Δευτέρα, 07 Νοεμβρίου 2022 17:13

2ο Γυμνάσιο  Πύργου - Πρόγραμμα  Erasmus+: «Participating is more inportant  than...»

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Το 2ο Γυμνάσιο Πύργου, στο πλαίσιο των σχολικών ευρωπαϊκών δράσεων, πραγματοποίησε από 1-10-2019 έως 30-9-2022, πρόγραμμα Erasmus σε συνεργασία με σχολεία της Ολλανδίας,(που ήταν η συντονίστρια χώρα),της Γερμανίας και της Ιρλανδίας. Ως προς το θέμα του, ασχολήθηκε με την προβολή –ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων και του Ολυμπιακού Πνεύματος από την αρχαιότητα ως τη σύγχρονη εποχή. Στο πρόγραμμα, με τον τίτλο «Participating is more inportant than…», συμμετείχαν 20 μαθητές από την Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου.

Αν και η έναρξή του συνέπεσε με την αρχή της πανδημίας covid-19,οι μαθητές όλων των σχολείων συνεργάστηκαν, οργάνωσαν και ολοκλήρωσαν διαδικτυακά τις δράσεις σε εικονική πραγματικότητα.

Αρχικά, τα σχολεία όλων των χωρών κατέθεσαν και ψήφισαν το logo (λογότυπο-έμβλημα) του προγράμματος. Συμμετείχαν σε τρείς καθορισμένες ημερομηνίες, σε virtual exchanges (εικονικές ανταλλαγές δράσεων) με τους μαθητές των άλλων ευρωπαϊκών σχολείων του προγράμματος. Το Νοέμβριο και τον Φεβρουάριο με διάρκεια τριών (3) ημερών και η τρίτη το Μάρτιο, μία(1) ημέρα. Στη διάρκειά τους οι μαθητές συμμετείχαν διαδικτυακά σε οργανωμένες δράσεις αξιοποιώντας τεχνολογικά εργαλεία όπως το STRAVA και το LIGHTPAINTING και παρουσίασαν εργασίες σχετικές με τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Συνεργάστηκαν και πήραν συνέντευξη από τον Ηλείο Ολυμπιονίκη Εμμανουήλ Καραλή, παρουσιάζοντας βιωματικές πληροφορίες για τους αθλητές των Ολυμπιακών αγώνων (Ο.Α.). Στο τέλος του προγράμματος δημιούργησαν και παρουσίασαν ένα e-book για την ιστορία και τα αγωνίσματα των Ο.Α. με τις αλλαγές που συντελέστηκαν στη διάρκεια των εποχών μέχρι σήμερα.

Επίσης όλες οι δράσεις των χωρών προβλήθηκαν στο twinspace της πλατφόρμας e-twinnng.

Tο Πρόγραμμα πήρε μέρος στο Erasmus days 2021 που οργανώθηκε από το ΠΕΚΕΣ Δ. ΕΛΛΑΔΑΣ με τίτλο: «Ο τοίχος μιλάει και εμείς ακούμε», πριν από τα Χριστούγεννα του 2022, όπου και πραγματοποιήθηκε η διάχυση των δράσεων του προγράμματος.

ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ, οι ομαδικές δραστηριότητες κινητικότητας, που για το συγκεκριμένο πρόγραμμα ήταν εικονικές λόγω της πανδημίας, έδωσαν την ευκαιρία στους μαθητές μας να συνεργαστούν, να αξιολογήσουν ενέργειες επιλέγοντας τον κατάλληλο σχεδιασμό των δραστηριοτήτων τους, να ανταλλάξουν πρακτικές και γνώσεις για ένα θέμα που ανήκει στην κοινή Ευρωπαϊκή κληρονομιά. Μέσα από τη συμμετοχή τους συνέβαλαν στην προώθηση των αξιών του Ολυμπιακού Ιδεώδους που στηρίζεται στο «ευ αγωνίζεσθαι» αλλά και στις οικουμενικές αξίες της ανεκτικότητας και της ισότιμης δημοκρατικής συμμετοχής. Παράλληλα δε, προώθησαν τη χρήση νέων τεχνολογικών εργαλείων και εκτέλεσαν ένα σχέδιο με ποιότητα σε γνώσεις, αξίες, αλλά και συναισθήματα.

Τα μέλη της Παιδαγωγικής Ομάδας του Προγράμματος ήσαν: Γ. Κομιώτης, Δντης, Ι. Φραγκέσκου, Υπδντρια, Α. Λαμπρόπουλος, Υπδντης, Δ. Ηλιοπούλου, Υπδντρια, Κ. Σακκά, Υπεύθυνη επικοινωνίας, Π. Ανδρουτσοπούλου, Α. Γρηγοροπούλου, Α. Παναγούλια, Κ. Παπαδοπούλου, Ε. Τσακάλης.

(Δελτίο Τύπου)

Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 07 Νοεμβρίου 2022 18:35

Σχετικά Άρθρα

  • Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτ. Ελλάδας: Erasmus Days2024 "I (AI) SING ERASMUS+, I HAIKU ERASMUS+”
    Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτ. Ελλάδας: Erasmus Days2024

    Mε ιδιαίτερα μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε και φέτος ο εορτασμός των Erasmus Days 2024 που πραγματοποιήθηκε στις 14-19 Οκτωβρίου 2024 με τη διοργάνωση 10111 εκδηλώσεων σε όλο τον κόσμο. Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών - Εθνικής Μονάδας Συντονισμού του Προγράμματος Erasmus+ και διοργάνωσε την εκδήλωση “Ι (ΑΙ) Sing Erasmus+, I Haiku Erasmus” σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης δια της Περιφερειακής Επόπτριας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας και της Προωθήτριας Εrasmus+ Π.Δ.Ε. Δυτικής Ελλάδας, την Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2024.

    Τριάντα τέσσερις (34) εξαιρετικές δημιουργίες μαθητών και εκπαιδευτικών παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια της διαδικτυακής εκδήλωσης. Οι συμμετέχοντες δημιούργησαν το δικό τους τραγούδι ή Haiku ποίημα για την Erasmus+ εμπειρία τους με ή χωρίς τη χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης.

    Μέσα από την εκδήλωση αναδείχθηκαν οι εμπειρίες και οι ευκαιρίες που προσφέρει στη Σχολική Κοινότητα το Erasmus+ σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης (Νηπιαγωγείο, Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο, ΕΠΑΛ, Ειδικά Δημοτικά Σχολεία, ΕΝΕΕΓΥΛ, ΕΕΕΕΚ) με συμμετοχές και από τις 3 Περιφερειακές Ενότητες Αχαΐας, Ηλείας και Αιτωλοακαρνανίας. Παράλληλα αναδείχθηκε η αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσω κυρίως της παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης δηλαδή της χρήσης της ως εργαλείο, σε ένα μέρος μίας ολοκληρωμένης μαθησιακής εμπειρίας και όχι ως υποκατάστατο της ανθρώπινης νοημοσύνης.

    Οι δημιουργίες των μαθητών υπάρχουν διαθέσιμες στον ακόλουθο ψηφιακό τοίχο:

    https://padlet.com/pdedeerasmusdays2021/erasmusdays-2024-o54oofrhma7jtht6

    Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε σε όλους τους συμμετέχοντες η δημιουργικότητα , η φαντασία αλλά και τα συναισθήματα χαράς για τις νέες εμπειρίες και γνώσεις, που καθρεφτίζονταν μέσα στις δημιουργίες των μαθητών. Τα παιδιά μίλησαν για την αξία της ειρήνης καταδικάζοντας τη φρίκη του πολέμου, τις αρχές της ισότητας και της δικαιοσύνης, τη σημασία της συνεργασίας και της αλληλεγγύης, την αξία της συμπερίληψης, την περιβαλλοντική βιωσιμότητα και αειφορία, τη σημασία της ευζωίας και την προσδοκία για ένα σχολείο ανοιχτό σε όλους. Αναφέρθηκαν στη λαχτάρα και την προσμονή που ένοιωθαν πριν την υλοποίηση του προγράμματος αλλά εξέφρασαν και την ικανοποίηση τους για όλες τις μοναδικές στιγμές που βίωσαν συμμετέχοντας στο πρόγραμμα. Αξίζει να αναφερθεί πως στην εκδήλωση συμμετείχε και το 1ο Ειδικό Νηπιαγωγείο Πάτρας, του οποίου πρόσφατα αναγνωρίσθηκε το έργο πανευρωπαϊκά αφού ήταν ένα εκ των 96 σχολείων σε όλη την Ευρώπη που απέσπασε το Ευρωπαϊκό Βραβείο Καινοτόμου Διδασκαλίας 2024, μία πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την αναγνώριση του έργου και των επιτευγμάτων εκπαιδευτικών που εφαρμόζουν εξαίρετες πρακτικές αλλά και της ταυτόχρονης προβολής της αξίας του Erasmus+.

    Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους και απηύθυναν χαιρετισμό, η Περιφερειακή Επόπτρια Ποιότητας της Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας Μπαλωμένου Αθανασία ως εκπρόσωπος της Περ/κης Δ/νσης Εκπ/σης Δυτικής Ελλάδας, ο Αντιπεριφερειάρχης Επιχειρηματικότητας, Έρευνας και Καινοτομίας ΠΔΕ Παπαδόπουλος Τάκης, η, Επικεφαλής Europe Direct Δυτικής Ελλάδας Βουτσινά Μαρία, η εκπρόσωπος του Ευρωπαϊκού Δικτύου Ελλήνων Δημοσιογράφων Ριζογιάννη Μαρίνα ενώ στήριξαν την πρωτοβουλία πλήθος Συμβούλων Εκπαίδευσης. Την εκδήλωση παρουσίασαν και συντόνισαν η Περιφερειακή Επόπτρια Ποιότητας της Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας Δρ. Μπαλωμένου Αθανασία και η Προωθήτρια Erasmus+ Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας Δρ. Σαρλή Έλενα.

    Μπορείτε να ψηφίσετε σε Online ψηφοφορία τα αγαπημένα σας τραγούδια και Haiku ανταμείβοντας την προσπάθειά εκπαιδευτικών και μαθητών έως και τις 31 Οκτωβρίου 2024 στον ακόλουθο σύνδεσμο:

    https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeEI9b5oa7p3LmJ9YH0SHY3j8uE2B_KPIjsyHbS7vvIf5xBkQ/viewform

    Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες σε όλους τους εκπαιδευτικούς και μαθητές, «συνοδοιπόρους και συνταξιδιώτες», για τη συμμετοχή και τη συνεργασία σε αυτή την μοναδική εμπειρία.

    Οργανωτική-Τεχνική Υποστήριξη: Βλασσοπούλου Ευαγγελία (Αν. Προωθήτρια Εrasmus+ Δυτικής Ελλάδας), Προδρόμου Ελευθερία, Καραγιάννης Θεόδωρος.

    perif dieyth erasmus 2

    perif dieyth erasmus 3

    perif dieyth erasmus 4

    (Δελτίο Τύπου)

  • Erasmus Days στο 6o Δημοτικό Σχολείο Πύργου
    Erasmus Days στο 6o Δημοτικό Σχολείο Πύργου

    Το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών - Εθνική Μονάδα Συντονισμού του Προγράμματος Erasmus+ κάλεσε και φέτος τους δικαιούχους του προγράμματος να συμμετέχουν στις Erasmus Days 2024, την πανευρωπαϊκή γιορτή, διοργανώνοντας εκδήλωση από τις 14 έως τις 19 Οκτωβρίου 2024.

    Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας, με την εκδήλωση “Ι (ΑΙ) Sing Erasmus+, I Haiku Erasmus+", σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης δια της Περιφερειακής Επόπτριας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας και της Προωθήτριας Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Π.Δ.Ε. Δυτικής Ελλάδας προσκάλεσε όλες τις σχολικές μονάδες και φορείς που ωφελήθηκαν από το πρόγραμμα Erasmus + να ανεβάσουν τις δημιουργίες τους σε padlet- ψηφιακό τοίχο που δημιουργήθηκε για το συγκεκριμένο σκοπό.

    Οι δημιουργίες των σχολείων παρουσιάστηκαν σε διαδικτυακή εκδήλωση, την Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2024. Το 6ο δημοτικό σχολείο Πύργου συμμετείχε στην ευρωπαϊκή γιορτή με το τραγούδι: «Green cheer» το οποίο μιλάει για την κλιματική αλλαγή και την προσπάθεια του σχολείου να δημιουργήσει υπεύθυνους πολίτες. Το τραγούδι δημιουργήθηκε με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης (Gemini και Suno). Η καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, Καζάκου Μαρία εμπνεύστηκε τη χορογραφία στην οποία συμμετείχαν οι μαθήτριες της ΣΤ΄τάξης.

    Επίσης συνέβαλαν οι εκπαιδευτικοί: Τσουράς Γιώργος, Τσακριλής Λάμπρος, Ρηγούτσου Ανδριανή και Μπελελή Κατερίνα. Η δημιουργία του σχολείου καταχειροκροτήθηκε από όλους τους συμμετέχοντες στην εκδήλωση.

    (Δελτίο Τύπου)

  • Τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές από τέσσερις ευρωπαϊκές χώρες, που φιλοξενούνται στο 1ο Λύκειο Αμαλιάδας τίμησε ο Δήμος Ήλιδας
    Τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές από τέσσερις ευρωπαϊκές χώρες, που φιλοξενούνται στο 1ο Λύκειο Αμαλιάδας τίμησε ο Δήμος Ήλιδας

    Τους 13 εκπαιδευτικούς και τους 20 μαθητές από τέσσερις χώρες, που φιλοξενήθηκαν για μία εβδομάδα στην περιοχή μας στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+, τίμησε σε μία λιτή γιορτή το 1ο Γενικό Λύκειο Αμαλιάδας που είχε αναλάβει την υλοποίηση και ο Δήμος Ήλιδας.

    Πρόκειται για Ευρωπαϊκό πρόγραμμα στο οποίο το 1ο ΓΕΛ Αμαλιάδας εκπροσώπησε τη χώρα μας, ενώ συμμετείχαν σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από την Ιταλία, τη Λιθουανία, την Πολωνία και την Τουρκία.

    Ο Δήμαρχος Ήλιδας κ. Χρήστος Χριστοδουλόπουλος, ο οποίος συμμετείχε στη γιορτή του σχολείου συνοδευόμενος από τον σύμβουλό του σε θέματα Παιδείας κ. Γιάννη Ντακούλια, μίλησε για την ανάγκη υλοποίησης ανάλογων προγραμμάτων, τα οποία συμβάλλουν στην ανταλλαγή ιδεών, πολιτισμικών στοιχείων και καλών πρακτικών στον τομέα της εκπαίδευσης ανάμεσα στα σχολεία.

    Παράλληλα, ο Δήμος έδωσε δώρα με τοπικά προϊόντα σε όλους τους συμμετέχοντες στο πρόγραμμα, αλλά και βιβλία με την ιστορία της Αρχαίας Ήλιδας για τις βιβλιοθήκες των σχολείων τους.

    Ο διευθυντής του 1ου ΓΕΛ κ. Θεόδωρος Λαμπρόπουλος και η αρμόδια για την υλοποίηση του προγράμματος και υποδιευθύντρια του σχολείου, κα Ιωάννα Παπαδάκη, είχαν προετοιμάσει μια όμορφη γιορτή για όλους, με τους εκπροσώπους των ευρωπαϊκών σχολείων να τους ευχαριστούν για τις ξεχωριστές στιγμές που δημιούργησαν μαζί τους.

    dimos ilidas vrav erasmus 2

    dimos ilidas vrav erasmus 3

    dimos ilidas vrav erasmus 4

    dimos ilidas vrav erasmus 5

    dimos ilidas vrav erasmus 6

    dimos ilidas vrav erasmus 7

    dimos ilidas vrav erasmus 8

    dimos ilidas vrav erasmus 9

    (Δελτίο Τύπου)

  • 1ο Γυμνάσιο Πύργου: Πρόγραμμα Erasmus+ Courses and Training
    1ο Γυμνάσιο Πύργου: Πρόγραμμα Erasmus+ Courses and Training

    Στο πλαίσιο του προγράμματος Εrasmus+ KA122 Σχέδιο 2023-1-EL01-KA122-SCH-000143964-“Think new-Act green” που υλοποιεί το σχολείο μας , το 1ο Γυμνάσιο Πύργου, πραγματοποιήθηκε κινητικότητα εκπαιδευτικών για την παρακολούθηση επιμορφωτικού σεμιναρίου σε εκπαιδευτικό οργανισμό στο εξωτερικό. Πιο συγκεκριμένα, οι εκπαιδευτικοί κ. Αργυροπούλου Μαγδαληνή, κ. Μποσμή Αικατερίνη και η κ.Σαργέντη Βασιλική συμμετείχαν σε σειρά μαθημάτων με τίτλο «Effective Pedagogies for 21st-Century Learning» (Αποτελεσματικές Παιδαγωγικές Μάθησης για τον 21ο αιώνα») που διεξήχθη στoν εκπαιδευτικό οργανισμό Société Nouvelle International House Centre de Langues, Riviera στη Νίκαια της Γαλλίας από 22 έως 27 Ιουλίου 2024 με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης και με Εθνική Μονάδα Συντονισμού το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ).

    Η επιμόρφωση αυτή αφορούσε τη χρήση νέων παιδαγωγικών πρακτικών για την ανάπτυξη δεξιοτήτων όπως η κριτική σκέψη, η συνεργασία, η δημιουργικότητα και η επικοινωνία στη σχολική εκπαίδευση. Οι νέες αυτές παιδαγωγικές μέθοδοι με επίκεντρο τον μαθητή κερδίζουν δυναμική σε όλο τον κόσμο: μάθηση βάσει έργου (PBL), μάθηση ενισχυμένη με τεχνολογία (TEL), συνεργατική μάθηση και σκέψη σχεδιασμού για δημιουργική επίλυση προβλημάτων. Το σεμινάριο, στο οποίο συμμετείχαν επίσης εκπαιδευτικοί από την Ουγγαρία, τη Σλοβακία, την Ισπανία και την Τουρκία, είχε κυρίως βιωματική προσέγγιση μια και οι επιμορφούμενοι συμμετείχαν σε δραστηριότητες εφαρμόζοντας τις νέες παιδαγωγικές μεθόδους. Η τελική εργασία αφορούσε τη δημιουργία σχεδίων μαθημάτων.

    Είναι βέβαιο ότι η γνώση και η εμπειρία μιας εκπαιδευτικής επιμόρφωσης αποτελεί εφαλτήριο για την περαιτέρω εξερεύνηση των νέων μεθόδων, τον πειραματισμό και την προσαρμογή τους για την πιο πρόσφορη εφαρμογή αυτών με στόχο την συμπερίληψη και την ενεργοποίηση όλων των μαθητών. Δεδομένου ότι είναι πολλές οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί σήμερα, είναι πολύ ωφέλιμο αυτές οι καινοτόμες πρακτικές που προκύπτουν από τέτοια επιμορφωτικά σεμινάρια καθώς και παραδείγματα από την υλοποίησή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία να διαχέονται στην ενδοσχολική κοινότητα, καθώς και σε ημερίδες σε επίπεδο νομού.

    (Δελτίο Τύπου)

  • Στ. Καννής: Το «mea culpa» του Δημάρχου Πύργου για τις ημιτελείς εργασίες στο 2ο γυμνάσιο - λύκειο - «Αναγνωρίζω το λάθος μου»
    Στ. Καννής: Το «mea culpa» του Δημάρχου Πύργου για τις ημιτελείς εργασίες στο 2ο γυμνάσιο - λύκειο - «Αναγνωρίζω το λάθος μου»

    Της Βίκυς Γκουγκουστάμου

    Δύο φορές επικαλέστηκε τη φράση «Αναγνωρίζω το λάθος μου» ο Δήμαρχος Πύργου Στάθης Καννής, για τις ημιτελείς εργασίες στο 2ο γυμνάσιο-λύκειο απευθυνόμενος στους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές μετά τον χθεσινό αγιασμό του σχολείου.

    «Νιώθω καλά; Όχι! Και δεν νιώθω καλά γιατί θα ήθελα αυτές οι παρεμβάσεις και οι βελτιώσεις που γίνονται σ’ αυτό το σχολείο να είχαν τελειώσει. Αναγνωρίζω το λάθος μου. Δεν έχω να δικαιολογηθώ για κάτι αυτή τη στιγμή. Αναγνωρίζω το λάθος μου… Τα περισσότερα θα τα κουβεντιάσουμε με τους καθηγητές, τις αμέσως προσεχείς ημέρες. Τα έργα φυσικά θα συνεχιστούν, οι βελτιώσεις θα γίνουν με τη δυνατότερη λιγότερη όχληση στην εκπαίδευση και στο συντομότερο δυνατό χρόνο» τόνισε ο κ. Καννής αναλαμβάνοντας πλήρως την ευθύνη.

    Νωρίτερα, ο κ. Καννής συνομιλώντας με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου, διαβεβαίωσε ότι σύντομα θα υπάρξει συνάντηση μαζί τους, ώστε να καθορίσουν το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των εργασιών.

    Απευθυνόμενος στη μαθητική κοινότητα του πολυπληθέστερου και πιο παλαιού σχολικού συγκροτήματος της πόλης, ευχήθηκε μια καλή χρονιά με δύναμη και γνώσεις που θα αποτελέσουν εφόδιο στην μετέπειτα πορεία τους. «Καλείστε να εισπράξετε γνώσεις και ό,τι ευγενές και καλό σας δίνουν οι εκπαιδευτικοί σας, για την δική σας βελτίωση , για να είστε χρήσιμοι στην κοινωνία. Εμπιστευτείτε τους καθηγητές σας, επιτελούν ένα σπουδαίο έργο όπως και οι γονείς σας που έχετε δίπλα σας. Σ’ αυτόν εδώ το χώρο, διαμορφώνονται χαρακτήρες, αξίες, φιλίες που θα τις έχετε για πολλά χρόνια στη ζωή σας».

    Τέλος έστειλε μήνυμα αλληλοσεβασμού και ευχήθηκε στους μαθητές της Γ Λυκείου να εισπράξουν στο τέλος της χρονιάς το αποτέλεσμα των κόπων του με την επιτυχία τους στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα.

    Deutero 2

    Deutero 3

  • 2ο Γυμνάσιο - Λύκειο Πύργου: Σε μισοβαμμένο σχολείο ο αγιασμός - Σταμάτησαν οι εργασίες
    2ο Γυμνάσιο - Λύκειο Πύργου: Σε μισοβαμμένο σχολείο ο αγιασμός - Σταμάτησαν οι εργασίες

    Της Βίκυς Γκουγκουστάμου

    Από τη μία τα γρανάζια της γραφειοκρατίας, από την άλλη η καθυστέρηση έναρξης των εργασιών λόγω έλλειψης οικοδομικής άδειας και ανάμεσα ένας… λαβύρινθος συνεννοήσεων είχαν ως αποτέλεσμα τη διακοπή των εργασιών που εκτελούνται στο 2ο Γυμνάσιο-Λύκειο Πύργου, αφήνοντας την εικόνα του κτιρίου ημιτελή.

    Αναστάτωση προκλήθηκε σήμερα το πρωί στο 2ο Γυμνάσιο-Λύκειο Πύργου όταν το συνεργείο που εργαζόταν και έβαφε τον εξωτερικό χώρο του κτιρίου άρχισε να μαζεύει τις σκαλωσιές και όλον τον εξοπλισμό αφήνοντας στη μέση το βάψιμο του σχολείου. Αμέσως ειδοποιήθηκε από τη διευθύντρια του σχολείου Μαρία Μπαντούνα ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Παιδείας Θεόδωρος Κόρδας και συνοδευόμενος από τον Εντεταλμένο Σύμβουλο του Δήμου Πύργου Λάκη Αθανασόπουλο, έσπευσαν, προκειμένου να διαπιστώσουν ιδίοις όμμασι τι ακριβώς συμβαίνει.

    Αυτό το διάστημα εκτελείται εργολαβία (η οποία έχει ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος) για εργασίες μικρής κλίμακας σε μια σειρά σχολείων του δήμου Πύργου. Για το 2ο Γυμνάσιο-Λύκειο είχαν εγκριθεί εργασίες ελαιοχρωματισμού στους χώρους των κλιμακοστασίων και στο εξωτερικό μέρος του κτιρίου.

    Σύμφωνα με πληροφορίες του ilialive.gr το σχολείο δεν διαθέτει οικοδομική άδεια, για την έναρξη των εργασιών στο εξωτερικό χώρο, με αποτέλεσμα να βγει μόλις πρόσφατα η απαραίτητη άδεια μικρής κλίμακας που θα επέτρεπε το συνεργείο να ξεκινήσει το έργο. Έτσι οι σκαλωσιές τοποθετήθηκαν μόλις την προηγούμενη Παρασκευή, εκτιμώντας ότι μέχρι την ώρα που θα χτυπήσει το πρώτο κουδούνι όλα θα είχαν ολοκληρωθεί. Στο μεταξύ και οι δύο σύλλογοι διδασκόντων είχαν στείλει έγγραφο προς το Δήμο Πύργου που ζητούσαν, για την ασφάλεια των παιδιών να έχουν ολοκληρωθεί εγκαίρως οι εργασίες πριν το πρώτο κουδούνι ώστε να αφαιρεθούν οι σκαλωσιές.

    Τελικά μόλις σήμερα, ο επιβλέπων μηχανικός του Δήμου έδωσε εντολή να σταματήσουν οι εργασίες και να απομακρυνθούν οι σκαλωσιές μέχρι νεωτέρας, αφού τα έργα δεν ήταν εφικτό να ολοκληρωθούν έως την παραμονή του αγιασμού, εξαιτίας και της πρόσφατης βροχόπτωσης που συνέβαλε στην καθυστέρηση.

    Κίνηση που θορύβησε το εκπαιδευτικό προσωπικό, με τον αντιδήμαρχο κ. Κόρδα να προσπαθεί να δώσει λύση, η οποία όμως δεν διαφαίνεται άμεσα…

    Deutero misovameno 2

    Deutero misovameno 3

    Deutero misovameno 4

  • 2ο Γυμνάσιο Πύργου: Μουσική εκδήλωση για τη λήξη της σχολικής χρονιάς
    2ο Γυμνάσιο Πύργου: Μουσική εκδήλωση για τη λήξη της σχολικής χρονιάς

    Την Τετάρτη 26 Ιουνίου 2024, το βράδυ, πραγματοποιήθηκε στον προαύλιο χώρο του 2ου Γυμνασίου Πύργου, η εκδήλωση για τη λήξη της σχολικής χρονιάς και την αποφοίτηση των μαθητών/τριών της Γ' τάξης. Η χορωδία του σχολείου, υπό τη διεύθυνση της Υποδιευθύντριας κ Κωνσταντίνας Σακκά-Κυρίτση, εκπαιδευτικού Μουσικής, τραγούδησε μελωδικά, αγαπημένα τραγούδια που σημάδεψαν εποχές και παραμένουν ζωντανά, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα ειδών, με τη συνοδεία του Γιώργου Γκιντζίρη στο πιάνο, του Δημήτρη Μαλεβίτη στο μπάσο και του Νίκου Στεφανίδη στην κιθάρα.

    Τη μουσική βραδιά άνοιξε με εγκάρδιο χαιρετισμό η Διευθύντρια του σχολείου κ. Μαρία Μπαντούνα, η οποία στη συνέχεια ευχαρίστησε τους μουσικούς και τους επέδωσε αναμνηστικές πλακέτες για τη συμμετοχή τους στην όμορφη γιορτή του σχολείου. Επίσης, χαιρετισμό απηύθυνε η πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Γυμνασίου Πύργου κ. Μάρθα Ιακωβίδου. Στη συνέχεια, οι εκπαιδευτικοί του σχολείου, με λόγια αγάπης και ευχές για το μέλλον, αποχαιρέτησαν τους αποφοίτους και τους προσέφεραν ένα συμβολικό αναμνηστικό.

    Στο χορωδιακό σχήμα των μαθητών συμμετείχαν και τραγούδησαν μαζί τους οι εκπαιδευτικοί του σχολείου: κ. Αθηνά Παναγούλια, Αγγλικής Γλώσσας, κ. Θεοδώρα Μπουροπούλου, Φιλόλογος, κ. Αναστασία Διαμαντοπούλου, Αγγλικής Γλώσσας, κ. Ευθύμιος Σπίνος, Βιολόγος και κ. Ιωάννης Πετρόπουλος, Πληροφορικής.

    Τα όμορφα τραγούδια προκάλεσαν τον ενθουσιασμό του πολυπληθούς κοινού το οποίο συμμετείχε τραγουδώντας μαζί με τη χορωδία. Στο κλείσιμο της μουσικής βραδιάς ο Δήμαρχος Πύργου, κ. Καννής μίλησε με ενθουσιασμό για το μουσικό ταξίδι που προσέφερε η χορωδία του σχολείου με τους μουσικούς. Η γιορτή έκλεισε με ευχές από τη Διευθύντρια για καλό καλοκαίρι και ακολούθησε κέρασμα στους παρευρισκόμενους.

    Στην εκδήλωση παρέστησαν ο Δήμαρχος Πύργου, κ. Στάθης Καννής, ο Αντιδήμαρχος Παιδείας Δήμου Πύργου κ. Θεόδωρος Κόρδας, η Αν. Διοικήτρια του Νοσοκομείου Αμαλιάδας κ. Μαρία Μπαχού, ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης Μαθηματικών Δ.Ε. Ηλείας κ. Φώτιος Οικονόμου, η Διευθύντρια του 2ου ΓΕ.Λ. Πύργου κ. Νικολία Μπουροπούλου, ο Διευθυντής του 4ου ΓΕ.Λ. Πύργου κ. Παύλος Αυγερινόπουλος, το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Γυμνασίου Πύργου, γονείς των μαθητών/τριών του σχολείου και πλήθος κόσμου.

    2o gumnasio giorti 24 2

    2o gumnasio giorti 24 3

    2o gumnasio giorti 24 4

    2o gumnasio giorti 24 5

    2o gumnasio giorti 24 6

    2o gumnasio giorti 24 7

    (Δελτίο Τύπου)

  • 2ο Γυμνάσιο Πύργου: Μουσική εκδήλωση «Όταν οι στίχοι συναντούν το πεντάγραμμο»
    2ο Γυμνάσιο Πύργου: Μουσική εκδήλωση «Όταν οι στίχοι συναντούν το πεντάγραμμο»

    Την Τετάρτη 29 Μαΐου 2024 πραγματοποιήθηκε η μουσική εκδήλωση του 2ου Γυμνασίου Πύργου στο κατάμεστο Δημοτικό Θέατρο Πύργου «Απόλλων» με τίτλο: «Όταν οι στίχοι συναντούν το πεντάγραμμο». Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί για την εκδήλωση ήταν η κ. Κωνσταντίνα Σακκά-Κυρίτση, Υποδιευθύντρια του σχολείου, καθηγήτρια Μουσικής και η κ. Νικολέττα Θεοδωροπούλου, Φιλόλογος.

    Η Χορωδία του σχολείου, υπό τη διεύθυνση της κ. Κωνσταντίνας Σακκά-Κυρίτση και τη συνοδεία του Γιώργου Γκιντζίρη στο πιάνο πρόσφεραν ένα μελωδικό ταξίδι στον κόσμο της ποίησης. Οι μαθητές/τριες τραγούδησαν Ποίηση εμβληματικών Ελλήνων και ξένων ποιητών μελοποιημένη από τους μεγαλύτερους Έλληνες συνθέτες σε πολλά διαφορετικά μουσικά είδη, από καντάδα μέχρι ροκ.

    Ξεκίνησαν παρασύροντας το κοινό σε μια «Όμορφη και Παράξενη Πατρίδα» (Ελύτη-Λάγιου), στους αφρούς του «Αρχιπελάγους» (Ελύτη–Ανδριόπουλου) με «Καραντί» (Καββαδία-Μικρούτσικου) και οδηγούς την «Ξανθούλα» (Σολωμού-Μάντζαρου), τη «Νεράιδα» (Λόρκα-Τριβιζά), τη «Μονάκριβη» (Χικμέτ-Λοίζου) και τον «Κουρσάρο» (Μάτεσι-Παπαδόπουλου). Το αστραφτερό πέταγμα της ποιητικής φαντασίας έδωσε φωνή στον «Ερωτικό» καημό (Λαπαθιώτη-Ξυδάκη, Σαπφώ-Παπαδημητρίου) και στο παράπονο της «Περσεφόνης» (Γκάτσου-Χατζιδάκι). Ο «Απόλλων» πλημμύρισε μυρωδιές από «Αγιόκλημα» (Παλαμά-Παπαδημητρίου) και «Χρώμα» (Γκανά–Παπαδόπουλου). Συνοδεία της Χορωδίας ο εκπαιδευτικός του σχολείου κ. Ευθύμιος Σπίνος, Βιολόγος, απήγγειλε το ποίημα του Τ. Λειβαδίτη «Αλλά τα βράδια», αποκαλύπτοντας την ελπίδα του ποιητή «κάποτε να αποδίδουμε δικαιοσύνη με ένα άστρο ή με ένα γιασεμί».

    Παράλληλα, η κ. Νικολέττα Θεοδωροπούλου στην ομιλία της παρουσίασε την ετερότητα των ποιητών και την αινιγματική, ελλειπτική γλώσσα που χρησιμοποιούν στοχεύοντας στη σύλληψη του ανείπωτου. Στη συνέχεια τόνισε τον ρόλο του συνθέτη που καλείται να λύσει το πρόβλημα της μετάφρασης του ποιήματος σε μουσική έκφραση ισχυροποιώντας τη δύναμη του στίχου. Στο τέλος προέτρεψε να γίνει η Ποίηση μέρος της καθημερινής μας αναζήτησης, καθώς λειτουργεί ως αντίβαρο στην κυνικότητα του σύγχρονου κόσμου και βοηθά στην προσπάθεια για ένα καλύτερο μέλλον.

    Η κ. Μαρία Μπαντούνα, Διευθύντρια του σχολείου, έκλεισε την εκδήλωση με την απαγγελία του ποιήματος «Τα αντικλείδια» του Πυργιώτη ποιητή Γιώργη Παυλόπουλου, μεταφέροντας το μήνυμα πως η μελοποιημένη ποίηση μπορεί να γίνει «το αντικλείδι για να ανοίξουμε την πόρτα της Ποίησης».

    Την εκδήλωση του σχολείου τίμησε με την παρουσία του ο συνθέτης Σάκης Παπαδημητρίου, έργα του οποίου τραγούδησε η Χορωδία. Ο κ Παπαδημητρίου απηύθυνε ένα σύντομο χαιρετισμό και εξήγησε πως οι συνθέτες μεταμορφώνοντας τους στίχους σε τραγούδι, σέβονται και αποκαλύπτουν τον μυστικό ρυθμό τους και συγκινημένος από την υψηλού επιπέδου εκδήλωση, ευχήθηκε σε εκπαιδευτικούς και μαθητές να συνεχίσουν το δημιουργικό ταξίδι στον κόσμο της Τέχνης.

    Στο τέλος της εκδήλωσης η Δ/ντρια συνεχάρη τους μαθητές/τριες της Χορωδίας και τις υπεύθυνες εκπαιδευτικούς για την εξαιρετική εκδήλωση. Επίσης, ευχαρίστησε τον κ. Σάκη Παπαδημητρίου για την παρουσία του στην εκδήλωση, τον κ. Γιώργο Γκιντζίρη για τη συμμετοχή του, τον κ. Ιωάννη Πετρόπουλο, εκπαιδευτικό Πληροφορικής, για την τεχνική υποστήριξή, τον κ. Χάρη Κανελλακόπουλο για τη διακόσμηση της σκηνής, το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου για τη συμβολή του και την κ. Μαρίσια Κυρίτση για την επιμέλεια της αφίσας της εκδήλωσης, της πρόσκλησης και του οπτικού υλικού.

    Στην εκδήλωση παρέστησαν ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ηλείας και Ωλένης κ. κ. Αθανάσιος, ο Αντιδήμαρχος Παιδείας Δήμου Πύργου κ. Θεόδωρος Κόρδας, ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Πολιτικής Προστασίας και Δημοτικής Αστυνομίας Δήμου Πύργου κ. Λάκης Αθανασόπουλος, η Σύμβουλος Εκπαίδευσης Αγγλικής Γλώσσας κ. Σοφία Κουζούλη, ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης Πληροφορικής κ. Αντώνιος Μαρίτσας, ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης Μαθηματικών κ. Φώτιος Οικονόμου, το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Γυμνασίου Πύργου, γονείς των μαθητών/τριών του σχολείου και πλήθος κόσμου.

    Στο τέλος της εκδήλωσης, στον προαύλιο χώρο του θεάτρου, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου προσέφερε γλυκίσματα.

    2o gumnasio ekd pentagr 2

    2o gumnasio ekd pentagr 3

    2o gumnasio ekd pentagr 7

    2o gumnasio ekd pentagr 4

    2o gumnasio ekd pentagr 5

    2o gumnasio ekd pentagr 6

    (Δελτίο Τύπου)

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο