Τετάρτη, 20 Μαρτίου 2024 22:18

To Facebook επαναφέρει το κλασικό «Poke»: Όλες οι λεπτομέρειες

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Αυτή η λειτουργία έχει ενθουσιάσει την GEN Z, ωστόσο δεν είναι ξεκάθαρο αν συμβαίνει το ίδιο και στους millenials.

Πολλές είναι οι αλλαγές που κάνει η Meta το τελευταίο διάστημα σε Facebook και instagram.

Μάλιστα, τις περισσότερες από αυτές τις έχουν «υποδεχτεί» με χαρά οι χρήστες, ενώ άλλες δεν τους άρεσαν καθόλου.

Ωστόσο, όπως φαίνεται, το Facebook πάει... εμπρός-πίσω αφού ετοιμάζεται να επαναφέρει μια λειτουργία που υπήρχε στα πρώτα χρόνια της πλατφόρμας.

Πρόκειται για το «Poke» (σκούντημα). Αξίζει βέβαια να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη επιλογή δεν είχε καταργηθεί οριστικά, αφού οι χρήστες μπορούν να την ψάξουν στην αναζήτηση.

Σύμφωνα με το businessinsider.com, η Meta είπε ότι έκανε μια σχεδιαστική προσαρμογή στις αρχές του 2024 με το κουμπί Poke να γίνεται ελαφρώς πιο ορατό.

Το νέο σχέδιο θα εμφανίσει το κουμπί δίπλα σε οποιοδήποτε όνομα που ψάχνει κάποιος χρήστης.

Αυτό ενθάρρυνε τους χρήστες να χρησιμοποιήσουν πραγματικά το κουμπί (έστω και μέσω της αναζήτησης). Παράλληλα, ανακοινώθηκε πως υπήρξε αύξηση της χρήσης του poke και η GEN Z (γενιά Ζ) το λάτρεψε.

Πηγή: Gazzetta.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 20 Μαρτίου 2024 18:44

Σχετικά Άρθρα

  • Βόλος: Μαθητής εντόπισε μέσω Facebook τον άνθρωπο που έχασε την πιστωτική του κάρτα και την παρέδωσε
    Βόλος: Μαθητής εντόπισε μέσω Facebook τον άνθρωπο που έχασε την πιστωτική του κάρτα και την παρέδωσε

    Μαθητής Γυμνασίου του Βόλου, βρήκε και παρέδωσε την πιστωτική κάρτα στον άνθρωπο που την είχε χάσει, έπειτα από έρευνα που πραγματοποίησε για τον εντοπισμό του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

    Η έκπληξη για τον άνθρωπο που έχασε την πιστωτική του κάρτα και την ξαναβρήκε χάρη στον μαθητή, ήταν πολύ ευχάριστη.

    Ο πρώην δήμαρχος του Βόλου Πάνος Σκοτινιώτης σύμφωνα με το Thenewspaper είναι το άτομο που έχασε την πιστωτική του κάρτα και δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τον μαθητή γνωστοποιώντας μάλιστα τα όσα έγιναν με ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

    Μία πιστωτική κάρτα βρήκε και παρέδωσε στον ιδιοκτήτη του ένας μαθητής της τρίτης τάξης του 5ου Γυμνασίου του Βόλου.

    Μάλιστα, ο μαθητής έκανε τη δική του έρευνα μέσω facebook εντοπίζοντας τον κάτοχο της κάρτας, ο οποίος ήταν… ο τέως δήμαρχος Βόλου Πάνος Σκοτινιώτης.

    Η ανάρτηση του πρώην Δημάρχου

    «Όσες και όσοι έχετε χάσει πιστωτική κάρτα ξέρετε πολύ καλά τι ζόρι είναι ‒ οι υπόλοιπες και οι υπόλοιποι μπορείτε να το φανταστείτε. Το έπαθα σήμερα. Κι εκεί που με είχαν πιάσει τα διαόλια, λαμβάνω ένα μήνυμα στο messenger.

    Ο άγνωστος σε μένα αποστολέας, ο οποίος προφανώς με αναζήτησε μέσω του fb ‒να και ένα από τα καλά του‒ είχε βρει την κάρτα και με ρωτούσε ευγενικά αν ήμουν εγώ εκείνος που την είχε χάσει.

    Του απάντησα θετικά, μου έκανε μια ερώτηση για να βεβαιωθεί ότι πράγματι ήταν δική μου και, αφού βεβαιώθηκε, μου έδωσε ραντεβού στο σχόλασμα, στην έξοδο του σχολείου του.

    Όπως διαπίστωσα, ήταν μαθητής στην τρίτη τάξη του 5ου Γυμνασίου Βόλου. Βγήκε παρέα με κάποιους συμμαθητές του και μου παρέδωσε αμέσως την κάρτα, λέγοντάς μου ότι πρόσφατα η μητέρα του είχε χάσει τη δική της κάρτα και ξέρει πόσο ταλαιπωρήθηκε.

    Με συγκίνησε πάρα πολύ. Δεν σας κρύβω, όμως, ότι καταχάρηκα και όλα τα παιδιά. Φωτεινά πρόσωπα, με χιούμορ, σπιρτάδα και θετική ενέργεια.

    Είπαμε λίγα λόγια στο πόδι και χαιρετηθήκαμε, αφού πρώτα ευχαρίστησα και συγχάρηκα τον Άγγελο (Aggelos Dimas) και αφού του ευχήθηκα να πορευτεί σ’ όλη του τη ζωή με ήθος και αξιοπρέπεια. Υπήρξα τυχερός, μα πιο τυχεροί είναι οι γονείς του που έχουν έναν τέτοιο λεβέντη, και τους αξίζουν θερμά συγχαρητήρια. Ένα μπράβο και στους καθηγητές και τις καθηγήτριές του. Τελικά, υπάρχει ελπίς!»

    Πηγή: cnn.gr- Image by stevepb on Pixabay

  • Meta: Διασημότητες θα είναι οι φωνές πίσω από τα νέα chatbots AI
    Meta: Διασημότητες θα είναι οι φωνές πίσω από τα νέα chatbots AI

    Γιατί η Meta χρησιμοποιεί ξανά τη συνταγή τεχνητής νοημοσύνης διασημοτήτων;

    Εκατομμύρια δολάρια «ρίχνει στα πόδια» αστέρων του Χόλιγουντ η Meta, η μητρική εταιρεία των Facebook και Instagram, προκειμένου να αποκτήσει το δικαίωμα να ηχογραφήσει και να χρησιμοποιήσει τη φωνή τους για έργα τεχνητής νοημοσύνης, είχε επισημάνει το Bloomberg, πριν μερικές εβδομάδες.

    Σύμφωνα με πληροφορίες, η Meta πρόκειται να εισαγάγει chatbots AI που εκφράζονται από διασημότητες όπως βραβευμένη με Όσκαρ Dame τζούντι Ντεντς, την κωμικό και ράπερ Awkwafina και τον επίσης κωμικό Κίγκαν-Μάικλ Κι.

    Περίπου αυτή την περίοδο πέρυσι, η Meta παρουσίασε έναν διαφορετικό γύρο βοηθών τεχνητής νοημοσύνης διασημοτήτων ως μέρος του Messenger. Αυτά τα chatbots είχαν τα πρόσωπα διασημοτήτων όπως η Κένταλ Τζένερ, ο Mr. Beast, ο Τομ Μπρέιντι, ο Snoop Dogg και άλλοι. Περιέργως, αυτά τα chatbots χρησιμοποίησαν την όψη των διασημοτήτων, αλλά όχι τα πραγματικά τους ονόματα. Για παράδειγμα, ο χαρακτήρας “Billie”, απεικονίζεται με το πρόσωπο της Κένταλ Τζένερ.

    Για τους βοηθούς τεχνητής νοημοσύνης με πρόσωπα διασημοτήτων, ο τεχνολογικός κολοσσός φέρεται να πλήρωσε έως και 5 εκατομμύρια δολάρια σε δύο χρόνια, για έξι ώρες εργασίας σε στούντιο. Η συμφωνία δεν φάνηκε να λειτούργησε πολύ καλά για την Μέτα. Τα chatbots διακόπηκαν τον Αύγουστο, λιγότερο από ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία τους.

    Οπότε το ερώτημα είναι γιατί η Meta χρησιμοποιεί ξανά τη συνταγή τεχνητής νοημοσύνης διασημοτήτων, αν και προφανώς κάηκε από αυτή την προσπάθεια;

    Οι διασημότητες μπορεί να βοηθήσουν την τεχνητή νοημοσύνη να είναι λιγότερο απειλητική

    Ίσως τα περσινά chatbots να μην ήταν αποτυχημένα σε ορισμένες μετρήσεις. Σίγουρα, οι άνθρωποι δεν έδειχναν να ενδιαφέρονται να μιλάνε με τον ψεύτικο Τομ Μπρέιντι, αλλά ίσως σκοπός ήταν να προσελκύσουν αρκετούς ανθρώπους να δοκιμάσουν να χρησιμοποιήσουν ένα chatbot AI έστω μία φορά, και αυτό λειτούργησε.

    Ίσως η Meta να έχει απλώς μια πραγματικά περίεργη σχέση με την έννοια της διασημότητας: Δεν είναι μια μάρκα όπως όταν κάποιο αναψυκτικό χρησιμοποιεί διασημότητες σε διαφημίσεις Super Bowl ή ένας οίκος μόδας όπου μια ηθοποιός είναι το πρόσωπο ενός αρώματος. Το Instagram έχει ενσωματωθεί τόσο πολύ στην έννοια της φήμης και της διασημότητας την τελευταία δεκαετία που είναι αδύνατο να φανταστεί κανείς τη Meta και τους διάσημους ανθρώπους να υπάρχουν ο ένας χωρίς τον άλλον.

    Όταν κυκλοφόρησε το Threads της Meta το καλοκαίρι του 2023, εμφανίστηκε μια πραγματική ένταση: Κορυφαίες διασημότητες, το είδος που δεν είχε χρησιμοποιήσει το Twitter εδώ και χρόνια – συνέρρεαν ξαφνικά στη νέα πλατφόρμα, φέρνοντας μαζί τους μεγάλους αριθμούς ακολούθων. Αλλά οι περισσότερες από αυτές τις διασημότητες σώπασαν μετά από μια ή δύο μέρες, ίσως συνειδητοποιώντας ότι ένα μέσο βασισμένο σε κείμενο δεν ήταν στην πραγματικότητα κάτι που ασπάζονταν. Λίγους μήνες αργότερα, η Meta κυκλοφόρησε ένα πρόγραμμα για να δώσει μπόνους σε μετρητά σε αστέρια reality σε αντάλλαγμα για αναρτήσεις στο Threads.

    Όταν η Τέιλορ Σουίφτ κυκλοφόρησε το τελευταίο της άλμπουμ, δημοσίευσε στο Threads, όπου ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ ποστάρισε πανηγυρικά για να την καλωσορίσει. Υπήρχε ακόμη και ένα προσαρμοσμένο εφέ πυροτεχνημάτων για χρήστες που πληκτρολογούσαν το όνομα του άλμπουμ της. Αλλά αφού η Meta πανηγύρισε τον ερχομό της Σουίφτ, εκείνη δεν δημοσίευσε ποτέ ξανά στο Threads.

    Και πρόσφατα, όταν η Σουίφτ ανακοίνωσε την υποστήριξη της για την Κάμαλα Χάρις, το έκανε μόνο στο Instagram.

    Υπήρξαν και άλλες αποτυχίες στον κόσμο των διασημοτήτων-στην Meta. Το 2019, η Κιμ Καρντάσιαν και Τζένιφερ Λόπεζ, δύο διασημότητες των οποίων οι προωθήσεις συνήθως δεν είναι φθηνές, πρωταγωνίστησαν σε τρία τηλεοπτικά σποτ για την προώθηση το Portal του Facebook. To Portal διακόπηκε στα τέλη του 2022.

    Πώς μπορούν οι διασημότητες να βοηθήσουν την Meta

    Έτσι, είναι λίγο περίεργο η Meta να βασίζεται σε φωνές διασημοτήτων για τα προϊόντα AI της. Τα προϊόντα της Meta είναι τα πάνε πολύ, επειδή οι άνθρωποι αγαπούν να τα χρησιμοποιούν. Οι διασημότητες τα χρησιμοποιούν ακόμη και χωρίς να πληρώνονται!

    Αλλά η επανένωση του καστ της τηλεοπτικής σειράς «Μοντέρνα Οικογένεια» για μια διαφήμιση στο WhatsApp υποδηλώνει ότι η Meta μπορεί να χρησιμοποιεί διασημότητες για να φτάσει σε κανονικά άτομα που συνήθως δεν χρησιμοποιούν AI ή WhatsApp. Και με αυτές τις τελευταίες φωνές βοηθών τεχνητής νοημοσύνης, η Meta δεν χρησιμοποιεί τους πιο δημοφιλείς Gen Z influencers, αλλά τελικά χρησιμοποιεί την Τζούντι Ντεντς.

    Η Meta δεν προσέλαβε «τυχαία» έναν ήχο που μοιάζει με μια γνωστή διασημότητα για να είναι η φωνή για έναν συνεργάτη τεχνητής νοημοσύνης όπως, κάποιοι άλλοι ανταγωνιστές τεχνητής νοημοσύνης.

    Ίσως είναι απλώς ότι η τεχνητή νοημοσύνη εξακολουθεί να είναι λίγο τρομακτική και απρόσωπη, και τα στελέχη της Meta πιστεύουν ότι το να βάλουν το πρόσωπο, ή την φωνή, κάποιας διασημότητας θα το κάνουν να φαίνεται πιο προσιτό. Παραδόξως, η ικανότητα της τεχνητής νοημοσύνης να υποδύεται διασημότητες είναι ένα από τα πράγματα ίσως που πολλοί άνθρωποι πραγματικά φοβούνται σχετικά με την συγκεκριμένη τεχνολογία.

    Πηγή: ΟΤ - In.gr

  • Τεχνητή νοημοσύνη: H Meta, το Spotify και άλλες εταιρείες κατά των «ασυνάρτητων» ρυθμιστικών αποφάσεων της ΕΕ
    Τεχνητή νοημοσύνη: H Meta, το Spotify και άλλες εταιρείες κατά των «ασυνάρτητων» ρυθμιστικών αποφάσεων της ΕΕ

    Οι επιχειρήσεις ζητούν «αποφάσεις με συνοχή, γρήγορες και ξεκάθαρες» - «Χωρίς αυτές, η ανάπτυξη της Τεχνητής Νοημοσύνης θα γίνει αλλού» προειδοποιούν

    Μια τριανταριά επιχειρήσεις, μεταξύ των οποίων η γιγάντια αμερικανική Meta (Facebook, Instagram), αλλά και ερευνητές και ενώσεις, καλούν την Ευρωπαϊκή Ένωση να «αποσαφηνίσει» τις κανονιστικές ρυθμίσεις της για την τεχνητή νοημοσύνη, σε ανοικτή επιστολή τους που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα.
    «Η Ευρώπη έχει γίνει λιγότερο ανταγωνιστική και λιγότερο καινοτόμος απ' ό,τι άλλες περιφέρειες και διατρέχει σήμερα τον κίνδυνο να χάσει ακόμα περισσότερο έδαφος την εποχή της τεχνητής νοημοσύνης λόγω ασυνάρτητων αποφάσεων σε ό,τι αφορά την κανονιστική ρύθμιση του τομέα», αναφέρουν εκφράζοντας την ανησυχία τους οι συνυπογράφοντες την έκκληση αυτή, μεταξύ των οποίων η Meta, οι γαλλικοί διαφημιστικοί όμιλοι Publicis και Criteo, η σουηδική πλατφόρμα streaming Spotify ή ακόμη ο γαλλοϊταλικός όμιλος EssilorLuxottica, πρώτος στον κόσμο στα οπτικά είδη.
    «Τον τελευταίο καιρό, οι κανονιστικές ρυθμίσεις έχουν γίνει αποσπασματικές και απρόβλεπτες», αναφέρουν, εκτιμώντας ότι οι παρεμβάσεις των ευρωπαϊκών αρχών «δημιούργησαν τεράστιες αβεβαιότητες αναφορικά με τον τύπο των δεδομένων που μπορούν να χρησιμοποιούνται για την εκπαίδευση μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης».
    Αντιμέτωπες με τη διαπίστωση αυτή, οι εν λόγω επιχειρήσεις ζητούν από τους ευρωπαίους πολιτικούς ηγέτες «αποφάσεις εναρμονισμένες, με συνοχή, γρήγορες και ξεκάθαρες σε ό,τι αφορά τις κανονιστικές ρυθμίσεις για τα δεδομένα στο εσωτερικό της ΕΕ».

    Οι συντάκτες της επιστολής υποστηρίζουν πως απηχούν την έκθεση του πρώην πρωθυπουργού της Ιταλίας Μάριο Ντράγκι για την οικονομία της ΕΕ, που παρουσιάσθηκε στις 9 Σεπτεμβρίου στις Βρυξέλλες και προειδοποιεί για μια οικονομική αποσύνδεση των 27 από τις Ηνωμένες Πολιτείες και για την ανάγκη «να επιταχυνθεί η καινοτομία», ιδιαίτερα στον ψηφιακό τομέα.

    Στην ανοικτή αποστολή γίνεται επίσης έκκληση για μια «ριζική αλλαγή» προς μεγαλύτερη ευρωπαϊκή ολοκλήρωση, αλλά επίσης και για λιγότερη γραφειοκρατία.

    Στις αρχές Αυγούστου, η νέα νομοθεσία της ΕΕ για την πλαισίωση της τεχνητής νοημοσύνης, πρωτοφανής σε παγκόσμιο επίπεδο, τέθηκε επισήμως σε ισχύ, με στόχο να ευνοήσει την καινοτομία στην Ευρώπη και παράλληλα να περιορίσει ενδεχόμενες παρεκκλίσεις.

    Η νέα ευρωπαϊκή νομοθεσία επιβάλλει κυρίως στα διάφορα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης υποχρεώσεις ανάλογες με τους κινδύνους που αντιπροσωπεύουν για την κοινωνία.
    Μολονότι η νομοθεσία αυτή δεν πρόκειται να εφαρμοσθεί πραγματικά παρά μόνο μετά το 2026, ορισμένες διατάξεις της θα γίνουν υποχρεωτικές από την ερχόμενη χρονιά.

    Στόχος προσφυγών σε οκτώ ευρωπαϊκές χώρες, το μέσο κοινωνικής δικτύωσης X δεσμεύθηκε στις αρχές Σεπτεμβρίου να μην εκμεταλλεύεται πλέον τα προσωπικά δεδομένα των ευρωπαίων χρηστών του για να εκπαιδεύει το πρόγραμμά του τεχνητής νοημοσύνης Grok.

    Στο στόχαστρο ένδεκα ευρωπαϊκών χωρών, η Meta αναγκάσθηκε από την πλευρά της να αναστείλει τον Ιούνιο το σχέδιό της να χρησιμοποιήσει προσωπικά δεδομένα των χρηστών της σε ένα πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης.
  • Instagram: Δημιουργούνται τα προφίλ για εφήβους - Ποιοι περιορισμοί επιβάλλονται
    Instagram: Δημιουργούνται τα προφίλ για εφήβους - Ποιοι περιορισμοί επιβάλλονται

    Η Meta περιγράφει τις αλλαγές στο Instagram ως μια «νέα εμπειρία για τους εφήβους» και λέει ότι «θα υποστηρίξουν καλύτερα τους γονείς».

    Το Instagram, όπως έγινε γνωστό την Τρίτη (17/9), αναθεωρεί τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί για τους εφήβους, υποσχόμενο περισσότερη «ενσωματωμένη προστασία» για τους νέους και πρόσθετους ελέγχους και διαβεβαιώσεις για τους γονείς.

    Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το BBC, τα «προφίλ εφήβων», για παιδιά ηλικίας 13 έως 15 ετών, σημαίνει ότι πολλές ρυθμίσεις απορρήτου να είναι ενεργοποιημένες από προεπιλογή, αντί να τις επιλέγει το παιδί. Οι αναρτήσεις των εφήβων θα είναι επίσης ιδιωτικές - καθιστώντας τις μη ορατές σε άτομα που δεν τους ακολουθούν και θα πρέπει να εγκρίνουν όλους τους νέους followers. Αυτές οι ρυθμίσεις μπορούν να αλλάξουν μόνο δίνοντας σε έναν γονέα ή κηδεμόνα την εποπτεία του λογαριασμού, ή όταν το παιδί γίνει 16 ετών.

    Οι εταιρείες μέσων κοινωνικής δικτύωσης δέχονται πιέσεις παγκοσμίως να καταστήσουν τις πλατφόρμες τους ασφαλέστερες, με τις ανησυχίες ότι δεν γίνονται αρκετά για να προστατευθούν οι νέοι από το επιβλαβές περιεχόμενο. Επισημαίνεται ότι τα προφίλ εφήβων εισάγονται στο Ηνωμένο Βασίλειο, στις ΗΠΑ, στον Καναδά και στην Αυστραλία και θα έρθουν στην Ε.Ε. μέχρι το τέλος του έτους. Η Meta περιγράφει τις αλλαγές ως μια «νέα εμπειρία για τους εφήβους, καθοδηγούμενη από τους γονείς» και λέει ότι «θα υποστηρίξουν καλύτερα τους γονείς και θα τους δώσουν τη σιγουριά ότι οι έφηβοι τους είναι ασφαλείς με τη σωστή προστασία».

    Πώς θα λειτουργούν τα προφίλ εφήβων στο Instagram

    Οι εφηβικοί λογαριασμοί θα αλλάξουν ως επί το πλείστον τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το Instagram για τους χρήστες μεταξύ 13 και 15 ετών, με μια σειρά ρυθμίσεων ενεργοποιημένων από προεπιλογή. Αυτές περιλαμβάνουν αυστηρούς ελέγχους στο ευαίσθητο περιεχόμενο και σίγαση των ειδοποιήσεων κατά τη διάρκεια της νύχτας. Επίσης, τα προφίλ για εφήβους θα είναι ιδιωτικά και όχι δημόσια.

    Ακόμα, οι γονείς που επιλέγουν να επιβλέπουν το λογαριασμό του παιδιού τους, θα μπορούν να βλέπουν σε ποιους στέλνουν μηνύματα και τα θέματα για τα οποία έχουν δηλώσει ότι ενδιαφέρονται - αν και δεν θα μπορούν να βλέπουν το περιεχόμενο των μηνυμάτων. Το Instagram λέει ότι θα αρχίσει να μετακινεί εκατομμύρια υπάρχοντες έφηβους χρήστες της πλατφόρμας στη νέα λειτουργία εντός 60 ημερών από την ενημέρωσή τους για τις αλλαγές.

    Το σύστημα θα βασίζεται κυρίως στο ότι οι χρήστες θα είναι ειλικρινείς σχετικά με την ηλικία τους - αν και το Instagram διαθέτει ήδη εργαλεία που προσπαθούν να επαληθεύσουν την ηλικία ενός χρήστη εάν υπάρχουν υποψίες ότι δεν λέει την αλήθεια. Από τον Ιανουάριο, στις ΗΠΑ, θα αρχίσει επίσης να χρησιμοποιεί εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για να προσπαθεί να εντοπίζει προληπτικά εφήβους που χρησιμοποιούν λογαριασμούς ενηλίκων, ώστε να τους επαναφέρει σε έναν εφηβικό λογαριασμό.


    Πηγή: iEidiseis.gr
  • Μeta: Αποκλείει εντελώς RT και άλλα ρωσικά ΜΜΕ από Facebook και Instagram
    Μeta: Αποκλείει εντελώς RT και άλλα ρωσικά ΜΜΕ από Facebook και Instagram

    Την απαγόρευση του ρωσικού ραδιοτηλεοπτικού φορέα Russia Today και άλλων δικτύων της χώρας, ανακοίνωσε η Meta, μητρική εταιρεία του Facebook και του Instagram, υποστηρίζοντας «ότι έχουν εμπλακεί σε παραπλανητική επιχείρηση για αύξηση της επιρροής τους».

    «Μετά από προσεκτική εξέταση, επεκτείναμε την ποινή κατά των ρωσικών κρατικών μέσων ενημέρωσης. Η Rossiya Segodnya, το RT και άλλα συναφή ΜΜΕ απαγορεύονται πλέον από τις εφαρμογές μας παγκοσμίως», ανέφερε εκπρόσωπος της Meta σε δήλωσή του.

    Η εν λόγω ενέργεια έρχεται λίγες ημέρες μετά την ανακοίνωση κατηγοριών εναντίον δύο εργαζομένων του RT από το υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ, «για διοχέτευση σχεδόν 10 εκατομμυρίων δολαρίων σε αμερικανική εταιρεία με στόχο τη δημιουργία και την ενίσχυση περιεχομένου που ευθυγραμμίζεται με τα ρωσικά συμφέροντα».

    Σημειώνεται ότι μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία τον Φεβρουάριο του 2022, η Meta μπλόκαρε τα ρωσικά κρατικά μέσα ενημέρωσης από τη λειτουργία διαφημίσεων στην πλατφόρμα της.

    Πηγή: Ethnos.gr

  • Ζούκερμπεργκ: Ο Μπάιντεν πίεσε τη Meta να λογοκρίνει περιεχόμενο για την Covid - «Μετανιώνω που υπέκυψα»
    Ζούκερμπεργκ: Ο Μπάιντεν πίεσε τη Meta να λογοκρίνει περιεχόμενο για την Covid - «Μετανιώνω που υπέκυψα»

    Ο Ζούκερμπεργκ τόνισε ότι, στο μέλλον, η Meta θα είναι έτοιμη να «αντισταθεί» σε παρόμοιες καταστάσεις - Το περιεχόμενο σύμφωνα με τον Ζούκερμπεργκ αφορούσε μέχρι και το χιούμορ και τη σάτιρα - Πανηγυρίζουν οι Ρεπουμπλικανοί

    Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ, επικεφαλής της Meta, εξέφρασε τη λύπη του που ενέδωσε στην πίεση της κυβέρνησης Μπάιντεν για λογοκρισία περιεχομένου στο Facebook και το Instagram κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
    Σε επιστολή του προς τον πρόεδρο της επιτροπής της Βουλής των Αντιπροσώπων, ανέφερε, όπως μεταδίδει το BBC, ότι ανώτερα στελέχη της κυβέρνησης, συμπεριλαμβανομένων μελών του Λευκού Οίκου, άσκησαν πίεση στη Meta για να αφαιρέσει περιεχόμενο το 2021.
    Ο Λευκός Οίκος υπερασπίστηκε τις ενέργειές του, τονίζοντας ότι προωθούσε «υπεύθυνες ενέργειες για την προστασία της δημόσιας υγείας και ασφάλειας». Ο κ. Ζούκερμπεργκ παραδέχθηκε επίσης ότι η εταιρεία του «υποβάθμισε» προσωρινά περιεχόμενο σχετικά με τον Χάντερ Μπάιντεν, πριν από τις εκλογές του 2020, μετά από προειδοποίηση του FBI για «πιθανή ρωσική παραπληροφόρηση».
    Ωστόσο, το περιεχόμενο αυτό δεν αποδείχθηκε ότι ήταν μέρος μιας τέτοιας επιχείρησης, όπως διευκρίνισε ο Ζούκερμπεργκ.
    Αναφερόμενος στο περιεχόμενο για την Covid-19, ο Ζούκερμπεργκ έγραψε: «Το 2021, ανώτερα στελέχη της κυβέρνησης Μπάιντεν, συμπεριλαμβανομένου του Λευκού Οίκου, πίεζαν επανειλημμένα τις ομάδες μας για μήνες να λογοκρίνουν συγκεκριμένο περιεχόμενο για την Covid-19, συμπεριλαμβανομένου του χιούμορ και της σάτιρας. Πήραμε κάποιες αποφάσεις που, με βάση τη σημερινή γνώση και την εμπειρία, δεν θα παίρναμε τώρα. Πιστεύω ότι η πίεση από την κυβέρνηση ήταν λάθος, και μετανιώνω που δεν ήμασταν πιο ξεκάθαροι για αυτό».

    Ο Ζούκερμπεργκ τόνισε ότι, στο μέλλον, η Meta θα είναι έτοιμη να «αντισταθεί» σε παρόμοιες καταστάσεις. Η επιστολή του απευθυνόταν στον Τζιμ Τζόρνταν, πρόεδρο της επιτροπής Δικαιοσύνης της Βουλής, η οποία ερευνά την εποπτεία του περιεχομένου στις διαδικτυακές πλατφόρμες. Οι Ρεπουμπλικάνοι χαρακτήρισαν την επιστολή ως «μεγάλη νίκη για την ελευθερία του λόγου».

    Σε δήλωση που εξέδωσε στον ιστότοπο Politico, ο Λευκός Οίκος υπερασπίστηκε τις ενέργειές του, λέγοντας: «Η θέση μας είναι σαφής και συνεπής: πιστεύουμε ότι οι τεχνολογικές εταιρείες και άλλοι ιδιωτικοί φορείς πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τις επιπτώσεις των ενεργειών τους στον αμερικανικό λαό, ενώ παράλληλα κάνουν ανεξάρτητες επιλογές σχετικά με τις πληροφορίες που παρουσιάζουν».
    Πηγή: Protothema.gr
  • Μια «διάνοια» κατάφερε να κλέψει 122 εκατομμύρια δολάρια από το Facebook και την Google στέλνοντάς τους τυχαίους λογαριασμούς
    Μια «διάνοια» κατάφερε να κλέψει 122 εκατομμύρια δολάρια από το Facebook και την Google στέλνοντάς τους τυχαίους λογαριασμούς
    Ο Evaldas Rimasauskas κατάφερε να αποσπάσει από το Facebook και τη Google το επιβλητικό ποσό των 122 εκατομμυρίων δολαρίων με έναν απίστευτο τρόπο.

    Ένας τρομερός τύπος εξαπάτησε το Facebook και τη Google και κατάφερε να του στείλουν πάνω από 100 εκατομμύρια δολάρια, στέλνοντάς τους διάφορα email με τα οποία τους ζητούσε λεφτά.

    Λοιπόν, δεν είναι τόσο απλό όσο ακούγεται, αλλά σίγουρα ήταν μια τολμηρή, αλλά και μια αποτελεσματική μέθοδος, με την οποία κατάφερε να αποσπάσει από τις δύο εταιρείες τεχνολογίας το εντυπωσιακό ποσό των 122 εκατομμυρίων δολαρίων - μέχρι που τον έπιασαν.

    Ο Evaldas Rimasauskas, από τη Λιθουανία, και διάφοροι άλλοι που παρέμειναν ανώνυμοι, παρίσταναν μια εταιρεία κατασκευής υπολογιστών με έδρα την Ταϊβάν, την Quanta Computer.

    Μεταξύ του 2013 και του 2015, ο Rimasauskas έστειλε αιτήματα τιμολόγησης από την Quanta Computer στο Facebook και την Google - με τα τιμολόγια προς την Google να ανέρχονται συνολικά σε 23 εκατ. δολάρια και εκείνα προς το Facebook να φτάνουν συνολικά τα 99 εκατ. δολάρια.

    Δεδομένου ότι και οι δύο εταιρείες είχαν συνεργαστεί με την Qanta Computer στο παρελθόν, έδωσαν τα χρήματα πιστεύοντας ότι πλήρωναν για νόμιμες υπηρεσίες, αλλά στην πραγματικότητα έστελναν χρήματα σε τραπεζικούς λογαριασμούς στη Λετονία και την Κύπρο που ελέγχονταν από τον Rimasauskas, αναφέρει η εισαγγελία της Νότιας Περιφέρειας της Νέας Υόρκης.

    Για να εξηγήσει τη μαζική εισροή χρημάτων στις τράπεζες, ο Rimasauskas χρησιμοποίησε πλαστά τιμολόγια, συμβάσεις και επιστολές που φαινόταν να έχουν υπογραφεί από στελέχη της Google και του Facebook.

    Όπως περιγράφεται από το IGN, το πιο σοκαριστικό μέρος αυτού του σχεδίου είναι ότι κανείς από τις δύο εταιρείες δεν εξέτασε τη νομιμότητα των τιμολογίων - απλά έστελναν τα χρήματα.

    Ωστόσο, ήταν πολύ καλό για είναι αληθινό και έτσι το 2017, σε ηλικία 50 ετών, ο Rimasauskas συνελήφθη από τις λιθουανικές αρχές πριν εκδοθεί στη Νέα Υόρκη.

    Δήλωσε ένοχος για ηλεκτρονική απάτη μέσω καλωδίων και το 2019 καταδικάστηκε σε 60 μήνες φυλάκιση για το εγκληματικό του σχέδιο.

    Πηγή: gazzetta.gr

  • Αποκάλυψη FT: Meta και Google στόχευαν κρυφά εφήβους με διαφημίσεις - Η μυστική συμφωνία
    Αποκάλυψη FT: Meta και Google στόχευαν κρυφά εφήβους με διαφημίσεις - Η μυστική συμφωνία

    Μυστική συμφωνία προκειμένου να προωθήσουν σε έφηβους χρήστες του YouTube διαφημίσεις του Instagram συνέπραξαν η Google και η Meta παραβιάζοντας τους ίδιους της τους κανόνες διαφήμισης- όπως αποκαλύπτει δημοσίευμα των Financial Times (FT). Καθώς οι δύο εταιρίες δεν μπορούσαν να στοχεύσουν απευθείας τους εφήβους, στόχευσαν μια ομάδα χρηστών η οποία χαρακτηρίζεται ως «άγνωστη». Ωστόσο, σύμφωνα με το δημοσίευμα, η Google γνώριζε ότι επρόκειτο κυρίως για ηλικίες κάτω των 18.

    Στη συνέχεια, η Spark Foundry, θυγατρική του διαφημιστικού κολοσσού Publicis με έδρα τις ΗΠΑ, φέρεται να συνεργάστηκε με τις δυο εταιρείες για να ξεκινήσει την παράνομη εκστρατεία μάρκετινγκ στον Καναδά μεταξύ Φεβρουαρίου και Απριλίου του τρέχοντος έτους, προτού προχωρήσει στη δοκιμή του προγράμματος στις ΗΠΑ τον Μάιο. Η Meta και η Google σκόπευαν να επεκτείνουν την καμπάνια σε διεθνείς αγορές και να προωθήσουν πρόσθετες υπηρεσίες όπως το Facebook, σύμφωνα με το δημοσίευμα.

    Ωστόσο, μόλις οι FT επικοινώνησαν με την Google, η εταιρεία ακύρωσε την καμπάνια.

    «Απαγορεύουμε τις στοχευμένες διαφημίσεις σε άτομα κάτω των 18 ετών, τελεία και παύλα. Αυτές οι πολιτικές υπερβαίνουν κατά πολύ τα απαιτούμενα και υποστηρίζονται από τεχνικές διασφαλίσεις. Επιβεβαιώσαμε ότι αυτές οι διασφαλίσεις λειτούργησαν σωστά»» δήλωσε η Google.

    Πηγή: Ethnos.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο