Ο Δήμος Πύργου, με αίσθημα ευθύνης και βούληση στήριξης όλων των δημοτών που δοκιμάζονται από την πανδημία, θέτει σε λειτουργία γραμμή τηλεφωνικής ενημέρωσης και υποστήριξης, προκειμένου να σταθεί δίπλα σε κάθε συμπολίτη στη δύσκολη και πρωτοφανή συγκυρία που διέρχεται η χώρα.
Σκοπός του Δήμου είναι να παρέχει πληροφορίες και οδηγίες σε άμεσο χρόνο, από εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό, προκειμένου να απαντώνται ερωτήσεις, να δίδονται κατευθύνσεις και να βρίσκει ο κάθε συμπολίτης ψυχολογική υποστήριξη, συμβουλές και τρόπους να διαχειριστεί το άγχος και την αγωνία που προκαλεί η εξάπλωση του κορωνοϊού. Βασική προτεραιότητα είναι να υποστηριχτούν οι εργαζόμενοι, οι τοπικές επιχειρήσεις και οι άνεργοι συμπολίτες, να βρουν άμεση και έγκυρη ενημέρωση και υποστήριξη, με στόχο ο δήμος να συνδράμει με τις δυνάμεις του στην άρση του αισθήματος ανασφάλειας και στην παροχή των ενδεδειγμένων συμβουλών για την άρτια ανταπόκριση των πολιτών και την τήρηση της ορθής διαδικασίας που προβλέπεται από τις Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου, για τα μέτρα υποστήριξης.
Με αφορμή την έναρξη λειτουργίας της νέας τηλεφωνικής γραμμής, ο Δήμαρχος Πύργου κ. Παναγιώτης Αντωνακόπουλος δήλωσε: «λαμβάνουμε κάθε δυνατό μέτρο για την τήρηση των προληπτικών μέτρων προστασίας από τη διάδοση του COVID -19 και παράλληλα, θέλουμε να είμαστε δίπλα στους συνδημότες μας, ώστε να έχουν ένα σημείο αναφοράς, ένα τρόπο να λαμβάνουν απαντήσεις και οδηγίες. Ο δήμος έχει αποστολή και δεσμεύεται να παραμένει ενεργός και παρών σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία που βιώνουν οι πολίτες, με πρώτο μέλημα να συνδράμει στην εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας και εμπιστοσύνης και να υποστηρίξει με κάθε πρόσφορο τρόπο τους δημότες του».
Οι διαθέσιμες δυνατότητες επικοινωνίας είναι:
- Τηλεφωνική γραμμή 2621200210, καθημερινά 9πμ-9μμ (αστική χρέωση) για ενημέρωση και ψυχολογική υποστήριξη
Ιατροί, ψυχολόγοι και φοροτεχνικοί απαντούν, προκειμένου να συζητήσουν και να λύσουν απορίες των δημοτών
-Επικοινωνία με viber στο 6909573909 με δυνατότητα αποστολής απευθείας μηνυμάτων ή βιντεοκλήσης
- Χρήση της υπηρεσίας “call me back” από την πλατφόρμα www.menoumespitidimospirgou.gr για τους πολίτες που δεν έχουν τη δυνατότητα πραγματοποίησης κλήσης προς το κέντρο εξυπηρέτησης και μπορούν να συμπληρώνουν ειδική ηλεκτρονική φόρμα, προκειμένου το πρώτο διαθέσιμο στέλεχος του τηλεφωνικού κέντρου να επικοινωνεί μαζί τους.
Δεν φοβόμαστε, προστατευόμαστε
Μένουμε ψύχραιμοι, #menoume_spiti