Κυριακή, 28 Μαϊος 2023 10:17

Αυτό είναι το ακριβότερο παγωτό στον κόσμο - Από τι φτιάχνετε και πόσο κοστίζει

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Το παγωτό «byakuya» είναι το ακριβότερο παγωτό στον κόσμο - Τι περιέχει

Πόσες φορές έχετε αγοράσει από το περίπτερο ένα παγωτό των 3 ευρώ και θεωρήσατε πως είναι ακριβό; Και όμως, υπάρχει ένα παγωτό, το οποίο βραβεύτηκε με το βραβείο Γκίνες για την τιμή του, η οποία ανέρχεται περίπου στα 6.905 δολάρια ανά λίβρα.

Ο λόγος για το παγωτό «byakuya» (λευκή νύχτα), το οποίο φτιάχνεται από λευκή τρούφα που καλλιεργείται στην Άλμπα της Ιταλίας, με αποτέλεσμα η ιαπωνική μάρκα παγωτού Cellato να προμηθεύεται το υλικό αυτό αποκλειστικά από την Άλμπα.

Τι περιλαμβάνει το παγωτό

Πέρα από την πανάκριβη αυτή τρούφα, το γλυκό περιλαμβάνει επίσης τυριά Parmigiano Reggiano και ίζημα σάκε (ή sake kasu), ένα αλκοολούχο (8%) υποπροϊόν της ιαπωνικής παραγωγής σάκε. Το παγωτό ολοκληρώνεται με ένα βρώσιμο φύλλο χρυσού.

H εταιρεία Cellato ανέπτυξε τη γεύση με τον Τανταγιόσι Γιαμάντι, τον επικεφαλής σεφ του φημισμένου εστιατορίου RiVi της Οσάκα, ο οποίος φέρεται να αναζητούσε να συνδυάσει ευρωπαϊκές και ιαπωνικές γεύσεις για ένα μοναδικό αποτέλεσμα.

Τι δήλωσε στο Γκίνες εκπρόσωπος της εταιρείας

«Μας πήρε πάνω από 1,5 χρόνο για να το φτιάξουμε, με πολλές δοκιμές και λάθη ώστε να πετύχουμε τη σωστή γεύση», δήλωσε στο Ρεκόρ Γκίνες εκπρόσωπος της εταιρείας. Ο ίδιος σημείωσε ότι «η αποστολή της εταιρείας δεν είναι μόνο να φτιάχνει λαχταριστά ακριβά επιδόρπια, αλλά να δημιουργεί μια γαστρονομική περιπέτεια που συνδυάζει τα ευρωπαϊκά συστατικά και τα παραδοσιακά ιαπωνικά τρόφιμα».

Το γλυκό είναι διαθέσιμο προς πώληση στην Ιαπωνία και αποστέλλεται απευθείας στους καταναλωτές, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Cellato. Σύμφωνα με πληροφορίες, η Cellato σχεδιάζει να κυκλοφορήσει προϊόντα και με άλλους συνδυασμούς πολυτελών συστατικών, όπως σαμπάνια και χαβιάρι.

Δείτε το βίντεο

Πηγή: in.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 28 Μαϊος 2023 10:35

Σχετικά Άρθρα

  • Μπάιντεν: Έτρωγε παγωτό ενώ μιλούσε για εκεχειρία στη Γάζα - Σαλος
    Μπάιντεν: Έτρωγε παγωτό ενώ μιλούσε για εκεχειρία στη Γάζα - Σαλος

    Σάλος προκλήθηκε στις ΗΠΑ μετά από βίντεο που είδε το φως της δημοσιότητας

    Σάλος προκλήθηκε στις ΗΠΑ μετά από βίντεο που είδε το φως της δημοσιότητας και δείχνει τον Τζο Μπάιντεν να συζητά για την εκεχειρία στη Λωρίδα της Γάζας τρώγοντας ένα χωνάκι παγωτό, καθώς πολλοί σχολιάζουν ότι η στάση του είναι ανάρμοστη.

    Ο Μπάιντεν σχολίασε το μείζονος γεωπολιτικής σημασίας ζήτημα μέσα από ένα υποκατάστημα της αλυσίδας παγωτατζίδικων Van Leeuwen στη Νέα Υόρκη, μετά την ολοκλήρωση συνέντευξης που παραχώρησε στον Σεθ Μάγερς για την εκπομπή του στο NBC, πυροδοτώντας έντονες αντιδράσεις.

    Πώς σχολιάζουν το βίντεο

    «Είναι τόσο ανάρμοστο να τρως παγωτό ενώ συζητάς για μια ενδεχόμενη εκεχειρία στη Γάζα», σχολίασε ο γνωστός Βρετανός δημοσιογράφος Πιρς Μόργκαν.

    «Αυτό φαίνεται ανεύθυνο και χωρίς τακτ», έγραψε ο Ισραηλινοαμερικανός αναλυτής Mairav Zonszein σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

    Από την πλευρά του, ο Αμερικανός δημοσιογράφος Τζέρεμι Σκάχιλ έκανε λόγο για «σουρεαλιστική» ανακοίνωση από μέρους του Μπάιντεν για την πιθανή εκεχειρία στη Γάζα, συνοδεία παγωτού.

    Πηγή: ethnos.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-ΕΡΑ/ Anna Moneymaker

  • Τριήμερη συνάντηση των εταίρων του έργου GELATOn the ROAD στην Πάτρα
    Τριήμερη συνάντηση των εταίρων του έργου GELATOn the ROAD στην Πάτρα

    Τον διαφορετικό τρόπο προσέγγισης του παγωτού, όχι απλά ως επιδόρπιου, αλλά ως προϊόντος υψηλής γαστρονομικής αξίας, άρρηκτα συνυφασμένου με τον πολιτισμό και τις παραδόσεις πολλών και διαφορετικών τόπων, ανέδειξε η τριήμερη συνάντηση των εταίρων του έργου GELATOn the ROAD που φιλοξενήθηκε στην Πάτρα, από τις 14 έως τις 16 Φεβρουαρίου 2024.

    Στο έργο συμμετέχουν συνολικά 12 χώρες της ΕΕ (Ιταλία, Βέλγιο, Ελλάδα, Γερμανία, Λουξεμβούργο, Σερβία, Σλοβενία, Κροατία, Αυστρία, Ισπανία, Πολωνία, Βουλγαρία) και 2 ευρωπαϊκοί οργανισμοί, ενώ η Ελλάδα εκπροσωπείται από την από την Agrifoodwest (Αγροδιατροφική Σύμπραξη της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος), η οποία επί τρεις ημέρες διοργάνωσε με επιτυχία εξωστρεφείς δράσεις παρασκευής gelato, γευσιγνωσία, ενημερωτικές συναντήσεις για την αποτίμηση του έργου μέχρι σήμερα και προγραμματισμού των επόμενων βημάτων, ξεναγήσεις, κ.ά.

    Το GELATOn the ROAD βασίζεται σε κριτήρια της περιβαλλοντικής αειφορίας, στη ποιότητα των πρώτων υλών & των τελικών προϊόντων, καθώς και στη υιοθέτηση καινοτομιών στην παραγωγή Gelato, γι’ αυτό και οι εμπλεκόμενες ομάδες είναι προμηθευτές πρώτων υλών, εταιρείες κατασκευής μηχανών παραγωγής παγωτού καθώς και καινοτόμοι παραγωγοί Gelato με τελικό αποδέκτη το ευρύ κοινό, το οποίο ακολουθεί τον Ευρωπαϊκό Δρόμο Παγωτού (European Road of Gelato) με στόχο την προώθηση και τη διατήρηση της τοπικής πολιτιστικής κληρονομιάς και ταυτότητας της Ευρώπης γύρω από το παγωτό.

    «Σταθμός» στην τριήμερη συνάντηση ήταν το Gelato Making Masterclass με εισηγητή τον Ιταλό Gelato Expert Sandro Molin Pradel με το οποίο εγκαινιάστηκαν οι ανοικτές δράσεις του προγράμματος. Το Masterclass παρακολούθησαν με εξαιρετικό ενδιαφέρον 75 και πλέον άτομα, μεταξύ των οποίων σπουδαστές ΙΕΚ που συνοδεύονταν από τους καθηγητές τους, μέλη του συλλόγου ζαχαροπλαστών, παραγωγοί γαλακτοκομικών προϊόντων, εκπρόσωποι συνεταιρισμών απ’ όλη την Δυτική Ελλάδα, οι περιφερειακοί σύμβουλοι, Λυκούργος Σταυρουλόπουλος και Κώστας Δαουτίδης καθώς και εκπρόσωποι των τοπικών μέσων ενημέρωσης.

    Την εκδήλωση χαιρέτησε ο αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Ανάπτυξης, Ανδρέας Φίλιας, ενώ το πρόγραμμα, τις δράσεις και τα οφέλη του, παρουσίασε ο υπεύθυνος του έργου για τη Δυτική Ελλάδα, Μάριος Πραπόπουλος. Στη συνέχεια ο Ιταλός Gelato Expert Sandro Molin παρουσίασε τρεις διαφορετικές παρασκευές gelato, σε γεύσεις σοκολάτας, φράουλας και ελαιολάδου και απάντησε σε δεκάδες ερωτήσεις. Μεταξύ άλλων ανέφερε, πως το gelato μπορεί να γίνει με οποιαδήποτε γεύση, αποκαλύπτοντας πως η δική του αγαπημένη είναι το μανιτάρι.

    Ξεχωριστό ενδιαφέρον παρουσίασε και η διαδικασία της γευσιγνωσίας μέσω της οποίας το gelato διασυνδέθηκε με παραδοσιακές ελληνικές γεύσεις και φαγητά. Στη διαδικασία της γευσιγνωσίας αποτέλεσε ευχάριστη έκπληξη το Gelato με γεύση φέτα που παρασκεύασαν Πατρινοί ζαχαροπλάστες.

    Η τριήμερη συνάντηση ολοκληρώθηκε με ξενάγηση σε μνημεία της Πάτρας και στο μοναδικό oινοκάστρο της Achaia Clauss.

    Το πρόγραμμα GELATOn the ROAD χρηματοδοτείται από κονδύλια της Eυρωπαϊκής ένωσης με συμμετοχή της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης.

    gelaton road patra 2

    gelaton road patra 3

    gelaton road patra 4

    gelaton road patra 5

    (Δελτίο Τύπου)

  • Παγωτό - Eurostat: Ποια χώρα της ΕΕ έχει το πιο ακριβό και ποια το πιο φθηνό, πόσο κοστίζει
    Παγωτό - Eurostat: Ποια χώρα της ΕΕ έχει το πιο ακριβό και ποια το πιο φθηνό, πόσο κοστίζει

    Η παραγωγή παγωτού στην Ευρωπαϊκή Ένωση αυξήθηκε κατά 5% το 2022, σύμφωνα με τη Eurostat

    Το 2022, η ΕΕ παρήγαγε 3,2 δισεκατομμύρια λίτρα παγωτού, σημειώνοντας αύξηση της παραγωγής κατά 5% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat.

    Μεταξύ των χωρών της ΕΕ, η Γερμανία ήταν ο κύριος παραγωγός παγωτού το 2022, παράγοντας 620 εκατομμύρια λίτρα παγωτού, ακολουθούμενη από τη Γαλλία (591 εκατομμύρια λίτρα) και την Ιταλία (571 εκατομμύρια λίτρα).

    Εκτός από την πρωτιά σε παραγωγή παγωτού το 2022, η Γερμανία είναι και η χώρα που παρήγαγε κατά μέσο όρο το φθηνότερο παγωτό με 1,5 ευρώ το λίτρο. Η Γαλλία ανέφερε μέση τιμή 1,9 ευρώ ανά λίτρο παγωτού, ενώ η Ιταλία ανέφερε μέση τιμή 2,3 ευρώ ανά λίτρο παγωτού.

    Το πιο ακριβό παγωτό παρήχθη στην Αυστρία, με μέση τιμή 7 ευρώ ανά λίτρο, και ακολουθεί η Δανία (4,4 ευρώ ανά λίτρο) και η Φινλανδία (2,8 ευρώ το λίτρο).

    Το 2022, οι χώρες της ΕΕ εξήγαγαν 250 εκατομμύρια κιλά παγωτού σε χώρες εκτός ΕΕ, συνολικής αξίας 930 εκατομμυρίων ευρώ. Από την άλλη πλευρά, οι εισαγωγές παγωτού από χώρες εκτός ΕΕ ανήλθαν σε 61 εκατ. κιλά, αξίας 203 εκατ. ευρώ. Η ποσότητα των εισαγωγών παγωτού εκτός ΕΕ μειώθηκε κατά 14% το 2022, σε σύγκριση με το 2021, ενώ οι εξαγωγές μειώθηκαν μόνο κατά 2%.

    Η Γαλλία, η οποία εξήγαγε 53 εκατομμύρια κιλά παγωτού το 2022, αντιπροσωπεύοντας το 21% των εξαγωγών παγωτού εκτός ΕΕ, είναι ο μεγαλύτερος εξαγωγέας παγωτού από όλες τις χώρες της ΕΕ. Ακολουθεί η Ολλανδία (42 εκατομμύρια κιλά παγωτού, 17% των συνολικών εξαγωγών εκτός ΕΕ), η Ιταλία (31 εκατομμύρια κιλά, 13%), η Γερμανία (28 εκατομμύρια κιλά, 11%) και το Βέλγιο (23 εκατομμύρια κιλά, 9%).

    Πηγή: protothema.gr - Photo by Brooke Lark on Unsplash

  • Έρευνα: Το παγωτό είναι πιο υγιεινό από ένα πολύσπορο κουλούρι
    σε Plus +
    Έρευνα: Το παγωτό είναι πιο υγιεινό από ένα πολύσπορο κουλούρι

    Βάλτε να φάτε ένα μπολ παγωτό χωρίς τύψεις. Έρευνα δείχνει πως είναι πιο υγιεινό ακόμη και από ένα πολύσπορο κουλούρι.

    Κάθε καλοκαίρι – και όχι μόνο – το παγωτό έχει την τιμητική του. Μια απογευματινή βόλτα ή μια ζεστή μέρα στη παραλία συνδυάζεται τέλεια με ένα χωνάκι από την αγαπημένη μας γεύση. Όταν όμως, προσέχουμε την διατροφή μας φοβόμαστε πως οι θερμίδες της αγαπημένης μας απόλαυσης θα είναι πολλές.

    Μια νέα έρευνα έρχεται να διώξει τις τύψεις μας. Σύμφωνα με την μελέτη από το Πανεπιστήμιο Tufts στη Μασαχουσέτη, το παγωτό είναι η πιο υγιεινή επιλογή. Πιο υγιεινή ακόμη και από ένα πολύσπορο κουλούρι αλλά και άλλες τροφές όπως αλμυρά κράκερ. Στην έρευνα, οι ειδικοί στη σχολή Επιστήμης και Πολιτικής της Διατροφής στο Tufts ανέπτυξαν μια «Πυξίδα Τροφίμων» . Σύμφωνα με αυτήν, μπορούν να κατατάξουν οποιοδήποτε είδος τροφής από το 1 έως το 100 με βάση τη διατροφή αξία. Όσο μεγαλύτερος ήταν ο αριθμός, τόσο πιο υγιεινό ήταν το φαγητό.

    Συγκεκριμένα, ένα χωνάκι παγωτού με ξηρούς καρπούς και παγωτό σοκολάτας πήρε βαθμολογία 37. Από την άλλη, ένα πολύσπορο κουλούρι με σταφίδες έλαβε 19 ενώ το αλμυρό κράκερ 7. Έκπληξη αποτέλεσε το γεγονός πως ενώ ένα φρενς τοστ ολικής άλεσης πήρε βαθμολογία 37, τα πατατάκια καλαμποκιού βαθμολογήθηκαν υψηλότερα, με 55 βαθμούς. Από την άλλη, ο καπουτσίνο με γάλα χαμηλών λιπαρών βαθμολογήθηκε με 69.

    Ο Ντάριους Μοζαφαριάν, επικεφαλής της έρευνας, δήλωσε πως είναι δύσκολο για τους καταναλωτές να αναγνωρίσουν τι είναι υγιεινό.

    «Άπαξ και υποστηρίξεις το δόγμα ΄φάε λαχανικά, απόφυγε αναψυκτικά’, το κοινό είναι σχετικά μπερδεμένο για το πώς να αναγνωρίζει τις πιο υγιεινές επιλογές σε οπωροπωλεία, καφετέριες και εστιατόρια. Οι καταναλωτές, οι υπεύθυνοι διαμόρφωσης πολιτικής, ακόμη και η βιομηχανία αναζητούν απλά εργαλεία για να καθοδηγήσουν τους πάντες σε πιο υγιεινές επιλογές τροφής».
    Κατηγορίες προϊόντων και βαθμολογίες

    Όσον αφορά τις κατηγορίες των προϊόντων που μετρήθηκαν, τα σνακ και τα γλυκά συγκέντρωσαν τη χαμηλότερη κατάταξη. Ο μέσος όρος ήταν 16,4. Επίσης, δεν αποτελεί έκπληξη πως τα λαχανικά και τα φρούτα – μαζί με τα όσπρια και τους ξηρούς καρπούς – έχουν την υψηλότερη βαθμολογία. Συγκεκριμένα, τα λαχανικά έλαβαν βαθμολογία 43,2.

    Τα αναψυκτικά με ζάχαρη έλαβαν μέσο όρο βαθμολογίας 27,6, ενώ ο χυμός φρούτων και λαχανικών έφτασε στο 67.
    Σύμφωνα με τη μελέτη, το πιο υγιεινό κρέας είναι τα θαλασσινά, στα οποία δόθηκε κατά μέσο όρο 67 και ακολουθούν τα πουλερικά και το βοδινό, των οποίων η μέση βαθμολογία ήταν 42,67 και 24,9 αντίστοιχα.

    Την έρευνα συνυπογράφει η Ελληνίδα καθηγήτρια Διατροφής στο πανεπιστήμιο της Θεσσαλίας και Αναπληρωματική καθηγήτρια Διατροφής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο Tufts, Renata Micha.
    «Με τον αλγόριθμο βαθμολόγησης που είναι διαθέσιμος στο κοινό, το Food Compass μπορεί να προσφέρει μια διαφοροποιημένη προσέγγιση για την προώθηση υγιεινών διατροφικών επιλογών. Αυτό μπορεί να συμβεί βοηθώντας στην καθοδήγηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών, της διατροφικής πολιτικής, της επιστημονικής έρευνας, των πρακτικών της βιομηχανίας τροφίμων και των κοινωνικών επενδυτικών αποφάσεων».

    Πηγή: in.gr - Photo by Brooke Lark on Unsplash

  • ΗΠΑ: Τέλος στις διαφημίσεις παγωτών για παιδιά κάτω των 12 για να καταπολεμηθεί η παιδική παχυσαρκία
    ΗΠΑ: Τέλος στις διαφημίσεις παγωτών για παιδιά κάτω των 12 για να καταπολεμηθεί η παιδική παχυσαρκία

    H Unilever αποφάσισε να σταματήσει να βάζει influencers και διασημότητες να απευθύνονται σε παιδιά κάτω των 12 ετών

    Η εταιρεία Unilever, η παρασκευάστρια των παγωτών Wall's και Magnum, θα σταματήσει να διαφημίζει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τρόφιμα και ποτά που παράγει για παιδιά κάτω των 12 ετών, ανακοίνωσε σήμερα η ίδια ανταποκρινόμενη στην αυξανόμενη ανησυχία για την παιδική παχυσαρκία.

    H εταιρεία ανέφερε ότι με βάση τις νέες της αξίες για το υπεύθυνο μάρκετινγκ θα σταματήσει επιπλέον να προσλαμβάνει influencers και διασημότητες που απευθύνονται κυρίως σε παιδιά κάτω των 12 ετών και ότι θα μειώσει τη χρήση χαρακτήρων κινουμένων σχεδίων.

    Τις αλλαγές αυτές θα ξεκινήσει να επιβάλει η εταιρεία από το τμήμα της των παγωτών. Πρόκειται για μια κίνηση που εντάσσεται στην πρωτοβουλία της εταιρείας την τελευταία πενταετία να περιορίσει τα επίπεδα της ζάχαρης στα παιδικά παγωτά στις 110 θερμίδες ή στα 12 γραμμάρια ανά μερίδα.

    Η εταιρεία Wall's, της οποίας τα παγωτά Max, Paddle Pop και Twister έχουν κυρίως ως αγοραστικό τους κοινό τα παιδιά, θα συνεχίσει ωστόσο να διαφημίζει σε καταστήματα και ψυγεία τα προϊόντα της.

    Το 2016, 124 εκατομμύρια παιδιά και έφηβοι παγκοσμίως από πέντε ως 19 ετών εκτιμάται ότι ήταν παχύσαρκα, ενώ άλλα 213 εκατομμύρια υπέρβαρα, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ).

    Πηγή: Protothema.gr - Φωτογραφία: Sebastian Coman Photography on Unsplash

  • Παγωτό μουστάρδα, η ανατριχιαστική ανακάλυψη του φετινού καλοκαιριού
    Παγωτό μουστάρδα, η ανατριχιαστική ανακάλυψη του φετινού καλοκαιριού

    Το περυσινό καλοκαίρι είδαμε δύο από τις πιο γνωστά συνοδευτικά φαγητού -την κέτσαπ και τη μαγιονέζα- να γίνονται παγωτά. Το φετινό καλοκαίρι, οι ανατριχιαστικές παγωμένες δημιουργίες συνεχίζονται με το τρίτο κλασικό συνοδευτικό, τη μουστάρδα.

    Μάλιστα, δεν πρόκειται για μια οποιαδήποτε μουστάρδα, αλλά τη γνωστή αμερικανική μάρκα French’s. Η French’s συνεργάστηκε με την επίσης αμερικανική εταιρεία παγωτών Coolhaus, για να φτιάξουν μία ιδιαίτερη γεύση για την ημέρα μουστάρδας, που γιορτάζεται στις ΗΠΑ την πρώτη Κυριακή του Αυγούστου.

    Από τις 3 Αυγούστου λοιπόν, σε επιλεγμένα σημεία στην Καλιφόρνια και τη Νέα Υόρκη, οι λάτρεις της μουστάρδας θα μπορούν να την απολαύσουν σε παγωτό. Μάλιστα, για να ολοκληρωθεί η γλυκιά-αλμυρή πανδαισία, το παγωτό σερβίρεται παρέα με ένα cookie με γεύση pretzel.

    «Ώς λάτρεις των γεύσεων που συνδυάζουν γλυκό και αλμυρό και των μοναδικών δημιουργιών, είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τη French’s για να φτιάξουμε ένα μοναδικό στο είδος του προϊόν. Είναι τόσο διασκεδαστικό να δοκιμάζεις αυτό το κλασικό συνοδευτικό με ένα τελείως νέο τρόπο και να δημιουργείς μία αξέχαστη γεύση παγωτού με απολύτως αμερικανική γεύση», δήλωσε η ιδρυτής και διευθύνουσα σύμβουλος της Coolhaus, Natasha Case, στο σχετικό δελτίο τύπου που εξέδωσαν. Και μπορεί να μην έχουμε τη δυνατότητα να δοκιμάσουμε το παγωτό τους για να δούμε αν είναι γευστικό, θα συμφωνήσουμε ωστόσο μαζί της ότι η συγκεκριμένη γεύση μένει αξέχαστη!

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο