Τρίτη, 03 Σεπτεμβρίου 2019 12:09

Ξεκίνησαν οι εγγραφές στα Δημόσια ΙΕΚ

Γράφτηκε από τον

Βασική προτεραιότητα της νέας εκπαιδευτικής πολιτικής αποτελεί: η Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση από δεύτερη επιλογή ή λύση ανάγκης για λίγους να γίνει συνειδητή επιλογή και εργαλείο απασχόλησης για πολλούς. Η Επαγγελματική Κατάρτιση είναι καίριας σημασίας για την αύξηση της παραγωγικότητας και της οικονομικής μεγέθυνσης και την ταυτόχρονη μείωση του ποσοστού ανεργίας, κυρίως των νέων.

Στο πλαίσιο αυτό, η νέα Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης, ανακοινώνει την έναρξη υποβολής αιτήσεων εγγραφών στα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.ΙΕΚ) για το έτος κατάρτισης 2019-2020, από τη Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2019, ώρα 09:00 μέχρι τη Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2019, ώρα 23:59, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που έχει τεθεί.

Καλούμε τους αποφοίτους δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να υποβάλλουν τις αιτήσεις για εγγραφή, μετά από διαδικασία επιλογής, στα Δημόσια ΙΕΚ με βάση την ειδικότητα που τους ενδιαφέρει από το πλήθος ειδικοτήτων που προσφέρονται στα Δημόσια Ι.Ε.Κ. με υψηλής ποιότητας προγράμματα σπουδών στον σύνδεσμο: https://diek.it.minedu.gov.gr

Τα Δημόσια Ι.Ε.Κ. του Υ.ΠΑΙ.Θ. προσφέρουν ποιοτική δωρεάν επαγγελματική κατάρτιση, παρέχουν τη δυνατότητα στους καταρτιζόμενους να ενισχύσουν τα επαγγελματικά τους προσόντα, την επαγγελματική τους δυναμική, τις προοπτικές απορρόφησης στην αγορά εργασίας, καθώς και την τοποθέτησή τους σε σύγχρονες και ποιοτικές θέσεις απασχόλησης

Περισσότερες πληροφορίες για τις ειδικότητες των Δημοσίων Ι.Ε.Κ. εξαμήνου 2019Β μπορείτε να αναζητήσετε στον παρακάτω σύνδεσμο: http://www.gsae.edu.gr/el/toppress/1587-eidikotites-dimosion-institoyton-epaggelmatikis-katartisis-eksaminou-2019v

Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 03 Σεπτεμβρίου 2019 18:27

Σχετικά Άρθρα

  • ΣΥΡΙΖΑ: Η κυβέρνηση Μητσοτάκη επιδιώκει τη συρρίκνωση και την απαξίωση του δημόσιου σχολείου
    ΣΥΡΙΖΑ: Η κυβέρνηση Μητσοτάκη επιδιώκει τη συρρίκνωση και την απαξίωση του δημόσιου σχολείου

    Τονίζει ότι «η απάντηση στα προβλήματα της εκπαίδευσης δεν είναι ούτε οι συγχωνεύσεις, ούτε η καταστολή»

    «Η έκθεση της Συνηγόρου του Παιδιού αποτελεί μια ακόμη επιβεβαίωση πως η πολιτική της κυβέρνησης Μητσοτάκη πολλαπλασιάζει αντί να επιλύει τα προβλήματα στον χώρο της εκπαίδευσης, με αποτέλεσμα να εντείνει τα αδιέξοδα της νέας γενιάς», αναφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ- Προοδευτική Συμμαχία.

    Ειδικότερα αναφέρει σε ανακοίνωσή του ότι «η έκθεση επισημαίνει πως ο βασικός άξονας των μέτρων του υπουργού Παιδείας Κυρ. Πιερρακάκη, δηλαδή οι συγχωνεύσεις τμημάτων και σχολικών μονάδων και, συνεπώς, οι υπεράριθμες τάξεις, όχι μόνο υπονομεύει το εκπαιδευτικό έργο αλλά εντείνει και τα φαινόμενα βίας στα σχολεία». Σημειώνει ότι «είναι πλέον ξεκάθαρο πως το πρόβλημα της βίας στα σχολεία δεν πρόκειται να λυθεί με τα μέτρα που εξαγγέλλει η κυβέρνηση, τα οποία έχουν ως κοινό παρονομαστή την αύξηση της καταστολής» και ότι «την ίδια στιγμή, η έκθεση στηλιτεύει την πολιτική του υπουργείου Παιδείας ως προς την παράλληλη στήριξη και τη διαχείριση των μαθητών με μαθησιακές ή άλλες δυσκολίες».

    Ο ΣΥΡΙΖΑ υποστηρίζει ότι «η κυβέρνηση Μητσοτάκη επιδιώκει τη συρρίκνωση και την απαξίωση του δημόσιου σχολείου» και πως «γι’ αυτό και έκανε τα πάντα ώστε να εμποδίσει τις κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών».

    Τονίζει ότι «η απάντηση στα προβλήματα της εκπαίδευσης δεν είναι ούτε οι συγχωνεύσεις, ούτε η καταστολή» και ότι «αγωνίζεται μαζί με την εκπαιδευτική κοινότητα για μία πραγματικά δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση που θα διαθέτει όλους τους απαραίτητους πόρους προκειμένου να ανταποκριθεί στις σύγχρονες ανάγκες».

    Πηγή: NewsBomb.gr
  • Τραγωδία στην Κέρκυρα: 14χρονος κατέρρευσε ενώ έπαιζε με τους φίλους του
    Τραγωδία στην Κέρκυρα: 14χρονος κατέρρευσε ενώ έπαιζε με τους φίλους του

    Τραγωδία στην Κέρκυρα με ένα 14χρονο αγόρι να καταρρέει ενώ έπαιζε με τους φίλους του και λίγες ώρες αργότερα να αφήνει την τελευταία του πνοή στο νοσοκομείο του νησιού που διακομίσθηκε.

    Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το corfutvnews.gr, το παιδί καθώς έπαιζε με τους φίλους του, το βράδυ του Σαββάτου (28/9), αισθάνθηκε αδιαθεσία και διακομίσθηκε στο νοσοκομείο από τους γονείς του, έχοντας υποστεί ανακοπή.

    Στις 7 το πρωί της Κυριακής, όπως δήλωσε η διοικήτρια του νοσοκομείου, Μαντώ Εγγλεζοπούλου, το παιδί κατέληξε παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των γιατρών να το κρατήσουν στη ζωή.

    Δεν έχει γίνει γνωστό αν ο 14χρονος είχε κάποιο πρόβλημα υγείας.

    Πηγή: cnn.gr

  • ΣΥΡΙΖΑ: Η εκπαίδευση είναι καθολικό αγαθό και όχι προνόμιο για λίγους
    ΣΥΡΙΖΑ: Η εκπαίδευση είναι καθολικό αγαθό και όχι προνόμιο για λίγους

    Με μία σκωπτική ανακοίνωση απάντησε το γραφείο Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, στην δήλωση του κυβερνητικού εκπροσώπου για το πρόβλημα στέγης που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί στα νησιά.

    «Αξίζουν συγχαρητήρια στον κυβερνητικό εκπρόσωπο για την απάντησή του ως προς το πρόβλημα στέγασης που αντιμετωπίζουν οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί, με αφορμή τη ντροπιαστική είδηση που αφορά σε εκπαιδευτικό που αναγκάζεται να κοιμάται στο αυτοκίνητό του στη Ρόδο, καθώς αδυνατεί να ανταπεξέλθει στο κόστος των ενοικίων» αναφέρει στην ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ και εξηγεί:

    «Αντί απάντησης, λοιπόν, ο κ. Μαρινάκης είπε πως η κυβέρνηση έχει λάβει… πολύ σημαντικά μέτρα για την αντιμετώπιση της στεγαστικής κρίσης, όπως αυτό της αύξησης του επιδόματος στέγασης των φοιτητών!».

    Γενικεύοντας αναφέρεται στην έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς: «Την ίδια στιγμή, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος επιχείρησε να πείσει για την επαρκή προετοιμασία της κυβέρνησης ενόψει του νέου σχολικού έτους, τη στιγμή που πληθαίνουν οι καταγγελίες από φορείς εκπαιδευτικών και γονιών από όλη τη χώρα που αφορούν συγχωνεύσεις σχολικών τμημάτων και μονάδων, ενώ κάνουν λόγο ακόμα και για άσκηση πιέσεων σε γονείς για να πάρουν τα παιδιά τους από το σχολείο της γειτονιάς» σημειώνει ο ΣΥΡΙΖΑ και τονίζει: «Η εκπαίδευση είναι καθολικό αγαθό κι όχι προνόμιο για λίγους. Κι αυτή είναι μια αξία που η νεοφιλελεύθερη κυβέρνηση Μητσοτάκη δεν μπορεί να υπηρετήσει».

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

  • Σχολικό έτος 2024-25 στην Ηλεία: Υποβιβασμοί, συγχωνεύσεις και… μία προαγωγή !
    Σχολικό έτος 2024-25 στην Ηλεία: Υποβιβασμοί, συγχωνεύσεις και… μία προαγωγή !

    Αλλαγή σκηνικού σε 20 σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης

    Με έντεκα υποβιβασμούς σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, οκτώ συγχωνεύσεις και μόλις μια προαγωγή, διαμορφώνεται το νέο σχολικό περιβάλλον στην Ηλεία, λίγες ημέρες πριν χτυπήσει το πρώτο κουδούνι.

    Παρά τις αντιδράσεις της τοπικής κοινωνίας το προηγούμενο διάστημα και τις αρνητικές –σε αρκετές περιπτώσεις- εισηγήσεις και αποφάσεις Δημοτικών Συμβουλίων, το Υπ. Παιδείας προχώρησε σε αρκετές αλλαγές, τόσο σε τοπικό όσο και πανελλαδικό επίπεδο.

    Στην Ηλεία σημειώνονται αλλαγές σε συνολικά 20 σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, σε δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία, όπως καταγράφονται στο ΦΕΚ που εκδόθηκε πρόσφατα. Η πλειοψηφία αυτών είναι υποβιβασμοί με έντεκα συνολικά μονάδες να λειτουργήσουν με λιγότερες θέσεις, οκτώ νηπιαγωγεία να συγχωνεύονται και μόλις ένα να προάγεται.

    Αναλυτικά, οι σχολικές μονάδες που υποβιβάζονται είναι οι εξής:
    - Δημοτικό Μπορσίου «Βασίλειος Τσαούσης» από 2/θεσιο σε 1/θεσιο
    - Δημοτικό Κάστρου από 3/θεσιο σε 2/θεσιο
    - 2ο Δημοτικό Βαρθολομιού από 7/θεσιο σε 6/θεσιο
    - 1ο Δημοτικό Γαστούνης από 8/θεσιο σε 7/θεσιο
    - 2ο Δημοτικό Γαστούνης από 12/θεσιο σε 10/θεσιο
    - 3ο Δημοτικό Γαστούνης από 7/θεσιο σε 6/θεσιο
    - Δημοτικό Ανδραβίδας από 11/θεσιο σε 9/θεσιο
    - Δημοτικό Αμπελοκάμπου από 2/θεσιο σε 1/θεσιο
    - Δημοτικό Δουνεΐκων από 2/θεσιο σε 1/θεσιο
    - Δημοτικό Πλατάνου από 3/θεσιο σε 2/θεσιο
    - 1ο Νηπιαγωγείο Ζαχάρως από 3/θεσιο σε 2/θεσιο

    Οι σχολικές μονάδες που συγχωνεύονται είναι:

    - Το Δημοτικό Σχολείο Κρεστένων με το Δημοτικό Σχολείο Φρίξας σε 1/0θεσιο Δημοτικό Σχολείο Κρεστένων.
    - Το 1ο Νηπιαγωγείο Λεχαινών με το Νηπιαγωγείο Κουρτεσίου σε 2/θεσιο 1ο Νηπιαγωγείο Λεχαινών
    - Το Νηπιαγωγείο Καρδαμά με το Νηπιαγωγείο Δουνείκων σε 1/θεσιο Νηπιαγωγείο Καρδαμά
    - Το Νηπιαγωγείο Χανακίων με το Νηπιαγωγείο Πράσινου σε 1/θεσιο Νηπιαγωγείο Χανακίων

    Τέλος το μόνο σχολείο που προάγεται είναι το 6ο Νηπιαγωγείο Πύργου από 1/θεσιο σε 2/θεσιο.

  • Μόνιμοι διορισμοί 6.211 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Γενικής Εκπαίδευσης - Αναλυτικά τα ονόματα
    Μόνιμοι διορισμοί 6.211 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Γενικής Εκπαίδευσης - Αναλυτικά τα ονόματα

    Μετά την ολοκλήρωση της υποβολής αιτήσεων, ανακοινώθηκαν από το υπουργείο Παιδείας οι μόνιμοι διορισμοί 6.211 εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και Γενικής Εκπαίδευσης.

    Πιο συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε το αρμόδιο υπουργείο, διορίζονται 172 Εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, από τους οποίους οι 120 είναι εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ08, ΠΕ79.01, ΠΕ86, ΠΕ91.01 και ΠΕ91.02, στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και 52 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ08, ΠΕ79.01 και ΠΕ86 στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

    Επίσης διορίζονται 6.020 εκπαιδευτικοί Γενικής Εκπαίδευσης από τους εγγεγραμμένους στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Α΄ των Προκηρύξεων του Α.Σ.Ε.Π. 1ΓΕ/2023 (Γ΄ 1851/2024, διορθ. σφάλματος Γ΄ 2024/2024) και 2ΓΕ/2023 (Γ΄ 2415/2024 και Γ΄2416/2024), και ειδικότερα:

    • 1.316 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ79.01, ΠΕ86, ΠΕ91.01 και ΠΕ91.02 στην Α/θμια Εκπ/ση,
    • 4.704 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ04.04, ΠΕ04.05, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ33, ΠΕ34, ΠΕ78, ΠΕ79.01, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83, ΠΕ84, ΠΕ85, ΠΕ86, ΠΕ87.01, ΠΕ87.02, ΠΕ87.03, ΠΕ87.04, ΠΕ87.07, ΠΕ87.08, ΠΕ87.09, ΠΕ87.10, ΠΕ88.01, ΠΕ88.02, ΠΕ88.03, ΠΕ88.04, ΠΕ88.05, ΠΕ89.01 και ΠΕ90 στη Β/θμια Εκπ/ση.

    Τέλος, διορίζονται 19 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83, ΠΕ87.01, ΠΕ87.09 και ΠΕ88.04 στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων.

    Δείτε αναλυτικά τα ονόματα των εκπαιδευτικών εδώ.

    Πηγή: cnn.gr

  • Δωρεάν εκπαίδευση σε νέους από 15 - 29 ετών μέσα από το πρόγραμμα της ΔΥΠΑ
    Δωρεάν εκπαίδευση σε νέους από 15 - 29 ετών μέσα από το πρόγραμμα της ΔΥΠΑ

    Δωρεάν εκπαίδευση σε νέους από 15 – 29 ετών παρέχει η ΔΥΠΑ μέσω προγράμματος, το οποίο τους επιτρέπει αφενός να εκπαιδευτούν πάνω σε ειδικότητες περιζήτητες στην αγορά εργασίας, αφετέρου όσο διαρκεί η εκπαίδευσή τους να αμείβονται.

    «Υψηλή η ανεργία των νέων. Στοχεύουμε στους νέους και τους δίνουμε τη δυνατότητα για δωρεάν αμειβόμενη και ασφαλισμένη εκπαίδευση, στις 50 επαγγελματικές σχολές μαθητείας της ΔΥΠΑ», λέει στο MEGA ο διοικητής της ΔΥΠΑ, Σπύρος Πρωτοψάλτης.

    Το πρόγραμμα αφορά νέους ηλικίας 15 – 29 ετών με προϋπόθεση να έχουν απολυτήριο Λυκείου.

    «Παίρνεις έως 150 ευρώ την εβδομάδα, υπάρχει επίδομα σίτισης, επίδομα στέγασης και είναι για ειδικότητες που όλοι ξέρουμε από την καθημερινότητά μας ότι είναι περιζήτητοι. Μηχανικοί, ηλεκτρολόγοι, ψυκτικοί, μαγειρική, αισθητική, υδραυλικοί».

    Το πρόγραμμα διαρκεί 2 έτη και οι μαθητευόμενοι είναι «το πρωί στην επιχείρηση, το απόγευμα στην τάξη».

    «Ασφαλίζεσαι και ταυτόχρονα μαθαίνεις μία ειδικότητα που έχει ζήτηση στην αγορά εργασίας».

    Πηγή: cnn.gr

  • Εκπαίδευση: Τι περιλαμβάνει το νομοσχέδιο που φέρνει την άλλη εβδομάδα ο Πιερρακάκης στη Βουλή
    Εκπαίδευση: Τι περιλαμβάνει το νομοσχέδιο που φέρνει την άλλη εβδομάδα ο Πιερρακάκης στη Βουλή

    Ψηφιακές τάξεις για μαθητές απομακρυσμένων περιοχών, λειτουργία ψηφιακού φροντιστηρίου, εισαγωγή επαγγελματικού προσανατολισμού στο Λύκειο, αλλαγές στις εξετάσεις εισαγωγής στα Πρότυπα Σχολεία είναι ορισμένες ρυθμίσεις που, σύμφωνα με πληροφορίες θα περιληφθούν στο ερανιστικό νομοσχέδιο, το οποίο θα καταθέσει την εβδομάδα που έρχεται στη Βουλή το υπουργείο Παιδείας.

    Ψηφιακές τάξεις

    Σε απομακρυσμένες – ορεινές περιοχές, όπου δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις ίδρυσης Γυμνασίου θα μπορεί να λειτουργεί αυτόνομη τάξη στο πλησιέστερο προς αυτό Γυμνάσιο.

    Στην αυτόνομη τάξη του Γυμνασίου θα τοποθετούνται κατ’ ελάχιστον τρεις εκπαιδευτικοί από τους κλάδους/τις ειδικότητες των φιλολόγων, των μαθηματικών, των φυσικών επιστημών και της πληροφορικής.

    Επίσης, θα μπορεί να προβλεφθεί συμπληρωματική διδασκαλία, μέσω σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, από καθηγητές του πλησιέστερου Γυμνασίου στο οποίο ανήκει η αυτόνομη τάξη για τα υπόλοιπα μαθήματα, που δεν θα μπορούν να διδαχθούν από τους εκπαιδευτικούς που θα υπηρετούν στην αυτόνομη τάξη Γυμνασίου.

    Ψηφιακό φροντιστήριο

    Θα δημιουργηθεί κεντρική ηλεκτρονική εφαρμογή, προσβάσιμη μέσω του «gov.gr». Μέσω αυτής θα λειτουργήσει ψηφιακό φροντιστήριο, με τη μορφή σύγχρονης και ασύγχρονης εκπαίδευσης, για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα της Γ΄ τάξης του Γενικού Λυκείου (ΓΕΛ) και των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ), καθώς και της Δ΄ τάξης του Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου – Λυκείου (ΕΝΕΕΓΥΛ) και με τη μορφή της ασύγχρονης εκπαίδευσης σε μαθητές της Ε΄ και Στ΄ τάξης Δημοτικού, σε μαθητές όλων των τάξεων του Γυμνασίου και σε μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης των ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, καθώς και της Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξης του ΕΝΕΕΓΥΛ.

    Για την κάλυψη των αναγκών του ψηφιακού φροντιστηρίου θα αποσπάται για ένα σχολικό έτος, με δυνατότητα παράτασης, ο αναγκαίος αριθμός εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο Τμήμα Δ΄ Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων του υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Οι αποσπώμενοι εκπαιδευτικοί θα επιλέγονται με βάση συγκεκριμένα προσόντα, όπως η εμπειρία, η επιστημονική κατάρτιση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, οι επικοινωνιακές δεξιότητες και η προσωπικότητά τους, από τριμελή επιτροπή. Οι εκπαιδευτικοί του ψηφιακού φροντιστηρίου θα παρέχουν σύγχρονη εκπαίδευση το ανώτερο εννέα ώρες εβδομαδιαίως, και στο υπόλοιπο του ωραρίου τους ασύγχρονη εκπαίδευση ιδίως με διόρθωση ασκήσεων, εργασιών και διαγωνισμάτων.

    Συμβουλευτική - Επαγγελματικός προσανατολισμός

    Θα λειτουργήσει ηλεκτρονική εφαρμογή, προσβάσιμη μέσω του «gov.gr», με σκοπό τηv παροχή υπηρεσιών ατομικής συμβουλευτικής επαγγελματικού προσανατολισμού σε μαθητές του Λυκείου. Δικαίωμα πρόσβασης θα έχουν οι μαθητές του Α΄ ΓΕΛ και ΕΠΑΛ ή του ΕΝΕΕΓΥΛ. Η υπηρεσία ατομικής συμβουλευτικής επαγγελματικού προσανατολισμού θα διενεργείται κάθε σχολικό έτος από τις αρχές Σεπτεμβρίου έως το τέλος Νοεμβρίου και θα περιλαμβάνει δύο μέρη. Το πρώτο μέρος θα περιλαμβάνει τη συμπλήρωση τυποποιημένου ερωτηματολογίου επαγγελματικού προσανατολισμού σε ψηφιακή μορφή. Το δεύτερο μέρος θα περιλαμβάνει ατομική συνεδρία με σύμβουλο επαγγελματικού προσανατολισμού, ο οποίος προβαίνει σε αξιολόγηση του ερωτηματολογίου, διερεύνηση των ατομικών χαρακτηριστικών κάθε μαθητή με γνώμονα τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τα ενδιαφέροντά του και κατάρτιση εξατομικευμένου σχεδίου δράσης.

    Αλλαγές στο σύστημα των εξετάσεων στα Πρότυπα Γυμνάσια

    Παράλληλα, μετά τις αστοχίες –λάθη στα θέματα– στις φετινές εξετάσεις εισαγωγής των αποφοίτων Δημοτικού στα Πρότυπα Γυμνάσια, ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης θα προχωρήσει σε αλλαγές στο σύστημα των εξετάσεων. Ηδη έχει ζητήσει εισηγήσεις για τον νέο τρόπο εισαγωγής. Σήμερα οι μαθητές εξετάζονται σε Γλώσσα και Μαθηματικά. Κεντρική φιλοσοφία των αλλαγών είναι να αμβλυνθεί το βάρος που δίνεται στα δύο μαθήματα. Στο πλαίσιο αυτό θεωρείται ορθότερο οι μαθητές να εξετάζονται σε ένα διαγώνισμα για τις γνώσεις που έχουν από όλα τα βασικά μαθήματα του Δημοτικού, με το βάρος στην Στ΄ Τάξη. Παράλληλα, τα θέματα θα είναι διαβαθμισμένης δυσκολίας, ενώ η επιλογή των εκπαιδευτικών που θα επιλέγουν τα θέματα θα γίνεται όπως επιλέγονται οι θεματοδότες για τις πανελλαδικές.

    Αλλαγές που αφορούν την ίδρυση και κατάργηση τμήματος ΑΕΙ

    Στην τριτοβάθμια εκπαίδευση προωθούνται αλλαγές που αφορούν την ίδρυση και κατάργηση τμήματος ΑΕΙ. Ενδιαφέρον έχει ότι πλέον η κατάργηση ενός τμήματος θα πραγματοποιείται με απόφαση του Συμβουλίου Διοίκησης, κατόπιν εισήγησης του πρύτανη και γνώμης της Συγκλήτου.

    Ακαδημαϊκά ισοδύναμοι Τίτλοι Σπουδών

    Παράλληλα, προβλέπεται ότι οι μεταπτυχιακοί τίτλοι που απονέμουν διεθνείς οργανισμοί στους οποίους μετέχει η Ελληνική Δημοκρατία, τα προγράμματα σπουδών των οποίων πραγματοποιούνται εντός της ελληνικής επικράτειας, συμπεριλαμβανομένων αυτών που έχουν ήδη απονεμηθεί από τους διεθνείς οργανισμούς, είναι ακαδημαϊκά ισοδύναμοι με τους αντίστοιχους τίτλους σπουδών των ελληνικών ΑΕΙ, εφόσον τα προγράμματα σπουδών τους έχουν πιστοποιηθεί από την Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης και από αντίστοιχες αναγνωρισμένες αρχές αξιολόγησης ή πιστοποίησης προγραμμάτων ανώτατης εκπαίδευσης σε Ε.Ε. ή σε τρίτες χώρες.

    Πηγή: alfavita.gr

  • Ο σκύλος δεν σας ακούει – Μήπως συνηθίζετε να τον ξεγελάτε;
    σε Plus +
    Ο σκύλος δεν σας ακούει – Μήπως συνηθίζετε να τον ξεγελάτε;

    Πότε δεν χρησιμοποιούμε λέξεις, τις οποίες ο σκύλος έχει συνδέσει με κάτι ευχάριστο, για να τον ξεγελάσουμε

    Ο σκύλος είναι ικανός να μάθει δεκάδες λέξεις και, κάθε φορά που τις ακούει, να κατανοεί τι του ζητάμε. Και να το κάνει χωρίς δεύτερη κουβέντα, εφόσον είμαστε και εμείς συνεπείς κατά την εκπαίδευσή του.

    Επίσης, ο σκύλος σταματά να είναι πρόθυμος και συνεργάσιμος, όταν αρχίζουμε να τον ξεγελάμε. Να του υποσχόμαστε κάτι ευχάριστο, προκειμένου να κερδίσουμε την προσοχή του, και να μην το πραγματοποιούμε.

    Όσο κι αν βιαζόμαστε, όσο και αν ο χρόνος μας είναι λίγος, πρέπει να είμαστε πάντα συνεπείς με τον σκύλο μας

    «Δυστυχώς, οι συνθήκες της καθημερινότητας μας δεν μας αφήνουν πάντα να είμαστε συνεπείς και υπομονετικοί στον τρόπο που χειριζόμαστε τον σκύλο μας.

    Το άγχος μας, ο χρόνος που «τρέχει», τα τηλέφωνα που χτυπούν, μας κάνουν να απευθυνόμαστε στον σκύλο μας με τρόπο πονηρό, προσπαθώντας να τον ξεγελάσουμε», αναφέρει ο εκπαιδευτής σκύλων, Μιχάλης Διαμαντάρας.

    Βέβαια, ο σκύλος ως μέλος της οικογένειας μας, όπως επισημαίνει, είναι ο αγαπημένος μας συνοδός στις περισσότερες από τις δραστηριότητες της καθημερινότητάς μας.

    Ένας καλός κηδεμόνας θα προσπαθήσει να συνδυάσει τις επισκέψεις σε φίλους και σε πάρκα, αλλά και τα ψώνια, με τη βόλτα του αγαπημένου τετράποδου φίλου του.

    Στις δραστηριότητες αυτές, όπως λέει ο κ. Διαμαντάρας, ο σκύλος μας άλλες φορές είναι υπάκουος, και άλλες λιγότερο συνεργάσιμος. Αλλά και από την πλευρά μας, κάποιες στιγμές έχουμε περισσότερο χρόνο να του διαθέσουμε για την άσκησή του, και άλλες όχι.

    Κάποιες φορές έχουμε τη διάθεση να είμαστε σωστοί απέναντί του, αλλά υπάρχουν και εκείνες οι μέρες που δεν την έχουμε.

    Σε όλους μας έχει συμβεί, το άγχος της καθημερινότητας να μας κυριεύει και να το μεταδίδουμε στους γύρω μας. Βέβαια, και στο τετράποδό μας.

    Η συνέπεια, «κλειδί» στη σχέση με τον σκύλο μας

    «Αν κάποιος με ρωτήσει ποια είναι η λέξη που αντιπροσωπεύει την εκπαίδευση του σκύλου, θα του έλεγα η συνέπεια.

    Συνέπεια στις εντολές, στην επιβράβευση, στις διορθώσεις. Βέβαια, η συνέπεια συνοδεύεται από υπομονή και επιμονή.

    Άλλωστε, ο σκύλος μας διδάσκει να διαθέτουμε υπομονή και επιμονή όταν τον εκπαιδεύουμε», επισημαίνει ο κ. Διαμαντάρας.

    Η ενέργεια να ξεγελάμε τον σκύλο μας έχει αρνητικό αντίκτυπο στη σχέση μας

    Όταν, λοιπόν, δεν έχουμε τον χρόνο να ασχοληθούμε ουσιαστικά με τον σκύλο μας, δεν είναι σωστό να μπαίνουμε στη διαδικασία να τον ξεγελάμε. Γιατί θα κλονίσουμε τη σχέση μας.

    «Πόσες φορές δεν έχουμε βρεθεί στο πάρκο, και επειδή ο χρόνος στενεύει, προσπαθούμε να έρθει σε εμάς ο σκύλος μας και το καταφέρνουμε με πολύ κόπο; Και πόσες φορές δεν φωνάξαμε τον σκύλο μας να έρθει μέσα όταν ήταν στο μπαλκόνι, και εκείνος μας αγνόησε;

    Δυστυχώς, στις άμεσες καταστάσεις υποσχεθήκαμε πράγματα αγαπημένα στον σκύλο μας, αλλά δεν του τα δώσαμε», επισημαίνει ο κ. Διαμαντάρας.

    Εξηγεί ότι του βάλαμε λουρί, λέγοντας βόλτα, και εμείς τον πήγαμε να τον κάνουμε μπάνιο. Του είπαμε πάρκο, και επισκεφτήκαμε τον κτηνίατρο. Του είπαμε φαγητό, και εμείς του δώσαμε το φάρμακό του. Του είπαμε μπισκότο, αλλά ξεχάσαμε να το πάρουμε μαζί μας στη βόλτα.

    «Αυτός ο σκύλος σε λίγο δεν θα μας εμπιστεύεται. Δεν θα έχουν οι λέξεις αυτές την ίδια αξία. Γιατί, απλά, δεν είμαστε ειλικρινείς. Τον προδώσαμε. Και τις λέξεις τις κάψαμε, όπως λέμε οι εκπαιδευτές», τονίζει ο κ. Διαμαντάρας.

    Τον ξεγελάσαμε μια φορά, μπορεί και δύο, αλλά την τρίτη τον εκπαιδεύσαμε, άθελά μας, να μην μας υπακούει.

    Μπορεί να το κάναμε για να συνεργάζεται γρήγορα και σε όλες τις στιγμές, αλλά καταφέραμε το ακριβώς αντίθετο. Προσπαθήσαμε να τον ξεγελάσουμε, αλλά, πλέον, γνωρίζει καλά την πρόθεσή μας.

    Συμβουλή

    Εν κατακλείδι, ο κ. Διαμαντάρας τονίζει: «Όσο κι αν βιαζόμαστε, όσο και αν ο χρόνος μας είναι λίγος, πρέπει να είμαστε πάντα συνεπείς. Και να τηρούμε πάντα τις υποσχέσεις μας. Να μη χρησιμοποιούμε λέξεις και εντολές που με κόπο μάθαμε στον σκύλο μας, για να τον ξεγελάσουμε. Γιατί πολύ σύντομα και πολύ εύκολα, θα πάψουν να έχουν αξία γι΄αυτόν».

    Πηγή: in.gr - Φωτογραφία από Fran__ από το Pixabay

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ