Κυριακή, 01 Νοεμβρίου 2020 15:52

Ένας στους τρεις παίκτες FIFA θεωρεί ότι μία ήττα τους χαλάει την ημέρα

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Το FIFA 21 είναι ένα παιχνίδι που είχε προκαλέσει αίσθηση, προσελκύοντας το ενδιαφέρον πολλών σε παγκόσμιο επίπεδο.

Πάντως, τα αποτελέσματά του δεν είναι πάντα καλά, καθώς σύμφωνα με έρευνες στην Αγγλία δεν είναι λίγοι αυτοί που θεωρούν ότι μία ήττα μπορεί να τους χαλάσει την ημέρα.

Συγκεκριμένα, το 33% παραδέχτηκε ότι επηρεάζεται αρνητικά όταν χάσει ένα ματς, ενώ το 71% χαρακτήρισε το παιχνίδι ως ένα μέσο κοινωνικοποίησης, όταν παίζεις με φίλους.

Παράλληλα, ένας παίκτης μπορεί να ξοδέψει κατά μέσο όρο έως και 11,5 ώρες εβδομαδιαίως.

Πηγή: Newsbeast.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 01 Νοεμβρίου 2020 21:57

Σχετικά Άρθρα

  • Μελέτη αποκαλύπτει: Τα βιντεοπαιχνίδια μας κάνουν πιο έξυπνους, ενώ η τακτική άσκηση όχι
    Μελέτη αποκαλύπτει: Τα βιντεοπαιχνίδια μας κάνουν πιο έξυπνους, ενώ η τακτική άσκηση όχι

    Αντίθετα με όσα είχαν δείξει οι μέχρι τώρα έρευνες, το παίζει κανείς βιντεοπαιχνίδια μπορεί να τον κάνει πιο έξυπνο. Ενώ η τακτική άσκηση έχει πολλά οφέλη, αλλά δεν συνδέεται με την εξυπνάδα, σύμφωνα με νέα, ανατρεπτική μελέτη.

    Αντίθετα με όσα είχαν δείξει οι μέχρι τώρα έρευνες, το παίζει κανείς βιντεοπαιχνίδια μπορεί να τον κάνει πιο έξυπνο. Ενώ η τακτική άσκηση έχει πολλά οφέλη, αλλά δεν συνδέεται με την εξυπνάδα, σύμφωνα με νέα, ανατρεπτική μελέτη.

    Επιστήμονες του Science Museum Group στο Ηνωμένο Βασίλειο διαπίστωσαν ότι οι όσοι παίζουν συχνά βιντεοπαιχνίδια έχουν καλύτερες επιδόσεις όσον αφορά τη μνήμη, την προσοχή και τις δεξιότητες συλλογισμού σε σύγκριση με εκείνους που δεν παίζουν. Επίσης διαπίστωσαν ότι η μέτρια άσκηση 150 λεπτών την εβδομάδα, που συστήνει το Εθνικό Σύστημα Υγείας του Ηνωμένου Βασιλείου, δεν βελτιώνει τη μνήμη και τις δεξιότητες συλλογισμού ενός ατόμου, αλλά ενισχύει την ψυχική του υγεία.

    Τα ευρήματα της μελέτης που δημοσιεύθηκε στη διαδικτυακή πύλη PsyArXiv και θα παρουσιαστεί στις 19 Οκτωβρίου στο Μουσείο Επιστήμης και Βιομηχανίας του Μάντσεστερ, έρχονται σε αντίθεση με την ευρέως διαδεδομένη πεποίθηση ότι η άσκηση μπορεί να βελτιώσει γνωστικές δεξιότητες όπως η μάθηση, η προσοχή, η αντίληψη και η μνήμη, αναφέρει ο Independent.

    Τα βιντεοπαιχνίδια που ξεχώρισαν

    Στο πλαίσιο της μελέτης, 1.000 ενήλικες στο Ηνωμένο Βασίλειο, ηλικίας 18 έως 87 ετών, κλήθηκαν να συμπληρώσουν μια έρευνα απαντώντας σε ερωτήσεις σχετικά με την υγεία και τον τρόπο ζωής τους, συμπεριλαμβανομένων των ιατρικών παθήσεων, του επιπέδου εκπαίδευσης και της κατάστασης απασχόλησης.

    Συμμετείχαν επίσης σε τεστ εγκεφάλου που μέτρησαν διάφορες πτυχές της νόησης, όπως η μάθηση, η προσοχή, η αντίληψη και οι δεξιότητες μνήμης, ενώ κλήθηκαν επίσης να εκτιμήσουν τον μέσο αριθμό των ωρών ανά εβδομάδα που αφιέρωναν σε βιντεοπαιχνίδια κατά τους τελευταίους 12 μήνες.

    Σε αυτά περιλαμβάνονταν παιχνίδια γρίφων όπως τα «Minecraft», «Civilization», «Hearthstone» και «Roblox», παιχνίδια ρόλων και δράσης όπως τα «The Witcher», «Mass Effect», «Fallout 4», «Skyrim», «Grand Theft Auto» και «Assassin's Creed», καθώς και αθλητικά παιχνίδια όπως τα «FIFA», «NHL», «Mario Kart», «Need for Speed» και «Rocket League».

    Τα ευρήματα της μελέτης

    Η μελέτη διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που παίζουν συχνά βιντεοπαιχνίδια, δηλαδή πέντε ή περισσότερες ώρες την εβδομάδα για ένα μόνο είδος παιχνιδιού, είχαν κατά μέσο όρο τις γνωστικές επιδόσεις ανθρώπων που ήταν 13,7 χρόνια νεότεροι (οι οποίοι δεν έπαιζαν βιντεοπαιχνίδια). Ενώ εκείνοι που ασχολούνταν λιγότερο συχνά με βιντεοπαιχνίδια, δηλαδή έπαιζαν λιγότερο από πέντε ώρες την εβδομάδα για όλα τα είδη παιχνιδιών, είχαν επιδόσεις ανθρώπων κατά 5,2 χρόνια νεότερων.΄

    Όσον αφορά τη σωματική δραστηριότητα, όσοι δεν ανταποκρίνονταν στις συστάσεις του Εθνικού Συστήματος Υγείας είχαν διπλάσιες πιθανότητες να πάσχουν από κατάθλιψη και 1,5 φορά περισσότερες πιθανότητες να έχουν γενικευμένη αγχώδη διαταραχή.

    «Ενεργοποιούν τον εγκέφαλο»

    «Με εξέπληξε το γεγονός ότι τα βιντεοπαιχνίδια βελτίωσαν τη νόηση, ενώ η τακτική άσκηση όχι, εν μέρει επειδή έχουμε δείξει πειστικά στο παρελθόν ότι τα ηλεκτρονικά παιχνίδια “εκπαίδευσης εγκεφάλου” δεν βελτιώνουν τη γνωστική λειτουργία», δήλωσε ο καθηγητής Adrian Owen, νευροεπιστήμονας από το Πανεπιστήμιο Western του Καναδά. «Ωστόσο, τα είδη των παιχνιδιών που παίζουν σήμερα οι τακτικοί gamers είναι πραγματικά πολύ διαφορετικά από τα παιχνίδια εκπαίδευσης εγκεφάλου».

    «Τα σημερινά παιχνίδια συνήθως είναι ιδιαίτερα ελκυστικά, στρατηγικά και μπορούν να ενισχύσουν την οπτική προσοχή και την ταχύτητα επεξεργασίας, καθώς και τις ικανότητες επίλυσης προβλημάτων, μέσω της έντονης επανάληψης και εξάσκησης. Επιπλέον, έχουν σχεδιαστεί για να ενεργοποιούν τα συστήματα ανταμοιβής του εγκεφάλου, γεγονός που οδηγεί στην απελευθέρωση νευροδιαβιβαστών όπως η ντοπαμίνη. Αυτό μπορεί επίσης να έχει μακροπρόθεσμες επιπτώσεις στη γνωστική λειτουργία».

    «Όσον αφορά την άσκηση που δεν επηρεάζει τη νόηση, αυτό ήταν επίσης μια έκπληξη, δεδομένων των συστάσεων του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας ότι η μέτρια άσκηση μπορεί να ωφελήσει τη νόηση», συνέχισε ο καθηγητής Owen. «Ωστόσο, εξετάσαμε μόνο τις μακροπρόθεσμες επιδράσεις της τακτικής άσκησης, οπότε μπορεί κάλλιστα να ισχύει ότι μια σύντομη έκρηξη έντονης άσκησης επηρεάζει τη νόηση - καθώς πολλοί άνθρωποι αναφέρουν ότι αισθάνονται «πιο οξυδερκείς» μετά από μια προπόνηση».

    Ο καθηγητής Owen δήλωσε ότι τα ευρήματα, στο μέλλον, θα μπορούσαν «να μας βοηθήσουν να επιλέξουμε δραστηριότητες που προάγουν την υγιή γνωστική γήρανση».

    Πηγή: Cnn.gr

  • Οι παίκτες βιντεοπαιχνιδιών κινδυνεύουν με μόνιμη απώλεια ακοής, σύμφωνα με έρευνα
    Οι παίκτες βιντεοπαιχνιδιών κινδυνεύουν με μόνιμη απώλεια ακοής, σύμφωνα με έρευνα

    Οι παίκτες βιντεοπαιχνιδιών ίσως κινδυνεύουν με μόνιμη απώλεια ακοής ή επίμονο κουδούνισμα στα αυτιά τους, σύμφωνα με μια συστηματική ανασκόπηση όλων των διαθέσιμων στοιχείων ανά την υφήλιο.

    Η ανάλυση υποδηλώνει ότι τα επίπεδα ήχου που αναφέρονται σε μελέτες περισσότερων από 50.000 παικτών συχνά πλησιάζουν ή υπερβαίνουν τα επιτρεπτά όρια ασφαλείας. Και δεδομένης της δημοτικότητας των βιντεοπαιχνιδιών παγκοσμίως, απαιτούνται μεγαλύτερες προσπάθειες από τους φορείς δημόσιας υγεία για την ευαισθητοποίηση σχετικά με τους πιθανούς κινδύνους, υπογραμμίζουν οι ερευνητές.

    Αν και έχουν αναγνωριστεί τα ακουστικά και οι χώροι μουσικής ως πηγές δυνητικά μη ασφαλών επιπέδων ήχου, λίγη προσοχή έχει δοθεί στον πιθανό κίνδυνο απώλειας ακοής από τα βιντεοπαιχνίδια, δήλωσαν ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Νότιας Καρολίνας και τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας.

    Οι παίκτες παίζουν συχνά σε επίπεδα ήχου υψηλής έντασης και για αρκετές ώρες κάθε φορά, αναφέρει η ανάλυση. Σύμφωνα με εκτιμήσεις υπήρχαν περισσότεροι από τρία δισεκατομμύρια παίκτες βιντεοπαιχνιδιών σε όλο τον κόσμο το 2022.

    Η ανασκόπηση 14 παγκόσμιων μελετών, στις οποίες συμμετείχαν περισσότερα από 53.000 άτομα, διεπίστωσε ότι τα επίπεδα ήχου είναι συχνά κοντά στα ασφαλή όρια ή τα υπερβαίνουν. Οι παίκτες τείνουν επίσης να παίζουν για μεγάλες χρονικές περιόδους, ενώ οι έντονοι θόρυβοι - όπως οι ήχοι πυροβολισμών - μπορεί να είναι πολύ υψηλοί, είπαν οι ερευνητές. Η μελέτη, που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση BMJ Public Health, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι «οι παίκτες βιντεοπαιχνιδιών που διατηρούν σε υψηλή ένταση το επίπεδο ήχου για μεγάλα χρονικά διαστήματα μπορεί να διατρέχουν κίνδυνο μόνιμης απώλειας ακοής που προκαλείται από τον έντονο ήχο και/ή εμβοών».

    Και προσθέτει: «Τα ευρήματα υποδηλώνουν ότι μπορεί να υπάρχει ανάγκη να δοθεί προτεραιότητα σε παρεμβάσεις, όπως πρωτοβουλίες που επικεντρώνονται στην εκπαίδευση και την ευαισθητοποίηση των πιθανών κινδύνων του βιντεοπαιχνιδιού, που μπορούν να βοηθήσουν στην προώθηση της ασφαλούς ακρόασης μεταξύ των παικτών».

    Τα επιτρεπτά όρια ήχου στα βιντεοπαιχνίδια για τους παίκτες

    Οι ερευνητές υπογράμμισαν τις κατευθυντήριες οδηγίες, σύμφωνα με τις οποίες ο «επιτρεπόμενος» χρόνος που μπορεί να εκτεθεί ένα άτομο σε ήχο 83dB (ντεσιμπέλ) είναι 20 ώρες την εβδομάδα, ενώ για 86dB είναι 10 ώρες, για 92dB είναι 2,5 ώρες και για 98dB είναι 38 λεπτά.

    Για τα παιδιά που παίζουν βιντεοπαιχνίδια τα επιτρεπόμενα επίπεδα έκθεσης στο θόρυβο είναι χαμηλότερα – 75dB για 40 ώρες την εβδομάδα. Σύμφωνα με τις ίδιες οδηγίες τα παιδιά μπορούν να ακούν με ασφάλεια ήχους 83dB για περίπου 6,5 ώρες, ήχους 86dB για περίπου 3,25 ώρες, ήχους 92dB για 45 λεπτά και ήχους 98dB για μόλις 12 λεπτά την εβδομάδα, τόνισε η ομάδα των ερευνητών.

    «Υπάρχουν δύο παράγοντες που αυξάνουν τον κίνδυνο απώλειας ακοής που προκαλείται από θόρυβο και εμβοών – πόσο δυνατός είναι ο ήχος και πόσο καιρό εκτίθεστε σε αυτόν. "Εάν χρησιμοποιείτε ακουστικά ή ακουστικά gaming, είναι πολύ σημαντικό να μην υπερβαίνετε τα ασφαλή όρια έντασης ήχου στη συσκευή σας», τόνισε ο Φράνκι Όλιβερ, διευθυντής ακοολογίας στο φιλανθρωπικό ίδρυμα απώλειας ακοής RNID.

    Πηγή: Ιefimerida.gr

  • FIFA Best Awards: Οι αρχηγοί που ψήφισαν τον Μέσι στα βραβεία
    FIFA Best Awards: Οι αρχηγοί που ψήφισαν τον Μέσι στα βραβεία

    Ο Λιονέλ Μέσι κατέκτησε το βραβείο «The Best» της FIFA, κερδίζοντας 107 ψήφους από τους αρχηγούς των εθνικών ομάδων, έναντι των 64 του Έρλινγκ Χάαλαντ.

    The Best για ακόμη φορά στην καριέρα του ο Λιονέλ Μέσι. Λίγους μήνες μετά την παραλαβή της όγδοης Χρυσής Μπάλας, ο Αργεντίνος σούπερ σταρ σάρωσε και στα βραβεία της FIFA και κατέκτησε το βραβείο του καλύτερου ποδοσφαιριστής της χρονιάς, παρότι δεν έδωσε το «παρών» στα γκαλά.

    Παρότι ο Μέσι είχε τους ίδιους ακριβώς βαθμούς με τον Χάαλαντ, η μεγάλη διαφορά στις ψήφους των αρχηγών των εθνικών ομάδων ήταν αυτή που έκρινε και τον νικητή, καθώς σύμφωνα με την FIFA, σε περίπτωση ισοβαθμίας, τότε οι ψήφοι των αρχηγών πολλαπλασιάζονται επί πέντε.

    Όπως μεταφέρουν τα Μέσα από την Αργεντινή, ο λόγος που ο Μέσι δεν έδωσε το «παρών» στο Λονδίνο έχει να κάνει με την προετοιμασία που ακολουθεί με την Ίντερ Μαϊάμι και με το ότι ο Αργεντινός θέλει να είναι έτοιμος εν όψει της νέας σεζόν στο MLS, έχοντας μπροστά του ένα φιλικό παιχνίδι την ερχόμενη Παρασκευή.

    Και σύμφωνα με τα αποτελέσματα της FIFA, η διαφορά στις ψήφους των αρχηγών ήταν τεράστια. Συνολικά, 107 ήταν οι αρχηγοί που ψήφισαν τον Μέσι. Ανάμεσα τους, ποδοσφαιριστές όπως ο Λούκα Μόντριτς, ο Κίλιαν Μπαπέ, ο Ρόμπερτ Λεβαντόφσκι, ο Μοχάμεντ Σαλάχ, ο Βίρτζιλ Φαν Ντάικ και ο Χάρι Κέιν.

    Από την άλλη, ο Χάαλαντ, παρότι είχε ίδιους βαθμούς με τον Μέσι, συγκέντρωσε μόλις 64 ψήφους από τους αρχηγούς, χάνοντας έτσι τη μάχη στο νήμα. Όπως αποκάλυψε η FIFA τη διαφορά στα φετινά βραβεία την έκαναν οι ίδιοι οι ποδοσφαιριστές, καθώς οι αρχηγοί ήταν αυτοί που έκριναν το τελικό αποτέλεσμα.

    Πηγή: Gazzetta.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-ΕΡΑ CRISTOBAL HERRERA ULASHKEVICH
  • Οι τρόποι με τους οποίους η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνει τα βιντεοπαιχνίδια
    Οι τρόποι με τους οποίους η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνει τα βιντεοπαιχνίδια

    Όταν διαβάζετε «τεχνητή νοημοσύνη», μπορεί να σκέφτεστε πρόσφατες καινοτομίες όπως το Chat GPT, αλλά το ΑΙ χρησιμοποιείται στα βιντεοπαιχνίδια από τη γέννησή τους, πίσω στη δεκαετία του 1950.

    Από τα φαντασματάκια του «Pacman» μέχρι την αυτόνομη λήψη αποφάσεων στο «The Sims», η τεχνητή νοημοσύνη είναι απαραίτητη για πράγματα όπως η δημιουργία χαρακτήρων και ιστοριών που προσαρμόζονται στις αποφάσεις του παίκτη.

    Τώρα, η ραγδαία ανάπτυξη της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης (generative AI) ανοίγει νέα σύνορα για τα video games: ατελείωτοι ανοιχτοί κόσμοι, μοναδικό περιεχόμενο, αυτόνομοι χαρακτήρες και δυνατότητα ταχύτερης ανάπτυξης παιχνιδιών.

    Βελτιωμένοι χαρακτήρες NPCs

    Η δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη – η τεχνητή νοημοσύνη που δημιουργεί κείμενο, εικόνες και ήχο κατ’ εντολή του χρήστη – πρόκειται να μεταμορφώσει ένα από τα χαρακτηριστικά στοιχεία των βιντεοπαιχνιδιών: τους non-playable characters ή NPCs, δηλαδή τους χαρακτήρες ενός παιχνιδιού που δεν ελέγχει ο παίκτης. Οι NPCs έχουν συνήθως ένα καθορισμένο μοτίβο συμπεριφοράς, με τις αντιδράσεις και την ομιλία τους να μοιάζουν «ξύλινες» και μη φυσικές.

    Εδώ έρχεται να βοηθήσει η δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη. Νωρίτερα φέτος, η La Forge China – το κινεζικό παράρτημα της μονάδας έρευνας και ανάπτυξης της εταιρείας βιντεοπαιχνιδιών Ubisoft – λάνσαρε το Ghostwriter, ένα ΑΙ εργαλείο δημιουργίας κειμένου που έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους συγγραφείς να δημιουργήσουν μεγαλύτερη ποικιλία πρωτότυπων διαλόγων για τους NPCs, ενώ το 2022 δοκίμασε μια νέα τεχνολογία που βοηθά στη δημιουργία πιο ρεαλιστικών και φυσικών χειρονομιών στους NPCs που ταιριάζουν με τον τόνο και τη διάθεση της ομιλίας τους.

    «Παίρνει την ομιλία και με βάση αυτή παράγει χειρονομίες και κινήσεις του σώματος, οπότε μπορούμε να φανταστούμε αυτούς τους NPCs να εκφράζονται ελεύθερα και πιο απρόβλεπτα, με σχεδόν φυσική κίνηση του σώματος, σε συνάρτηση με την ομιλία», λέει στο CNNi ο Alexis Rolland, διευθυντής ανάπτυξης της La Forge China.

    Ορισμένοι δημιουργοί βιντεοπαιχνιδιών χρησιμοποιούν ήδη δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη στους NPCs για να κάνουν τις συνομιλίες πιο ρεαλιστικές. Η κινεζική εταιρεία NetEase χρησιμοποιεί το ChatGPT για τη δημιουργία διαλόγων των NPCs στο παιχνίδι για κινητά «Justice» που κυκλοφόρησε πρόσφατα. Η Replica Studios δημιούργησε ένα εργαλείο για τη μηχανή κατασκευής παιχνιδιών Unreal Engine, το οποίο επιτρέπει στους προγραμματιστές να χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη για να μπορούν οι NPCs να λένε οι ίδιοι τις ατάκες τους και να μην απαιτείται ανθρώπινος ηθοποιός φωνής.

    Ωστόσο, ένας κίνδυνος από τη χρήση NPCs που δημιουργούνται από τεχνητή νοημοσύνη είναι ότι οι σχεδιαστές παιχνιδιών θα μπορούσαν να χάσουν τον έλεγχο της αφήγησης του παιχνιδιού, λέει ο Julian Togelius, αναπληρωτής καθηγητής στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης, όπου διεξάγει έρευνα για την τεχνητή νοημοσύνη και τα παιχνίδια. «Οι NPCs μπορεί να λένε πράγματα που χαλάνε το παιχνίδι ή είναι αγενή ή εμποδίζουν την εμβύθιση του παίκτη», εξηγεί.

    Ατελείωτοι ανοιχτοί κόσμοι

    Τα παιχνίδια ανοιχτού κόσμου (open-world games), όπως το «Grand Theft Auto», το «Skyrim» και το «Elden Ring», στηρίζονται σε μη γραμμικές αποστολές και ιστορίες. Αυτό προσφέρει άλλη μια ευκαιρία για τη δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη να αναδιαμορφώσει την εμπειρία του παιχνιδιού.

    Ο Togelius οραματίζεται ένα «τεράστιο ανοιχτό παιχνίδι» με άπειρες ευκαιρίες, νέες πόλεις, τοπία και ανθρώπους, ο καθένας με τη δική του ιστορία. Χρησιμοποιώντας δεδομένα σχετικά με τον παίκτη που έχουν συγκεντρωθεί από το προηγούμενο παιχνίδι, η γεννητική τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να δημιουργήσει μοναδικές ιστορίες και εξατομικευμένες αποστολές για τους παίκτες, προσαρμοσμένες στο επίπεδό τους.

    Οι σχεδόν απεριόριστοι ανοιχτοί κόσμοι είναι ήδη δυνατοί σε κάποιο βαθμό: Το «No Man's Sky» (2016) είναι ένα «παιχνίδι που δεν τελειώνει ποτέ», λέει ο Togelius, το οποίο χρησιμοποιεί μια τεχνική που ονομάζεται «διαδικαστικά παραγόμενο περιεχόμενο» για να δημιουργήσει προσαρμοσμένη πανίδα, χλωρίδα, γεωλογία και ατμοσφαιρικές συνθήκες για τους πλανήτες του κόσμου του – για τους οποίους υπάρχουν 18 πεντάκις εκατομμύρια μοναδικές παραλλαγές.

    Περιεχόμενο που δημιουργούν οι χρήστες

    Η δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να επηρεάσει τον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών και με άλλους τρόπους.

    Οι παίκτες προσαρμόζουν ήδη τα παιχνίδια στις δικές τους προτιμήσεις και ανάγκες με το user-generated content (UGC), δηλαδή το περιεχόμενο που δημιουργούν οι χρήστες, το οποίο αποτελεί βασικό συστατικό πολλών παιχνιδιών, όπως το «Fortnite», το «Minecraft» και το «The Sims». Η δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να καταστήσει την παραγωγή UGC ευκολότερη και πιο προσιτή για τους παίκτες, καθώς και να αυξήσει την ποιότητα του περιεχομένου.

    Εργαλεία για προγραμματιστές

    Πριν ακόμα μεταμορφώσει τον τρόπο παιχνιδιού στα video games, η δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη θα αλλάξει σημαντικά την ανάπτυξή τους από τους προγραμματιστές.

    Η Maxis, η εταιρεία πίσω από το «The Sims», αναπτύσσει εργαλεία δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης, τα οποία επί του παρόντος βρίσκονται σε διαφορετικά στάδια ολοκλήρωσης, που μπορούν να υποστηρίξουν τους σχεδιαστές βιντεοπαιχνιδιών, εξαλείφοντας τις επαναλαμβανόμενες εργασίες και επιτρέποντάς τους να εργαστούν πάνω σε πιο ενδιαφέροντα προβλήματα.

    Στη La Forge, εργαλεία όπως το Ghostwriter ή το ZooBuilder, ένα πρόγραμμα 3D animation που κινεί τετράποδα ζώα βασιζόμενο σε βίντεο, θα μπορούσαν να βοηθήσουν τους σχεδιαστές «να επιταχύνουν το πιο κουραστικό μέρος της διαδικασίας, ώστε να μπορούν πραγματικά να επικεντρωθούν στα πιο δημιουργικά και ενδιαφέροντα τμήματά της», λέει ο Rolland.

    «Τα βιντεοπαιχνίδια πρόκειται να κάνουν μεγάλα άλματα στα επόμενα 10 ή 20 χρόνια», λέει ο Togelius. «Χρειάζεται να αλλάξουμε τον τρόπο με τον οποίο σκεφτόμαστε όταν πρόκειται για τον σχεδιασμό παιχνιδιών, αλλά νομίζω ότι όταν συμβεί αυτό, τα παιχνίδια θα γίνουν πολύ καλύτερα».

    Με πληροφορίες από: Video games are in for quite a trip’: How generative AI could radically reshape gaming by Rebecca Cairns, CNN

    Πηγή: Cnn.gr
  • Νεϊμάρ: Ο τραυματισμός του μπορεί να αποφέρει στην Αλ Χιλάλ εκατομμύρια από τη FIFA
    Νεϊμάρ: Ο τραυματισμός του μπορεί να αποφέρει στην Αλ Χιλάλ εκατομμύρια από τη FIFA

    Η FIFA καλύπτει επιχορηγήσεις έως και 7,5 εκατομμύρια ευρώ για τραυματισμούς ενός έτους.

    Το χειρότερο δυνατό σενάριο επιβεβαιώθηκε για τον τραυματισμό του Νεϊμάρ με τη διάγνωση να αναφέρει πως υπέστη ρήξη πρόσθιου χιαστού συνδέσμου όσο και μηνίσκου στο αριστερό του γόνατο και θα υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση, σε ημερομηνία που δεν έχει οριστεί ακόμη.

    Το ιατρικό τμήμα της Εθνικής Βραζιλίας, υπό την επίβλεψη του γιατρού Ροντρίγκο Λάσμαρ και της Αλ Χιλάλ, είναι σε μόνιμη επαφή και ευθυγραμμισμένο στην αποθεραπεία του αθλητή.

    Εντός του πεδίου εφαρμογής της FIFA υπάρχει το Πρόγραμμα Προστασίας Ομίλων της FIFA , μέσω του οποίου η οντότητα αποζημιώνει τους συλλόγους όταν ένας παίκτης τους τραυματιστεί με την εθνική ομάδα σε διοργανώσεις της FIFA και δεν μπορεί να αγωνιστεί στον σύλλογό του για περισσότερες από 28 συνεχόμενες ημέρες μετά τον τραυματισμό.

    «Η FIFA καλύπτει το πολύ ένα έτος τραυματισμού και το ποσό της αποζημίωσης περιορίζεται στα 7.500.000 ευρώ, με το μέγιστο ποσό που καταβάλλεται ανά ημέρα στην οποία ο παίκτης δεν μπορεί να παίξει είναι 20.548 ευρώ», λέει ειδικός σε Αθλητικό Δίκαιο. «Το συνολικό ποσό που μοιράζει ετησίως το πρόγραμμα της FIFA στους συλλόγους σε περίπτωση τραυματισμών είναι 80 εκατομμύρια ευρώ, επομένως κάθε αξίωση από την Αλ-Χιλάλ πρέπει να ανταποκρίνεται σε αυτές τις παραμέτρους», καταλήγει.

    Ο Βραζιλιάνος επιθετικός επέστρεψε πρόσφατα από έναν σοβαρό τραυματισμό στους συνδέσμους στον δεξιό αστράγαλο, που τον άφησε εκτός δράσης για έξι μήνες, αλλά αυτός είναι ο πρώτος τραυματισμός του Νεϊμάρ στο γόνατο.

    Πηγή: Gazzetta.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-ΕΡΑ/ Ronald Wittek
  • Μουντιάλ 2022: Τα εξωφρενικά χρήματα που μοίρασε η FIFA στις ομάδες για τους παίκτες τους
    Μουντιάλ 2022: Τα εξωφρενικά χρήματα που μοίρασε η FIFA στις ομάδες για τους παίκτες τους

    Η FIFA έκανε γνωστό το ποσό που έδωσε στις ομάδες για τη χρησιμοποίηση των παικτών τους στο Μουντιάλ με το συνολικό ποσό να ξεπερνά τα 187 εκατομμύρια ευρώ.

    Ένα βουνό λεφτά μοιράστηκαν οι σύλλογοι για τη συμμετοχή των ποδοσφαιριστών τους στο Μουντιάλ του Κατάρ. Αυτά τα χρήματα φυσικά θα προέλθουν από τα ταμεία της FIFA.

    Συγκεκριμένα συνολικά έλαβαν χρήματα 440 σύλλογοι απ' όλο τον κόσμο οι οποίοι μοιράστηκαν το τεράστιο ποσό των 187.1 εκατομμυρίων ευρώ.

    Η Παγκόσμια Ομοσπονδία στην αναλυτική παρουσίασή της αναφέρει αναλυτικά όλα τα χρήματα που μοιράστηκαν ανά συνομοσπονδία με την UEFA να λαμβάνει 142 εκατομμύρια ευρώ για τις ομάδες της.

    Στη δεύτερη θέση είναι η Ασία με 21,2 εκατομμύρια ευρώ και στην τρίτη θέση η Βόρεια και κεντρική Αμερική με περίπου 13,8 εκατομμύρια ευρώ.

    Τα ποσά που πήραν οι συνομοσπονδίες

    • UEFA (Ευρώπη) - 275 ομάδες - 142.252.078 ευρώ
    • AFC (Ασία) - 67 ομάδες - 21.294.433 ευρώ
    • CONCACAF (Β. Αμερική) - 53 ομάδες - 13.831.946 ευρώ
    • CONMEBOL (Ν. Αμερική) - 26 ομάδες - 5.230.684 ευρώ
    • CAF (Αφρική) - 18 ομάδες - 4.091.092 ευρώ
    • OFC (Ωκεανία) - 1 ομάδα - 85.775 ευρώ

    Όπως ήταν αναμενόμενο οι ποδοσφαιρικές ομοσπονδίες της Ευρώπης κυριάρχησαν στα χρήματα που έλαβαν οι ομάδες τους.

    Στην κορυφή βρέθηκε η Αγγλία με τους συλλόγους της να λαμβάνουν περίπου 33,7 εκατομμύρια ευρώ. Στη δεύτερη θέση ήταν η Ισπανίδα με 21,6 εκατομμύρια ευρώ και την τριάδα έκλεισε η Γερμανία με 18,8 εκατομμύρια ευρώ.

    Οι ομοσπονδίες που έλαβαν τα περισσότερα χρήματα

    1. Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία Αγγλίας: 33.761.320 ευρώ
    2. Ισπανίας: 21.666.944
    3. Γερμανίας: 18.830.627
    4. Ιταλίας: 16.722.996
    5. Γαλλίας: 14.816.324

    Αναμενόμενα ήταν και τα ποσά που μοιράστηκαν στις ομάδες με την Μάντσεστερ Σίτι να κερδίζει στο νήμα την κορυφή από την Μπαρτσελόνα.

    Μικρές ήταν οι διαφορές και ανάμεσα στις υπόλοιπες τρεις θέσεις της πρώτης πεντάδας με την Μπάγερν να είναι τρίτη και να την ακολουθούν Ρεάλ και Παρί.

    Οι 5 ομάδες που έλαβαν τα περισσότερα χρήματα

    1. Μάντσεστερ Σίτι: 4.114.783 ευρώ
    2. Μπαρτσελόνα: 4.063.317 ευρώ
    3. Μπάγερν: 3.877.878 ευρώ
    4. Ρεάλ: 3.434.295 ευρώ
    5. Παρί: 3.433.478 ευρώ
    Πώς προκύπτει το ποσό

    Τα ποσά που αναφέραμε παραπάνω ουσιαστικά προκύπτουν από την αποζημίωση που έχει ορίσει η FIFA και η οποία αντιστοιχεί σε 9.802 ευρώ.

    Αυτό το ποσό προκύπτει εάν διαιρέσει κανείς τα 187.1 εκατομμύρια ευρώ με τις 19.080 ημέρες που απασχολήθηκαν αθροιστικά όλοι οι ποδοσφαιριστές για το Μουντιάλ .

    Έπειτα υπολογίζεται το ποσό που θα λάβει κάθε ομάδα από την ημέρα που ο παίκτης ενσωματώθηκε στην αποστολή της Εθνικής ομάδας της χώρας του μέχρι το τελευταίο του επίσημο παιχνίδι στη διοργάνωση.

    Για παράδειγμα ο Λιονέλ Μέσι όταν ξεκίνησαν τα προκριματικά αγωνιζόταν ακόμα στην Μπαρτσελόνα. Συνολικά για την παρουσία του στο Μουντιάλ η αποζημίωση έφτανε περίπου τις 350.000 ευρώ.

    Αυτά όμως τα χρήματα θα μοιραστούν στην Μπαρτσελόνα και την Παρί ανάλογα με τις ημέρες. Έτσι, οι μπλαουγκράνα θα λάβουν 117.636 ευρώ, ενώ οι Παριζιάνοι 235.272.

    Πηγή: Sport24.gr
  • Απίστευτο περιστατικό στη Θεσσαλονίκη: Χτύπησε τον 32χρονο σύντροφο της γιατί έπαιζε Playstation
    Απίστευτο περιστατικό στη Θεσσαλονίκη: Χτύπησε τον 32χρονο σύντροφο της γιατί έπαιζε Playstation

    Στο Αυτόφωρο Τριμελές Πλημμελειοδικείο παραπέμφθηκε μια 22χρονη που κατηγορείται από τον ίδιο της τον σύντροφο ότι βιαιοπράγησε εναντίον του επειδή έπαιζε Playstation. Το περιστατικό έλαβε χώρα στο Δρυμό Θεσσαλονίκης.

    Ειδικότερα, σύμφωνα με το GRTIMES, εις βάρος της ασκήθηκε ποινική δίωξη για ενδοοικογενειακή σωματική βλάβη και για εξύβριση. Το περιστατικό έγινε μέσα στο σπίτι όπου διέμενε το ζευγάρι, στο Δρυμό Θεσσαλονίκης. Η 22χρονη και ο 32χρονος διατηρούσαν σχέση και συγκατοικούσαν τους τελευταίους τρεις μήνες.

    Σύμφωνα με το κατηγορητήριο η κοπέλα εισήλθε στο δωμάτιο όπου βρισκόταν ο σύντροφος της με ένα φίλο του και έπαιζαν Playstation ενώ δεν της έδινε σημασία. Τον χτύπησε με το χέρι της στην πλάτη και άρχισε να τον βρίζει. Το περιστατικό έληξε όταν επενέβη η μητέρα του θύματος. Στη συνέχεια η 22χρονη έφυγε από το σπίτι και του είπε ότι δεν θέλει να τον ξαναδεί. Ο 32χρονος κατήγγειλε την σύντροφο του στην αστυνομία και η κοπέλα συνελήφθη στο πλαίσιο του αυτοφώρου.

    Πηγή: Ethnos.gr

  • Η FIFA ανακοίνωσε και επίσημα τις αλλαγές στο Μουντιάλ 2026
    Η FIFA ανακοίνωσε και επίσημα τις αλλαγές στο Μουντιάλ 2026

    Η Διεθνής Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου επιβεβαίωσε ότι το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2026 θα έχει 104 αντί 64 αγώνες, λόγω της διευρυμένης μορφής με 48 ομάδες

    Η διοργάνωση του 2026, η οποία θα φιλοξενηθεί από κοινού από τις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά και το Μεξικό, θα είναι η πρώτη όπου συμμετέχουν 48 ομάδες με τη FIFA να επιβεβαιώνει τις αλλαγές στη δομή της διοργάνωσης.
    «Το Συμβούλιο της FIFA ενέκρινε ομόφωνα την προτεινόμενη τροποποίηση στη μορφή αγώνων του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2026 από 16 ομίλους των τριών σε 12 ομίλους των τεσσάρων με τις δύο πρώτες και τις οκτώ καλύτερες τρίτες ομάδες να προχωρούν στον γύρο των 32», επιβεβαίωσε η FIFA.

    FIFA Council approves international match calendars

    🗞️👉 https://t.co/KyrTVnrNxh pic.twitter.com/FIL05feiZT

    — FIFA Media (@fifamedia) March 14, 2023
    «Η αναθεωρημένη μορφή μετριάζει τον κίνδυνο συνδιαλλαγής και διασφαλίζει ότι όλες οι ομάδες παίζουν τουλάχιστον τρεις αγώνες, ενώ παρέχει ισορροπημένο χρόνο ξεκούρασης μεταξύ των ομάδων.»
    Το Παγκόσμιο Κύπελλο 32 ομάδων στο Κατάρ πέρυσι είχε συνολικά 64 αγώνες που ολοκληρώθηκαν σε 29 ημέρες. Την τελευταία φορά που το Μεξικό (1986) και οι Ηνωμένες Πολιτείες (1994) φιλοξένησαν Παγκόσμιο Κύπελλο, υπήρχαν μόνο 24 ομάδες.
    Το τουρνουά είχε 32 ομάδες από το τουρνουά του 1998 στη Γαλλία, με οκτώ ομίλους των τεσσάρων και τους φιναλίστ να παίζουν επτά παιχνίδια ο καθένας. Αλλά οι ομάδες που θα φτάσουν στν τελικό το 2026 θα παίξουν πλέον οκτώ αγώνες συνολικά.
    Το αρχικό σχέδιο για το 2026 είχε συνολικά 80 αγώνες, αλλά η απόφαση να αυξηθεί ο αριθμός των αγώνων σε 104 εγκρίθηκε σήμερα από το συμβούλιο της FIFA.
    Με βάση το νέο ημερολόγιο αγώνων που εγκρίθηκε από το συμβούλιο της FIFA , ο τελικός του Παγκοσμίου Κυπέλλου FIFA 2026 θα διεξαχθεί την Κυριακή, 19 Ιουλίου 2026, με την υποχρεωτική περίοδο αποδέσμευσης να ξεκινά στις 25 Μαΐου 2026, μετά τον τελευταίο επίσημο αγώνα συλλόγων στις 24 Μαΐου 2026 (ενδέχεται να ισχύουν εξαιρέσεις για τον τελικούς των διοργανώσεων συλλόγων έως τις 30 Μαΐου 2026, με την επιφύλαξη της έγκρισης της FIFA).

    Το Διεθνές Καλεντάρι Αγώνων Ανδρών 2025-2030 θα διαμορφωθεί ως εξής:

    - Μάρτιος: ένα παράθυρο εννέα ημερών, δύο αγώνων
    - Ιούνιος: ένα παράθυρο εννέα ημερών, δύο αγώνων (συμπεριλαμβανομένων φιλικών για την προετοιμασία των τελικών τουρνουά όπου χρειάζεται)
    - Τέλη Σεπτεμβρίου/αρχές Οκτωβρίου: ένα παράθυρο 16 ημερών, τεσσάρων αγώνων (θα εισαχθεί από το 2026, με δύο παράθυρα εννέα ημερών, δύο αγώνων που θα διατηρηθούν τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο του 2025)
    - Νοέμβριος: ένα παράθυρο εννέα ημερών, δύο αγώνων.

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ - Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Marma Touch