Σάββατο, 25 Ιανουαρίου 2020 09:56

«Η Μεγάλη Στιγμή για την Παιδεία» - Η Eurobank βραβεύει μαθητές και από την Ηλεία

Γράφτηκε από τον

17 χρόνια η Eurobank βραβεύει τους αριστούχους μαθητές

Τους αριστούχους μαθητές αποφοίτους Λυκείου από όλη τη χώρα βραβεύει για 17η συνεχή χρονιά η Eurobank.

«Η Μεγάλη Στιγμή για την Παιδεία» αποτελεί το μακροβιότερο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του ομίλου Eurobank, ο οποίος εστιάζει την κοινωνική του δράση στους τομείς της Παιδείας, της Κοινωνικής Αλληλεγγύης, της Καινοτομίας και της Νεανικής Επιχειρηματικότητας.

Η Παιδεία και η αναγνώριση του ρόλου της αποτελεί για την Eurobank τομέα ύψιστης σημασίας για την κοινωνία, γεγονός που πιστοποιείται από τη θεσμοθέτηση του Προγράμματος επιβράβευσης των μαθητών που αριστεύουν και δικαιώνεται από την ευρύτατη αποδοχή του από τους μαθητές, τους γονείς αλλά και την εκπαιδευτική κοινότητα σε όλη την Ελλάδα. Η ανταπόκριση των τοπικών κοινωνιών στο Πρόγραμμα, κάθε χρόνο, αποδεικνύει πως η Παιδεία εξακολουθεί να βρίσκεται στην κορυφή του αξιακού συστήματος της ελληνικής κοινωνίας, η οποία αναγνωρίζει στην πρόοδο των παιδιών την πραγματικά Μεγάλη Στιγμή για την προοπτική και το μέλλον τους.

Το Πρόγραμμα απευθύνεται στους αποφοίτους που καταφέρνουν να συγκεντρώνουν τον μεγαλύτερο αριθμό μορίων πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση -πάνω από 18.000 μόρια- σε κάθε ένα από τα 1.760 Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια της χώρας. Πραγματοποιείται με την υποστήριξη του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και η επιβράβευση του κάθε αριστούχου συνοδεύεται από το χρηματικό ποσό των 800 ευρώ. Από την έναρξη του Προγράμματος, το 2003, έχουν βραβευθεί 17.725 αριστούχοι μαθητές από όλη την Ελλάδα, ενώ μαζί με τους 861 που βραβεύονται φέτος ο αριθμός ανέρχεται συνολικά σε 18.586.

Το πρόγραμμα βραβεύσεων συνεχίζεται την Παρασκευή, 31 Ιανουαρίου 2020, με εκδήλωση στην Τρίπολη και με την βράβευση 64 αριστούχων από σχολεία των Νομών Αρκαδίας, Αργολίδας, Ηλείας, Λακωνίας, Μεσσηνίας και Κορινθίας. Η τελετή θα πραγματοποιηθεί στο Αμφιθέατρο του Αποστολοπούλειου Πνευματικού Κέντρου Δήμου Τρίπολης, στις 6.00 μ.μ.

Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 25 Ιανουαρίου 2020 11:57

Σχετικά Άρθρα

  • Γιάνναρος: Παιδεία και Υγεία με βάση τις ανάγκες μας
    Γιάνναρος: Παιδεία και Υγεία με βάση τις ανάγκες μας

    Το τελευταίο διάστημα βλέπουμε στα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων και στα κεντρικά άρθρα των ηλεκτρονικών μέσων την μεσολάβηση των βουλευτών του νομού, ιδιαίτερα των κυβερνητικών, για να μην ακυρωθούν οι συγχωνεύσεις, να μην κλείσουν δημόσιες τεχνικές σχολές, να έχουν σε χωριά του νομού μας αγροτικούς γιατρούς κ.α.

    Μάλλον νομίζουν ότι απευθύνονται σε ιθαγενείς και νομίζοντας ότι μοιράζοντας καθρεφτάκια θα κρύψουν τις ευθύνες που έχουν για αυτά που βιώνουμε κάθε μέρα στα σχολεία, στα νοσοκομεία, στους χώρους υγείας του νομού μας. Να περάσουν την λογική ότι δεν μας νοιάζει που καίγεται το χωράφι του γείτονα, που κλείνει το διπλανό, εμείς να την βγάλουμε τωρα καθαρή και βλέπουμε τι γίνεται στο μέλλον!!!

    Όμως δεν λένε κουβέντα για το γεγονός ότι η πολιτική τους είναι αυτή που έχει οδηγήσει την εκπαιδευτική διαδικασία να γίνεται σήμερα σε αίθουσες με 28 μαθητές, να καταργούν τμήματα ένταξης, να ανακαλούν τις αποφάσεις κατάτμησης τμημάτων, όπου φοιτούν μαθητές με γνωματεύσεις από το ΚΕΔΑΣΥ κλπ. Να βλέπουμε οι γιατροί στα νοσοκομεία του νομού συνεχώς να λιγοστεύουν. Παρόλα αυτά όμως οι βουλευτές της ΝΔ «λύνουν» τα προβλήματα που η δική τους κυβερνητική πολιτική έχει δημιουργήσει.

    Αλήθεια θα μας πούνε ποιος εκπαιδευτικός μπορεί να ασκήσει απρόσκοπτα το παιδαγωγικό του έργο σε πολυπληθή τμήματα, ποιος μαθητής θα μπορεί να πάρει αυτά που πρέπει από το σχολείο στοιβαγμένος σε μία αίθουσα που μπορεί να είναι έτσι και αλλιώς ακατάλληλη;

    Η επιλογή του Υπουργείου Παιδείας και του Υπουργείου Υγείας, υποτάσσεται στην λογική που βλέπει της ανάγκες μας υπό το πρίσμα του κόστους και του οφέλους. Η προσπάθεια εξοικονόμησης αναπληρωτών εκπαιδευτικών και γιατρών μπαίνει πάνω από την ποιότητα της παρεχόμενης Παιδείας και Υγείας

    Την ώρα που τα πολεμικά ταμεία της ΕΕ, για τον πόλεμο στην Ουκρανία, γεμίζουν και με τη συμμετοχή της Ελλάδας, την ώρα που έχουν δοθεί 21 δισεκατομμύρια ευρώ για τους ΝΑΤΟικούς σκοπούς την τελευταία τριετία, την ώρα που δαπανώνται 500.000 ευρώ την ημέρα για την αποστολή των ελληνικών φρεγατών στην Ερυθρά Θάλασσα, 2.500 χλμ. μακριά από τα σύνορά μας, την ώρα που δίνονται εκατομμύρια ευρώ για την άσκηση Ramstain Flag 24 στην Ανδραβίδας μας λένε ότι πρέπει να κοπούν τμήματα για να εξοικονομηθουν εκπαιδευτικοί.

    Η κυβέρνηση, τα Υπουργεία και όσοι υλοποιούν τις αποφάσεις τους δείχνουν με ποιους πραγματικά είναι.

    Η «δωρεάν» Παιδεία της κυβέρνησης είναι το πιο σύντομο ανέκδοτο της περιόδου ειδικά τώρα που οι γονείς παίρνουν από τα σχολεία τις λίστες με τα υλικά που απαιτούνται για κάθε μαθητή, τώρα που προγραμματίζουν τις εξωσχολικές δραστηριότητες και τα φροντιστήρια, τώρα που βάζουν το χέρι στην τσέπη ακόμη και για κτηριακές βελτιώσεις των σχολείων.

    Βρισκόμαστε στο 2024, με την πρόοδο της επιστήμης και της τεχνολογίας να μπορεί να διασφαλίσει ακόμα υψηλότερου επιπέδου Παιδεία και Υγεία. Δεν μπορούμε να ανεχθούμε να υποβαθμίζεται.

    Είναι απόλυτα δίκαιο και σύγχρονο να απαιτήσουμε:

    • Ανάκληση των αποφάσεων συγχώνευσης τμημάτων και των αποφάσεων που αναστέλλουν την κατάτμηση τμημάτων.
    • Να δοθεί η δυνατότητα εγγραφών όλων των μαθητών στην ειδικότητα που επιθυμούν.
    • Να γίνουν δεκτά όλα τα αιτήματα των σχολείων για κατατμήσεις με παιδαγωγικά κριτήρια.
    • Κάλυψη των αναγκών παράλληλης στήριξης για όλους τους μαθητές.
    • Τμήματα 15 μαθητών σε Α΄& Β΄ τάξη του Δημοτικού, στα τμήματα Ομάδων Προσανατολισμού ΓΕΛ και Ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ και ως 20 στις υπόλοιπες.
    • Να προχωρήσουν άμεσα σε προσλήψεις γιατρών και νοσηλευτικού προσωπικού.
    • Μαζικούς μόνιμους διορισμούς σε γιατρούς και εκπαιδευτικούς με βάση τις πραγματικές ανάγκες.

    *Χρήστος Γιάνναρος, Γραμματέας της Τ.Ε. Ηλείας του ΚΚΕ.

    (Δελτίο Τύπου)

  • Ο Κασσελάκης ανακοίνωσε το πρώτο think tank Παιδείας: Ποιοι το απαρτίζουν
    Ο Κασσελάκης ανακοίνωσε το πρώτο think tank Παιδείας: Ποιοι το απαρτίζουν

    Το πρώτο think tank του ΣΥΡΙΖΑ που θα έχει αντικείμενο την Παιδεία ανακοίνωσε ο Στέφανος Κασσελάκης.

    «Σας έχω μιλήσει για τα think tank που φτιάχνουμε, με ανθρώπους που προέρχονται όχι από το στενό κομματικό πλαίσιο αλλά από εσάς, από την κοινωνία. Με ιδιαίτερη χαρά σάς παρουσιάζω το πρώτο, το think tank Παιδείας», αναφέρει στο μήνυμά του ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ.

    Όπως επισημαίνει: «Οι άριστοι της κοινωνίας θα βρίσκονται δίπλα μου, για να φτιάξουμε ένα πρωτοπόρο πρόγραμμα δημόσιας παιδείας. Γιατί η πραγματική παιδεία είναι αυτό που δε θέλει το σύστημα Μητσοτάκη. Γιατί η πραγματική παιδεία δίνει τα εφόδια σε μία κοινωνία να αντισταθεί στην προπαγάνδα, να ρωτήσει, να μάθει, να διεκδικήσει μία καλύτερη ζωή».

    Ποιοι είναι οι επιστήμονες του think tank του ΣΥΡΙΖΑ

    Ο Βασίλης Τσελφές είναι ομότιμος καθηγητής στο ΤΕΑΠΗ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι Φυσικός με διδακτορικό στη Φυσική Στερεού Σώματος και εξειδίκευση στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών. Ενδιαφέρεται για τις κοινωνικές διαστάσεις της διδασκαλίας και διεπιστημονικές προσεγγίσεις. Διαθέτει πλούσιο εκπαιδευτικό και ερευνητικό έργο με περίπου 200 δημοσιεύσεις σε διεθνή και ελληνικά βιβλία, περιοδικά και συνέδρια. Επίσης, έχει διδάξει επίσης στη Μαράσλειο Παιδαγωγική Ακαδημία και το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΑΠΘ. Τέλος διαθέτει σημαντική διοικητική εμπειρία από θέσεις ευθύνης στη διοίκηση του ΤΕΑΠΗ και άλλων εκπαιδευτικών θεσμών (ΔΕΠΠΣ, ΠΙ).

    H Λουκία Μπεζέ είναι Κλινική και Αναπτυξιακή Ψυχολόγος και ήταν Καθηγήτρια στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Έχει Διδακτορικό στην Ψυχολογία από το Πανεπιστήμιο Paris XIII με εξειδίκευση στην Ψυχολογία της Ανάπτυξης και τις Αποκλίσεις. Με πλούσιο ακαδημαϊκό έργο που περιλαμβάνει συγγραφή βιβλίων, επιμέλεια, μεταφράσεις, άρθρα σε περιοδικά και συμμετοχή σε συνέδρια, έχει διατελέσει Πρόεδρος του 8ου Πανελληνίου Συνεδρίου Ψυχολογικής Έρευνας και του 2ου Πανελληνίου Συνεδρίου Εξελικτικής Ψυχολογίας της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας. Έχει επίσης διδάξει στα Τµήµατα Ψυχολογίας του Παντείου, του Πανεπιστηµίου Κρήτης και του Πανεπιστηµίου του Montpellier. Διετέλεσε Διευθύντρια του Εργαστηρίου Ψυχολογίας του Παιδιού και Διευθύντρια του Μεταπτυχιακού Προγράµµατος "Κοινωνικο-πολιτισµική εκπαίδευση και κατάρτιση εµψυχωτών" στο Τµήµα Επιστηµών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία του ΔΠΘ, του οποίου υπήρξε Πρόεδρος επί 8 έτη.

    Ο Τριαντάφυλλος Τριανταφυλλίδης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής στο Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, με διδακτορικό στη Διδακτική των Μαθηματικών από το Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου και μεταδιδακτορικές σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Michigan. Παράλληλα διευθύνει το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Σύγχρονα Περιβάλλοντα Μάθησης και Παραγωγή Διδακτικού Υλικού» και το «Εργαστήριο Μαθηματικής Εκπαίδευσης» στο ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Η ακαδημαϊκή του εμπειρία περιλαμβάνει δημοσιεύσεις, συμμετοχή σε συνέδρια και συνεισφορές στη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού. Συμμετέχει ενεργά στον σχεδιασμό προγραμμάτων σπουδών, επιβλέπει διδακτορικές διατριβές και υπηρέτησε ως Πρόεδρος του Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης της Σχολής Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

    Ο Ιωάννης Τουλής, Καθηγητής στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου, είναι εξειδικευμένος στο βιολοντσέλο και τη βιόλα ντα γκάμπα. Συμμετέχει ενεργά σε συναυλίες μουσικής δωματίου και είναι ιδρυτικό μέλος μουσικών σχημάτων. Πήρε τα πρώτα μαθήματα βιολοντσέλου από τους Γ. Μανώλα, I. Bianki και R. Dragnev. Στη συνέχεια
    σπούδασε στην Berufsfachschule fur Musik Bad Konigshofen της Γερμανίας με τον Dr. W. Jacksch και έπειτα στη "Franz Liszt" Hochschule fur Musik της Βαϊμάρης με την G. Vieweg.

    Έχει διδάξει στη Μουσική Ακαδημία "Karol Lipinski" στο Βρόσλαβ της Πολωνίας, στα Toledo State University και Bowling Green State University των Η.Π.Α και στο University of Applied Sciences του Turku της Φιλανδίας.

    Τα τελευταία χρόνια επικεντρώνεται σε θέματα ακαδημαϊκής ανάπτυξης και διαχείρισης, ενώ συμμετέχει ενεργά σε διεθνή προγράμματα όπως το Erasmus+ και το Polifonia Project. Είναι επίσης εμπνευστής και επιστημονικός υπεύθυνος της πρωτοβουλίας “ΝΟΣΤΟΣ”.

    Ο Δημήτριος Τορτοπίδης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής στο Εργαστήριο Προσθετικής του Τμήματος Οδοντιατρικής του Α.Π.Θ. Απόφοιτος της Οδοντιατρικής Σχολής του Α.Π.Θ., κατέχει Διδακτορικό (Ph.D.) από το Πανεπιστήμιο Γλασκώβης. Έχει πραγματοποιήσει πάνω από 100 ομιλίες και ελεύθερες ανακοινώσεις σε διεθνή και ελληνικά επιστημονικά συνέδρια. Έχει πλούσια ερευνητική δραστηριότητα, με πάνω από 60 επιστημονικά άρθρα και συμμετοχή σε διεθνή και ελληνικά συνέδρια. Συντονίζει το Εργαστήριο Προσθετικής Α.Π.Θ. και είναι Αναπληρωτής Πρόεδρος του Τμήματος Οδοντιατρικής Α.Π.Θ. και Γενικός Γραμματέας της Στοματολογικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδος (Σ.Ε.Β.Ε.).

    Ο Γεώργιος Μπαγάκης, Ομότιμος Καθηγητής στο Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, επικεντρώνεται στην Καινοτόμες Προσεγγίσεις Εκπαίδευσης. Επίσης, ως Ειδικός Σύμβουλος του Δημάρχου Κορινθίων για τις Πόλεις που Μαθαίνουν, της UNESCO, προωθεί προγράμματα διαπολιτισμικής μάθησης. Συμμετέχει σε αξιολογήσεις προγραμμάτων του Ιδρύματος Λασκαρίδη και διαθέτει Διδακτορικό Δίπλωμα από το Πανεπιστήμιο της Γενεύης στην Επίλυση Προβλημάτων στην Εκπαίδευση. Έχει δημοσιεύσει σε περιοδικά, παρουσιάζει επιστημονικές εργασίες σε συνέδρια, συμμετέχει σε επιτροπές, οργανώνει συνέδρια και συμμετέχει σε διεθνείς ερευνητικές ενώσεις.

    H Δανάη Βουκελάτου, Υποψήφια Διδάκτορας στο Πανεπιστήμιο του Γκέτεμποργκ, Σουηδία, με εργασιακή εμπειρία ως Ερευνητική Βοηθός στο Πανεπιστήμιο του Όσλο, Νορβηγία. Κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Έρευνα της Εκπαίδευσης από το Πανεπιστήμιο του Γκέτεμποργκ και στην Ψυχολογία Εκπαίδευσης από το Πανεπιστήμιο της Λευκωσίας. Έχει επίσης ειδική εκπαίδευση μέσα από σεμινάρια με θέματα δικαιώματος στην εργασία, καταπολέμησης των διακρίσεων, καθώς και εθελοντικές δράσεις στην Ελλάδα, εστιάζοντας σε θέματα εκπαίδευσης και κοινωνικής αλληλεγγύης. Τέλος έχει εργασθεί αρκετά χρόνια στην προσχολική εκπαίδευση στη Σουηδία.

    Πηγή: Ethnos.gr
  • Φάμελλος: Ο ΣΥΡΙΖΑ, εντός και εκτός Βουλής, θα υπερασπιστεί και θα στηρίξει τη δημόσια Παιδεία
    Φάμελλος: Ο ΣΥΡΙΖΑ, εντός και εκτός Βουλής, θα υπερασπιστεί και θα στηρίξει τη δημόσια Παιδεία

    Σε δήλωση προέβη ο πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Σωκράτης Φάμελλος, κατά την διάρκεια του σημερινού πανεκπαιδευτικού συλλαλητηρίου.

    «Ο ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία συμμετέχει σήμερα σε όλη την Ελλάδα στις κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών φορέων, φοιτητών, μαθητών, καθηγητών και εργαζομένων στην Παιδεία, σε όλες τις βαθμίδες, που αντιδρούν στο σχέδιο της Κυβέρνησης Μητσοτάκη για την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων», ανέφερε αρχικά.

    Στη δήλωσή του αναφέρει ακόμη: «Στηρίζουμε τις διεκδικήσεις τους απέναντι στα σχέδια του κυρίου Μητσοτάκη, που επιδιώκει να ιδιωτικοποιήσει και την ανώτατη Παιδεία. Το σχέδιό του είναι προφανές, μετά το νερό, την ενέργεια, την Υγεία έχει βάλει στο στόχαστρο και την Παιδεία».

    Ακολούθως, ξεκαθαρίζει τη θέση του ΣΥΡΙΖΑ:

    «Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ πιστεύει ότι η χώρα μας χρειάζεται ένα ισχυρό δημόσιο πανεπιστήμιο, το οποίο πρέπει να στηρίζει το μέλλον της νέας γενιάς αλλά και τη χώρα και δεν πρέπει να αφήνει περιθώρια στα παιδιά μας να φεύγουν στο εξωτερικό. Η δική μας πρόταση εξασφαλίζει την πρόσβαση όλων των νέων στην ανώτατη εκπαίδευση της χώρας μας, σε ένα δημόσιο πανεπιστήμιο αξιοκρατικό και ποιοτικό.

    Θέλουμε ισχυρά δημόσια πανεπιστήμια και ως ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ θα κάνουμε ό,τι απαιτείται, εντός και εκτός Βουλής, για να υπερασπιστούμε και να στηρίξουμε τη δημόσια Παιδεία. Η δημόσια Παιδεία είναι ένα κοινωνικό αγαθό και παράλληλα μία εθνική υπόθεση, γι' αυτό και θα πρέπει να καταλάβει η κυβέρνηση ότι δεν μπορεί να γίνει αντικείμενο κερδοσκοπίας».

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ - Ιefimerida.gr

  • Health4EUkids – Δράσεις της 6ης ΥΠΕ σε συνεργασία με το “Καραμανδάνειο” για ενημερωμένα, υγιή και ασφαλή παιδιά!
    Health4EUkids – Δράσεις της 6ης ΥΠΕ σε συνεργασία με το “Καραμανδάνειο” για ενημερωμένα, υγιή και ασφαλή παιδιά!

    Πραγματοποιήθηκε χθες στο γραφείο του Διοικητή της 6ης ΥΠΕ Γιάννη Καρβέλη, η υπογραφή της προγραμματικής σύμβασης μεταξύ της Διοίκησης της 6ης ΥΠΕ και του Γ.Ν.Π.Π. Καραμανδάνειο με την οποία τέθηκε το πλαίσιο συνεργασίας των δύο φορέων στην υλοποίηση των δράσεων του Πακέτου Εργασίας (Π.Ε.) 5 – Work Package 5 (W.P. 5) “GRUNAU MOVES GP” της Κοινής Ευρωπαϊκής Δράσης Health4EUkids.

    Με την εν λόγω σύμβαση θα γίνει διάθεση χώρων και υποδομών του Κέντρου Φυσικής Ιατρικής και Αποκατάστασης (ΚεΦΙΑπ) του Γ.Ν.Π.Π. «ΚΑΡΑΜΑΝΔΑΝΕΙΟ» για την υλοποίηση των δράσεων.

    Στο “GRUNAU MOVES GP” της Κοινής Ευρωπαϊκής Δράσης Health4EUkids προβλέπονται δράσεις στα δημοτικά σχολεία όπου τα παιδιά θα έχουν την ευκαιρία να προσεγγίσουν με βιωματικό τρόπο την υγιεινή διατροφή και διαβίωση. Η επιστημονική ομάδα του προγράμματος και το κατάλληλα εκπαιδευμένο προσωπικό θα προσεγγίσουν τα παιδιά μέσα από το παιχνίδι, με δράσεις μαγειρικής και ζωγραφικής.

    Δύο σχολεία της Πάτρας συμμετέχουν στην πρώτη πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος για την τρέχουσα ακαδημαϊκή χρονιά και η συμμετοχή του Νοσοκομείου Παίδων της πόλης συμβάλλει καθοριστικά στην επιτυχή υλοποίηση. “Για εμάς το “παιδί” βρίσκεται πάντα σε προτεραιότητα. Η στήριξή μας σε αυτές τις δράσεις είναι δεδομένη και ο σκοπός μας είναι να διευρύνονται σε όλα τα επίπεδα, ώστε να συμμετέχουν όλο και περισσότερα παιδιά. Σε αυτό στοχεύουν και οι περισσότερες από τις δράσεις της 6ης ΥΠΕ ώστε τα παιδιά να αισθάνονται ενημερωμένα, προστατευμένα και ασφαλή”, τόνισε ο Διοικητής της 6ης ΥΠΕ Γιάννης Καρβέλης.

    “Το πρόγραμμα που ανακοίνωσε ο διοικητής της 6ης ΥΠΕ κ. Γιάννης Καρβέλης είναι πάρα πολύ σημαντικό διότι αφορά στην ανάπτυξη ενός δικτύου πρόληψης και έγκαιρης αντιμετώπισης ενός προβλήματος που αποτελεί μάστιγα της εποχής μας και είναι η παχυσαρκία και δη η παιδική παχυσαρκία. Στο Καραμανδάνειο αντιμετωπίζουμε καθημερινά τις επιπτώσεις της παχυσαρκίας και της υπερβαρότητας σε παιδιά και γνωρίζουμε και την εξέλιξη τους σε χρόνια νοσήματα και πολυνοσηρότητα κατά την ενήλικο ζωή. Οι επιπτώσεις αυτές δεν αφορούν μόνο στην σωματική αλλά και στην ψυχική υγεία του παιδιού. Γι’ αυτό χαίρομαι ιδιαίτερα που το νοσοκομείο μας θα συμβάλει και θα βοηθήσει με κάθε τρόπο στην υλοποίηση ενός τέτοιου προγράμματος. Γιατί θέλουμε τα παιδιά μας εκτός απο υγιή, να είναι ευτυχισμένα και χαρούμενα”, δήλωσε η Διοικήτρια του “Καραμανδανείου” κ. Ασπασία Ρηγοπούλου κατά την υπογραφή της σχετικής σύμβασης.

    (Δελτίο Τύπου)

  • O Αλέξης Tσίπρας απαντά live σε ερωτήσεις για την Παιδεία
    O Αλέξης Tσίπρας απαντά live σε ερωτήσεις για την Παιδεία

    Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ συνεχίζει να έχει στο επίκεντρο τη νέα γενιά και απαντά σε ερωτήσεις για την Παιδεία.

    Διαδικτυακή συνέντευξη δίνει ο Αλέξης Τσίπρας με θέμα την Παιδεία.

    Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ δέχεται ερωτήσεις από νέους στο Instagram και θα απαντήσει σε αυτές.

    Πηγή: iEidiseis.gr

  • Γκουτέρες: H παιδεία βιώνει παγκοσμίως βαθιά κρίση
    Γκουτέρες: H παιδεία βιώνει παγκοσμίως βαθιά κρίση

    Ο κ. Γκουτέρες έκανε νέα έκκληση στους Ταλιμπάν να αφήσουν τα κορίτσια να πάνε σχολείο

    Η εκπαίδευση σε παγκόσμια κλίμακα έχει βυθιστεί σε βαθιά κρίση προειδοποίησε ο Γενικός Γραμματέας του OHE Αντόνιο Γκουτέρες, κάνοντας για ακόμη μια φορά έκκληση στους Ταλιμπάν να επιτρέψουν στα κορίτσια να επιστρέψουν στα θρανία στο Αφγανιστάν.

    Ο κ. Γκουτέρες απηύθυνε την έκκληση αυτή καθώς συμπληρώθηκε ένας χρόνος από το κλείσιμο των δευτεροβάθμιων σχολείων θηλέων στο Αφγανιστάν από τους Ταλιμπάν, που κατέλαβαν ξανά στην εξουσία στα μέσα του Αυγούστου του 2021.

    «Μέσω αυτής της πλατφόρμας, απευθύνω έκκληση στις αρχές του Αφγανιστάν: προχωρήστε στην άρση όλων των περιορισμών στην πρόσβαση των κοριτσιών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση αμέσως», τόνισε ο κ. Γκουτέρες στην ομιλία του κατά την έναρξη συνόδου των Ηνωμένων Εθνών για την παιδεία στη Νέα Υόρκη.

    Οι Ταλιμπάν, λίγο καιρό μετά την επιστροφή τους στην εξουσία, απαγόρευσαν στα κορίτσια μετά την έκτη τάξη να συνεχίσουν την εκπαίδευσή τους, βυθίζοντάς τα στην απόγνωση και πυροδοτώντας αντιδράσεις εντός και εκτός της χώρας.

    Η απαγόρευση αυτή μεγεθύνει τους κινδύνους περιθωριοποίησης, βίας, εκμετάλλευσης και κακοποίησης των κοριτσιών, τόνιζε ο ΟΗΕ προ ημερών.

    Εάν επέστρεφαν τα κορίτσια στο σχολείο ο λαός του Αφγανιστάν θα ανακτούσε ελπίδα, κατά τον Οργανισμό, για τον οποίο η συνέχιση των μέτρων αυτής της φύσης βαθαίνει την κρίση στη χώρα.

    Οι φονταμενταλιστές σουνίτες λένε ότι τα κορίτσια θα επιτραπεί να ξαναπάνε σχολείο υπό ορισμένους όρους, ιδίως ότι θα φορούν χιτζάμπ και θα παρακολουθούν μαθήματα σε χωριστά κτίρια και με αποκλειστικά γυναίκες εκπαιδευτικούς.

    Πέραν του Αφγανιστάν, στην ομιλία του ο Αντόνιο Γκουτέρες υπογράμμισε πως η παιδεία βιώνει βαθιά κρίση σε παγκόσμια κλίμακα, επιμένοντας στο ότι το 70% των παιδιών ηλικίας 10 ετών στις φτωχές χώρες δεν είναι σε θέση να διαβάσει καν ένα απλό κείμενο.

    Η πανδημία είχε καταστροφικό αντίκτυπο στη μαθησιακή διαδικασία και έπληξε την πρόοδο, συνέχισε. Ενώ ακόμη και σε ανεπτυγμένες χώρες, η άνιση μεταχείριση των μαθητών εδραιώνεται αντί να μειώνεται, πρόσθεσε ο κ. Γκουτέρες.

    Η νομπελίστρια ειρήνης Μαλάλα Γιουσαφζάι μίλησε για παγκόσμια «κατάσταση έκτακτης ανάγκης» στην παιδεία.

    Οι πόλεμοι, οι συγκρούσεις, οι ξηρασίες και οι πλημμύρες εμποδίζουν τα παιδιά να πάνε σχολείο σε διάφορα κράτη του κόσμου, εξήγησε, επικρίνοντας επίσης έντονα τους Ταλιμπάν.

    Η Μαλάλα Γιουσαφζάι, που έκανε εκστρατεία για το δικαίωμα των κοριτσιών στη μόρφωση, μόλις επέζησε τον Οκτώβριο του 2021 όταν μέλη του κινήματος των Ταλιμπάν στο Πακιστάν την πυροβόλησαν στο κεφάλι μέσα στο σχολικό λεωφορείο της.

    «Αν μιλάτε σοβαρά όταν λέτε πως θέλετε ασφαλές και βιώσιμο μέλλον για τα κορίτσια, τότε να αντιμετωπίζετε με σοβαρότητα την παιδεία», είπε η Μαλάλα Γιουσαφζάι. Δεν φθάνουν «μικρές, τσιγκούνικες, βραχυπρόθεσμες υποσχέσεις», χρειάζεται «δέσμευση στην τήρηση του δικαιώματος στην πλήρη εκπαίδευση και κλείσιμο του χάσματος στη χρηματοδότηση διά παντός». Απευθυνόμενη στους ηγέτες του κόσμου, απαίτησε να μάθει: «πόσες γενιές ακόμα είσαστε διατεθειμένοι να θυσιάσετε; Πόσο θα μας υποχρεώσετε να περιμένουμε προτού κάνετε όσα υποσχόσασταν;»

    Πηγή: Cnn.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-EPA/ SALVATORE DI NOLFI

  • Τράπεζες: Ένα βήμα πριν το τέλος των γκισέ
    Τράπεζες: Ένα βήμα πριν το τέλος των γκισέ

    Το πιστωτικό σύστημα είναι αποφασισμένο να μεταφέρει τις καθημερινές συναλλαγές, όπως καταθέσεις, αναλήψεις, μεταφορές και πληρωμές από το γκισέ στα ATMs εντός του καταστήματος. Την αρχή κάνει η Eurobank.

    Παρελθόν αναμένεται να αποτελέσουν πολύ σύντομα οι τραπεζικές συναλλαγές στον γκισέ, καθώς βασικός στόχος της υλοποιούμενης στρατηγικής του πιστωτικού συστήματος είναι η ώθηση των πελατών στα ψηφιακά δίκτυα (ATMs, e-banking και mobile banking) μέσω των οποίων πραγματοποιείται ήδη το σύνολο σχεδόν των συναλλαγών.

    Όπως εξηγούν στο NEWS 24/7 τραπεζικές πηγές «καθολικά το πιστωτικό σύστημα είναι αποφασισμένο να μεταφέρει - και μάλιστα σχετικά άμεσα - τις καθημερινές συναλλαγές, όπως καταθέσεις, αναλήψεις, μεταφορές και πληρωμές από το γκισέ στα ATMs εντός του καταστήματος. Μάλιστα, σε πολλές περιπτώσεις ήδη σήμερα οι συναλλαγές αυτές δεν γίνονται πλέον στο γκισέ, με τους τραπεζοϋπαλλήλους να κατευθύνουν τους πελάτες απευθείας στα ηλεκτρονικά μηχανήματα.

    Σε αυτή την κατεύθυνση και οι τέσσερις συστημικές τράπεζες προχωρούν σε σημαντικές επενδύσεις, αναβαθμίζοντας τεχνολογικά τα υφιστάμενα καταστήματα και αλλάζοντας τη δομή τους, ώστε προτεραιότητα για τους πελάτες να είναι πλέον οι ηλεκτρονικές συναλλαγές.

    Σε κάθε περίπτωση, προσθέτουν οι ίδιες πηγές, στόχος είναι οι επισκέψεις των πελατών στα καταστήματα να περιοριστούν σημαντικά και να έχουν περισσότερο συμβουλευτικό και λιγότερο διαδικαστικό χαρακτήρα. «Σε λίγο καιρό ο πελάτης θα έρχεται στο κατάστημα της τράπεζας για να συζητήσει θέματα όπως το στεγαστικό του δάνειο ή το αποταμιευτικό και επενδυτικό του πρόγραμμα και σε καμία περίπτωση για να πληρώσει λογαριασμούς ή να μεταφέρει χρήματα.

    Το πρώτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση είναι οι εγχρήματες συναλλαγές στα καταστήματα να γίνονται πλέον αποκλειστικά με τη χρήση των μηχανημάτων, καλλιεργώντας τη νέα κουλτούρα στους τελευταίους πελάτες που επιμένουν τον γκισέ.

    Τον δρόμο δείχνει η Eurobank

    Ήδη η Eurobank, με στόχο την περαιτέρω εξοικείωση των πελατών της με τα μηχανήματα αυτόματων συναλλαγών και πληρωμών – ATMs και APS και τα ψηφιακά δίκτυα, μέσω των οποίων πραγματοποιείται ήδη το 97% των τραπεζικών συναλλαγών της τράπεζας, καθιερώνει κυλιόμενο ωράριο λειτουργίας των ταμείων στα καταστήματά της.

    Το νέο ωράριο που εφαρμόζεται ήδη σε 13 καταστήματα προβλέπει ότι η εξυπηρέτηση του κοινού μέσω του γκισέ θα γίνεται σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας και όχι καθ’ όλη την διάρκεια λειτουργίας του καταστήματος.

    Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η τράπεζα σε επικοινωνία προς τους πελάτες της, «Στο πλαίσιο της νέας εποχής εξυπηρέτησης στα καταστήματά μας, συνδυάζουμε τις εξελιγμένες ψηφιακές δυνατότητες με την υποστήριξη των στελεχών μας. Από τις 18 Ιουλίου μπορείτε να εξυπηρετείστε για τις εγχρήματες συναλλαγές σας:

    • 08:00 - 10:00 στο ταμείο και στα μηχανήματα
    • 10:00 - 13:00 αποκλειστικά με τη χρήση μηχανημάτων
    • 13:00 - 14:00 στο ταμείο και στα μηχανήματα»

    Σε 70 καταστήματα για αρχή

    Το πρόγραμμα που ξεκίνησε πιλοτικά σε περιοχές στην Θεσσαλονίκη (Διαγώνιος, οδός Αγίας Σοφίας, Τσιμισκή και Διοικητηρίου) και σε περιοχές όπως Γλυκά Νερά, Κορωπί, Λαύριο, Αγία Ελεούσα, Άγιος Σώστης, Καλλιθέα και Χαροκόπου, διευρύνεται ήδη με στόχο να επεκταθεί άμεσα σε 70 καταστήματα σε όλη την χώρα σε σύνολο 270 καταστημάτων που διαθέτει η τράπεζα.

    Η λειτουργία του ταμείου για το κοινό σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας, εντάσσεται στην λογική του phygital μοντέλου που έχει υιοθετήσει η Eurobank, δηλαδή της προσωπικής επαφής (physical) με τον πελάτη με χρήση των ψηφιακών (digital) δυνατοτήτων.

    Όπως εξηγούν πηγές της τράπεζας, το νέο μοντέλο λειτουργίας των καταστημάτων δεν στοχεύει στο περιορισμό του δικτύου, αλλά στο να απελευθερώσει το προσωπικό των καταστημάτων από διαδικασίες και συναλλαγές που μπορούν να γίνουν ηλεκτρονικά και να επικεντρωθεί έτσι στην παροχή συμβουλευτικής υποστήριξης για τους πελάτες, είτε πρόκειται για επιχειρήσεις είτε για φυσικά πρόσωπα.

    Μέσω ψηφιακών καναλιών 600.000 εγχρήματες συναλλαγές την ημέρα

    Με βάση τα στοιχεία, μέσω των ψηφιακών καναλιών εκτελούνται παραπάνω από 600.000 εγχρήματες συναλλαγές την ημέρα ενώ, κατά μέσο όρο, εξυπηρετούνται 116.000 πελάτες την ώρα. Σε επίπεδο έτους καταγράφονται περίπου 304 εκατομμύρια login σε e-Banking και m-Banking και το 94% όλων των πληρωμών και μεταφορών εκτελέσθηκε μέσω των ψηφιακών καναλιών.

    Αποτέλεσμα της στροφής στην ψηφιακή τραπεζική είναι το γεγονός ότι το 2021 ολοκληρώθηκαν μέσω της ψηφιακής θυρίδας 20.000 πωλήσεις προϊόντων, 18.500 επαγγελματίες, 6.000 personal banking πελάτες και 3.500 ιδιώτες πελάτες της τράπεζας εξυπηρετήθηκαν μέσω v-Banking, της υπηρεσίας δηλαδή που δίνει στους πελάτες πρόσβαση στον προσωπικό τους σύμβουλο μέσω βιντεοκλήσης, ενώ στην κατηγορία των προϊόντων fast loan, 7 στις 10 αιτήσεις καταναλωτικών δανείων σε επίπεδο τράπεζας, πραγματοποιούνται μέσω e-Banking αλλά και από το κινητό, μέσω του Eurobank Mobile App.

    Πηγή: news247.gr

  • «Ανοιχτό» το ενδεχόμενο να βρεθεί ο Αντετονκούμπο στην Εθνική - Τι είπε ο Ιτούδης
    «Ανοιχτό» το ενδεχόμενο να βρεθεί ο Αντετονκούμπο στην Εθνική - Τι είπε ο Ιτούδης

    Ο νέος ομοσπονδιακός τεχνικός, Δημήτρης Ιτούδης, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο ο Γιάννης Αντετοκούνμπο να ενισχύσει την Εθνική ομάδα στο Eurobasket του Σεπτεμβρίου

    Η προετοιμασία της Εθνικής Ομάδας Μπάσκετ ξεκινάει και ο ομοσπονδιακός προπονητής Δημήτρης Ιτούδης φιλοξενήθηκε στην εκπομπή «Τζάμπολ» τηε ΕΡΤ-3 και μίλησε τόσο για τον Γιάννη Αντετοκούνμπο όσο και για την προετοιασία της ομάδας εν όψει του ραντεβού της 2ας Σεπτεμβρίου.

    «Πάντα είχε τον εαυτό του στη διάθεση της Εθνικής» είπε, αφήνοντας ελπίδες ώστε να συμμετάσχει ο σούπερ σταρ των Μιλγουόκι Μπακς στο τουρνουά.

    «Είχα την ευκαιρία να συναντηθώ με τον Γιάννη και θα συναντηθώ τις επόμενες ημέρες διά ζώσης. Προπονείται με άνθρωπο των Μπακς. Πάντα είχε τον εαυτό του στη διάθεση της Εθνικής. Είναι μεγάλο πλεονέκτημα για την Ελλάδα να έχει τον Γιάννη. Υπάρχουν άλλα θέματα που θα ασχοληθούν οι Ζήσης, Ντικούδης και ο Βαγγέλης Λιόλιος. Αυτά θα τα δούμε στην πορεία» ανέφερε αρχικά για τον «Greek Freak».

    Οσο για τον Τάιλερ Ντόρσεϊ; «Έχουμε μιλήσει. Έχει θέσει τον εαυτό του στη διάθεση τη Εθνικής. Περιμένει την επίσημη κλήση μας».

    Μεταξύ άλλων ο Δημήτρης Ιτούδης είπε: «Μου δόθηκε η ευκαιρία να το πω στον Γιαννάκη του οφείλουμε περισσότερα από όσα νομίζει. Τα όνειρα δεν ήταν αυτού του είδους, αλλά προφανώς ήθελα να ξεφύγω από το περιβάλλον που ήταν για μένα με τη γεωπονική και ήθελα να ασχοληθώ με το μπάσκετ. Αυτό που μπορεί να γίνει πραγματικότητα είναι να δούμε τι δούλεψε σωστά και ποια ήταν αυτή η χημεία και να διδαχθούμε από αυτό. Το όνειρο ήταν να είμαι μέρος αυτής της προσπάθειας».

    Για το «παράθυρο» και το Eurobasket εξήγησε: «Στην Εθνική θα πρέπει να είσαι άμεσος και έμμεσος. Πρώτα κοιτάμε στο παράθυρου του Ιουνίου και το ματς αρχικά με τη Βρετανία και μετά στην προετοιμασία να δούμε για το παράθυρο του Αυγούστου και το Eurobasket. Πρέπει εγώ να τους γνωρίσω και αυτοί. Είναι θυσία αυτό που κάνουν οι παίκτες με την Εθνική».

    Πηγή: iEidiseis.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο