Τρίτη, 31 Οκτωβρίου 2023 15:28

Google Doodle για το Halloween - Τι συμβολίζει η γιορτή

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Στο Χάλογουιν, τα παιδιά ντύνονται σε κάτι «τρομακτικό» και επισκέπτονται σπίτια μαζεύοντας πολλά γλυκά, γνωστό ως «trick or treat» ή «φάρσα ή κέρασμα»

Με ένα doodle, η Google τιμά σήμερα το Halloween, τη γιορτή που γιορτάζεται στις 31 Οκτωβρίου.

Η λέξη «Halloween» είναι συντομογραφία του «All Hallows Evening», δηλαδή της βραδιάς πριν από τη γιορτή των Αγίων Πάντων, που είναι 1η Νοεμβρίου.

Δείτε το σημερινό doodle της Google

googledoodle

Οι Κέλτες την 31η Οκτωβρίου γιόρταζαν το τέλος της περιόδου της συγκομιδής και την αρχή του χειμώνα. Η παράδοση λέει ότι τη συγκεκριμένη μέρα ερχόμαστε πιο κοντά με τον «άλλο κόσμο», ότι μπορούμε να έρθουμε σε επαφή με πνεύματα και νεκρούς.

Τα χρώματα που συνδέονται με τη γιορτή είναι το πορτοκαλί και το μαύρο. Το πορτοκαλί συμβολίζει τη φθινοπωρινή σοδειά και το μαύρο τον θάνατο και, γενικά, τον «άλλο κόσμο».

Το Χαλλογουίν (αγγλικά: Halloween), Χαλογουίν, Χαλοουίν ή και Χάλοουιν γιορτάζεται τη νύχτα της 31ης Οκτωβρίου και είναι μια αργία η οποία εορτάζεται κυρίως σε χώρες του αγγλοσαξωνικού κόσμου.

Η γιορτή αυτή τηρείται σε πολλές χώρες την παραμονή της Ημέρας των Αγίων Πάντων, που είναι η 1η Νοεμβρίου.

Η Ημέρα των Πάντων γενικότερα τιμά τους αγίους, αλλά και τους νεκρούς προγόνους των ανθρώπων.

Μια θεωρία υποστηρίζει ότι η έμπνευση για την γιορτή προήλθε από τα γαελικά φεστιβάλ της σοδειάς, ιδίως του Σαμάιν. Γενικότερα, πολλοί υποστηρίζουν ότι οι πρόδρομοι του Χαλογοουίν είχαν παγανιστικές ρίζες.

Κάποιοι μάλιστα υποστηρίζουν ότι το Σαμάιν μετεξελίχθηκε σε Χαλογουίν από την χριστιανική εκκλησία, στους πρώτους μεταχριστιανικούς αιώνες.

Άλλοι ακαδημαϊκοί υποστηρίζουν ότι το Χαλογουίν προήλθε από τον εορτασμό της Ημέρας των Αγίων Πάντων και δεν αποτελεί μετεξέλιξη κάποιας γαελικής εορτής.

Αν και για αιώνες ο εορτασμός του Χαλογουίν ήταν περιορισμένος μόνο στην Ιρλανδία και τη Σκωτία, τον 19ο αιώνα Ιρλανδοί και Σκωτσέζοι μετανάστες μετέφεραν τον εορτασμό του Χάλογοουιν στην Βόρεια Αμερική, ενώ από τα τέλη του 20ού αιώνα και τις αρχές του 21ου αιώνα λόγω της αμερικανικής επιρροής ο εορτασμός του Χάλογουιν έχει επεκταθεί και σε χώρες που δεν έχουν καμία σχέση με τον αγγλοσαξωνικό κόσμο.

Στο Χάλογουιν, τα παιδιά ντύνονται σε κάτι «τρομακτικό» και επισκέπτονται σπίτια μαζεύοντας πολλά γλυκά, γνωστό ως «trick or treat» ή «φάρσα ή κέρασμα»

Με πληροφορίες από wikipedia

Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 31 Οκτωβρίου 2023 11:25

Σχετικά Άρθρα

  • Γιατί ο τρόμος είναι ελκυστικός; – Η εξήγηση πίσω από την λατρεία των θρίλερ και του Χάλογουιν
    σε Plus +
    Γιατί ο τρόμος είναι ελκυστικός; – Η εξήγηση πίσω από την λατρεία των θρίλερ και του Χάλογουιν

    Για όσους ο τρόμος αποτελεί μορφή ψυχαγωγίας το αγγλοσαξωνικό Χάλογουιν είναι η τέλεια ευκαιρία να βυθιστούν ακόμα περισσότερο στην σκοτεινή ατμόσφαιρα. Γιατί όμως αποζητάμε τον φόβο;

    Ο τρόμος σαν τρόπος αναψυχής αποτελεί ένα συχνό φαινόμενο. Το φθινόπωρο, με το κρύο και το σκοτάδι του, είναι για πολλούς συνδυασμένο με την επιθυμία να κάτσουμε στον καναπέ μας και να καταναλώσουμε ταινίες, σειρές και βιβλία τρόμου.

    Γιατί όμως μας αρέσει αυτό;

    Σε έναν κόσμο που προσφέρει πραγματικό τρόμο σε τόσο μεγάλες ποσότητες γιατί αναζητούμε τον κατασκευασμένο φόβο για ψυχαγωγία;

    Σύμφωνα με τους επιστήμονες τα συναισθήματα εξελίχθηκαν ως μια καθολική εμπειρία στους ανθρώπους καθώς μας βοηθούν να επιβιώσουμε.

    Η δημιουργία φόβου σε μια κατά τα άλλα ασφαλή μπορεί να είναι μία ευχάριστη δραστηριότητα και ταυτόχρονα ένας τρόπος για τους ανθρώπους να εξασκούνται και να προετοιμάζονται για τους κινδύνους της πραγματικής ζωής.

    Η ευτυχία του φόβου

    Οι ελεγχόμενες εμπειρίες φόβου – όπου μπορείς απλά να κλείσεις την τηλεόραση- προσφέρουν τη φυσιολογική έξαρση που προκαλεί ο φόβος, χωρίς πραγματικό κίνδυνο.

    Όταν αντιλαμβάνεσαι ότι κινδυνεύεις, η αδρεναλίνη ανεβαίνει στο σώμα και ενεργοποιείται η εξελικτική αντίδραση «μάχης ή φυγής» (fight or flight). Ο καρδιακός ρυθμός αυξάνεται, αναπνέουμε βαθύτερα και γρηγορότερα και η αρτηριακή πίεση ανεβαίνει. Το σώμα προετοιμάζεται να αμυνθεί απέναντι στον κίνδυνο ή να ξεφύγει όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

    Αυτή η σωματική αντίδραση είναι ζωτικής σημασίας όταν αντιμετωπίζουμε μια πραγματική απειλή.

    Όταν βιώνουμε ελεγχόμενο φόβο -όπως το jump scares σε μια τηλεοπτική σειρά με ζόμπι- μπορούμε να απολαύσουμε αυτή την ενεργοποιημένη αίσθηση χωρίς όμως να υπάρχει πραγματικός κίνδυνος.

    Σύμφωνα με την θεωρία μάλιστα, αφού αντιμετωπιστεί η απειλή, το σώμα απελευθερώνει ντοπαμίνη, ο οποίος παρέχει αισθήματα ευχαρίστησης και ανακούφισης.

    Σε μια μελέτη, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι άνθρωποι που επισκέφθηκαν ένα στοιχειωμένο σπίτι υψηλής έντασης, εμφάνισαν λιγότερη εγκεφαλική δραστηριότητα ως απάντηση στα ερεθίσματα και λιγότερο άγχος αμέσως μετά την έκθεση στον τρόμο.

    Αυτό το εύρημα υποδηλώνει ότι η έκθεση σε ταινίες τρόμου, τρομακτικές ιστορίες ή βιντεοπαιχνίδια μπορεί πραγματικά να μας κάνει πιο ήρεμους μετά την εμπειρία.

    Ο τρόμος μας ενώνει

    Ένα βασικό κίνητρο για τα ανθρώπινα όντα είναι η αίσθηση ότι ανήκουν σε μια κοινωνική ομάδα.

    Τέτοια παραδείγματα αποτελούν οι βετεράνοι που υπηρέτησαν μαζί στη μάχη και οι επιζώντες φυσικών καταστροφών

    Οι ελεγχόμενες εμπειρίες φόβου δημιουργούν τεχνητά παρόμοιες ευκαιρίες για δεσμούς.

    Η έκθεση στο άγχος δεν πυροδοτεί μόνο την αντίδραση μάχης ή φυγής, αλλά σε πολλές καταστάσεις παρατηρείται η ανάπτυξη προστατευτικών και στοργικών εκδηλώσεων (tend-and-befriend response).

    Το σύστημα αυτό ρυθμίζεται σε μεγάλο βαθμό από τη λεγόμενη «ορμόνη της αγάπης», την ωκυτοκίνη.

    Έτσι, το να κάθεστε στο σκοτάδι και να παρακολουθούμε μία ταινία τρόμου με τους φίλους μας ή να περιπλανιόμαστε μαζί σε ένα στοιχειωμένο σπίτι, απ’ ότι φαίνεται κάνει καλό στην υγεία καθώς μας βοηθά να ενισχύσουμε τις κοινωνικές μας συνδέσεις.

    Μία μορφή ανοσίας

    Οι ελεγχόμενες εμπειρίες φόβου μπορεί επίσης να είναι ένας τρόπος προετοιμασίας.

    Τις πρώτες ημέρες της πανδημίας COVID-19, οι ταινίες «Contagion» και «Outbreak» , δηλαδή ταινίες που είχαν ως θέμα την διάδοση και την εξάπλωση ιών, ήταν πολύ δημοφιλείς στις πλατφόρμες.

    Αυτό παρατηρήθηκε καθότι παρακολουθώντας σενάρια απειλών να διαδραματίζονται με ελεγχόμενους τρόπους μέσω των media, μπορούμε να καταλάβουμε ποιοι είναι οι φόβοι μας και να προετοιμαστούμε για μελλοντικές απειλές.

    Οι ερευνητές του Εργαστηρίου Ψυχαγωγικού Φόβου του Πανεπιστημίου Aarhus στη Δανία απέδειξαν σε μια μελέτη ότι οι άνθρωποι που κατανάλωναν τακτικά μέσα τρόμου ήταν πιο ανθεκτικοί ψυχολογικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19 από ό,τι οι μη λάτρεις του τρόμου.

    Οι επιστήμονες υποθέτουν ότι αυτή η ανθεκτικότητα μπορεί να είναι αποτέλεσμα ενός είδους «εκπαίδευσης» που πέρασαν αυτοί οι οπαδοί.

    Δηλαδή, εξασκήθηκαν στην αντιμετώπιση του φόβου και του άγχους που προκαλούσε η μορφή ψυχαγωγίας τους. Ως αποτέλεσμα, ήταν καλύτερα προετοιμασμένοι να διαχειριστούν τον πραγματικό φόβο που προκάλεσε η πανδημία.

    Ένα θρίλερ την ημέρα…

    Στην περίπτωση των ελεγχόμενων εμπειριών φόβου, το να τρομάζουμε τον εαυτό μας είναι μια καίρια τεχνική που μας βοηθά να επιβιώνουμε και να προσαρμοστούμε σε έναν κόσμο που είναι συχνά τρομακτικός.

    Προκαλώντας ισχυρά, θετικά συναισθήματα, ενισχύοντας τα κοινωνικά δίκτυα και προετοιμάζοντάς τους εαυτούς μας για τους χειρότερους φόβους μας, είμαστε σε θέση να αγκαλιάσουμε την κάθε μέρα στο έπακρο.

    Έτσι, την επόμενη φορά που θα επιλέξετε ανάμεσα σε μια αισιόδοξη κωμωδία και ένα ανατριχιαστικό θρίλερ για την κινηματογραφική σας βραδιά, επιλέξτε τη σκοτεινή πλευρά… κάνει καλό στην υγεία σας.

    Πηγή: In.gr
  • Τι θα μας συμβεί εάν το Στέιτ Ντιπάρτμεντ διαλύσει τη Google;
    Τι θα μας συμβεί εάν το Στέιτ Ντιπάρτμεντ διαλύσει τη Google;

    Ειδικός από το Πανεπιστήμο του Λάνκαστερ (Ηνωμένο Βασίλειο) εξηγεί τι σημείναι στην πράξη η διάλυση της Google σε κομμάτια

    Υπό την άμεση απειλή διάλυσής της βρίσκεται αντιμέτωπος η Google καθώς το υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ θέλει να τιθασεύσει τον τεχνολογικό γίγαντα που έχει εξελιχθεί σε πανίσχυρο πόλο εξουσίας.

    Αν και αυτό είναι ακόμα μια μακρινή προοπτική, εξετάζεται μετά από μια σειρά αποφάσεων στις ΗΠΑ και την ΕΕ που υποδηλώνουν ότι οι ρυθμιστικές αρχές ανησυχούν όλο και περισσότερο από την ισχύ που συγκεντρώνουν οι εταιρείες αιχμής στην τεχνολογία.

    Σύμφωνα με τον Λέκτορα Οικονομικών στο Πανεπιστήμιο του Λάνκαστερ, Ρενό Φουκάρ, εάν η αμερικανική κυβέρνηση προχωρήσει και περάσει αυτό και από τα δικαστήρια, θα μπορούσε να σημαίνει ότι η εταιρεία θα χωριστεί σε ξεχωριστές οντότητες -μηχανή αναζήτησης, διαφημιστική εταιρεία, ιστότοπος βίντεο, εφαρμογή χαρτογράφησης (google map)- που δεν θα επιτρέπεται να μοιράζονται δεδομένα μεταξύ τους

    Τι θα πετύχαινε όμως η διάλυση αυτών των τεχνολογικών κολοσσών για τους καταναλωτές; Ο Φουκάρ υποστηρίζει με άρθρο στο The Conversation πως όσοι τάσσονται υπέρ του «σεισμού» στη Silicon Valley, με αυτόν τον τρόπο υποστηρίζουν ότι θα οδηγούσε σε μεγαλύτερο ανταγωνισμό και περισσότερες επιλογές.

    Το καλύτερο σενάριο θα μπορούσε υπάρχει διαλειτουργικότητα ανάμεσα σε διαφορετικά συστήματα και εφαρμογές πχ. WhatsApp. Εξάλλου, η αποστολή και λήψη μηνυμάτων από διαφορετικές εφαρμογές είναι πλέον τόσο συνηθισμένη που μόλις και μετά βίας το παρατηρείτε.

    Με τον ίδιο τρόπο που θα μπορούσατε να στείλετε ένα email από το Gmail στο Hotmail το 2024, μπορείτε πλέον να επιλέξετε από μια σειρά εφαρμογών κοινωνικών μέσων -μαζί με το Instagram, το TikTok και το Snapchat- με κείμενο, φωτογραφίες και βίντεο που δημοσιεύονται σε ένα δίκτυο εύκολα προσβάσιμα μέσω άλλου.

    Η έρευνα δείχνει επίσης ότι η ύπαρξη ανταγωνιστικών εφαρμογών κάνει τους καταναλωτές λιγότερο «τεμπέληδες»…

    «Επιλέγετε μια εφαρμογή επειδή σας αρέσει η εμφάνισή της ή ο τρόπος που φιλτράρει και παρουσιάζει περιεχόμενο – όχι μόνο επειδή όλοι οι άλλοι συμμετέχουν σε αυτήν.

    Επίσης, η επιλογή ενός εστιατορίου θα μπορεί να διευκολύνεται από τις κριτικές που έχουν κάνει άλλα άτομα ανεξαρτήτως της εφαρμογής που χρησιμουποιούνε.

    Η διαφήμιση προϊόντων και το περιεχόμενο που δημιουργείται από τεχνητή νοημοσύνη δεν υπάρχε πρακτικά, καθώς η εφαρμογή χαρτογράφησης δεν θέλει να διακινδυνεύσει να δώσει συμβουλές που δεν θέλει ο χρήστη. «Εάν το έκανε, απλώς θα μεταβείτε σε έναν ανταγωνιστή που παρέχει ανώτερη υπηρεσία».

    «Αυτό το αυξημένο επίπεδο ανταγωνισμού είναι κεντρικό για όσους υποστηρίζουν τη διάλυση της μεγάλης τεχνολογίας» συνεχίζει ο Φουκάρ. «Αντί οι προγραμματιστές εφαρμογών να πρέπει να πληρώνουν το 30% των πωλήσεών τους στην Google ή την Apple, θα υπάρχουν πολλά διαθέσιμα καταστήματα εφαρμογών, όλα ανταγωνίζονται για να προσφέρουν τις καλύτερες εφαρμογές μειώνοντας τα περιθώρια κέρδους τους. Η θεωρία είναι ότι η αγορά εφαρμογών -και η τεχνολογική καινοτομία- θα ευδοκιμήσουν ως αποτέλεσμα».

    Η έρευνα δείχνει επίσης ότι η ύπαρξη ανταγωνιστικών εφαρμογών κάνει τους καταναλωτές λιγότερο τεμπέληδες και αναγκάζει τις επιχειρήσεις να προσφέρουν καλύτερα προϊόντα και καλύτερη σχέση ποιότητας/τιμής.

    Καλά νέα για την ιδιωτικότητα

    Σήμερα η Google κατέχει τα δεδομένα των χρηστών της τα οποία μπορεί να πουλάει σε επιχειρήσεις. Ωστόσο, σύμφωνα με τον Φουάρ, μεγάλη επιπλέον αλλαγή που θα μπορούσε να προέλθει από τη διάλυση μεγάλων τεχνολογιών είναι ότι μπορεί τελικά να γίνουμε οι μοναδικοί κάτοχοι των δεδομένων.

    «Δυνητικά, θα είστε ο μόνος με πλήρη πρόσβαση στο ιστορικό περιήγησής σας – τα προϊόντα που αναζητήσατε, αυτά που αγοράσατε και αυτά που σχεδόν αγοράσατε. Θα σας ανήκουν οι πληροφορίες σχετικά με το πού πήγατε για μεσημεριανό γεύμα, τι παραγγείλατε και πόσα ξοδέψατε» λέει ο λέκτορας.

    Σε αυτές τις πληροφορίες εντάσσονται βίντεο που μας κάνουν να γελάμε, τη βιβλία που αφήσαμε στη μέση, ή ο δρόμος που παίρνουμε για τη δουλειά μας, ή αν γνωρίζαμε την/τον σύντροφό μας από το διαδίκτυο από το τραπέζι προσθέτοντας και πληροφορίες όπως ο τρόπος μετακίνησής μας, .

    Σε έναν τέτοιο φανταστικό σενάριο ο Φουκάρ αναφέρει ότι «θα διατηρούσατε αυτά τα δεδομένα σε έναν κρυπτογραφημένο διακομιστή και διαφορετικές εταιρείες θα πρόσφεραν εφαρμογές για να σας βοηθήσουν να οργανώσετε και να διαχειριστείτε τις πληροφορίες σας. Όποτε το θέλατε, μπορείτε να αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα σας για δικούς σας σκοπούς».

    Ο χωρισμός είναι δύσκολο να γίνει

    Ωστόσο, ο ίδιος σημειώνει ότι η διάσπαση μεγάλων εταιρειών τεχνολογίας δεν είναι χωρίς κινδύνους. Μια προφανής συνέπεια είναι ότι αυτές οι μεγάλες εταιρείες θα ήταν λιγότερο κερδοφόρες.

    Αυτήν τη στιγμή, η Google και η Meta κερδίζουν (πολλά) χρήματα από τη διαφήμιση και αυτό είναι δυνατό μόνο επειδή κατέχουν τόσες πολλές πληροφορίες για εμάς. Εάν δεν το έκαναν, μπορεί να καταλήξουν να χρεώνουν τους χρήστες για τις υπηρεσίες που παρέχουν.

    Η διαλειτουργικότητα και ο μεγαλύτερος ανταγωνισμός μπορεί επίσης να παρέχουν περισσότερο χώρο στους χειριστές εφαρμογών που είναι όμως απάτη, αναφέρει ο ειδικός. «Και ενώ περισσότερες επιλογές σχετικά με τις εφαρμογές μπορεί να είναι καλές για μερικούς, μπορεί να είναι προβληματικό για όσους βρίσκουν ήδη τη σύγχρονη τεχνολογία αρκετά προκλητική» λέει.

    Ωστόσο, προειδοποιεί ότι για τις ρυθμιστικές αρχές, η πρόκληση της σύγχρονης τεχνολογίας φαίνεται να είναι η αίσθηση της αδυναμίας. «Και αν αποφασίσουν να κάνουν τη ριζοσπαστική επιλογή και να διαλύσουν κυρίαρχες εταιρείες, θα μπορούσε να κάνει μεγάλη διαφορά στον διαδικτυακό κόσμο για όλους μας» καταλήγει.

    Πηγή: In.gr
  • Γιατί σκαλίζουμε κολοκύθες την ημέρα του Halloween; - Πότε πέφτει και τι γιορτάζουμε
    σε Plus +
    Γιατί σκαλίζουμε κολοκύθες την ημέρα του Halloween; - Πότε πέφτει και τι γιορτάζουμε

    Το Halloween πέφτει τη νύχτα της 31 Οκτωβρίου και είναι μια αργία η οποία εορτάζεται κυρίως σε χώρες του αγγλοσαξωνικού κόσμου, ωστόσο τα τελευταία χρόνια έχει όλο και περισσότερη άνθιση και στην Ελλάδα, με μικρούς και μεγάλους να ντύνονται με τρομακτικές στολές.

    Πώς ξεκίνησε ο εορτασμός του Halloween

    Μια θεωρία υποστηρίζει ότι η έμπνευση για την γιορτή προήλθε από τα γαελικά φεστιβάλ της σοδειάς, ιδίως του Σόουιν (ιρλ. Samhain).

    Πολλοί υποστηρίζουν ότι οι πρόδρομοι του Halloween είχαν παγανιστικές ρίζες. Κάποιοι μάλιστα υποστηρίζουν ότι το Σόουιν μετεξελίχθηκε σε Halloween από την χριστιανική εκκλησία, στους πρώτους μεταχριστιανικούς αιώνες.

    Άλλοι ακαδημαϊκοί υποστηρίζουν ότι το Halloween προήλθε από τον εορτασμό της Ημέρας των Αγίων Πάντων και δεν αποτελεί μετεξέλιξη κάποιας γαελικής εορτής.

    Αν και για αιώνες ο εορτασμός του Halloween ήταν περιορισμένος μόνο στην Ιρλανδία και τη Σκωτία, τον 19ο αιώνα Ιρλανδοί και Σκωτσέζοι μετανάστες μετέφεραν τον εορτασμό στην Βόρεια Αμερική, ενώ από τα τέλη του 20ού αιώνα και τις αρχές του 21ου αιώνα λόγω της αμερικανικής επιρροής ο εορτασμός του Halloween έχει επεκταθεί και σε χώρες που δεν έχουν καμία σχέση με τον αγγλοσαξωνικό κόσμο.

    Πώς γιορτάζεται το Halloween

    Στο Halloween , τα παιδιά ντύνονται σε κάτι «τρομακτικό» και επισκέπτονται σπίτια μαζεύοντας γλυκά, το γνωστό ως «trick or treat» ή «φάρσα ή κέρασμα». Επίσης, η κολοκύθα αποτελεί σύμβολο της εορτής.

    Ακόμη, οι άνθρωποι κάνουν πλάκες, ανάβουν φωτιές, βλέπουν ταινίες με σχετική θεματολογία ή επισκέπτονται «στοιχειωμένα» αξιοθέατα.

    Θρησκευτική υπόσταση

    Για κάποιους ανθρώπους, το Halloween έχει και θρησκευτική σημασία. Κάποιοι συμμετέχουν σε λειτουργίες και ανάβουν κεριά στα μνήματα των συγγενών τους, αν και για άλλους, το Halloween αποτελεί μια εορτή χωρίς θρησκευτικό περιεχόμενο.

    Κάποιοι Χριστιανοί απέχουν από την κατανάλωση κρέατος εκείνη την ημέρα, καθώς αποτελεί την παραμονή της Ημέρας των Αγίων Πάντων.

    Τι συμβολίζουν οι κολοκύθες

    Η ιστορία που συνδέεται με τα κεριά και τις κολοκύθες είναι αυτή του Τζακ, ενός ανθρώπου που του αρνήθηκαν την είσοδο και στον παράδεισο και στην κόλαση. Ο Τζακ, σύμφωνα με τον μύθο, κατάφερε να αιχμαλωτίσει τον διάβολο, ο οποίος, για να απελευθερωθεί, του υποσχέθηκε ότι δεν θα τον ενοχλήσει.

    Έπειτα από μια άσωτη ζωή, ο Τζακ πέθανε και, βρίσκοντας τις πόρτες του παραδείσου κλειστές, οδηγήθηκε αναγκαστικά στην κόλαση. Ο διάβολος, όμως, πιστός στην υπόσχεσή του, δεν τον δέχθηκε και του πέταξε ένα κάρβουνο από τις φωτιές της λολάσεως, το οποίο ο Τζακ πήρε και το έβαλε μέσα σε ένα γογγύλι που είχε μαζί του για να τον βοηθά να βλέπει και από τότε τριγυρνά, ψάχνοντας να βρει ένας μέρος να ξεκουραστεί.

    Γι’ αυτό σε κάθε Halloween, οι Ιρλανδοί σκάλιζαν ραπάνια, πατάτες και κολοκύθες, έβαζαν μέσα ένα κερί και τα τοποθετούσαν κοντά σε παράθυρα, ώστε να κρατάνε μακριά τα κακά τα πνεύματα.

    Πηγή: Ethnos.gr
  • Πυρηνική ενέργεια πρόκειται να αγοράσει η Google – Στόχος η ενδυνάμωση της τεχνητής νοημοσύνης
    Πυρηνική ενέργεια πρόκειται να αγοράσει η Google – Στόχος η ενδυνάμωση της τεχνητής νοημοσύνης

    Μία πρωτόγνωρη συμφωνία έκανε η Google, κατά την οποία πρόκειται να αγοράσει πυρηνική ενέργεια με στόχο να τροφοδοτήσει τα συστήματά της

    Σε μία πρωτόγνωρη συμφωνία προχώρησε η Google, κατά την οποία θα αγοράσει ενέργεια από ένα σύνολο μικρών πυρηνικών αντιδραστήρων.

    Η συγκεκριμένη κίνηση γίνεται με στόχο να παραχθεί ενέργεια για την ανάπτυξη στην χρήση της τεχνητής νοημοσύνης.

    Η συμφωνία που έκανε η Google

    Η εταιρεία έχει παραγγείλει την αξιοποίηση έξι ή επτά μικρών πυρηνικών αντιδραστήρων από την Kairos Power της Καλιφόρνια. Το πρώτο αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το 2030 και τα υπόλοιπα μέχρι το 2035.

    Με την απόφαση αυτή η Google πιστεύει ότι θα παρέχει μία λύση χαμηλής παραγωγής άνθρακα στα κέντρα δεδομένων τους, τα οποία για την ορθή και αποτελεσματική τους λειτουργία απαιτούν μεγάλο όγκο ηλεκτρισμού, σύμφωνα με τον Guardian. Η εκρηκτική ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης έχει αυξήσει τις ανάγκες ηλεκτρικής ενέργειας της εταιρείας.

    Αντίστοιχες συμφωνίες έχουν κάνει η Microsoft και η Amazon, ενώ περισσότερες λεπτομέρειες για την τοποθεσία και την οικονομική συμφωνία της Google δεν έγιναν γνωστές.

    Τι αναφέρει η Google

    Ο Michael Terrell, ο ανώτερος υπεύθυνος για την ενέργεια και το κλίμα της Google, υποστήριξε ότι «το δίκτυο χρειάζεται νέες πηγές ηλεκτροδότησης για να υποστηρίξει τις τεχνολογίες της τεχνητής νοημοσύνης που δίνουν ενέργεια στην επιστημονική πρόοδο, βελτιώνοντας τις υπηρεσίες για τις επιχειρήσεις και τους πελάτες και οδηγώντας τον εθνικό ανταγωνισμό και την οικονομική ανάπτυξη».

    Ο υπεύθυνος συνέχισε λέγοντας πως, «η συγκεκριμένη τεχνολογία βοηθάει να επιταχυνθεί μία νέα τεχνολογία που θα μπορεί να ανταποκριθεί στις ενεργειακές ανάγκες καθαρά και αξιόπιστα και να ξεκλειδώσει τις πλήρεις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης για όλους».

    Πηγή: In.gr
  • Google: Χάνει το προβάδισμα στο… googlάρισμα
    Google: Χάνει το προβάδισμα στο… googlάρισμα

    Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών eMarketer, το μερίδιο της Google στην αγορά των διαφημίσεων αναζήτησης των ΗΠΑ αναμένεται να πέσει κάτω από το 50%

    Η λαβή της Google στις business διαφημιστικής αναζήτησης, ύψους σχεδόν 300 δισεκατομμυρίων δολαρίων, έχει αρχίσει να χαλαρώνει.

    Εδώ και χρόνια, ο τεχνολογικός γίγαντας φαινόταν ανίκητος σε αυτόν τον τομέα που αποτελεί και το θεμέλιο της επιχείρησής του. Τώρα, οι αντίπαλοί του αρχίζουν να περιορίζουν το προβάδισμα αυτό και νέες προσφορές —που τροφοδοτούνται από την άνοδο της τεχνητής νοημοσύνης και τα κοινωνικά βίντεο— απειλούν να αναδιαμορφώσουν το τοπίο.

    Το TikTok, η εξαιρετικά δημοφιλής πλατφόρμα σύντομων βίντεο, άρχισε πρόσφατα να επιτρέπει σε brands να έχουν στοχευμένες διαφημίσεις με βάση τα ερωτήματα αναζήτησης των χρηστών, «προκαλώντας» ευθέως τη βασική δραστηριότητα της Google.

    Αλλά και η Perplexity, μια startup αναζήτησης τεχνητής νοημοσύνης που υποστηρίζεται από τον Jeff Bezos , σχεδιάζει να παρουσιάσει διαφημίσεις αργότερα αυτόν τον μήνα κάτω από τις απαντήσεις που δημιουργούνται από την τεχνητή νοημοσύνη. Μέχρι τώρα, είχε έσοδα κυρίως από μια προσφορά συνδρομής 20 $ το μήνα που παρέχει πρόσβαση σε πιο ισχυρή τεχνολογία AI.

    Tο μερίδιο της Google στην αγορά των διαφημίσεων αναζήτησης των ΗΠΑ αναμένεται να πέσει κάτω από το 50% το επόμενο έτος για πρώτη φορά σε πάνω από μια δεκαετία.

    Όπως επισημαίνει η Wall Street Journal, οι νέες πρωτοβουλίες αυξάνουν την πίεση που ασκεί η Google από την άνοδο του Amazon.com , η οποία έχει πάρει ένα μέρος των δαπανών για διαφημίσεις αναζήτησης . Πολλοί καταναλωτές ξεκινούν αναζητήσεις προϊόντων στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου.

    Χάνει έδαφος η Google

    Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών eMarketer, το μερίδιο της Google στην αγορά των διαφημίσεων αναζήτησης των ΗΠΑ αναμένεται να πέσει κάτω από το 50% το επόμενο έτος για πρώτη φορά σε πάνω από μια δεκαετία.

    Η Amazon αναμένεται να έχει το 22,3% της αγοράς φέτος, με ανάπτυξη 17,6%, σε σύγκριση με το μερίδιο 50,5% της Google και την ανάπτυξή της κατά 7,6%.

    «Αυτός ο χώρος ήταν ώριμος για αναταράξεις εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα», δήλωσε ο Brendan Alberts, επικεφαλής αναζήτησης και εμπορίου στην εταιρεία αγοράς διαφημίσεων Dentsu.

    Η Google παραμένει σε μια αξιοζήλευτη θέση: πολύ μπροστά από το πακέτο στην αγορά αναζήτησης, με πολλούς πόρους για να αντιμετωπίσει τις κινήσεις των αντιπάλων της. Ωστόσο, οι διαφημιστές είναι πρόθυμοι για περισσότερο ανταγωνισμό.

    «Για πρώτη φορά σε πιθανώς 15 χρόνια, θα έχουμε βιώσιμες εναλλακτικές λύσεις αντί της Google», δήλωσε ο Nii Ahene, βετεράνος στέλεχος ψηφιακής διαφήμισης.

    Απαντήσεις και διαφημίσεις

    Σύμφωνα με την WSJ η έκρηξη της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης μεταμορφώνει τα προϊόντα αναζήτησης, τα οποία θα προσφέρουν όλο και περισσότερο ολοκληρωμένες απαντήσεις σε ερωτήματα των χρηστών ή περιλήψεις των αποτελεσμάτων. Η Google την περασμένη εβδομάδα κυκλοφόρησε διαφημίσεις στις περιλήψεις που δημιουργήθηκαν από AI που άρχισε να τοποθετεί στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται αρχικά μόνο σε αναζητήσεις για κινητά στις ΗΠΑ, είπε η Google.

    Σε ένα παράδειγμα του τρόπου εμφάνισης των νέων διαφημίσεων αναζήτησης, η Google έδειξε μια λίστα για ένα στυλό Tide που είναι διαθέσιμο στον ιστότοπο Albertsons σε μια επισκόπηση τεχνητής νοημοσύνης που απαντά στο ερώτημα “Πώς μπορώ να βγάλω ένα λεκέ από γρασίδι από τα τζιν;”

    «Είμαστε σίγουροι για αυτήν την προσέγγιση για τη δημιουργία εσόδων από τις εμπειρίες μας που βασίζονται σε τεχνητή νοημοσύνη», δήλωσε ο Brendon Kraham, αντιπρόεδρος της Google που επιβλέπει την επιχείρηση διαφημίσεων αναζήτησης. «Ήμασταν εδώ πριν πλοηγηθούμε σε τέτοιου είδους αλλαγές».

    Λέξεις-κλειδιά TikTok

    Η στόχευση είναι ένα λογικό βήμα για το TikTok. Μέχρι τώρα, η εταιρεία πρόσφερε στις επωνυμίες τη δυνατότητα εμφάνισης διαφημίσεων κοντά στα αποτελέσματα αναζήτησης, αλλά οι διαφημιστές δεν μπορούσαν να στοχεύσουν τις διαφημίσεις τους με βάση τις λέξεις-κλειδιά στις αναζητήσεις των χρηστών.

    Οι διαφημιστές εξακολουθούν να έλκονται από το TikTok λόγω της έντονης απήχησης της πλατφόρμας στους νεότερους ενήλικες – ενδιαφέρον που δεν έχει μειωθεί παρά τις προσπάθειες της κυβέρνησης των ΗΠΑ να αναγκάσει την εφαρμογή να διακόψει τους δεσμούς της με τον Κινέζο ιδιοκτήτη της ή να αντιμετωπίσει πιθανή απαγόρευση. Ενώ τα έσοδα του TikTok από τις διαφημίσεις στις ΗΠΑ αναμένεται να αυξηθούν κατά 38,1% φέτος, έχει μόνο μερίδιο 3,4% στην αγορά ψηφιακών διαφημίσεων των ΗΠΑ, σύμφωνα με το eMarketer.

    Πολλοί διαφημιστές δοκίμασαν το νέο διαφημιστικό προϊόν του TikTok νωρίτερα φέτος. Ορισμένες επωνυμίες έπρεπε να δεσμεύουν τουλάχιστον 10.000 $ το μήνα και να συμμετέχουν για τουλάχιστον δύο μήνες, σύμφωνα με τους αγοραστές διαφημίσεων.

    Πηγή ΟΤ - In.gr

  • Theft Detection Lock: «Μπλόκο» στους κλέφτες κινητών από την Google
    Theft Detection Lock: «Μπλόκο» στους κλέφτες κινητών από την Google

    Η Google αναπτύσσει ένα νέο σύνολο χαρακτηριστικών με στόχο να καταστήσει λιγότερο εύκολο για τους κλέφτες να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα σας.

    Η Google ξεκινά σταδιακά να διαθέτει μια τριάδα νέων χαρακτηριστικών προστασίας από κλοπή για συσκευές Android 10+ ενισχύοντας την ασφάλεια των δεδομένων των χρηστών και αποθαρρύνοντας τις επίδοξους κλέφτες.

    Ο Αμερικανικός κολοσσός επεκτείνει τη διάθεση των λειτουργιών Theft Detection Lock, Offline Device Lock και Remote Lock σε χρήστες Android σε όλο τον κόσμο.

    Τον Μάιο του 2024 η Google προανήγγειλε ένα νέο εργαλείο για τηλέφωνα που «τρέχουν» λογισμικό Android και πλέον ήρθε η ώρες της εφαρμογής στην πράξη.

    Οι τρεις νέες προσθήκες

    Αρχικά το Theft Detection Lock, με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, αναγνωρίζει πότε ένα τηλέφωνο αρπάζεται από το χέρι του χρήστη με ανιχνευτή κίνησης και κλειδώνει αυτόματα και άμεσα την οθόνη αποτρέποντας την πρόσβαση σε εφαρμογές και δεδομένα.

    Το Offline Device Lock είναι ένα άλλο εργαλείο που κλειδώνει αυτόματα την οθόνη εάν ο κλέφτης αποσυνδέσει το τηλέφωνο από το διαδίκτυο για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αυτό βοηθά στην αποτροπή της πρόσβασης στα δεδομένα ακόμα και όταν η συσκευή είναι εκτός σύνδεσης.

    Η τρίτη λειτουργία, το Remote Lock, επιτρέπει στους χρήστες να κλειδώνουν απομακρυσμένα το τηλέφωνό τους χρησιμοποιώντας τον αριθμό τηλεφώνου τους. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε περιπτώσεις όπου οι χρήστες δεν μπορούν να συνδεθούν στο Find My Device χρησιμοποιώντας τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού τους Google.

    Ξεκίνησαν η διάθεση

    Σύμφωνα με μια δημοσίευση στο Reddit από τον δημοσιογράφο Mishaal Rahman, το Theft Detection Lock κυκλοφορεί επιτέλους σε ευρύτερη κλίμακα. «Μόλις έλεγξα το Xiaomi 14T Pro μου και παρατήρησα ότι έχω το Theft Detection Lock και το Offline Device Lock αλλά όχι το Remote Lock», έγραψε. «Κάποιοι χρήστες του Pixel στις ΗΠΑ μου λένε ότι έχουν Remote Lock αλλά όχι τα άλλα δύο». Πολλοί χρήστες απάντησαν ότι είχαν κάποιες ή όλες τις λειτουργίες.

    Η Google επιβεβαίωσε ότι οι τελικές εκδόσεις αυτών των λειτουργιών θα είναι διαθέσιμες σε περισσότερους χρήστες φέτος.

    Τι κάνει καθεμία από αυτές τις λειτουργίες:

    • Το Theft Detection Lock χρησιμοποιεί ένα μοντέλο μηχανικής εκμάθησης (AI) για να ανιχνεύσει σενάρια κλοπής.
    • Το Offline Device Lock κλειδώνει αυτόματα την οθόνη εάν το τηλέφωνο παραμένει αποσυνδεδεμένο από το διαδίκτυο για μεγάλο χρονικό διάστημα.
    • Το Remote Lock επιτρέπει στους χρήστες να κλειδώνουν το τηλέφωνό τους από απόσταση χρησιμοποιώντας τον αριθμό τηλεφώνου τους.

    Η Google εξηγεί ότι η τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιεί το γυροσκόπιο και το επιταχυνσιόμετρο του τηλεφώνου σας για να παρακολουθεί τις «συνηθισμένες κινήσεις που σχετίζονται με την κλοπή». Το ποιες ακριβώς είναι αυτές οι κινήσεις δεν περιγράφονται λεπτομερώς αλλά πιθανότατα πρόκειται για ένα γρήγορο τράνταγμα ή τράνταγμα που ακολουθείται από ταχεία επιτάχυνση. Εάν το εργαλείο ανιχνεύσει αυτές τις κινήσεις, κλειδώνει αμέσως την οθόνη του τηλεφώνου σας.

    Πηγή: In.gr
  • To Google Maps σε πάει πίσω στο… χρόνο
    To Google Maps σε πάει πίσω στο… χρόνο

    Σε περίπτωση που κατά τη διάρκεια της επίσκεψης σας σε μία περιοχή για δεύτερη φορά αναρωτιέστε αν κάτι έχει αλλάξει στο τοπίο σε σχέση με το παρελθόν, τότε το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μπείτε στο Google Maps!

    Η Google ανακοίνωσε πριν από μερικές ημέρες ότι επεκτείνει τη διαθεσιμότητα μίας δυνατότητας του Street View να προσφέρει τη δυνατότητα να δει κανείς πως ήταν ένα σημείο σε 80 χώρες -που υποστηρίζει η υπηρεσία- και στο παρελθόν.

    Η συγκεκριμένη δυνατότητα υπάρχει πλέον και για την Ελλάδα και ουσιαστικά σου επιτρέπει να κάνεις ένα μικρό ταξίδι πίσω στο χρόνο.

    Πως λειτουργεί η υπηρεσία

    Για όσους δεν γνωρίζουν το Street View είναι η έκδοση του Google Maps όπου περιηγείσαι σε μία περιοχή μέσα από 3D φωτογραφίες που έχουν τραβήξει τα περίφημα «οχήματα» με τις ειδικές κάμερες της Google. Αυτά τα οχήματα περνούν από την ίδια περιοχή κατά καιρούς οπότε οι φωτογραφίες είναι ούτως ή άλλως διαθέσιμες. Οπότε αν κάποιος/α επισκεφθεί στο Google Maps τηγέφυρα του Μόρνου κοντά στη Ναύπακτο και επιλέξει το Street View θα δει το σημείο όπως ήταν τον Νοέμβριο του 2022, όπως αναφέρεται στη σχετική σημείωση, καθώς τότε πέρασε από το σημείο το αυτοκίνητο της Google.

    Όμως, επιπλέον, μπορεί να επιλέξει το «δείτε περισσότερες ημερομηνίες» και να δει τις αντίστοιχες φωτογραφίες από τον Απρίλιο του 2019 και τον Νοέμβριο του 2011.

    Ταξίδια στο χρόνο

    Η Google διαθέτει περί τα 280 δισ. φωτογραφίες από τις περιηγήσεις των οχημάτων της, οπότε τώρα προσπαθεί να αξιοποιήσει όλο αυτόν τον πλούτου των πληροφοριών που υπάρχει. Με τη συγκεκριμένη υπηρεσία, πάντως, να αποτελεί και ένα πολύ ενδιαφέρον δείγμα για το τι μπορεί να αξιοποιηθεί από αυτό τον τεράστιο όγκο δεδομένων που υπάρχει εκεί έξω.

    H Google πάντως αρέσκεται στα ταξίδια στο χρόνο καθώς μία άλλη υπηρεσία στο Google Earth είναι το αποκαλούμενο Timelapse, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες να δουν πως αλλάζει η μορφή μίας πόλης κατά τη διάρκεια των δεκαετιών, αξιοποιώντας φωτογραφίες αρχείου που έχουν ψηφιοποιηθεί. Το αποτέλεσμα είναι άκρως εντυπωσιακό αλλά προς το παρόν δεν υπάρχει διαθέσιμο για κάποια ελληνική πόλη.

    Προφανώς για το Timelapse έχουν αξιοποιηθεί οι πλατφόρμες τεχνητής νοημοσύνης της Google, οι οποίες χρησιμοποιούνται και σε άλλα πράγματα. Όπως, για παράδειγμα, προκειμένου να αφαιρούνται τα σύννεφα από τις δορυφορικές φωτογραφίες που έχει το Google Maps και το Google Earth. Στην προκειμένη περίπτωση χρησιμοποιείται το Cloud Score+ AI μοντέλο που έχει αναπτύξει η Google, για την οποία οι εφαρμογές που σχετίζονται με τους χάρτες και τις τοποθεσίες εξελίσσονται σε μία εξαιρετικά σημαντική πηγή εσόδων. Ιδίως από τη στιγμή που το Google Maps έχει αρχίσει να χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο για την αναζήτηση ξενοδοχείων, εστιατορίων, καφέ και γενικότερα αποτελεί μία εναλλακτική μορφή αναζήτησης πληροφοριών.

    Πηγή: Cnn.gr
  • Πότε είναι το Χάλογουιν 2024
    σε Plus +
    Πότε είναι το Χάλογουιν 2024

    Πότε είναι το Χάλογουιν για το 2024, τι γιορτάζουν και τα έθιμα.

    Οι κολοκύθες είναι έτοιμες για σκάλισμα από τη στιγμή που πλησιάζει το Χάλογουιν , το οποίο πρόκειται να εορταστεί σε ΗΠΑ, Καναδά, καθώς και σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες όπως είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία και η Γερμανία.

    To έθιμο που είναι γνωστό και ως «ημέρα των πνευμάτων και των νεκρών», είναι αφιερωμένο στα αγαπημένα μας πρόσωπα που δε βρίσκονται πια στη ζωή.

    Αν και, παραδοσιακά, στην Ελλάδα δε γιορτάζουμε το Halloween, τα τελευταία χρόνια η γιορτή έχει αρχίσει να γίνεται περισσότερο δημοφιλής και πολλές επιχειρήσεις στολίζουν ανάλογα τους χώρους τους, με την εμβληματική κολοκύθα και άλλα «τρομακτικά» διακοσμητικά.

    Χάλογουιν 2024: Πότε είναι, τι γιορτάζουν

    Το Χάλογουιν πέφτει στις 31 Οκτωβρίου 2024, ημέρα Πέμπτη.

    Η συγκεκριμένη γιορτή είναι σταθερή και έτσι πάντα γιορτάζεται την τελευταία μέρα του Οκτωβρίου.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι το Χάλογουιν πραγματοποιείται κατά την παραμονή της Ημέρας των Αγίων Πάντων, που είναι η 1η Νοεμβρίου και τιμά τους αγίους, καθώς και τους νεκρούς προγόνους των ανθρώπων. Αυτός είναι και ο λόγος που η ημέρα αυτή είναι γνωστή και ως «Παραμονή των Αγίων».

    Όσον αφορά τις ρίζες του Χάλογουιν, αυτές εντοπίζονται στους Κέλτες, οι οποίοι φέρεται να πίστευαν πως την ημέρα εκείνοι οι ψυχές επέστρεφαν στα σπίτια τους για να δουν τους δικούς τους ανθρώπους, σύμφωνα με το «History.com».

    Τα έθιμα του Χάλογουιν

    Το Χάλογουιν εορτάζεται εδώ και περισσότερα από 1.000 χρόνια και αρχικά είχε παγανιστικό χαρακτήρα, ωστόσο σήμερα θεωρείται ως μία «κοσμική» γιορτή, που χαρακτηρίζεται από διασκεδαστικά έθιμα και κατανάλωση πολλών γλυκών. Ενδεικτικά, αναφέρουμε ότι οι πωλήσεις γλυκών στις ΗΠΑ κατά τη διάρκεια του Χάλογουιν ξεπερνούν τα 2,5 δισεκατ. ευρώ ετησίως, σύμφωνα με την Britannica.

    Πέρα από τα ζαχαρωτά που καταναλώνονται εκείνη τη μέρα, την τιμητική της έχει και η κολοκύθα (συνήθως με τη μορφή της κολοκυθόπιτας), τα καραμελωμένα μήλα, το ζεστό κρασί, καθώς και τα φρεσκοψημένα μπισκότα, τα οποία συχνά έχουν σχήμα νυχτερίδας, φαντάσματος ή κάποιας άλλης «τρομακτικής» φιγούρας που συνδέεται με το μακάβριο και το υπερφυσικό, σύμφωνα με τον οργανισμό «Food Timeline».

    Αντίστοιχη είναι και η διακόσμηση, με ένα συχνό έθιμο να είναι η αγορά και στη συνέχεια η χάραξη μίας κολοκύθας, προκειμένου να σχηματιστούν τρομακτικά πρόσωπα και φαναράκια. Μία από τις πιο χαρούμενες δραστηριότητες των παιδιών είναι το να φορούν τρομακτικές στολές και να γυρίζουν από σπίτι σε σπίτι ζητώντας γλυκίσματα από τους ενοίκους, απειλώντας τους ότι εάν δε λάβουν επαρκείς ποσότητες θα γίνουν ο στόχος φαρσών και σκανδαλιών.

    Στολές φορούν πολλές φορές και οι μεγάλοι, στα διάφορα μασκέ πάρτι που διοργανώνονται εκείνη την ημέρα σε σπίτια και μπαρ, ωστόσο πλέον τα πάρτι αυτά συχνά θυμίζουν περισσότερο τις δικές μας Απόκριες, με πολλούς να ντύνονται όπως οι αγαπημένοι τους σταρ ή χαρακτήρες ταινιών.

    Πηγή: iEidiseis.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο