Τρίτη, 16 Νοεμβρίου 2021 15:59

11 εφαρμογές Διαδικτύου των Πραγμάτων παρουσίασαν η Vodafone και ο «Δημόκριτος»

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Το Εθνικό Κέντρο Έρευνας Φυσικών Επιστημών «Δημόκριτος» και η Vodafone Ελλάδας παρουσίασαν 11 εφαρμογές ΙοΤ (Internet of Things - Διαδικτύου των Πραγμάτων), οι οποίες αναπτύσσονται στο Giga Campus που από κοινού έχουν δημιουργήσει.

Το «Giga Campus by Vodafone & Demokritos» αποτελεί μία κοιτίδα καινοτομίας, που θα λειτουργεί μέσα από ένα οικοσύστημα εφαρμογών Internet of Things, με την υποστήριξη του δικτύου 5G (πέμπτης γενιάς) της Vodafone. Το οικοσύστημα καινοτομίας που δημιουργείται στο «Δημόκριτο», στοχεύει να μετεξελίξει τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες του Vodafone Business, ώστε στη συνέχεια αυτές να διαχυθούν στις ελληνικές επιχειρήσεις, συμβάλλοντας στην ψηφιακή τους μετάβαση και τη μεγαλύτερη επιχειρησιακή τους αποδοτικότητα.

Οι ΙοΤ υπηρεσίες που αναπτύσσονται στο Giga Campus είναι:

- Vodafone Smart Parking: Επιτρέπει τον εύκολο εντοπισμό διαθέσιμων θέσεων στάθμευσης, διευκολύνοντας την εύρεση ελεύθερων θέσεων στάθμευσης και τον περιορισμό του κυκλοφοριακού προβλήματος.

- Accessible Parking Monitoring: Προσφέρει αναγνώριση οχημάτων και θέσεων ΑΜΕΑ παρέχοντας τη δυνατότητα επαλήθευσης σωστής χρήσης της θέσης, ώστε να αποτρέπεται η παράνομη στάθμευση οχημάτων που δεν τηρούν τις προδιαγραφές.

- Smart Water Metering: Συλλέγει δεδομένα κατανάλωσης νερού συμβάλλοντας στην εξοικονόμηση και αποτελεσματική διαχείρισή του, με στόχο την ελαχιστοποίηση των απωλειών.

- Smart Bins Management: Βοηθά στην αποτελεσματική διακομιδή και ασφαλή διαχείριση των κάδων απορριμμάτων. Το σύστημα παρακολουθεί τη χωρητικότητα, την κλίση και τη θερμοκρασία των κάδων, ώστε η πόλη να παραμένει καθαρή, να ελαχιστοποιούνται οι κίνδυνοι για τη δημόσια υγεία και να σχεδιάζονται αποτελεσματικά διαδρομές συλλογής απορριμμάτων, μειώνοντας το κόστος διαδρομής καθώς και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

- Vodafone IoT Fleet Control: Η επιχείρηση γνωρίζει ανά πάσα στιγμή πού βρίσκονται τα οχήματά της και ποιες διαδρομές ακολουθούν, ενώ παράλληλα ενημερώνεται για την οδηγική συμπεριφορά των οδηγών της και την κατανάλωση καυσίμων για μεγαλύτερη ασφάλεια και οικονομία.

- Vodafone Business Temperature Tag: Δίνει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα απομακρυσμένου ελέγχου των ψυκτικών τους μονάδων ή άλλων χώρων, χωρίς να απαιτείται εγκατάσταση του εξοπλισμού από τεχνικό. Μέσω smartphone έχουν άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες και λαμβάνουν ειδοποιήσεις σχετικές με τη θερμοκρασία, την υγρασία και την τοποθεσία, εξασφαλίζοντας έτσι την ποιότητα των προϊόντων και υπηρεσιών τους.

- Vodafone Temperature Control Advanced: Οι επιχειρήσεις εξασφαλίζουν την ποιότητα των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρουν στους πελάτες τους, καθώς ελέγχουν από απόσταση και λαμβάνουν ειδοποιήσεις για την κατάσταση λειτουργίας των ψυγείων/καταψυκτών, όπως μεταβολή θερμοκρασίας, διακοπή ρεύματος, άνοιγμα/κλείσιμο πόρτας ή τη θερμοκρασία των χώρων που επιθυμούν να παρακολουθούν. Παράλληλα μέσα από τη διαδικτυακή πλατφόρμα μπορούν να εξάγουν αναφορές με ιστορικά στοιχεία για τους διαθέσιμους δείκτες.

- Vodafone Remote Healthcare: Συνδέει με ασφάλεια ασθενείς και επαγγελματίες υγείας επιτρέποντας την ιατρική συμβουλευτική από απόσταση και συμβάλλοντας στην πρόληψη ασθενειών μέσα από την έγκαιρη διάγνωσή τους, καταργώντας γεωγραφικούς ή άλλους περιορισμούς. Περιλαμβάνει πιστοποιημένο ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό και αυτόματη μεταφορά των δεδομένων στη διαδικτυακή πλατφόρμα καθώς και εργαλεία τηλεδιάσκεψης.

- Vodafone Sensing as a Service: Απευθύνεται σε δήμους ή άλλους φορείς με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής στις πόλεις. Περιλαμβάνει αισθητήρες που πραγματοποιούν πληθώρα μετρήσεων, από τη θερμοκρασία έως την υπεριώδη ακτινοβολία, την ατμοσφαιρική πίεση, την υγρασία και τα καυσαέρια, οι οποίοι αποστέλλουν δεδομένα σε μια απομακρυσμένη πλατφόρμα ελέγχου.

- Vodafone Mobile Asset Tracking: Παρέχει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα απομακρυσμένου ελέγχου των κινητών περιουσιακών τους στοιχείων, αφού μπορούν να εντοπίζουν από απόσταση τον εξοπλισμό και τα αντικείμενα που μεταφέρουν ή βρίσκονται σε ένα χώρο.

- Vodafone Occupancy Control: Αυτοματοποιημένο σύστημα που παρακολουθεί τα όρια πληρότητας ενός χώρου και ειδοποιεί σε περίπτωση υπέρβασής τους, ώστε να διασφαλίζεται η υγεία και η ασφάλεια των εργαζομένων και των επισκεπτών. Ο έλεγχος γίνεται σε πραγματικό χρόνο και προσαρμόζεται στις εκάστοτε οδηγίες ασφαλείας.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΡΧΕΙΟΥ

Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 16 Νοεμβρίου 2021 10:50

Σχετικά Άρθρα

  • Κορονοϊός: Πρωτοποριακή εφαρμογή smartphones από το Πανεπιστήμιο Πατρών ιχνηλατεί στενές επαφές κρουσμάτων σε αμφιθέατρα
    Κορονοϊός: Πρωτοποριακή εφαρμογή smartphones από το Πανεπιστήμιο Πατρών ιχνηλατεί στενές επαφές κρουσμάτων σε αμφιθέατρα

    Τα ελληνικά πανεπιστήμια της χώρας μας βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της κοινής παγκόσμιας προσπάθειας για την καταπολέμηση της πανδημίας συμβάλλοντας στον καθημερινό αγώνα με καινοτομίες που βοηθούν στη δύσκολη καθημερινότητα όλων μας. Όσον αφορά στο πανεπιστήμιο Πάτρας και συγκεκριμένα το Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής (ΤΜΗΥΠ), ανέπτυξε μια εφαρμογή για κινητές συσκευές, που μπορούν να ιχνηλατήσουν τις στενές επαφές των κρουσμάτων κορονοϊού στους χώρους διδασκαλίας.

    Τα ελληνικά πανεπιστήμια της χώρας μας βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της κοινής παγκόσμιας προσπάθειας για την καταπολέμηση της πανδημίας συμβάλλοντας στον καθημερινό αγώνα με καινοτομίες που βοηθούν στη δύσκολη καθημερινότητα όλων μας. Όσον αφορά στο πανεπιστήμιο Πάτρας και συγκεκριμένα το Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής (ΤΜΗΥΠ), ανέπτυξε μια εφαρμογή για κινητές συσκευές, που μπορούν να ιχνηλατήσουν τις στενές επαφές των κρουσμάτων κορονοϊού στους χώρους διδασκαλίας.

    Η εφαρμογή COCOTR@CE λειτουργεί με την ανάγνωση κωδικών QR τα οποία τοποθετούμενα σε κάθε κάθισμα των αιθουσών διδασκαλίας του τμήματος, επιτρέπουν στους φοιτητές να τηρούν ένα πλήρες ιστορικό των θέσεων που έχουν καθίσει, σεβόμενη πλήρως την ιδιωτικότητα των φοιτητών. Σε περίπτωση κρούσματος, το ιστορικό από τη συσκευή του χρήστη μπορεί να κοινοποιηθεί προς τους υπόλοιπους συμφοιτητές του, ώστε να μπορούν οι ίδιοι να ελέγξουν αν έχουν έρθει σε στενή επαφή κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, και να προβούν ενημερωμένα και χωρίς πανικό στη διενέργεια των απαραίτητων τεστ ανίχνευσης. Το τμήμα διαθέτει την εφαρμογή αλλά και το πρόγραμμα για την εύκολη δημιουργία των ετικετών QR ως ανοικτά διαθέσιμο κώδικα λογισμικού. Κάθε τμήμα του Παν. Πατρών αλλά και οποιοδήποτε άλλο Α.Ε.Ι. ή άλλο εκπαιδευτικό ιδρύματος της χώρας που επιθυμεί να αξιοποιήσει την εφαρμογή, μπορεί πολύ εύκολα να κατεβάσει τον κώδικα και να τον προσαρμόσει στα δικά του δεδομένα.

    Οι οδηγίες του πανεπιστημίου προς τους φοιτητές

    Αγαπητοί φοιτητές στο τμήμα θα έχετε παρατηρήσει ότι έχουν μπει ετικέτες QR σε όλα τα καθίσματα κάθε αίθουσας διδασκαλίας. Ο σκοπός είναι να μπορείτε να καταγράψετε την θέση που κάθεστε σε κάθε μάθημα, καθώς αυξάνονται τα κρούσματα στο τμήμα, και συνεπώς η ιχνηλάτηση δυνητικά στενών επαφών είναι κρίσιμης σημασίας. Μπορείτε για το σκοπό αυτό να χρησιμοποιήσετε ένα τετράδιο όπου θα σημειώνετε την αίθουσα, σειρά και θέση που καθήσατε. Για τη διευκόλυνση της διαδικασίας, το τμήμα ανέπτυξε ειδική progressive web app εφαρμογή για τα κινητά σας, που μπορείτε επίσης να χρησιμοποιείτε. Για να έχετε πρόσβαση στην εφαρμογή, μεταβείτε στο https://cocotrace.ceid.upatras.gr.Μπορείτε να μπαίνετε μέσω browser ή να την εγκαταστήσετε στο κινητό σας, και δουλεύει τελείως offline χωρίς να χρειάζεται σύνδεση στο internet (ακόμα κι από τον browser). Επισυνάπτεται πλήρης οδηγός χρήσης και επίλυσης αποριών, τον οποίο παρακαλούμε να διαβάσετε προσεκτικά. Η συμμετοχή και χρήση της εφαρμογής δεν είναι υποχρεωτική για κανένα φοιτητή. Η εφαρμογή δεν στέλνει τα δεδομένα σας πουθενά και σέβεται 100% την ιδιωτικότητά σας. Ο κώδικας της εφαρμογής είναι ανοικτός προς έλεγχο από οποιονδήποτε. Παρακαλούμε να στηρίξετε την προσπάθεια του τμήματος για τη διασφάλιση της υγείας όλων μας, καταγράφοντας επιμελώς τις θέσεις που κάθεστε με οποιονδήποτε τρόπο, και ενημερώνοντάς μας για τυχόν προβλήματα ή παρατηρήσεις που έχετε.

    Ο πηγαίος κώδικας είναι διαθέσιμος στον ιστότοπο https://github.com/komis1/cocotrace. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δουν την εφαρμογή όπως «τρέχει» αυτή τη στιγμή στο ΤΜΗΥΠ στον ιστότοπο https://cocotrace.ceid.upatras.gr. Αναλυτικές πληροφορίες και οδηγίες χρήσης για την εφαρμογή υπάρχουν στον ιστότοπο του τμήματος https://www.ceid.upatras.gr/el/announcement/cocotrce-ihnilatisi-kroysmat... Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον δημιουργό της εφαρμογής κο. Ανδρέα Κομνηνό, Επίκουρο Καθηγητή του ΤΜΗΥΠ ([email protected])

    Πηγή: Ethnos.gr

  • Στον «αέρα» η εφαρμογή SENSECITY του Δήμου Πύργου
    Στον «αέρα» η εφαρμογή SENSECITY του Δήμου Πύργου

    Με ένα «κλικ» άμεση ενημέρωση και καταγραφή όλων των προβλημάτων

    Σε λειτουργία έχει τεθεί η εφαρμογή sense.city του Δήμου Πύργου όπου δίνει τη δυνατότητα στους δημότες να φωτογραφίζουν, να καταγράφουν και να αποστέλλουν άμεσα τα προβλήματα της πόλης στον δήμο Πύργου προς επίλυσή τους.

    sensecity1

    Το sense.city, θα επιτρέπει σε όσους "κατεβάσουν" την εφαρμογή στο κινητό τους (απαιτείται smart phone) ή και σε μορφή web, να επισημαίνουν και να αποστέλλουν, ακολουθώντας πολύ απλά βήματα, όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στη γειτονιά τους ή οπουδήποτε στην πόλη αλλά και την ευρύτερη περιοχή του δήμου. Ο διαχειριστής παραλαμβάνει από την ειδική πλατφόρμα όλα τα αιτήματα-προβλήματα των πολιτών και στην συνέχεια διανέμονται στις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου προκειμένου να δρομολογηθεί η αντιμετώπισή τους.

    sensecity3

    Η εφαρμογή sense.city που δημιούργησε επιστημονική ομάδα του Παν/μίου Πατρών εφαρμόζεται με επιτυχία σε πολλούς δήμους μεταξύ των οποίων οι: Πατρέων, Αιγιαλείας, Δελφών, Διδυμότειχου κ.α.

    (Δελτίο Τύπου)

  • Ο Happy μαθαίνει σε παιδιά και ενήλικες πώς να διαχειριστούν περιστατικά παιδικής κακοποίησης
     Ο Happy μαθαίνει σε παιδιά και ενήλικες πώς να διαχειριστούν περιστατικά παιδικής κακοποίησης

    Το όνομά του είναι Happy, είναι ένα νεαρό, χαμογελαστό αγόρι, το οποίο παρόλο που έρχεται αντιμέτωπο με καταστάσεις παιδικής κακομεταχείρισης, παραμένει ευτυχισμένο.

    Ο Happy είναι ο κεντρικός ήρωας του ψηφιακού παιχνιδιού περιπέτειας «Ο Happy σε Αποστολή», το οποίο δημιουργήθηκε για να βοηθήσει γονείς, επαγγελματίες και παιδιά να εντοπίσουν και να αναφέρουν περιστατικά παιδικής κακοποίησης. Ο ήρωας κάνει στην καθημερινότητά του όλα όσα κάνουν τα παιδιά της ηλικίας του: πηγαίνει σχολείο, παίζει με τους φίλους του, κάνει μαθήματα γυμναστικής και θεατρικής αγωγής, πηγαίνει στην παιδική χαρά. Κατά τη διάρκεια των δραστηριοτήτων αυτών καλείται να διαχειριστεί διάφορα περιστατικά παιδικής κακοποίησης και κακομεταχείρισης.

    happiness2ape

    Το παιχνίδι αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του έργου «Co-Happiness: Happy and safe in the Community», το οποίο στοχεύει στην πρόληψη και την ευαισθητοποίηση γύρω από την παιδική κακοποίηση και κακομεταχείριση. Στο έργο αυτό οι εταίροι από έξι ευρωπαϊκές χώρες (Ολλανδία, Πορτογαλία, Φινλανδία, Ελλάδα, Ιταλία και Ρουμανία) συνεργάζονται για να αναπτύξουν καινοτόμες μεθοδολογίες και στρατηγικές για την καταπολέμηση και πρόληψη του φαινομένου. Εκ μέρους της Ελλάδας συμμετέχει το Κέντρο Κοινωνικής Δράσης και Καινοτομίας (ΚΜΟΠ).

    Το παιχνίδι «Ο Happy σε Αποστολή» απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας έξι έως εννιά ετών και βασίζεται στις γνώσεις και τις εμπειρίες παιδιών, ούτως ώστε το περιεχόμενό του να γίνεται εύκολα κατανοητό και να διατηρείται στη μνήμη τους. Παίζεται από έναν/μία παίκτη/ρια και παρουσιάζει ποικίλες καταστάσεις, με τις οποίες έρχεται αντιμέτωπος ο κύριος χαρακτήρας στην προσπάθειά του να ολοκληρώσει το παιχνίδι. Το παιχνίδι περιγράφει την ημέρα του βασικού χαρακτήρα, ο οποίος καλείται να εκπληρώσει διάφορες καθημερινές μίνι αποστολές. Οι αποστολές εκτυλίσσονται σε τέσσερα διαφορετικά περιβάλλοντα: σπίτι, πόλη, σχολείο και χώροι εξωσχολικών δραστηριοτήτων. Στους χώρους αυτούς ο Happy εκτίθεται σε τέσσερις πιθανές μορφές κακοποίησης και κακομεταχείρισης: παραμέληση, συναισθηματική κακοποίηση, σεξουαλική κακοποίηση και σωματική κακομεταχείριση. Τα σενάρια έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε οι επαγγελματίες που επιβλέπουν το παιχνίδι των παιδιών να μπορούν να εντοπίζουν πιθανά σημάδια που ενδέχεται να αποκαλύψουν μία από τις παραπάνω μορφές κακοποίησης. Στο τέλος του παιχνιδιού, δίνονται πληροφορίες για την Εθνική Γραμμή SOS 1056 του Χαμόγελου του Παιδιού.

    happiness3ape

    Στις αποστολές του ο Happy λαμβάνει συμβουλές από έναν βοηθό. Για την επιτυχή ολοκλήρωση κάθε αποστολής ο παίκτης κερδίζει ένα χρυσό αστέρι και για να ολοκληρώσει το παιχνίδι θα πρέπει να συγκεντρώσει όλα τα διαθέσιμα αστέρια.

    «Ο Happy σε Αποστολή» είναι ένα εργαλείο για τον έγκαιρο εντοπισμό περιστατικών παιδικής κακοποίησης και κακομεταχείρισης. Όπως εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η συντονίστρια του έργου εκ μέρους του ΚΜΟΠ, Αφροδίτη Αζάρη, «η φιλοδοξία του έργου είναι να γίνεται έγκαιρος εντοπισμός περιστατικών και πρόληψη με δύο τρόπους, την ενημέρωση των εκπαιδευτικών για τις ενδείξεις περιστατικών κακοποίησης και την κατανόηση από το ίδιο το παιδί για το ποια είναι τα όρια, προκειμένου να το προτρέψει να εκφραστεί, να μιλήσει σε ένα έμπιστο άτομο και να ζητήσει βοήθεια».

    happiness4ape

    Η κ. Αζάρη επισημαίνει ότι το παιχνίδι αποτελεί ομαδική δουλειά όλων των εταίρων που συμμετέχουν στο έργο, οι οποίοι ανέπτυξαν μαζί τα σενάρια του παιχνιδιού. Το κάθε σενάριο έλεγξαν ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί. «Έπρεπε το παιχνίδι να βγει με τέτοιο τρόπο, ώστε να περάσει το μήνυμα στο παιδί με ήπιο τρόπο. Το προτρέπει να εκφραστεί και να ζητήσει βοήθεια, το υποψιάζει για το τι είναι σωστό και τι όχι».

    happiness5ape

    Το παιχνίδι είναι διαθέσιμο για το κοινό σε επτά γλώσσες: ελληνικά (https://co-happiness.eu/game/gr/), αγγλικά, ολλανδικά, πορτογαλικά, φινλανδικά, ιταλικά και ρουμάνικα. Οι εταίροι αρχικά το παρουσίασαν σε εκπαιδευτές προκειμένου να λάβουν ανατροφοδότηση και να προχωρήσουν σε τυχόν βελτιώσεις και στη συνέχεια θα σταλεί σε σχολεία, εκπαιδευτικά κέντρα και ειδικούς που εργάζονται με παιδιά, ξεκινώντας από όσους συμμετέχουν στην πρωτοβουλία του ΚΜΟΠ κατά του σχολικού και διαδικτυακού εκφοβισμού «Live without bullying».

    *Οι φωτογραφίες ειναι screenshots του παιχνιδιού

    Πηγή: AΠΕ-ΜΠΕ

  • Εφαρμογή προσφέρει μεταφρασμένους διαλόγους για καθημερινές περιστάσεις από τα αραβικά στα ελληνικά
    Εφαρμογή προσφέρει μεταφρασμένους διαλόγους για καθημερινές περιστάσεις από τα αραβικά στα ελληνικά

    Τα εμπόδια στην καθημερινή επικοινωνία που συναντούν οι πρόσφυγες στην Ελλάδα επιχειρεί να αντιμετωπίσει ένας ψηφιακός επικοινωνιακός οδηγός, που συνδέει τα αραβικά με τα ελληνικά και τα αγγλικά.

    Με τη χρήση κειμένου και ήχου, ο επικοινωνιακός οδηγός παρουσιάζει διαλόγους για 20 περιστάσεις, στις οποίες ο πρόσφυγας θα χρειαστεί να επικοινωνήσει στα ελληνικά ή αγγλικά, όπως επίσκεψη στο γιατρό και στο φαρμακείο, παραγγελία καφέ, συζήτηση για θέματα ηλικίας, καταγωγής, επαγγελματικών ή προσωπικών ενδιαφερόντων. Επιπλέον, η εφαρμογή συνδέει καθημερινές περιστάσεις με το σχετικό λεξιλόγιο, προκειμένου ο χρήστης να ανατρέξει στις λέξεις που θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσει.

    Τον επικοινωνιακό οδηγό ανέπτυξε ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός «Γλώσσες Χωρίς Σύνορα» και είναι διαθέσιμος μέσω της ιστοσελίδας app.lwb.gr αλλά και ως εφαρμογή σε κινητά android και ios.

    «Αλληλεπιδρώντας με οργανισμούς που ασχολούνται με πρόσφυγες, διαπιστώσαμε ότι η έλλειψη επικοινωνίας είναι ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι αυτοί. Το ζήτημα ήταν πώς να δημιουργήσουμε φυσικές και ψηφιακές λύσεις για το γλωσσικό εμπόδιο που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι που έρχονται εδώ, οι οποίοι πολλές φορές δεν γνωρίζουν να διαβάζουν ούτε στη δική τους γλώσσα», εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο μηχανικός υπολογιστών, Σπύρος Τσουκαλάς, ένας εκ των ιδρυτών του οργανισμού.

    Γι’ αυτό σημαντική πτυχή του επικοινωνιακού οδηγού αποτελεί η ηχητική καταγραφή των διαλόγων, ώστε να είναι περισσότερο εύχρηστος για όσους δεν μπορούν να διαβάσουν. Ο κ. Τσουκαλάς επισημαίνει ότι η εφαρμογή βρίσκεται σε στάδιο πιλοτικής υλοποίησης, είναι πλήρως λειτουργική, αλλά μπορεί να επεκταθεί πολύ περισσότερο ανάλογα με τις ανάγκες και τα σχόλια οργανισμών ή χρηστών. Δύο από τα επόμενα βήματα είναι η προσθήκη γραμματικής στην εφαρμογή, αλλά και επιπλέον ενοτήτων, όπως οι συναλλαγές με δημόσιες υπηρεσίες. Επίσης, οι δημιουργοί της εφαρμογής σκοπεύουν να εμπλουτίσουν τον επικοινωνιακό οδηγό με περισσότερες γλώσσες των προσφύγων, όπως φαρσί και κουρδικά, αλλά και επιπλέον ευρωπαϊκές γλώσσες.

    Ωστόσο, όπως διευκρινίζει ο ίδιος, η εφαρμογή δεν αποτελεί εκπαιδευτικό εργαλείο, αλλά έναν τρόπο σύνδεσης δύο γλωσσών (αραβικά-ελληνικά). «Θέλαμε ένα εργαλείο που να έχει και εκπαιδευτική χροιά, αλλά ξεκινήσαμε με την πιλοτική υλοποίηση του επικοινωνιακού οδηγού γιατί δεν έχουμε το μπάτζετ για κάτι μεγαλύτερο. Αν δούμε όμως ότι χρειάζεται και βρούμε τη χρηματοδότηση, είμαστε ανοιχτοί να αναπτύξουμε κάτι χρήσιμο και ωφέλιμο για την επίλυση του κενού αυτού», παρατηρεί.

    Ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός «Γλώσσες Χωρίς Σύνορα» ιδρύθηκε το 2019 από τον μηχανικό υπολογιστών, Σπύρο Τσουκαλά, και τον γλωσσολόγο, Νίκο Μουρούζη, με στόχο να προσφέρουν τεχνολογικές λύσεις στο προσφυγικό και σε άλλα κοινωνικά προβλήματα. Τον περασμένο χειμώνα είχαν δημιουργήσει την εφαρμογή «CoronaSMS», με στόχο να καλύψουν το κενό της ενημέρωσης και σύνταξης του μηνύματος μετακίνησης των πολιτών τρίτων χωρών κατά την περίοδο του λοκντάουν.

    Ο επικοινωνιακός οδηγός υλοποιήθηκε με χρηματοδότηση του Πολιτιστικού Ιδρύματος της Ιωνικής Τράπεζας.

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

  • Σοβαρά προβλήματα στο δίκτυο της Vodafone
    Σοβαρά προβλήματα στο δίκτυο της Vodafone

    Κατέρρευσαν οι επικοινωνίες μεταξύ των συνδρομητών, δεν λειτουργεί το 4G - Για «προσωρινό πρόβλημα με το 4G το οποίο αποκαθίσταται» κάνει λόγο η εταιρεία

    Σοβαρά προβλήματα αντιμετωπίζουν από το πρωί της Παρασκευής δεκάδες χιλιάδες συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας που χρησιμοποιούν το δίκτυο της Vodafone.

    Οι συνδρομητές της εταιρείας όπως αναφέρουν, αντιμετωπίζουν μεγάλες δυσκολίες τόσο στη χρήση του ίντερνετ όσο και σε απλές καθημερινές τους συνήθειες, όπως η χρήση του κινητού τους για τηλεφωνήματα, τόσο για να κάνουν όσο και για να δέχονται κλήσεις.

    Ειδικότερα, τα τηλέφωνα φαίνονται να είναι απενεργοποιημένα, ενώ δεν είναι, ενώ πολλοί συνδρομητές αναφέρουν προβλήματα και στο δίκτυο 4G.

    Όπως προκύπτει από τις αναφορές, τα εκτεταμένα προβλήματα στο δίκτυο στα δύο μεγαλύτερα αστικά κέντρα της χώρας ξεκίνησαν λίγο μετά τις 9.30 το πρωί.

    Με αναρτήσεις τους οι χρήστες ζητούν να μάθουν τους λόγους για την αδυναμία επικοινωνίας, δεδομένου ότι όπως καταγγέλλουν, δεν έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν ούτε με τη γραμμή υποστήριξης.

    «Δεν έχω δίκτυο κινητού καθόλου και δεν απαντάτε στις γραμμές σας!», ανέφερε χαρακτηριστικά ένας χρήστης στο Facebook.

    «Προσπαθούμε να πάρουμε και να μας πάρουν τηλέφωνο και δεν τα καταφέρνουμε. Εξυπηρέτηση εταιρικών πελατών αναμονή 45 λ.», πρόσθεσε ένας άλλος χρήστης.

    «Δεν μπορούμε να καλέσουμε και το αντίθετο, ούτε SMS ούτε στα δεδομένα», υποστηρίζει ένας ακόμη.
    Όσοι χρήστες μάλιστα προσπαθούν να μπουν στο τμήμα «Επικοινωνία» στην επίσημη ιστοσελίδα της Vodafone βλέπουν το μήνυμα: «Δουλεύουμε σε κάτι πολύ ξεχωριστό. Επισκέψου το vodafone.gr σε λίγο».

    vodafone43

    Στην προσπάθεια επικοινωνίας με το Live chat του Vodafone.gr αναφέρεται το παρακάτω μήνυμα: «Υπάρχει αυξημένη κίνηση στο τηλεφωνικό κέντρο λόγω προσωρινού τεχνικού θέματος που ενδέχεται να επηρεάζει την ποιότητα της σύνδεσής σας στην κινητή τηλεφωνία. Μείνε στο Live Chat της Vodafone, θα συνδεθούμε μαζί σου σε περίπου 15 λεπτά».

    Σύμφωνα με ενημέρωση της εταιρείας «υπάρχει ένα προσωρινό πρόβλημα με το 4G το οποίο αποκαθίσταται».
    Πηγή: Protothema.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: EUROKINISSI/ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
  • Περισσότερες υπηρεσίες διαθέσιμες στο myOAEDlive
    Περισσότερες υπηρεσίες διαθέσιμες στο myOAEDlive

    Στο 100% η πληρότητα των ψηφιακών ραντεβού για υπηρεσίες προς ανέργους τον Μάρτιο

    Μετά την επιτυχημένη πιλοτική λειτουργία της νέας πλατφόρμας ψηφιακών ραντεβού myOAEDlive, που ξεκίνησε στις αρχές Δεκεμβρίου, από σήμερα προστίθενται και ενεργοποιούνται νέες υπηρεσίες, με απόφαση των αρμόδιων υπουργών Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη και Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκου Πιερρακάκη, μέσω της στενής συνεργασίας του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ) με τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης.

    Επιπλέον των υπηρεσιών που ήδη λειτουργούν για την παροχή συμβουλευτικής, μέσω τηλεδιάσκεψης (βιντεοκλήσης), από τους εξειδικευμένους εργασιακούς συμβούλους ανέργων και εργοδοτών του ΟΑΕΔ, από σήμερα η πλατφόρμα myOAEDlive δίνει τη δυνατότητα προγραμματισμού ψηφιακών ραντεβού:

    1) με το ελληνικό γραφείο EURES του ευρωπαϊκού δικτύου υπηρεσιών απασχόλησης και επαγγελματικής κινητικότητας για την αναζήτηση θέσεων εργασίας ή εργαζομένων στον ΕΟΧ,

    2) με εξειδικευμένους συμβούλους του ΟΑΕΔ για τη επικαιροποίηση στοιχείων του μητρώου εγγεγραμμένων ανέργων.

    Μέσω της πλατφόρμας myOAEDlive, για πρώτη φορά, άνεργοι και επιχειρήσεις μπορούν να προγραμματίζουν ραντεβού σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα για υπηρεσίες, μέσω τηλεδιάσκεψης (βιντεοκλήσης), αποφεύγοντας την προσέλευση στα Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2).

    Όπως αναφέρεται σε κοινή ανακοίνωση του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και του ΟΑΕΔ, «η ανταπόκριση των πολιτών κατά την περίοδο της πιλοτικής λειτουργίας είναι ιδιαίτερα ικανοποιητική, καθώς, μέχρι σήμερα, έχουν γίνει πάνω από 2.000 κρατήσεις. Μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου, περισσότεροι από 1.300 πολίτες εξυπηρετήθηκαν, μέσω της νέας πλατφόρμας, ενώ για τους μήνες Μάρτιο και Απρίλιο οι αιτήσεις έχουν ξεπεράσει τις 700, με το ποσοστό πληρότητας για υπηρεσίες συμβουλευτικής προς ανέργους να φτάνει το 100% για τον Μάρτιο και να ξεπερνάει το 52% για τον Απρίλιο. Στόχος της επέκτασης και συνεχούς βελτίωσης της πλατφόρμας είναι η γρηγορότερη, ποιοτικότερη και πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών, μέσω της αξιοποίησης της τεχνολογίας».

    Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση myoaedlive.gov.gr. Συγκεκριμένα, οι ενδιαφερόμενοι επιλέγουν από την κεντρική σελίδα του gov.gr την ενότητα «Πολίτης και καθημερινότητα» και εν συνεχεία την υποενότητα «Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών», όπου θα βρει την υπηρεσία «Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από τον Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ)».

    Η διαδικασία ορισμού ραντεβού είναι αποκλειστικά ηλεκτρονική με τους κωδικούς TAXISnet και η πρόσβαση στο ραντεβού δεν απαιτεί αυξημένες ψηφιακές δεξιότητες, καθώς γίνεται απευθείας, μέσω συνδέσμου (link), που αποστέλλεται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) του πολίτη.

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΡΧΕΙΟΥ

  • Vodafone: Η ανακοίνωση της εταιρείας για τα προβλήματα στο δίκτυο
    Vodafone: Η ανακοίνωση της εταιρείας για τα προβλήματα στο δίκτυο

    «Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση», τονίζεται στην ανακοίνωση της Vodafone για το πρόβλημα στο δίκτυο

    Ανακοίνωση εξέδωσε η Vodafone για το πρόβλημα στο δίκτυό της Σύμφωνα με την εταιρεία, το πρόβλημα προέκυψε λόγω ταυτόχρονου κοψίματος οπτικής ίνας σε τρεις διαφορετικές οδεύσεις (Βουλγαρία, Τουρκία, Σλοβενία-Κροατία).

    «Σας ενημερώνουμε ότι λόγω ταυτόχρονου κοψίματος οπτικής ίνας σε 3 διαφορετικές οδεύσεις (Βουλγαρία, Τουρκία, Σλοβενία-Κροατία), αντιμετωπίσαμε πρόβλημα σε υπηρεσίες internet σταθερής και κινητής. Έγιναν αμέσως οι απαιτούμενες τεχνικές εργασίες και το πρόβλημα σταδιακά αποκαθίσταται. Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση» τονίζεται στην ανακοίνωση της Vodafone.

    Τα προβλήματα στο δίκτυο της Vodafone άρχισαν να παρατηρούνται λίγο μετά τις 17:30. Τα προβλήματα εντοπίστηκαν σε διάφορες περιοχές και ζητήματα υπήρξαν και με την πρόσβαση στα δεδομένα. Πρακτικά, αυτό που συνέβη, σύμφωνα πάντα με τη Vodafone, είναι ότι η βλάβη έχει απομονώσει το ελληνικό δίκτυο και δεν μπορεί να βγει προς τα έξω η ελληνική κίνηση, με αποτέλεσμα το σήμα να μη μπορεί να μεταδοθεί.

    Το πρόβλημα επιβεβαιώνεται πάντως και από τη Vodafone Γερμανίας, Ιταλίας, Ιρλανδίας και άλλων κρατών. Σύμφωνα με πληροφορίες το διεθνές καλώδιο οπτικής ίνας έχει κοπεί σε Ιταλία, Τουρκία και Βουλγαρία, με αποτέλεσμα να απομονωθεί το δίκτυο της Ελλάδας. Οι ίδιες πηγές υπολογίζουν τον χρόνο αποκατάστασης της βλάβης σε περίπου δύο ώρες, ενώ ήδη έχουν ξεκινήσει σιγά σιγά να αντιμετωπίζονται τα προβλήματα.

    Πηγή: Ethnos.gr

  • Vodafone: Γιατί έπεσε το δίκτυό της, πότε θα λυθεί το πρόβλημα
    Vodafone: Γιατί έπεσε το δίκτυό της, πότε θα λυθεί το πρόβλημα

    Σύμφωνα με πληροφορίες το διεθνές καλώδιο οπτικής ίνας έχει κοπεί σε Ιταλία, Τουρκία και Βουλγαρία, με αποτέλεσμα να απομονωθεί το δίκτυο της Ελλάδας

    Σε τριπλό κόψιμο καλωδίου οπτικών ινών αποδίδουν πηγές της Vodafone τη μεγάλης έκτασης βλάβη που έχει προκληθεί και εστιάζεται κυρίως στο δίκτυο σταθερής τηλεφωνίας και στα δεδομένα (data).

    Πρακτικά, αυτό που έχει συμβεί, σύμφωνα πάντα με πληροφορίες από τη Vodafone, είναι ότι η βλάβη έχει απομονώσει το ελληνικό δίκτυο και δεν μπορεί να βγει προς τα έξω η ελληνική κίνηση, με αποτέλεσμα το σήμα να μη μπορεί να μεταδοθεί.

    Το πρόβλημα επιβεβαιώνεται πάντως και από τη Vodafone Γερμανίας, Ιταλίας, Ιρλανδίας και άλλων κρατών. Σύμφωνα με πληροφορίες το διεθνές καλώδιο οπτικής ίνας έχει κοπεί σε Ιταλία, Τουρκία και Βουλγαρία, με αποτέλεσμα να απομονωθεί το δίκτυο της Ελλάδας. Οι ίδιες πηγές υπολογίζουν τον χρόνο αποκατάστασης της βλάβης σε περίπου δύο ώρες, ενώ ήδη έχουν ξεκινήσει σιγά σιγά να αντιμετωπίζονται τα προβλήματα.

    Σύμφωνα με την Vodafone, ο εκτιμώμενος χρόνος αποκατάστασης είναι περίπου δύο ώρες.

    Πηγή: Εthnos.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς