Παρασκευή, 06 Δεκεμβρίου 2019 13:45

Δημοτικό Αρχ. Ολυμπίας: Υλοποίηση της πρώτης φάσης του προγράμματος Erasmus+ 2019-2021

Γράφτηκε από
Ad Slot

Το Δημοτικό Σχολείο Αρχαίας Ολυμπίας πραγματοποίησε την πρώτη φάση του νέου προγράμματος Erasmus+ ΚΑ101 –Κινητικότητα προσωπικού Σχολικής Εκπαίδευσης- στη Λιουμπλιάνα της Σλοβενίας με θέμα «What provokes conflict and how can we manage it» («Τι προκαλεί τις συγκρούσεις και πώς μπορούμε να τις διαχειριστούμε»).

Συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί κ.κ. Βικτωρία Βασιλοπούλου και Ευδοκία Δαγκλή, ΠΕ70 και ΠΕ 05 αντίστοιχα.

Η κινητικότητα, που υλοποιήθηκε από 17 έως και 23 Νοεμβρίου 2019, περιελάμβανε:

  • Διδασκαλία στο χώρο του φορέα υποδοχής
  • Ξενάγηση στο ιστορικό κέντρο της Λιουμπλιάνα
  • Επίσκεψη και ξενάγηση στο νησί και στα περίχωρα της λίμνης Bled
  • Workshop/Παρουσιάσεις/Αξιολόγηση

Οι εκπαιδευόμενοι παρέλαβαν εκπαιδευτικό υλικό σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή το οποίο στη συνέχεια θα παρουσιαστεί και θα διαχυθεί.

Ήδη, στο πλαίσιο του νέου αυτού προγράμματος, το σχολείο είχε μια συνεργασία με το Κολλέγιο Αθηνών, στις 5/10/2019 και 12/10/2019, και μέσα από τη συμμετοχή στο προαναφερθέν course, όχι μόνο επιβεβαιώθηκαν οι πρακτικές του σχολείου μας αλλά επιπροσθέτως έγινε σαφές πόσο σημαντική είναι η αντίληψη των ατόμων για τις διαπροσωπικές σχέσεις και τη διαχείριση συγκρούσεων ώστε να βελτιστοποιούν τις συνεργασίες τους και να έχουν τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα από αυτές, σε όλα τα επίπεδα που επιχειρούνται.

Επίσης, δεδομένου ότι το σχολείο μας βραβεύτηκε για τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών και μαθητών του στη δράση της ΠΔΕ Δυτικής Ελλάδας με την υποστήριξη του ΠΕΚΕΣ ΔΕ «How Erasmus+ change my school» στο πλαίσιο των Erasmus Days 2019, σημειώνεται ότι η συμμετοχή στο συγκεκριμένο course ενδυνάμωσε την πρόθεσή μας για περαιτέρω συνεργασίες, σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο με σχολεία και φορείς, αφού αυτές όχι μόνο βελτιστοποιούν τους συμμετέχοντες σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο αλλά επιπροσθέτως διαμορφώνουν ένα πλαίσιο όπου οι πιθανές συγκρούσεις (conflicts) δύναται να μετατρέπονται σε δυναμικό θετικό πεδίο αναδιαμόρφωσης των δεδομένων των διαπροσωπικών σχέσεων είτε και να αποφεύγονται μέσω της ενσυναίσθησης και με γνώση των αιτίων των συγκρούσεων. Στην ουσία, δε μιλούμε για τίποτε άλλο παρά για το γεγονός ότι η συμμετοχή μας στη συγκεκριμένη κινητικότητα αποτελεί για μας «Πρόκληση» (‘challenge’) για να «Ανοίξουμε» το σχολειό μας και να «τολμήσουμε» θεμιτές αλλαγές εντός των ορίων και του πλαισίου του εκπαιδευτικού μας συστήματος με βάση την Παιδεία και άλλους θεσμούς μας.

Η εμπειρία από το πρόγραμμα συνηγορεί στην πρόταση συμμετοχής και άλλων συναδέλφων σε ανάλογα προγράμματα στο πλαίσιο τους Erasmus+ όχι μόνο λόγω των ταξιδιών, αλλά κυρίως για τις εκπαιδευτικές, πολιτιστικές, κοινωνικές «ανταλλαγές» εμπειριών σε θέματα και ζητήματα που αφορούν στην ευρωπαϊκή αλλά και στην παγκόσμια κοινότητα.

Τέλος, η φιλοξενία από το φορέα Υποδοχής στη Λιουμπλιάνα ήταν άψογη. Άνθρωποι ζεστοί, φιλικοί, συνεργάσιμοι αλλά και με υψηλό επίπεδο γνώσεων και επαγγελματισμού.

Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται από ευρωπαϊκά κονδύλια και εποπτεύεται από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών(Ι.Κ.Υ).

Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 06 Δεκεμβρίου 2019 12:55

Σχετικά Άρθρα

  • Ηλεία: Δράσεις ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού από την 6η ΥΠΕ σε Πύργο, Βάρδα, Αρχ. Ολυμπία, Αμαλιάδα
    Ηλεία: Δράσεις ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού από την 6η ΥΠΕ σε Πύργο, Βάρδα, Αρχ. Ολυμπία, Αμαλιάδα

    Η πρόληψη είναι ζήτημα ΖΩΗΣ

    Ενημερωτικές δράσεις για τον καρκίνο του μαστού σε Πύργο, Αμαλιάδα, Αρχαία Ολυμπία και Βάρδα υλοποιεί η 6η ΥΠΕ στην Ηλεία, υπό το συντονισμό του Υπουργείου Υγείας, συμμετέχοντας στη διεθνή εκστρατεία για την ευαισθητοποίηση του πληθυσμού έναντι της πρώτης αιτίας θανάτου από καρκίνο στις γυναίκες.

    Συγκεκριμένα:

    - στη Βάρδα μέχρι και σήμερα Παρασκευή 25 Οκτωβρίου επαγγελματίες υγείας του ΚΥ ΒΑΡΔΑΣ στα πλαίσια υλοποίησης του Εθνικού Προγράμματος Προσυμπτωματικού Ελέγχου κατά του καρκίνου του μαστού «Φώφη Γεννηματά» θα υλοποιήσουν δράσεις ενημέρωσης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού εντός της δομής. Ενώ στις 30 Οκτωβρίου 2024 θα πραγματοποιήσουν ομιλία στην αίθουσα εκδηλώσεων του δημοτικού διαμερίσματος Βάρδας.

    -Στην Αμαλιάδα, σήμερα οι επαγγελματίες υγείας του Γ.Ν. Αμαλιάδας σε συνεργασία με το Δήμο Ήλιδας και τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής», θα υλοποιήσουν στην κεντρική πλατεία της πόλης στις 18.30 ενημερωτική δράση.

    -Στον Πύργο, οι Επισκέπτες Υγείας του Γ.Ν. Ηλείας – Ν.Μ. Πύργου, την Τετάρτη 30 και Πέμπτη 31 Οκτωβρίου θα κάνουν ανάλογη δράση στο χώρο της εισόδου των τακτικών εξωτερικών ιατρείων του Νοσοκομείου και ώρες 09:00 έως 13:00.

    -Στην Αρχαία Ολυμπία, οι επαγγελματίες υγείας του Κ.Υ. Αρχαίας Ολυμπίας, θα ενημερώνουν το κοινό την Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2024 και ώρες 10:00 έως 13:00 π.μ.. στον κεντρικό δρόμο της Αρχαίας Ολυμπίας και την Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2024 και ώρες 10.00 έως 13:00 στο Περιφερειακό ιατρείο Λάλα.

    Φωτογραφία: Freepik/shajeelahmed

  • Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτ. Ελλάδας: Erasmus Days2024 "I (AI) SING ERASMUS+, I HAIKU ERASMUS+”
    Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτ. Ελλάδας: Erasmus Days2024

    Mε ιδιαίτερα μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε και φέτος ο εορτασμός των Erasmus Days 2024 που πραγματοποιήθηκε στις 14-19 Οκτωβρίου 2024 με τη διοργάνωση 10111 εκδηλώσεων σε όλο τον κόσμο. Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών - Εθνικής Μονάδας Συντονισμού του Προγράμματος Erasmus+ και διοργάνωσε την εκδήλωση “Ι (ΑΙ) Sing Erasmus+, I Haiku Erasmus” σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης δια της Περιφερειακής Επόπτριας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας και της Προωθήτριας Εrasmus+ Π.Δ.Ε. Δυτικής Ελλάδας, την Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2024.

    Τριάντα τέσσερις (34) εξαιρετικές δημιουργίες μαθητών και εκπαιδευτικών παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια της διαδικτυακής εκδήλωσης. Οι συμμετέχοντες δημιούργησαν το δικό τους τραγούδι ή Haiku ποίημα για την Erasmus+ εμπειρία τους με ή χωρίς τη χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης.

    Μέσα από την εκδήλωση αναδείχθηκαν οι εμπειρίες και οι ευκαιρίες που προσφέρει στη Σχολική Κοινότητα το Erasmus+ σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης (Νηπιαγωγείο, Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο, ΕΠΑΛ, Ειδικά Δημοτικά Σχολεία, ΕΝΕΕΓΥΛ, ΕΕΕΕΚ) με συμμετοχές και από τις 3 Περιφερειακές Ενότητες Αχαΐας, Ηλείας και Αιτωλοακαρνανίας. Παράλληλα αναδείχθηκε η αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσω κυρίως της παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης δηλαδή της χρήσης της ως εργαλείο, σε ένα μέρος μίας ολοκληρωμένης μαθησιακής εμπειρίας και όχι ως υποκατάστατο της ανθρώπινης νοημοσύνης.

    Οι δημιουργίες των μαθητών υπάρχουν διαθέσιμες στον ακόλουθο ψηφιακό τοίχο:

    https://padlet.com/pdedeerasmusdays2021/erasmusdays-2024-o54oofrhma7jtht6

    Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε σε όλους τους συμμετέχοντες η δημιουργικότητα , η φαντασία αλλά και τα συναισθήματα χαράς για τις νέες εμπειρίες και γνώσεις, που καθρεφτίζονταν μέσα στις δημιουργίες των μαθητών. Τα παιδιά μίλησαν για την αξία της ειρήνης καταδικάζοντας τη φρίκη του πολέμου, τις αρχές της ισότητας και της δικαιοσύνης, τη σημασία της συνεργασίας και της αλληλεγγύης, την αξία της συμπερίληψης, την περιβαλλοντική βιωσιμότητα και αειφορία, τη σημασία της ευζωίας και την προσδοκία για ένα σχολείο ανοιχτό σε όλους. Αναφέρθηκαν στη λαχτάρα και την προσμονή που ένοιωθαν πριν την υλοποίηση του προγράμματος αλλά εξέφρασαν και την ικανοποίηση τους για όλες τις μοναδικές στιγμές που βίωσαν συμμετέχοντας στο πρόγραμμα. Αξίζει να αναφερθεί πως στην εκδήλωση συμμετείχε και το 1ο Ειδικό Νηπιαγωγείο Πάτρας, του οποίου πρόσφατα αναγνωρίσθηκε το έργο πανευρωπαϊκά αφού ήταν ένα εκ των 96 σχολείων σε όλη την Ευρώπη που απέσπασε το Ευρωπαϊκό Βραβείο Καινοτόμου Διδασκαλίας 2024, μία πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την αναγνώριση του έργου και των επιτευγμάτων εκπαιδευτικών που εφαρμόζουν εξαίρετες πρακτικές αλλά και της ταυτόχρονης προβολής της αξίας του Erasmus+.

    Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους και απηύθυναν χαιρετισμό, η Περιφερειακή Επόπτρια Ποιότητας της Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας Μπαλωμένου Αθανασία ως εκπρόσωπος της Περ/κης Δ/νσης Εκπ/σης Δυτικής Ελλάδας, ο Αντιπεριφερειάρχης Επιχειρηματικότητας, Έρευνας και Καινοτομίας ΠΔΕ Παπαδόπουλος Τάκης, η, Επικεφαλής Europe Direct Δυτικής Ελλάδας Βουτσινά Μαρία, η εκπρόσωπος του Ευρωπαϊκού Δικτύου Ελλήνων Δημοσιογράφων Ριζογιάννη Μαρίνα ενώ στήριξαν την πρωτοβουλία πλήθος Συμβούλων Εκπαίδευσης. Την εκδήλωση παρουσίασαν και συντόνισαν η Περιφερειακή Επόπτρια Ποιότητας της Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας Δρ. Μπαλωμένου Αθανασία και η Προωθήτρια Erasmus+ Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας Δρ. Σαρλή Έλενα.

    Μπορείτε να ψηφίσετε σε Online ψηφοφορία τα αγαπημένα σας τραγούδια και Haiku ανταμείβοντας την προσπάθειά εκπαιδευτικών και μαθητών έως και τις 31 Οκτωβρίου 2024 στον ακόλουθο σύνδεσμο:

    https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeEI9b5oa7p3LmJ9YH0SHY3j8uE2B_KPIjsyHbS7vvIf5xBkQ/viewform

    Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες σε όλους τους εκπαιδευτικούς και μαθητές, «συνοδοιπόρους και συνταξιδιώτες», για τη συμμετοχή και τη συνεργασία σε αυτή την μοναδική εμπειρία.

    Οργανωτική-Τεχνική Υποστήριξη: Βλασσοπούλου Ευαγγελία (Αν. Προωθήτρια Εrasmus+ Δυτικής Ελλάδας), Προδρόμου Ελευθερία, Καραγιάννης Θεόδωρος.

    perif dieyth erasmus 2

    perif dieyth erasmus 3

    perif dieyth erasmus 4

    (Δελτίο Τύπου)

  • Erasmus Days στο 6o Δημοτικό Σχολείο Πύργου
    Erasmus Days στο 6o Δημοτικό Σχολείο Πύργου

    Το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών - Εθνική Μονάδα Συντονισμού του Προγράμματος Erasmus+ κάλεσε και φέτος τους δικαιούχους του προγράμματος να συμμετέχουν στις Erasmus Days 2024, την πανευρωπαϊκή γιορτή, διοργανώνοντας εκδήλωση από τις 14 έως τις 19 Οκτωβρίου 2024.

    Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας, με την εκδήλωση “Ι (ΑΙ) Sing Erasmus+, I Haiku Erasmus+", σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης δια της Περιφερειακής Επόπτριας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας και της Προωθήτριας Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Π.Δ.Ε. Δυτικής Ελλάδας προσκάλεσε όλες τις σχολικές μονάδες και φορείς που ωφελήθηκαν από το πρόγραμμα Erasmus + να ανεβάσουν τις δημιουργίες τους σε padlet- ψηφιακό τοίχο που δημιουργήθηκε για το συγκεκριμένο σκοπό.

    Οι δημιουργίες των σχολείων παρουσιάστηκαν σε διαδικτυακή εκδήλωση, την Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2024. Το 6ο δημοτικό σχολείο Πύργου συμμετείχε στην ευρωπαϊκή γιορτή με το τραγούδι: «Green cheer» το οποίο μιλάει για την κλιματική αλλαγή και την προσπάθεια του σχολείου να δημιουργήσει υπεύθυνους πολίτες. Το τραγούδι δημιουργήθηκε με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης (Gemini και Suno). Η καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, Καζάκου Μαρία εμπνεύστηκε τη χορογραφία στην οποία συμμετείχαν οι μαθήτριες της ΣΤ΄τάξης.

    Επίσης συνέβαλαν οι εκπαιδευτικοί: Τσουράς Γιώργος, Τσακριλής Λάμπρος, Ρηγούτσου Ανδριανή και Μπελελή Κατερίνα. Η δημιουργία του σχολείου καταχειροκροτήθηκε από όλους τους συμμετέχοντες στην εκδήλωση.

    (Δελτίο Τύπου)

  • Αρχ. Ολυμπία: Παρουσιάστηκαν τα τρία εναλλακτικά σενάρια του Τοπικού Πολεοδομικού Σχεδίου
    Αρχ. Ολυμπία: Παρουσιάστηκαν τα τρία εναλλακτικά σενάρια του Τοπικού Πολεοδομικού Σχεδίου

    «Ψήφος εμπιστοσύνης» στην ισόρροπη ανάπτυξη όλων των Δημοτικών Ενοτήτων με κέντρο την Ολυμπία

    Της Βίκυς Γκουγκουστάμου

    Τα τρία εναλλακτικά σενάρια της μελέτης του Τοπικού Πολεοδομικού Σχεδίου του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας και των Δημοτικών Ενοτήτων Λαμπείας, Λασιώνος, Φολόης και Αρχαίας Ολυμπίας, παρουσιάστηκαν με όλες τις παραμέτρους, σε ειδική εκδήλωση, στο Δημαρχείο της πόλης.

    Οι μελετητές παρουσίασαν τα εναλλακτικά σενάρια, με επικρατέστερο εκείνο της πολυκεντρικής χωρικής οργάνωση (σενάριο3), αναλύοντας διεξοδικά τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης ανάπτυξης σε όλους τους τομείς.

    Για τη διατύπωση των εναλλακτικών σεναρίων είχαν ληφθεί υπόψη όλα τα στοιχεία που διαμορφώνουν την σημερινή εικόνα του Δήμου, καθώς δεσμεύσεις και κατευθύνσεις που προκύπτουν από το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο και τις προτάσεις που υπάρχουν σε υπό μελέτη θεσμικά κείμενα.

    Τα εναλλακτικά σενάρια

    -Το πρώτο σενάριο είναι το λεγόμενο «Σενάριο Τάσεων» (do nothing), που χαρακτηρίζεται από την διατήρηση των υφιστάμενων πολιτικών και την απουσία παρεμβάσεων.

    Το Σενάριο τάσεων (do nothing), έχει αρνητικές ή ουδέτερες επιπτώσεις στις εξεταζόμενες παραμέτρους της βιώσιμης ανάπτυξης (οικονομική, κοινωνική, περιβαλλοντική και κλιματική) και δεν υποστηρίζει την ισόρροπη χωρική οργάνωση του Δήμου.

    -Το δεύτερο σενάριο, είναι το «Σενάριο μονοκεντρικής χωρικής οργάνωσης/ανάπτυξης». Το συγκεκριμένο χαρακτηρίζεται από την ανάδειξη του οικισμού της Αρχαίας Ολυμπίας ως διοικητικού – οικονομικού και τουριστικού πόλου με την υλοποίηση σειράς παρεμβάσεων για τη λειτουργική και αισθητική αναβάθμιση του οικιστικού περιβάλλοντος, και βελτίωση της λειτουργικής διασύνδεσης του οικιστικού με τον αρχαιολογικό χώρο αίροντας τις υφιστάμενες δυσλειτουργίες.

    Το Σενάριο μονοκεντρικής χωρικής οργάνωσης, έχει θετικές επιπτώσεις για τον οικισμό της Αρχαίας Ολυμπίας, αλλά αρνητικές ή ουδέτερες επιπτώσεις στους υπόλοιπους οικισμούς και στην εδαφική συνοχή του Δήμου.

    -Το τρίτο, και επικρατέστερο σύμφωνα με τους μελετητές, σενάριο είναι το «Σενάριο πολυκεντρικής χωρικής οργάνωσης/ανάπτυξης», το οποίο χαρακτηρίζεται από την οργάνωση ενός πολυκεντρικού οικιστικού δικτύου αλλά και με την ανάληψη διακριτών ρόλων στους οικισμούς των ορεινών και αγροτικών Δημοτικών Ενοτήτων.

    Προβλέπει:

    -Λειτουργική διασύνδεση οικιστικού χώρου Αρχαίας Ολυμπίας με τον αρχαιολογικό χώρο, παράλληλη αναβάθμιση αστικού χώρου και εξοπλισμού

    - Διασυνδεδεμένη και αλληλοτροφοδοτούμενη παραγωγική δομή όλων των τομεακών κλάδων της τοπικής οικονομίας

    - Δικτυώσεις και συνδέσεις με άλλους αξιόλογους πόρους φύσης, πολιτισμού, άυλης κληρονομιάς, τοπικής ιστορίας, τοπικών παραγωγικών δραστηριοτήτων και εναλλακτικών μορφών τουρισμού (πχ αγροτουρισμός, περιηγητικός τουρισμός κ.ά.)

    - Υιοθέτηση νέων τεχνολογιών και εφαρμογών – ευφυείς πόλεις

    Οι πόλοι ανάπτυξης του 3ου σεναρίου αφορούν σε μορφές στις εξής περιοχές:

    • Αρχαία Ολυμπία: πολιτιστικός πόλος διεθνούς ακτινοβολίας-επισκεψιμότητας / πρωτεύων δημοτικός πόλος / συλλειτουργία με Πελόπιο & Πλάτανο / ενίσχυση της τοπικής οικονομικής βάσης με έμφαση στον τουρισμό και στη διασύνδεσή του με ποιοτικά τοπικά αγροτικά προϊόντα
    • Πανόπουλος: δυτική πύλη Δήμου από/προς όμορους ΟΤΑ και άλλα δημοτικά – διαδημοτικά και περιφερειακά κέντρα της χωρικής αναπτυξιακής ενότητας Π.Ε. Ηλείας – αξιοποίηση δυνατοτήτων για δημιουργία εκθεσιακού χώρου αγροτικών προϊόντων
    • Λάλας σε συνέργεια με τον Κούμανη: αγροτικός πόλος ανάπτυξης και οργάνωσης δραστηριοτήτων του πρωτογενή τομέα
    • Λάμπεια: πόλος ειδικού σκοπού – ανάπτυξης ήπιων μορφών τουρισμού
    • Άλλοι οικισμοί: οργανώνονται σε θεματικές περιοχές – τοπία (πχ διαδρομές νερού, ορεινών όγκων και τοπίου, κρασιού κλπ). Ενδεικτικά, περιλαμβάνονται μικρότερα πλέγματα οικισμών συναρθρωμένα σε θεματικές ενότητες τουρισμού φύσης πχ με έντονο στοιχείο νερού σε Κακοτάρι-Κρυόβρυση (Πηνειός), Βασιλάκι-Νεμούτα (Ερύμανθος) κ.ά

    Το επικρατέστερο σενάριο πολυκεντρικής χωρικής οργάνωσης, επιλέχθηκε, δεδομένου ότι έχει το θετικότερο αντίκτυπο στην μελλοντική ισόρροπη ανάπτυξη του Δήμου διαχέοντας σε μεγάλο βαθμό τις θετικές επιδράσεις του σε όλες τις Δημοτικές Ενότητες.

    Poleodomiko Olympia 2

    Poleodomiko Olympia 3

    Poleodomiko Olympia 4

    Poleodomiko Olympia 5

  • Αγρίνιο: Υπό διερεύνηση καταγγελία για ανησυχητικό περιστατικό σε σχολείο
    Αγρίνιο: Υπό διερεύνηση καταγγελία για ανησυχητικό περιστατικό σε σχολείο

    Υπό διερεύνηση έχει τεθεί σήμερα από την αστυνομία του Αγρινίου μια καταγγελία.

    Η καταγγελία αφορά σε περιστατικό που φέρεται να συνέβη σε δημοτικό σχολείο του Αγρινίου.

    Σύμφωνα με τα καταγγελλόμενα, μαθητής απειλήθηκε με αιχμηρό αντικείμενο από άλλο μαθητή.

    Φέρεται επίσης να συνέβη το περιστατικό μπροστά σε άλλα παιδιά που αναστατώθηκαν.

    Αν και για το ζήτημα υπήρξαν κάποιες φήμες χθες, σήμερα εντούτοις γονέας κατήγγειλε το περιστατικό στην αστυνομία.

    Προφανώς γίνεται η προβλεπόμενη διαχείριση του συμβάντος από τις εμπλεκόμενες αρχές.

    Πηγή: AgrinioNews.gr

  • Άγριο περιστατικό σε δημοτικό σχολείο στο Ηράκλειο: Πατέρας μαθητή έστειλε στο νοσοκομείο 43χρονο
    Άγριο περιστατικό σε δημοτικό σχολείο στο Ηράκλειο: Πατέρας μαθητή έστειλε στο νοσοκομείο 43χρονο

    Του κατάφερε 27 χτυπήματα – Όλα όσα συνέβησαν

    Ενα σοκαριστικό περιστατικό σημειώθηκε χθες το πρωί σε δημοτικό σχολείο του Ηρακλείου. Σύμφωνα με πληροφορίες του cretapost, ένας 43χρονος πατέρας δέχτηκε επίθεση από άλλο πατέρα, μέσα στο πραύλιο του σχολικού συγκροτήματος, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί και να μεταφερθεί στο νοσοκομείο.
    Μάλιστα, η ιατροδικαστική εξέταση, που του έγινε, έδειξε 27 επιβεβαιωμένα χτυπήματα, στο κεφάλι, στο πρόσωπο, τη γνάθο και το σώμα του, ενώ έφερε γρατζουνιές στο πρόσωπο και το σώμα.
    Πώς έγινε το συμβάν

    Το συμβάν, σύμφωνα με την καταγγελία και τη μήνυση που κατατέθηκε, ξεκίνησε όταν η διευθύντρια του σχολείου, ζήτησε από τα παιδιά, ανάμεσα στα οποία και το παιδί του δράστη να μην καθυστερούν κατά την προσέλευση τους στο σχολείο, γιατί η πόρτα πρέπει να κλείνει στις 8.15 πμ.

    Τότε ο 42χρονος μετά από μία έντονη στιχομυθία με τη διευθύντρια, ζήτησε να πάρει το παιδί του και να φύγει. Όταν εκείνη του ζήτησε να αποχωρήσει, αντέδρασε. Ο 43χρονος πατέρας, άλλου παιδιού, μπήκε στη μέση για να ηρεμίσει τα πνεύματα.
    Ο δράστης του επεισοδίου όμως του ζήτησε να κάνει στην άκρη. Οταν εκείνος αρνήθηκε, άρχισε να τον γρονθοκοπεί, συνεχίζοντας το ξύλο, ακόμη κι όταν το θύμα είχε πέσει κάτω στο έδαφος.

    Ο 43χρονος, σύμφωνα με την καταγγελία, κάλεσε την Αστυνομία, ωστόσο ο δράστης είχε εξαφανιστεί.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι σε βάρος του δράστη έχει σχηματιστεί δικογραφία για πρόκληση σωματικών βλαβών με τους αστυνομικούς να τον αναζητούν.

    Πηγή: Cretapost.gr - Protothema.gr
  • Νίκαια: Ανήλικα χτύπησαν και τραυμάτισαν στο κεφάλι συμμαθήτριά τους στη διάρκεια του διαλείμματος
    Νίκαια: Ανήλικα χτύπησαν και τραυμάτισαν στο κεφάλι συμμαθήτριά τους στη διάρκεια του διαλείμματος

    Ακόμη ένα σοβαρό περιστατικό βίας μεταξύ ανηλίκων σημειώθηκε το πρωί της Τετάρτης (9/10), αυτή τη φορά σε δημοτικό σχολείο της Νίκαιας.

    Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν γίνει γνωστές, τρία αγόρια και ένα κορίτσι χτύπησαν και τραυμάτισαν ελαφρά στο κεφάλι μία συμμαθήτριά τους κατά τη διάρκεια διαλείμματος.

    Το κοριτσάκι ένιωσε αδιαθεσία το απόγευμα και μεταφέρθηκε στο Γενικό Κρατικό Νίκαιας για να διαπιστωθεί η κατάσταση της υγείας του.

    Πηγή: Ιefimerida.gr

  • Τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές από τέσσερις ευρωπαϊκές χώρες, που φιλοξενούνται στο 1ο Λύκειο Αμαλιάδας τίμησε ο Δήμος Ήλιδας
    Τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές από τέσσερις ευρωπαϊκές χώρες, που φιλοξενούνται στο 1ο Λύκειο Αμαλιάδας τίμησε ο Δήμος Ήλιδας

    Τους 13 εκπαιδευτικούς και τους 20 μαθητές από τέσσερις χώρες, που φιλοξενήθηκαν για μία εβδομάδα στην περιοχή μας στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+, τίμησε σε μία λιτή γιορτή το 1ο Γενικό Λύκειο Αμαλιάδας που είχε αναλάβει την υλοποίηση και ο Δήμος Ήλιδας.

    Πρόκειται για Ευρωπαϊκό πρόγραμμα στο οποίο το 1ο ΓΕΛ Αμαλιάδας εκπροσώπησε τη χώρα μας, ενώ συμμετείχαν σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από την Ιταλία, τη Λιθουανία, την Πολωνία και την Τουρκία.

    Ο Δήμαρχος Ήλιδας κ. Χρήστος Χριστοδουλόπουλος, ο οποίος συμμετείχε στη γιορτή του σχολείου συνοδευόμενος από τον σύμβουλό του σε θέματα Παιδείας κ. Γιάννη Ντακούλια, μίλησε για την ανάγκη υλοποίησης ανάλογων προγραμμάτων, τα οποία συμβάλλουν στην ανταλλαγή ιδεών, πολιτισμικών στοιχείων και καλών πρακτικών στον τομέα της εκπαίδευσης ανάμεσα στα σχολεία.

    Παράλληλα, ο Δήμος έδωσε δώρα με τοπικά προϊόντα σε όλους τους συμμετέχοντες στο πρόγραμμα, αλλά και βιβλία με την ιστορία της Αρχαίας Ήλιδας για τις βιβλιοθήκες των σχολείων τους.

    Ο διευθυντής του 1ου ΓΕΛ κ. Θεόδωρος Λαμπρόπουλος και η αρμόδια για την υλοποίηση του προγράμματος και υποδιευθύντρια του σχολείου, κα Ιωάννα Παπαδάκη, είχαν προετοιμάσει μια όμορφη γιορτή για όλους, με τους εκπροσώπους των ευρωπαϊκών σχολείων να τους ευχαριστούν για τις ξεχωριστές στιγμές που δημιούργησαν μαζί τους.

    dimos ilidas vrav erasmus 2

    dimos ilidas vrav erasmus 3

    dimos ilidas vrav erasmus 4

    dimos ilidas vrav erasmus 5

    dimos ilidas vrav erasmus 6

    dimos ilidas vrav erasmus 7

    dimos ilidas vrav erasmus 8

    dimos ilidas vrav erasmus 9

    (Δελτίο Τύπου)

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Marma Touch