά, αγέννητα ακόμη τη δεκαετία των 80s.
Μια δεκαετία μετάβασης και «αλλαγής», σύμφωνα και με το γνωστό πολιτικό σύνθημα, όπου αξίες και αρχές, σε ατομικό αλλά και συλλογικό επίπεδο, αλλάζουν δραστικά, η οικονομία της χώρας αναζητά μια νέα ταυτότητα, το προφίλ του Νεοέλληνα σταδιακά γίνεται…αγνώριστο.
Η τηλεοπτκή διαφήμιση λειτουργεί ως καθρέφτης που αντανακλά στόχους, όνειρα, επιθυμίες, φοβίες αλλά και σοβαρά κοινωνικά ζητήματα, όπως ο σεξισμός.
Το βιβλίο της Ηλείας δημοσιογράφου και επικοινωνιολόγου Δήμητρας Σταθοπούλου «Ο επιμένων 80s – Διαφημίσεις που σημάδεψαν την ελληνική κοινωνία την εποχή του ΠΑΣΟΚ», το οποίο μόλις κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις iWrite, αποτελεί μια σπουδή στην pop κουλτούρα της δεκαετίας του 80 και αναδεικνύει τις τάσεις του marketing της εποχής μέσα από τηλεοπτικές διαφημίσεις. Στις σελίδες του αναλύονται 40 χαρακτηριστικές τηλεοπτικές διαφημίσεις της εποχής ενώ παράλληλα επιχερείται η σύνδεσή του με την πολιτική και κοινωνική πραγματικότητα.