Τρίτη, 09 Αυγούστου 2022 22:59

WhatsApp: Πλέον θα μπορείς να είσαι «αόρατος» όταν στέλνεις μήνυμα - Δείτε τις νέες επιλογές απορρήτου

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Το WhatsApp, η δημοφιλής εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων της Meta, παρουσίασε σήμερα σημαντικές νέες επιλογές για το απόρρητο των χρηστών.

Η νέα λειτουργία «έλεγχος παρουσίας στο διαδίκτυο» σάς επιτρέπει να στέλνετε μηνύματα, ενώ φαίνεστε εκτός σύνδεσης. Αυτό προσφέρει ένα ακόμη επίπεδο ελέγχου του απορρήτου σε σχέση με τη δυνατότητα απόκρυψης της κατάστασής σας, που είχε εμφανιστεί νωρίτερα φέτος.

Η νέα λειτουργία σάς δίνει τη δυνατότητα να αποφασίσετε ποιες επαφές μπορούν να δουν την κατάστασή σας στο διαδίκτυο και ποιες όχι. Δεν υπάρχουν όρια και μπορείτε να αλλάξετε τα άτομα ανά πάσα στιγμή.

Αποκλεισμός screenshot στα μηνύματα «μιας προβολής»

Το WhatsApp δοκιμάζει επίσης τον αποκλεισμό στιγμιότυπων οθόνης (screenshot) συγκεκριμένα για τα μηνύματα που εξαφανίζονται μετά από μία προβολή. Η λειτουργία αυτή των μηνυμάτων της «μίας προβολής» παρουσιάστηκε πέρυσι και η Meta προειδοποίησε τους χρήστες ότι θα πρέπει να είναι προσεκτικοί, καθώς οποιοσδήποτε μπορούσε να κρατήσει screenshot από αυτά.

Μια νέα δυνατότητα που σας επιτρέπει να αποκλείσετε τέτοια screenshots βρίσκεται τώρα σε δοκιμαστική φάση και η εταιρεία ελπίζει να την κάνει διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες σύντομα.

Αποχωρήστε «αθόρυβα» από τις συνομιλίες

Τέλος, μια νέα λειτουργία δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να αποχωρήσουν από τις ομάδες στις οποίες συμμετέχουν, χωρίς να σταλεί μαζική ειδοποίηση στους υπόλοιπους χρήστες της ομάδας, παρά μόνο στους διαχειριστές.

Οι νέες λειτουργίες αναμένεται να γίνουν διαθέσιμες σταδιακά για όλους τους χρήστες μέσα στις επόμενες εβδομάδες.

Τι δηλώνει ο Ζούκερμπεργκ για τις αλλαγές

Ο στόχος είναι τελικά να γίνει το WhatsApp «τόσο ιδιωτικό και ασφαλές όσο και οι συνομιλίες πρόσωπο με πρόσωπο», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Meta, Mark Zuckerberg, σε μια ανάρτηση στο Facebook.

Πηγή: iefimerida.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 09 Αυγούστου 2022 20:09

Σχετικά Άρθρα

  • Πώς μπορώ να επαναφέρω μηνύματα στο Messenger;
    Πώς μπορώ να επαναφέρω μηνύματα στο Messenger;

    Έσβησες κατά λάθος ένα σημαντικό μήνυμα στο Messenger και τώρα το ψάχνεις; Δεν είσαι ο πρώτος και σίγουρα, ούτε και ο τελευταίος! Το ζήτημα όμως είναι μπορείς να το επαναφέρεις; Κι αν ναι πως;

    Στο κείμενο αυτό θα επιχειρήσουμε να σου απαντήσουμε στο ερώτημα πως μπορείς να επαναφέρεις μηνύματα στο messenger. Υπό περιπτώσεις αυτό μπορεί να συμβεί.

    Επαναφορά Αρχείων Μηνυμάτων στο Messenger

    Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις, είναι να εξετάσεις αν εν τέλει δεν έχεις διαγράψει το μήνυμα, αλλά το έχεις αρχειοθετήσει. Είτε λόγω βιασύνης, είτε λόγω άγνοιας αρκετές φορές μπερδευόμαστε και θεωρούμε τα αρχειοθετημένα, ως διαγεγραμμένα. Στην πραγματικότητα οι συνομιλίες που αρχειοθετούμε, απλά δεν εμφανίζονται στην κύρια λίστα των συνομιλιών.

    Πώς να δεις τα αρχειοθετημένα μηνύματα:

    1. Άνοιξε την εφαρμογή του Messenger.
    2. Πήγαινε στην αναζήτηση και πληκτρολόγησε το όνομα του ατόμου ή της ομάδας με την οποία είχες τη συνομιλία.
    3. Αν η συνομιλία είναι αρχειοθετημένη, θα εμφανιστεί στα αποτελέσματα αναζήτησης.

    Εάν τα μηνύματα είναι αρχειοθετημένα, θα τα δεις ξανά και μπορείς να συνεχίσεις τη συνομιλία κανονικά. Αν όμως τα έχεις διαγράψει, τα πράγματα γίνονται λίγο πιο δύσκολα.

    Τι γίνεται αν διαγράψω οριστικά τα μηνύματα;

    Δυστυχώς, αν τα μηνύματα έχουν διαγραφεί οριστικά, δεν υπάρχει τρόπος να τα επαναφέρεις απευθείας από το Messenger. Ωστόσο, υπάρχουν εναλλακτικές μέθοδοι που μπορείς να δοκιμάσεις:

    1. Επαναφορά από αντίγραφα ασφαλείας: Αν έχεις ενεργοποιήσει τη δυνατότητα να δημιουργούνται αντίγραφα ασφαλείας στο Facebook ή σε άλλες συσκευές, μπορείς να ανακτήσεις τα διαγραμμένα μηνύματα. Αυτό ισχύει κυρίως για χρήστες που κάνουν τακτικά backup των δεδομένων τους.
    2. Χρήση τρίτων εφαρμογών: Υπάρχουν ορισμένες εφαρμογές και προγράμματα που ισχυρίζονται ότι μπορούν να ανακτήσουν διαγραμμένα μηνύματα από το Messenger. Ωστόσο, να είσαι προσεκτικός καθώς πολλές από αυτές τις εφαρμογές δεν είναι ασφαλείς και μπορεί να παραβιάσουν την ιδιωτικότητά σου.
    Επαναφορά λογαριασμού Messenger

    Από εκεί και πέρα, αν το πρόβλημα σου είναι πως γενικότερα δεν μπορείς να συνδεθείς στο λογαριασμό σου στο Messenger και πάλι υπάρχει λύση. Εμείς θα εξετάσουμε το σενάριο που έχεις ξεχάσει τον κωδικό σου, ή για οποιονδήποτε λόγο δεν μπορείς να συνδεθείς. Υπάρχουν λοιπόν μερικά βήματα που μπορείς να ακολουθήσεις για να τον επαναφέρεις:

    • Χρησιμοποίησε το email ή τον αριθμό τηλεφώνου σου: Στην οθόνη σύνδεσης, κάνε κλικ στο «Ξέχασες τον κωδικό;» και ακολούθησε τις οδηγίες. Μπορείς να λάβεις έναν σύνδεσμο επαναφοράς είτε στο email σου είτε στο τηλέφωνό σου, ανάλογα με το τι έχεις συνδέσει στον λογαριασμό σου.
    • Επαλήθευση ταυτότητας: Αν δεν έχεις πρόσβαση ούτε στο email ούτε στο τηλέφωνό σου, η Facebook θα σου ζητήσει επιπλέον επαλήθευση ταυτότητας, όπως επαλήθευση μέσω φίλων σου στο Facebook.

    Aπαραίτητες προφυλάξεις

    Ενώ προσπαθείς να επαναφέρεις τα μηνύματά σου ή τον λογαριασμό σου, είναι σημαντικό να παραμείνεις ασφαλής. Απόφυγε τη χρήση αναξιόπιστων προγραμμάτων που μπορεί να υπόσχονται γρήγορες λύσεις. Η διαγραφή μηνυμάτων από το Messenger είναι συνήθως μόνιμη, οπότε η καλύτερη λύση είναι η πρόληψη, όπως η δημιουργία τακτικών αντιγράφων ασφαλείας.

    Η επαναφορά μηνυμάτων στο Messenger μπορεί να είναι μια πρόκληση, αλλά με λίγη υπομονή και σωστή καθοδήγηση, μπορείς να βρεις τα χαμένα σου δεδομένα. Αν απλώς τα αρχειοθέτησες, η επαναφορά τους είναι πανεύκολη. Σε διαφορετική περίπτωση, εάν έχουν διαγραφεί, οι επιλογές σου περιορίζονται σε αντίγραφα ασφαλείας ή εξωτερικές λύσεις, αλλά πρέπει να είσαι προσεκτικός.

    Σκέψου προληπτικά: δημιούργησε αντίγραφα ασφαλείας και φρόντισε να παρακολουθείς τις κινήσεις σου στο Messenger για να μην ξαναβρεθείς σε αυτή τη θέση!

    Πηγή: Cnn.gr

  • Meta: Διασημότητες θα είναι οι φωνές πίσω από τα νέα chatbots AI
    Meta: Διασημότητες θα είναι οι φωνές πίσω από τα νέα chatbots AI

    Γιατί η Meta χρησιμοποιεί ξανά τη συνταγή τεχνητής νοημοσύνης διασημοτήτων;

    Εκατομμύρια δολάρια «ρίχνει στα πόδια» αστέρων του Χόλιγουντ η Meta, η μητρική εταιρεία των Facebook και Instagram, προκειμένου να αποκτήσει το δικαίωμα να ηχογραφήσει και να χρησιμοποιήσει τη φωνή τους για έργα τεχνητής νοημοσύνης, είχε επισημάνει το Bloomberg, πριν μερικές εβδομάδες.

    Σύμφωνα με πληροφορίες, η Meta πρόκειται να εισαγάγει chatbots AI που εκφράζονται από διασημότητες όπως βραβευμένη με Όσκαρ Dame τζούντι Ντεντς, την κωμικό και ράπερ Awkwafina και τον επίσης κωμικό Κίγκαν-Μάικλ Κι.

    Περίπου αυτή την περίοδο πέρυσι, η Meta παρουσίασε έναν διαφορετικό γύρο βοηθών τεχνητής νοημοσύνης διασημοτήτων ως μέρος του Messenger. Αυτά τα chatbots είχαν τα πρόσωπα διασημοτήτων όπως η Κένταλ Τζένερ, ο Mr. Beast, ο Τομ Μπρέιντι, ο Snoop Dogg και άλλοι. Περιέργως, αυτά τα chatbots χρησιμοποίησαν την όψη των διασημοτήτων, αλλά όχι τα πραγματικά τους ονόματα. Για παράδειγμα, ο χαρακτήρας “Billie”, απεικονίζεται με το πρόσωπο της Κένταλ Τζένερ.

    Για τους βοηθούς τεχνητής νοημοσύνης με πρόσωπα διασημοτήτων, ο τεχνολογικός κολοσσός φέρεται να πλήρωσε έως και 5 εκατομμύρια δολάρια σε δύο χρόνια, για έξι ώρες εργασίας σε στούντιο. Η συμφωνία δεν φάνηκε να λειτούργησε πολύ καλά για την Μέτα. Τα chatbots διακόπηκαν τον Αύγουστο, λιγότερο από ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία τους.

    Οπότε το ερώτημα είναι γιατί η Meta χρησιμοποιεί ξανά τη συνταγή τεχνητής νοημοσύνης διασημοτήτων, αν και προφανώς κάηκε από αυτή την προσπάθεια;

    Οι διασημότητες μπορεί να βοηθήσουν την τεχνητή νοημοσύνη να είναι λιγότερο απειλητική

    Ίσως τα περσινά chatbots να μην ήταν αποτυχημένα σε ορισμένες μετρήσεις. Σίγουρα, οι άνθρωποι δεν έδειχναν να ενδιαφέρονται να μιλάνε με τον ψεύτικο Τομ Μπρέιντι, αλλά ίσως σκοπός ήταν να προσελκύσουν αρκετούς ανθρώπους να δοκιμάσουν να χρησιμοποιήσουν ένα chatbot AI έστω μία φορά, και αυτό λειτούργησε.

    Ίσως η Meta να έχει απλώς μια πραγματικά περίεργη σχέση με την έννοια της διασημότητας: Δεν είναι μια μάρκα όπως όταν κάποιο αναψυκτικό χρησιμοποιεί διασημότητες σε διαφημίσεις Super Bowl ή ένας οίκος μόδας όπου μια ηθοποιός είναι το πρόσωπο ενός αρώματος. Το Instagram έχει ενσωματωθεί τόσο πολύ στην έννοια της φήμης και της διασημότητας την τελευταία δεκαετία που είναι αδύνατο να φανταστεί κανείς τη Meta και τους διάσημους ανθρώπους να υπάρχουν ο ένας χωρίς τον άλλον.

    Όταν κυκλοφόρησε το Threads της Meta το καλοκαίρι του 2023, εμφανίστηκε μια πραγματική ένταση: Κορυφαίες διασημότητες, το είδος που δεν είχε χρησιμοποιήσει το Twitter εδώ και χρόνια – συνέρρεαν ξαφνικά στη νέα πλατφόρμα, φέρνοντας μαζί τους μεγάλους αριθμούς ακολούθων. Αλλά οι περισσότερες από αυτές τις διασημότητες σώπασαν μετά από μια ή δύο μέρες, ίσως συνειδητοποιώντας ότι ένα μέσο βασισμένο σε κείμενο δεν ήταν στην πραγματικότητα κάτι που ασπάζονταν. Λίγους μήνες αργότερα, η Meta κυκλοφόρησε ένα πρόγραμμα για να δώσει μπόνους σε μετρητά σε αστέρια reality σε αντάλλαγμα για αναρτήσεις στο Threads.

    Όταν η Τέιλορ Σουίφτ κυκλοφόρησε το τελευταίο της άλμπουμ, δημοσίευσε στο Threads, όπου ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ ποστάρισε πανηγυρικά για να την καλωσορίσει. Υπήρχε ακόμη και ένα προσαρμοσμένο εφέ πυροτεχνημάτων για χρήστες που πληκτρολογούσαν το όνομα του άλμπουμ της. Αλλά αφού η Meta πανηγύρισε τον ερχομό της Σουίφτ, εκείνη δεν δημοσίευσε ποτέ ξανά στο Threads.

    Και πρόσφατα, όταν η Σουίφτ ανακοίνωσε την υποστήριξη της για την Κάμαλα Χάρις, το έκανε μόνο στο Instagram.

    Υπήρξαν και άλλες αποτυχίες στον κόσμο των διασημοτήτων-στην Meta. Το 2019, η Κιμ Καρντάσιαν και Τζένιφερ Λόπεζ, δύο διασημότητες των οποίων οι προωθήσεις συνήθως δεν είναι φθηνές, πρωταγωνίστησαν σε τρία τηλεοπτικά σποτ για την προώθηση το Portal του Facebook. To Portal διακόπηκε στα τέλη του 2022.

    Πώς μπορούν οι διασημότητες να βοηθήσουν την Meta

    Έτσι, είναι λίγο περίεργο η Meta να βασίζεται σε φωνές διασημοτήτων για τα προϊόντα AI της. Τα προϊόντα της Meta είναι τα πάνε πολύ, επειδή οι άνθρωποι αγαπούν να τα χρησιμοποιούν. Οι διασημότητες τα χρησιμοποιούν ακόμη και χωρίς να πληρώνονται!

    Αλλά η επανένωση του καστ της τηλεοπτικής σειράς «Μοντέρνα Οικογένεια» για μια διαφήμιση στο WhatsApp υποδηλώνει ότι η Meta μπορεί να χρησιμοποιεί διασημότητες για να φτάσει σε κανονικά άτομα που συνήθως δεν χρησιμοποιούν AI ή WhatsApp. Και με αυτές τις τελευταίες φωνές βοηθών τεχνητής νοημοσύνης, η Meta δεν χρησιμοποιεί τους πιο δημοφιλείς Gen Z influencers, αλλά τελικά χρησιμοποιεί την Τζούντι Ντεντς.

    Η Meta δεν προσέλαβε «τυχαία» έναν ήχο που μοιάζει με μια γνωστή διασημότητα για να είναι η φωνή για έναν συνεργάτη τεχνητής νοημοσύνης όπως, κάποιοι άλλοι ανταγωνιστές τεχνητής νοημοσύνης.

    Ίσως είναι απλώς ότι η τεχνητή νοημοσύνη εξακολουθεί να είναι λίγο τρομακτική και απρόσωπη, και τα στελέχη της Meta πιστεύουν ότι το να βάλουν το πρόσωπο, ή την φωνή, κάποιας διασημότητας θα το κάνουν να φαίνεται πιο προσιτό. Παραδόξως, η ικανότητα της τεχνητής νοημοσύνης να υποδύεται διασημότητες είναι ένα από τα πράγματα ίσως που πολλοί άνθρωποι πραγματικά φοβούνται σχετικά με την συγκεκριμένη τεχνολογία.

    Πηγή: ΟΤ - In.gr

  • Τεχνητή νοημοσύνη: H Meta, το Spotify και άλλες εταιρείες κατά των «ασυνάρτητων» ρυθμιστικών αποφάσεων της ΕΕ
    Τεχνητή νοημοσύνη: H Meta, το Spotify και άλλες εταιρείες κατά των «ασυνάρτητων» ρυθμιστικών αποφάσεων της ΕΕ

    Οι επιχειρήσεις ζητούν «αποφάσεις με συνοχή, γρήγορες και ξεκάθαρες» - «Χωρίς αυτές, η ανάπτυξη της Τεχνητής Νοημοσύνης θα γίνει αλλού» προειδοποιούν

    Μια τριανταριά επιχειρήσεις, μεταξύ των οποίων η γιγάντια αμερικανική Meta (Facebook, Instagram), αλλά και ερευνητές και ενώσεις, καλούν την Ευρωπαϊκή Ένωση να «αποσαφηνίσει» τις κανονιστικές ρυθμίσεις της για την τεχνητή νοημοσύνη, σε ανοικτή επιστολή τους που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα.
    «Η Ευρώπη έχει γίνει λιγότερο ανταγωνιστική και λιγότερο καινοτόμος απ' ό,τι άλλες περιφέρειες και διατρέχει σήμερα τον κίνδυνο να χάσει ακόμα περισσότερο έδαφος την εποχή της τεχνητής νοημοσύνης λόγω ασυνάρτητων αποφάσεων σε ό,τι αφορά την κανονιστική ρύθμιση του τομέα», αναφέρουν εκφράζοντας την ανησυχία τους οι συνυπογράφοντες την έκκληση αυτή, μεταξύ των οποίων η Meta, οι γαλλικοί διαφημιστικοί όμιλοι Publicis και Criteo, η σουηδική πλατφόρμα streaming Spotify ή ακόμη ο γαλλοϊταλικός όμιλος EssilorLuxottica, πρώτος στον κόσμο στα οπτικά είδη.
    «Τον τελευταίο καιρό, οι κανονιστικές ρυθμίσεις έχουν γίνει αποσπασματικές και απρόβλεπτες», αναφέρουν, εκτιμώντας ότι οι παρεμβάσεις των ευρωπαϊκών αρχών «δημιούργησαν τεράστιες αβεβαιότητες αναφορικά με τον τύπο των δεδομένων που μπορούν να χρησιμοποιούνται για την εκπαίδευση μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης».
    Αντιμέτωπες με τη διαπίστωση αυτή, οι εν λόγω επιχειρήσεις ζητούν από τους ευρωπαίους πολιτικούς ηγέτες «αποφάσεις εναρμονισμένες, με συνοχή, γρήγορες και ξεκάθαρες σε ό,τι αφορά τις κανονιστικές ρυθμίσεις για τα δεδομένα στο εσωτερικό της ΕΕ».

    Οι συντάκτες της επιστολής υποστηρίζουν πως απηχούν την έκθεση του πρώην πρωθυπουργού της Ιταλίας Μάριο Ντράγκι για την οικονομία της ΕΕ, που παρουσιάσθηκε στις 9 Σεπτεμβρίου στις Βρυξέλλες και προειδοποιεί για μια οικονομική αποσύνδεση των 27 από τις Ηνωμένες Πολιτείες και για την ανάγκη «να επιταχυνθεί η καινοτομία», ιδιαίτερα στον ψηφιακό τομέα.

    Στην ανοικτή αποστολή γίνεται επίσης έκκληση για μια «ριζική αλλαγή» προς μεγαλύτερη ευρωπαϊκή ολοκλήρωση, αλλά επίσης και για λιγότερη γραφειοκρατία.

    Στις αρχές Αυγούστου, η νέα νομοθεσία της ΕΕ για την πλαισίωση της τεχνητής νοημοσύνης, πρωτοφανής σε παγκόσμιο επίπεδο, τέθηκε επισήμως σε ισχύ, με στόχο να ευνοήσει την καινοτομία στην Ευρώπη και παράλληλα να περιορίσει ενδεχόμενες παρεκκλίσεις.

    Η νέα ευρωπαϊκή νομοθεσία επιβάλλει κυρίως στα διάφορα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης υποχρεώσεις ανάλογες με τους κινδύνους που αντιπροσωπεύουν για την κοινωνία.
    Μολονότι η νομοθεσία αυτή δεν πρόκειται να εφαρμοσθεί πραγματικά παρά μόνο μετά το 2026, ορισμένες διατάξεις της θα γίνουν υποχρεωτικές από την ερχόμενη χρονιά.

    Στόχος προσφυγών σε οκτώ ευρωπαϊκές χώρες, το μέσο κοινωνικής δικτύωσης X δεσμεύθηκε στις αρχές Σεπτεμβρίου να μην εκμεταλλεύεται πλέον τα προσωπικά δεδομένα των ευρωπαίων χρηστών του για να εκπαιδεύει το πρόγραμμά του τεχνητής νοημοσύνης Grok.

    Στο στόχαστρο ένδεκα ευρωπαϊκών χωρών, η Meta αναγκάσθηκε από την πλευρά της να αναστείλει τον Ιούνιο το σχέδιό της να χρησιμοποιήσει προσωπικά δεδομένα των χρηστών της σε ένα πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης.
  • Instagram: Δημιουργούνται τα προφίλ για εφήβους - Ποιοι περιορισμοί επιβάλλονται
    Instagram: Δημιουργούνται τα προφίλ για εφήβους - Ποιοι περιορισμοί επιβάλλονται

    Η Meta περιγράφει τις αλλαγές στο Instagram ως μια «νέα εμπειρία για τους εφήβους» και λέει ότι «θα υποστηρίξουν καλύτερα τους γονείς».

    Το Instagram, όπως έγινε γνωστό την Τρίτη (17/9), αναθεωρεί τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί για τους εφήβους, υποσχόμενο περισσότερη «ενσωματωμένη προστασία» για τους νέους και πρόσθετους ελέγχους και διαβεβαιώσεις για τους γονείς.

    Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το BBC, τα «προφίλ εφήβων», για παιδιά ηλικίας 13 έως 15 ετών, σημαίνει ότι πολλές ρυθμίσεις απορρήτου να είναι ενεργοποιημένες από προεπιλογή, αντί να τις επιλέγει το παιδί. Οι αναρτήσεις των εφήβων θα είναι επίσης ιδιωτικές - καθιστώντας τις μη ορατές σε άτομα που δεν τους ακολουθούν και θα πρέπει να εγκρίνουν όλους τους νέους followers. Αυτές οι ρυθμίσεις μπορούν να αλλάξουν μόνο δίνοντας σε έναν γονέα ή κηδεμόνα την εποπτεία του λογαριασμού, ή όταν το παιδί γίνει 16 ετών.

    Οι εταιρείες μέσων κοινωνικής δικτύωσης δέχονται πιέσεις παγκοσμίως να καταστήσουν τις πλατφόρμες τους ασφαλέστερες, με τις ανησυχίες ότι δεν γίνονται αρκετά για να προστατευθούν οι νέοι από το επιβλαβές περιεχόμενο. Επισημαίνεται ότι τα προφίλ εφήβων εισάγονται στο Ηνωμένο Βασίλειο, στις ΗΠΑ, στον Καναδά και στην Αυστραλία και θα έρθουν στην Ε.Ε. μέχρι το τέλος του έτους. Η Meta περιγράφει τις αλλαγές ως μια «νέα εμπειρία για τους εφήβους, καθοδηγούμενη από τους γονείς» και λέει ότι «θα υποστηρίξουν καλύτερα τους γονείς και θα τους δώσουν τη σιγουριά ότι οι έφηβοι τους είναι ασφαλείς με τη σωστή προστασία».

    Πώς θα λειτουργούν τα προφίλ εφήβων στο Instagram

    Οι εφηβικοί λογαριασμοί θα αλλάξουν ως επί το πλείστον τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το Instagram για τους χρήστες μεταξύ 13 και 15 ετών, με μια σειρά ρυθμίσεων ενεργοποιημένων από προεπιλογή. Αυτές περιλαμβάνουν αυστηρούς ελέγχους στο ευαίσθητο περιεχόμενο και σίγαση των ειδοποιήσεων κατά τη διάρκεια της νύχτας. Επίσης, τα προφίλ για εφήβους θα είναι ιδιωτικά και όχι δημόσια.

    Ακόμα, οι γονείς που επιλέγουν να επιβλέπουν το λογαριασμό του παιδιού τους, θα μπορούν να βλέπουν σε ποιους στέλνουν μηνύματα και τα θέματα για τα οποία έχουν δηλώσει ότι ενδιαφέρονται - αν και δεν θα μπορούν να βλέπουν το περιεχόμενο των μηνυμάτων. Το Instagram λέει ότι θα αρχίσει να μετακινεί εκατομμύρια υπάρχοντες έφηβους χρήστες της πλατφόρμας στη νέα λειτουργία εντός 60 ημερών από την ενημέρωσή τους για τις αλλαγές.

    Το σύστημα θα βασίζεται κυρίως στο ότι οι χρήστες θα είναι ειλικρινείς σχετικά με την ηλικία τους - αν και το Instagram διαθέτει ήδη εργαλεία που προσπαθούν να επαληθεύσουν την ηλικία ενός χρήστη εάν υπάρχουν υποψίες ότι δεν λέει την αλήθεια. Από τον Ιανουάριο, στις ΗΠΑ, θα αρχίσει επίσης να χρησιμοποιεί εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για να προσπαθεί να εντοπίζει προληπτικά εφήβους που χρησιμοποιούν λογαριασμούς ενηλίκων, ώστε να τους επαναφέρει σε έναν εφηβικό λογαριασμό.


    Πηγή: iEidiseis.gr
  • Μeta: Αποκλείει εντελώς RT και άλλα ρωσικά ΜΜΕ από Facebook και Instagram
    Μeta: Αποκλείει εντελώς RT και άλλα ρωσικά ΜΜΕ από Facebook και Instagram

    Την απαγόρευση του ρωσικού ραδιοτηλεοπτικού φορέα Russia Today και άλλων δικτύων της χώρας, ανακοίνωσε η Meta, μητρική εταιρεία του Facebook και του Instagram, υποστηρίζοντας «ότι έχουν εμπλακεί σε παραπλανητική επιχείρηση για αύξηση της επιρροής τους».

    «Μετά από προσεκτική εξέταση, επεκτείναμε την ποινή κατά των ρωσικών κρατικών μέσων ενημέρωσης. Η Rossiya Segodnya, το RT και άλλα συναφή ΜΜΕ απαγορεύονται πλέον από τις εφαρμογές μας παγκοσμίως», ανέφερε εκπρόσωπος της Meta σε δήλωσή του.

    Η εν λόγω ενέργεια έρχεται λίγες ημέρες μετά την ανακοίνωση κατηγοριών εναντίον δύο εργαζομένων του RT από το υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ, «για διοχέτευση σχεδόν 10 εκατομμυρίων δολαρίων σε αμερικανική εταιρεία με στόχο τη δημιουργία και την ενίσχυση περιεχομένου που ευθυγραμμίζεται με τα ρωσικά συμφέροντα».

    Σημειώνεται ότι μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία τον Φεβρουάριο του 2022, η Meta μπλόκαρε τα ρωσικά κρατικά μέσα ενημέρωσης από τη λειτουργία διαφημίσεων στην πλατφόρμα της.

    Πηγή: Ethnos.gr

  • Ζούκερμπεργκ: Ο Μπάιντεν πίεσε τη Meta να λογοκρίνει περιεχόμενο για την Covid - «Μετανιώνω που υπέκυψα»
    Ζούκερμπεργκ: Ο Μπάιντεν πίεσε τη Meta να λογοκρίνει περιεχόμενο για την Covid - «Μετανιώνω που υπέκυψα»

    Ο Ζούκερμπεργκ τόνισε ότι, στο μέλλον, η Meta θα είναι έτοιμη να «αντισταθεί» σε παρόμοιες καταστάσεις - Το περιεχόμενο σύμφωνα με τον Ζούκερμπεργκ αφορούσε μέχρι και το χιούμορ και τη σάτιρα - Πανηγυρίζουν οι Ρεπουμπλικανοί

    Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ, επικεφαλής της Meta, εξέφρασε τη λύπη του που ενέδωσε στην πίεση της κυβέρνησης Μπάιντεν για λογοκρισία περιεχομένου στο Facebook και το Instagram κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
    Σε επιστολή του προς τον πρόεδρο της επιτροπής της Βουλής των Αντιπροσώπων, ανέφερε, όπως μεταδίδει το BBC, ότι ανώτερα στελέχη της κυβέρνησης, συμπεριλαμβανομένων μελών του Λευκού Οίκου, άσκησαν πίεση στη Meta για να αφαιρέσει περιεχόμενο το 2021.
    Ο Λευκός Οίκος υπερασπίστηκε τις ενέργειές του, τονίζοντας ότι προωθούσε «υπεύθυνες ενέργειες για την προστασία της δημόσιας υγείας και ασφάλειας». Ο κ. Ζούκερμπεργκ παραδέχθηκε επίσης ότι η εταιρεία του «υποβάθμισε» προσωρινά περιεχόμενο σχετικά με τον Χάντερ Μπάιντεν, πριν από τις εκλογές του 2020, μετά από προειδοποίηση του FBI για «πιθανή ρωσική παραπληροφόρηση».
    Ωστόσο, το περιεχόμενο αυτό δεν αποδείχθηκε ότι ήταν μέρος μιας τέτοιας επιχείρησης, όπως διευκρίνισε ο Ζούκερμπεργκ.
    Αναφερόμενος στο περιεχόμενο για την Covid-19, ο Ζούκερμπεργκ έγραψε: «Το 2021, ανώτερα στελέχη της κυβέρνησης Μπάιντεν, συμπεριλαμβανομένου του Λευκού Οίκου, πίεζαν επανειλημμένα τις ομάδες μας για μήνες να λογοκρίνουν συγκεκριμένο περιεχόμενο για την Covid-19, συμπεριλαμβανομένου του χιούμορ και της σάτιρας. Πήραμε κάποιες αποφάσεις που, με βάση τη σημερινή γνώση και την εμπειρία, δεν θα παίρναμε τώρα. Πιστεύω ότι η πίεση από την κυβέρνηση ήταν λάθος, και μετανιώνω που δεν ήμασταν πιο ξεκάθαροι για αυτό».

    Ο Ζούκερμπεργκ τόνισε ότι, στο μέλλον, η Meta θα είναι έτοιμη να «αντισταθεί» σε παρόμοιες καταστάσεις. Η επιστολή του απευθυνόταν στον Τζιμ Τζόρνταν, πρόεδρο της επιτροπής Δικαιοσύνης της Βουλής, η οποία ερευνά την εποπτεία του περιεχομένου στις διαδικτυακές πλατφόρμες. Οι Ρεπουμπλικάνοι χαρακτήρισαν την επιστολή ως «μεγάλη νίκη για την ελευθερία του λόγου».

    Σε δήλωση που εξέδωσε στον ιστότοπο Politico, ο Λευκός Οίκος υπερασπίστηκε τις ενέργειές του, λέγοντας: «Η θέση μας είναι σαφής και συνεπής: πιστεύουμε ότι οι τεχνολογικές εταιρείες και άλλοι ιδιωτικοί φορείς πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τις επιπτώσεις των ενεργειών τους στον αμερικανικό λαό, ενώ παράλληλα κάνουν ανεξάρτητες επιλογές σχετικά με τις πληροφορίες που παρουσιάζουν».
    Πηγή: Protothema.gr
  • Αποκάλυψη FT: Meta και Google στόχευαν κρυφά εφήβους με διαφημίσεις - Η μυστική συμφωνία
    Αποκάλυψη FT: Meta και Google στόχευαν κρυφά εφήβους με διαφημίσεις - Η μυστική συμφωνία

    Μυστική συμφωνία προκειμένου να προωθήσουν σε έφηβους χρήστες του YouTube διαφημίσεις του Instagram συνέπραξαν η Google και η Meta παραβιάζοντας τους ίδιους της τους κανόνες διαφήμισης- όπως αποκαλύπτει δημοσίευμα των Financial Times (FT). Καθώς οι δύο εταιρίες δεν μπορούσαν να στοχεύσουν απευθείας τους εφήβους, στόχευσαν μια ομάδα χρηστών η οποία χαρακτηρίζεται ως «άγνωστη». Ωστόσο, σύμφωνα με το δημοσίευμα, η Google γνώριζε ότι επρόκειτο κυρίως για ηλικίες κάτω των 18.

    Στη συνέχεια, η Spark Foundry, θυγατρική του διαφημιστικού κολοσσού Publicis με έδρα τις ΗΠΑ, φέρεται να συνεργάστηκε με τις δυο εταιρείες για να ξεκινήσει την παράνομη εκστρατεία μάρκετινγκ στον Καναδά μεταξύ Φεβρουαρίου και Απριλίου του τρέχοντος έτους, προτού προχωρήσει στη δοκιμή του προγράμματος στις ΗΠΑ τον Μάιο. Η Meta και η Google σκόπευαν να επεκτείνουν την καμπάνια σε διεθνείς αγορές και να προωθήσουν πρόσθετες υπηρεσίες όπως το Facebook, σύμφωνα με το δημοσίευμα.

    Ωστόσο, μόλις οι FT επικοινώνησαν με την Google, η εταιρεία ακύρωσε την καμπάνια.

    «Απαγορεύουμε τις στοχευμένες διαφημίσεις σε άτομα κάτω των 18 ετών, τελεία και παύλα. Αυτές οι πολιτικές υπερβαίνουν κατά πολύ τα απαιτούμενα και υποστηρίζονται από τεχνικές διασφαλίσεις. Επιβεβαιώσαμε ότι αυτές οι διασφαλίσεις λειτούργησαν σωστά»» δήλωσε η Google.

    Πηγή: Ethnos.gr

  • Meta: Αντιμέτωπη με πρόστιμο 13 δισ. δολ. για το Marketplace
    Meta: Αντιμέτωπη με πρόστιμο 13 δισ. δολ. για το Marketplace

    Η Meta θα μπορούσε να αντιμετωπίσει πρόστιμο έως και 13,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων ή 10% των παγκόσμιων εσόδων της για το 2023

    Αντιμέτωπη με το πρώτο αντιμονοπωλιακό πρόστιμο της Ευρωπαϊκής Ένωσης αναμένεται να βρεθεί εντός των επομένων εβδομάδων η Meta Platforms, εξαιτίας της σύνδεσης της υπηρεσίας διαφημίσεων Marketplace με το κοινωνικό της δίκτυο Facebook. Αυτό αναφέρουν στο Reuters, πηγές με άμεση γνώση του θέματος.

    Πριν από περισσότερο από ενάμιση χρόνο η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είχε κατηγορήσει τον αμερικανικό τεχνολογικό κολοσσό ότι συνδέοντας τις δύο υπηρεσίες προσέφερε στην υπηρεσία διαβαθμισμένων διαφημίσεων Facebook Marketplace ένα αθέμιτο πλεονέκτημα.

    Η εποπτική αρχή ανταγωνισμού της ΕΕ είπε επίσης ότι η Meta καταχράστηκε την κυριαρχία της επιβάλλοντας μονομερώς αθέμιτους όρους συναλλαγών σε ανταγωνιστικές διαδικτυακές υπηρεσίες απόρρητων διαφημίσεων που διαφημίζονται στο Facebook ή το Instagram.

    Τσουχτερό πρόστιμο για τη Meta

    Η Meta θα μπορούσε να αντιμετωπίσει πρόστιμο έως και 13,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων – ή 10% των παγκόσμιων εσόδων της για το 2023 – αν και οι κυρώσεις της ΕΕ είναι συνήθως πολύ χαμηλότερες από αυτό το όριο.

    Οι πηγές αναφέρουν στο Reuters, ότι η Κομισιόν πιθανότατα θα εκδώσει την απόφασή της τον Σεπτέμβριο ή τον Οκτώβριο προτού η επικεφαλής της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας της ΕΕ Μαργκρέτε Βεστάγκερ αποχωρήσει από τα καθήκοντά της τον Νοέμβριο, αν και το χρονοδιάγραμμα μπορεί να παραταθεί περισσότερο.

    Η Επιτροπή αρνήθηκε να σχολιάσει.

    Η Κομισιόν πιθανότατα θα εκδώσει την απόφασή της τον Σεπτέμβριο ή τον Οκτώβριο

    «Οι ισχυρισμοί της Ευρωπαϊκής Επιτροπής είναι αβάσιμοι. Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε εποικοδομητικά με τις ρυθμιστικές αρχές για να αποδείξουμε ότι η καινοτομία των προϊόντων μας είναι υπέρ των καταναλωτών και υπέρ του ανταγωνισμού», σχολίασε από την πλευρά του ο εκπρόσωπος της Meta, Matt Pollard.

    Η εταιρεία προσπάθησε πέρυσι να διευθετήσει την έρευνα της ΕΕ περιορίζοντας τη χρήση διαφημιστικών δεδομένων ανταγωνιστών για το Facebook Marketplace, αλλά αυτή η παραχώρηση απορρίφθηκε από την ΕΕ, ανέφεραν άλλες πηγές στο Reuters. Μια παρόμοια προσφορά έγινε δεκτή από τη ρυθμιστική αρχή ανταγωνισμού του Ηνωμένου Βασιλείου.

    Ξεχωριστά, η Meta κατηγορήθηκε από την Επιτροπή αυτόν τον μήνα ότι δεν συμμορφώθηκε με τους βασικούς τεχνολογικούς κανόνες λόγω του νέου μοντέλου διαφήμισης πληρωμής ή συναίνεσης που κυκλοφόρησε τον Νοέμβριο.

    Πηγή: ΟΤ - In.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο