Παρασκευή, 09 Αυγούστου 2024 22:18

Αποκάλυψη FT: Meta και Google στόχευαν κρυφά εφήβους με διαφημίσεις - Η μυστική συμφωνία

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Μυστική συμφωνία προκειμένου να προωθήσουν σε έφηβους χρήστες του YouTube διαφημίσεις του Instagram συνέπραξαν η Google και η Meta παραβιάζοντας τους ίδιους της τους κανόνες διαφήμισης- όπως αποκαλύπτει δημοσίευμα των Financial Times (FT). Καθώς οι δύο εταιρίες δεν μπορούσαν να στοχεύσουν απευθείας τους εφήβους, στόχευσαν μια ομάδα χρηστών η οποία χαρακτηρίζεται ως «άγνωστη». Ωστόσο, σύμφωνα με το δημοσίευμα, η Google γνώριζε ότι επρόκειτο κυρίως για ηλικίες κάτω των 18.

Στη συνέχεια, η Spark Foundry, θυγατρική του διαφημιστικού κολοσσού Publicis με έδρα τις ΗΠΑ, φέρεται να συνεργάστηκε με τις δυο εταιρείες για να ξεκινήσει την παράνομη εκστρατεία μάρκετινγκ στον Καναδά μεταξύ Φεβρουαρίου και Απριλίου του τρέχοντος έτους, προτού προχωρήσει στη δοκιμή του προγράμματος στις ΗΠΑ τον Μάιο. Η Meta και η Google σκόπευαν να επεκτείνουν την καμπάνια σε διεθνείς αγορές και να προωθήσουν πρόσθετες υπηρεσίες όπως το Facebook, σύμφωνα με το δημοσίευμα.

Ωστόσο, μόλις οι FT επικοινώνησαν με την Google, η εταιρεία ακύρωσε την καμπάνια.

«Απαγορεύουμε τις στοχευμένες διαφημίσεις σε άτομα κάτω των 18 ετών, τελεία και παύλα. Αυτές οι πολιτικές υπερβαίνουν κατά πολύ τα απαιτούμενα και υποστηρίζονται από τεχνικές διασφαλίσεις. Επιβεβαιώσαμε ότι αυτές οι διασφαλίσεις λειτούργησαν σωστά»» δήλωσε η Google.

Πηγή: Ethnos.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 09 Αυγούστου 2024 19:44

Σχετικά Άρθρα

  • Τι θα μας συμβεί εάν το Στέιτ Ντιπάρτμεντ διαλύσει τη Google;
    Τι θα μας συμβεί εάν το Στέιτ Ντιπάρτμεντ διαλύσει τη Google;

    Ειδικός από το Πανεπιστήμο του Λάνκαστερ (Ηνωμένο Βασίλειο) εξηγεί τι σημείναι στην πράξη η διάλυση της Google σε κομμάτια

    Υπό την άμεση απειλή διάλυσής της βρίσκεται αντιμέτωπος η Google καθώς το υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ θέλει να τιθασεύσει τον τεχνολογικό γίγαντα που έχει εξελιχθεί σε πανίσχυρο πόλο εξουσίας.

    Αν και αυτό είναι ακόμα μια μακρινή προοπτική, εξετάζεται μετά από μια σειρά αποφάσεων στις ΗΠΑ και την ΕΕ που υποδηλώνουν ότι οι ρυθμιστικές αρχές ανησυχούν όλο και περισσότερο από την ισχύ που συγκεντρώνουν οι εταιρείες αιχμής στην τεχνολογία.

    Σύμφωνα με τον Λέκτορα Οικονομικών στο Πανεπιστήμιο του Λάνκαστερ, Ρενό Φουκάρ, εάν η αμερικανική κυβέρνηση προχωρήσει και περάσει αυτό και από τα δικαστήρια, θα μπορούσε να σημαίνει ότι η εταιρεία θα χωριστεί σε ξεχωριστές οντότητες -μηχανή αναζήτησης, διαφημιστική εταιρεία, ιστότοπος βίντεο, εφαρμογή χαρτογράφησης (google map)- που δεν θα επιτρέπεται να μοιράζονται δεδομένα μεταξύ τους

    Τι θα πετύχαινε όμως η διάλυση αυτών των τεχνολογικών κολοσσών για τους καταναλωτές; Ο Φουκάρ υποστηρίζει με άρθρο στο The Conversation πως όσοι τάσσονται υπέρ του «σεισμού» στη Silicon Valley, με αυτόν τον τρόπο υποστηρίζουν ότι θα οδηγούσε σε μεγαλύτερο ανταγωνισμό και περισσότερες επιλογές.

    Το καλύτερο σενάριο θα μπορούσε υπάρχει διαλειτουργικότητα ανάμεσα σε διαφορετικά συστήματα και εφαρμογές πχ. WhatsApp. Εξάλλου, η αποστολή και λήψη μηνυμάτων από διαφορετικές εφαρμογές είναι πλέον τόσο συνηθισμένη που μόλις και μετά βίας το παρατηρείτε.

    Με τον ίδιο τρόπο που θα μπορούσατε να στείλετε ένα email από το Gmail στο Hotmail το 2024, μπορείτε πλέον να επιλέξετε από μια σειρά εφαρμογών κοινωνικών μέσων -μαζί με το Instagram, το TikTok και το Snapchat- με κείμενο, φωτογραφίες και βίντεο που δημοσιεύονται σε ένα δίκτυο εύκολα προσβάσιμα μέσω άλλου.

    Η έρευνα δείχνει επίσης ότι η ύπαρξη ανταγωνιστικών εφαρμογών κάνει τους καταναλωτές λιγότερο «τεμπέληδες»…

    «Επιλέγετε μια εφαρμογή επειδή σας αρέσει η εμφάνισή της ή ο τρόπος που φιλτράρει και παρουσιάζει περιεχόμενο – όχι μόνο επειδή όλοι οι άλλοι συμμετέχουν σε αυτήν.

    Επίσης, η επιλογή ενός εστιατορίου θα μπορεί να διευκολύνεται από τις κριτικές που έχουν κάνει άλλα άτομα ανεξαρτήτως της εφαρμογής που χρησιμουποιούνε.

    Η διαφήμιση προϊόντων και το περιεχόμενο που δημιουργείται από τεχνητή νοημοσύνη δεν υπάρχε πρακτικά, καθώς η εφαρμογή χαρτογράφησης δεν θέλει να διακινδυνεύσει να δώσει συμβουλές που δεν θέλει ο χρήστη. «Εάν το έκανε, απλώς θα μεταβείτε σε έναν ανταγωνιστή που παρέχει ανώτερη υπηρεσία».

    «Αυτό το αυξημένο επίπεδο ανταγωνισμού είναι κεντρικό για όσους υποστηρίζουν τη διάλυση της μεγάλης τεχνολογίας» συνεχίζει ο Φουκάρ. «Αντί οι προγραμματιστές εφαρμογών να πρέπει να πληρώνουν το 30% των πωλήσεών τους στην Google ή την Apple, θα υπάρχουν πολλά διαθέσιμα καταστήματα εφαρμογών, όλα ανταγωνίζονται για να προσφέρουν τις καλύτερες εφαρμογές μειώνοντας τα περιθώρια κέρδους τους. Η θεωρία είναι ότι η αγορά εφαρμογών -και η τεχνολογική καινοτομία- θα ευδοκιμήσουν ως αποτέλεσμα».

    Η έρευνα δείχνει επίσης ότι η ύπαρξη ανταγωνιστικών εφαρμογών κάνει τους καταναλωτές λιγότερο τεμπέληδες και αναγκάζει τις επιχειρήσεις να προσφέρουν καλύτερα προϊόντα και καλύτερη σχέση ποιότητας/τιμής.

    Καλά νέα για την ιδιωτικότητα

    Σήμερα η Google κατέχει τα δεδομένα των χρηστών της τα οποία μπορεί να πουλάει σε επιχειρήσεις. Ωστόσο, σύμφωνα με τον Φουάρ, μεγάλη επιπλέον αλλαγή που θα μπορούσε να προέλθει από τη διάλυση μεγάλων τεχνολογιών είναι ότι μπορεί τελικά να γίνουμε οι μοναδικοί κάτοχοι των δεδομένων.

    «Δυνητικά, θα είστε ο μόνος με πλήρη πρόσβαση στο ιστορικό περιήγησής σας – τα προϊόντα που αναζητήσατε, αυτά που αγοράσατε και αυτά που σχεδόν αγοράσατε. Θα σας ανήκουν οι πληροφορίες σχετικά με το πού πήγατε για μεσημεριανό γεύμα, τι παραγγείλατε και πόσα ξοδέψατε» λέει ο λέκτορας.

    Σε αυτές τις πληροφορίες εντάσσονται βίντεο που μας κάνουν να γελάμε, τη βιβλία που αφήσαμε στη μέση, ή ο δρόμος που παίρνουμε για τη δουλειά μας, ή αν γνωρίζαμε την/τον σύντροφό μας από το διαδίκτυο από το τραπέζι προσθέτοντας και πληροφορίες όπως ο τρόπος μετακίνησής μας, .

    Σε έναν τέτοιο φανταστικό σενάριο ο Φουκάρ αναφέρει ότι «θα διατηρούσατε αυτά τα δεδομένα σε έναν κρυπτογραφημένο διακομιστή και διαφορετικές εταιρείες θα πρόσφεραν εφαρμογές για να σας βοηθήσουν να οργανώσετε και να διαχειριστείτε τις πληροφορίες σας. Όποτε το θέλατε, μπορείτε να αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα σας για δικούς σας σκοπούς».

    Ο χωρισμός είναι δύσκολο να γίνει

    Ωστόσο, ο ίδιος σημειώνει ότι η διάσπαση μεγάλων εταιρειών τεχνολογίας δεν είναι χωρίς κινδύνους. Μια προφανής συνέπεια είναι ότι αυτές οι μεγάλες εταιρείες θα ήταν λιγότερο κερδοφόρες.

    Αυτήν τη στιγμή, η Google και η Meta κερδίζουν (πολλά) χρήματα από τη διαφήμιση και αυτό είναι δυνατό μόνο επειδή κατέχουν τόσες πολλές πληροφορίες για εμάς. Εάν δεν το έκαναν, μπορεί να καταλήξουν να χρεώνουν τους χρήστες για τις υπηρεσίες που παρέχουν.

    Η διαλειτουργικότητα και ο μεγαλύτερος ανταγωνισμός μπορεί επίσης να παρέχουν περισσότερο χώρο στους χειριστές εφαρμογών που είναι όμως απάτη, αναφέρει ο ειδικός. «Και ενώ περισσότερες επιλογές σχετικά με τις εφαρμογές μπορεί να είναι καλές για μερικούς, μπορεί να είναι προβληματικό για όσους βρίσκουν ήδη τη σύγχρονη τεχνολογία αρκετά προκλητική» λέει.

    Ωστόσο, προειδοποιεί ότι για τις ρυθμιστικές αρχές, η πρόκληση της σύγχρονης τεχνολογίας φαίνεται να είναι η αίσθηση της αδυναμίας. «Και αν αποφασίσουν να κάνουν τη ριζοσπαστική επιλογή και να διαλύσουν κυρίαρχες εταιρείες, θα μπορούσε να κάνει μεγάλη διαφορά στον διαδικτυακό κόσμο για όλους μας» καταλήγει.

    Πηγή: In.gr
  • DW: Η εφηβεία αρχίζει όλο και νωρίτερα - Επιστήμονες εξηγούν γιατί
    DW: Η εφηβεία αρχίζει όλο και νωρίτερα - Επιστήμονες εξηγούν γιατί

    Τα παιδιά αρχίζουν την εφηβεία όλο και νωρίτερα, ιδίως τα μοναχοπαίδια, υποστηρίζει μελέτη.

    Όταν οι γονείς γίνονται ξαφνικά «ενοχλητικοί», οι απόγονοί τους βρίσκονται μάλλον στην εφηβεία, αναφέρει με χιούμορ η ελληνική έκδοση της εφημερίδας Deutsche Welle.

    Τότε είναι που ο οργανισμός παράγει περισσότερες ορμόνες του φύλου: οιστρογόνα και γεσταγόνα στα κορίτσια και τεστοστερόνη στα αγόρια.

    Αυτές προκαλούν σωματικές και ψυχολογικές αλλαγές. Οι εναλλαγές της διάθεσης είναι φυσιολογικές - όπως και η ανάγκη να αποστασιοποιηθούν από τους γονείς. Εξωτερικά, οι ηβικές τρίχες αναπτύσσονται και στα δύο φύλα. Το στήθος των κοριτσιών μεγαλώνει, ακολουθούμενο από την έμμηνο ρύση. Οι φωνές των αγοριών σπάνε, οι όρχεις και το πέος τους μεγαλώνουν και εκσπερματώνουν για πρώτη φορά.

    H εφηβεία έρχεται νωρίτερα σήμερα

    Όλα αυτά λαμβάνουν χώρα σε μικρότερη ηλικία σήμερα απ' ό,τι στο παρελθόν. Μια μελέτη έδειξε ότι το 2013, η εφηβεία στα κορίτσια άρχιζε κατά μέσο όρο σχεδόν ένα χρόνο νωρίτερα από ό,τι το 1977. Τα αγόρια τείνουν επίσης να φτάνουν στην εφηβεία νωρίτερα, αν και τα αποτελέσματα της μελέτης δεν είναι τόσο σαφή, όσο για τα κορίτσια.

    Μόλις τον 19ο αιώνα οι νεαρές γυναίκες στην Ευρώπη είχαν την πρώτη τους έμμηνο ρύση στην ηλικία των 17 ετών, ενώ στις αρχές της δεκαετίας του 1960 περίπου στα 13 έτη. Σήμερα, ο μέσος όρος στη Γερμανία είναι 12,8 έτη, αναφέρει η Μπετίνα Γκόλκε, επικεφαλής του Παιδιατρικού Ενδοκρινολογικού Τμήματος (KEDAS) στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Βόννης στη Γερμανία.

    Το αυξημένο βιοτικό επίπεδο θα μπορούσε να έχει παίξει ρόλο σε αυτή την εξέλιξη. Υπό καλύτερες συνθήκες, οι απόγονοι ίσως να μεγαλώνουν νωρίτερα. «Ωστόσο, η εφηβεία δεν αρχίζει με την πρώτη έμμηνο ρύση, αλλά με την ανάπτυξη των μαστών», τονίζει η επιστήμονας.

    Γιατί όμως ο χρόνος αυτός μετατοπίστηκε μπροστά κατά περίπου ένα χρόνο μέσα σε μόλις τέσσερις δεκαετίες; Υπάρχουν διάφοροι λόγοι γι' αυτό και δεν μπορούν να αποδειχθούν με σαφήνεια όλοι.

    Υπέρβαρα παιδιά και πανδημία

    Έρευνες έχουν δείξει ότι τα υπέρβαρα παιδιά μπαίνουν νωρίτερα στην εφηβεία. Στον λιπώδη ιστό τους παράγεται περισσότερη από την αγγελιοφόρο ουσία λεπτίνη και αυτό δίνει σήμα στον εγκέφαλο να ξεκινήσει η εφηβεία.

    Το γεγονός ότι τα παιδιά κινούνταν λιγότερο και πάχυναν θα μπορούσε να είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους σημαντικά περισσότερα κορίτσια πέρασαν πρόωρη εφηβεία κατά τη διάρκεια της πανδημ ίαςτου κορωνοϊού. Πρόκειται για την ανάπτυξη εξωτερικών σεξουαλικών χαρακτηριστικών στα κορίτσια πριν από την ηλικία των οκτώ ετών και στα αγόρια πριν από την ηλικία των εννέα ετών.

    «Επιπλέον, είχε αλλάξει ολόκληρος ο τρόπος ζωής, όπως ο ρυθμός ημέρας-νύχτας, τα παιδιά είχαν περισσότερο ψυχοκοινωνικό στρες και περνούσαν περισσότερο χρόνο στον υπολογιστή - και το μπλε φως, όπως έχουν δείξει μελέτες σε ζώα, έχει επίδραση στις ορμόνες.

    Χημικές ουσίες που επηρεάζουν την εφηβεία

    Οι επιστήμονες υποψιάζονται ότι οι χημικές ουσίες από το περιβάλλον μας επηρεάζουν την εφηβεία. Για παράδειγμα, έχει αποδειχθεί ότι το φυτοφάρμακο DDT οδηγεί σε πρόωρη έναρξη της εμμηνόρροιας. Ουσίες που περιέχονται σε προϊόντα προσωπικής φροντίδας, όπως φθαλικές ενώσεις, παραμπένες και άλλες φαινόλες, είναι επίσης ύποπτες ότι προκαλούν την εφηβεία νωρίτερα, ιδίως στα κορίτσια.

    Η παγκόσμια τάση να ξεκινά η εφηβεία όλο και νωρίτερα έχει αναπτυχθεί σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα που δεν μπορεί να εξηγηθεί από γενετικές αλλαγές.

    Ωστόσο, δεν είναι σαφές ποιες ακριβώς ουσίες ευθύνονται γι' αυτό. Και αυτό διότι: «Υπάρχουν πολύ περισσότερες από 100 διαφορετικές ουσίες, που θα μπορούσαν να είναι πιθανές αιτίες, όπως έχουν δείξει τα πειράματα σε ζώα - και είμαστε εκτεθειμένοι σε ένα ολόκληρο φάσμα ουσιών». Επιπλέον, υπάρχει πάντα το ζήτημα της δόσης: μια ποσότητα που εξακολουθεί να θεωρείται ακίνδυνη στα πειράματα σε ζώα θα μπορούσε σίγουρα να έχει επιπτώσεις στα παιδιά.

    Τα αιθέρια έλαια μπορούν επίσης να έχουν επίδραση στις ορμόνες - και επομένως και στην έναρξη της εφηβείας. Για παράδειγμα, κορίτσια και αγόρια εμφάνισαν πρόωρη ανάπτυξη του στήθους μετά τη χρήση προϊόντων λεβάντας. Εργαστηριακές δοκιμές έδειξαν ότι 65 αιθέρια έλαια περιέχουν ορισμένες ουσίες που έχουν ορμονική επίδραση στα ανθρώπινα κύτταρα. Η ανάπτυξη του στήθους επιβραδύνθηκε σε όλα τα παιδιά όταν διακόπηκαν τα αρωματισμένα προϊόντα.

    Τα προϊόντα σόγιας έχουν επίσης ορμονική επίδραση. Η σόγια περιέχει τα λεγόμενα φυτο-οιστρογόνα, δηλαδή φυτικές ουσίες, που είναι παρόμοιες με την ανθρώπινη ορμόνη οιστρογόνο - όπως ακριβώς και η μπύρα.

    Δεν έχει αποδειχθεί ακόμη η επίδρασή τους στην έναρξη της εφηβείας. Ωστόσο, σε μια μελέτη, γυναίκες που είχαν τραφεί με πρωτεΐνη σόγιας ως βρέφη ανέφεραν σημαντικά μεγαλύτερη περίοδο και πιο σοβαρά προβλήματα εμμήνου ρύσεως. Η Γερμανική Εταιρεία Παιδιατρικής και Εφηβικής Ιατρικής συμβουλεύει επομένως να μη χορηγείται στα βρέφη διατροφή με βάση τη σόγια ως πρότυπο.

    Τα μοναχοπαίδια περνούν νωρίτερα την εφηβεία

    Και κάτι άλλο φαίνεται να επηρεάζει την έναρξη της εφηβείας: Κατά μέσον όρο, τα μοναχοπαίδια περνούν την εφηβεία νωρίτερα από τα παιδιά με αδέλφια, ετεροθαλή ή θετά αδέλφια, όπως δείχνει μια μελέτη από τη Δανία.

    Μια εξήγηση θα μπορούσε να είναι ότι κατά τη μεταβίβαση των οικογενειακών γονιδίων, τα μοναχοπαίδια δεν μπορούν να βασιστούν στα αδέλφια. Έτσι ο οργανισμός τους προτιμά να βασίζεται στη δική του αναπαραγωγική ικανότητα σε νεαρή ηλικία.

    Πηγή: DW - Ιefimerida.gr

  • Πυρηνική ενέργεια πρόκειται να αγοράσει η Google – Στόχος η ενδυνάμωση της τεχνητής νοημοσύνης
    Πυρηνική ενέργεια πρόκειται να αγοράσει η Google – Στόχος η ενδυνάμωση της τεχνητής νοημοσύνης

    Μία πρωτόγνωρη συμφωνία έκανε η Google, κατά την οποία πρόκειται να αγοράσει πυρηνική ενέργεια με στόχο να τροφοδοτήσει τα συστήματά της

    Σε μία πρωτόγνωρη συμφωνία προχώρησε η Google, κατά την οποία θα αγοράσει ενέργεια από ένα σύνολο μικρών πυρηνικών αντιδραστήρων.

    Η συγκεκριμένη κίνηση γίνεται με στόχο να παραχθεί ενέργεια για την ανάπτυξη στην χρήση της τεχνητής νοημοσύνης.

    Η συμφωνία που έκανε η Google

    Η εταιρεία έχει παραγγείλει την αξιοποίηση έξι ή επτά μικρών πυρηνικών αντιδραστήρων από την Kairos Power της Καλιφόρνια. Το πρώτο αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το 2030 και τα υπόλοιπα μέχρι το 2035.

    Με την απόφαση αυτή η Google πιστεύει ότι θα παρέχει μία λύση χαμηλής παραγωγής άνθρακα στα κέντρα δεδομένων τους, τα οποία για την ορθή και αποτελεσματική τους λειτουργία απαιτούν μεγάλο όγκο ηλεκτρισμού, σύμφωνα με τον Guardian. Η εκρηκτική ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης έχει αυξήσει τις ανάγκες ηλεκτρικής ενέργειας της εταιρείας.

    Αντίστοιχες συμφωνίες έχουν κάνει η Microsoft και η Amazon, ενώ περισσότερες λεπτομέρειες για την τοποθεσία και την οικονομική συμφωνία της Google δεν έγιναν γνωστές.

    Τι αναφέρει η Google

    Ο Michael Terrell, ο ανώτερος υπεύθυνος για την ενέργεια και το κλίμα της Google, υποστήριξε ότι «το δίκτυο χρειάζεται νέες πηγές ηλεκτροδότησης για να υποστηρίξει τις τεχνολογίες της τεχνητής νοημοσύνης που δίνουν ενέργεια στην επιστημονική πρόοδο, βελτιώνοντας τις υπηρεσίες για τις επιχειρήσεις και τους πελάτες και οδηγώντας τον εθνικό ανταγωνισμό και την οικονομική ανάπτυξη».

    Ο υπεύθυνος συνέχισε λέγοντας πως, «η συγκεκριμένη τεχνολογία βοηθάει να επιταχυνθεί μία νέα τεχνολογία που θα μπορεί να ανταποκριθεί στις ενεργειακές ανάγκες καθαρά και αξιόπιστα και να ξεκλειδώσει τις πλήρεις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης για όλους».

    Πηγή: In.gr
  • Google: Χάνει το προβάδισμα στο… googlάρισμα
    Google: Χάνει το προβάδισμα στο… googlάρισμα

    Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών eMarketer, το μερίδιο της Google στην αγορά των διαφημίσεων αναζήτησης των ΗΠΑ αναμένεται να πέσει κάτω από το 50%

    Η λαβή της Google στις business διαφημιστικής αναζήτησης, ύψους σχεδόν 300 δισεκατομμυρίων δολαρίων, έχει αρχίσει να χαλαρώνει.

    Εδώ και χρόνια, ο τεχνολογικός γίγαντας φαινόταν ανίκητος σε αυτόν τον τομέα που αποτελεί και το θεμέλιο της επιχείρησής του. Τώρα, οι αντίπαλοί του αρχίζουν να περιορίζουν το προβάδισμα αυτό και νέες προσφορές —που τροφοδοτούνται από την άνοδο της τεχνητής νοημοσύνης και τα κοινωνικά βίντεο— απειλούν να αναδιαμορφώσουν το τοπίο.

    Το TikTok, η εξαιρετικά δημοφιλής πλατφόρμα σύντομων βίντεο, άρχισε πρόσφατα να επιτρέπει σε brands να έχουν στοχευμένες διαφημίσεις με βάση τα ερωτήματα αναζήτησης των χρηστών, «προκαλώντας» ευθέως τη βασική δραστηριότητα της Google.

    Αλλά και η Perplexity, μια startup αναζήτησης τεχνητής νοημοσύνης που υποστηρίζεται από τον Jeff Bezos , σχεδιάζει να παρουσιάσει διαφημίσεις αργότερα αυτόν τον μήνα κάτω από τις απαντήσεις που δημιουργούνται από την τεχνητή νοημοσύνη. Μέχρι τώρα, είχε έσοδα κυρίως από μια προσφορά συνδρομής 20 $ το μήνα που παρέχει πρόσβαση σε πιο ισχυρή τεχνολογία AI.

    Tο μερίδιο της Google στην αγορά των διαφημίσεων αναζήτησης των ΗΠΑ αναμένεται να πέσει κάτω από το 50% το επόμενο έτος για πρώτη φορά σε πάνω από μια δεκαετία.

    Όπως επισημαίνει η Wall Street Journal, οι νέες πρωτοβουλίες αυξάνουν την πίεση που ασκεί η Google από την άνοδο του Amazon.com , η οποία έχει πάρει ένα μέρος των δαπανών για διαφημίσεις αναζήτησης . Πολλοί καταναλωτές ξεκινούν αναζητήσεις προϊόντων στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου.

    Χάνει έδαφος η Google

    Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών eMarketer, το μερίδιο της Google στην αγορά των διαφημίσεων αναζήτησης των ΗΠΑ αναμένεται να πέσει κάτω από το 50% το επόμενο έτος για πρώτη φορά σε πάνω από μια δεκαετία.

    Η Amazon αναμένεται να έχει το 22,3% της αγοράς φέτος, με ανάπτυξη 17,6%, σε σύγκριση με το μερίδιο 50,5% της Google και την ανάπτυξή της κατά 7,6%.

    «Αυτός ο χώρος ήταν ώριμος για αναταράξεις εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα», δήλωσε ο Brendan Alberts, επικεφαλής αναζήτησης και εμπορίου στην εταιρεία αγοράς διαφημίσεων Dentsu.

    Η Google παραμένει σε μια αξιοζήλευτη θέση: πολύ μπροστά από το πακέτο στην αγορά αναζήτησης, με πολλούς πόρους για να αντιμετωπίσει τις κινήσεις των αντιπάλων της. Ωστόσο, οι διαφημιστές είναι πρόθυμοι για περισσότερο ανταγωνισμό.

    «Για πρώτη φορά σε πιθανώς 15 χρόνια, θα έχουμε βιώσιμες εναλλακτικές λύσεις αντί της Google», δήλωσε ο Nii Ahene, βετεράνος στέλεχος ψηφιακής διαφήμισης.

    Απαντήσεις και διαφημίσεις

    Σύμφωνα με την WSJ η έκρηξη της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης μεταμορφώνει τα προϊόντα αναζήτησης, τα οποία θα προσφέρουν όλο και περισσότερο ολοκληρωμένες απαντήσεις σε ερωτήματα των χρηστών ή περιλήψεις των αποτελεσμάτων. Η Google την περασμένη εβδομάδα κυκλοφόρησε διαφημίσεις στις περιλήψεις που δημιουργήθηκαν από AI που άρχισε να τοποθετεί στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται αρχικά μόνο σε αναζητήσεις για κινητά στις ΗΠΑ, είπε η Google.

    Σε ένα παράδειγμα του τρόπου εμφάνισης των νέων διαφημίσεων αναζήτησης, η Google έδειξε μια λίστα για ένα στυλό Tide που είναι διαθέσιμο στον ιστότοπο Albertsons σε μια επισκόπηση τεχνητής νοημοσύνης που απαντά στο ερώτημα “Πώς μπορώ να βγάλω ένα λεκέ από γρασίδι από τα τζιν;”

    «Είμαστε σίγουροι για αυτήν την προσέγγιση για τη δημιουργία εσόδων από τις εμπειρίες μας που βασίζονται σε τεχνητή νοημοσύνη», δήλωσε ο Brendon Kraham, αντιπρόεδρος της Google που επιβλέπει την επιχείρηση διαφημίσεων αναζήτησης. «Ήμασταν εδώ πριν πλοηγηθούμε σε τέτοιου είδους αλλαγές».

    Λέξεις-κλειδιά TikTok

    Η στόχευση είναι ένα λογικό βήμα για το TikTok. Μέχρι τώρα, η εταιρεία πρόσφερε στις επωνυμίες τη δυνατότητα εμφάνισης διαφημίσεων κοντά στα αποτελέσματα αναζήτησης, αλλά οι διαφημιστές δεν μπορούσαν να στοχεύσουν τις διαφημίσεις τους με βάση τις λέξεις-κλειδιά στις αναζητήσεις των χρηστών.

    Οι διαφημιστές εξακολουθούν να έλκονται από το TikTok λόγω της έντονης απήχησης της πλατφόρμας στους νεότερους ενήλικες – ενδιαφέρον που δεν έχει μειωθεί παρά τις προσπάθειες της κυβέρνησης των ΗΠΑ να αναγκάσει την εφαρμογή να διακόψει τους δεσμούς της με τον Κινέζο ιδιοκτήτη της ή να αντιμετωπίσει πιθανή απαγόρευση. Ενώ τα έσοδα του TikTok από τις διαφημίσεις στις ΗΠΑ αναμένεται να αυξηθούν κατά 38,1% φέτος, έχει μόνο μερίδιο 3,4% στην αγορά ψηφιακών διαφημίσεων των ΗΠΑ, σύμφωνα με το eMarketer.

    Πολλοί διαφημιστές δοκίμασαν το νέο διαφημιστικό προϊόν του TikTok νωρίτερα φέτος. Ορισμένες επωνυμίες έπρεπε να δεσμεύουν τουλάχιστον 10.000 $ το μήνα και να συμμετέχουν για τουλάχιστον δύο μήνες, σύμφωνα με τους αγοραστές διαφημίσεων.

    Πηγή ΟΤ - In.gr

  • Ουσίες, οθόνες και social media κλονίζουν την ψυχική υγεία των εφήβων
    Ουσίες, οθόνες και social media κλονίζουν την ψυχική υγεία των εφήβων

    Οι έφηβοι που κάνουν προβληματική χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης φαίνεται πως έχουν σημαντικά χαμηλότερα επίπεδα ψυχικής και κοινωνικής ευεξίας και υψηλότερα επίπεδα χρήσης ουσιών

    Δεν ξεφεύγουν από την όλο και μεγαλύτερη επίπτωση των προβλημάτων ψυχικής υγείας τα παιδιά και οι έφηβοι. Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σήμερα οι οικογένειες είναι πολλαπλές, αφού οι διαταραχές ψυχικής υγείας μπορεί να αφορούν οποιονδήποτε μέσα σε αυτές, αρκετά συχνά τα μικρότερα μέλη τους.

    Πρόσφατη έκθεση του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ) δείχνει ότι οι μισές από το σύνολο των ψυχικών διαταραχών που θα εκδηλωθούν στην ενήλικη ζωή ξεκινούν από την ηλικία των 14 ετών, αλλά οι περισσότερες περιπτώσεις δεν εντοπίζονται και δεν αντιμετωπίζονται.

    Επίσης, η πρώιμη έναρξη της χρήσης ουσιών συνδέεται με μεγαλύτερο κίνδυνο εξάρτησης και άλλων προβλημάτων κατά την ενήλικη ζωή, ενώ οι νεότεροι άνθρωποι επηρεάζονται δυσανάλογα από τη χρήση ουσιών σε σύγκριση με άτομα μεγαλύτερων ηλικιών.

    Η προβληματική ενασχόληση με το διαδίκτυο είναι, επίσης, αιτία προβλημάτων ψυχικής υγείας. Είναι χαρακτηριστικό ότι στην τελευταία έκθεση του Ευρωπαϊκού γραφείου του ΠΟΥ που περιλαμβάνει νεότερα ευρήματα για τις συνήθειες των εφήβων στην Ευρώπη, αναδεικνύεται η ανάγκη για καθοδήγηση των εφήβων προς μια πιο υγιή χρήση των οθονών και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

    Σύμφωνα με τα στοιχεία – η χώρα μας συμμετείχε μέσω του Ερευνητικού Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου Ψυχικής Υγείας (ΕΠΙΨΥ) – πάνω από το ένα τρίτο (36%) των εφήβων διεθνώς (33% στην Ελλάδα) αναφέρουν συνεχή καθημερινή επαφή με φίλους ή άλλους στο διαδίκτυο, με το ποσοστό αυτό να είναι ακόμα υψηλότερο μεταξύ των 15χρονων κοριτσιών (44%, 44% και στην Ελλάδα). Επίσης, ένας στους 9 (11%) εμφανίζει σημάδια προβληματικής ενασχόλησης με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (13% στην Ελλάδα), αφιερώνει δηλαδή πολλές ώρες σε αυτά, δυσκολεύεται να ελέγξει τη χρήση τους και βιώνει αρνητικές συνέπειες από αυτήν. Τα κορίτσια αναφέρουν προβληματική ενασχόληση σε υψηλότερα ποσοστά από τα αγόρια (13% έναντι 9% διεθνώς, 16% και 10%, αντίστοιχα στην Ελλάδα).

    Παράλληλα, το ένα τρίτο (34%) των εφήβων παίζει καθημερινά ηλεκτρονικά παιχνίδια, με περισσότερους από έναν στους 5 (22%) να παίζουν (όταν παίζουν) για τουλάχιστον τέσσερις ώρες την ημέρα (20% στην Ελλάδα, αν και τα δύο αυτά ποσοστά δεν είναι άμεσα συγκρίσιμα). Σχεδόν ένας στους 8 (12%) εφήβους διεθνώς είναι σε κίνδυνο προβληματικής ενασχόλησης με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, σε υπερδιπλάσιο ποσοστό τα αγόρια έναντι των κοριτσιών (16% έναντι 7%, δεν υπάρχουν αντίστοιχα δεδομένα για την Ελλάδα).

    Η ίδια έκθεση ορίζει την προβληματική ενασχόληση με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως ένα πρότυπο συμπεριφοράς που χαρακτηρίζεται από συμπτώματα που μοιάζουν με εθισμό. Αυτά περιλαμβάνουν την αδυναμία ελέγχου της χρήσης τους, το έντονο αίσθημα «στέρησης» όταν οι έφηβοι δεν μπορούν να συνδεθούν σε αυτά, την παραμέληση άλλων δραστηριοτήτων υπέρ της χρήσης τους και την το να έρχονται αντιμέτωποι με αρνητικές συνέπειες στην καθημερινή τους ζωή εξαιτίας της υπερβολικής χρήσης.

    Η αύξηση της προβληματικής χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στους εφήβους εγείρει σημαντικές ανησυχίες σχετικά με τις πιθανές επιπτώσεις. Προηγούμενη μελέτη στα δεδομένα της ίδιας έρευνας διαπίστωσε ότι οι έφηβοι που έκαναν προβληματική χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είχαν σημαντικά χαμηλότερα επίπεδα ψυχικής και κοινωνικής ευεξίας και υψηλότερα επίπεδα χρήσης ουσιών, σε σύγκριση με τους συνομήλικούς τους με μη προβληματική ή καθόλου ενασχόληση με αυτά.

    Επιπλέον, η προβληματική χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει συσχετιστεί με ξενύχτι και συνεπώς μικρότερη διάρκεια ύπνου, δυνητικά επηρεάζοντας τη συνολική υγεία και την ακαδημαϊκή επίδοση των εφήβων. Διαχρονικά, η προβληματική χρήση αυξάνεται και εάν η τάση αυτή συνεχιστεί θα μπορούσε να έχει εκτεταμένες συνέπειες για την ανάπτυξη και την ψυχοκοινωνική υγεία των εφήβων, σύμφωνα με τους ειδικούς.

    Αντίστοιχα, δεν είναι δύσκολο η ενασχόληση του εφήβου με το ηλεκτρονικό παιχνίδι να εξελιχθεί σε προβληματική, με αρνητικές συνέπειες για την ψυχοκοινωνική υγεία. Μια προηγούμενη μελέτη με τα δεδομένα της ίδιας έρευνας που εξέτασε την προβληματική ενασχόληση με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια σε πέντε χώρες βρήκε ότι συνδέεται με χαμηλότερα επίπεδα ικανοποίησης από τη ζωή, συχνότερες αναφορές σε ψυχολογικά συμπτώματα και χαμηλότερα επίπεδα υποστήριξης από συνομηλίκους.

    Πηγή: Ygeiamou.gr

  • Theft Detection Lock: «Μπλόκο» στους κλέφτες κινητών από την Google
    Theft Detection Lock: «Μπλόκο» στους κλέφτες κινητών από την Google

    Η Google αναπτύσσει ένα νέο σύνολο χαρακτηριστικών με στόχο να καταστήσει λιγότερο εύκολο για τους κλέφτες να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα σας.

    Η Google ξεκινά σταδιακά να διαθέτει μια τριάδα νέων χαρακτηριστικών προστασίας από κλοπή για συσκευές Android 10+ ενισχύοντας την ασφάλεια των δεδομένων των χρηστών και αποθαρρύνοντας τις επίδοξους κλέφτες.

    Ο Αμερικανικός κολοσσός επεκτείνει τη διάθεση των λειτουργιών Theft Detection Lock, Offline Device Lock και Remote Lock σε χρήστες Android σε όλο τον κόσμο.

    Τον Μάιο του 2024 η Google προανήγγειλε ένα νέο εργαλείο για τηλέφωνα που «τρέχουν» λογισμικό Android και πλέον ήρθε η ώρες της εφαρμογής στην πράξη.

    Οι τρεις νέες προσθήκες

    Αρχικά το Theft Detection Lock, με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, αναγνωρίζει πότε ένα τηλέφωνο αρπάζεται από το χέρι του χρήστη με ανιχνευτή κίνησης και κλειδώνει αυτόματα και άμεσα την οθόνη αποτρέποντας την πρόσβαση σε εφαρμογές και δεδομένα.

    Το Offline Device Lock είναι ένα άλλο εργαλείο που κλειδώνει αυτόματα την οθόνη εάν ο κλέφτης αποσυνδέσει το τηλέφωνο από το διαδίκτυο για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αυτό βοηθά στην αποτροπή της πρόσβασης στα δεδομένα ακόμα και όταν η συσκευή είναι εκτός σύνδεσης.

    Η τρίτη λειτουργία, το Remote Lock, επιτρέπει στους χρήστες να κλειδώνουν απομακρυσμένα το τηλέφωνό τους χρησιμοποιώντας τον αριθμό τηλεφώνου τους. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε περιπτώσεις όπου οι χρήστες δεν μπορούν να συνδεθούν στο Find My Device χρησιμοποιώντας τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού τους Google.

    Ξεκίνησαν η διάθεση

    Σύμφωνα με μια δημοσίευση στο Reddit από τον δημοσιογράφο Mishaal Rahman, το Theft Detection Lock κυκλοφορεί επιτέλους σε ευρύτερη κλίμακα. «Μόλις έλεγξα το Xiaomi 14T Pro μου και παρατήρησα ότι έχω το Theft Detection Lock και το Offline Device Lock αλλά όχι το Remote Lock», έγραψε. «Κάποιοι χρήστες του Pixel στις ΗΠΑ μου λένε ότι έχουν Remote Lock αλλά όχι τα άλλα δύο». Πολλοί χρήστες απάντησαν ότι είχαν κάποιες ή όλες τις λειτουργίες.

    Η Google επιβεβαίωσε ότι οι τελικές εκδόσεις αυτών των λειτουργιών θα είναι διαθέσιμες σε περισσότερους χρήστες φέτος.

    Τι κάνει καθεμία από αυτές τις λειτουργίες:

    • Το Theft Detection Lock χρησιμοποιεί ένα μοντέλο μηχανικής εκμάθησης (AI) για να ανιχνεύσει σενάρια κλοπής.
    • Το Offline Device Lock κλειδώνει αυτόματα την οθόνη εάν το τηλέφωνο παραμένει αποσυνδεδεμένο από το διαδίκτυο για μεγάλο χρονικό διάστημα.
    • Το Remote Lock επιτρέπει στους χρήστες να κλειδώνουν το τηλέφωνό τους από απόσταση χρησιμοποιώντας τον αριθμό τηλεφώνου τους.

    Η Google εξηγεί ότι η τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιεί το γυροσκόπιο και το επιταχυνσιόμετρο του τηλεφώνου σας για να παρακολουθεί τις «συνηθισμένες κινήσεις που σχετίζονται με την κλοπή». Το ποιες ακριβώς είναι αυτές οι κινήσεις δεν περιγράφονται λεπτομερώς αλλά πιθανότατα πρόκειται για ένα γρήγορο τράνταγμα ή τράνταγμα που ακολουθείται από ταχεία επιτάχυνση. Εάν το εργαλείο ανιχνεύσει αυτές τις κινήσεις, κλειδώνει αμέσως την οθόνη του τηλεφώνου σας.

    Πηγή: In.gr
  • To Google Maps σε πάει πίσω στο… χρόνο
    To Google Maps σε πάει πίσω στο… χρόνο

    Σε περίπτωση που κατά τη διάρκεια της επίσκεψης σας σε μία περιοχή για δεύτερη φορά αναρωτιέστε αν κάτι έχει αλλάξει στο τοπίο σε σχέση με το παρελθόν, τότε το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μπείτε στο Google Maps!

    Η Google ανακοίνωσε πριν από μερικές ημέρες ότι επεκτείνει τη διαθεσιμότητα μίας δυνατότητας του Street View να προσφέρει τη δυνατότητα να δει κανείς πως ήταν ένα σημείο σε 80 χώρες -που υποστηρίζει η υπηρεσία- και στο παρελθόν.

    Η συγκεκριμένη δυνατότητα υπάρχει πλέον και για την Ελλάδα και ουσιαστικά σου επιτρέπει να κάνεις ένα μικρό ταξίδι πίσω στο χρόνο.

    Πως λειτουργεί η υπηρεσία

    Για όσους δεν γνωρίζουν το Street View είναι η έκδοση του Google Maps όπου περιηγείσαι σε μία περιοχή μέσα από 3D φωτογραφίες που έχουν τραβήξει τα περίφημα «οχήματα» με τις ειδικές κάμερες της Google. Αυτά τα οχήματα περνούν από την ίδια περιοχή κατά καιρούς οπότε οι φωτογραφίες είναι ούτως ή άλλως διαθέσιμες. Οπότε αν κάποιος/α επισκεφθεί στο Google Maps τηγέφυρα του Μόρνου κοντά στη Ναύπακτο και επιλέξει το Street View θα δει το σημείο όπως ήταν τον Νοέμβριο του 2022, όπως αναφέρεται στη σχετική σημείωση, καθώς τότε πέρασε από το σημείο το αυτοκίνητο της Google.

    Όμως, επιπλέον, μπορεί να επιλέξει το «δείτε περισσότερες ημερομηνίες» και να δει τις αντίστοιχες φωτογραφίες από τον Απρίλιο του 2019 και τον Νοέμβριο του 2011.

    Ταξίδια στο χρόνο

    Η Google διαθέτει περί τα 280 δισ. φωτογραφίες από τις περιηγήσεις των οχημάτων της, οπότε τώρα προσπαθεί να αξιοποιήσει όλο αυτόν τον πλούτου των πληροφοριών που υπάρχει. Με τη συγκεκριμένη υπηρεσία, πάντως, να αποτελεί και ένα πολύ ενδιαφέρον δείγμα για το τι μπορεί να αξιοποιηθεί από αυτό τον τεράστιο όγκο δεδομένων που υπάρχει εκεί έξω.

    H Google πάντως αρέσκεται στα ταξίδια στο χρόνο καθώς μία άλλη υπηρεσία στο Google Earth είναι το αποκαλούμενο Timelapse, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες να δουν πως αλλάζει η μορφή μίας πόλης κατά τη διάρκεια των δεκαετιών, αξιοποιώντας φωτογραφίες αρχείου που έχουν ψηφιοποιηθεί. Το αποτέλεσμα είναι άκρως εντυπωσιακό αλλά προς το παρόν δεν υπάρχει διαθέσιμο για κάποια ελληνική πόλη.

    Προφανώς για το Timelapse έχουν αξιοποιηθεί οι πλατφόρμες τεχνητής νοημοσύνης της Google, οι οποίες χρησιμοποιούνται και σε άλλα πράγματα. Όπως, για παράδειγμα, προκειμένου να αφαιρούνται τα σύννεφα από τις δορυφορικές φωτογραφίες που έχει το Google Maps και το Google Earth. Στην προκειμένη περίπτωση χρησιμοποιείται το Cloud Score+ AI μοντέλο που έχει αναπτύξει η Google, για την οποία οι εφαρμογές που σχετίζονται με τους χάρτες και τις τοποθεσίες εξελίσσονται σε μία εξαιρετικά σημαντική πηγή εσόδων. Ιδίως από τη στιγμή που το Google Maps έχει αρχίσει να χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο για την αναζήτηση ξενοδοχείων, εστιατορίων, καφέ και γενικότερα αποτελεί μία εναλλακτική μορφή αναζήτησης πληροφοριών.

    Πηγή: Cnn.gr
  • Google: Οι ηλικίες που σταματούν να χρησιμοποιούν την αναζήτησή της
    Google: Οι ηλικίες που σταματούν να χρησιμοποιούν την αναζήτησή της

    Πώς η δημοφιλέστερη μηχανή αναζήτησης (Google) χάνει το «στοίχημα» στις νεότερες γενιές και γιατί συμβαίνει αυτό.

    H Google LLC είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες διαδικτυακών υπηρεσιών. Ιδρύθηκε από τον Λάρρυ Πέιτζ και τον Σεργκέι Μπριν το 1996 και έγινε πασίγνωστη από τη μηχανή αναζήτησής της.

    Η φράση «γκουγκλαρέ το» που ακούγεται εδώ και αρκετά χρόνια όταν δεν γνωρίζουμε ή δεν θυμόμαστε την απάντηση μιας ερώτησης και έγινε η αγαπημένη των millennials. Μέσα σε δύο δεκαετίες η Google εκτοξεύτηκε και έγινε – κατά κοινή ομολογία – η εταιρεία που συνέβαλε να αλλάξει ο… ψηφιακός κόσμος.

    Η Google μέσα σε 20 χρόνια εκτινάχθηκε στην κορυφή αλλά κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά πως θα παραμείνει εκεί

    Οι νέες γενιές όμως σταδιακά εγκαταλείπουν την Google και την αξιόπιστη μηχανή αναζήτησης που λάνσαρε, υπέρ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο του 2024, σε 2.000 Αμερικανούς, από το Forbes Advisor και την Talker Research έδειξε… ανατροπή.

    Δεν «γκουγκλάρουν» πλέον

    Το 45% των χρηστών της γενιάς Z έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να χρησιμοποιούν λειτουργίες αναζήτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αντί της Google, ενώ το 35% των millennials, το 20% της γενιάς X και λιγότερο από 10% των Boomers έκαναν το ίδιο.

    Οι νεότεροι χρήστες του διαδικτύου δεν «γκουγκλάρουν» πλέον απλώς «ψάχνουν» ανέφερε ο Mark Shmulik, αναλυτής της Bernstein Research. «Κατευθύνονται ολοένα και περισσότερο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το TikTok, την Amazon ή ακόμα και τα εργαλεία που προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη όπως το ChatGPT για να βρουν αυτό που ψάχνουν» πρόσθεσε ο Shmulik.

    Σε πλατφόρμες όπως το TikTok, μια αναζήτηση για μια συνταγή ή κριτικές εστιατορίων δίνει εκατοντάδες, αν όχι χιλιάδες βίντεο. Οι νέοι, δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Google, Prabhakar Raghavan, σε ένα συνέδριο το 2022, αναζητούν «ένα μέρος για μεσημεριανό γεύμα στα κοινωνικά δίκτυα» και «δεν πηγαίνουν στους χάρτες της Google ή στην αναζήτηση».

    Το 2016, μόνο το 40% περίπου της γενιάς Z δήλωνε ότι χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως κύρια μέθοδο αναζήτησης, αλλά το 2023, ο αριθμός αυτός ανέβηκε στο 53%, ανέφερε το Fortune, επικαλούμενο στοιχεία από την GWI Core.

    Ένα νέο «ταξίδι» στον χώρο του διαδικτύου

    Η νέα γενιά βασίζεται ήδη στις κοινωνικές εφαρμογές όπως το TikTok ως πρωταρχική πηγή ενημέρωσης και ακολουθεί τους αγαπημένους της influencers, σηματοδοτώντας μια αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες «καταναλώνουν» την πληροφορία.

    Η Google, που τρομάζει στην ιδέα να έχει την τύχη της Yahoo, είναι πανέτοιμη να προσφέρει ένα νέο «ταξίδι» στους χρήστες της. Σύμφωνα με το Fortune, επένδυσε σε τεχνολογία, όπως τα γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας της εταιρείας ή τη λειτουργία «Ask Photos» που επιτρέπει στους χρήστες να ρωτούν για πληροφορίες σε εικόνες που βλέπει ο χρήστης υποσχόμενη ένα συναρπαστικό μέλλον.

    Πηγή: In.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο