Δευτέρα, 30 Οκτωβρίου 2023 20:45

Αλλάζουν Facebook και Instagram - Γίνονται πια και συνδρομητικά

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Πόσο θα κοστίζει η μηνιαία συνδρομή στο Facebook και στο Instagram - Η επίσημη ανακοίνωση της Meta.

Η Meta λανσάρει μια συνδρομή επί πληρωμή που θα αφαιρεί τις διαφημίσεις από το Facebook και το Instagram. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση, δηλαδή και στην Ελλάδα, και θα προσφέρεται για περίπου 9,99 ευρώ ανά μήνα στο διαδίκτυο ή 12,99 ευρώ/μήνα σε iOS και Android, ώστε να ληφθούν υπόψη οι πρόσθετες χρεώσεις για αυτές τις πλατφόρμες.

Η συνδρομή προορίζεται να αντιμετωπίσει τις ανησυχίες της Ε.Ε. σχετικά με τις πρακτικές της Meta για τη στόχευση διαφημίσεων και τη συλλογή δεδομένων, όπως αναφέρει το The Verge. Κάνοντας τους χρήστες να επιλέξουν μεταξύ του να πληρώσουν για την υπηρεσία προκειμένου να καταργήσουν τις στοχευμένες διαφημίσεις ή να χρησιμοποιούν δωρεάν τις πλατφόρμες της, αλλά να συναινούν στις πρακτικές συλλογής δεδομένων της, η Meta πιστεύει ότι θα ικανοποιήσεις τις απαιτήσεις απορρήτου που θέτει μια συλλογή ευρωπαϊκών νόμων για τα δεδομένα, συμπεριλαμβανομένου του νόμου για τις ψηφιακές αγορές και του GDPR.

«Σεβόμαστε το πνεύμα και τον σκοπό αυτών των εξελισσόμενων ευρωπαϊκών κανονισμών και δεσμευόμαστε να τους συμμορφωθούμε», γράφει η Meta σε ένα μήνυμα στο ιστολόγιό της μέσω του οποίου ανακοινώνει τη νέα συνδρομή.

Η Meta αναφέρει ότι θα συνεχίσει να προσφέρει δωρεάν πρόσβαση στα προϊόντα της για όσους δεν επιθυμούν να πληρώσουν. Ακόμα, η εταιρεία επισημαίνει ότι η εμπειρία για τους χρήστες που δεν πληρώνουν, δεν θα αλλάξει και τα υπάρχοντα εργαλεία προτίμησης διαφημίσεων θα παραμείνουν διαθέσιμα.

Πάντως, η συνδρομή χωρίς διαφημίσεις θα είναι διαθέσιμη μόνο σε άτομα 18 ετών και άνω στην Ε.Ε., στον ΕΟΧ και στην Ελβετία. Αρχικά, θα ισχύει για όλους τους συνδεδεμένους λογαριασμούς Facebook και Instagram, αλλά τελικά η Meta θα χρεώνει επιπλέον για τους συνδεδεμένους λογαριασμούς. Από την 1η Μαρτίου 2024, θα υπάρχει πρόσθετη χρέωση 6 ευρώ στο διαδίκτυο ή 8 ευρώ σε iOS και Android ανά συνδεδεμένο λογαριασμό. Η εταιρεία αναφέρει ότι όσο κάποιος παραμένει εγγεγραμμένος, τα δεδομένα του δεν θα χρησιμοποιούνται για τη στόχευση διαφημίσεων.

Ο τόνος της ανακοίνωσης της Meta καθιστά σαφές ότι η εταιρεία εξακολουθεί να δίνει προτεραιότητα στη διαφημιστική επιχείρηση στην οποία βασίζονται οι πλατφόρμες της. Η υπηρεσία θα αρχίσει να εφαρμόζεται μόνο σε περιοχές με αυστηρή προστασία γύρω από τα δεδομένα των καταναλωτών, και ακόμα και τότε, θα είναι μόνο μια προαιρετική αγορά. Η εταιρεία γράφει στην ανάρτησή της στο ιστολόγιό της ότι «πιστεύει σε ένα διαδίκτυο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις» και διαμορφώνει τη νέα συνδρομή αποκλειστικά ως ένα προϊόν που προέρχεται από την τήρηση των ευρωπαϊκών κανονισμών.

Παρ' όλα αυτά, πρόκειται για ένα προϊόν που πολλοί ζητούσαν, καθώς το Facebook σάς παρακολουθεί σε όλο το διαδίκτυο και, στη συνέχεια, εμφανίζει στοχευμένες διαφημίσεις με βάση τη συμπεριφορά σας. Τώρα, θα δούμε πόσοι άνθρωποι είναι πραγματικά διατεθειμένοι να πληρώσουν για να ξεφύγουν από την ενόχληση των ασταμάτητων διαφημίσεων στο feed τους.

Πηγή: iEidiseis.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 30 Οκτωβρίου 2023 20:27

Σχετικά Άρθρα

  • Βόλος: Μαθητής εντόπισε μέσω Facebook τον άνθρωπο που έχασε την πιστωτική του κάρτα και την παρέδωσε
    Βόλος: Μαθητής εντόπισε μέσω Facebook τον άνθρωπο που έχασε την πιστωτική του κάρτα και την παρέδωσε

    Μαθητής Γυμνασίου του Βόλου, βρήκε και παρέδωσε την πιστωτική κάρτα στον άνθρωπο που την είχε χάσει, έπειτα από έρευνα που πραγματοποίησε για τον εντοπισμό του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

    Η έκπληξη για τον άνθρωπο που έχασε την πιστωτική του κάρτα και την ξαναβρήκε χάρη στον μαθητή, ήταν πολύ ευχάριστη.

    Ο πρώην δήμαρχος του Βόλου Πάνος Σκοτινιώτης σύμφωνα με το Thenewspaper είναι το άτομο που έχασε την πιστωτική του κάρτα και δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τον μαθητή γνωστοποιώντας μάλιστα τα όσα έγιναν με ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

    Μία πιστωτική κάρτα βρήκε και παρέδωσε στον ιδιοκτήτη του ένας μαθητής της τρίτης τάξης του 5ου Γυμνασίου του Βόλου.

    Μάλιστα, ο μαθητής έκανε τη δική του έρευνα μέσω facebook εντοπίζοντας τον κάτοχο της κάρτας, ο οποίος ήταν… ο τέως δήμαρχος Βόλου Πάνος Σκοτινιώτης.

    Η ανάρτηση του πρώην Δημάρχου

    «Όσες και όσοι έχετε χάσει πιστωτική κάρτα ξέρετε πολύ καλά τι ζόρι είναι ‒ οι υπόλοιπες και οι υπόλοιποι μπορείτε να το φανταστείτε. Το έπαθα σήμερα. Κι εκεί που με είχαν πιάσει τα διαόλια, λαμβάνω ένα μήνυμα στο messenger.

    Ο άγνωστος σε μένα αποστολέας, ο οποίος προφανώς με αναζήτησε μέσω του fb ‒να και ένα από τα καλά του‒ είχε βρει την κάρτα και με ρωτούσε ευγενικά αν ήμουν εγώ εκείνος που την είχε χάσει.

    Του απάντησα θετικά, μου έκανε μια ερώτηση για να βεβαιωθεί ότι πράγματι ήταν δική μου και, αφού βεβαιώθηκε, μου έδωσε ραντεβού στο σχόλασμα, στην έξοδο του σχολείου του.

    Όπως διαπίστωσα, ήταν μαθητής στην τρίτη τάξη του 5ου Γυμνασίου Βόλου. Βγήκε παρέα με κάποιους συμμαθητές του και μου παρέδωσε αμέσως την κάρτα, λέγοντάς μου ότι πρόσφατα η μητέρα του είχε χάσει τη δική της κάρτα και ξέρει πόσο ταλαιπωρήθηκε.

    Με συγκίνησε πάρα πολύ. Δεν σας κρύβω, όμως, ότι καταχάρηκα και όλα τα παιδιά. Φωτεινά πρόσωπα, με χιούμορ, σπιρτάδα και θετική ενέργεια.

    Είπαμε λίγα λόγια στο πόδι και χαιρετηθήκαμε, αφού πρώτα ευχαρίστησα και συγχάρηκα τον Άγγελο (Aggelos Dimas) και αφού του ευχήθηκα να πορευτεί σ’ όλη του τη ζωή με ήθος και αξιοπρέπεια. Υπήρξα τυχερός, μα πιο τυχεροί είναι οι γονείς του που έχουν έναν τέτοιο λεβέντη, και τους αξίζουν θερμά συγχαρητήρια. Ένα μπράβο και στους καθηγητές και τις καθηγήτριές του. Τελικά, υπάρχει ελπίς!»

    Πηγή: cnn.gr- Image by stevepb on Pixabay

  • Τα νέα μέτρα του Instagram ενάντια στο «sextortion»
    Τα νέα μέτρα του Instagram ενάντια στο «sextortion»

    Η δημοφιλής πλατφόρμα Instagram επιβάλει νέα μέτρα ώστε να προστατεύσει τους νεαρούς χρήστες από περιστατικά εκβίασης μέσω αποκαλυπτικών φωτογραφιών.

    Το Instagram της Meta εισάγει νέα μέτρα ασφαλείας για να αποτρέψει τους νεαρούς χρήστες από το να πέσουν θύματα sextortion.

    Τι είναι το sextortion

    Το sextortion (ο εκβιασμός που περιλαμβάνει υλικό σεξουαλικής φύσης) είναι το πιο σοβαρό έγκλημα που στοχεύει κυρίως νεαρά αγόρια και έχει σημειώσει ανησυχητική αύξηση 300% τα τελευταία τρία χρόνια.

    Αυτή η ανησυχητική τάση περιλαμβάνει απατεώνες, οι οποίοι συχνά εμφανίζονται ως ελκυστικά κορίτσια, εξωθούν τα αγόρια να μοιραστούν αποκαλυπτικές φωτογραφίες και στη συνέχει απειλούν να τις δημοσιεύσουν.

    Το Instagram, μια δημοφιλής πλατφόρμα μεταξύ των νέων, αναλαμβάνει τώρα να καταπολεμήσει αυτό το ζήτημα.

    Τον Ιούλιο, η Meta, η μητρική εταιρεία του Instagram, ανέλαβε σημαντική δράση αφαιρώντας περίπου 70.000 λογαριασμούς που συνδέονταν με ένα νιγηριανό κύκλωμα εξαναγκασμού.

    Βασιζόμενο σε αυτό, το Instagram εισήγαγε νέες δικλείδες ασφαλείας που έχουν σχεδιαστεί για να αποτρέψουν τις απόπειρες sextortion.

    Τα μέτρα αυτά περιλαμβάνουν:

    • Προειδοποιητικά μηνύματα: Όταν οι νεαροί χρήστες λαμβάνουν αιτήματα σύνδεσης από ύποπτους λογαριασμούς, θα ειδοποιούνται εάν ο λογαριασμός προέρχεται από άλλη χώρα ή δεν έχει κοινούς ακολούθους.
    • Εύκολη αναφορά και αποκλεισμός: Τα πλήκτρα ενός πατήματος επιτρέπουν στους χρήστες να αναφέρουν και να αποκλείουν γρήγορα ύποπτους λογαριασμούς, καθώς και να έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες βοήθειας.
    • Θόλωση ευκρινών περιεχομένων: Οι φωτογραφίες που περιέχουν γυμνό και αποστέλλονται μέσω άμεσων μηνυμάτων σε χρήστες κάτω των 18 ετών θα θολώνουν αυτόματα.
    • Περιορισμένες λίστες ακολούθων: Ο περιορισμός του ποιος μπορεί να δει τους follower ενός χρήστη συμβάλλει στην αποτροπή των απατεώνων από τον εντοπισμό και την επικοινωνία με πιθανά θύματα.

    Οι αλλαγές αυτές, που αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με τα Εθνικά Κέντρα για τα Εξαφανισμένα και Εκμεταλλευόμενα Παιδιά (NCMEC), αποτελούν σημαντικό βήμα προς για την ασφάλεια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αν και καμία πλατφόρμα δεν μπορεί να είναι εντελώς ακίνδυνη, η προληπτική προσέγγιση του Instagram το καθιστά ασφαλέστερο χώρο για τους νεαρούς χρήστες.

    Πηγή: In.gr
  • Meta: Διασημότητες θα είναι οι φωνές πίσω από τα νέα chatbots AI
    Meta: Διασημότητες θα είναι οι φωνές πίσω από τα νέα chatbots AI

    Γιατί η Meta χρησιμοποιεί ξανά τη συνταγή τεχνητής νοημοσύνης διασημοτήτων;

    Εκατομμύρια δολάρια «ρίχνει στα πόδια» αστέρων του Χόλιγουντ η Meta, η μητρική εταιρεία των Facebook και Instagram, προκειμένου να αποκτήσει το δικαίωμα να ηχογραφήσει και να χρησιμοποιήσει τη φωνή τους για έργα τεχνητής νοημοσύνης, είχε επισημάνει το Bloomberg, πριν μερικές εβδομάδες.

    Σύμφωνα με πληροφορίες, η Meta πρόκειται να εισαγάγει chatbots AI που εκφράζονται από διασημότητες όπως βραβευμένη με Όσκαρ Dame τζούντι Ντεντς, την κωμικό και ράπερ Awkwafina και τον επίσης κωμικό Κίγκαν-Μάικλ Κι.

    Περίπου αυτή την περίοδο πέρυσι, η Meta παρουσίασε έναν διαφορετικό γύρο βοηθών τεχνητής νοημοσύνης διασημοτήτων ως μέρος του Messenger. Αυτά τα chatbots είχαν τα πρόσωπα διασημοτήτων όπως η Κένταλ Τζένερ, ο Mr. Beast, ο Τομ Μπρέιντι, ο Snoop Dogg και άλλοι. Περιέργως, αυτά τα chatbots χρησιμοποίησαν την όψη των διασημοτήτων, αλλά όχι τα πραγματικά τους ονόματα. Για παράδειγμα, ο χαρακτήρας “Billie”, απεικονίζεται με το πρόσωπο της Κένταλ Τζένερ.

    Για τους βοηθούς τεχνητής νοημοσύνης με πρόσωπα διασημοτήτων, ο τεχνολογικός κολοσσός φέρεται να πλήρωσε έως και 5 εκατομμύρια δολάρια σε δύο χρόνια, για έξι ώρες εργασίας σε στούντιο. Η συμφωνία δεν φάνηκε να λειτούργησε πολύ καλά για την Μέτα. Τα chatbots διακόπηκαν τον Αύγουστο, λιγότερο από ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία τους.

    Οπότε το ερώτημα είναι γιατί η Meta χρησιμοποιεί ξανά τη συνταγή τεχνητής νοημοσύνης διασημοτήτων, αν και προφανώς κάηκε από αυτή την προσπάθεια;

    Οι διασημότητες μπορεί να βοηθήσουν την τεχνητή νοημοσύνη να είναι λιγότερο απειλητική

    Ίσως τα περσινά chatbots να μην ήταν αποτυχημένα σε ορισμένες μετρήσεις. Σίγουρα, οι άνθρωποι δεν έδειχναν να ενδιαφέρονται να μιλάνε με τον ψεύτικο Τομ Μπρέιντι, αλλά ίσως σκοπός ήταν να προσελκύσουν αρκετούς ανθρώπους να δοκιμάσουν να χρησιμοποιήσουν ένα chatbot AI έστω μία φορά, και αυτό λειτούργησε.

    Ίσως η Meta να έχει απλώς μια πραγματικά περίεργη σχέση με την έννοια της διασημότητας: Δεν είναι μια μάρκα όπως όταν κάποιο αναψυκτικό χρησιμοποιεί διασημότητες σε διαφημίσεις Super Bowl ή ένας οίκος μόδας όπου μια ηθοποιός είναι το πρόσωπο ενός αρώματος. Το Instagram έχει ενσωματωθεί τόσο πολύ στην έννοια της φήμης και της διασημότητας την τελευταία δεκαετία που είναι αδύνατο να φανταστεί κανείς τη Meta και τους διάσημους ανθρώπους να υπάρχουν ο ένας χωρίς τον άλλον.

    Όταν κυκλοφόρησε το Threads της Meta το καλοκαίρι του 2023, εμφανίστηκε μια πραγματική ένταση: Κορυφαίες διασημότητες, το είδος που δεν είχε χρησιμοποιήσει το Twitter εδώ και χρόνια – συνέρρεαν ξαφνικά στη νέα πλατφόρμα, φέρνοντας μαζί τους μεγάλους αριθμούς ακολούθων. Αλλά οι περισσότερες από αυτές τις διασημότητες σώπασαν μετά από μια ή δύο μέρες, ίσως συνειδητοποιώντας ότι ένα μέσο βασισμένο σε κείμενο δεν ήταν στην πραγματικότητα κάτι που ασπάζονταν. Λίγους μήνες αργότερα, η Meta κυκλοφόρησε ένα πρόγραμμα για να δώσει μπόνους σε μετρητά σε αστέρια reality σε αντάλλαγμα για αναρτήσεις στο Threads.

    Όταν η Τέιλορ Σουίφτ κυκλοφόρησε το τελευταίο της άλμπουμ, δημοσίευσε στο Threads, όπου ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ ποστάρισε πανηγυρικά για να την καλωσορίσει. Υπήρχε ακόμη και ένα προσαρμοσμένο εφέ πυροτεχνημάτων για χρήστες που πληκτρολογούσαν το όνομα του άλμπουμ της. Αλλά αφού η Meta πανηγύρισε τον ερχομό της Σουίφτ, εκείνη δεν δημοσίευσε ποτέ ξανά στο Threads.

    Και πρόσφατα, όταν η Σουίφτ ανακοίνωσε την υποστήριξη της για την Κάμαλα Χάρις, το έκανε μόνο στο Instagram.

    Υπήρξαν και άλλες αποτυχίες στον κόσμο των διασημοτήτων-στην Meta. Το 2019, η Κιμ Καρντάσιαν και Τζένιφερ Λόπεζ, δύο διασημότητες των οποίων οι προωθήσεις συνήθως δεν είναι φθηνές, πρωταγωνίστησαν σε τρία τηλεοπτικά σποτ για την προώθηση το Portal του Facebook. To Portal διακόπηκε στα τέλη του 2022.

    Πώς μπορούν οι διασημότητες να βοηθήσουν την Meta

    Έτσι, είναι λίγο περίεργο η Meta να βασίζεται σε φωνές διασημοτήτων για τα προϊόντα AI της. Τα προϊόντα της Meta είναι τα πάνε πολύ, επειδή οι άνθρωποι αγαπούν να τα χρησιμοποιούν. Οι διασημότητες τα χρησιμοποιούν ακόμη και χωρίς να πληρώνονται!

    Αλλά η επανένωση του καστ της τηλεοπτικής σειράς «Μοντέρνα Οικογένεια» για μια διαφήμιση στο WhatsApp υποδηλώνει ότι η Meta μπορεί να χρησιμοποιεί διασημότητες για να φτάσει σε κανονικά άτομα που συνήθως δεν χρησιμοποιούν AI ή WhatsApp. Και με αυτές τις τελευταίες φωνές βοηθών τεχνητής νοημοσύνης, η Meta δεν χρησιμοποιεί τους πιο δημοφιλείς Gen Z influencers, αλλά τελικά χρησιμοποιεί την Τζούντι Ντεντς.

    Η Meta δεν προσέλαβε «τυχαία» έναν ήχο που μοιάζει με μια γνωστή διασημότητα για να είναι η φωνή για έναν συνεργάτη τεχνητής νοημοσύνης όπως, κάποιοι άλλοι ανταγωνιστές τεχνητής νοημοσύνης.

    Ίσως είναι απλώς ότι η τεχνητή νοημοσύνη εξακολουθεί να είναι λίγο τρομακτική και απρόσωπη, και τα στελέχη της Meta πιστεύουν ότι το να βάλουν το πρόσωπο, ή την φωνή, κάποιας διασημότητας θα το κάνουν να φαίνεται πιο προσιτό. Παραδόξως, η ικανότητα της τεχνητής νοημοσύνης να υποδύεται διασημότητες είναι ένα από τα πράγματα ίσως που πολλοί άνθρωποι πραγματικά φοβούνται σχετικά με την συγκεκριμένη τεχνολογία.

    Πηγή: ΟΤ - In.gr

  • Τεχνητή νοημοσύνη: H Meta, το Spotify και άλλες εταιρείες κατά των «ασυνάρτητων» ρυθμιστικών αποφάσεων της ΕΕ
    Τεχνητή νοημοσύνη: H Meta, το Spotify και άλλες εταιρείες κατά των «ασυνάρτητων» ρυθμιστικών αποφάσεων της ΕΕ

    Οι επιχειρήσεις ζητούν «αποφάσεις με συνοχή, γρήγορες και ξεκάθαρες» - «Χωρίς αυτές, η ανάπτυξη της Τεχνητής Νοημοσύνης θα γίνει αλλού» προειδοποιούν

    Μια τριανταριά επιχειρήσεις, μεταξύ των οποίων η γιγάντια αμερικανική Meta (Facebook, Instagram), αλλά και ερευνητές και ενώσεις, καλούν την Ευρωπαϊκή Ένωση να «αποσαφηνίσει» τις κανονιστικές ρυθμίσεις της για την τεχνητή νοημοσύνη, σε ανοικτή επιστολή τους που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα.
    «Η Ευρώπη έχει γίνει λιγότερο ανταγωνιστική και λιγότερο καινοτόμος απ' ό,τι άλλες περιφέρειες και διατρέχει σήμερα τον κίνδυνο να χάσει ακόμα περισσότερο έδαφος την εποχή της τεχνητής νοημοσύνης λόγω ασυνάρτητων αποφάσεων σε ό,τι αφορά την κανονιστική ρύθμιση του τομέα», αναφέρουν εκφράζοντας την ανησυχία τους οι συνυπογράφοντες την έκκληση αυτή, μεταξύ των οποίων η Meta, οι γαλλικοί διαφημιστικοί όμιλοι Publicis και Criteo, η σουηδική πλατφόρμα streaming Spotify ή ακόμη ο γαλλοϊταλικός όμιλος EssilorLuxottica, πρώτος στον κόσμο στα οπτικά είδη.
    «Τον τελευταίο καιρό, οι κανονιστικές ρυθμίσεις έχουν γίνει αποσπασματικές και απρόβλεπτες», αναφέρουν, εκτιμώντας ότι οι παρεμβάσεις των ευρωπαϊκών αρχών «δημιούργησαν τεράστιες αβεβαιότητες αναφορικά με τον τύπο των δεδομένων που μπορούν να χρησιμοποιούνται για την εκπαίδευση μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης».
    Αντιμέτωπες με τη διαπίστωση αυτή, οι εν λόγω επιχειρήσεις ζητούν από τους ευρωπαίους πολιτικούς ηγέτες «αποφάσεις εναρμονισμένες, με συνοχή, γρήγορες και ξεκάθαρες σε ό,τι αφορά τις κανονιστικές ρυθμίσεις για τα δεδομένα στο εσωτερικό της ΕΕ».

    Οι συντάκτες της επιστολής υποστηρίζουν πως απηχούν την έκθεση του πρώην πρωθυπουργού της Ιταλίας Μάριο Ντράγκι για την οικονομία της ΕΕ, που παρουσιάσθηκε στις 9 Σεπτεμβρίου στις Βρυξέλλες και προειδοποιεί για μια οικονομική αποσύνδεση των 27 από τις Ηνωμένες Πολιτείες και για την ανάγκη «να επιταχυνθεί η καινοτομία», ιδιαίτερα στον ψηφιακό τομέα.

    Στην ανοικτή αποστολή γίνεται επίσης έκκληση για μια «ριζική αλλαγή» προς μεγαλύτερη ευρωπαϊκή ολοκλήρωση, αλλά επίσης και για λιγότερη γραφειοκρατία.

    Στις αρχές Αυγούστου, η νέα νομοθεσία της ΕΕ για την πλαισίωση της τεχνητής νοημοσύνης, πρωτοφανής σε παγκόσμιο επίπεδο, τέθηκε επισήμως σε ισχύ, με στόχο να ευνοήσει την καινοτομία στην Ευρώπη και παράλληλα να περιορίσει ενδεχόμενες παρεκκλίσεις.

    Η νέα ευρωπαϊκή νομοθεσία επιβάλλει κυρίως στα διάφορα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης υποχρεώσεις ανάλογες με τους κινδύνους που αντιπροσωπεύουν για την κοινωνία.
    Μολονότι η νομοθεσία αυτή δεν πρόκειται να εφαρμοσθεί πραγματικά παρά μόνο μετά το 2026, ορισμένες διατάξεις της θα γίνουν υποχρεωτικές από την ερχόμενη χρονιά.

    Στόχος προσφυγών σε οκτώ ευρωπαϊκές χώρες, το μέσο κοινωνικής δικτύωσης X δεσμεύθηκε στις αρχές Σεπτεμβρίου να μην εκμεταλλεύεται πλέον τα προσωπικά δεδομένα των ευρωπαίων χρηστών του για να εκπαιδεύει το πρόγραμμά του τεχνητής νοημοσύνης Grok.

    Στο στόχαστρο ένδεκα ευρωπαϊκών χωρών, η Meta αναγκάσθηκε από την πλευρά της να αναστείλει τον Ιούνιο το σχέδιό της να χρησιμοποιήσει προσωπικά δεδομένα των χρηστών της σε ένα πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης.
  • Instagram: Δημιουργούνται τα προφίλ για εφήβους - Ποιοι περιορισμοί επιβάλλονται
    Instagram: Δημιουργούνται τα προφίλ για εφήβους - Ποιοι περιορισμοί επιβάλλονται

    Η Meta περιγράφει τις αλλαγές στο Instagram ως μια «νέα εμπειρία για τους εφήβους» και λέει ότι «θα υποστηρίξουν καλύτερα τους γονείς».

    Το Instagram, όπως έγινε γνωστό την Τρίτη (17/9), αναθεωρεί τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί για τους εφήβους, υποσχόμενο περισσότερη «ενσωματωμένη προστασία» για τους νέους και πρόσθετους ελέγχους και διαβεβαιώσεις για τους γονείς.

    Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το BBC, τα «προφίλ εφήβων», για παιδιά ηλικίας 13 έως 15 ετών, σημαίνει ότι πολλές ρυθμίσεις απορρήτου να είναι ενεργοποιημένες από προεπιλογή, αντί να τις επιλέγει το παιδί. Οι αναρτήσεις των εφήβων θα είναι επίσης ιδιωτικές - καθιστώντας τις μη ορατές σε άτομα που δεν τους ακολουθούν και θα πρέπει να εγκρίνουν όλους τους νέους followers. Αυτές οι ρυθμίσεις μπορούν να αλλάξουν μόνο δίνοντας σε έναν γονέα ή κηδεμόνα την εποπτεία του λογαριασμού, ή όταν το παιδί γίνει 16 ετών.

    Οι εταιρείες μέσων κοινωνικής δικτύωσης δέχονται πιέσεις παγκοσμίως να καταστήσουν τις πλατφόρμες τους ασφαλέστερες, με τις ανησυχίες ότι δεν γίνονται αρκετά για να προστατευθούν οι νέοι από το επιβλαβές περιεχόμενο. Επισημαίνεται ότι τα προφίλ εφήβων εισάγονται στο Ηνωμένο Βασίλειο, στις ΗΠΑ, στον Καναδά και στην Αυστραλία και θα έρθουν στην Ε.Ε. μέχρι το τέλος του έτους. Η Meta περιγράφει τις αλλαγές ως μια «νέα εμπειρία για τους εφήβους, καθοδηγούμενη από τους γονείς» και λέει ότι «θα υποστηρίξουν καλύτερα τους γονείς και θα τους δώσουν τη σιγουριά ότι οι έφηβοι τους είναι ασφαλείς με τη σωστή προστασία».

    Πώς θα λειτουργούν τα προφίλ εφήβων στο Instagram

    Οι εφηβικοί λογαριασμοί θα αλλάξουν ως επί το πλείστον τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το Instagram για τους χρήστες μεταξύ 13 και 15 ετών, με μια σειρά ρυθμίσεων ενεργοποιημένων από προεπιλογή. Αυτές περιλαμβάνουν αυστηρούς ελέγχους στο ευαίσθητο περιεχόμενο και σίγαση των ειδοποιήσεων κατά τη διάρκεια της νύχτας. Επίσης, τα προφίλ για εφήβους θα είναι ιδιωτικά και όχι δημόσια.

    Ακόμα, οι γονείς που επιλέγουν να επιβλέπουν το λογαριασμό του παιδιού τους, θα μπορούν να βλέπουν σε ποιους στέλνουν μηνύματα και τα θέματα για τα οποία έχουν δηλώσει ότι ενδιαφέρονται - αν και δεν θα μπορούν να βλέπουν το περιεχόμενο των μηνυμάτων. Το Instagram λέει ότι θα αρχίσει να μετακινεί εκατομμύρια υπάρχοντες έφηβους χρήστες της πλατφόρμας στη νέα λειτουργία εντός 60 ημερών από την ενημέρωσή τους για τις αλλαγές.

    Το σύστημα θα βασίζεται κυρίως στο ότι οι χρήστες θα είναι ειλικρινείς σχετικά με την ηλικία τους - αν και το Instagram διαθέτει ήδη εργαλεία που προσπαθούν να επαληθεύσουν την ηλικία ενός χρήστη εάν υπάρχουν υποψίες ότι δεν λέει την αλήθεια. Από τον Ιανουάριο, στις ΗΠΑ, θα αρχίσει επίσης να χρησιμοποιεί εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για να προσπαθεί να εντοπίζει προληπτικά εφήβους που χρησιμοποιούν λογαριασμούς ενηλίκων, ώστε να τους επαναφέρει σε έναν εφηβικό λογαριασμό.


    Πηγή: iEidiseis.gr
  • Μeta: Αποκλείει εντελώς RT και άλλα ρωσικά ΜΜΕ από Facebook και Instagram
    Μeta: Αποκλείει εντελώς RT και άλλα ρωσικά ΜΜΕ από Facebook και Instagram

    Την απαγόρευση του ρωσικού ραδιοτηλεοπτικού φορέα Russia Today και άλλων δικτύων της χώρας, ανακοίνωσε η Meta, μητρική εταιρεία του Facebook και του Instagram, υποστηρίζοντας «ότι έχουν εμπλακεί σε παραπλανητική επιχείρηση για αύξηση της επιρροής τους».

    «Μετά από προσεκτική εξέταση, επεκτείναμε την ποινή κατά των ρωσικών κρατικών μέσων ενημέρωσης. Η Rossiya Segodnya, το RT και άλλα συναφή ΜΜΕ απαγορεύονται πλέον από τις εφαρμογές μας παγκοσμίως», ανέφερε εκπρόσωπος της Meta σε δήλωσή του.

    Η εν λόγω ενέργεια έρχεται λίγες ημέρες μετά την ανακοίνωση κατηγοριών εναντίον δύο εργαζομένων του RT από το υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ, «για διοχέτευση σχεδόν 10 εκατομμυρίων δολαρίων σε αμερικανική εταιρεία με στόχο τη δημιουργία και την ενίσχυση περιεχομένου που ευθυγραμμίζεται με τα ρωσικά συμφέροντα».

    Σημειώνεται ότι μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία τον Φεβρουάριο του 2022, η Meta μπλόκαρε τα ρωσικά κρατικά μέσα ενημέρωσης από τη λειτουργία διαφημίσεων στην πλατφόρμα της.

    Πηγή: Ethnos.gr

  • Instagram: Τι αλλάζει στα stories του – Πότε θα εφαρμοστεί στην Ελλάδα
    Instagram: Τι αλλάζει στα stories του – Πότε θα εφαρμοστεί στην Ελλάδα

    Η ριζική αλλαγή που έρχεται στα stories του Instagram - Δείτε τα βασικά σημεία της αναβάθμισης η οποία θα πραγματοποιηθεί σε μία από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

    Σε μια πρωτοποριακή αναβάθμιση στα stories στο Instagram προχωράει η Meta, μετατρέποντας πλέον τα σχόλια σε δημοσία, ενώ μέχρι στιγμής τα σχόλια ήταν ιδιωτικό μήνυμα προς τον χρήστη της ανάρτησης.

    Αυτή η λειτουργία μπορεί να ενθαρρύνει περισσότερη συζήτηση και αλληλεπίδραση γύρω από το περιεχόμενο των Stories

    Η αναβάθμιση αυτή στοχεύει στην αύξηση της αλληλεπίδρασης και της εμπλοκής των χρηστών μέσα από τη μορφή των stories και γίνεται σταδιακά, καθώς δοκιμάζονται οι αντιδράσεις του κοινού. Η αλλαγή δεν έχει έρθει ακόμα στην Ελλάδα.

    Τα βασικά σημεία της αναβάθμισης στο Instagram

    • Δημόσια σχόλια: Οι χρήστες μπορούν πλέον να αφήνουν σχόλια στα Stories, τα οποία είναι ορατά σε οποιονδήποτε βλέπει το περιεχόμενο.
    • Μη παρεμβατική εμφάνιση: Τα σχόλια εμφανίζονται στο κάτω μέρος του καρέ του Story, πάνω από τα χειριστήρια λειτουργιών και τις λεπτομέρειες των θεατών.
    • Δυνατότητα αυξημένης αλληλεπίδρασης: Αυτή η λειτουργία μπορεί να ενθαρρύνει περισσότερη συζήτηση και αλληλεπίδραση γύρω από το περιεχόμενο των Stories.
    • Προβολή σχολίων: Τα ορατά σχόλια μπορούν να λειτουργήσουν ως αφορμές για συζήτηση ή να αναδείξουν δημοφιλείς αντιδράσεις στο Story.
    • Σταδιακή εφαρμογή: Ορισμένοι χρήστες λαμβάνουν ειδοποιήσεις για αυτήν τη νέα λειτουργία, υποδηλώνοντας μια φάση σταδιακής εφαρμογής.

    Πηγή: In.gr

  • Ζούκερμπεργκ: Ο Μπάιντεν πίεσε τη Meta να λογοκρίνει περιεχόμενο για την Covid - «Μετανιώνω που υπέκυψα»
    Ζούκερμπεργκ: Ο Μπάιντεν πίεσε τη Meta να λογοκρίνει περιεχόμενο για την Covid - «Μετανιώνω που υπέκυψα»

    Ο Ζούκερμπεργκ τόνισε ότι, στο μέλλον, η Meta θα είναι έτοιμη να «αντισταθεί» σε παρόμοιες καταστάσεις - Το περιεχόμενο σύμφωνα με τον Ζούκερμπεργκ αφορούσε μέχρι και το χιούμορ και τη σάτιρα - Πανηγυρίζουν οι Ρεπουμπλικανοί

    Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ, επικεφαλής της Meta, εξέφρασε τη λύπη του που ενέδωσε στην πίεση της κυβέρνησης Μπάιντεν για λογοκρισία περιεχομένου στο Facebook και το Instagram κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
    Σε επιστολή του προς τον πρόεδρο της επιτροπής της Βουλής των Αντιπροσώπων, ανέφερε, όπως μεταδίδει το BBC, ότι ανώτερα στελέχη της κυβέρνησης, συμπεριλαμβανομένων μελών του Λευκού Οίκου, άσκησαν πίεση στη Meta για να αφαιρέσει περιεχόμενο το 2021.
    Ο Λευκός Οίκος υπερασπίστηκε τις ενέργειές του, τονίζοντας ότι προωθούσε «υπεύθυνες ενέργειες για την προστασία της δημόσιας υγείας και ασφάλειας». Ο κ. Ζούκερμπεργκ παραδέχθηκε επίσης ότι η εταιρεία του «υποβάθμισε» προσωρινά περιεχόμενο σχετικά με τον Χάντερ Μπάιντεν, πριν από τις εκλογές του 2020, μετά από προειδοποίηση του FBI για «πιθανή ρωσική παραπληροφόρηση».
    Ωστόσο, το περιεχόμενο αυτό δεν αποδείχθηκε ότι ήταν μέρος μιας τέτοιας επιχείρησης, όπως διευκρίνισε ο Ζούκερμπεργκ.
    Αναφερόμενος στο περιεχόμενο για την Covid-19, ο Ζούκερμπεργκ έγραψε: «Το 2021, ανώτερα στελέχη της κυβέρνησης Μπάιντεν, συμπεριλαμβανομένου του Λευκού Οίκου, πίεζαν επανειλημμένα τις ομάδες μας για μήνες να λογοκρίνουν συγκεκριμένο περιεχόμενο για την Covid-19, συμπεριλαμβανομένου του χιούμορ και της σάτιρας. Πήραμε κάποιες αποφάσεις που, με βάση τη σημερινή γνώση και την εμπειρία, δεν θα παίρναμε τώρα. Πιστεύω ότι η πίεση από την κυβέρνηση ήταν λάθος, και μετανιώνω που δεν ήμασταν πιο ξεκάθαροι για αυτό».

    Ο Ζούκερμπεργκ τόνισε ότι, στο μέλλον, η Meta θα είναι έτοιμη να «αντισταθεί» σε παρόμοιες καταστάσεις. Η επιστολή του απευθυνόταν στον Τζιμ Τζόρνταν, πρόεδρο της επιτροπής Δικαιοσύνης της Βουλής, η οποία ερευνά την εποπτεία του περιεχομένου στις διαδικτυακές πλατφόρμες. Οι Ρεπουμπλικάνοι χαρακτήρισαν την επιστολή ως «μεγάλη νίκη για την ελευθερία του λόγου».

    Σε δήλωση που εξέδωσε στον ιστότοπο Politico, ο Λευκός Οίκος υπερασπίστηκε τις ενέργειές του, λέγοντας: «Η θέση μας είναι σαφής και συνεπής: πιστεύουμε ότι οι τεχνολογικές εταιρείες και άλλοι ιδιωτικοί φορείς πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τις επιπτώσεις των ενεργειών τους στον αμερικανικό λαό, ενώ παράλληλα κάνουν ανεξάρτητες επιλογές σχετικά με τις πληροφορίες που παρουσιάζουν».
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο