Πέμπτη, 07 Φεβρουαρίου 2019 15:29

«Πόλεμος» στα social media για το νέο emoji που συμβολίζει το... μικροσκοπικό πέος

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Πολλοί χρήστες πιστεύουν ότι καλύπτει ένα... μεγάλο κενό στην αγορά (no pun intended) ενώ άλλοι πιστεύουν ότι αποτελεί τη χειρότερη μορφή body shaming

Με ενθουσιασμό έγινε δεκτή εχθές η είδηση ότι, ανάμεσα στα καινούργια emoji που θα κυκλοφορήσουν το 2019, περιλαμβάνεται και ένα που απαντά εύγλωττα στην ερώτηση: «Λοιπόν, πώς τα πέρασες εχθές το βράδυ με τον νέο σου φίλο;».

Το χεράκι που δείχνει να «τσιμπάει» τον αέρα, υποδεικνύοντας το μικρό μέγεθος του ανδρικού μορίου, είναι μια χειρονομία γνώριμη σε αρκετές γυναίκες.

Γι' αυτό ακριβώς και πολλές έσπευσαν να καλωσορίσουν το νέο emoji στα social media, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι καλύπτει ένα... μεγάλο κενό στην αγορά (no pun indended).

small
«Επιτέλους, ένα emoji που εκφράζει πόσο μικρός ήταν ο πρώην μου εκεί κάτω», έγραψε μία χρήστης όταν κυκλοφόρησαν οι εικόνες με τα νέα emoji εχθές, Πέμπτη.

Η επίσημη ανακοίνωση της Unicode Consortium για το νόημα του συγκεκριμένου emoji είναι ότι εκφράζει γενικά τις «μικρές ποσότητες», όμως οι χρήστες των social media δεν το «χάφτουν».

«Επιτέλους, ένα emoji για τα μικρά πέη», έγραψε μια άλλη... πονεμένη χρήστης στο Twitter, με έναν άλλον να συμπληρώνει ότι το νέο σύμβολο είναι επάξιος διάδοχος της γνωστής μελιτζάνας.
Κι επειδή μιλάμε φυσικά για το Internet, ο αντίλογος δεν άργησε να έρθει, με αρκετούς χρήστες (κυρίως άνδρες) να επισημαίνουν ότι το νέο emoji αποτελεί τη χειρότερη μορφή body shaming.

«To να συσχετίζεις το μέγεθος του μορίου ενός άνδρα με τον ανδρισμό του είναι σεξιστικό και λάθος» έγραψε ένας χρήστης σε μια ανάρτηση, συγκεντρώνοντας πολλά like και κοινοποιήσεις.
Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 08 Φεβρουαρίου 2019 01:19

Σχετικά Άρθρα

  • Εmoji: Κρύβουν ή αποκαλύπτουν τα συναισθήματά μας; Έρευνα απαντά
    σε Plus +
    Εmoji: Κρύβουν ή αποκαλύπτουν τα συναισθήματά μας; Έρευνα απαντά

    «Ξέρω πως όλοι πια πιστεύουν σε καθρέφτες, σε οθόνες, σε φωτοτυπίες και προβολείς» τραγουδά ο Φοίβος Δεληβοριάς αλλά και σε emojis, θα προσθέσουμε εμείς. Η νεότερη γενιά σίγουρα θα μπορούσε να συνεννοηθεί ανταλλάσσοντας μόνο emojis και χωρίς ίχνος λέξης. Eκφράζουν όμως πραγματικά τα συναισθήματά μας;

    Σε όλους μας έχει συμβεί στις διαδικτυακές μας συνομιλίες να έχουμε στείλει ένα emoji που γελάει χωρίς πραγματικά να έχουμε ξεκαρδιστεί ή το απλό σύμβολο που υποδηλώνει το «οκ» γιατί δεν είχαμε τη διάθεση να πούμε κάτι άλλο. Αποκρύπτοντας όμως τα πραγματικά μας συναισθήματα με αυτό τον τρόπο, αλλάζουν τα δεδομένα της διαπροσωπικής επικοινωνίας και με ενδεχόμενες αρνητικές συνέπειες για το άτομο.

    Το συναισθηματικό αποτύπωμα αποκαλύπτεται σε νεότερη μελέτη, που δημοσιεύτηκε στο Frontiers in Psychology και διερεύνησε τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούνται τα emojis για να αντικατοπτρίζουν τα συναισθήματά μας σε διαφορετικά πλαίσια.

    Όπως σημειώνει και ο δρ. Moyu Liu του Πανεπιστημίου του Τόκιο και ερευνητής της μελέτης, «όσο η διαδικτυακή διάδραση γίνεται όλο και πιο διαδεδομένη, οι άνθρωποι έχουν συνηθίσει να εξωραΐζουν τις εκφράσεις τους. Ωστόσο, αυτό θα μπορούσε να μας οδηγήσει στο να χάσουμε την επαφή με τα αυθεντικά μας συναισθήματα».

    Ένας «καθρέφτης» συναισθημάτων

    Στη μελέτη συμμετείχαν 1.289 συμμετέχοντες, όλοι χρήστες του Simeji, ενός πληκτρολογίου με τα περισσότερα emoji στην Ιαπωνία, για να διερευνήσει πώς χρησιμοποιούν τα emojis για να εκφράσουν ή να αποκρύψουν συναισθήματα.

    Οι συμμετέχοντες απάντησαν σε ερωτήσεις σχετικά με την ευημερία τους και και βαθμολόγησαν πόσο συχνά χρησιμοποιούν τα emojis. Στη συνέχεια, τους δόθηκαν μηνύματα ενταγμένα σε ποικίλα κοινωνικά πλαίσια, απάντησαν σε αυτά όπως θα έκαναν κανονικά και αξιολόγησαν την ένταση της έκφρασης των συναισθημάτων τους.

    Όπως μάλλον ήταν αναμενόμενο, διαπιστώθηκε ότι τα άτομα επέλεξαν να εκφράζουν περισσότερα συναισθήματα με emojis σε ιδιωτικά πλαίσια ή με στενούς φίλους. Αντίθετα, εξέφραζαν λιγότερα συναισθήματα προς άτομα με υψηλότερο κύρος. Οι έντονες εκφράσεις του συναισθήματος, όμως, προέρχονταν και από τα αντίστοιχα emojis, εκτός αν οι άνθρωποι ένιωθαν την ανάγκη να καλύψουν τα πραγματικά τους συναισθήματα: για παράδειγμα, χρησιμοποιώντας χαμογελαστά emojis για να καλύψουν αρνητικά συναισθήματα.

    Αντίστοιχα, τα αρνητικά emojis χρησιμοποιήθηκαν μόνο όταν τα αρνητικά συναισθήματα ήταν πολύ έντονα. Η έκφραση συναισθημάτων με emojis συσχετίστηκε με υψηλότερη υποκειμενική ευημερία σε σύγκριση με τη συγκάλυψη των συναισθημάτων.

    Εάν όμως υπάρχει μεγάλη ασυμφωνία μεταξύ των συναισθημάτων που βιώνετε και των συναισθημάτων που εκφράζετε, θα μπορούσε να αναπτυχθεί συναισθηματική εξάντληση, αν και αυτό βιώνεται με διαφορετικό τρόπο ανάλογα με το φύλο και τις κοινωνικές συνθήκες. Εν ολίγοις, όταν «κρατάμε τους τύπους», αποκρύπτονται περισσότερο τα αρνητικά συναισθήματα.

    Ο δρ Liu τόνισε ότι η μελέτη θα πρέπει να επεκταθεί στο μέλλον. Το πληκτρολόγιο Simeji είναι εξαιρετικά δημοφιλές στις νεαρές γυναίκες, γεγονός που στρέφει το δείγμα προς τις γυναίκες και τη γενιά Z. Ωστόσο, αυτό αντανακλά επίσης την ανισορροπία μεταξύ των φύλων στη χρήση των emoji γενικά και του πληκτρολογίου Simeji ειδικότερα. Εν τέλει, μια ευρύτερη ομάδα συμμετεχόντων θα παρείχε μια πληρέστερη εικόνα των κανόνων εμφάνισης γύρω από τα emojis.

    Πηγή: Ygeiamou.gr - Φωτογραφία από Kevin Sanderson από το Pixabay

  • Smiley: Η ιστορία του θρυλικού emoji
    Smiley: Η ιστορία του θρυλικού emoji

    Αρχικά ξεκίνησε ως αστείο, κατάφερε, όμως, τελικά να αλλάξει για πάντα τον τρόπο που γράφουμε

    Κατακλύζουν την καθημερινότητα μας, οι ψηφιακές συνομιλίες. Είτε προσωπικές είτε επαγγελματικές – είναι σχεδόν απίθανο να μην συμπεριλαμβάνουν ένα emoji, το οποίο, ανάλογα με την εφαρμογή και τον πάροχο που χρησιμοποιεί ο καθένας, φαίνεται διαφορετικά στην οθόνη. Πώς όμως ήρθαν στη ζωή μας τα πρώτα από αυτά τα μικρά κίτρινα εικονίδια, που έχουν πλέον λάβει τεράστιες διαστάσεις στην ψηφιακή πραγματικότητα;

    Είναι δύσκολο να το πιστέψει κανείς, κι όμως ο εφευρέτης του ψηφιακού «smiley» είναι καθηγητής πανεπιστημίου. Ο Σκοτ Φάλμαν και οι συνάδελφοί του, καθηγητές και επιστήμονες υπολογιστών στο Πανεπιστήμιο Κάρνεγκι Μέλον του Πίτσμπουργκ των ΗΠΑ, στο πλαίσιο μιας όχι και τόσο επιστημονικής συζήτησης για το πανεπιστημιακό τους δίκτυο αναζητούσαν ένα σύμβολο που να δείχνει τον χιουμοριστικό χαρακτήρα της συνομιλίας τους.

    Η δημιουργία του πρώτου «smiley»

    Κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας τους, ο Σκοτ Φάλμαν έστειλε στις 19 Σεπτεμβρίου 1982 ένα μήνυμα που έφερε την επανάσταση: «Γιατί όχι 🙂 ως ένα χαμογελαστό πρόσωπο; Αντίστοιχα, πρότεινε το αντίστοιχο πρόσωπο 🙁 για μηνύματα με στενάχωρο χαρακτήρα. Η πρωτοβουλία του όχι μόνο έγινε δεκτή από τους συναδέλφους του, αλλά εξαπλώθηκε αστραπιαία σε πολλά πανεπιστήμια των ΗΠΑ μέσω των πανεπιστημιακών τους δικτύων.

    Το πρώτο ψηφιακό «smiley» είχε μόλις γεννηθεί. Εν συνεχεία δημιουργήθηκαν και τα υπόλοιπα emoticon, όπως αυτό που κλείνει το μάτι ;-), είναι έκπληκτο :-O ή βγάζει περιπαικτικά την γλώσσα έξω :-P. Οι σημερινές δυνατότητες είναι αμέτρητες, με τους πρώιμους χαρακτήρες που δημιούργησε ο Φάλμαν να μην χρησιμοποιούνται πλέον, αλλά να υπάρχουν μέχρι και «πραγματικά» ανθρώπινα πρόσωπα με διαφορετικά φύλα, χρώματα δέρματος και ηλικίες. Υπάρχουν επίσης αναπαραστάσεις φαγητού, ζώων, μεταφορικών μέσων και κάθε λογής καθημερινών αντικειμένων.

    Αναπόσπαστο μέρος της ψηφιακής επικοινωνίας

    Η χρήση εικονιδίων ή αλλιώς “αυτοκόλλητων”, από πολλούς γνωστά στο σύνολο ως “Emoji”, έχει γενικά ανοδική τάση. Η εφαρμογή μηνυμάτων WhatsApp προσφέρει πάνω από 3.600, αλλά είναι συγκεκριμένα εκείνα που κερδίζουν τις πρώτες θέσεις στην συχνότητα των χρηστών. Πέρυσι το πρόσωπο με δάκρυα χαράς ήταν το πιο χρησιμοποιημένο emoji παγκοσμίως, ακολουθούμενο από την κόκκινη καρδιά. Στην πρώτη δεκάδα βρίσκονται επίσης οι αντίχειρες προς τα πάνω, το χαμογελαστό πρόσωπο κι εκείνο που στέλνει φιλιά, καθώς και το κίτρινο πρόσωπο που γελάει.

    Έρευνες δείχνουν ότι περίπου το 80% των Γερμανών χρησιμοποιεί σε τακτική βάση emoji για τα μηνύματά τους μέσω της εφαρμογής μηνυμάτων Messenger. Εντυπωσιακό μάλιστα είναι το γεγονός πως η πλειοψηφία των νεότερων επαγγελματιών θεωρεί τα emoji κατάλληλα και για επικοινωνία στο εργασιακό περιβάλλον.

    Πώς όμως η τάση αυτή επηρεάζει την επικοινωνία μας συνολικά όταν οι λέξεις και τα συναισθήματα αναπαριστώνται όλο και περισσότερο σε εικονογράμματα; Οι περισσότεροι ειδικοί θεωρούν πως δεν μπορεί να δημιουργηθεί μία νέα γλώσσα, αλλά αποτελούν ένα συμπλήρωμα της υπάρχουσας. Οι γλωσσολόγοι Μίχαελ Βάισβένγκερ και Στέφεν Πάππερτ από το Πανεπιστήμιο του Ντούισμπουργκ θεωρούν πως «τα emoji επιτρέπουν την πραγματοποίηση λειτουργιών που εκφράζουμε σε διαπροσωπικές συναντήσεις, αλλά δεν είναι δυνατόν να συμβούν μέσω της ψηφιακής επικοινωνίας».

    Τα χαμογελαστά πρόσωπα επομένως, είτε καρδιές είτε άλλες μικρές εικόνες, αποτελούν μια προσπάθεια έκφρασης συναισθημάτων, όπως και της σχέσης μεταξύ των συνομιλητών. Κατά ειρωνικό τρόπο αυτή η εξέλιξη είναι αποκρουστική για τον εφευρέτη του. «Μισώ αυτά τα κινούμενα γραφικά που μερικές εταιρείες απλά δημιουργούν. Αυτό καταστρέφει όλη τη διασκέδαση», είχε εκμυστηρευτεί κάποτε ο Φάλμαν σε μια συνέντευξη στο περιοδικό DER SPIEGEL. Ο ίδιος συνεχίζει να χρησιμοποιεί μόνο -και αν- τους χαρακτήρες που ο ίδιος δημιούργησε.

    Πηγή: DW - In.gr - Photo by Kathyryn Tripp on Unsplash

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Marma Touch