Τρίτη, 20 Ιουνίου 2023 22:17

Η Apple θέλει να κατοχυρώσει σαν trademark όλα τα μήλα του κόσμου

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Η Ελβετική FRUIT UNION είναι 111 ετών. Για το μεγαλύτερο μέρος της ιστορίας της, είχε ως σύμβολο ένα κόκκινο μήλο με έναν λευκό σταυρό - την ελβετική εθνική σημαία πάνω σε ένα από τα πιο συνηθισμένα φρούτα. Όμως ο όμιλος, ο παλαιότερος και μεγαλύτερος οργανισμός αγροτών φρούτων στην Ελβετία, ανησυχεί ότι μπορεί να χρειαστεί να αλλάξει το λογότυπό του, επειδή η Apple, ο τεχνολογικός γίγαντας, προσπαθεί να κερδίσει δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας πάνω στις απεικονίσεις... των μήλων.

«Δυσκολευόμαστε να το καταλάβουμε αυτό, γιατί δεν είναι σαν να προσπαθούν να προστατεύσουν απλά το δαγκωμένο μήλο τους», λέει ο διευθυντής της Fruit Union Suisse, Jimmy Mariéthoz, αναφερόμενος στο εμβληματικό λογότυπο της εταιρείας. «Ο στόχος τους εδώ είναι πραγματικά να κατέχουν τα δικαιώματα σε όλα τα μήλα, το οποίο, για εμάς, είναι κάτι που είναι πραγματικά σχεδόν καθολικό…που θα πρέπει να είναι δωρεάν για χρήση από όλους».

Η Apple δεν απάντησε στα παραπάνω σχόλια, ωστόσο η ιστορία είναι αληθινή και δεν είναι καθόλου τρολ.

Οι προσπάθειες της Apple να εξασφαλίσει το εμπορικό σήμα στην Ελβετία χρονολογούνται από το 2017, όταν ο γίγαντας με έδρα το Κουπερτίνο της Καλιφόρνια υπέβαλε αίτηση στο Ελβετικό Ινστιτούτο Πνευματικής Ιδιοκτησίας (IPI) ζητώντας τα δικαιώματα IP για μια ρεαλιστική, ασπρόμαυρη απεικόνιση μιας ποικιλίας μήλων γνωστή ως Granny Smith—το κοινό πράσινο μήλο.

Το αίτημα κάλυπτε έναν εκτενή κατάλογο πιθανών χρήσεων—κυρίως σε ηλεκτρονικά, ψηφιακά και οπτικοακουστικά καταναλωτικά αγαθά και υλικό. Μετά από μια παρατεταμένη ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των δύο μερών, η IPI αποδέχθηκε εν μέρει το αίτημα της Apple το περασμένο φθινόπωρο, λέγοντας ότι η Apple θα μπορούσε να έχει δικαιώματα σχετικά με ορισμένα μόνο από τα αγαθά που ήθελε, επικαλούμενη μια νομική αρχή που λαμβάνει υπόψη τις γενικές εικόνες κοινών αγαθών - όπως μήλα—να είναι δωρεάν για όλους. Την άνοιξη, η Apple ξεκίνησε μια νέα έκκληση.

Τα τελευταία χρόνια, η Apple επιδίωξε δικαστικές διαμάχες με μια εφαρμογή προετοιμασίας γευμάτων με λογότυπο ένα μήλο, έναν τραγουδιστή-τραγουδοποιό ονόματι Frankie Pineapple, μια γερμανική ποδηλατική διαδρομή με σήμα της το μήλο, ένα ζευγάρι κατασκευαστών χαρτικών και μια σχολική περιοχή (!), μεταξύ άλλων, περιπτώσεις που είχαν όλες σήμα τους το μήλο. Η εταιρεία επίσης έδωσε μια μάχη δεκαετιών με τη μουσική εταιρεία των Beatles, Apple Corps, η οποία έχει κι αυτή ένα μήλο για λογότυπο της.

Μια έρευνα το 2022 από το Tech Transparency Project, μια μη κερδοσκοπική εταιρεία που ερευνά την Big Tech αγορά, διαπίστωσε ότι μεταξύ 2019 και 2021, η Apple υπέβαλε περισσότερες δικαστικές αιτήσεις σχετικά με τα εμπορικά σήματα της —προσπάθειες επιβολής της IP της σε άλλες εταιρείες—από τις Microsoft, Facebook, Amazon και Google μαζί.

Η απόφαση του ελβετικού δικαστηρίου δεν θα είναι γνωστή για μήνες, ενδεχομένως και χρόνια. Για τους Ελβετούς καλλιεργητές μήλων, «εκατομμύρια» διακυβεύονται εάν χρειαστεί να κάνουν rebrand μετά από μια αρνητική απόφαση.

«Δεν επιδιώκουμε να ανταγωνιστούμε την Apple. δεν έχουμε σκοπό να πάμε στον ίδιο τομέα με αυτούς», λέει ο Mariéthoz, προσθέτοντας ότι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που είχαν οι 8.000 μήλο-καλλιεργητές που εκπροσωπεί ήταν ότι, «ξέρετε, η Apple δεν εφηύρε ξαφνικά τα μήλα… Είμαστε εδώ και 111 χρόνια ενεργοί, πολύ πριν από την Apple. Και νομίζω ότι τα μήλα υπάρχουν πολύ πιο πριν απ’ όλους μας».

Πηγή: Cnn.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 20 Ιουνίου 2023 20:08

Σχετικά Άρθρα

  • Μήλο: Το φυσικό «φάρμακο» του φθινοπώρου
    Μήλο: Το φυσικό «φάρμακο» του φθινοπώρου

    Εκτός από μια υπέροχη γεύση, το μήλο φημίζεται και για την υψηλή θρεπτική του αξία.

    Το μήλο αποτελεί ένα από τα πιο αγαπημένα φρούτα του φθινοπώρου και του χειμώνα. Στην Ελλάδα οι γνωστότερες ποικιλίες είναι τα φιρίκια, τα ντελίσια, τα γκόλντεν, και τα ξινόμηλα. Τα καταναλώνουμε ολόκληρα, σε μορφή χυμού, τα βάζουμε σε γκουρμέ σαλάτες, τα κάνουμε κομπόστα και πολλά άλλα.

    Πέρα όμως από τη γεύση του ένα μήλο έχει υψηλή θρεπτική αξία και για αυτό ο λαός λέει «ένα μήλο την ημέρα το γιατρό τον κάνει πέρα». Η γνωστή αυτή λαϊκή ρύση επιβεβαιώνεται ολοένα και περισσότερο από σύγχρονες επιστημονικές μελέτες, που δείχνουν ότι το μήλο αποτελεί ένα εξαιρετικής θρεπτικής αξίας τρόφιμο.

    Πώς μας ωφελεί το μήλο;

    Αποτελεί μια πηγή ενέργειας, λόγω των υδατανθράκων που περιέχει και για αυτό μπορεί να είναι ένα ιδανικό σνακ για μικρούς και μεγάλους στο σπίτι, στη δουλειά, στο σχολείο.

    Παράλληλα εμπεριέχει σημαντικά ποσό φυτικών ινών που συμβάλλουν στην καλή υγεία του γαστρεντερικού συστήματος, προστατεύουν από τα καρδιαγγειακά νοσήματα και μας χορταίνουν καλύτερα.

    Οι ευεργετικές του επιδράσεις στην υγεία σχετίζονται με τα μέταλλα που περιέχει, εκ των οποίων πολύ σημαντικό είναι το κάλιο. Αποτελεί βασικό ηλεκτρολύτη του οργανισμού μας και είναι υπεύθυνο για τη ρύθμιση της ισορροπίας των υγρών του σώματος.

    Παίζει ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στη φυσιολογική λειτουργία του καρδιαγγειακού συστήματος και σύμφωνα με την επιστημονική βιβλιογραφία μια διατροφή με αυξημένη περιεκτικότητα σε κάλιο μπορεί να μειώσει τα επίπεδα συστολικής και διαστολικής πίεσης.

    Γεμάτο αντιοξειδωτικά

    Ίσως όμως το πιο σημαντικό διατροφικό πλεονέκτημα ενός μήλου είναι οι πολλές αντιοξειδωτικές του ουσίες. Περιέχει σημαντικά ποσά πολυφαινολών, ουσιών που έχουν συσχετιστεί με ποικίλα και σημαντικά οφέλη για την υγεία μας.

    Μια από τις πιο σημαντικές που βρίσκουμε κυρίως στη φλούδα του μήλου είναι η κερκετίνη. Μελέτες δείχνουν ότι είναι το πιο ενεργό από τα φλαβονοειδή και πολλά από τα φαρμακευτικά φυτά οφείλουν τις ιδιότητές τους στην υψηλή περιεκτικότητά τους σε κερκετίνη.

    Έχει ισχυρή αντιφλεγμονώδη δράση, ανστέλλοντας την παραγωγή αλλά και την απελευθέρωση ισταμίνης και άλλων αλλεργικών-φλεγμονωδών παραγόντων.

    Παρουσιάζει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση και μπορεί να έχει θετικά αποτελέσματα στην πρόληψη καρκίνου, στη βέλτιστη καρδιαγγειακή μας υγεία και στην πρόληψη και ανακούφιση αναπνευστικών παθήσεων όπως η βρογχίτιδα και το άσθμα.

    Προσθέστε λοιπόν στο διαιτολόγιο σας το μήλο. Συνιστάται, να το καταναλώνετε ολόκληρο, μαζί με τη φλούδα του, διότι στο εξωτερικό περίβλημα βρίσκονται κυρίως οι φυτικές ίνες και πολλά αντιοξειδωτικά.

    Αγοράζετε όσα έχουν μικρό έως φυσιολογικό μέγεθος, χωρίς εμφανή χτυπήματα και αλλοιώσεις, με καθαρή μυρωδιά.

    Τέλος, προτιμήστε τα κόκκινα μήλα καθώς είναι πλουσιότερα σε αντιοξειδωτικές ουσίες.

    Όσον αφορά τη συντήρησή τους διατηρούνται για πολλές ημέρες εκτός ψυγείου, όταν δεν έχουν κοπεί και είναι ολόκληρα μαζί με τη φλούδα τους. Επιλέγετε να τα έχετε σε δροσερό, ξηρό και σκοτεινό μέρος.

    Πηγή: In.gr
  • Μήλο: Ποια είναι η πορεία της τιμής από το δέντρο στο πιάτο
    Μήλο: Ποια είναι η πορεία της τιμής από το δέντρο στο πιάτο

    Πώς το μήλο από 0,70 ευρώ/κιλό καταλήγει στο 1,70 ευρώ στον καταναλωτή

    Τις τιμές σε όλα τα στάδια της παραγωγής και διακίνησης αυτού του πολύτιμου αγροτικού προϊόντος στην Ελλάδα, του μήλου, φέρνει στη δημοσιότητα ο Σύνδεσμος Εμπόρων Κεντρικής Λαχαναγοράς Αθηνών (ΣΕΚΛΑ), ενόψει του χειμώνα και της εποχής παραγωγής και διάθεσης.

    Ειδικότερα, όπως επισημαίνει ο ΣΕΚΛΑ συχνά, οι παραγωγοί των μήλων αλλά και οι καταναλωτές διερωτώνται πώς είναι δυνατόν ένα κιλό μήλα (στάρκιν) να ξεκινά την πορεία του από το χωράφι με τιμή 0,70 ευρώ το κιλό και να καταλήγει στο ράφι με τιμή -κατ’ ελάχιστο- 1,70 ευρώ το κιλό.

    «Ένα κιλό μήλα, λοιπόν, φτάνει σε αυτή την τιμή -κατ’ ελάχιστο- στον καταναλωτή, γεγονός που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί καθώς τα πολλαπλά κόστη δεν είναι δυνατόν να απαλειφθούν ακόμα και αν όλη την πορεία την αναλάβει ένας συνεταιρισμός», επισημαίνει ο ΣΕΚΛΑ

    Σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει ο ΣΕΚΛΑ, η πορεία της τιμής του μήλου από το δέντρο στο ράφι έχει ως εξής:

    • 0,70€/κιλό παραγωγός
    • 0,10€/κιλό εργάτες συγκομιδής
    • 0,20€/κιλό αποθήκευση, ψυγεία
    • 0,15€/κιλό εργαζόμενοι για μεταφορά από ψυγείο στο τελάρο
    • 0,07€/κιλό μεταφορικά (ανάλογα με το ύψος των καυσίμων)
    • 0,35€/κιλό έξοδα συσκευασίας
    • 0,13€/κιλό ΦΠΑ, φορτωτικά, διαλογή, φύρα, κέρδος εμπόρων

    Τα πολλαπλά κόστη δεν μπορούν να απαλειφθούν

    Όπως επισημαίνει ο ΣΕΚΛΑ, το άθροισμα των παραπάνω είναι 1,70 ευρώ/κιλό. «Ένα κιλό μήλα, λοιπόν, φτάνει σε αυτή την τιμή -κατ’ ελάχιστο- στον καταναλωτή, γεγονός που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί καθώς τα πολλαπλά κόστη δεν είναι δυνατόν να απαλειφθούν ακόμα και αν όλη την πορεία την αναλάβει ένας συνεταιρισμός», σημειώνει.

    Ως ενδεικτικό παράδειγμα παραθέτει την περίπτωση του Αγροτικού Συνεταιρισμού Ζαγοράς, ο οποίος παράγει το καλύτερο ελληνικό ΠΟΠ προϊόν της κατηγορίας, το μήλο Ζαγοράς, και όπως επισημαίνεται «δεν επιτρέπει να φύγει από τα συσκευαστήρια το ένα κιλό μήλα, χαμηλότερα από την τιμή του 1,35 €/κιλό».

    «Πολλές φορές ακούμε στον δημόσιο διάλογο για την επιβάρυνση των φρούτων και λαχανικών από υπερβάλλουσες χρεώσεις, οι οποίες φέρνουν από τη μια πλευρά τους παραγωγούς να απορούν αλλά και τους καταναλωτές να δυσανασχετούν για τις υψηλές τιμές στην απόκτηση των αγαθών. Το παράδειγμα το οποίο δίνει ο ΣΕΚΛΑ στη δημοσιότητα αποκαλύπτει όλη την αλήθεια, ώστε οι δημοσιολογούντες να γνωρίζουν και να μην παραπληροφορούν καταναλωτές, παραγωγούς και πολιτεία για την αξία των προϊόντων μας», δήλωσε σχετικά ο πρόεδρος του ΣΕΚΛΑ, Νίκος Καλόγρης.

    Πηγή: In.gr
  • Apple: Απομακρύνεται από τη στρατηγική της για τα νέα προϊόντα
    Apple: Απομακρύνεται από τη στρατηγική της για τα νέα προϊόντα

    Η Apple έχει συνειδητοποιήσει ότι υπάρχει πρόβλημα στη μέχρι σήμερα στρατηγική της, το έχει εντοπίσει και θέλει να το διορθώσει

    Από τον ετήσιο κύκλο αναβάθμισης των προϊόντων της φαίνεται πως υπαναχωρεί η Apple, επιλέγοντας μια κίνηση που θα μπορούσε να οδηγήσει σε συχνότερες κυκλοφορίες και λιγότερες καθυστερήσεις.

    Για χρόνια η εταιρεία έδινε μια προεπισκόπηση του νέου λογισμικού της τον Ιούνιο και στη συνέχεια κυκλοφορούσε τις συνοδευτικές συσκευές – iPhones, iPads και Mac – κατά τη διάρκεια του Σεπτεμβρίου και του Οκτωβρίου. Γιατί επέλεξε να αλλάξει αυτή την στρατηγική της;

    Apple: Οφέλη από τη στρατηγική

    Η συνηθισμένη της προσέγγιση είχε πολλά πλεονεκτήματα για την Apple και το οικοσύστημά της. Αρχικά, βοηθά στην παρακίνηση των εργαζομένων να πιέσουν προς τον ίδιο στόχο. Δεν υπάρχει σύγχυση ως προς το πότε πρέπει να είναι έτοιμα ορισμένα προϊόντα.

    Δεύτερον, οι αναλυτές και οι επενδυτές γνωρίζουν τι να περιμένουν. Η εταιρεία έχει μια αξιόπιστη αύξηση των πωλήσεων περίπου την ίδια εποχή κάθε χρόνο, βοηθώντας στην ενίσχυση του πολύ σημαντικού τριμήνου των διακοπών.

    Τρίτον, η Apple μπορεί να σχεδιάσει ευκολότερα το μάρκετινγκ και τις δημόσιες σχέσεις της αν έχει ένα μεγάλο μποναμά το φθινόπωρο. Και η εκδήλωση παρουσίασης μετά το καλοκαιρινό πρόγραμμα βοηθά να διασφαλιστεί ότι τα μέσα μαζικής ενημέρωσης έχουν επιστρέψει από τις διακοπές και δίνουν προσοχή (η παρουσίαση του iPhone γίνεται συνήθως την πρώτη Τρίτη ή Τετάρτη την εβδομάδα μετά την Ημέρα της Εργασίας στις ΗΠΑ).

    Οι ρωγμές

    Όμως, παρά τα πλεονεκτήματα αυτά, αρχίζουν να εμφανίζονται ρωγμές στη στρατηγική. Πρώτον, η Apple διαθέτει μια ευρύτερη γκάμα προϊόντων αυτές τις μέρες, συμπεριλαμβανομένων αρκετών iPhone, iPad, Mac και AirPods. Η ενημέρωση όλων αυτών των προϊόντων με ετήσιο ρυθμό δεν είναι πρακτική. Επιπλέον, υπάρχουν ορισμένα προϊόντα – όπως το Apple Watch Ultra ή το iPhone SE – που δεν χρειάζεται να ενημερώνονται τόσο συχνά.

    Όπως σημειώνει το Bloomberg, η Apple αποκλίνει ήδη από το χρονοδιάγραμμα φθινοπωρινής παρουσίασης. Η εταιρεία κυκλοφόρησε νέα iPad τον περασμένο Μάιο και παρουσίασε ταχύτερους Mac και ένα ανανεωμένο HomePod τον Ιανουάριο του 2023. Επίσης, μερικές φορές παρουσιάζει νέα Mac τον Ιούνιο, όπως όταν παρουσίασε το MacBook Air 15 ιντσών στο Παγκόσμιο Συνέδριο Προγραμματιστών της το 2023 και την έκδοση 13 ιντσών το προηγούμενο έτος.

    Φαίνεται όμως ότι η Apple θα πρέπει να προχωρήσει περισσότερο προς μια πιο ρευστή προσέγγιση, όπου κυκλοφορεί προϊόντα όταν είναι έτοιμα και δεν τα κυκλοφορεί, αν δεν είναι.

    Η Apple είναι οργανωμένη λειτουργικά – με βάση το υλικό, το λογισμικό και τις υπηρεσίες – αντί να έχει ξεχωριστά τμήματα για κάθε κατηγορία προϊόντων. Αυτό σημαίνει ότι οι μηχανικοί της εταιρείας πρέπει συχνά να συνεισφέρουν σε ολόκληρο το φάσμα των προϊόντων. Για παράδειγμα, η ομάδα ήχου δεν πρέπει να αναπτύξει μόνο νέα ακουστικά- πρέπει να εργαστεί πάνω στα ηχεία και την ακουστική για κάθε Mac, Apple Watch και iPhone.

    Γιατί η Apple κάνει πίσω

    Τα τελευταία χρόνια, η Apple αναγκάστηκε να καθυστερήσει βασικά νέα χαρακτηριστικά στις ενημερώσεις λογισμικού της κατά εβδομάδες ή μήνες. Αυτό δημιούργησε ορισμένες δυσάρεστες καταστάσεις. Η εταιρεία έκανε τολμηρές ανακοινώσεις σχετικά με τις βελτιώσεις στο Παγκόσμιο Συνέδριο Προγραμματιστών τον Ιούνιο, μόνο που κάποια χαρακτηριστικά έπαιρναν άτυπη παράταση από τον Σεπτέμβριο μέχρι τον Δεκέμβριο ή ακόμα και τον Μάρτιο.

    Οι τελευταίες ενημερώσεις λογισμικού δείχνουν επίσης την ένταση της προσέγγισης της Apple. Το τρέχον λειτουργικό σύστημα iPad – iPadOS 18 – έχει ελάχιστα νέα χαρακτηριστικά και περιλάμβανε ένα σφάλμα που έκανε κάποια iPad Pros M4 άχρηστα κατά την εγκατάσταση.

    Το υλικό έπρεπε να αντικατασταθεί για να διορθωθεί το πρόβλημα και το λειτουργικό σύστημα δεν ήταν διαθέσιμο για δύο εβδομάδες πριν επιστρέψει την Πέμπτη. Μια μέρα νωρίτερα, η Apple αναγκάστηκε να αποσύρει την τρίτη beta έκδοση του watchOS 11.1 αφού προκάλεσε παρόμοια δυσλειτουργία. Και η ίδια ιστορία εκτυλίχθηκε με μια ενημέρωση beta του HomePod τον Σεπτέμβριο.

    Τα καλά νέα είναι ότι η Apple έχει σαφώς συνειδητοποιήσει ότι υπάρχει πρόβλημα. Η επιδίωξη μιας μεγάλης φθινοπωρινής παρουσίασης για τις περισσότερες από τις νέες προσφορές υλικού και λογισμικού της έχει γίνει υπερβολικά μεγάλο τίμημα – και η εταιρεία απομακρύνεται ολοένα και περισσότερο από αυτό το μονοπάτι.

    Πηγή: ΟΤ - In.gr

  • Big Tech: Η Google, η Apple και ο ρόλος της ΕΕ στη «μάχη» κατά του μονοπώλιου
    Big Tech: Η Google, η Apple και ο ρόλος της ΕΕ στη «μάχη» κατά του μονοπώλιου

    Οι πρόσφατες μεγάλες αντιμονοπωλιακές δικαστικές νίκες δείχνουν ότι οι Big Tech φτάνουν πλέον σε ένα σημείο καμπής. Ισχύει;

    Οι τελευταίες εβδομάδες θα μπορούσαν να περάσουν στην ιστορία σαν το «σημείο καμπής» των λεγόμενων Big Tech. Μόνο τις τελευταίες ημέρες η Ευρωπαϊκή Ένωση ανακοίνωσε την επικύρωση υψηλότατων προστίμων στις Google και Apple για μονοπωλιακές πρακτικές ενώ στις Ηνωμένες Πολιτείες άνοιξε μία ακόμη, η τρίτη, αντιμονοπωλιακή έρευνα εναντίον της Google.

    Νωρίτερα μέσα στο καλοκαίρι Αμερικανός ομοσπονδιακός δικαστής απεφάνθη ότι η μηχανή αναζήτησης της Google κατέχει παρανόμως το μονοπώλιο της σχετικής αγοράς, η FTC (Federal Trade Commission) ξεκίνησε μια έρευνα-ορόσημο για τις ψηφιακές διακρίσεις στις τιμές σε βάρος ιδιωτών στο διαδίκτυο και η υπουργός Εμπορίου Τζίνα Ραϊμόντο – που συχνά θεωρείται ένα από τα πιο φιλικά προς τις επιχειρήσεις μέλη της κυβέρνησης Μπάιντεν – έδωσε μια ισχυρή υποστήριξη στον αγώνα κατά της μονοπωλιακής δύναμης στο Εθνικό Συνέδριο των Δημοκρατικών.

    Πέρα από όλα τα παραπάνω δεν θα πρέπει να ξεχνάμε την υπόθεση της σύλληψης και κράτησης του ιδρυτή του Telegram, Πάβελ Ντούροφ, από τις γαλλικές Αρχές. Επιπλέον, η Τέιλορ Σουίφτ ανακοίνωσε ανοικτά τη στήριξή της στην υποψήφια των Δημοκρατικών, Κάμαλα Χάρις, σε μια ανάρτηση με την οποία απέρριπτε την διαδικτυακή παραπληροφόρηση, μετά την αναδημοσίευση από τον Τραμπ των AI deepfakes της με τα οποία εμφανιζόταν να τον υποστηρίζει.

    Σύμφωνα με τους Financial Times όλα τα παραπάνω αποτελούν μία «νίκη» επί των επιχειρημάτων που προβάλλονται από τη δεκαετία του 1990 από τις μεγαλύτερες τεχνολογικές πλατφόρμες προκειμένου να εδραιώσουν την εξουσία τους, αν και θα χρειαστούν ακόμη αρκετά χρόνια για να δημιουργηθούν οι ρυθμιστικές δομές και οι νομοθετικές λύσεις που απαιτούνται για να τεθούν πραγματικά οι ψηφιακές πλατφόρμες ξανά στην υπηρεσία του μέσου πολίτη.

    «H συλλογή δεδομένων έχει γίνει κοινή σε όλες τις συσκευές, από τα έξυπνα αυτοκίνητα μέχρι τις ρομποτικές ηλεκτρικές σκούπες και τα τηλέφωνα στις τσέπες μας»

    Οι Big Tech δεν είναι κάτι ξεχωριστό

    Το δημοσίευμα υποστηρίζει ότι έχει πλέον γίνει απόλυτα ξεκάθαρο ότι οι Big Tech δεν είναι κάτι ξεχωριστό από την υπόλοιπη βιομηχανία και ως εκ τούτου δεν θα πρέπει να ισχύουν ειδικοί κανόνες για αυτούς. Επιπλέον, το ψηφιακό εμπόριο και οι ψηφιακές επικοινωνίες θα πρέπει να ακολουθούν τις ίδιες κατευθυντήριες γραμμές που ισχύουν για κάθε βιομηχανία.

    Όλα αυτά ξεκίνησαν με τις δύο ομοσπονδιακές αποφάσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες που έκριναν ότι η Google αποτελεί παράνομο μονοπώλιο. Η τρίτη υπόθεση της Google, η οποία ξεκίνησε την περασμένη Δευτέρα, θα προχωρήσει ακόμα παραπέρα, ρίχνοντας νέο φως στον τρόπο που λειτουργεί η διαδικτυακή διαφήμιση.

    Αυτή η υπόθεση, σύμφωνα με τους Financial Times, ενδέχεται να αναδείξει την ασυμμετρία ισχύος που υπάρχει μεταξύ της Google και των δημιουργών περιεχομένου και των διαφημιστών, καθώς και το πώς ο καπιταλισμός της επιτήρησης στο σύνολό του έχει δημιουργήσει τις απαραίτητες συνθήκες για τις εταιρείες όλων των τύπων να κάνουν αλγοριθμικές διακρίσεις εις βάρος των ίδιων των πελατών τους.

    Η ικανότητα επιτήρησης της Google επί των εκδοτών και των διαφημιζόμενων της επιτρέπει να υποτιμά δυνητικά τα διαφημιστικά ποσοστά διαφόρων ανταγωνιστών προκειμένου να ενισχύσει τη δική της διαφημιστική επιχείρηση. Όμως η επιτήρηση της Google δεν περιορίζεται μόνο στους ίδιους τους διαφημιζόμενους. Ως ψηφιακός μεσάζων, μπορεί να συλλέγει πληροφορίες σχετικά με σχεδόν όλα όσα κάνουμε στο διαδίκτυο – εργαζόμαστε, παίζουμε, έχουμε πρόσβαση σε κυβερνητικές υπηρεσίες, μιλάμε με τους γιατρούς μας, τις οικογένειές μας και τις τράπεζές μας, κλείνουμε διακοπές, αγοράζουμε σπίτια, σπουδάζουμε.

    Αυτές οι πληροφορίες μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιηθούν από τους διαφημιστές για να μας δώσουν διαφορετικές τιμές για διαφορετικά προϊόντα και υπηρεσίες. Έχετε νιώσει ποτέ ότι ίσως χρεώνεστε περισσότερο για ξενοδοχεία, για παράδειγμα, επειδή είστε επαγγελματίας ταξιδιώτης που έχει συνηθίσει να πληρώνει ολόκληρο το κόστος σε λογαριασμό εξόδων; Πιθανόν να το κάνετε, και, αν είναι έτσι, αυτό είναι παράνομο, καταλήγουν οι Financial Times.

    Όπως το έθεσε η FTC σε πρόσφατη δήλωσή της, με την οποία ξεκίνησε μια βαθιά έρευνα για τις αλγοριθμικές διακρίσεις τιμών, ενώ η διαφανής χρήση των ελεύθερα δοσμένων πληροφοριών για την τιμολόγηση προϊόντων και υπηρεσιών είναι φυσιολογική, «τώρα η συλλογή δεδομένων έχει γίνει κοινή σε όλες τις συσκευές, από τα έξυπνα αυτοκίνητα μέχρι τις ρομποτικές ηλεκτρικές σκούπες και τα τηλέφωνα στις τσέπες μας. Πολλοί καταναλωτές σήμερα δεν γνωρίζουν ενεργά ότι οι συσκευές τους συλλέγουν συνεχώς δεδομένα γι’ αυτούς και ότι τα δεδομένα αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να τους χρεώσουν περισσότερα χρήματα για προϊόντα και υπηρεσίες. Η πανάρχαια πρακτική της στοχευμένης τιμολόγησης δίνει τώρα τη θέση της σε ένα νέο σύνορο, την τιμολόγηση υπό επιτήρηση».

    Το επιχειρηματικό μοντέλο των Big Tech επέτρεψε στα άτομα να τεμαχίζονται, να κόβονται σε κύβους και να υφίστανται διακρίσεις με μυριάδες τρόπους. Αυτό αρχίζει να αλλάζει

    Το Project Gretzky

    Η νέα έρευνα συμβαδίζει με αρκετές υποθέσεις του αμερικανικού υπουργείου Δικαιοσύνης που έχει αναλάβει ο κορυφαίος αντιμονοπωλιακός ελεγκτής των ΗΠΑ Τζόναθαν Κάντερ, ο οποίος έχει ασκήσει αριθμό ρεκόρ ελέγχων κατά τη διάρκεια της θητείας του. Πιο σημαντική από το εύρος είναι η προσέγγιση. Το υπουργείο προχώρησε σε θέματα όπως η αλγοριθμική τιμολόγηση προτού οι ιδιώτες καταφέρουν να δημιουργήσουν ένα σώμα δικαστικών νικών σε κατώτερα δικαστήρια που θα δυσχέραινε κάτι τέτοιο, σημειώνουν οι Financial Times.

    Το 2022, ο Κάντερ εγκαινίασε αυτό που ονομάζει Project Gretzky, το οποίο πήρε το όνομά του από τον πάικτη χόκεϊ επί πάγου Γουέιν Γκρέτκσι, επειδή, όπως λέει, «αυτό που έκανε τον Γκρέτκσι σπουδαίο είναι ότι κάνει πατινάζ όχι εκεί που είναι ο δίσκος [του χόκεϊ], αλλά εκεί που πρόκειται να πάει». Όταν έχετε να κάνετε με μεγάλες τεχνολογικές πλατφόρμες που μπορούν να αξιοποιήσουν το φαινόμενο του δικτύου για να δημιουργήσουν ανταγωνιστικές τάφρους γύρω από τομείς εντελώς έξω από τους δικούς τους κλάδους – όπως η υγειονομική περίθαλψη, τα παντοπωλεία, τα αυτοκίνητα ή η τεχνητή νοημοσύνη – αυτό το είδος πρόβλεψης είναι ζωτικής σημασίας.

    Μακροχρόνια σύγκρουση

    Θα χρειαστούν χρόνια για να ανακηρυχθεί νικητής, καθώς οι μάχες διεξάγονται σε μεμονωμένες περιπτώσεις σε κλάδους από το λιανικό εμπόριο έως τη γεωργία, τη στέγαση έως την ασφάλιση. Αυτές οι μάχες θα συμπλέουν με άλλους τομείς πολιτικής, όπως η αναμόρφωση του παγκόσμιου εμπορικού συστήματος και η υιοθέτηση νέων ψηφιακών εμπορικών κανόνων, ή με ζητήματα εθνικής ασφάλειας (η ψηφιακή κατασκοπεία και τα σημεία απομόνωσης αποτελούν μείζονα ανησυχία για πολλές κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο).

    Παρόλα αυτά, το σημείο καμπής είναι σαφές. Και ενώ η Κάμαλα Χάρις έχει δείξει συμπάθεια προς τη Σίλικον Βάλεϊ, είναι πολύ πιθανό ότι οι ρυθμιστικές προσπάθειες θα συνεχιστούν αν κερδίσει, εν μέρει λόγω της ανησυχίας της για τις πολιτικές ελευθερίες και τις διακρίσεις, σημειώνουν οι Financial Times. Το επιχειρηματικό μοντέλο των Big Tech επέτρεψε στα άτομα να τεμαχίζονται, να κόβονται σε κύβους και να υφίστανται διακρίσεις με μυριάδες τρόπους. Αυτό αρχίζει τώρα να αλλάζει.

    Πηγή: ΟΤ - In.gr

  • Apple AirPods: Αναβάθμιση λογισμικού τα μετατρέπει σε ακουστικά βαρηκοΐας
    Apple AirPods: Αναβάθμιση λογισμικού τα μετατρέπει σε ακουστικά βαρηκοΐας

    Ενημέρωση λογισμικού που αναμένεται το φθινόπωρο μετατρέπει τα Air Pods Pro 2 σε εξατομικευμένα βοηθήματα ακοής.

    Έγκριση από την αμερικανική Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA) εξασφάλισε την Παρασκευή η Apple για ενημέρωση λογισμικού που μετατρέπει συμβατά μοντέλα ασύρματων ακουστικών AirPods σε ακουστικά βαρηκοΐας.

    Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα η εταιρεία είχε προαναγγείλει ότι τα AirPods Pro 2 θα μπορούν με την κατάλληλη αναβάθμιση λογισμικού να «μεταμορφωθούν» σε εξατομικευμένα βοηθήματα βαρηκοΐας που ενισχύουν τις φωνές και άλλους συγκεκριμένους ήχους σε πραγματικό χρόνο.

    Η νέα λειτουργία θα γίνει διαθέσιμη το φθινόπωρο για χρήστες AirPods Pro 2 σε περισσότερες από 100 χώρες και περιοχές, ανέφερε η Apple.

    Από τη στιγμή που εγκατασταθεί και ρυθμιστεί σύμφωνα με τις ανάγκες του χρήστη, το λογισμικό μπορεί να χρησιμοποιηθεί από χρήστες 18 ετών και άνω με ήπια ή μέτρια απώλεια ακοής, ανακοίνωσε η FDA.

    «Η απώλεια ακοής είναι ένα σημαντικό πρόβλημα δημόσιας υγείας που επηρεάζει εκατομμύρια Αμερικανούς» δήλωσε η Μισέλ Τάρβερ, επικεφαλής του Κέντρου Συσκευών και Ραδιολογικής Υγείας της FDA.

    Περισσότεροι από 30 εκατ. άνθρωποι στις ΗΠΑ πάσχουν από κάποιο βαθμό βαρηκοΐας, η οποία μπορεί να εμφανιστεί λόγω γήρανσης, έκθεσης σε δυνατούς ήχους, φάρμακα ή άλλα αίτια.

    Μέχρι το 2022, η διάθεση ακουστικών βαρηκοΐας απαιτούσε ιατρική συσκευή, πλέον όμως οι ενήλικες μη ήπια ή μέτρια βαρηκοΐα μπορούν να τα προμηθεύονται απευθείας από καταστήματα χωρίς ιατρικές εξετάσεις.

    Πηγή: In.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Freepik
  • ΕΛΣΤΑΤ: Άλμα σε εισαγωγές μήλων και καρπουζιών – Ανησυχία για την ανταγωνιστικότητα των παραγομένων προϊόντων
    ΕΛΣΤΑΤ: Άλμα σε εισαγωγές μήλων και καρπουζιών – Ανησυχία για την ανταγωνιστικότητα των παραγομένων προϊόντων

    Ανησυχητικός ο δυναμισμός που παρατηρείται στις εισαγωγές προϊόντων που συμπίπτουν πλήρως με την ελληνική παραγωγή.

    Συνεχίστηκε η ανοδική πορεία στις εισαγωγές νωπών φρούτων και λαχανικών το οκτάμηνο του 2024, σύμφωνα με στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, τα οποία επεξεργάστηκε ο Σύνδεσμος Ελληνικών Επιχειρήσεων Εξαγωγής, Διακίνησης Φρούτων Λαχανικών και Χυμών INCOFRUIT-HELLAS.

    Η αύξηση που παρατηρείται στις εισαγωγές φρούτων και λαχανικών το οκτάμηνο του 2024 αγγίζει το 11%. Συγκεκριμένα, ανήλθαν σε 504.178 τόνους έναντι των 455. 070 τόνων τους οκτώ πρώτους μήνες του 2023, καταγράφοντας άνοδο σε ποσοστό 10,8%.

    Συνεχή ανάπτυξη του ξένου ανταγωνισμού

    «Η εισαγωγή νωπών φρούτων και λαχανικών δείχνει συνεχή ανάπτυξη του ξένου ανταγωνισμού τόσο στην χώρα μας όσο και στις λοιπές κοινοτικές αγορές» δήλωσε (ΑΠΕ-ΜΠΕ) ο ειδικός σύμβουλος του Συνδέσου, Γιώργος Πολυχρονάκης, συμπληρώνοντας «είναι ανησυχητικός ο δυναμισμός που παρατηρείται στις εισαγωγές προϊόντων και περιόδους που συμπίπτουν πλήρως με την ελληνική παραγωγή, κατάσταση που προκαλείται από ένα ρυθμιστικό πλαίσιο που επηρεάζει αρνητικά την ανταγωνιστικότητα των παραγομένων προϊόντων μας και καθιστά τις εισαγωγές πιο ελκυστικές».

    Πιο αναλυτικά τα στοιχεία για τις εισαγωγές των κυριότερων προϊόντων:

    – 205.079 τόνοι πατάτες έναντι 174.004 τόνων το 2023 (+17,86%) προερχόμενες κυρίως από Αίγυπτο, Κύπρος , και Γαλλία. Το ίδιο χρονικό διάστημα εμφανίζονται αυξημένες κατά 32,5% και οι εξαγωγές πατατών 102.458 τόνοι έναντι 77.326 το 2023 που μέρος τους προέρχεται από εισαγωγές.

    – 164.151 τόνοι μπανάνες έναντι 154.179 το 2023 (+5,92%) προερχόμενες από Ισημερινό, Κολομβία και Κόστα Ρίκα.

    – 8.410 τόνοι κρεμμύδια, έναντι 23.688 το περασμένο έτος (-64,5%) προερχόμενα από Αυστρία, Ολλανδία και Αίγυπτο.

    – 13.017 τόνοι τομάτες έναντι 13.866 τ. το 2023 (-6,2%) προερχόμενοι από την Τουρκία, τη Γερμανία και την Ολλανδία.

    – 4.281 τόνοι πιπεριές/γλυκοπιπεριές έναντι 2.828 τόνων τους οκτώ μήνες του 2023 (+51,3%) προερχόμενες από Ιορδανία, Ολλανδία και Ισραήλ.

    – 12.491 τόνοι μήλων έναντι 5.023 τόνων πέρυσι (+148,68%) προερχόμενα από Βόρεια Μακεδονία, Πολωνία και Ιταλία.

    12.491 τόνοι μήλων, 1.109 τόνοι καρπούζια, 205.079 τόνοι πατάτες, 164.151 τόνοι μπανάνες

    – 5.728 τόνοι αβοκάντο έναντι 4.242 πέρυσι (+35,74%) προερχόμενα από Ολλανδία, Ισραήλ και Κύπρο.

    – 2.539 τόνοι ακτινίδια έναντι 1.386 τόνων το οκτάμηνο του 2023 (+83,19%) προερχόμενα από Ιράν, Ιταλία και Χιλή.

    – 3.621 τόνοι πορτοκαλιών έναντι 2.214 τόνων τους οκτώ μήνες του 2023 (+63,51%) προερχόμενα κυρίως από Αίγυπτο, Ρουμανία και Ιταλία.

    – 24.244 τόνοι λεμόνια και γλυκολέμονα έναντι 22.415 τόνων πέρυσι (+8,16%) προερχόμενα Τουρκία, Αίγυπτος και Ισπανία.

    – 9.559 τόνοι μανιτάρια έναντι 9.237 τόνων το οκτάμηνο του 2023 (+3,49%) προερχόμενα από Πολωνία, Ρουμανία και Ολλανδία.

    – Τέλος, 1.109 τόνοι καρπούζια έναντι 559 τους οκτώ πρώτους μήνες του 2023 (+98,4%) εισαγόμενα από Αλβανία, Ιράν και Ολλανδία.

    Μόνο τον Απρίλιο οι εισαγωγές φρούτων και λαχανικών στη χώρα μας σκαρφάλωσαν στους 88.851 τόνους έναντι 59.156 τόνων τον ίδιο μήνα του 2023.

    Προσοχή στις προδιαγραφές

    Όπως υπογραμμίζει ο κ. Πολυχρονάκης «οι αυξημένες εισαγωγές της ΕΕ από τρίτες χώρες οφείλονται στη υφιστάμενη απόκλιση σε εργασιακά, κοινωνικά, περιβαλλοντικά θέματα.κ.α, που υπάρχει μεταξύ κοινοτικών και μη κοινοτικών παραγωγών, η οποία προκαλεί συνεχή ανάπτυξη των εισαγωγών τόσο στην αγορά της ΕΕ όσο και στην εθνική».

    Ο ίδιος επισημαίνει ότι είναι απαραίτητο τόσο τα φρούτα όσο και τα λαχανικά που προέρχονται από τρίτες χώρες θα πρέπει «να πληρούν τις ίδιες ποιοτικές προδιαγραφές που απαιτούνται για τους παραγωγούς (γεωργούς και κτηνοτρόφους) της ΕΕ, με ίσες συνθήκες εργασίας και ίδια χρήση φυτοπροστατευτικών προϊόντων, καθώς και να επιδιωχθεί όπως οι ελληνικές ελεγκτικές αρχές διενεργούν αυστηρούς ελέγχους για τήρηση των εμπορικών προδιαγραφών ποιότητας και μη ύπαρξης υπολειμμάτων φυτοφαρμάκων στα εισαγόμενα προϊόντα στην ελληνική αγορά με παράλληλη διασφάλιση της μη ελληνοποίησής τους».

    Πηγή: in.gr

  • Μήλα: Με εγκαύματα οι καρποί στην Καστοριά – Καταστροφή σε 14.000 στρέμματα
    Μήλα: Με εγκαύματα οι καρποί στην Καστοριά – Καταστροφή σε 14.000 στρέμματα

    Η καλλιέργεια μήλων αποτελεί έναν από τους ελάχιστους εναπομείναντες παραγωγικούς κλάδους που στηρίζει την οικονομία της Καστοριάς

    Ηλιακά εγκαύματα στα μήλα της Καστοριάς παρατηρούνται τη φετινή χρονιά, καταστρέφοντας την καλλιέργεια αλλά και το εισόδημα των αγροτών.

    Η καταστροφή εντοπίζεται στο σύνολο των περίπου 14.000 στρεμμάτων. Το εν λόγω πρόβλημα άρχισε να γίνεται αντιληπτό από τα μέσα του καλοκαιριού, κλιμακώθηκε μέχρι και σήμερα λίγες μέρες πριν την συγκομιδή, δημιουργώντας μεγάλη ζημιά στην παραγωγή.

    Σε επιστολή του προς τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Κώστα Τσιάρα και τον πρόεδρο του ΕΛΓΑ Ανδρέα Λυκουρέντζο, ο αντιπεριφερειάρχης Καστοριάς Δημήτρης Σαββόπουλος «λόγω του ιδιαίτερου φετινού καλοκαιριού, με τις υψηλές θερμοκρασίες, τους παρατεταμένους καύσωνες και την υπερέκθεση των καρπών στην ηλιακή ακτινοβολία, η φετινή παραγωγή έχει υποβαθμιστεί ποιοτικά σε μεγάλο βαθμό, καθώς τα εγκαύματα στην επιφάνεια των μήλων τα καθιστά μη εμπορεύσιμα».

    Από την μηλοκαλλιέργεια εξαρτώνται άμεσα περίπου 700 αγροτικές οικογένειες

    Να σημειωθεί ότι στο σύνολο των μετεωρολογικών σταθμών της ΠΕ Καστοριάς η ανώτερη θερμοκρασία άγγιξε τους 40ο C, με έναν απ’ αυτούς (Καλοχώρι) να φτάνει και τους 42ο C.

    Να αποζημιωθούν οι παραγωγοί

    Στην επιστολή αναφέρεται ότι οι μηλοκαλλιεργητές είναι αναγκαίο και απαραίτητο να αποζημιωθούν για την ζημιά που υπέστησαν. «Η μηλοκαλλιέργεια αποτελεί έναν από τους ελάχιστους εναπομείναντες παραγωγικούς κλάδους που στηρίζει την οικονομία της περιοχής μας. Εκτός από τις 700 και πλέον οικογένειες μηλοπαραγωγών που εξαρτώνται άμεσα από το εισόδημα των μήλων επηρεάζονται έμμεσα εργάτες και επαγγελματίες (γεωπόνοι, προμηθευτές κ.α.) που εξαρτώνται οικονομικά από την αγροτική παραγωγή», επισημαίνεται.

    Πηγή: In.gr
  • Η Apple παρουσίασε το νέο iPhone 16 - Τι είναι το Apple Intelligence
    Η Apple παρουσίασε το νέο iPhone 16 - Τι είναι το Apple Intelligence

    Το νέο iPhone 16 παρουσίασε η Apple σε εκδήλωση που πραγματοποίησε την Δευτέρα (9/9), καθώς και τα iPhone 16 Plus, iPhone 16 Pro και iPhone 16 Pro Max.

    Τα χρώματα στα οποία θα κυκλοφορήσει είναι μαύρο, λευκό, μπλε, πετρόλ και ροζ.

    Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά των νέων κινητών τηλεφώνων είναι πως θα είναι συμβατά με το Apple Intelligence, τη νέα πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης της εταιρείας.

    Σύμφωνα με τον CEO της Apple, Τιμ Κουκ, τα νέα iPhone είναι σχεδιασμένα από την αρχή με βάση το Apple Intelligence, ωστόσο η σειρά iPhone 16 δεν θα κυκλοφορήσει με αυτό από την αρχή.

    Τα βασικά χαρακτηριστικά του νέου iPhone

    Το νέο iPhone διαθέτει νέα κάμερα 48 megapixel, δύο επιλογές μεγέθους, 6,1 ίντσες για το iPhone 16 και 6,7 ίντσες για το iPhone 16 Plus, προσαρμόσιμα κουμπιά δράσης (για παράδειγμα, φακός τη νύχτα και ημερολόγιο την ημέρα), καινούριο έλεγχο της κάμερας για άμεση πρόσβαση στην κάμερα, καθώς και δυνατότητα ρύθμισης διαφόρων χαρακτηριστικών της κάμερας και ένα νέο τσιπ A18 που δημιουργήθηκε για το iPhone 16, βελτιστοποιημένο για την εκτέλεση μεγάλων γεννητικών μοντέλων και με 2x ταχύτερη νευρωνική μηχανή.

    Η Apple έκανε γνωστό ότι το νέο τσιπ A18 που δημιουργήθηκε για το iPhone 16 διαθέτει τεχνολογία 3 νανομέτρων και τέσσερις πυρήνες απόδοσης, οι οποίοι χρησιμοποιούνται σχεδόν σε κάθε εμπειρία στο iPhone, συμπεριλαμβανομένης του Apple Intelligence.

    Δήλωσε, επίσης, ότι ο επεξεργαστής του είναι έως και 60% ταχύτερος από το iPhone 12 και η ταχύτητα ανταγωνίζεται ακριβούς προσωπικούς υπολογιστές, ενώ πρόσθεσε πως η GPU στο iPhone 16 είναι έως και 40% ταχύτερη από ό,τι στο iPhone 15.

    Apple Intelligence

    Το Apple Intelligence λειτουργεί σε κατηγορίες όπως η γλώσσα, οι εικόνες, η δράση και το προσωπικό πλαίσιο, όπως ανέφερε ο Ανώτερος Αντιπρόεδρος της Apple για την Τεχνολογία Λογισμικού Κρεγκ Φεντερίγκι.

    Πρόσθεσε ακόμη, ότι τα δεδομένα δεν θα αποθηκεύονται ούτε μοιράζονται ποτέ με την Apple και πρόσθεσε πως ανεξάρτητοι εμπειρογνώμονες μπορούν να επαληθεύσουν αυτή την υπόσχεση για την προστασία της ιδιωτικής ζωής, σύμφωνα με το το CNBC.

    Καινοτομία που ξεχώρισε ο Φεντερίγκι είναι η νέα λειτουργία generative emoji, η οποία θα επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν προσαρμοσμένα emojis πληκτρολογώντας μερικές λέξεις. Οι χρήστες μπορούν επίσης να πληκτρολογούν λέξεις για να ανασύρουν φωτογραφίες και βίντεο που θέλουν να βρουν.

    Ο ίδιος δήλωσε ότι το Apple Intelligence σηματοδοτεί επίσης την έναρξη μιας νέας εποχής για τη φωνητική βοηθό Siri. Οι χρήστες μπορούν να προτρέπουν τη Siri με κείμενο, να κάνουν ερωτήσεις με τη φωνή τους, να ανασύρουν συγκεκριμένες λεπτομέρειες από συνομιλίες κειμένου και πολλά άλλα.

    Σημείωσε δε, πως η δημιουργία emojis και μια νέα λειτουργία Visual Intelligence θα έρθουν αργότερα. Η οπτική νοημοσύνη επιτρέπει για παράδειγμα στους χρήστες να τραβήξουν μια φωτογραφία ενός σκύλου για να μάθουν τι ράτσα είναι.

    Το Apple Intelligence θα είναι διαθέσιμο στα νέα τηλέφωνα iPhone 16 και iPhone 15 Pro και iPhone 15 Pro και Pro Max.

    Πηγή: Cnn.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-ΕΡΑ/ PETER DASILVA
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο