Σάββατο, 12 Οκτωβρίου 2019 15:28

Η συνδρομή στο YouTube για να μην έχουμε παύσεις και διαφημίσεις

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Από τον Ιούλιο του 2019 η δημοφιλής υπηρεσία streaming μουσικής που κερδίζει όλο και περισσότερους οπαδούς, το Spotify, απέκτησε έναν ανταγωνιστή.

Το YouTube Music ήρθε και στην Ελλάδα, μετά από επίσημη ανακοίνωση που έκανε η εταιρεία. Σε εκείνη την ανακοίνωση αναφερόταν ότι η νέα υπηρεσία ήρθε να πλαισιώσει το YouTube. Οι υπεύθυνοι του κολοσσού όμως θέλουν να χτυπήσουν την αγορά της μουσικής online αλλά και να τεστάρει το αγοραστικό κοινό για το πώς θα έβλεπαν μία ενδεχομένη μετατροπή της πλατφόρμας σε συνδρομητική.

Στις πρώτες ανακοινώσεις που είχαν γίνει για το YouTube Music η τιμή ήταν 9,05 ευρώ το μήνα ενώ τώρα οι χρήστες μπορούν να το αποκτήσουν με συνδρομή 6,99 ευρώ το μήνα. Όπως φαίνεται και στην αρμόδια σελίδα του YouTube η μηνιαία συνδρομή μπορεί να γίνει συνεχόμενη με πάγια εντολή και να ακυρωθεί οποιαδήποτε στιγμή. Οι χρήστες θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία για ένα μήνα δωρεάν. Η διαδικασία προσομοιάζει αρκετά με εκείνη του Netflix.

Εκτός όμως από τις πάγιες χρεώσεις το YouTube έχει προβλέψει και μία λύση για φοιτητές καθώς και ένα οικογενειακό πακέτο. Οι πρώτοι μπορούν να έχουν την υπηρεσία με 3,49 ευρώ το μήνα ενώ οι δεύτεροι με 10,99 ευρώ.

Τα χαρακτηριστικά της νέας υπηρεσίας και η απόλαυση μουσικής χωρίς διακοπές και διαφημίσεις

Όπως ανακοινώθηκε, ανεξάρτητα από το αν θέλει κάποιος να ακούσει, να δει ή να ανακαλύψει - τώρα, όλοι οι τρόποι με τους οποίους τον αγγίζει η μουσική, είναι συγκεντρωμένοι σε ένα σημείο, στο music.youtube.com.

Ειδικά, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το Youtube:

«Είναι ΟΛΑ εδώ. Όχι μόνο τα μουσικά βίντεο, αλλά και επίσημα άλμπουμ, singles, remixes, ζωντανές εμφανίσεις, covers και σπάνια μουσικά κομμάτια, που μπορείτε να βρείτε μόνο στο YouTube.

Προτάσεις ειδικά για τον καθένα. Η αρχική οθόνη προσαρμόζει το περιεχόμενο εξατομικευμένα, για να παρέχει προτάσεις με βάση προηγούμενες επιλογές των χρηστών. Τρέχετε στο διάδρομο του γυμναστηρίου; Χαλαρώνετε στο λεωφορείο ή στο μετρό; Η κατάλληλη μουσική για κάθε στιγμή είναι εδώ, επιλεγμένη ειδικά για σας.

Χιλιάδες playlists για κάθε είδος, διάθεση ή δραστηριότητα. Αυτό σημαίνει, ότι ανεξάρτητα από το είδος μουσικής που σας αρέσει, πού βρίσκεστε, τι κάνετε ή πώς είναι η διάθεσή σας, μπορείτε να βρείτε πολύ εύκολα την κατάλληλη λίστα μουσικής για τη συγκεκριμένη στιγμή.

Έξυπνη αναζήτηση για να βρείτε το τραγούδι που ψάχνετε, ακόμη και αν δεν θυμάστε τον τίτλο του. Μπορείτε επίσης να το ψάξετε με βάση τους στίχους, ακόμη κι αν δεν είναι σωστοί.

Τα πιο επίκαιρα βίντεο. Η υπηρεσία υπόσχεται να κρατά τον χρήστη πάντα ενήμερο με τις τελευταίες μεγάλες επιτυχίες. Τα πιο επίκαιρα βίντεο του κόσμου, παρουσιάζονται στην ειδική Hotlist οθόνη.

Δεν έχετε internet; Κανένα πρόβλημα. Μπορείτε να αποκτήστε το YouTube Music Premium, για να ακούτε μουσική χωρίς διαφημίσεις, είτε χρησιμοποιώντας παράλληλα και άλλες εφαρμογές (background listening) είτε στο δρόμο, κάνοντας download. Επιπλέον, το σύστημα Offline Mixtape θα κατεβάζει αυτόματα τα τραγούδια που λατρεύετε, σε περίπτωση που ξεχάσετε να το κάνετε εσείς».

Πηγή: Newsbeast.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 12 Οκτωβρίου 2019 19:29

Σχετικά Άρθρα

  • Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Γιατί Snapchat, TikTok και YouTube μπήκαν στο στόχαστρό της
    Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Γιατί Snapchat, TikTok και YouTube μπήκαν στο στόχαστρό της

    Τα αιτήματα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής προς το Snapchat, το TikTok και το YouTube υποβλήθηκαν στο πλαίσιο του νόμου για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA).

    Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζήτησε, την Τετάρτη (2/10), πληροφορίες από το YouTube, το Snapchat και το TikTok σχετικά με τις παραμέτρους που χρησιμοποιούν οι αλγόριθμοί τους για να προτείνουν περιεχόμενο στους χρήστες και τον ρόλο τους στην ενίσχυση ορισμένων συστημικών κινδύνων, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που σχετίζονται με τις εκλογές, την ψυχική υγεία και την προστασία των ανηλίκων.

    Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Reuters, τα αιτήματα που υποβλήθηκαν στο πλαίσιο του νόμου για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA), «αφορούν επίσης στα μέτρα των πλατφορμών για τον μετριασμό της πιθανής επιρροής των συστημάτων σύστασής τους στη διάδοση παράνομου περιεχομένου, όπως η προώθηση παράνομων ουσιών και η ρητορική μίσους, ανέφερε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σε ανακοίνωσή της.

    Ακόμα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δήλωσε ότι ζήτησε πρόσθετες πληροφορίες από το TikTok σχετικά με τα μέτρα που έχει λάβει η εταιρεία για να εμποδίσει τους κακούς παράγοντες, προκειμένου να χειραγωγήσουν την εφαρμογή, με στόχο να μειώσει τους κινδύνους που σχετίζονται με τις εκλογές και τον πολιτικό διάλογο.

    Οι εταιρείες τεχνολογίας πρέπει να παράσχουν τις ζητούμενες πληροφορίες έως τις 15 Νοεμβρίου, δήλωσε η Ε.Ε., και στη συνέχεια η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα αποφασίσει για τα επόμενα βήματα, τα οποία θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν πρόστιμα.

    Επισημαίνεται ότι η Ε.Ε. έχει ανοίξει στο παρελθόν διαδικασίες μη συμμόρφωσης στο πλαίσιο του DSA, ο οποίος απαιτεί από τις εταιρείες τεχνολογίας να κάνουν περισσότερα για την αντιμετώπιση του παράνομου και επιβλαβούς περιεχομένου στις πλατφόρμες τους, όπως είναι το Facebook και το Instagram της Meta, η AliExpress και το TikTok.

    Πηγή: iEidiseis.gr

  • YouTube: Ποιο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του Twitter αντιγράφει
    YouTube: Ποιο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του Twitter αντιγράφει

    Αυτή η λειτουργία δοκιμαζόταν ήδη από το Twitter πριν το εξαγοράσει ο Έλον Μασκ και το μετατρέψει σε Χ.

    Από τότε που ο Έλον Μασκ αγόρασε το Twitter, δηλαδή από το 2022, και το μετέτρεψε σε X, χαλάρωσε τους κανόνες έκφρασης και απέλυσε πολλούς από τους ανθρώπους που ήταν υπεύθυνοι για την επιβολή τους. Ωστόσο, έχει υιοθετήσει μια ιδέα για τον έλεγχο του περιεχομένου που προϋπήρχε: Μία λειτουργία που ονομάζεται Community Notes (Κοινοτικές Σημειώσεις), η οποία επιστρατεύει τους χρήστες για να ελέγξουν τα γεγονότα και να προσθέσουν περιεχόμενο σε δυνητικά παραπλανητικές αναρτήσεις.

    Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει η Washington Post, όταν ένας χρήστης προτείνει μία κοινοτική σημείωση, ζητείται από άλλους χρήστες να εξετάσουν τη χρησιμότητα της σημείωσης πριν αυτή δημοσιευτεί. Εάν υπάρχει ευρεία συμφωνία ότι η σημείωση αυτή είναι χρήσιμη, τότε εμφανίζεται κάτω από την εν λόγω ανάρτηση για να τη δουν όλοι οι χρήστες του X. Η λειτουργία αυτή έχει οδηγήσει στη δημόσια διάψευση αναρτήσεων από χρήστες που κυμαίνονται από απατεώνες κρυπτονομισμάτων μέχρι τον Πρόεδρο των ΗΠΑ, Τζο Μπάιντεν – και σε αρκετές περιπτώσεις αφορά και στον ίδιο τον Έλον Μασκ.

    Ο ειδικός αλγόριθμος για τις κοινοτικές σημειώσεις

    Η ιδέα των κοινοτικών σημειώσεων εξαπλώνεται τώρα. Αυτήν την εβδομάδα, το YouTube της Google άρχισε να δοκιμάζει μία παρόμοια λειτουργία που δεν έχει ακόμη κατονομαστεί, προσκαλώντας μία ομάδα χρηστών να αρχίσει να προτείνει σημειώσεις που προσθέτουν περιεχόμενο στα βίντεο των άλλων. Τα παραδείγματα περιλαμβάνουν «σημειώσεις που διευκρινίζουν πότε ένα τραγούδι προορίζεται να είναι παρωδία, επισημαίνουν πότε είναι διαθέσιμη μία νέα έκδοση ενός προϊόντος που εξετάζεται ή ενημερώνουν τους θεατές όταν παλαιότερο υλικό παρουσιάζεται λανθασμένα ως ένα τρέχον γεγονός», ανέφερε η Google σε σχετική ανάρτηση στο blog της.

    Όπως και το X, έτσι και το YouTube δήλωσε ότι θα χρησιμοποιήσει ένα ειδικό είδος συστήματος κατάταξης για να αποφασίσει ποιες προτεινόμενες σημειώσεις αξίζουν να προωθηθούν. Τα συστήματα αυτά έχουν σχεδιαστεί για να δίνουν προτεραιότητα σε ιδέες, οι οποίες απευθύνονται σε ένα ευρύ φάσμα ανθρώπων και όχι μόνο σε εκείνους που βρίσκονται στη μία πλευρά ενός ζητήματος. Αυτό το χαρακτηριστικό σημαίνει ότι ένα σημείωμα ή ένας έλεγχος γεγονότων πρέπει να έχει την έγκριση χρηστών που έχουν διαφωνήσει στο παρελθόν μεταξύ τους για να εμφανιστεί στον ιστότοπο. Ο μηχανισμός αυτός βοήθησε τις κοινοτικές σημειώσεις να μην καταληφθούν είτε από τη Δεξιά είτε από την Αριστερά, αν και μπορεί να υπάρχουν ακόμη τρόποι να τον εκμεταλλευτούν.

    Είναι φθηνότερο από την πρόσληψη επαγγελματιών για τον έλεγχο των γεγονότων και σχετικά εύκολο να επεκταθεί όταν το σύστημα είναι έτοιμο. Ίσως το πιο σημαντικό, απομακρύνει την εταιρεία από τον αμφιλεγόμενο ρόλο της άμεσης διαιτησίας για το ποια είναι η αλήθεια. Στην περίπτωση του YouTube, η εκπρόσωπος, Έλενα Ερνάντεζ, δήλωσε ότι οι σημειώσεις προορίζονται να «χτίσουν» πάνω σε άλλες μορφές πλαισίου που η εταιρεία προσθέτει ήδη σε ορισμένα βίντεο, όπως είναι οι πίνακες πληροφοριών που παραπέμπουν σε αξιόπιστες πηγές για αμφιλεγόμενα θέματα.

    «Μία από τις προκλήσεις που αντιμετωπίσαμε είναι πώς να αυξήσουμε το πλαίσιο τρίτων σε ένα βίντεο με τρόπο που να είναι συγκεκριμένος, λεπτομερής και επίκαιρος για το ίδιο το βίντεο και να μπορεί να γίνει σε κλίμακα σε όλη την τεράστια ποικιλία περιεχομένου στο YouTube», δήλωσε η εκπρόσωπος της Google, προσθέτοντας το εξής: «Δοκιμάζουμε τις σημειώσεις ως ένα χαρακτηριστικό που μπορεί να βοηθήσει στην αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος».

    «Θύμα» των κοινοτικών σημειώσεων και ο Έλον Μασκ

    Ο Κιθ Κόουλμαν, αντιπρόεδρος προϊόντων της X, βοήθησε να τεθεί επικεφαλής του αρχικού έργου των κοινοτικών σημειώσεων, που ονομαζόταν Birdwatch στο Twitter πριν το αγοράσει ο Έλον Μασκ. Μάλιστα, είπε ότι η κίνηση του YouTube να δοκιμάσει μία παρόμοια λειτουργία είναι «απόδειξη της δύναμης της προσέγγισης Community Notes που δίνει φωνή στους ανθρώπους». Ακόμα, ο ίδιος επικαλέστηκε έρευνα που διαπίστωσε ότι οι κοινοτικές σημειώσεις μειώνουν τη διάδοση της παραπληροφόρησης στο X, συχνά προτρέποντας το άτομο που έγραψε την παραπλανητική ανάρτηση, να τη διαγράψει. Ενώ ο παραδοσιακός έλεγχος των γεγονότων είναι συχνά «πολωτικός», όπως πρόσθεσε, «μία πρόσφατη μελέτη διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι από όλο το πολιτικό φάσμα αξιολόγησαν τις κοινοτικές σημειώσεις ως πιο αξιόπιστες από μια απλή σημαία παραπληροφόρησης».

    Πάντως, τον Οκτώβριο, ο Έλον Μασκ ανακοίνωσε ότι οι δημιουργοί που έχουν μία ανάρτηση διορθωμένη από τις κοινοτικές σημειώσεις δεν θα μπορούν να κερδίζουν χρήματα από την εν λόγω δημοσίευση στο Χ. Αυτό δεν θα ισχύει προς το παρόν στο YouTube, καθώς σχεδιάζει να πειραματιστεί με τη λειτουργία σημειώσεων πριν αποφασίσει αν θα την αναπτύξει ευρύτερα.

    Η αυστηρή διαδικασία αναθεώρησης των κοινοτικών σημειώσεων σημαίνει ότι συχνά εμφανίζονται σε μία ανάρτηση μόνο αφού αυτή έχει φτάσει σε ένα ευρύ κοινό, αμβλύνοντας τον αντίκτυπό τους. Ενώ το X ανέφερε ότι εμφάνισε σχεδόν 30.000 σημειώσεις τους πρώτους τέσσερις μήνες του τρέχοντος έτους, αυτό αντιπροσωπεύει πιθανότατα ελάχιστες αναρτήσεις σε σχέση με όλες τις παραπλανητικές δημοσιεύσεις που κυκλοφορούν στην πλατφόρμα. Επισημαίνεται ότι, το περασμένο φθινόπωρο, μία ανάλυση της NewsGuard σε 250 ευρέως προβαλλόμενες αναρτήσεις του X που προωθούσαν την παραπληροφόρηση σχετικά με τον πόλεμο Ισραήλ – Γάζας, διαπίστωσε ότι μόλις το 32% είχαν επισημανθεί από τις κοινοτικές σημειώσεις.

    Υπενθυμίζεται ότι, τον περασμένο Δεκέμβριο, αφού μία από τις αναρτήσεις του επισημάνθηκε με κοινοτική σημείωση, ο Έλον Μασκ ισχυρίστηκε ότι «κρατικοί φορείς εκμεταλλεύονται το σύστημα».

    Twitter, Έλον Μασκ, Community Notes, Κοινοτικές Σημειώσεις

    Πηγή: iEidiseis.gr
  • Πώς το TikTok απειλεί την ηγεμονία του YouΤube
    Πώς το TikTok απειλεί την ηγεμονία του YouΤube

    Το TikTok πειραματίζεται με βίντεο διάρκειας 60 λεπτών.

    Για την παροχή της δυνατότητας παρακολούθησης βίντεο διάρκειας 60 λεπτών στο TikTok για ορισμένους χρήστες, έγραψε δημόσια για πρώτη φορά ο συντάκτης ενημερωτικών δελτίων για την τεχνολογία. Το ΤikTok το επιβεβαίωσε στο TechCrunch την προηγούμενη Πέμπτη.

    Δεν είναι σαφές σε ποιες περιοχές είναι διαθέσιμη η ενημέρωση και εάν και πότε θα είναι προσβάσιμη σε περισσότερους χρήστες. Η εταιρεία ενημέρωσε το TechCrunch ότι δεν σκοπεύει να αναπτύξει άμεσα τη λειτουργία μεταφόρτωσης 60 λεπτών ευρέως.

    Όπως επισημαίνει το Business Insider αυτή είναι η πιο πρόσφατη προσπάθεια της κινεζικής πλατφόρμας να διευρύνει τα προϊόντα που προσφέρει, με φόντο την επιβράδυνση του ρυθμού αύξησης των χρηστών.

    Όταν πρωτοκυκλοφόρησε, η πλατφόρμα επέτρεπε στους δημιουργούς να δημοσιεύουν μόνο βίντεο 60 δευτερολέπτων. Το όριο είναι πλέον 10 λεπτά για όλους τους χρήστες και 15 για ορισμένους δημιουργούς. Οι ανταγωνιστές του TikTok, Instagram Reels και YouTube Shorts προσφέρουν παρόμοια διάρκεια μεταφόρτωσης.

    Με τη δυνατότητα ανάρτησης 60λεπτων βίντεο, το TikTok μπαίνει στην ίδια κατηγορία βάρους με το YouTube.

    Η δυνατότητα μεγαλύτερης διάρκειας βίντεο μπορεί επίσης να απειλήσει υπηρεσίες ροής όπως το Netflix, το Hulu και το Disney+.

    Θα επέτρεπε στους δημιουργούς περιεχομένου να ανεβάζουν βίντεο που απαιτούν μεγαλύτερη διάρκεια, όπως αναλυτικά μαθήματα ή πανεπιστημιακά και οικογενειακά vlogs τα οποία είναι δημοφιλή στο YouTube.

    Crash test

    Το YouTube ξεπερνά το TikTok όσον αφορά τoν αριθμό των συνολικών χρηστών στις ΗΠΑ. Πάνω από το 80% των ενηλίκων των ΗΠΑ είπαν στο Pew Research Center πέρυσι ότι είχαν χρησιμοποιήσει το YouTube, ενώ το 33% είχε χρησιμοποιήσει το TikTok.

    Οι χρήστες της πλατφόρμας σύντομης μορφής είναι νέοι: το 62% των ατόμων ηλικίας 18 έως 29 ετών είπαν στην Pew ότι χρησιμοποιούν το TikTok και το 93% των χρηστών στην ίδια ηλικιακή ομάδα χρησιμοποιεί το YouTube.

    Αλλά το TikTok προηγείται του YouTube στον ημερήσιο χρόνο παρακολούθησης: Πέρυσι, η αδελφή εταιρεία eMarketer του Business Insider προέβλεψε ότι το 2024 οι ενήλικες χρήστες TikTok κατά μέσο όρο θα έφταναν τα 55 λεπτά την ημέρα στην πλατφόρμα — πέντε λεπτά περισσότερα από τον μέσο όρο του YouTube.

    «Λόγω του πιο σύντομου περιεχομένου του TikTok, η πλατφόρμα κινδυνεύει να ανακαλύψουν οι χρήστες αποσπασματικά περιεχόμενο και να αφήσουν την πλατφόρμα για να παρακολουθήσουν την πλήρη έκδοση στο YouTube», έγραψε η αναλύτρια του eMarketer Sara Lebow τον Δεκέμβριο. «Η αύξηση της διάρκειας του βίντεο θα μπορούσε να αποτρέψει έναν χρήστη από το να παρακολουθήσει το μισό βίντεο στο TikTok και να ολοκληρώσει την παρακολούθηση στο YouTube».

    Το TikTok διαθέτει μια τεράστια βιβλιοθήκη με ανεπίσημες αναρτήσεις σύντομων αποσπασμάτων από δημοφιλείς τηλεοπτικές εκπομπές και ταινίες, τα οποία συγκεντρώνουν τεράστιο ενδιαφέρον για να δουν ολόκληρη την εκπομπή.

    Η πρόσβαση σε μεγαλύτερα βίντεο εκπομπών μπορεί να κάνει αυτή τη δραστηριότητα πιο διαδεδομένη.

    Η δυνατότητα μεγαλύτερης διάρκειας βίντεο μπορεί επίσης να απειλήσει υπηρεσίες ροής όπως το Netflix, το Hulu και το Disney+.

    Τα τηλεοπτικά δίκτυα κάνουν χρήση και του TikTok. Πέρυσι, η πλατφόρμα ροής Peacock ανέβασε ένα πιλοτικό επεισόδιο της κωμικής εκπομπής “Killing It” στο TikTok. Το επεισόδιο, το οποίο ανέβηκε σε πέντε μέρη, έλαβε εκατομμύρια προβολές.

    Η μεγαλύτερη διάρκεια βίντεο θα σήμαινε ότι τα επεισόδια μπορούν να μεταφορτωθούν με μία κίνηση και ότι η τηλεθέαση μπορεί να μετατοπιστεί από τις υπηρεσίες ροής στο TikTok.

    Πηγή: OT.gr - In.gr

  • Σαν σήμερα πριν 19 χρόνια ανέβηκε το πρώτο βίντεο στο YouTube!
    Σαν σήμερα πριν 19 χρόνια ανέβηκε το πρώτο βίντεο στο YouTube!

    Ήταν πριν από είκοσι περίπου χρόνια όταν το πρώτο βίντεο αναρτήθηκε στην πλατφόρμα του YouTube. Συγκεκριμένα, στις 23 Απριλίου του 2005 ο Jawed Karim, ανέβασε το βίντεο που έγινε γνωστό ως «Me at the Zoo». Εκείνη την ημέρα κανείς όμως δεν μπορούσε να προβλέψει πως τα επόμενα χρόνια το YouTube θα γινόταν η πιο διάσημη πλατφόρμα του κόσμου.

    «Είμαστε μπροστά από του ελέφαντες. Το ωραίο με αυτούς τους τύπους είναι ότι έχουν πολύ, πολύ, πολύ μακριές προβοσκίδες, και αυτό είναι, αυτό είναι ωραίο», έλεγε ο Karim, ένας από τους δημιουργούς του YouTube.

    Δείτε το βίντεο

    Η έμπνευση για το YouTube, σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, ήρθε για πρώτη φορά από το περιστατικό με τη Janet Jackson στον τελικό του Super Bowl το 2004, όταν είχε εμφανιστεί το στήθος της τη στιγμή που ήταν στη σκηνή, αλλά και αργότερα από το τσουνάμι στον Ινδικό Ωκεανό επίσης το 2004.

    Σήμερα, εν έτει 2024, 19 χρόνια μετά, το πρώτο βίντεο του YouTube έχει πλέον 317 εκατομμύρια προβολές και διάρκεια 19 δευτερολέπτων.

    Πηγή: Ethnos.gr
  • Ελον Μασκ: Σχεδιάζει να λανσάρει εφαρμογή για να ανταγωνιστεί το You Tube
    Ελον Μασκ: Σχεδιάζει να λανσάρει εφαρμογή για να ανταγωνιστεί το You Tube

    Η X του Eλον Μασκ σχεδιάζει να λανσάρει μια τηλεοπτική εφαρμογή για τις έξυπνες τηλεοράσεις της Amazon και της Samsung την επόμενη εβδομάδα, ανέφερε το Fortune, επικαλούμενο άτομο που εργάζεται στην εταιρεία κοινωνικών μέσων.

    Ο Μασκ στοχεύει να ενθαρρύνει τους χρήστες του Χ να παρακολουθούν μεγάλα βίντεο σε μεγαλύτερη οθόνη και έχει θέσει ως στόχο να ανταγωνιστεί το YouTube, δήλωσε το άτομο. Η νέα εφαρμογή μοιάζει «πανομοιότυπη» με την τηλεοπτική εφαρμογή του YouTube, πρόσθεσε το άτομο.

    Η πλατφόρμα ζωντανής ροής Twitch, η εφαρμογή κρυπτογραφημένων μηνυμάτων Signal και το φόρουμ κοινωνικών μέσων Reddit είναι μερικές από τις άλλες υπηρεσίες που ο Μασκ στοχεύει να ανταγωνιστεί, σύμφωνα με το Fortune.

    Πηγή: Ιefimerida.gr

  • Το κανάλι του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. στο youtube:  Η εφαρμογή AgriSnap– GR παρέχει πληροφορίες για την εφαρμογή της νέας ΚΑΠ
    Το κανάλι του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. στο youtube:  Η εφαρμογή AgriSnap– GR παρέχει πληροφορίες για την εφαρμογή της νέας ΚΑΠ

    Με γνώμονα την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη παροχή βοήθειας προς τους δικαιούχους παραγωγούς, προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις αλλαγές που έχει επιφέρει η νέα Κοινή Αγροτική Πολιτική, η Διεύθυνση Τεχνικών Ελέγχων του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. προχώρησε στη δημιουργία βοηθητικού υλικού με τη μορφή βίντεο. Θα προβεί δε σε άμεση ενημέρωση των Κέντρων Υποδοχής Δηλώσεων (ΚΥΔ) και των παραγωγών για την νέα αυτή δυνατότητα ενημέρωσής τους.

    Στο πλαίσιο των ελέγχων με παρακολούθηση (monitoring), είναι υποχρεωτική η αποστολή αποδεικτικών στοιχείων από τους ίδιους τους δικαιούχους φωτογραφιών με γεωσήμανση με τη χρήση της εφαρμογή AgriSnap – GR.

    Σας ενημερώνουμε ότι, από σήμερα, 01/03/2024 ο Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. έχει επίσημο κανάλι στο ΥouΤube, στο οποίο έχουν αναρτηθεί τα πρώτα δύο βίντεο με αναλυτικές οδηγίες που αφορούν στην εγκατάσταση και παρουσίαση της εφαρμογής AGRISNAP-GR, η οποία χρησιμοποιείται για το σκοπό αυτό. Αναμένεται η ανάρτηση και άλλου οπτικοακουστικού σχετικού υλικού που αφορούν στη λήψη και αποστολή φωτογραφιών με γεωσήμανση.

    Το επίσημο κανάλι είναι: www.youtube.com/@opekepe.greece

    (Δελτίο Τύπου)

  • Βασανισμοί ΑμεΑ στο ελληνικό YouTube: Όταν γνωστός YouTuber αποκάλυπτε το θέμα πριν από έναν χρόνο
    Βασανισμοί ΑμεΑ στο ελληνικό YouTube: Όταν γνωστός YouTuber αποκάλυπτε το θέμα πριν από έναν χρόνο

    Θυμίζει επεισόδιο της δυστοπικής σειράς Black Mirror, όμως είναι το ελληνικό Διαδίκτυο. Τις τελευταίες εβδομάδες έγινε γνωστή η υπόθεση YouTuber ο οποίος μετέδιδε σε ζωντανή μετάδοση στο κανάλι του ξυλοδαρμούς, σεξουαλική κακοποίηση και βασανισμούς ΑμεΑ με σκοπό το κέρδος. Τα στοιχεία που έρχονται στο φως μετά τη σύλληψη του 42χρονου στο Κερατσίνι προκαλούν φρίκη και αποτροπιασμό για τη νοσηρή δράση του στο διαδίκτυο, όπου επιδιδόταν σε βασανιστήρια ενάντια σε άτομα με αναπηρία, τα οποία μετέδιδε ζωντανά και επί πληρωμή μέσα από πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Ο δράστης, ο οποίος για χρόνια είναι δημοφιλής στις πλατφόρμες live streaming κακοποιεί συστηματικά για χρόνια τα άτομα αυτά σε η με χιλιάδες θεατές να παρακολουθούν και με ορισμένους εξ΄αυτών να πληρώνουν για το εξευτελιστικό θέαμα που τους προσφέρει.

    Οι κτηνώδεις πράξεις του 42χρονου έγιναν αντιληπτές από τις Αρχές όταν ένα από τα βίντεο της φρίκης έπεσαν στα χέρια αστυνομικού, ο οποίος ενημέρωσε την ΕΛ.ΑΣ. Σημειώνεται πως ο 42χρονος συνελήφθη την προηγούμενη Παρασκευή, επ αυτοφόρω στο σπίτι του, την ώρα που έκανε ζωντανή μετάδοση. Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για πρόκληση σωματικών βλαβών, εξύβριση και μαστροπεία, εγκλήματα που τελέστηκαν με ρατσιστικά χαρακτηριστικά καθώς και παράβαση του νόμου περί όπλων.

    Πώς φτάσαμε στον 42χρονο

    Ως εμπνευστής φωτογραφίζεται ΥοuΤuber που είναι γνωστός και ως «Αρχηγός». Έχει χιλιάδες followers που τους αποκαλεί «Army», δηλαδή «στρατό», ενώ στο παρελθόν μητέρα είχε κάνει αναφορά για ξυλοδαρμό του παιδιού της.

    O 42χρονος αρχικά εμφανιζόταν σαν μέλος του stream, δηλαδή μέλος της παρέας στη συνέχεια, οταν είδε ότι οι προσβολές και οι συμπεριφορές ξέφυγαν από τα όρια όπως έκρινε ο ίδιος, ως οργανωμένος οπαδός ομάδας, αποφάσισε μαζί με άλλα άτομα -σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά στο διαδίκτυο- να προχωρήσει στον ξυλοδαρμό του επονομαζόμενου "Αρχηγού" επισκεπτόμενος το σπίτι του. Στη συνέχεια, μετέφερε όλα τα προηγούμενα μέλη της συγκεκριμένης ομάδας στο δικό του σπίτι ξεκινώντας το δικό του stream.

    Καταγγελίες για φοροδιαφυγή εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ

    Πρώην μέλος της συγκεκριμένης παρέας, ο οποίος δέχτηκε στο παρελθόν επίθεση από τον 42χρονο αναφέρει σε βίντεο που ανήρτησε ο ίδιος στο Ιnstagram ότι ο streamer με το όνομα «Αρχηγός» ήταν ένοχος για φοροδιαφυγή ύψους 700 χιλιάδων ευρώ. Αξίζει να προστεθεί στο παραπάνω ότι και ο ίδιος ο streamer (Αρχηγός) είχε δηλώσει ότι θεωρεί ότι τα χρήματα τα οποία κρατάει από τις δωρεές στο YouTube είναι υπεραρκετά και αρνείται να πληρώσει οποιονδήποτε φόρο.

    Αναφορές για Discord, χιλιάδες ευρώ και σεξουαλικές πράξεις

    Yπάρχει πληροφορία ότι μετά το τέλος του stream είτε αυτό πραγματοποιούνταν στο Twitch είτε στο YouTube, υπήρχε η επιλογή σε συγκεκριμένα μέλη του Discord (πλατφόρμα VoIP ανταλλαγής μηνυμάτων και ψηφιακής διανομής που έχει σχεδιαστεί για τη δημιουργία κοινοτήτων) να κάνουν δωρεές από δεκάδες έως χιλιάδες ευρώ και να ζητήσουν να γίνουν live συγκεκριμένες ενέργειες. Ανάμεσα στις ενέργειες αυτές ήταν και σεξουαλικές πράξεις, βίντεο τα οποία είναι προσφάσιμα σε γνωστό πορνογραφικό φόρουμ. Συγκεκριμένα, με τη δωρεά ενός Χ ποσού είχε ζητηθεί να πραγματοποιήσει σεξουαλική ενέργεια κοπέλα της συγκεκριμένης παρέας, η οποία πολύ πιθανό να είναι ανήλικη. Οι διωκτικές αρχές καλούνται να ελέγξουν και την κατηγορία της μαστροπείας.

    Ο ΥouTuber που αποκάλυπτε τι συνέβαινε πριν από έναν χρόνο

    «Έχει ξεκινήσει πριν από ενάμισι με δύο χρόνια, στα τέλη του 2021, όταν άρχισα να καταγγέλλω και στην αστυνομία και σε οποιανδήποτε δημόσιο φορέα και τον Λευτέρη και τον "Αρχηγό". Να ξέρετε όμως ότι πίσω από τον Λευτέρη και τον "Αρχηγό" υπάρχουν άλλα 20 άτομα. Όταν καταγγέλθηκαν όλα αυτά η αστυνομία πολλές φορές με έδιωξε. Αρκετές φορές κάλεσα την αστυνομία γιατί είχαν έρθει σπίτι μου, μου σπάσανε το μαγαζί μου και το αυτοκίνητό του. Συγκεκριμένα, είχα απευθυνθεί στο Α.Τ. Ηλιούπολης με την καταγγελία της κακοποίησης σε ΑμεΑ αρχικά και κατόπιν για κακοποίηση εναντίον και της οικογένειας μου. Τον Λευτέρη τον έχω καταγγείλει και για παιδοφιλία» σημείωσε, μιλώντας στο Mega, γυναίκα που είχε εντοπίσει τη δράση του 42χρονου.

    Ήταν όμως η μόνη που είχε εντοπίσει όσα φρικτά συνέβαιναν στο YouTube; Η απάντηση είναι αρνητική, καθώς εδώ και περισσότερο από έναν χρόνο, γνωστός YouTuber ο οποίος διαθέτει κανάλι στη δημοφιλή πλατφόρμα με το όνομα «Booyah TV» είχε αποκαλύψει τη φρικτή δράση του «Αρχηγού», καταγγέλοντας όσα συνέβαιναν:

    «Θέλουμε να πιστεύουμε για να νιώθουμε καλύτερα ότι είμαστε κατά του bullying, κατά του σεξισμού, κατά της κακομεταχείρισης σε άτομα με ειδικές ανάγκες και ταυτόχρονα μια λαοθάλασσα από τα νέα παιδιά αυτής της χώρας αποθεώνει αυτό το σκουπίδι [...] Ο Hayate (Αρχηγός) αποκαλεί σκουπίδια και ζώα το κοινό του όταν δεν του δίνουν χρήματα στα live του», έλεγε ο γνωστός YouTuber στο κανάλι του την 1η Οκτωβρίου 2022, δηλαδή περισσότερο από έναν χρόνο πριν. Και συνεχίζει ο Booyah: Ο Hayate για τους λίγους που δεν ξέρουν είναι ένας παλαίμαχος streamer, με μεγάλη επιτυχία. Και η μοναδική εκπομπή στο ελληνικό YouTube, η οποία είναι καθημερινή, για αυτό και έχει πετύχει κιόλας. Και αυτό είναι αξιοθαύμαστο. Θέλει κουράγιο να κάνεις κάθε μέρα content. Για αυτό σταμάτησε να παράγει περιεχόμενο εδώ και χρόνια. Κάνουν άλλοι content για αυτόν. Είναι ο μοναδικός δημιουργός που δεν είναι δημιουργός. [...] Πριν από αυτό έκανε πολύ διασκεδαστικά streams για το LoL community (σσ. Βιντεοπαιχνίδι στο διαδίκτυο). Σε αυτό το πλαίσιο, ο YouTuber αναφέρει ότι ο Hayate έδειχνε live τις ακραίες αντιδράσει του και τις εκρήξεις οργής που είχε όταν έχανε στο παιχνίδι, ενώ λίγο καιρό αργότερα αποκλείστηκε για πάντα απο το Twitch (πλατφόρμα παρόμοια με το YouTube αλλά για gamers) επειδή έβρισε και χτύπησε την κοπέλα του σε ένα Live.

    Στη συνέχεια αναφέρεται πώς ο Hayate ξεκίνησε να φέρνει άλλα άτομα στο stream για να “δημιουργούν” εκείνα περιεχόμενο αντί για τον ίδιο. «Βέβαια δεν έγιναν τυχαίες επιλογές. Για να πάρεις μεταγραφή στο team του Hayate πρέπει να είσαι ΑΜΕΑ» σημειώνει στο βίντεο απαντώντας σε όσους ισχυρίζονται ότι δεν πρέπει αυτά τα άτομα να είναι στο περιθώριο, ότι όσοι ασχολούνται με τα social media, μόλις αποκτήσουν λίγη αναγνωρισιμότητα, τρελαίνονται. «Πώς περιμένουμε στα αλήθεια να αντιμετωπίσουν την αναγνωρισιμότητα αυτά τα άτομα; Πολύ χειρότερα», σημειώνει χαρακτηριστικά. Το διαδίκτυο έχει αρκετά βίντεο με άτομα που αναγνωρίζουν όσους έχουν λάβει μέρος στα live του Hayate και τους κυνηγούν ή τους επιτίθενται, με αποτέλεσμα πολλές φορές να καταλήγουν στην φυλακή ή σε ψυχιατρικά ιδρύματα.

    Και συνεχίζει: «Αυτο ακριβώς είμαστε.Γιατί να κράξω τον “αρχηγό”; Για υποκρισία δεν μιλάμε. Ποιος θα του πει τι; Αφού μπορεί να εκθέτει τέτοια άτομα στο Ίντερνετ, γιατί να μην το κάνει; Αφού μπορεί να τους βάζει να κάνουν ότι γελοία πράξη θέλει, επειδή έχουν ανάγκη και δεν έχουν να φάνε, γιατί να μην το κάνει; Αφού μπορεί να βάζει ανήλικα κοριτσάκια να χορεύουν στην κάμερα, γιατί να μην το κάνει; Αφού μπορεί να πληρώνει 15χρονια κοριτσάκια για να φιλήσουν live μπροστά στην κάμερα αυτά τα παιδιά γιατί να μην το κάνει;»

    Και στη συνέχεια αναφέρεται το εξής: «Ο “αρχηγός” 30 χρονών πλήρωσε 10 ευρώ μια 15χρονη για να φιλήσει live στην κάμερα τον ΑΜΕΑ φίλο του και ο Σ. (ένα από τα ΑΜΕΑ άτομα που ήταν στο Live) της τα έκλεψε».

    Το βίντεο αναφέρει επίσης ότι ο συγκεκριμένος YouΤuber έχει Discord server, όπου διακινούνται όλες οι γυμνές φωτογραφίες των κοριτσιών και τα προσωπικά τους στοιχεία, ενώ σε πολλά του βίντεο βιαιοπραγεί εις βάρος αυτών των παιδιών.Αναφέρεται επίσης ότι ο Hayate χτύπησε ένα 14χρονο επειδή του πέταξε ένα δυναμιτάκι και του προκάλεσε διάσειση. Έπειτα, αναφέρεται ότι ο συγκεκριμένος YouTuber προσέγγιζε μέσω Instagram 14χρονα και 15χρονια κορίτσια, με το θέμα να έχει λάβει έκταση μετά τη δημοσιοποίηση μηνυμάτων που έστελνε.

    Ο Booyah καταγγέλει όλη την κοινότητα του YouTube για αδιαφορία και απάθεια, σημειώνοντας ότι και στο εξωτερικό υπάρχουν παρόμοια παραδείγματα και συμπεριφορές. «Αλλά στην Ελλάδα είναι λίγο άρρωστος ο τρόπος που γίνεται. Ένα άρρωστο παιχνίδι που οι "έχοντες" κάνουν μαριονέτες ανθρώπους με ανάγκη για χρήματα, τροφή, στέγη», σημειώνει.

    (Ενδεικτικά από το 37ο μέχρι το 55ο λεπτό)

    Πηγή: ethnos.gr

  • YouTube: Νέα προϊόντα τεχνητής νοημοσύνης για δημιουργούς βίντεο
    YouTube: Νέα προϊόντα τεχνητής νοημοσύνης για δημιουργούς βίντεο

    Η μητρική εταιρεία Alphabet προσπαθεί να ενσωματώσει τη δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη στα πιο σημαντικά προϊόντα και υπηρεσίες

    Το YouTube θα λανσάρει μια σειρά από λειτουργίες με τεχνητή νοημοσύνη για δημιουργούς, στο πλαίσιο της προσπάθεια της μητρικής εταιρείας Alphabet να ενσωματώσει τη δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη — τεχνολογία που μπορεί να δημιουργήσει και να συνθέσει κείμενο, εικόνες, μουσική και άλλα μέσα με απλές οδηγίες — στο πιο σημαντικά προϊόντα και υπηρεσίες.

    Μεταξύ των νέων προϊόντων που ανακοίνωσε το YouTube την Πέμπτη είναι ένα εργαλείο που ονομάζεται Dream Screen που χρησιμοποιεί δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη για να προσθέσει φόντο βίντεο ή εικόνας σε βίντεο σύντομης μορφής, τα οποία η εταιρεία ονομάζει Shorts. Ανήγγειλε επίσης νέα εργαλεία παραγωγής με δυνατότητα τεχνητής νοημοσύνης που θα βοηθήσουν στην επεξεργασία βίντεο τόσο μικρής όσο και μεγάλης μορφής στην πλατφόρμα της.

    «Αποκαλύπτουμε μια σειρά προϊόντων και λειτουργιών που θα επιτρέψουν στους ανθρώπους να ξεπεράσουν τα όρια της δημιουργικής έκφρασης», δήλωσε ο Toni Reid, αντιπρόεδρος του YouTube για τα προϊόντα της κοινότητας, σε ανάρτησή του την Πέμπτη. Η πλατφόρμα βίντεο που ανήκει στην Google ανακοίνωσε για πρώτη φορά ότι αναπτύσσει τα εργαλεία αυτά τον περασμένο Μάρτιο.

    Η Google δέχτηκε πιέσεις να δείξει αποτελέσματα και πρακτικές εφαρμογές για τα παραγωγικά προϊόντα τεχνητής νοημοσύνης της. Ορισμένοι επικριτές ήταν επιφυλακτικοί ότι η εταιρεία, η οποία εδώ και πολύ καιρό θεωρείται ηγέτης στην τεχνητή νοημοσύνη, υστερούσε απέναντι άλλες εταιρείες που έχουν πρωτοπορήσει, όπως η OpenAI ή η Microsoft και ότι τα προϊόντα που κυκλοφόρησε η Google δεν ήταν ακόμη έτοιμα για δημόσια κατανάλωση. Το ChatGPT του OpenAI και ένα νέο chatbot Bing από τη Microsoft – η οποία έχει επενδύσει 13 δισεκατομμύρια δολάρια στην OpenAI από το 2019 – έχουν γίνει εξαιρετικά δημοφιλή και έχουν κερδίσει το σχετικό κοινό.

    Τους τελευταίους μήνες, η Google κυκλοφόρησε τον δικό της ανταγωνιστή του ChatGPT, τον Bard, με μια σταθερή ροή ενημερώσεων για το προϊόν. Επίσης, έχει ενσωματώσει πειραματικά χαρακτηριστικά παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης στις πιο σημαντικές υπηρεσίες της, συμπεριλαμβανομένης της ναυαρχίδας μηχανής αναζήτησής της, σε αυτό που η εταιρεία αποκαλεί την πειραματική «εμπειρία δημιουργικής αναζήτησης». Το προϊόν δημιουργεί λεπτομερείς περιλήψεις με βάση τις πληροφορίες που λαμβάνονται από το διαδίκτυο και άλλες ψηφιακές πηγές ως απάντηση σε ερωτήματα αναζήτησης.

    Κερδίζει έδαφος

    Η ανακοίνωση των νέων χαρακτηριστικών έρχεται επίσης καθώς το YouTube βρίσκεται σε έντονο ανταγωνισμό με το TikTok της ByteDance και το Instagram Reels της Meta Platforms προκειμένου να κερδίσει μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά κάθετων βίντεο μικρής μορφής. Το YouTube ανακοίνωσε ότι πλέον βλέπει περισσότερες από 70 δισεκατομμύρια προβολές καθημερινά στα Shorts και τα νέα εργαλεία δημιουργίας τεχνητής νοημοσύνης φαίνεται να στοχεύουν στην προσέλκυση ακόμη περισσότερων χρηστών και δημιουργών και στην απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος έναντι των αντιπάλων του.

    Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης το YouTube Create, μια εφαρμογή για κινητά που στοχεύει να βοηθήσει τους δημιουργούς της πλατφόρμας να κάνουν την παραγωγή βίντεο πιο εύκολη. Η εφαρμογή περιλαμβάνει λειτουργίες με δυνατότητα τεχνητής νοημοσύνης, όπως επεξεργασία και περικοπή, αυτόματη δημιουργία υπότιτλων, δυνατότητες φωνής και πρόσβαση σε μια βιβλιοθήκη φίλτρων και μουσικής χωρίς δικαιώματα. Η εφαρμογή είναι προς το παρόν σε έκδοση beta στο Android σε “επιλεγμένες αγορές”, είπε η εταιρεία, και θα είναι δωρεάν.

    Πέρα από δημιουργικά εργαλεία, το YouTube θα παρέχει επίσης στους δημιουργούς περισσότερα εργαλεία για να λάβουν πληροφορίες που βασίζονται σε AI, να βοηθήσουν στην αυτόματη μεταγλώττιση των βίντεο και να βοηθήσουν στην εύρεση μουσικής και soundtrack για βίντεο.

    Πηγή: ΟΤ - In.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο