Τετάρτη, 14 Φεβρουαρίου 2024 12:28

2ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας: Βιωσιμότητα, Αειφορία, Κυκλική Οικονομία και Πράσινη Συμφωνία

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Την Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2024, ο Δασάρχης κ. Μποβολέτης, προσήλθε στον χώρο του σχολείου μας για να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές / μαθήτριες της Α' τάξης Λυκείου του Πρότυπου ΕΠΑΛ Αμαλιάδας, σχετικά με έννοιες που αφορούν στην Βιωσιμότητα, την Αειφορία, την Κυκλική Οικονομία και την Πράσινη Συμφωνία.

Αφορμή αυτού αποτέλεσε η εθελοντική συμμετοχή μαθητών και μαθητριών του σχολείου μας στα περιβαλλοντικά εκπαιδευτικά πρόγραμματα:

  • Κωνσταντινούπολη - Θεσσαλονίκη-Έλληνες της Πόλης πολίτες της Οικουμένης και
  • Βιώσιμες πόλεις-τέχνες και βιωσιμότητα.
  • Επίσης οι έννοιες αυτές είναι άμεσα συνδεδεμένερς με τα 6 μαθήματα προσανατολισμού που παρακολουθούν οι μαθητές της Α Τάξης των Πρότυπων ΕΠΑ,Λ. όπου όλες αυτές οι έννοιες εξετάζονται σχετικά με τους τρόπους ενσωμάτωσης στους παραγωγικούς και οικονομικούς τομείς της καθημερινότητας και της ζωής του ανθρώπου.

Μετά την ενημέρωση, ακολούθησε εκτενής συζήτηση με τους μαθητές/μαθήτριες προκειμένου να λυθούν οι απορίες τους. Τα λεγόμενα και οι απαντήσεις του κ. Μποβολέτη κέντρισαν το ενδιαφέρον των μαθητών και τους δημιουργήθηκε η ανάγκη για περαιτέρω διερεύνηση υλικού και εννοιών.

Εκ μέρους του Πρότυπου ΕΠΑ.Λ. Αμαλιάδας ευχαριστούμε πολύ τον Δασάρχη Αμαλιάδας, κ. Μποβολέτη Βασίλειο για την άμεση ανταπόκριση του στην πρόσκληση του σχολείου μας και την άψογη συνεργασία μας!!!!

2o epal amal vios 2

(Δελτίο Τύπου)

Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 14 Φεβρουαρίου 2024 12:02

Σχετικά Άρθρα

  • Την απόλυτη επιτυχία του 2ου ΕΠΑ.Λ. Αμαλιάδας επιβεβαίωσαν τα αποτελέσματα των επιτυχόντων
    Την απόλυτη επιτυχία του 2ου ΕΠΑ.Λ. Αμαλιάδας επιβεβαίωσαν τα αποτελέσματα των επιτυχόντων

    Η ανακοίνωση των επιτυχόντων στις Πανελλαδικές 2024 επιβεβαίωσε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις προσδοκίες μαθητών/ριων μετά την ανακοίνωση των βαθμολογιών τον περασμένο μήνα.

    Οι μαθητές/ριες του σχολείου με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών του σχολείου πέτυχαν εξαιρετικά αποτελέσματα τα οποία κατατάσσουν το σχολείο στις πρώτες θέσεις πανελλαδικά.

    Η επιτυχία αυτή αποκτά μεγαλύτερη σημασία δεδομένου ότι υπήρξε σημαντική άνοδος των βάσεων στην πλειοψηφία των αντίστοιχων Σχολών.

    Συγκεκριμένα κάποια ποιοτικά και αριθμητικά δεδομένα που δείχνουν το μέγεθος της επιτυχία είναι:

    54 μαθητές/ριες εισάγονται σε σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπάιδευσης

    Αναλυτικά:

    • 20 σε σχολές Επιστημών Υγείας (3 Ιατρική, 1 Κτηνιατρική, 2 Φαρμακευτική, 1 Βιοιατρικών, 3 Βιολόγία-Βιοτεχνολογια, 4 Παιδαγωγικά- Κοινωνιολογία, 6 Νοσηλευτική-Εργοθεραπεία-Λογοθεραπεία-Φυσικοθεραπεία.
    • 3 σε Στρατιωτικές Σχολές
    • 18 σε Οικονομικές Επιστήμες Ο.Π.Α.-Α.Σ.Ο.Ε.Ε. Πανεπιστήμια Πειραιώς-Θεσσαλονίκης-Πατρών-Κοζάνης
    • 8 σε Γεωπονικά Πανεπιστήμια Αθηνών, Πατρών, Καλαμάτας
    • 1 σε ΤΕΦΑΑ
    • 4 σε Εμπορικό Ναυτικό Πλοιάρχων - Μηχανικών

    Οι εκπαιδευτικοί του Πρότυπου & 2ου ΕΠΑ.Λ. Αμαλιάδας συγχαίρουν τους επιτυχόντες/ουσες και τους εύχονται καλές σπουδές και καλή σταδιοδρομία.

    Επίσης συγχαίρουν και τα παιδιά που δεν τα κατάφεραν για τον αγώνα που έκαναν και τους υπενθυμίζουν ότι έχουν ένα πολύ καλό εφόδιο που είναι το Πτυχίο και το Απολυτήριο του ΕΠΑ.Λ. και με τις γνώσεις και τις δεξιότητες που έχουν αποκτήσει μπορούν σταδιοδρομήσουν στα επαγγέλματα που έχουν διαλέξει. Εξ άλλου στα 18 οι δυνατότητες που δίνει η ζωή είναι πάρα πολλές.

    Από το σχολικό έτος 2024-2025 το σχολείο θα λειτουργεί αποκλειστικά ως Πρότυπο ΕΠΑ.Λ (Π.ΕΠΑ.Λ.) Αμαλιάδας και ήδη έχει συμπληρωθεί ο μέγιστός αριθμός μαθητών που μπορεί να φιλοξενήσει το σχολείο στις εγκαταστάσεις του, στην περίπτωση που υπάρξουν κενές θέσεις για την Β’ και Γ’ Τάξη θα υπάρξει ανακοίνωση τον Σεπτέμβριο.

  • 2ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας: Κλείνει ένας μεγάλος κύκλος επιτυχιών και γίνεται Πρότυπο
    2ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας; Κλείνει ένας μεγάλος κύκλος επιτυχιών και γίνεται Πρότυπο

    Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο κύκλος του 2ου ΕΠΑ.Λ. Αμαλιάδας

    Ένας επιτυχημένος κύκλος κλείνει για το 2ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας, που πλέον μετατρέπεται σε Πρότυπο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας. Η ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών του 2024, επισφράγισε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, το φινάλε αυτής της διαδρομής.

    Μιας διαδρομής απόλυτα αποτυχημένης, καθώς οι αριθμοί αποτυπώνουν την πορεία αυτή.

    Από το 2011 έως σήμερα το 2ο ΕΠΑ.Λ. Αμαλιάδας με αποκλειστικό γνώμονα την ποιότητα και το συμφέρον των μαθητών αύξησε κατά 600% το μαθητικό δυναμικό σε 340 μαθητές φέτος και κατά 700% τις επιτυχίες στη Γ/μια Εκπαίδευση, υπερνικώντας και την άδικη και παράλογη απόφαση για κλείσιμο τομέων και διαθεσιμότητα εκπαιδευτικών το 2013.

    Σε αυτά τα χρόνια 450 περίπου μαθητές/ριες του σχολείου πετύχαν στην Γ/μια Εκπαίδευση και σύμφωνα με στοιχεία που συγκεντρώνει το σχολείο, σε πάρα πολύ υψηλό ποσοστό(>80%) έχουν ολοκληρώσει ή ολοκληρώνουν τις σπουδές στον προβλεπόμενο χρονικό ορίζοντα και με πολύ καλές βαθμολογίες (καταρρίπτοντας ένα μύθο που διασπείρεται από συγκεκριμένα συμφέροντα, ότι οι μαθητές των ΕΠΑΛ δεν τα καταφέρνουν στο πανεπιστήμιο)

    Παράλληλα εκατοντάδες απόφοιτοι με το πτυχίο τους και το απολυτήριο τους δραστηριοποιούνται στη αγορά εργασίας (Νοσοκομεία, Βρεφονηπιακοί σταθμοί, Υπηρεσίες και Γραφεία του Ιδιωτικού και Δημόσιου τομέα, Πρωτογενή παραγωγή και Μεταποίηση κ.α)

    Ο συνδυασμός των παραπάνω αλλά και των εκατοντάδων δράσεων και προγραμμάτων που υλοποίησαν οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του σχολείου όλα αυτά χρόνια, αποτέλεσαν τον καθοριστικό παράγοντα ώστε το Σχολείο να επιλεγεί ως ένα από τα 25 Πρότυπα ΕΠΑ.Λ. της χώρας.

    Οι πανελλαδικές του 2024

    Οι μαθητές/ριες του σχολείου με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών του σχολείου πέτυχαν εξαιρετικά αποτελέσματα τα οποία κατατάσσουν το σχολείο στις πρώτες θέσεις πανελλαδικά.

    Συγκεκριμένα κάποια ποιοτικά και αριθμητικά δεδομένα που δείχνουν το μέγεθος της επιτυχία είναι:

    • 20 μαθητές/ριες αρίστευσαν συγκεντρώνοντας περισσότερα από 18000 μόρια
    • 9 μαθητές/ριες συγκεντρώνουν πάνω από 19000 μόρια
    • Οι 4 πρώτοι/ες σε απόλυτο αριθμό μορίων από όλους τους τύπου των Λυκείων στο Νομό Ηλείας προέρχονται από το 2ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας με 19400-19650 μόρια.
    • Υπήρξαν περισσότερα από 100 γραπτά με βαθμό άριστα και 35 γραπτά με το απόλυτο 20.
    • Περισσότεροι από 55 μαθητές/ριες συγκεντρώνουν βαθμολογίες με τις οποίες εισάγονται σε σχολές της Γ’ βαθμιας Εκπαίδευσης (Υγείας, Γεωπονίας, Οικονομίας, Σχολές ενστόλων και ΤΕΦΑΑ.

    Το Πρότυπο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας με νέες προοπτικές

    Από το σχολικό έτος 2024-2025 το σχολείο θα λειτουργεί αποκλειστικά ως Πρότυπο ΕΠΑ.Λ (Π.ΕΠΑ.Λ.) Αμαλιάδας, έχοντας δημιουργήσει ήδη περισσότερες από 15 νέες θέσεις εργασίας εκπαιδευτικών, έχει αυξήσει τις προσφερόμενες θέσεις στην Α Τάξη από 70 σε 100+, έχει ενσωματώσει όλες τις καινοτομίες των Πρότυπων ΕΠΑ.Λ. , όλοι οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούσαν στο σχολείο έχουν αποκτήσει οργανικές θέσεις χωρίς επιπλέον κριτήρια και αποτελεί κορυφαία επιλογή των μαθητών και των κηδεμόνων τους για τη συνέχιση των σπουδών τους μετά το Γυμνάσιο.

  • 2ο ΕΠΑ.Λ. Αμαλιάδας: Όχι στην ιδιωτικοποίηση των ΑΕΙ
    2ο ΕΠΑ.Λ. Αμαλιάδας: Όχι στην ιδιωτικοποίηση των ΑΕΙ

    Σήμερα 19/01/2024 συνεδρίασε το 15 μελες του Πρότυπου και 2ου ΕΠΑ.Λ. Αμαλιάδας και συζήτησε σε ανοιχτή συνέλευση όλου του σχολείου το θέμα της ίδρυσης μη κερδοσκοπικών ιδιωτικών Πανεπιστημίων.

    Το 15μελές του Π.ΕΠΑΛ Αμαλιάδας αναφέρει τις απόψεις του για το θέμα της ίδρυσης ιδιωτικών ΑΕΙ.

    2o epal amaliada katal 2

    Δεν θέλουμε να χάνουμε μαθήματα και γι’ αυτό το λόγο κάνουμε αυτή την διαμαρτυρία (1 ώρα απόχη από τα μαθήματα) για να ακουστούν τα αιτήματα μας, τα οποία είναι

    • Να αποσυρθεί το νομοσχέδιο περί ίδρυσης μη κερδοσκοπικών ιδιωτικών Πανεπιστημίων.
    • Όχι στην παράκαμψη του άρθρου 16
    • Αποκλειστικά δημόσιες και δωρεάν σπουδές σε όλες τις βαθμίδες
    • Πτυχία με την μοναδική προϋπόθεση την άσκηση του επαγγέλματος
    • Αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης για αξιοπρεπείς και ανθρώπινες σπουδές
    • Να ακούγεται η άποψη μας για τα θέματα που αφορούν το μέλλον μας.

    Με εκτίμηση

    Οι μαθητές/ριες του Πρότυπου και 2ου ΕΠΑ.Λ. Αμαλιάδας

    (Δελτίο Τύπου)

  • Συμμετοχή του Πρότυπου & 2ου ΕΠΑΛ Αμαλιάδας σε Επιμορφωτικό Σεμινάριο στην Πάτρα
    Συμμετοχή του Πρότυπου & 2ου ΕΠΑΛ Αμαλιάδας σε Επιμορφωτικό Σεμινάριο στην Πάτρα

    Το σχολείο συμμετέχει για πρώτη φορά στο Πρόγραμμα «Σχολεία Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου», -European Parliament School Ambassadors (EPAS)-,και οι καθηγητές κκ Κοτσέτα Π, Παντιώρα Δ. Τσικόγιας Στ και Σταματίου Μ, παρακολούθησαν τη δια ζώσης επιμόρφωση στην Πάτρα τη Δευτέρα 6 Νοεμβρίου.

    Το επιμορφωτικό σεμινάριο υλοποιήθηκε με τη σύμπραξη του Γραφείου Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου της Αθήνας, του Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Έρευνας, Ανάπτυξης και Διαπανεπιστημιακής Συνεργασίας του Πανεπιστημίου Πειραιώς σε συνεργασία με το Κέντρο Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης Europe Direct της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας στην αίθουσα του Περιφερειακού Συμβουλίου της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.

    Βασικός στόχος του Προγράμματος είναι η κατανόηση, η εμπέδωση και η ανάπτυξη γνώσεων για τον Ευρωπαϊκό Κοινοβουλευτισμό, τις αξίες της δημοκρατίας, την Ευρωπαϊκή Ένωση και η ενίσχυση της «Ενεργούς Πολιτειότητας».

    (Δελτίο Τύπου)

  • Επιτυχόντες 2ου ΕΠΑΛ Αμαλιάδας στις Πανελλαδικές 2023
    Επιτυχόντες 2ου ΕΠΑΛ Αμαλιάδας στις Πανελλαδικές 2023

    Επιβεβαιώνοντας τις υψηλές βαθμολογίες τους στις εισαγωγικές Πανελλαδικές εξετάσεις 2023 οι μαθητές και οι μαθήτριες του 2ου ΕΠΑ.Λ. Αμαλιάδας πέτυχαν την εισαγωγή τους στα τριτοβάθμια ιδρύματα ως εξής:

    • 18 Πανεπιστημιακές Σχολές Υγείας,
    • 4 Γεωπονικά Πανεπιστήμια,
    • 11 Οικονομικά Πανεπιστήμια
    • 4 Κοινή ομάδα (Στρατιωτικές Σχολές , Εμπορικό Ναυτικό)

    Είναι χαρακτηριστικό ότι 20 από αυτούς ήταν στην 1η πεντάδα των επιτυχόντων με 10 από αυτούς να είναι πρώτοι στην σχολή που πέτυχαν.

    Επίσης οι περισσότεροι εισήχθησαν στην 1η τους επιλογή.

    Οι εκπαιδευτικοί και η διεύθυνση του σχολείου τους συγχαίρουν και τους εύχονται καλή επιτυχία στις σπουδές στους. συνεχίζοντάς με τον ίδιο ζήλο και την ίδια προθυμία που επέδειξαν όσο φοιτούσαν στο σχολείο.

    Οι μαθητές και οι μαθήτριες που δεν εισήχθησαν ή δεν συμμετείχαν στις εξετάσεις, έχουν μπροστά τους το επαγγελματικό τους μέλλον, εφοδιασμένοι με το Πτυχίο και το Απολυτήριο από το Επαγγελματικό Λύκειο, με πλήρως κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα και με δεδομένο ότι η ζωή ξεκινάει στα 18 και μια ατυχία μπορεί κάλλιστα να είναι η αφετηρία νέων και σημαντικών επιτυχιών.

  • 2ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας: Καινοτόμα προγράμματα στον τομέα Γεωπονίας «ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗ ΓΕΩΡΓΙΑ»
    2ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας: Καινοτόμα προγράμματα στον τομέα Γεωπονίας «ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗ ΓΕΩΡΓΙΑ»

    Προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει η γεωργική παραγωγή στο προσεχές μέλλον είναι πολλές και πρωτόγνωρες για τους ανθρώπους που ασχολούνται με αυτήν. Ακολουθώντας αυτή τη νέα τροχιά προσανατολισμού, η γεωργική βιομηχανία κινείται ήδη στα χνάρια της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης που μεταμορφώνουν τις παραγωγικές δυνατότητες όλων των βιομηχανικών πεδίων, συμπεριλαμβανομένου και του γεωργικού τομέα. Στο πλαίσιο αυτό τα σύγχρονα αγροκτήματα και οι γεωργικές δραστηριότητες θα λειτουργούν σε διαφορετική βάση, κυρίως επειδή θα χρησιμοποιούν εξελιγμένες τεχνολογίες, όπως ενδεικτικά: τα ρομπότ, οι αισθητήρες, το Cloud Computing, η ανάλυση μεγάλων δεδομένων (Big Data), η τεχνητή νοημοσύνη και η τεχνολογία blockchain. Αυτές οι μεταβολές θα επιτρέψουν στις επιχειρήσεις να είναι πιο κερδοφόρες, αποτελεσματικότερες, ασφαλέστερες και πιο φιλικές προς το περιβάλλον.

    Με αφορμή αυτούς τους προβληματισμούς το Πρότυπο και 2Ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας κατά το εκπαιδευτικό έτος 2022-2023 υλοποίησε με επιτυχία σχέδια δράσης για το πρόγραμμα «Μία Νέα Αρχή για τα ΕΠΑΛ Μ.Ν.Α.Ε.». το οποίο σχετίζεται άμεσα με αυτά τα νέα δεδομένα. Πιο συγκεκριμένα προμηθεύτηκε:

    • έναν πάγκο ριζοβολίας με αυτοματισμούς θέρμανσης και υδρονέφωσης για την παραγωγή πολλαπλασιαστικού υλικού καθώς
    • και ένα drone.

    Ο αυτοματοποιημένος πάγκος ριζοβολίας θα χρησιμοποιηθεί στην παραγωγή πολλαπλασιαστικού υλικού φυλλοφόρων μοσχευμάτων ελιάς, παραγωγή ανθοφύτων, κηπευτικών αλλά και αρωματικών φυτών.

    Οι μαθητές συναρμολογήσαν τον πάγκο τα συστήματα τροφοδοσίας νερού, θέρμανσης, και υδρτονέφωσης καθώς και τον πλήρως αυτοματοποιημένο πίνακα ελέγχου Μέσω αυτού οι μαθητές θα αποκομίσουν σημαντικά οφέλη καθώς θα έρθουν σε επαφή με τις νέες τεχνολογίες παραγωγής μοσχευμάτων και σποροφύτων που πληρεί ελεγχόμενες συνθήκες, το οποίο συμβάλλει στην επιτυχία των πειραματισμών και ακολουθεί υψηλές ποιοτικές προδιαγραφές στην παραγωγή του πολλαπλασιαστικού υλικού Επίσης οι μαθητές θα εκπαιδευτούν στον προγραμματισμό του ηλεκτρονικού εξοπλισμού για τις βέλτιστες συνθήκες παραγωγής φυτών, στη ρύθμιση των συνθηκών ριζοβολίας και στην παραγωγή φυτών με αειφορικές μεθόδους καλλιέργειας.

    Το δεύτερο σκέλος αφορά στην χρήση dronew στην γεωργία. Τα drones χρησιμοποιούνται πλέον σε εκτεταμένη κλίμακα στις γεωργικές εφαρμογές με χαρακτηριστικότερες αυτών, την χρήση για αεροψεκασμούς πλήρως στοχευμένους, την αεροφωτογράφιση για διαμόρφωση των χώρων και τον εντοπισμό προσβολών από αρρώστιες και παράσιτα καθώς και την πρόοδο ανθοφορίας και καρπόδεσης.

    Το drone θα χρησιμοποιηθεί στην ψηφιακή χαρτογράφηση του σχολικού χώρου με σκοπό την απεικόνιση της κάτοψης του σχολείου με τελικό στόχο το σχεδιασμό και τη διαμόρφωση του περιβάλλοντα χώρου του σχολείου. Οι μαθητές θα μελετήσουν τη γεωμορφολογία του τοπίου, θα βρουν τις γεωγραφικές συντεταγμένες μέσω διαδικτυακών εφαρμογών και στο τέλος θα κληθούν να σχεδιάσουν την κάτοψη του σχολείου. Σκοπός του συγκεκριμένου εγχειρήματος είναι οι μαθητές να προτείνουν τρόπους αισθητικής αναβάθμισης του εξωτερικού χώρου του σχολείου. Επίσης να εξοικειωθούν στην αναγνώριση φυτών και των ασθενειών που μπορούν να παρουσιάζουν αυτά μέσω αεροφωτογραφιών.

    2o epal amal georg 2

    2o epal amal georg 3

    2o epal amal georg 4

    (Δελτίο Τύπου)

  • 2ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας: Ολοκλήρωση Προγράμματος Erasmus+ Νεανικής Επιχειρηματικότητας
    2ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας: Ολοκλήρωση Προγράμματος Erasmus+ Νεανικής Επιχειρηματικότητας

    Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι ανταλλαγές επισκέψεων των 5 χωρών που συμμετέχουν στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ R.E.I.S με σκοπό την δημιουργία πνεύματος στα σχολεία για τη νεανική επιχειρηματικότητα. Η τελευταία συνάντηση πραγματοποιήθηκε στην Τουρκία και συγκεκριμένα στη Σηλυβρία και την Κωνσταντινούπολη στο διάστημα 8 έως 12 Μαΐου.

    Η συνάντηση αφορούσε αποκλειστικά εκπαιδευτικούς και η κύρια θεματολογία της ήταν η αξιολόγηση του προγράμματος, το κλείσιμο του και η τελική έκθεση καθώς και η διερεύνηση συνέχειας σε νέο κύκλο προγραμμάτων κινητικότητας.

    Συνολικά 13 εκπαιδευτικοί από Ελλάδα, Ισπανία, Πορτογαλία, Ιταλία και Τουρκία συμμετείχαν στην 5η κατά σειρά κινητικότητα του προγράμματος. Από το 2ο ΕΠΑ.Λ. Αμαλιάδας συμμετείχαν ο Διευθυντής και συντονιστής του προγράμματος Κωνσταντίνος Κωνσταντούλας και οι εκπαιδευτικοί Γεώργιος Ανδριόπουλος, Μαρία Σταματίου και Σταμάτιος Τσικόγιας.

    Την 1η ημέρα έγινε η τελετή καλωσορίσματος και ξενάγηση στη Σηλυβρία, μία αρχαία Ελληνική πόλη και μετέπειτα προπύργιο της Κωνσταντινούπολης κατά τους βυζαντινούς χρόνους. Ακολούθησε συνάντηση εργασίας και δείπνο καλωσορίσματος το οποίο περιλάμβανε και πολλή Ελληνική μουσική.

    Την 2η ημέρα έγιναν πολιτιστικές επισκέψεις στην Κωνσταντινούπολη, στον Πύργο του Γαλατά, τον δρόμο του Πέρα, την πλατεία Ταξιμ και θαλάσσια περιήγηση στο Βόσπορο. Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η επίσκεψη στο Ζωγράφειο Ελληνικό Σχολείο στην Κωνσταντινούπολη, οι εκπαιδευτικοί του 2ου ΕΠΑΛ Αμαλιάδας είχαμε τη χαρά και τη συγκίνηση να επισκεφθούμε ένα Ελληνικό σχολείο που συνεχίζει ακόμη να λειτουργεί στην καρδιά της Πόλης. Ο διευθυντής του σχολείου κος Δερμιτζόγλου και το υπόλοιπο προσωπικό του σχολείου μας δέχθηκαν με μεγάλη χαρά και μας ξενάγησαν στο χώρο αλλά και στα 129 χρόνια λειτουργίας του σχολείου. Ενώ στο τέλος απένειμαν τιμητικά διπλώματα και αναμνηστικά στους καθηγητές του σχολείου μας.

    Την 3η ημέρα συνεχίστηκαν οι επισκέψεις στην Κωνσαντινούπολη, με σημαντικότερη αυτήν της Αγιά Σοφιάς, και ακολούθησαν το Τοπ Καπί, Ο Ιππόδρομος, η Βασιλική και το Μεγάλο Παζάρι.

    Την 4η και τελευταία ημέρα πραγματοποιήθηκε η τελευταία συνάντηση εργασίας των εκπαιδευτικών και συντονιστών του προγράμματος.

    Συνολικά το πρόγραμμα διήρκησε 3 χρόνια υλοποιήθηκαν 5 επισκέψεις, σε Κανάρια Νησιά Ισπανία, Πεναφιέλ Πορτογαλία, Αφραγκόλα Νάπολη Ιταλία, Αμαλιάδα Ελλάδα, Σηλυβρία Τουρκία και συμμετείχαν περισσότεροι από 160 μαθητές και 50 εκπαιδευτικοί από τις 5 χώρες.

    Τα θέματα που αποτέλεσαν το αντικείμενο εργασίας όλων των εμπλεκομένων ήταν:

    Ενότητα 1 – Πώς ξεκινάει μια επιχείρηση και ένας νέος επιχειρηματίας

    Ενότητα 2 –Επιχειρηματική κουλτούρα και διαφορές στις χώρες της Ευρώπης

    Ενότητα 3 - Πόροι (ταμείο, εργατικό δυναμικό, γνώση και κίνητρα) στην επιχειρηματικότητα και συνέπιες της ύφεσης

    Ενότητα 4 – Ο ρόλος των ΤΠΕ στην Επιχειρηματική Μάθηση.

    Κατά τη διάρκεια των επισκέψεων αλλά και με τηλεδιασκέψεις, υλοποιήθηκαν διαλέξεις από πανεπιστημιακούς και ειδικούς στη νεανική επιχειρηματικότητα, επισκέψεις σε νεοφυείς και επιχειρήσεις νέων επιχειρηματιών, πολλά εργαστήρια από κοινές ομάδες μαθητών, συνεντεύξεις με ειδικούς καθώς και πολιτιστικές επισκέψεις.

    Ως αποτέλεσμα όλων αυτών των εργαστηρίων, των επισκέψεων και των διαλέξεων, οι συμμετέχοντες δημιούργησαν διαφορά video, άρθρα σε ψηφιακή μορφή, ένα ψηφιακό οδηγό για νεοφυείς επιχειρήσεις, ψηφιακές παρουσιάσεις και ένα site.

    Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του 2ου ΕΠΑ.Λ. Αμαλιάδας αποκόμισαν σημαντικά οφέλη από τις επισκέψεις αλλά και την οργάνωση και τη διεξαγωγή της συνάντησης στην Ελλάδα τον Οκτώβρη του 2022, τα οποία και θα χρησιμοποιηθούν για τις μελλοντικές Ευρωπαϊκές συνεργασίες του σχολείου. Επίσης θα πρέπει να τονιστεί και το όφελος της τοπικής κοινωνίας από την διάδραση και την διάδοση των αποτελεσμάτων και την πολύ καλή εικόνα που αποκόμισαν οι φιλοξενούμενοι από τις άλλες χώρες.

    epal amalidas erasmus 2

    epal amalidas erasmus 3

    epal amalidas erasmus 4

    epal amalidas erasmus 5

    (Δελτίο Τύπου)

  • Πρόγραμμα «Εικονικής Επιχείρησης»: Σχολική ενημέρωση μαθητών μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας σε θέματα υγείας από το Πρότυπο & 2ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας
    Πρόγραμμα «Εικονικής Επιχείρησης»: Σχολική ενημέρωση μαθητών μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας σε θέματα υγείας από το Πρότυπο & 2ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας

    Στο παγκόσμιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της «Εικονικής Επιχείρησης» που πραγματοποιείται από τον Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων (Junior Achievement Greece) με την στήριξη του Υπουργείου Παιδείας, συμμετέχει για ακόμη μια φορά, και μετά από παύση δυο ετών λόγω covid, το Πρότυπο & 2ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας με ένα πολύ ξεχωριστό και ενδιαφέρον πρότζεκτ, που στόχο έχει την ενημέρωση και την πρόληψη σε ότι αφορά παθήσεις του καρδιακού, πεπτικού και αναπνευστικού συστήματος.

    Το πρόγραμμα έχει τεθεί υπό την αιγίδα της Προέδρου της Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου.

    Για το σκοπό αυτό το Πρότυπο & 2ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας δημιούργησε την μαθητική εικονική επιχείρηση «Healthy Hug» που αποτελείται από 19 μαθητές της Α Λυκείου. Η επιχείρηση αφορά την δημιουργία διαδικτυακής πλατφόρμας, με σκοπό την παρουσίαση ενός ελκυστικού περιβάλλοντος, με την χρήση έγκυρων και ενημερωμένων πληροφοριών.

    Το σχολείο μας είναι ένα από τα ελάχιστα Δημόσια σχολεία σε συνεχή παρουσία στο πρόγραμμα και με άριστα αποτελέσματα σε κάθε συμμετοχή του.

    Την 17/03/2023 πραγματοποιήθηκε η εμπορική έκθεση των μαθητικών επιχειρήσεων στο The Mall Athens, την έναρξη έδωσε η κ. Γιαννέτου, υπεύθυνη επικοινωνίας του JA Greece. Συνολικά συμμετείχαν 52 σχολεία, με το Πρότυπο & 2ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας να δείχνει την δυναμική του, μπροστά στην κριτική επιτροπή και να απαντά σε οποιεσδήποτε επιπλέον ερωτήσεις προέκυπταν, από την συζήτηση με τους μαθητές.

    Την έκθεση και τα περίπτερα επισκέφθηκαν χιλιάδες επισκέπτες μεταξύ των οποίων στελέχη επιχειρήσεων, υπηρεσιακοί παράγοντες καθώς και η Υπουργός Παιδείας κα. Κεραμέως.

    Την προσπάθεια των μαθητών υποστηρίζουν με θέρμη η συντονίστρια του προγράμματος ΚΑΛΦΟΥΝΤΖΟΥ ΜΑΡΙΑ ( ΠΕ 80 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ), οι συνεργαζόμενοι εκπαιδευτικοί ΚΑΡΑΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ( ΠΕ 82 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ) και ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (ΠΕ 85 ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧ). Το ρόλο της εθελόντριας επιχειρησιακής συμβούλου του προγράμματος, έχει η κυρία ΕΛΕΝΑ ΚΑΛΛΟΝΑ Managing Director I Jungheinrich Hellas ΕΠΕ, ενώ το ρόλο της Inspirational Mentor η κ. Νάντια Νικητέα Θεοχαράκη, Founder KOOLFLY, Founder & CEO Enovaway.

    pepal amaliada epix 2

    pepal amaliada epix 3

    pepal amaliada epix 4

    Την ομάδα «Healthy Hug» απαρτίζουν οι μαθητές/τριες:

    ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ, ΜΠΟΡΔΟΚΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ, ΜΠΙΝΙΕΡΗ ΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ, ΞΕΝΟΥ ΣΙΣΣΥ, ΧΑΣΙΩΤΗ ΦΛΩΡΑ, ΤΡΑΓΟΥΣΤΗ ΑΝΤΩΝΙΑ, ΜΠΕΛΟΥΣΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΝΑ, ΚΟΝΔΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΣ, ΚΑΟΥΚΗΣ ΘΟΔΩΡΗΣ, ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ, ΜΠΡΑΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ, ΚΛΑΔΗ ΣΟΦΙΑ, ΜΑΝΠΡΙΤ ΚΑΟΥΡ, ΣΑΛΛΑ ΚΡΙΣΤΙΑΝΟ, ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΡΕΑΣ, ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΥ ΟΥΡΑΝΙΑ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ ΝΙΚΟΛΕΤΑ & ΑΝΤΩΝΑΤΟΥ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ

    Περισσότερες πληροφορίες για την μαθητική επιχείρηση «Healthy Hug» είναι διαθέσιμες:

    στη σελίδα προγράμματος https://healthy-hug.jimdosite.com/

    στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Facebook 2ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας, 2nd EPAL Amaliada,

    στο Ιnstagram _healthy.hug

    (Δελτίο Τύπου)

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο