Δευτέρα, 29 Ιουνίου 2020 13:28

Κλιμάκωση κινητοποιήσεων για τους ιδιοκτήτες τουριστικών λεωφορείων

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Με ανακοίνωσή του το διοικητικό συμβούλιο του Σωματείου Ιδιοκτητών Τουριστικών Λεωφορείων Νομού Ηλείας, έκανε γνωστό πως προχωρά στην κλιμάκωση των κινητοποιήσεών του, την ερχόμενη Πέμπτη 2 Ιουλίου.

Η ανακοίνωση

Το διοικητικό συμβούλιο του Σωματείου Ιδιοκτητών Τουριστικών Λεωφορείων Νομού Ηλείας συνεδρίασε την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2020. Την συνεδρίαση απασχόλησε κυρίως η δύσκολη πραγματικότητα που βιώνουν όλοι οι συνάδελφοι το τελευταίο τετράμηνο καθώς και το ζοφερό μέλλον που προδιαγράφεται.

Ο τουρισμός από «βαριά βιομηχανία» της χώρας, εξελίσσεται στον βαριά ασθενή της.

Το ξέσπασμα της πανδημίας βρήκε τις τουριστικές μεταφορές στο μάτι του κυκλώνα. Το αποτέλεσμα ήταν το αντικείμενο εργασίας του συγκεκριμένου κλάδου, που κυρίως είναι η διοργάνωση εκδρομών και περιηγήσεων, οι σχολικές εκδρομές και η μεταφορά εισερχόμενων τουριστών στη χώρα στα ξενοδοχεία τους και στους χώρους τουριστικού ενδιαφέροντος, να πάψει ουσιαστικά να υπάρχει. Παράλληλα η κυβέρνηση με τη στήριξη της Ευρωπαϊκής Ένωσης μοίρασε ζεστό χρήμα στις μεγάλες επιχειρήσεις και τους μονοπωλιακούς ομίλους οδηγώντας τους μικρομεσαίους στον αφανισμό.

Με αυτά τα δεδομένα το σωματείο μας από τη πρώτη στιγμή του ξεσπάσματος της κρίσης προχώρησε σε δυναμικές ενέργειες για τη διεκδίκηση μέτρων ανακούφισης για τις επιχειρήσεις μας και τόνωσης της αγοράς. Ενημερώθηκαν επανειλημμένως για την κατάσταση όλοι οι αρμόδιοι φορείς (υπουργεία, περιφέρεια και οι βουλευτές του νομού).

Αποδείχτηκε όμως πως η στήριξη των μικρομεσαίων επαγγελματιών δεν είναι στην ατζέντα τους.

Λαμβάνοντας υπόψη την ανάγκη να ακουστεί πιο δυνατά η φωνή μας, αποφασίσαμε να κάνουμε το επόμενο βήμα. Το διοικητικό συμβούλιο αποφάσισε την κλιμάκωση του δίκαιου αγώνα μας δίνοντας αγωνιστικό ραντεβού την Πέμπτη 2 Ιουλίου στις 10 π.μ στον κόμβο του Αγίου Γεωργίου στο Πύργο.

Ο Πρόεδρος Τα Μέλη
Τσαουσάκης Αλέξιος Ανυφαντή Μαρία, Βλαχόπουλος Χρήστος,
Γαλανόπουλος Ανδρέας, Δημητρόπουλος Ανδρέας

Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 29 Ιουνίου 2020 13:58

Σχετικά Άρθρα

  • Τέλος η «Οδύσσεια» για τους Έλληνες στη Βιέννη – Απεγκλωβίστηκαν μετά από ώρες στα χιόνια
    Τέλος η «Οδύσσεια» για τους Έλληνες στη Βιέννη – Απεγκλωβίστηκαν μετά από ώρες στα χιόνια

    Επί ώρες παρέμειναν εγκλωβισμένοι χωρίς νερό και φαγητό, σε απόσταση 200 χιλιομέτρων από τη Βιέννη, ενώ ανάμεσά τους βρίσκονταν ηλικιωμένοι, μικρά παιδιά και άτομα που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες

    Σε Γολγοθά μετατράπηκε το ταξίδι των Χριστουγέννων για 100 Θεσσαλονικείς εκδρομείς, οι οποίοι εγκλωβίστηκαν επί ώρες σε λεωφορείο εν μέσω χιονοθύελλας στο δρόμο από την Πράγα για τη Βιέννη.

    Το ταξίδι τους ξεκίνησε αεροπορικώς από τη Θεσσαλονίκη το Σάββατο (23/12) το πρωί. Προσγειώθηκαν στην Πράγα και από εκεί επιβιβάστηκαν σε δύο λεωφορεία με προορισμό τη Βιέννη.

    Ανάμεσά τους βρίσκονταν ηλικιωμένοι, μικρά παιδιά και άτομα που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες

    Ωστόσο, τα ακραία καιρικά φαινόμενα δεν τους επέτρεψαν να φτάσουν στην πρωτεύουσα της Αυστρίας.

    Το εθνικό δίκτυο της χώρας παρέλυσε, πολλά ατυχήματα προκλήθηκαν ενώ ανατράπηκαν και βαρέα οχήματα.

    Έτσι, οι 100 Έλληνες επιβάτες παρέμειναν εγκλωβισμένοι για αρκετές ώρες χωρίς νερό και φαγητό, σε απόσταση 200 χιλιομέτρων από τη Βιέννη, ενώ ανάμεσά τους βρίσκονταν ηλικιωμένοι, μικρά παιδιά και άτομα που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.

    «Να μας βοηθήσει κάποιος»

    «Έχουμε μεγάλη ανάγκη για ξηρά τροφή και νερό. Έχουμε μείνει χωρίς νερό. Έχουμε 8χρονα παιδιά στο λεωφορείο, πρέπει να μας βοηθήσει κάποιος, όσο περνούν οι ώρες η κατάσταση γίνεται ολοένα και πιο δραματική. Πρέπει οι ηλικιωμένοι να πάρουν τα φάρμακά τους», ανέφερε μιλώντας στο ThessToday.gr επιβάτης αργά το βράδυ του Σαββάτου.

    Και πρόσθεσε: «Δεν μας ενδιαφέρουν οι διακοπές μας, τις διακοπές τις έχουμε ξεχάσει μετά από όλο αυτό που ζούμε όλες αυτές τις ώρες. Εμάς μας ενδιαφέρει να μας βοηθήσει κάποιος και να μας απομακρύνει».

    Τελικά, έπειτα από αρκετές ώρες, οι εκδρομείς απεγκλωβίστηκαν και γύρω στις 7:00 το πρωί της Κυριακής (24/12) ήταν στα προάστια της Βιέννης, όπως είπε επιβάτης στην ΕΡΤ.

    Πηγή: in.gr

  • Αχαΐα: Φωτιά σε εν κινήσει τουριστικό λεωφορείο
    Αχαΐα: Φωτιά σε εν κινήσει τουριστικό λεωφορείο

    Συναγερμός στην Πυροσβεστική Υπηρεσία το βράδυ της Κυριακής 18/06/2023, για φωτιά, σε λεωφορείο στο ύψος του Δρεπάνου.

    Σε τουριστικό λεωφορείο εκδηλώθηκε πυρκαγιά το βράδυ της Κυρριακής 18/06/2023, την ώρα που εκινείτο στο ρεύμα προς Πάτρα, στο ύψος του Δρεπάνου.

    Στο όχημα κατά πληροφορίες επέβαιναν ο οδηγός και η ιδιοκτήτρια που άμεσα το ακινητοποίησαν και επιχείρησαν να σβήσουν τη φωτιά με πυροσβεστήρα.

    Στο σημείο έφτασε και η Πυροσβεστική με τρία οχήματα, με την φωτιά να τίθεται υπό έλεγχο λίγο αργότερα. Οι επιβαίνοντες του λεωφορείου, είχαν αποβιβαστεί νωρίτερα στο Αίγιο.

    Πηγή: Pelop.gr

  • Εκτακτη ενίσχυση των επιχειρήσεων τουριστικών λεωφορείων - Κριτήρια και δικαιούχοι
    Εκτακτη ενίσχυση των επιχειρήσεων τουριστικών λεωφορείων - Κριτήρια και δικαιούχοι

    Ποιοι είναι οι δικαιούχοι και τα κριτήρια, σύμφωνα με την ΚΥΑ που υπέγραψαν οι συναρμόδιοι υπουργοί

    Έκτακτη οικονομική ενίσχυση για τον κλάδο των τουριστικών λεωφορείων, η οποία θα αρχίσει να καταβάλλεται σε 15 ημέρες, προβλέπει η Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ), την οποία υπέγραψαν ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης και ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Θεόδωρος Σκυλακάκης. Με την ΚΥΑ θεσπίζεται καθεστώς χορήγησης ενισχύσεων, με τη μορφή άμεσης έκτακτης επιδότησης, στις επιχειρήσεις τουριστικών γραφείων και τις Τουριστικές Επιχειρήσεις Οδικών Μεταφορών (Τ.Ε.Ο.Μ.) οι οποίες παρέχουν υπηρεσίες μετακίνησης με τουριστικά λεωφορεία και τρένα (όπως αυτά προσδιορίζονται στο άρθρο 30 του ν.2636/1998, Α' 198).

    Δικαιούχοι της έκτακτης επιδότησης είναι οι κάτοχοι αδειών κυκλοφορίας τουριστικών λεωφορείων, τα οποία ήταν εφοδιασμένα με ηλεκτρονικά αναγνώσιμο σήμα στις 29/12/2020. Η συνολική ενίσχυση την οποίαν μπορεί να λάβει κάθε επιχείρηση δεν μπορεί να υπερβαίνει το ποσό του 1.800.000 €, καθώς αθροίζεται με άλλες έκτακτες αποζημιώσεις που τυχόν έχουν λάβει οι δικαιούχοι, στο πλαίσιο άλλων μέτρων στήριξης των επιχειρήσεων, όπως αυτά έχουν θεσπιστεί από την Ελληνική Κυβέρνηση κατά το προηγούμενο διάστημα.

    Η ενίσχυση για τα τουριστικά λεωφορεία χορηγείται το αργότερο μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2021 και υπολογίζεται με κριτήριο τη δυναμικότητα των θέσεων ανά λεωφορείο (έως 30 θέσεις και από 31 θέσεις και άνω). Στην ΚΥΑ αναφέρεται ότι για λεωφορεία έως 30 θέσεων η αποζημίωση είναι 2.400 ευρώ ανά όχημα, ενώ για τα μεγαλύτερα ανέρχεται σε 3.600 ευρώ.

    Η αποζημίωση καταβάλλεται σε όλους τους δικαιούχους κατόπιν της σχετικής εγκριτικής απόφασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Ωστόσο, υπογραμμίζεται ότι οι επιχειρήσεις - δικαιούχοι δεν πρέπει να ήταν «προβληματικές επιχειρήσεις» στις 31/12/2019. Ενώ εάν πρόκειται για μικρές ή πολύ μικρές επιχειρήσεις τουριστικών λεωφορείων, ακόμη και αν ήταν ήδη προβληματικές στις 31/12/2019, δεν πρέπει να υπάγονται σε συλλογική διαδικασία αφερεγγυότητας βάσει του εθνικού δικαίου και να μην έχουν λάβει ενίσχυση διάσωσης ή αναδιάρθρωσης.

    Για την καταβολή της αποζημίωσης οι δικαιούχοι υποβάλλουν ηλεκτρονικά στην αρμόδια Περιφερειακή Υπηρεσία Τουρισμού τα απαραίτητα δικαιολογητικά (αίτηση, αντίγραφο άδειας κυκλοφορίας, στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού) εντός προθεσμίας 30 ημερών από τη δημοσίευση της ΚΥΑ. Το έντυπο της αίτησης είναι διαθέσιμο μέσω της ιστοσελίδας του Υπουργείου Τουρισμού www.mintour.gov.gr.

    Η καταβολή του έκτακτου επιδόματος για τα τουριστικά λεωφορεία θα γίνεται με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού του δικαιούχου.

    Αναφερόμενος στην ΚΥΑ για την έκτακτη οικονομική ενίσχυση των τουριστικών λεωφορείων, ο Υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης επεσήμανε ότι «το υπουργείο Τουρισμού, σε συνεργασία με το υπουργείο Οικονομικών, υλοποιεί με άμεσες ενέργειες και πάντως μετά τις απαραίτητες ενέργειες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, το πρόγραμμα ενίσχυσης των επιχειρήσεων του τουριστικού κλάδου οι οποίες έχουν υποστεί τις αρνητικές συνέπειες της πανδημίας. Η έκτακτη επιδότηση για τα τουριστικά λεωφορεία, της οποίας η καταβολή θα αρχίσει σε 15 ημέρες, είναι μία ακόμη έμπρακτη απόδειξη ότι η Κυβέρνηση στέκεται στο πλευρό των εργαζομένων και των επιχειρήσεων, κατανοεί τα προβλήματα και καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να στηρίξει τον κλάδο έως ότου επιτευχθεί η επανεκκίνηση της τουριστικής δραστηριότητας στη χώρα μας».

    Πηγή: Ethnos.gr

  • Σωματείο Ιδιοκτητών Τουριστικών Λεωφορείων Ηλείας: Σε αγωνιστική κινητοποίηση την Τετάρτη 27/1
    Σωματείο Ιδιοκτητών Τουριστικών Λεωφορείων Ηλείας: Σε αγωνιστική κινητοποίηση την Τετάρτη 27/1

    Με ανακοίνωσή του το Σωματείο Ιδιοκτητών Τουριστικών Λεωφορείων Ν. Ηλείας, αναφέρει πως θα συμμετάσχει την Τετάρτη 27 Γενάρη σε αγωνιστικές δράσεις που προκηρύσσονται από σωματεία και ομοσπονδίες αυτοαπασχολούμενων και εμπόρων.

    Συγκεκριμένα η ανακοίνωση:

    Το Σωματείο Ιδιοκτητών Τουριστικών Λεωφορείων Ν. Ηλείας, μπροστά στη δραματική κατάσταση που βιώνουμε χιλιάδες βιοπαλαιστές και επαγγελματίες από τις επιπτώσεις των lock down, τη δικαιολογημένη ανησυχία από την τραγική εικόνα στο δημόσιο σύστημα Υγείας που η Κυβέρνηση αφήνει αθωράκιστο, αλλά και της άρνησής της να πάρει ουσιαστικά μέτρα για τη στήριξή μας, αποφασίζει, τη συμμετοχή μας σε μια σειρά αγωνιστικές δράσεις που προκηρύσσονται από σωματεία και ομοσπονδίες αυτοαπασχολούμενων και εμπόρων την Τετάρτη 27 Γενάρη.

    Η τουριστική περίοδος του καλοκαιριού έληξε χωρίς να βοηθήσει ούτε στο ελάχιστο τους μικρούς αυτοαπασχολούμενους στον τουρισμό, παρά μόνο τα μεγάλα μονοπώλια του χώρου. Η κατάσταση παραμένει και αυτή τη χειμερινή σεζόν εξουθενωτική για χιλιάδες συναδέλφους. Τα τεράστια χρέη που έχουν συσσωρευτεί, πολλαπλασιάζονται μέρα με την μέρα ενώ το άνοιξε-κλείσε της Κυβέρνησης και η αντιφατική αντιμετώπιση των επιπτώσεων της πανδημίας, δεν μπορεί να αποτελεί πανάκια από την πλευρά της για να μην παρθούν ουσιαστικά μέτρα στήριξής μας.

    Το προ μηνών 800αρι και τα μισο-δανεικά της «επιστρεπτέας προκαταβολής», για όσους την πήραν, δεν αρκούν για να αναπληρώσουν το χαμένο εισόδημα, ενώ το πρόγραμμα στήριξης των επιχειρήσεων από την Περιφέρεια, δεν ήταν παρά σταγόνα στον ωκεανό και αφορούσε πολύ λίγους. Από την άλλη τα δις του «ταμείου ανάκαμψης» περιμένουν τις μεγάλες επιχειρήσεις και τα μονοπώλια.

    Ταυτόχρονα, η κυβέρνηση φέρει ακέραια την ευθύνη για τη σημερινή, άθλια κατάσταση όλης της χώρας! Τα θύματα από την πανδημία ξεπέρασαν τους 5.000 συμπολίτες το τελευταίο δίμηνο. Η πολιτική της κυβέρνησης στο μέτωπό της υγείας, όλο το προηγούμενο διάστημα στοιχίζει ζωές. Καμία αυταπάτη! Η κυβερνητική πολιτική δεν μπορεί να μας βγάλει από το αδιέξοδο. Ο εφησυχασμός που καλλιεργεί, ότι τάχα η επιστροφή στην κανονικότητα θα δώσει άμεση λύση στα προβλήματά μας, είναι επικίνδυνος!

    Την ίδια ώρα, μέσα σε αυτό το ασφυκτικό πλαίσιο, η Κυβέρνηση επισπεύδει και τα μέτρα για περιορισμό των λαϊκών κινητοποιήσεων. Καμία εμπιστοσύνη επομένως σε όσους ορκίζονται στην δήθεν ανάπτυξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και την ίδια στιγμή σκάβουν τον λάκκο στους αυτοαπασχολουμένους και άλλους μικρούς ΕΒΕ με το σχέδιο Πισαρίδη.

    Μπροστά σε αυτή την κατάσταση, οι συνδικαλιστικές ηγεσίες των ΓΣΕΒΕΕ, ΕΣΕΕ, ΓΕΠΟΕΤ, fedHATTA, έχουν βαριές ευθύνες, έδωσαν και δίνουν άλλοθι στην κυβερνητική πολιτική, πρωταγωνιστούν σε δηλώσεις και διαπιστώσεις άλλους στο «δια ταύτα» δεν κάνουν το παραμικρό.

    Συνάδελφοι,

    Είναι ώρα δράσης, ώρα ευθύνης! Κανείς να μη μείνει με σταυρωμένα τα χέρια!

    Στην οριακή κατάσταση που έχουμε βρεθεί, ο μόνος δρόμος που μπορεί να αποδώσει είναι της μαχητικής διεκδίκησης. Έχουμε τη δύναμη να αυξήσουμε την πίεση στην κυβέρνηση, να αποσπάσουμε τα αναγκαία μέτρα στήριξης που θα είναι πραγματική ανάσα για όλους τους συναδέλφους. Σε αυτό το δρόμο καλούμε να δράσει και το ΔΣ της Ομοσπονδίας μας, να σταματήσουμε τις διαπιστώσεις να προχωρήσουμε σε αγωνιστικές δράσεις, μαζί με τους εμπορικούς συλλόγους. Σε αυτό το δρόμο καλούμε να σταθεί, να συμμετέχει κάθε συνάδελφος που σκέφτεται το αύριο και την επιβίωσή του.

    Απαιτούμε:

    • Να εκταμιευθεί άμεσα η αποζημίωση ειδικού σκοπού για τα τουριστικά λεωφορεία των μηνών Ιούλιου-Αυγούστου 2020 και να επεκταθεί το μέτρο για τους υπόλοιπους μήνες που διαρκούν τα μέτρα της πανδημίας.
    • Μη καταβολή τελών κυκλοφορίας για το 2021.
    • Επέκταση της ισχύος των αδειών κυκλοφορίας τουριστικών λεωφορείων για τουλάχιστον 3 έτη.
    • Να δοθεί σε όλους τους επαγγελματίες και τις πληττόμενες επιχειρήσεις επίδομα ειδικού σκοπού ύψους 1000 ευρώ για κάθε μήνα εφαρμογής περιοριστικών μέτρων.
    • Να διαγραφεί τμήμα των χρεών τους την εφορία και τις τράπεζες. Να διαγραφούν τόκοι, πρόστιμα και το 30% του κεφαλαίου για τους εν ενεργεία εργαζομένους και αυτοαπασχολούμενους και 50% για όσους είναι άνεργοι.
    • Ο τρέχον κύκλος “επιστρεπτέας προκαταβολής” να μετατραπεί σε μη επιστρεπτέος για όσους έχουν ετήσιο εισόδημα κάτω από 12.000 ευρώ. Άρση των περιορισμών στα κριτήρια, ώστε να ενταχθούν όλοι όσοι έχουν πραγματικά ανάγκη στήριξης.
    • Επιστροφή στο αφορολόγητο όριο των 12.000 ευρώ, από το οικονομικό έτος 2019. Την κατάργηση ΕΝΦΙΑ και τέλους επιτηδεύματος. Τη μείωση των έμμεσων φόρων.
    • Επιδότηση των εισφορών ατομικής ασφάλισης α/α για όσο διάστημα κρατούν τα μέτρα περιορισμού, χωρίς απώλεια συνταξιοδοτικών δικαιωμάτων.
    • Αναστολή των ρυθμίσεων σε τράπεζες, ΔΕΗ για όσο διάστημα κρατούν τα μέτρα περιορισμού. Φθηνότερο τιμολόγιο σε φως, νερό, τηλέφωνο, χωρίς χαράτσια που δεν αφορούν τη κατανάλωση.
    • Την αναστολή κατασχέσεων και την απαγόρευση πλειστηριασμών πρώτης κατοικίας. Καθιέρωση ακατάσχετου επιχειρηματικού λογαριασμού για άλλους α/α.
    • Απαλλαγή από δημοτικά τέλη για 6 μήνες για άλλους πληττόμενες επιχειρήσεις και γενναία μείωση των δημοτικών τελών για το υπόλοιπο διάστημα για όλες τις μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις. Απαλλαγή από τα ενοίκια όσων μισθώνουν δημοτικές ή κρατικές εγκαταστάσεις και παραμένουν κλειστοί με κρατική απόφαση.
    • Την χορήγηση επιδόματος ανεργίας σε όσους έκλεισαν την επιχείρησή άλλους χωρίς άλλους όρους και προϋποθέσεις.

    Για την Αντιμετώπιση Πανδημίας:

    • Άμεσα μέτρα θωράκισης του δημόσιου συστήματος Υγείας, με προσλήψεις του αναγκαίου, μόνιμου ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, πλήρη εξοπλισμό νοσοκομείων και ΠΦΥ, διεύρυνση του αριθμού ΜΕΘ .
    • Δωρεάν μαζικά τεστ για όλο τον πληθυσμό και έλεγχοι όπου χρειάζεται.
    • Άμεση επίταξη των ιδιωτικών δομών υγείας χωρίς αποζημίωση για να καλυφθούν οι άμεσες ανάγκες.
    • Αποσυμφόρηση των ΜΜΜ με προσλήψεις προσωπικού και επίταξη ιδιωτικών λεωφορείων που σήμερα βρίσκονται σε απραξία. Ουσιαστικά μέτρα για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων.

    Το Διοικητικό Συμβούλιο, Αμαλιάδα 25 Ιανουαρίου 2021.

  • Ιδιοκτήτες τουριστικών λεωφορείων: Κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους
    Ιδιοκτήτες τουριστικών λεωφορείων: Κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους

    Την κλιμάκωση του αγώνας τους αποφάσισαν τα μέλη του Σωματείου Ιδιοκτητών Τουριστικών Λεωφορείων Νομού Ηλείας έπειτα από απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου τους και χθες στις 10.00 το πρωί συγκεντρώθηκαν στον κόμβο της Αγίου Γεωργίου στο Πύργο, διαμαρτυρόμενοι, καθώς το επάγγελμά τους έχει δεχθεί μεγάλο πλήγμα εξαιτίας της πανδημίας του Κορονοϊού. Τα μέτρα ανακούφισης που έχουν ζητήσει από την κυβέρνηση δεν ήρθαν ποτέ, ενώ όπως χαρακτηριστικά επισημαίνουν ο τουρισμός από «βαριά βιομηχανία» της χώρας, εξελίσσεται στον βαριά ασθενή της.

    Ο πρόεδρος του Σωματείου Αλέξης Τσαουσάκης, αναφερόμενος στις κινητοποιήσεις τόνισε ότι: «Βρισκόμαστε σήμερα εδώ σαν Σωματείο ιδιοκτητών τουριστικών Λεωφορείων Νομού Ηλείας για να διαμαρτυρηθούμε απέναντι στην κυβέρνηση και στην προκλητική αδιαφορία την οποία επιδεικνύει απέναντι στο κλάδο τουριστικών λεωφορείων ο οποίος κατά την διάρκεια της πανδημίας και την περίοδο που διανύουμε έχει πληγεί ανεπανόρθωτα στο σύνολο του. ξεκινήσαμε μία σειρά από παραστάσεις διαμαρτυρίας, παραστάσεις στα υπουργεία κάναμε την μεγάλη πορεία στην Πάτρα τέλη Μαΐου και επιδώσαμε ψήφισμα διαμαρτυρίας στην περιφέρεια και ακόμα δεν έχουμε κανένα νέο από την κυβέρνηση.

    Το τουριστικό λεωφορείο είναι ο στυλοβάτης εκτιμούμε του τουριστικού προϊόντος για την χώρα μας και όλοι οι τουρίστες μετακινούνται με τα λεωφορεία τα τουριστικά αλλά η κυβέρνηση δείχνει ενδιαφέρον μόνο για τους μεγάλους ομίλους, τα μεγάλα ξενοδοχειακά συγκροτήματα και τους αφορά μόνο αυτό το κομμάτι. Όλα τα μέτρα τα οποία έχει λάβει αφορούν τους μεγάλους. οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις δεν υπάρχουν στα σχέδια της κυβέρνησης. Περιμένουμε να ακουστούμε καθώς επίσημα δεν μας δίνουν σημασία. Θέλουμε να ακουστεί το πρόβλημα μας και από εκεί και πέρα επειδή η κατάσταση είναι δραματική και βρισκόμαστε στα «μέσα της σεζόν» που θα έπρεπε οι μικρές τουριστικές επιχειρήσεις να έχουν πραγματοποιήσει το μεγαλύτερο κομμάτι το τζίρου τους κι αυτή τη στιγμή οι εισπράξεις είναι μηδέν. Θέλουμε ουσιαστικά μέτρα στήριξης καθώς το Σεπτέμβρη δεν ξέρουμε πόσοι συνάδελφοι θα καταφέρουν να τα βγάλουν πέρα».

    Από την πλευρά του ο Γιώργος Τσαγδής επεσήμανε ότι: «Γίνεται μία προσπάθεια να ακουστεί η φωνή μας και μέσω των Μέσων ενημέρωσης ίσως ακουστεί η φωνή μας πιο πάνω από εκεί που πρέπει. όπως γνωρίζεται κάναμε την πρώτη διαμαρτυρία 9 Μάρτιου στο Πύργο, επειδή γνωρίζαμε τι θα γίνει και προσπαθήσαμε να περάσουμε και στον κόσμο το τι θα συνέβαινε. Η κυβέρνηση έκανε μία μικρή προσπάθεια μας έδωσε ένα ελάχιστο ποσό 800€ για να επιβιώσουν οι επιχειρήσεις μας. Εάν είναι δυνατό μέσα σε 8 μήνες που έχουμε ασφάλεια, έχουμε ΔΕΗ, τηλέφωνα, ενοίκια, παιδιά, οικογένειες να επιβιώσουμε με αυτά τα 800€. Δυστυχώς εμείς είμαστε από τις ανοιχτές μεν επιχειρήσεις αλλά στην ουσία είμαστε κλειστά. Εγώ θα παρακαλέσω αλλά θα κάνω μία εκδρομή εγώ και όλοι οι συνάδελφοι δωρεάν, αλλά είναι πάρα πολύ δύσκολο με αυτά τα οποία ακούγονται κάθε μέρα να μπει κόσμος στα πούλμαν με αποτέλεσμα μέρα με την ημέρα να αργοπεθαίνουμε. Ζητάμε την βοήθεια του κράτους και με επιδότηση, επιχορήγηση καθώς δεν θα αντέξουμε. Το πούλμαν δεν είναι μόνο μία επιχείρηση, αλλά ένα μέσο που ναι μεν θα έρθει ο τουρίστας στο αεροπλάνο αλλά κάποιος πρέπει να τον μεταφέρει. Θα έρθει ο τουρίστας, που δεν θα έρθει τελικά, στο Κατάκολο στην κρουαζιέρα, κάποιος θα πρέπει να τον μεταφέρει, να του κάνει μία εκδρομή. Όλα αυτά γίνονται μέσα από τα πούλμαν. Όταν τα πούλμαν απαξιώνονται από το κράτος καταλαβαίνεται ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα να στηρίξουμε ούτε αυτό το τουρισμό».

    «Δεν ζητάμε ελεημοσύνη από το κράτος. Θέλουμε βοήθεια» τονίζει στη συνέχεια ο Ανδρέας Δημητρόπουλος, ταμίας του συλλόγου- ιδιοκτήτης λεωφορείου, προσθέτοντας επίσης ότι: «Εμείς βοηθήσαμε το κράτος από το 2010-2011 να βγει από την κρίση με τον τουρισμό. Όλος ο τουρισμός περνάει από εμάς. Δεν θέλουμε ούτε ελεημοσύνη ούτε τίποτα… ζητάμε να πάρουν άμεσα μέτρα».

    leof2

    leof3

  • Πύργος: Σήμερα στον κόμβο Αγ. Γεωργίου η κινητοποίηση των ιδιοκτητών τουριστικών λεωφορείων
    Πύργος: Σήμερα στον κόμβο Αγ. Γεωργίου η κινητοποίηση των ιδιοκτητών τουριστικών λεωφορείων

    Σήμερα στις 10 το πρωί θα πραγματοποιηθεί η κινητοποίηση διαμαρτυρίας του Σωματείου Ιδιοκτητών Τουριστικών Λεωφορείων Νομού Ηλείας, στον κόμβο Αγ. Γεωργίου της Ε.Ο. Πατρών - Πύργου, στον Πύργο.

    Η ανακοίνωση

    Το διοικητικό συμβούλιο του Σωματείου Ιδιοκτητών Τουριστικών Λεωφορείων Νομού Ηλείας συνεδρίασε την περασμένη Πέμπτη με βασικό θέμα τη δύσκολη πραγματικότητα που βιώνουν όλοι οι ιδιοκτήτες λεωφορείων το τελευταίο τετράμηνο καθώς και το ζοφερό μέλλον που προδιαγράφεται.

    "Ο τουρισμός από «βαριά βιομηχανία» της χώρας, εξελίσσεται στον βαριά ασθενή της.

    Το ξέσπασμα της πανδημίας βρήκε τις τουριστικές μεταφορές στο μάτι του κυκλώνα. Το αποτέλεσμα ήταν το αντικείμενο εργασίας του συγκεκριμένου κλάδου, που κυρίως είναι η διοργάνωση εκδρομών και περιηγήσεων, οι σχολικές εκδρομές και η μεταφορά εισερχόμενων τουριστών στη χώρα στα ξενοδοχεία τους και στους χώρους τουριστικού ενδιαφέροντος, να πάψει ουσιαστικά να υπάρχει. Παράλληλα η κυβέρνηση με τη στήριξη της Ευρωπαϊκής Ένωσης μοίρασε ζεστό χρήμα στις μεγάλες επιχειρήσεις και τους μονοπωλιακούς ομίλους οδηγώντας τους μικρομεσαίους στον αφανισμό.

    Με αυτά τα δεδομένα το σωματείο μας από τη πρώτη στιγμή του ξεσπάσματος της κρίσης προχώρησε σε δυναμικές ενέργειες για τη διεκδίκηση μέτρων ανακούφισης για τις επιχειρήσεις μας και τόνωσης της αγοράς. Ενημερώθηκαν επανειλημμένως για την κατάσταση όλοι οι αρμόδιοι φορείς (υπουργεία, περιφέρεια και οι βουλευτές του νομού).

    Αποδείχτηκε όμως πως η στήριξη των μικρομεσαίων επαγγελματιών δεν είναι στην ατζέντα τους" ανέφερε η ανακοίνωση που εξέδωσε το Σωματείο.

  • Αυξάνονται οι επιβάτες σε ιδιωτικά οχήματα, ταξί και τουριστικά βαν, με νέα ΚΥΑ
    Αυξάνονται οι επιβάτες σε ιδιωτικά οχήματα, ταξί και τουριστικά βαν, με νέα ΚΥΑ

    Περισσότεροι επιβάτες επιτρέπονται στα ιδιωτικά αυτοκίνητα, τα ταξί και τα τουριστικά βαν, σύμφωνα με τη νέα ΚΥΑ που αφορά στους κανόνες τήρησης αποστάσεων σε δημόσιες υπηρεσίες, προς περιορισμό της διασποράς του COVID-19, που συνυπέγραψε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης. Η ΚΥΑ βρίσκεται σε ισχύ έως τις 12 Ιουλίου 2020, οπότε θα επανεξεταστεί το πλαίσιο.

    Συγκεκριμένα, για τα ιδιωτικής χρήσης οχήματα:

    - Για τα επιβατηγά οχήματα ιδιωτικής χρήσης (ΕΙΧ) μέχρι επτά (7) θέσεων, επιτρέπεται η μεταφορά τριών (3) επιβατών, πλέον του οδηγού, έναντι δύο (2) που ίσχυε.

    - Για επιβατηγά οχήματα ιδιωτικής χρήσης (ΕΙΧ) οκτώ (8) ή εννέα (9) θέσεων ιδιωτικής χρήσης (ΕΙΧ), επιτρέπεται η μεταφορά πέντε (5) επιβατών πλέον του οδηγού, έναντι τεσσάρων (4) που ίσχυε.

    Ανάλογες διατάξεις ισχύουν και για τα διπλοκάμπινα, μικτής χρήσης και τύπου βαν οχήματα.

    Όσον αφορά στα επαγγελματικής χρήσης οχήματα:

    - Για επιβατηγά οχήματα δημόσιας χρήσης (ΕΔΧ ταξί, Ειδικής Μίσθωσης) και επιβατηγά ιδιωτικής χρήσης (ΕΙΧ) οχήματα με οδηγό μέχρι επτά (7) θέσεων, επιτρέπεται η μεταφορά τριών (3) επιβατών, πλέον του οδηγού, έναντι δύο (2) που ίσχυε.

    - Για επιβατηγά οχήματα οκτώ (8) ή εννέα (9) θέσεων, δημόσιας χρήσης (ΕΔΧ Ειδικής Μίσθωσης) και επιβατηγά ιδιωτικής Χρήσης (ΕΙΧ) οχήματα με οδηγό του επιτρέπεται η μεταφορά πέντε (5) επιβατών πλέον του οδηγού, έναντι τεσσάρων (4) που ίσχυε.

    Στις ανωτέρω περιπτώσεις επιτρέπεται, κατ' εξαίρεση, η υπέρβαση του ορίου επιβατών, εφόσον στο όχημα επιβαίνουν, πέραν του οδηγού, μόνο γονείς με τα ανήλικα τέκνα τους. Στην περίπτωση που τα τέκνα είναι ενήλικα, η διαπίστωση της συνδρομής αυτής γίνεται με την επίδειξη αστυνομικής ταυτότητας ή άλλου επίσημου εγγράφου (διαβατηρίου ή διπλώματος οδήγησης). Η ρύθμιση αυτή αφορά και στα ιδιωτικής χρήσης οχήματα.

    Χρήση μάσκας

    Η χρήση μάσκας προστασίας από τους επιβάτες και τον οδηγό είναι υποχρεωτική στις παραπάνω περιπτώσεις που αφορούν στα επαγγελματικής χρήσης οχήματα.

    Για κάθε παράβαση των σχετικών διατάξεων, επιβάλλεται πρόστιμο εκατόν πενήντα (150) ευρώ τόσο στον οδηγό του οχήματος όσο και στους επιβάτες.
    Κλιματισμός

    Τέλος, ο κλιματισμός συστήνεται να χρησιμοποιείται με ρυθμίσεις, ώστε να μην ανακυκλώνεται ο αέρας και σε συνδυασμό με ανοιχτά παράθυρα. Στην περίπτωση που γίνεται χρήση του κλιματισμού, ο αέρας να έχει κάθετη ροή και όχι οριζόντια, προκειμένου να μην κατευθύνεται στα πρόσωπα των επιβατών. Σε κάθε περίπτωση, προτιμάται ο φυσικός εξαερισμός με ανοιχτά παράθυρα.

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ - Φωτογραφία Αρχείου

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς