Πέμπτη, 16 Σεπτεμβρίου 2021 21:08

Η Κωτσόβολος στηρίζει τους δικαιούχους του προγράμματος “Αρωγή Πυρόπληκτων’’

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Η Κωτσόβολος βρίσκεται από την αρχή στο πλευρό όλων όσων επλήγησαν από τις πυρκαγιές του καλοκαιριού και τώρα στηρίζει το νέο τους ξεκίνημα σε ό,τι αφορά την κάλυψη των αναγκών τους σε ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές, αλλά και σε υπηρεσίες.

Οι πρωτοβουλίες στήριξης της εταιρείας προς τους πληγέντες συνανθρώπους μας, συμπεριλαμβάνουν προνομιακές τιμές σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων και στις υπηρεσίες σύνδεσης και εγκατάστασης συσκευών, καθώς και δωρεάν υπηρεσίες παράδοσης για όλες τις αγορές τους. Επιπλέον η εταιρεία δημιούργησε ειδική τηλεφωνική γραμμή, την οποία διαχειρίζεται συγκεκριμένη ομάδα της Κωτσόβολος, με σκοπό να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στους δικαιούχους του προγράμματος Αρωγή πυρόπληκτων.

Όλα τα καταστήματα Κωτσόβολος και κυρίως αυτά που βρίσκονται στους Δήμους που επλήγησαν από τις φωτιές, βρίσκονται σε ετοιμότητα να υποδεχτούν και να εξυπηρετήσουν άμεσα τους δικαιούχους του προγράμματος, μέσω μίας πολύ απλής διαδικασίας, που περιλαμβάνει την επίδειξη του Δελτίου Επανελέγχου της ΓΔΑΕΦΚ. Οι αγορές των συσκευών, θα μπορούν να γίνουν είτε στα φυσικά καταστήματα, είτε μέσω τηλεφωνικών παραγγελιών, καλώντας στο 2102899999, επιλέγοντας την ειδική γραμμή εξυπηρέτησης. Αγορές μέσω του e-shop Κωτσόβολος δεν θα μπορούν να πραγματοποιηθούν, αλλά θα υπάρχει ειδική σελίδα στο site της εταιρείας με περισσότερες πληροφορίες για τους δικαιούχους.

KOTSOVOLOS arogi2

‘’Στην Κωτσόβολος, κάθε μέρα εργαζόμαστε όλοι με έναν κοινό σκοπό: Να ενδυναμώνουμε τους ανθρώπους για να ζήσουν μία καλύτερη ζωή με την τεχνολογία. Για όλους εκείνους που βρίσκονται αντιμέτωποι με τις συνέπειες των καταστροφικών πυρκαγιών, εργαστήκαμε με οδηγό τον κοινό μας σκοπό και τους στηρίζουμε με όλες μας τις δυνάμεις, ώστε εύκολα, γρήγορα και απλά, να αποκτήσουν τις συσκευές που επιθυμούν για το νέο τους αυτό ξεκίνημα’’.

(Δελτίο Τύπου)

Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 16 Σεπτεμβρίου 2021 19:10

Σχετικά Άρθρα

  • Η απάντηση της Κωτσόβολος για το πρόστιμο του υπουργείου Ανάπτυξης
    Η απάντηση της Κωτσόβολος για το πρόστιμο του υπουργείου Ανάπτυξης

    Η εταιρεία Κωτσόβολος εξέδωσε ανακοίνωση όπου τοποθετείται για πρόστιμο που ανακοίνωσε το υπουργείο Ανάπτυξης

    Αναλυτικά η ανακοίνωση της εταιρείας:

    Σε συνέχεια της ανακοίνωσης του Υπουργείου Ανάπτυξης, για πρόστιμο στην εταιρία μας που αφορά «Παραπλανητικές εκπτώσεις» σε 22 κωδικούς προϊόντων, θα θέλαμε να ενημερώσουμε για τα παρακάτω:

    Στις 5/12/23, επιδόθηκε στην εταιρία μας εντολή ελέγχου από τη Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς (ΔΙ.Μ.Ε.Α.), που αφορούσε σε έλεγχο και πιθανή παράβαση για 74 κωδικούς προϊόντων σε σύνολο 37.350 κωδικών που εμπορεύεται η εταιρία μας. 52 εξ αυτών αφορούσαν στην καμπάνια της εταιρίας μας στη διάρκεια της περιόδου του Black Friday 2023 και 22 κωδικούς που συμμετείχαν σε καμπάνια της εταιρίας μας το 2021.

    Στην εταιρία δόθηκε η minimum προθεσμία απάντησης των πέντε εργάσιμων ημερών, ενώ απορρίφθηκε σχετικό αίτημα παράτασης.

    Σε σχέση με την καμπάνια του Black Friday και των 52 τιμών, δε βρέθηκε καμία παράβαση.

    Το 2ο κομμάτι του ελέγχου αφορούσε καμπάνια διάρκειας μίας εβδομάδας τον Ιανουάριο του 2021, η οποία ξεκίνησε στις 17/01/2021 και έληξε στις 25/01/2021. Η σελίδα που αφορούσε στη συγκεκριμένη καμπάνια κατέστη ανενεργή αμέσως μετά τη λήξη της και μη προσβάσιμη μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Κωτσόβολος.

    Υπάρχει ωστόσο αρχειοθετημένη ως καμπάνια στις παγκόσμιες μηχανές αναζήτησης, με μηδενική επισκεψιμότητα όπως προκύπτει από στοιχεία της Google. Αντίστοιχα, υπάρχουν χιλιάδες τέτοιες ανενεργές καμπάνιες αρχειοθετημένες στα ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορικών επιχειρήσεων από όλους τους κλάδους, τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως. Όλα τα παραπάνω στοιχεία προσκομίστηκαν στην υπηρεσία ελέγχου.

    Τέλος, η εταιρία μας ελέγχθηκε για την εμπορική της απόφαση κατά την περίοδο του Black Friday 2023, να δημοσιεύσει σε διάγραμμα τις χαμηλότερες τιμές όλων των προϊόντων σε προσφορά για κάθε μήνα του 2023 και παραπέμφθηκε για περαιτέρω εξέταση από την υπηρεσία της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου, ώστε να αποφανθεί αν το συγκεκριμένο διάγραμμα δημιουργεί σύγχυση στον καταναλωτή.

    Στόχος μας ήταν με το συγκεκριμένο διάγραμμα τιμής, να δώσουμε τη μεγαλύτερη δυνατή διαφάνεια στον καταναλωτή να επιβεβαιώσει ότι οι τιμές των ειδών σε προσφορά, κατά τη διάρκεια του Black Friday 2023, ήταν οι χαμηλότερές μας για το έτος 2023, κόντρα στις πληθωριστικές πιέσεις και την άνοδο των τιμών.

    Με στόχο να προστατεύσουμε την φήμη της εταιρίας μας, των 3.000 ανθρώπων της, καθώς και των χιλιάδων συνεργατών μας, θα προβούμε σε όλα τα μέσα προστασίας που μας δίνει η Ελληνική νομοθεσία.

    Πηγή: cnn.gr

  • «Ντόμινο» εξελίξεων φέρνει η εξαγορά της Κωτσόβολος από τη ΔΕΗ
    «Ντόμινο» εξελίξεων φέρνει η εξαγορά της Κωτσόβολος από τη ΔΕΗ

    Ένα -σχετικά μικρής διάρκειας- «σίριαλ» που ξεκίνησε στα μέσα Ιουνίου ολοκληρώθηκε χθες με την ανακοίνωση της επίτευξης συμφωνίας μεταξύ της ΔΕΗ και της βρετανικής Currys για την εξαγορά από την πρώτη της Κωτσόβολος. Μία κίνηση που αναμένεται να οδηγήσει σε «ντόμινο» εξελίξεων στο χώρο της αγοράς ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών προϊόντων αλλά και σε εκείνον της ενέργειας με τη ΔΕΗ να αποκτά πρόσβαση σε έναν ιδιαίτερα διευρυμένο δίκτυο καταστημάτων στην επικράτεια.

    Παρά το γεγονός ότι οι αρχικές εκτιμήσεις ανέφεραν ότι η Currys ζητούσε ένα τίμημα άνω των 250 εκατ. ευρώ, οι προσφορές που κατατέθηκαν κινήθηκαν σε αρκετά χαμηλότερα επίπεδα καθώς το αντίτιμο που θα κληθεί να καταβάλει η ΔΕΗ αντιστοιχεί σε αξία επιχείρησης 200 εκατ. ευρώ, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη ο δανεισμός, τα ταμειακά διαθέσιμα της εταιρείας και εξαιρουμένων των μισθώσεων κατά το IFRS 16. Η ανακοίνωση της Currys αναφέρει ότι η βρετανική εταιρεία θα εισπράξει τελικώς ένα ποσό της τάξεως περίπου των 179 εκατ. ευρώ, αφού, όμως, ληφθούν υπόψιν και τα κόστη για τη διαδικασία εξαγοράς αλλά και τα ταμειακά διαθέσιμα της Κωτσόβολος, τα οποία στο τέλος του προηγούμενου οικονομικού έτους ανέρχονταν σε 82,3 εκατ. ευρώ. Η Currys υποστηρίζει ότι θα χρησιμοποιήσει τα έσοδα από την πώληση της Κωτσόβολος για την μείωση του καθαρού δανεισμού της.

    Η εξαγορά υπόκειται, όπως είναι προφανώς, στις συνήθεις για τέτοιες συναλλαγές εγκρίσεις από αρμόδιες αρχές, συμπεριλαμβανομένης της ΕΕ αλλά και της ελληνικής Επιτροπής Ανταγωνισμού. Το πρώτο βήμα, πάντως, αναμένεται να γίνει στις 21 Νοεμβρίου στη γενική συνέλευση των μετόχων της Currys, η οποία αναμένεται να δώσει το «πράσινο φως» δεδομένου ότι υπήρχε πίεση προς τη διοίκηση του βρετανικού ομίλου να κάνει κάποια κίνηση. Το γεγονός ότι το τίμημα διαμορφώθηκε σε 14 φορές τα κέρδη προ φόρων και τόκων είναι ένας από τους λόγους που από κάποιες πλευρές θεωρείται υψηλό και οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι υπόλοιπες προσφορές που είχε λάβει η Currys από την Quest Holdings και τον όμιλο του επιχειρηματία Βαγγέλη Μαρινάκη κινήθηκαν σε αρκετά χαμηλότερα επίπεδα.

    Τα επόμενα βήματα

    Για τη ΔΕΗ η κίνηση θεωρείται αρκετά σημαντική με τη διοίκηση της εταιρείας να κάνει λόγο για επιτάχυνση του επιχειρηματικού σχεδιασμού της. Δεν είναι τυχαίο ότι γίνεται λόγος για εξοικονόμηση ενός ποσού της τάξεως των 100 εκατ. ευρώ από τις συνέργιες που θα υπάρξουν. Υπενθυμίζεται ότι η ΔΕΗ έχει ξεκινήσει την ανάπτυξη ενός δικτύου από ιδιόκτητα αλλά και franchisee καταστήματα, το οποίο, προφανώς, τώρα δεν είναι απαραίτητο να υλοποιηθεί στο βαθμό που είχε αρχικά σχεδιαστεί. Η Κωτσόβολος της δίνει πρόσβαση σε 92 καταστήματα σε ολόκληρη την Ελλάδα με παρουσία σε όλα τα μεγάλα αλλά και μικρότερα αστικά κέντρα, ενώ θεωρείται ως μία από τις αλυσίδες λιανεμπορίου με εξαιρετική ομάδα διοίκησης αλλά και καταρτισμένο προσωπικό. Επιπλέον, διαθέτει ισχυρή παρουσία και στα ψηφιακά κανάλια πωλήσεων και μάρκετινγκ.

    Το γεγονός ότι η Κωτσόβολος διαθέτει το δικό της δίκτυο διανομής είναι ένα επιπλέον πλεονέκτημα, όπως και οι επενδύσεις που έχουν γίνει και προγραμματίζονται στο χώρο των logistics. Σημειώνεται ότι η Κωτσόβολος σχεδιάζει την κατασκευή και λειτουργία ενός νέου κέντρου διανομής συνολικής έκτασης άνω των 50.000 τ.μ. στο Θριάσιο Πεδίο, σε μια έκταση 120 στρεμμάτων, στο οποίο προβλέπονται αυτοματισμοί τελευταίας τεχνολογίας, υπερσύγχρονοι σταθμοί διαλογής και πακετοποίησης.

    Επιπλέον, η ΔΕΗ αποκτά τη δυνατότητα να προωθεί καλύτερα τις υπηρεσίες της, τόσο τις υπάρχουσες όσο και αυτές που σχεδιάζει και να τις συνδυάζει με τα προϊόντα που πωλεί η Κωτσόβολος, η οποία είναι, άλλωστε, η μεγαλύτερη αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών προϊόντων στη χώρα.

    Όσον αφορά το ενδεχόμενο αλλαγών στη διοίκηση της Κωτσόβολος θεωρείται εξαιρετικά δύσκολο έως απίθανο να συμβεί κάτι τέτοιο. Το γεγονός ότι στην ανακοίνωση της ΔΕΗ γίνεται αναφορά στο «επιτυχημένο management της Κωτσόβολος» αποτελεί μία σαφή ένδειξη προς αυτή την κατεύθυνση.

    Η εξαγορά, πάντως, αναμένεται να βοηθήσει και στην περαιτέρω ανάπτυξη της Κωτσόβολος, καθώς αποκτά έναν στρατηγικό επενδυτή που μπορεί να βοηθήσει στη διεύρυνση των υπηρεσιών και των προϊόντων που παρέχει στους πελάτες της. Σε μία αγορά, όπως αυτή της λιανικής πώλησης προϊόντων τεχνολογίας όπου τα περιθώρια είναι μικρά και οι ρυθμοί ανάπτυξης κινούνται σε μονοψήφια επίπεδα, οι υπηρεσίες αναμένεται να παίξουν καθοριστικό ρόλο στην επόμενη μέρα. Αντίστοιχα, για τη ΔΕΗ η απόκτηση της Κωτσόβολος της δίνει τη δυνατότητα να επιδιώξει να διαφοροποιηθεί περαιτέρω από τον ανταγωνισμό της.

    Οι αλλαγές στην αγορά

    Στην Ευρώπη υπάρχουν αρκετά παραδείγματα εταιρειών ενέργειας που δημιούργησαν συνεργασίες με εταιρείες στο χώρο των προϊόντων τεχνολογίας και στη λιανική καθώς μεγάλοι «παίκτες» προσπαθούν να προσφέρουν υπηρεσίες στο πλαίσιο της διαφοροποίησης έναντι του ανταγωνισμού. Αν και, όπως επισημαίνουν παράγοντες της αγοράς, πρόκειται για την πρώτη φορά που ένας πάροχος ενέργειας προχωρά σε εξαγορά αλυσίδας λιανικής πώλησης προϊόντων τεχνολογίας.

    Το ερώτημα είναι αν οι μεγάλοι ανταγωνιστές της ΔΕΗ θα απαντήσουν με μία ανάλογη κίνηση, δεδομένου ότι σε αρκετές περιπτώσεις έχουν πίσω τους μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους. Ή κάποια από τα σχήματα που κατέθεσε προσφορά για την Κωτσόβολος ή έστω εξέφρασε αρχικό ενδιαφέρον, όπως συνέβη με την Μασούτης, επιδιώξει να κάνει κάποια κίνηση προς αυτή την κατεύθυνση.

    Ουσιαστικά, η αγορά των προϊόντων τεχνολογίας έχει τρεις βασικούς «παίκτες»: την Κωτσόβολος, τα Public και το Πλαίσιο. Πηγές των δύο τελευταίων υποστηρίζουν ότι δεν έχουν δεχθεί κάποια κρούση ούτε ενδιαφέρονται να μπουν σε αυτή τη φάση σε κάποια διαδικασία συζητήσεων. Τα Public βρίσκονται σε μία διαδικασία αναδιάρθρωσης και επενδύσεων τόσο σε καταστήματα και στο Διαδίκτυο όσο και σε ένα οικοσύστημα συνεργατών και ο άμεσος στόχος είναι η επιστροφή στην κερδοφορία. Από την άλλη πλευρά το Πλαίσιο ετοιμάζεται να ξεκινήσει ένα φιλόδοξο επενδυτικό πλάνο επέκτασης με τη δημιουργία 10-15 καταστημάτων μέσα στην επόμενη τριετία, κάτι που δεν είχε κάνει ποτέ στο παρελθόν. Είναι προφανές ότι τέτοιες κινήσεις αυξάνουν την αξία των εταιρειών, εφόσον στεφθούν με επιτυχία, ενώ οι μέτοχοι και στις δύο περιπτώσεις δεν δείχνουν να βιάζονται να κάνουν κάποια κίνηση «εξόδου».

    Αυτό πάντως που δεν αποκλείεται είναι να δούμε κάποιους από τους παρόχους ενέργειας να επιδιώξει να προχωρήσει σε στρατηγική συνεργασία με αλυσίδα από το χώρο των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών προϊόντων. Άλλωστε, τόσο το Πλαίσιο όσο και το Public έχουν εισέλθει στο χώρο των οικιακών ηλεκτρικών συσκευών αλλά και σε κατηγορίες προϊόντων που κινούνται περισσότερο προς το χώρο της ενέργειας όπως είναι οι αντλίες θερμότητας και οι θερμοσίφωνες. Και τα πλάνα τους είναι, όπως και της Κωτσόβολος, για επέκταση και σε κατηγορίες που σχετίζονται με την ενέργεια, όπως είναι η ηλεκτροκίνηση.

    Στο πλαίσιο αυτό, κύκλοι της αγοράς δεν αποκλείουν και το ενδεχόμενο να υπάρξει κίνηση και προς αλυσίδες που κινούνται πιο κοντά στο χώρο της ηλεκτρικής ενέργειας και των σχετικών προϊόντων όπως είναι, για παράδειγμα, η Καυκάς. Άλλωστε, ο χώρος της ενέργειας και των συναφών προϊόντων και υπηρεσιών εκτιμάται ότι θα παρουσιάσει υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης τα επόμενα χρόνια με την τρέχουσα δεκαετία να χαρακτηρίζεται ως αυτή του αποκαλούμενου «ενεργειακού μετασχηματισμού».

    Πηγή: cnn.gr

  • Κωτσόβολος: Ενημέρωση για ηλεκτρονική απάτη - Να αγνοηθούν SMS που δωρίζουν βραβεία και ζητούν προσωπικά στοιχεία
    Κωτσόβολος: Ενημέρωση για ηλεκτρονική απάτη - Να αγνοηθούν SMS που δωρίζουν βραβεία και ζητούν προσωπικά στοιχεία

    Η εταιρεία Κωτσόβολος ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό πως πρέπει να αγνοηθούν SMS που δωρίζουν βραβεία και ζητούν προσωπικά στοιχεία, καθώς και καταχώρηση αριθμού κάρτας, με σκοπό την παραλαβή του βραβείου.

    Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, τα SMS αυτά είναι παραγωγή κακόβουλου λογισμικού και παρακαλείται το καταναλωτικό κοινό να τα αγνοήσει και να μην ανοίξει οποιοδήποτε link περιέχουν. «Πρόκειται για προσπάθεια εξαπάτησης από τρίτα μέρη, με τα οποία η Κωτσόβολος δεν έχει οποιαδήποτε σχέση ούτε μπορεί να ελέγξει. Τα SMS αυτά έχουν σταλεί σε τυχαίους αριθμούς τηλεφώνων και δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με το πελατολόγιο της Κωτσόβολος» επισημαίνεται στην ανακοίνωση.

    Από την πλευρά της εταιρείας, γίνεται ενημέρωση των διωκτικών αρχών, για να βρεθούν οι υπαίτιοι και να προστατευτούν όλοι- έννομα -από την ηλεκτρονική αυτή απάτη που εμπλέκει το όνομα και τη φήμη της Κωτσόβολος. «Γι' αυτό, παρακαλείσθε, αν αντιληφθείτε ότι έχετε πέσει θύμα εξαπάτησης, να επικοινωνήσετε με τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, (μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας υποβολής καταγγελιών: http://portal.astynomia.gr, e-mail: [email protected], τηλέφωνο: 11188)» σημειώνει η εταιρεία.

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ -ΦΩΤΟΡΓΑΦΙΑ ΑΡΧΕΟΥ

  • Τι αλλαγές ετοιµάζουν Public, Κωτσόβολος, όµιλος Fourlis και Mothercare
    Τι αλλαγές ετοιµάζουν Public, Κωτσόβολος, όµιλος Fourlis και Mothercare

    Οι µεγάλες αλυσίδες σχεδιάζουν γενναίες επενδύσεις, µε στόχο την ανανέωση και τον εκσυγχρονισµό των υποδοµών τους σε όλα τα επίπεδα - Τι ετοιµάζουν Public, Κωτσόβολος, όµιλος Fourlis και Mothercare

    Ριζικές αλλαγές στο µοντέλο λειτουργίας τους δροµολογούν οι µεγάλες αλυσίδες του λιανεµπορίου, µε στόχο να ανταποκριθούν στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών. Γνωρίζοντας καλά πως εάν δεν προσαρµοστούν στα νέα δεδοµένα θα θέσουν σε κίνδυνο τη βιωσιµότητά τους, σχεδιάζουν γενναίες επενδύσεις, µε στόχο την ανανέωση και τον εκσυγχρονισµό των υποδοµών τους σε όλα τα επίπεδα. Στο επίκεντρο βρίσκονται οι τοµείς της εφοδιαστικής αλυσίδας (supply chain) και η ψηφιακή αναβάθµιση του δικτύου των φυσικών καταστηµάτων. «Εάν δεν αλλάξουµε, θα βουλιάξουµε» υπογραµµίζει χαρακτηριστικά έµπειρο στέλεχος της αγοράς, σηµειώνοντας πως η εκτόξευση του ηλεκτρονικού εµπορίου υποχρεώνει τις επιχειρήσεις να επανεξετάσουν τον τρόπο που προσεγγίζουν τον τελικό καταναλωτή.

    Πάνω από 26 εκατ. θα διαθέσει το Public

    Γενναίες παρεµβάσεις δροµολογεί το Public, το οποίο σχεδιάζει να διαθέσει πάνω από 26 εκατ. ευρώ µέσα στην επόµενη διετία, µεταξύ άλλων για τη δηµιουργία logistic center στον Ασπρόπυργο Αττικής, έκτασης 20.000 τ.µ. Πρόκειται για µια επένδυση ύψους περίπου 5 εκατ. ευρώ, η οποία θα βελτιώσει την ικανότητα διαχείρισης των ηλεκτρονικών παραγγελιών. Ιδιαίτερη έµφαση δίδεται και στο κοµµάτι του «last mile», της διανοµής δηλαδή των προϊόντων στον τελικό καταναλωτή. Το συγκεκριµένο πεδίο απασχολεί έντονα τη διοικητική οµάδα της εταιρείας, υπό τον Χρήστο Καλογεράκη, και ήδη εξετάζονται διάφορα projects. «Θα κάνουµε ό,τι χρειαστεί για να δώσουµε την καλύτερη υπηρεσία στον καταναλωτή και µάλιστα άµεσα» λέει ο κ. Καλογεράκης.

    Σε «ολικό λίφτινγκ» του δικτύου των καταστηµάτων της προχωρεί και η Κωτσόβολος. Σε συνεργασία µε τη Hewlett Packard, η θυγατρική του οµίλου Dixons σκοπεύει να ενσωµατώσει σύγχρονες τεχνολογίες, οι οποίες, µεταξύ άλλων, θα επιτρέπουν την αδιάκοπη λειτουργία ασύρµατου δικτύου, ενώ παράλληλα θα τοποθετήσει «ηλεκτρονικά ταµπελάκια» στα ράφια, τα οποία θα παρέχουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ο καταναλωτής για το συγκεκριµένο προϊόν (από τα χαρακτηριστικά του µέχρι εάν και πότε είναι διαθέσιµο). «Θέλουµε να µετασχηµατίσουµε το φυσικό κατάστηµα βελτιώνοντας την αγοραστική εµπειρία, ώστε να πείσουµε τον καταναλωτή να το επισκεφθεί» αναφέρει ο επικεφαλής της Κωτσόβολος, Γιάννης Βασιλάκος. Τον ρόλο του φυσικού καταστήµατος επανεξετάζει και ο όµιλος Fourlis (IKEA & Intersport), o οποίος «πειραµατίζεται» πάνω σε διάφορα concepts όσον αφορά την ενσωµάτωση σύγχρονων τεχνολογιών και την παρουσίαση των προϊόντων, σε µια προσπάθεια να δηµιουργήσει το κατάστηµα του µέλλοντος.

    «Ολοι µας έχουµε µπει στη διαδικασία να ξαναδούµε τον ρόλο του φυσικού καταστήµατος εδώ και λίγο καιρό. Η πανδηµία απλώς επιτάχυνε τη διαδικασία αυτή…» σηµειώνει ο CEO του οµίλου, Απόστολος Πεταλάς. Περισσότερη τεχνολογία στα καταστήµατα παιδικών ειδών Mothercare προσθέτει και η Κλουκίνας Λάππας. Οπως λέει η αντιπρόεδρος της εταιρείας, Βιολέτα Λάππα, σχεδιάζεται να τοποθετηθούν tablets µέσα στα καταστήµατα, τα οποία θα βοηθήσουν στη διασύνδεση του e-shop της εταιρείας µε το φυσικό σηµείο και τονίζει πως επιδίωξη είναι να βελτιωθεί η πολυκαναλική προσέγγιση (omnichannel) του καταναλωτή, που θεωρείται το µέλλον του λιανεµπορίου (retail).

    Ολες οι παραπάνω αλλαγές έρχονται τη στιγµή που η πιθανότητα εισόδου ενός διεθνούς κολοσσού του ηλεκτρονικού εµπορίου στην Ελλάδα έρχεται όλο και πιο κοντά. Κάποιοι, µάλιστα, όπως ο κ. Βασιλάκος της Κωτσόβολος, τη θεωρούν αναπόφευκτη το επόµενο διάστηµα, µε δεδοµένη τη γεωγραφική θέση της Ελλάδας, ως αναπόσπαστο κοµµάτι στον «δρόµο του µεταξιού», καθώς και το επίπεδο της ελληνικής αγοράς.

    «Πρέπει να προετοιµαζόµαστε για πιθανούς παγκόσµιους παίκτες που θα παρουσιαστούν» ανέφερε πρόσφατα σε διαδικτυακή συζήτηση, τονίζοντας πως οι αλλαγές που προωθεί η αλυσίδα, εκτός του ότι θα θέσουν τις βάσεις για τη µελλοντική ανάπτυξη, θα θωρακίσουν την εταιρεία από την πιθανή έλευση ξένου µεγάλου παίκτη του ∆ιαδικτύου, τύπου Amazon και Alibaba, στην ελληνική αγορά. Η «πίτα» του ελληνικού λιανεµπορίου, παρά το πλήγµα του κορονοϊού, παραµένει αξιόλογη και ανέρχεται σε περίπου 20 δισ. ευρώ. Ενα ποσό που όπως αναφέρουν παράγοντες της αγοράς αποτελεί ισχυρό δέλεαρ ακόµη και για αυτούς τους κολοσσούς.

    «Κανείς δεν µπορεί να αγνοήσει αυτά τα νούµερα» σηµειώνουν χαρακτηριστικά και τονίζουν πως τα επόµενα χρόνια αναµένεται δυναµική επανεκκίνηση της ελληνικής οικονοµίας. Μετά τη µεγάλη πίεση που θα δεχθεί φέτος η κατανάλωση, εκτιµούν πως η αγορά θα ανακάµψει και µάλιστα θεαµατικά µετά το πρώτο τρίµηνο του 2021.

    Πηγή: Ethnos.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Marma Touch