Κυριακή, 29 Μαρτίου 2020 15:22

Το μεγαλύτερο πράγμα που μπορείς να δεις από την οθόνη σου

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Μένουμε σπίτι για να προστατευτούμε από τον κορονοϊό και η ανία μάς χτυπά συχνά την πόρτα.

Κι ενώ όλοι μας έχουμε τους τρόπους μας να σκοτώνουμε την ώρα, οι ψηφιακές γυροβολιές παραμένουν ίσως ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορείς να κάνεις όταν απαγορεύονται τα ταξίδια.

Τι θα λέγατε λοιπόν για μια ξενάγηση στο Σινικό Τείχος από την ασφάλεια του σπιτιού μας;

Όχι, τα 8.000 χιλιόμετρα του τείχους δεν θα τα δεις, θα περιηγηθείς όμως σε... 4.800 από αυτά, περνώντας με ενδιαφέρον την ώρα σου.

Και το στόμα στο πάτωμα!

Πηγή: Newsbeast.gr - Photo by Hanson Lu on Unsplash

Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 29 Μαρτίου 2020 22:52

Σχετικά Άρθρα

  • Ξεκίνησαν οι δωρεάν περιηγήσεις με σκάφη στη Λίμνη Κρεμαστών
    Ξεκίνησαν οι δωρεάν περιηγήσεις με σκάφη στη Λίμνη Κρεμαστών

    Ξεκίνησαν από την Τρίτη 8 Αυγούστου 2023 και θα διαρκέσουν 35 ημέρες, οι δωρεάν περιηγήσεις με σκάφη στην Λίμνη Κρεμαστών, στο πλαίσιο του Ολοκληρωμένου Σχεδίου δράσεων ανάδειξης, διαχείρισης και ανάπτυξης της ευρύτερης περιοχής της Λίμνης των Κρεμαστών, βάσει Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και των Δήμων Καρπενησίου, Αγράφων, Αγρινίου και Αμφιλοχίας.

    Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ξεκινάει η δρομολόγηση δωρεάν περιηγήσεων με τουριστικά σκάφη στη Λίμνη Κρεμαστών, δράση που στοχεύει στην ανάπτυξη του τομέα του τουρισμού και αναψυχής ήπιας μορφής, αξιοποιώντας και προβάλλοντας τους περιβαλλοντικούς πόρους της λίμνης Κρεμαστών και των ευρύτερων παραλίμνιων περιοχών.

    limni kremaston drom 2

    Συντονιστής της δράσης εκ μέρους της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας είναι ο Αντιπεριφερειάρχης Βιώσιμης Ανάπτυξης, Ενέργειας και Περιβάλλοντος Λάμπρος Δημητρογιάννης, ο οποίος δήλωσε σχετικά: «Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά οι περιηγήσεις με σκάφη συνεχίζουν να αναδεικνύουν τον τεράστιο υδάτινο πλούτο της Λίμνης Κρεμαστών δίνοντας την ευκαιρία στους συμπολίτες μας να απολαύσουν μαγευτικά τοπία, να βιώσουν σπάνιες εμπειρίες και να γνωρίσουν το ιδιαίτερο φυσικό περιβάλλον της Λίμνης των Κρεμαστών. Φέτος το Σχέδιο Δράσης μας για την ανάδειξη φυσικών πόρων ήταν απόλυτα επιτυχημένο και αυτό αποδείχτηκε από τη συμμετοχή των πολιτών σε ποικίλες περιβαλλοντικές δράσεις».

    (Δελτίο Τύπου)

  • Metaverse: Επενδύσεις δισεκατομμυρίων για οικόπεδα εικονικής πραγματικότητας
    Metaverse: Επενδύσεις δισεκατομμυρίων για οικόπεδα εικονικής πραγματικότητας

    Μπορεί να μην έχει φτάσει ακόμα στην καθημερινότητα του μέσου χρήστη, όμως ο εικονικός κόσμος του metaverse προσελκύει ήδη μεγάλες επενδύσεις.

    Μόνο τους τελευταίους 12 μήνες οι αγορές οικονικών οικοπέδων έφτασαν τα 2 δισεκατομμύρια δολάρια, εκτιμά η εταιρεία DappRadar.

    Εταιρείες όπως οι Samsung, Sotheby’s και UPS επένδυσαν χιλιάδες ή εκατομμύρια δολάρια για να αγοράσουν εκτάσεις και να χτίσουν καταστήματα στο Decentraland, έναν από τους πιο δημοφιλείς εικονικούς κόσμους.

    Η δε εταιρεία ειδών πολυτελείας Philip Plein αγόρασε οικόπεδο όσο τέσσερα γήπεδα ποδοσφαίρου, στο οποίο θα χτιστούν μελλοντικά κατάστημα και γκαλερί.

    Ο ιδιοκτήτης της εταιρείας Φίλιπ Πλέιν παραδέχτηκε μιλώντας στο BBC ότι η μητέρα του ανησύχησε όταν έμαθε για την αγορά των 1,5 εκατ. δολαρίων. «Μου τηλεφώνησε και είπε ‘τι έκανες; Γιατί; Τρελάθηκες;» είπε.

    Ο επιχειρηματίας όμως θεωρεί πως ήταν ένα απαραίτητο βήμα για την επιβίωση της εταιρείας του, η οποία διατηρεί και φυσικό κατάστημα στην πανάκριβη Μποντ Στριτ του Λονδίνου.

    Στο Sandbox, έναν άλλο εικονικό κόσμο, μεγάλα οικόπεδα έχουν περάσει στα χέρια της Adidas, της Gucci, της Atari, της Ubisoft, της Binance και της Warner Music, οι οποίες αναζητούν νέο περιβάλλον για τη διαφήμιση και τη διάθεση των προϊόντων τους.

    Η Gucci και η Nike έχουν ανοίξει καταστήματα και στο Roblox, έναν εικονικό κόσμο που εστιάζει στα βιντεοπαιχνίδια, όπως το Minecraft και το Fortnite.

    Το «Gucci Town» έχει δεχθεί περισσότερες από 36 εκατομμύρια επισκέψεις από τα εγκαίνιά του πριν από έναν χρόνο, ενώ το «Nike Land» έχει υποδεχθεί 25 εκατομμύρια τους πρώτους 11 μήνες.

    Και στα δύο καταστήματα, οι χρήστες μπορούν να αγοράσουν ρούχα για τα άβατάρ τους, ένα νέο άνοιγμα για τη διεθνή βιομηχανία μόδας.

    Δεν είναι όμως μόνο οι μεγάλες εταιρείες που σπεύδουν να επενδύσουν στο μέλλον.

    Η καλλιτέχνης Άντζι Τέιλορ ξόδεψε περίπου 1.500 λίρες για να εξασφαλίσει χώρο στο Voxels το 2020. «Το αγόρασα για να εκθέσω τη δουλειά μου αλλά και να διοργανώνω εκδηλώσεις στο metaverse για την προώθηση των έργων μου και έργων άλλων καλλιτεχνών» εξηγεί στο BBC.

    Σύμφωνα με την DappRadar, μόνο τους τελευταίους 12 μήνες έχουν αγοραστεί περίπου 3.000 οικόπεδα στο Voxels, συνολικής αξίας 22 εκατ. δολαρίων. Η DappRadar έχει πρόσβαση στα στοιχεία επειδή το Voxels βασίζεται το κρυπτονόμισμα Ether και όλες οι συναλλαγές καταγράφονται σε δημόσιο blockchain.

    Παραμένει ωστόσο ασαφές πότε θα γίνει πραγματικότητα το νέο κεφάλαιο στο Διαδίκτυο.

    Η Meta Platforms, τέως Facebook Inc., πρόσφατα λάνσαρε νέα γυαλιά εικονικής πραγματικότητας, ακόμα όμως δεν έχει αξιοποιήσει εμπορικά την ιδέα της εικονικής πραγματικότητας.

    Στο μεταξύ, το τμήμα Reality Labs της Meta που πειραματίζεται με το metaverse αντιμετωπίζει ζημία δισεκατομμυρίων δολαρίων.

    Πηγή: In.gr

  • Facebook: Τα νέα γυαλιά εικονικής/ανάμικτης πραγματικότητας (video)
    Facebook: Τα νέα γυαλιά εικονικής/ανάμικτης πραγματικότητας (video)

    Τα χαρακτηριστικά των νέων γυαλιών της μητρικής εταιρείας του Facebook και πού μπορούν να χρησιμοποιηθούν.

    H Meta, μητρική εταιρεία του Facebook, αποκάλυψε τα νέα της εξελιγμένα γυαλιά εικονικής και ανάμικτης πραγματικότητας Quest Pro. Η συσκευή, που κοστίζει περίπου 1.500 δολάρια, θα κυκλοφορήσει στην αγορά στις 25 Οκτωβρίου, προσφέροντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα να αλληλοεπιδρούν με έγχρωμους εικονικούς κόσμους που θα αναμιγνύονται με τον πραγματικό κόσμο γύρω τους.

    Η αναγγελία αποτελεί σημαντικό βήμα για τον επικεφαλής του μεγαλύτερου κοινωνικού δικτύου Μαρκ Ζάκερμπεργκ, ο οποίος από πέρυσι έχει εξαγγείλει το φιλόδοξο σχέδιο του να μετατρέψει το Facebook από εταιρεία social media σε εταιρεία metaverse. Για τον σκοπό αυτό, έχει ήδη επενδύσει δισεκατομμύρια δολάρια, ιδίως στη μονάδα Leality Labs της Meta που είναι υπεύθυνη για να κάνει πραγματικότητα το metaverse. Η εν λόγω μονάδα είχε ζημιές 10,2 δισ. δολαρίων το 2021 και έχει χάσει σχεδόν 6 δισ. δολάρια μέχρι στιγμής φέτος, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters.

    Μιλώντας -πότε ως βιντεοσκοπημένο φυσικό πρόσωπο και πότε ως ψηφιακό (αβατάρ)- στην ετήσια συνδιάσκεψη Connect της Meta, όπου έγινε η παρουσίαση της νέας συσκευής Quest Pro, ο Ζάκερμπεργκ ανέφερε ότι η ανάμιξη των φυσικών και των ψηφιακών κόσμων θα γεννήσει νέες χρήσεις των υπολογιστών. «Πρόκειται να δείτε τελείως νέες κατηγορίες πραγμάτων να δημιουργούνται», είπε.

    Τα χαρακτηριστικά των νέων γυαλιών

    Η Quest Pro αποτελεί αναβάθμιση της υπάρχουσας Quest 2 της Meta, η οποία ήδη κυριαρχεί στην αγορά καταναλωτικών προϊόντων εικονικής πραγματικότητας. Μεταξύ άλλων, η νέα συσκευή διαθέτει υψηλής ανάλυσης έγχρωμη κάμερα που κοιτάει προς τα έξω και τραβάει σε 3D το γύρω περιβάλλον, δίνοντας στη συνέχεια τη δυνατότητα π.χ. να κρεμάσει κανείς έναν εικονικό πίνακα ζωγραφικής πάνω σε έναν πραγματικό τοίχο δωματίου ή να δει μια εικονική μπάλα να αναπηδάει πάνω σε ένα πραγματικό τραπέζι.

    Τα γυαλιά Quest Pro είναι λεπτότερα και ελαφρύτερα σε σχέση με τα Quest 2 (που κοστίζουν σήμερα περίπου 400 δολάρια), με την μπαταρία τοποθετημένη πλέον στο πίσω μέρος της συσκευής, έτσι ώστε το βάρος της να κατανέμεται καλύτερα. Επίσης διαθέτει αισθητήρες που κοιτάζουν προς τον χρήστη και αναπαράγουν τις κινήσεις των ματιών και τις εκφράσεις του προσώπου του, με αποτέλεσμα να δημιουργείται μια αίσθηση ότι το ψηφιακό «αβατάρ» του χρήστη επικοινωνεί πιο φυσικά με τους ανθρώπους (οι οποίοι μπορεί να βρίσκονται στην άλλη άκρη της Γης).

    Πού μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα νέα γυαλιά

    Η Meta προωθεί τη νέα συσκευή ως εργαλείο παραγωγικότητας, κατάλληλο για σχεδιαστές, αρχιτέκτονες και άλλους δημιουργικούς επαγγελματίες ή καλλιτέχνες. Ακόμη, η εταιρεία θα προχωρήσει, σε συνεργασία με τη Microsoft, στο να δημιουργήσει εντός του 2023 εικονικές εκδοχές των προγραμμάτων Word, Outlook και Teams, προωθώντας τον στόχο της διαλειτουργικότητας (επικοινωνίας και συνεργασίας διαφορετικών συστημάτων), ένα βασικό ζητούμενο σε ένα ανοικτό metaverse.

    Η Meta συνεχίζει ακόμη να εργάζεται για την ανάπτυξη μιας εμπειρίας ανάμικτης πραγματικότητας εν ονόματι Magic Rooms (Μαγικά Δωμάτια), στο πλαίσιο της ευρύτερης εφαρμογής της Horizon Workrooms, όπου το αβατάρ (η ψηφιακή περσόνα) ενός ανθρώπου θα φαίνεται παρούσα σε έναν πραγματικό χώρο συνδιασκέψεων, μαζί με άλλους εν σώματι χρήστες. Επίσης σχεδιάζει να προσθέσει πόδια στα αβατάρ της, τα οποία μέχρι στιγμής εμφανίζονται μόνο από τη μέση και πάνω, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

    Πηγή: iEidiseis.gr - AΠΕ-ΜΠΕ

  • Ολυμπιακό Μουσείο Αθήνας: Εικονική περιήγηση στην Ολυμπία του 2ου αι. - Μέσα στο εργαστήριο του Φειδία, στον ιππόδρομο
    Ολυμπιακό Μουσείο Αθήνας: Εικονική περιήγηση στην Ολυμπία του 2ου αι. -Μέσα στο εργαστήριο του Φειδία, στον ιππόδρομο

    Zήστε την εμπειρία της εικονικής περιήγησης στην γενέτειρα των Ολυμπιακών Αγώνων και δείτε να ζωντανεύει μπροστά σας το μεγαλείο της Αρχαίας Ολυμπίας

    Το Ολυμπιακό Μουσείο Αθήνας παρουσιάζει την περιοδική έκθεση μικτής πραγματικότητας «Αρχαία Ολυμπία: Κοινός Τόπος», στο πλαίσιο Πολιτιστικής Χορηγίας του προς το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού.

    Η έκθεση αποτελεί μέρος του ευρύτερου έργου «Αρχαία Ολυμπία: Κοινός Τόπος», και είναι το αποτέλεσμα της σύμπραξης του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού με τη Microsoft Corp. Το έργο εγκαινιάστηκε τον Νοέμβριο του 2021 σε πανηγυρική εκδήλωση στον αρχαιολογικό χώρο της Αρχαίας Ολυμπίας, παρουσία της Προέδρου της Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου.

    eikoniki pragmatikotita arxaia olimpia 2

    «Αρχαία Ολυμπία: Κοινός Τόπος» - Μια μοναδική έκθεση Μικτής Πραγματικότητας στο Ολυμπιακό Μουσείο Αθήνας
    Eικονική περιήγηση στην αρχαία Ολυμπία

    Eικονική περιήγηση στην αρχαία Ολυμπία

    Οι επισκέπτες της έκθεσης θα έχουν τη δυνατότητα να ζήσουν μια συναρπαστική βιωματική εμπειρία εικονικής περιήγησης στον ιερό χώρο της Ολυμπίας του 2ου αι. μ.Χ., που ζωντανεύει μπροστά στα μάτια τους με τη ψηφιακή διατήρηση και αποκατάστασή του χάρη στις τεχνολογίες της Τεχνητής Νοημοσύνης και της Μικτής Πραγματικότητας.

    Ο ιππόδρομος, οι ναοί της Ήρας και του Δία, το εργαστήριο του Φειδία, και το χρυσελεφάντινο άγαλμα του Δία, είναι μερικά μόνο από τα μνημεία που ανασυντίθενται με ρεαλιστικό τρόπο σε αυτό το συναρπαστικό ταξίδι στο χρόνο.

    eikoniki pragmatikotita arxaia olimpia 3

    Οι επισκέπτες της έκθεσης θα έχουν τη δυνατότητα να ζήσουν μια συναρπαστική βιωματική εμπειρία εικονικής περιήγησης στον ιερό χώρο της Ολυμπίας του 2ου αι. μ.Χ.

    Η έκθεση περιλαμβάνει ακόμη τρεις σταθμούς ψηφιακής περιήγησης και εξερεύνησης της πολιτιστικής κληρονομιάς της Αρχαίας Ολυμπίας, των Ολυμπιακών Αγώνων και των Αξιών του Ολυμπισμού:

    Τη διαδραστική θέαση 27 μνημείων του ιερού χώρου σε πραγματική κλίμακα, μέσω εφαρμογής Επαυξημένης Πραγματικότητας, μια μεγάλη προβολή περιήγησης στην ψηφιοποιημένη Αρχαία Ολυμπία, αλλά και ολόκληρη την τρισδιάστατη διαδραστική αναπαράσταση του «κοινού τόπου» της Αρχαίας Ολυμπίας μέσα από εντυπωσιακές οθόνες επαναστατικών υπολογιστών τελευταίας τεχνολογίας.

    eikoniki pragmatikotita arxaia olimpia 4

    Η έκθεση «Αρχαία Ολυμπία: Κοινός Τόπος» φιλοξενείται στην αίθουσα Εκδηλώσεων και Περιοδικών Εκθέσεων του Ολυμπιακού Μουσείου Αθήνας (επίπεδο 0) εντός του Golden Hall

    Τέλος, κάθε επισκέπτης θα μπορεί να μοιραστεί μέσω φωνητικού ή γραπτού μηνύματος τις σκέψεις του για μια από τις αξίες της Ισότητας, της Δικαιοσύνης, της Αριστείας, της Ειρήνης του Σεβασμού και της Συνεργασίας, σε έναν παγκόσμιο κοινό τόπο των αξιών του Ολυμπισμού.

    Η έκθεση «Αρχαία Ολυμπία: Κοινός Τόπος» φιλοξενείται στην αίθουσα Εκδηλώσεων και Περιοδικών Εκθέσεων του Ολυμπιακού Μουσείου Αθήνας (επίπεδο 0) εντός του Golden Hall.

    Ώρες λειτουργίας περιοδικής έκθεσης: Δευτέρα - Κυριακή, 10.00 – 21.00
    Είσοδος: Ελεύθερη

    Κράτηση θέσης: τηλεφωνικώς ή στην Υποδοχή του Μουσείου
    Ηλικιακό όριο: 13 ετών και άνω

    Πηγή: iEfimerida.gr

  • Τεχνητή Νοημοσύνη: Ρεαλιστικές εμπειρίες VR
     Τεχνητή Νοημοσύνη: Ρεαλιστικές εμπειρίες VR

    Η Τεχνητή Νοημοσύνη ένα βήμα πιο κοντά στην δημιουργία απόλυτα ρεαλιστικών εμπειριών VR.

    Οι εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη κάνουν την εικονική πραγματικότητα πιο καθηλωτική από ποτέ.

    H αίσθηση της αφής και της θερμοκρασίας αποτελούν πολύπλοκες βιολογικές διεργασίες. Σήμερα όμως, χημικά όπως η μενθόλη και η καψαϊκίνη χρησιμοποιούνται για την προσομοίωση των δύο αυτών αισθήσεων. και τη δημιουργία εικονικών εμπειριών που θα πλησιάζουν την πραγματικότητα.

    Ανοίγεις μια πόρτα και σε χτυπάει μια έκρηξη ζεστασιάς στο δέρμα σου. Προετοιμάζεσαι να παλέψεις με τον καπνό και τη ζέστη. Οι φλόγες τρεμοπαίζουν γύρω σου καθώς περνάς μέσα από ένα φλεγόμενο κτίριο. Έξω κάνει τόσο κρύο που αρχίζεις να τρέμεις, ενώ τα χέρια και τα πόδια σου μουδιάζουν.

    Στη συνέχεια, όμως, αφαιρείς τα ακουστικά σου και όλα σταματούν. Μόλις ολοκλήρωσες μια απίστευτα ρεαλιστική εμπειρία σε ένα εικονικό σύμπαν. Καμία από αυτές τις αισθήσεις δεν προκλήθηκε από αλλαγές στο περιβάλλον σου, ακόμη και αν το βίωμα ήταν αληθινό.

    Αντίθετα, χημικές ουσίες που επιλέχθηκαν προσεκτικά για να μιμηθούν διαφορετικά συναισθήματα επέδρασαν στο δέρμα σας.

    Τέτοια διεγερτικά ήταν από εδώ και δεκαετίες χρήσιμα για την κατανόηση της αφής, της πιο περίπλοκης από όλες τις ανθρώπινες αισθήσεις. Στη δεκαετία του 1990, μελέτες για την καψαϊκίνη, ένα εκχύλισμα από πιπεριές τσίλι και μενθόλη, που βρέθηκε στη μέντα, βοήθησαν τους ειδικούς να καταλάβουν πώς αντιδρά το ανθρώπινο σώμα σε συνθήκες ζέστης και κρύου. Τώρα, η Jasmine Lu και οι συνάδελφοί της στο Πανεπιστήμιο του Σικάγο χρησιμοποιούν αυτή τη γνώση για να δημιουργήσουν αισθήσεις που προκαλούνται από χημικά, για να κάνουν τα εικονικά περιβάλλοντα όσο πιο ρεαλιστικά γίνεται.

    Με μια τεχνολογία που εστιάζει στην «απτική επικοινωνία», οι ειδικοί έχουν κατασκευάσει μια φορητή συσκευή που όταν τοποθετείται στο δέρμα, μπορεί να προκαλέσει στον χρήστη μια σειρά από αισθήσεις. Οι χρήσεις του θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν τη δημιουργία έντονα ρεαλιστικών εικονικών κόσμων για εξερεύνηση από τους παίκτες των VR ή ακόμα και την εκπαίδευση πυροσβεστών.

    Άραγε πλησιάζουμε στην εποχή που τα εικονικά περιβάλλοντα θα αναπαράγουν πλήρως τις ανθρώπινες διεργασίες;

    Πηγή iEidiseis.gr

  • Metaverse: Συσκευή σας επιτρέπει να νιώσετε τον πόνο της εικονικής πραγματικότητας στην πραγματική ζωή
    Metaverse: Συσκευή σας επιτρέπει να νιώσετε τον πόνο της εικονικής πραγματικότητας στην πραγματική ζωή

    Μια ιαπωνική startup προσπαθεί να θολώσει τη γραμμή μεταξύ πραγματικότητας και εικονικής πραγματικότητας με τεχνολογία που επιτρέπει στον χρήστη να νιώθει τον πόνο που βιώνει μέσα στο metaverse στην πραγματική ζωή.

    Η H2L Technologies, μια τεχνολογική εταιρεία που υποστηρίζεται από τη Sony και εδρεύει στο Τόκιο, παρουσίασε πρόσφατα ένα βραχιόλι που κάνει μικρά ηλεκτροσόκ κάθε φορά που ο χρήστης υφίσταται ζημιά που προκαλεί πόνο στο πολυδιαφημισμένο metaverse. Η συσκευή υποτίθεται ότι μπορεί να κάνει πολύ περισσότερα από αυτό, όπως να μιμηθεί μια σειρά από αισθήσεις, από το πιάσιμο μιας μπάλας μέχρι και ένα πουλί που τσιμπάει το δέρμα του χρήστη, καθώς και να μεταφέρει βάρος και αντίσταση. Όλα αυτά έχουν ως στόχο να κάνουν το metaverse αυτή την καθηλωτική εμπειρία που οι άνθρωποι και οι εταιρείες που συμμετέχουν στη δημιουργία του προωθούν τον τελευταίο περίπου χρόνο.

    «Η αίσθηση του πόνου μας επιτρέπει να μετατρέψουμε τον κόσμο του metaverse σε έναν πραγματικό [κόσμο], με αυξημένα συναισθήματα παρουσίας», δήλωσε στους Financial Times η διευθύνουσα σύμβουλος της H2L Emi Tamaki.

    Η Tamaki φέρεται να σκέφτηκε την ιδέα της χρήσης της τεχνολογίας απτικής ανάδρασης, αφού πέρασε μια σχεδόν θανατηφόρα εμπειρία νωρίτερα στη ζωή της, λόγω μιας σοβαρής καρδιακής πάθησης.

    «Συνειδητοποίησα ότι η ζωή είναι πολύτιμη και έτσι αποφάσισα να εργαστώ σε ένα νέο πεδίο στο οποίο ήθελα πραγματικά να εμβαθύνω, καθώς δεν υπήρχε κανείς που να κάνει έρευνα εκείνη την εποχή», δήλωσε το στέλεχος, προσθέτοντας ότι πίστευε ότι η απτική τεχνολογία θα απελευθέρωνε τους ανθρώπους από όλους τους περιορισμούς της γεωγραφίας, της φυσιολογίας και του χρόνου μέχρι το 2029.

    Όσο τρομακτικά και αν είναι τα παραπάνω για κάποιους, για ανθρώπους όπως η Emi Tamaki, και άλλους που ζουν με εξουθενωτικές χρόνιες παθήσεις, αυτού του είδους η τεχνολογία και το ίδιο το metaverse πρέπει να ακούγεται πραγματικά απελευθερωτικό.

    «Άνθρωποι όπως εγώ, που δεν μπορώ να βγαίνω συχνά έξω επειδή δεν έχω αρκετούς μυς λόγω καρδιοπάθειας, μπορούν να ταξιδεύουν οπουδήποτε, οποτεδήποτε», εξήγησε η Tamaki.

    Πηγή: Ethnos.gr

  • Τουρκία: Κτηνοτρόφος βάζει τις αγελάδες του να φορούν γυαλιά VR
    σε Viral
    Τουρκία: Κτηνοτρόφος βάζει τις αγελάδες του να φορούν γυαλιά VR

    Σε μια προσπάθεια να αυξήσει την ημερήσια παραγωγή γάλακτος των αγελάδων του, ένας κτηνοτρόφος στην Τουρκία πειραματίζεται με γυαλιά εικονικής πραγματικότητας που κάνουν τα βοοειδή να νομίζουν ότι βρίσκονται στη μέση ενός πράσινου βοσκοτόπου το καλοκαίρι.

    Η οικογένεια του Izzet Kocak εκτρέφει βοοειδή σε ένα αγρόκτημα στο Aksaray της Τουρκίας εδώ και τρεις γενιές και η επιχείρηση άντεξε τόσο καιρό επειδή πάντα προσπαθούσαν να συμβαδίζουν με την εποχή.

    Τώρα είναι η σειρά του Izzet να διασφαλίσει ότι η οικογενειακή επιχείρηση θα πάει αρκετά καλά ώστε να περάσει στην επόμενη γενιά, και ο ίδιος προχωράει σε αντισυμβατικές λύσεις.

    Αφού πειραματίστηκε με καταπραϋντική μουσική σχεδιασμένη να χαλαρώνει τις αγελάδες, ο Τούρκος αγρότης πειραματίζεται τώρα με ειδικά γυαλιά VR που κάνουν τα ζώα να πιστεύουν ότι βόσκουν σε ένα ηλιόλουστο βοσκοτόπι, αντί για ένα ζοφερό εσωτερικό αγρόκτημα στη μέση του χειμώνα.

    «Παίρνουμε κατά μέσο όρο 22 λίτρα γάλα καθημερινά από τις αγελάδες μας», δήλωσε ο Kocak στο πρακτορείο ειδήσεων Anadolu.

    «Βάλαμε 2 από τις αγελάδες μας να φορούν γυαλιά εικονικής πραγματικότητας και να παρακολουθούν ένα απέραντο πράσινο βοσκοτόπι όλη την ημέρα και η ημερήσια παραγωγή γάλακτος αυξήθηκε στα 27 λίτρα. Αυτά τα γυαλιά είναι καλά για την ψυχολογία των ζώων, παρατηρήσαμε ότι τα ζώα είναι λιγότερο στρεσαρισμένα. Αυτό αντανακλάται τόσο στην απόδοση γάλακτος όσο και στην ποιότητα του γάλακτος».

    Εμπνεύστηκε από φάρμα στη Ρωσία

    Ο Τούρκος αγρότης δήλωσε ότι εμπνεύστηκε από ένα άρθρο για αγελάδες που φορούσαν γυαλιά εικονικής πραγματικότητας σε μια φάρμα στη Ρωσία. Τον ενθουσίασε η ιδέα, οπότε επικοινώνησε με την εταιρεία που κατασκευάζει τα ειδικά γυαλιά για βοοειδή και παρήγγειλε μερικά ζευγάρια. Τώρα που είδε την επίδραση της τεχνολογίας VR σχεδιάζει να παραγγείλει άλλα 10, και αν ο ρυθμός παραγωγής γάλακτος αυξηθεί με τον ίδιο τρόπο, θέλει να προμηθευτεί και για τις 180 αγελάδες του.



    «Η VR (εικονική πραγματικότητα) δοκιμάστηκε για πρώτη φορά από μια επιχείρηση στη Ρωσία, το είδαμε τυχαία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης», δήλωσε ο Izzet Kocak. «Αποφασίσαμε να το δοκιμάσουμε κι εμείς. Προς το παρόν, το τοποθετήσαμε σε 2 από τις αγελάδες μας και παρατηρήσαμε την αύξηση της παραγωγής γάλακτος. Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε στο πρώτο δοκιμαστικό στάδιο, για το δεύτερο δοκιμαστικό στάδιο έχουμε παραγγείλει άλλα 10 γυαλιά εικονικής πραγματικότητας. Αν έχουμε επιτυχία με αυτά, θα παραγγείλουμε γυαλιά για ολόκληρο το κοπάδι μας».

    Ο Kocak δήλωσε ότι συνεχίζει επίσης να παίζει μουσική στις αγελάδες για να τις κάνει να χαλαρώνουν περισσότερο. Παρακολουθεί τη διάθεση και τη συμπεριφορά τους με τη βοήθεια ενός συστήματος παρακολούθησης που λαμβάνει δεδομένα από ένα τσιπ που είναι προσαρτημένο στους αστραγάλους των αγελάδων και ισχυρίζεται ότι η μουσική κάνει επίσης μεγάλη διαφορά.

    Πηγή: Ethnos.gr

  • Η Microsoft ρίχνει το γάντι στο Facebook μπαίνοντας στην «κούρσα» του metaverse μέσω του Teams
    Η Microsoft ρίχνει το γάντι στο Facebook μπαίνοντας στην «κούρσα» του metaverse μέσω του Teams

    Η Microsoft «κοντράρει» το Facebook ανακοινώνοντας ότι φέρνει το metaverse μέσα στο Teams, τη δική της εκδοχή του Zoom, που έχει ενσωματωθεί και στα Windows 11. Οι χρήστες, σε πρώτη φάση, θα μπορούν από το 2022 να εμφανίζονται σαν ζωντανά καρτούν ή τρισδιάστατες ψηφιακές προσωπικότητες («αβατάρ») στις διαδικτυακές συζητήσεις τους, καθώς επίσης να επισκέπτονται και να μοιράζονται εικονικούς χώρους εργασίας, χωρίς να χρειάζεται να φοράνε στο κεφάλι κάποια ειδική συσκευή VR (Virtual Reality), αλλά αν κανείς χρησιμοποιεί κάτι τέτοιο, τότε η ψηφιακή εμπειρία του θα είναι ακόμη πιο εμπλουτισμένη. Η κίνηση της Microsoft δείχνει βασικά δύο πράγματα: Αφενός ότι οι μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας παίρνουν στα σοβαρά το metaverse (το επερχόμενο online μείγμα φυσικού και ψηφιακού κόσμου) αφετέρου ότι δεν προτίθενται να αφήσουν το Facebook -που σκοπίμως άλλαξε το όνομα του σε Meta- να μονοπωλήσει αυτήν την εξέλιξη.

    Η Microsoft γνωστοποίησε ότι μέσα στο πρώτο εξάμηνο του επομένου έτους οι εργαζόμενοι και άλλοι χρήστες της πλατφόρμας βιντεοδιασκέψεων Teams θα μπορούν να μη φαίνονται ως φυσικά πρόσωπα αλλά ως ψηφιακά και, χρησιμοποιώντας αυτά τα προσωπικά «αβατάρ», θα συμμετέχουν σε συσκέψεις που θα γίνονται σε εικονικά γραφεία. Το σχέδιο της αμερικανικής εταιρείας βασίζεται στη νέα τεχνολογία Mesh, που επιτρέπει τη διαχείριση πολύπλοκων αλληλεπιδράσεων στο εικονικό (virtual) πεδίο σε διαφορετικές συσκευές, από υπολογιστές έως «κράνη» εικονικής πραγματικότητας που φοριούνται στο κεφάλι. Η Microsoft θεωρεί ότι, μετά την εκτεταμένη τηλεργασία και την «υβριδική» εργασία (εν μέρει με φυσική παρουσία και εν μέρει εξ αποστάσεως), αυτή θα είναι η επόμενη μεγάλη τάση στον κόσμο της εργασίας: Οι εργαζόμενοι θα αλληλεπιδρούν στο μέλλον ολοένα συχνότερα μέσα σε περιβάλλοντα εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας, χωρίς να χρειάζεται να εμφανίζονται οι ίδιοι μπροστά στην κάμερα. Ο χρήστης θα μπορεί να επιλέξει εάν θα εμφανιστεί σε μία διαδικτυακή σύσκεψη ο ίδιος ή θα «στείλει» την ψηφιακή περσόνα του.

    Όπως ανέφερε ο επικεφαλής του Teams, Τζάρεντ Σπάταρο, «με 250 εκατομμύρια ανθρώπους στον κόσμο να χρησιμοποιούν το Teams, η εισαγωγή των αβατάρ θα είναι το πρώτο στοιχείο του metaverse που θα φαίνεται πραγματικό». Η Microsoft σκοπεύει να ενσωματώσει και άλλο λογισμικό της στη νέα εικονική πραγματικότητα, π.χ. δίνοντας τη δυνατότητα στους εργαζόμενους χρήστες του Teams να κάνουν παρουσιάσεις PowerPoint στο metaverse. Επιπλέον, η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει τεχνητή νοημοσύνη, ώστε, αφού πρώτα ακούσει τη φωνή του χρήστη, το αβατάρ να κουνάει τα χείλη του σαν να λέει πραγματικά τις λέξεις με τη φωνή του ανθρώπου, ενώ παράλληλα θα προστεθούν στα αβατάρ οι κατάλληλες για κάθε περίσταση εκφράσεις προσώπου και χειρονομίες. Σε επόμενο στάδιο θα προστεθεί η υποστήριξη μετάφρασης, έτσι ώστε να μπορεί να επικοινωνεί κάποιος μέσω του εικονικού χώρου του Teams με ανθρώπους από όλον τον κόσμο χωρίς γλωσσικά εμπόδια.

    Επίσης, οι επιχειρήσεις θα μπορούν να δημιουργούν η κάθε μία τους δικούς της εικονικούς χώρους, κάτι σαν ξεχωριστά metaverses μέσα στο Teams. Πρόκειται για μία σταδιακή προσέγγιση -και ίσως γι' αυτό πιο πραγματιστική- στην υιοθέτηση του metaverse από τους εργαζόμενους, σύμφωνα με τους «Φαϊνάνσιαλ Τάιμς», η οποία φαίνεται να έρχεται σε αντίθεση με την πιο «επαναστατική» του Facebook, που οραματίζεται εξ αρχής ένα εργασιακό περιβάλλον πλήρους εικονικής πραγματικότητας. Είναι, πάντως, σαφές ότι Microsoft και Facebook θα ανταγωνιστούν στην εποχή του metaverse. Σε μία ξεχωριστή εξέλιξη, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς, η Microsoft ανακοίνωσε την εφαρμογή νέων τεχνολογιών που επιτρέπουν στις δικές της υπηρεσίες υπολογιστικού «νέφους» να δουλεύουν σε κέντρα δεδομένων άλλων εταιρειών, ακόμη και ανταγωνιστών της. Η Microsoft είναι -κυρίως χάρη στο Azure της- ήδη το Νο 2 παγκοσμίως στην αγορά υπηρεσιών «νέφους», μετά την Amazon Web Services, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Gartner.

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΡΧΕΙΟY

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο