Τρίτη, 16 Οκτωβρίου 2018 00:48

Kia Ceed και Sportage υβριδικά από το 2019

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Εκτός από τα υβριδικά Ceed και Sportage, τα ηλεκτροκίνητα αλλά και αυτά με τις κυψέλες καυσίμου, είναι μέσα στα σχέδια της Kia για το μέλλον.

Είναι μέσα στα σχέδια της Kia να «ανοίξει» τη βεντάλια των επιλογών που θα προσφέρει στους πελάτες της, καθώς εξελίσσει εκδόσεις υβριδικές και αμιγώς ηλεκτροκίνητες για κάποια από τα μοντέλα της, ενώ για το μέλλον έχει σχέδια και για μοντέλα με κυψέλες καυσίμου. Σε πρώτη φάση, το 2019 αναμένεται να δούμε το νέο Ceed στη station wagon εκδοχή του, με υβριδική έκδοση που θα διαθέτει και δυνατότητα φόρτισης από οικιακό και όχι μόνο δίκτυο (PHEV).

kia1

Ο κινητήρας των 1,6 λίτρων που αποδίδει 140 ίππους θα συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ 59 kW. Τo Sportage θα είναι τo επόμενo μοντέλo που αναμένεται να παρουσιαστεί σε υβριδική έκδοση (πιθανότατα με τον ίδιο συνδυασμό κινητήρων) και περιμένουμε στην έκθεση αυτοκινήτου του Λος Άντζελες το Νοέμβριο να προκύψουν περισσότερες σχετικές πληροφορίες, τόσο γι’ αυτό, όσο και για άλλα μοντέλα της Kia.

kia2

Πηγή: newsauto.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 16 Οκτωβρίου 2018 00:51

Σχετικά Άρθρα

  • Με ηλεκτρικό μοτέρ το Kia Pride
    Με ηλεκτρικό μοτέρ το Kia Pride

    Το αυτοκίνητο πόλης της Kia που κυκλοφόρησε τη δεκαετία του ‘90 επιστρέφει ως ηλεκτρικό.

    Τη δεκαετία του 1990 η Kia έφερε στη Ευρώπη ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης που ονόμασε Pride, ενώ ήταν βασισμένο σε ένα σχέδιο του Mazda 121 το οποίο πουλήθηκε στην αγορά των ΗΠΑ ως Ford Festiva.

    Για να τιμήσει τα 80 χρόνια από την ίδρυσή της, η Κορεατική φίρμα αποφάσισε να μετατρέψει το ιστορικό μοντέλο της σε ηλεκτρικό, σε συνεργασία με την βρετανική εταιρεία Electrogenic.

    Στη θέση του κινητήρα βενζίνης 1,3 λίτρων και 60 ίππων τοποθετήθηκε ένας ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 109 ίππων και 235 Nm ροπής. Μιλάμε δηλαδή για σχεδόν διπλάσια δύναμη και ροπή, κάτι που χαρίζει δυναμικές επιδόσεις στο Pridev. Το πιο εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι η Kia κατάφερε να διατηρήσει το 5τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων.

    Οι επιδόσεις στο πρόγραμμα οδήγησης Sport (υπάρχει επίσης το Auto και το Eco) είναι εξαιρετικές με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 8,0 δευτερόλεπτα.

    Οι μπαταρίες είναι δύο χωρισμένες η μία εμπρός και η δεύτερη στο πίσω μέρος με συνολική χωρητικότητα 20 kWh. Το Pridev μπορεί να φορτιστεί με ταχυφορτιστή 3,3 kW σε περίπου 6 ώρες, ενώ η αυτονομία του είναι στα 193 χιλιόμετρα.


    Όσο για το εσωτερικό, το Kia Pridev είναι εμπνευσμένο από το EV6 GT με πράσινες λεπτομέρειες και γκρι πινελιές.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Το KIA Sportage ανανεώνεται
    Το KIA Sportage ανανεώνεται

    Η KIA προχωρά στην επανασχεδίαση του SUV μοντέλου της, Sportage.

    Στην KIA έχουν ξεκινήσει ήδη τη διαδικασία εξέλιξης του επανασχεδιασμένου Sportage, σύμφωνα με δημοσιεύματα στον γερμανικό Τύπο.

    Η πέμπτη γενιά του KIA Sportage μετρά ήδη 3 χρόνια παρουσίας του στην αγορά και οι άνθρωποι της κορεατικής φίρμας έχουν ξεκινήσει ήδη το πρόγραμμα ανανέωσή του, κυρίως σε ότι αφορά την σχεδίασή του.

    Ήδη τα πρωτότυπα μοντέλα με τα οποία υλοποιείται η εξέλιξή του εντοπίστηκαν να κινούνται σε δρόμους τις Γερμανίας και παρά το έντονο καμουφλάζ είναι σαφείς οι αλλαγές που φέρουν σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο.

    Σύμφωνα με γερμανικά δημοσιεύματα, τα νέα στοιχεία στο αμάξωμα θα είναι η καινούργια μάσκα που έχει μεγαλύτερο άνοιγμα απ’ ό,τι τώρα και οι πιο ευδιάκριτες γραμμές που τη μορφοποιούν. Τα φώτα ημέρας φαίνονται να έχουν διαμορφωθεί στις άκρες του αμαξώματος, ενώ και ο εκεί προφυλακτήρας έχει επανασχεδιαστεί και έχει καινούργια φώτα ομίχλης.

    Πίσω, τα πρωτότυπα έχουν ανανεωμένα φώτα και προφυλακτήρα αλλά δεν είναι εμφανείς περισσότερες λεπτομέρειες λόγω του καμουφλάζ.

    Προς το παρόν, δεν υπάρχουν πληροφορίες για τις όποιες αλλαγές στο εσωτερικό τού επανασχεδιασμένου Sportage. Μόνο υποθέσεις μπορούν να γίνουν και αυτές αφορούν στον επιλογέα ταχυτήτων και στις οθόνες στο ταμπλό.


    Λογικά, θα υπάρχουν και νέες ταπετσαρίες, ενώ και το επίπεδο εξοπλισμού θα είναι αναβαθμισμένο και θα περιλαμβάνει περισσότερα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού.

    Τέλος, ακόμα δεν έχουν γίνει γνωστές λεπτομέρειες που σχετίζονται με όποιες διαφοροποιήσεις στους κινητήρες του. Το επανασχεδιασμένο KIA Sportage αναμένεται να παρουσιαστεί εντός του 2025.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Αυτό είναι το νέο KIA Picanto
    Αυτό είναι το νέο KIA Picanto

    Τον γύρο του διαδικτύου κάνουν φωτογραφίες που αποκαλύπτουν το ανανεωμένο αισθητικά και τεχνολογικά KIA Picanto που σύντομα θα κάνει την επίσημη πρεμιέρα του

    Η KIA είναι από τις λίγες εταιρίες που ευτυχώς πιστεύουν στη δυναμική των μικρών αυτοκινήτων πόλης και φροντίζει να έχει στη γκάμα της τέτοια μοντέλα. Το Picanto έχει κερδίσει τις εντυπώσεις τόσο με την ευρυχωρία του (για όχημα αυτής της κατηγορίας), για το επίπεδο εξοπλισμού του και για την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου που δίνει στους επιβάτες του. H τρίτη γενιά του παρουσιάστηκε το 2017 και πλέον έφθασε η στιγμή για ένα αισθητικό και τεχνολογικό φρεσκάρισμα.
    Οι πρώτες εικόνες του νέου μοντέλου διέρρευσαν στο διαδίκτυο από την αυτοκινητική ιστοσελίδα Autospy. Σε αυτές φαίνεται ότι το ανανεωμένο αυτοκίνητο έχει σχεδιαστικές επιρροές από το καινούργιο, αμιγώς ηλεκτροκίνητο EV9.

    Στην KIA, δηλαδή, εφάρμοσαν τη σχεδιαστική γλώσσα που έχουν προσδιορίσει με την έκφραση «Opposites United». Στη μάσκα τού επανασχεδιασμένου Picanto βλέπουμε τη διαμόρφωση που ονομάζουν «Tiger Nose» με τη χαρακτηριστική μορφοποίηση της γρίλιας και του εκεί προφυλακτήρα, όπως και τα LED φώτα. Στο πίσω μέρος τού αμαξώματος, εντυπωσιάζουν τα εκεί φώτα και η κάθετη μεταλλική επιφάνεια κάτω από αυτά. Επίσης, έχει γίνει προσπάθεια να δείχνει πιο σπορτίφ από πριν με τη διαμόρφωση αεροδυναμικού διαχύτη στον προφυλακτήρα.
    Στο εσωτερικό του, υπάρχουν αλλαγές στον πίνακα οργάνων, ο οποίος τώρα είναι έγχρωμη οθόνη ψηφιακών ενδείξεων. Αναφορικά με τους κινητήρες, το όχημα πόλης τής KIA δεν αναμένεται να έχει αλλαγές. Θυμίζουμε ότι διατίθεται τόσο με τον ατμοσφαιρικό 1.0 μέγιστης ισχύος 67 ίππων, με τον 1.0 T-GDi των 100 ίππων, όσο και με τον ατμοσφαιρικό 1,2 λίτρων μέγιστης ισχύος 84 ίππων.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Στα σκαριά η ισχυρότερη έκδοση του KIA EV9
    Στα σκαριά η ισχυρότερη έκδοση του KIA EV9

    Η KIA αναμένεται να λανσάρει μέσα στο 2025, την κορυφαία έκδοση του ηλεκτρικού της μοντέλου EV9 GT.

    Ακολουθώντας το παράδειγμα του EV6, η KIA ανακοίνωσε ότι και το EV9 θα έχει στη γκάμα του μία έκδοση για όσους επιθυμούν επιπλέον δύναμη και αντίστοιχες επιδόσεις, η οποία θα τιτλοφορείται «GT».
    Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της κορεατικής εταιρείας, Χο Σανγκ Σονγκ, ανακοίνωσε ότι το EV9 GT είναι προ των πυλών κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης που παραχώρησε πριν από λίγο καιρό.


    Αν και η KIA δεν έχει δώσει λεπτομέρειες για το θέμα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το EV6 GT ως παράδειγμα για τις αναβαθμίσεις που θα πρέπει να περιμένουμε στο EV9 GT σε σχέση με το «απλό» EV9. Έτσι, όπως το τετρακίνητο EV6 διαθέτει ισχύ 320 ίππων, που στο GT σκαρφαλώνει στους 580 ίππους, κάτι ανάλογο περιμένουμε να συμβαίνει και με τις δύο αντίστοιχες εκδόσεις του EV9.


    Η βασική έκδοση του EV9 που θα κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ από το ερχόμενο φθινόπωρο και είναι προγραμματισμένο να παράγεται από το 2024 στην μονάδα του Γουέστ Πόιντ της Τζόρτζια, θα είναι 7θέσια και με κινητήρα 215 ίππων που θα κινεί αποκλειστικά τους πίσω τροχούς. Η μπαταρία του θα είναι χωρητικότητας 76,1 kWh, ενώ προαιρετικά θα διατίθεται και με τη μεγαλύτερη των 99,8 kWh.

    Πηγή: Protothema.gr
  • H ΚIA ετοιμάζει μικρό ηλεκτρικό SUV
    H ΚIA ετοιμάζει μικρό ηλεκτρικό SUV

    Η ηλεκτρική γκάμα της KIA θα αποκτήσει πολύ σύντομα μια ακόμα πιο προσιτή για το ευρύ κοινό έκδοση καθώς η κορεάτικη εταιρία προχωρά με γοργούς ρυθμούς την εξέλιξη του μικρού SUV, EV4.

    Η Kia αποτελεί μία από τις ευχάριστες εκπλήξεις των τελευταίων ετών, όχι μόνο στην γκάμα των συμβατικών της μοντέλων αλλά -κυρίως- στα ηλεκτρικά της.
    Έτσι, εκτός από τα ηλεκτρικά Soul και Niro, υπάρχει το EV6 το οποίο κέρδισε βραβεία και αναγνώριση παντού, ενώ έχουν ήδη αναγγελθεί τα EV9 και EV5 που θα παρουσιαστούν μέσα στους επόμενους μήνες.
    Ένα ακόμα μοντέλο φαίνεται ότι βρίσκεται και αυτό στην φάση της εξέλιξης. Θα ονομάζεται EV4 και θα είναι ένα μικρό ηλεκτρικό SUV, με πολύ πιο προσιτή τιμή και στόχο ένα ευρύτερο κοινό που θέλει να μπει με οικονομικό τρόπο στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης. Προς το παρόν δεν υπάρχουν κάποιες ξεκάθαρες πληροφορίες για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, με τις φήμες να το θέλουν αρκετά μικρότερο σε διαστάσεις από τα υπάρχοντα, περίπου αντίστοιχο σε μέγεθος με το δεύτερης γενιάς Soul EV.

    Σχεδιαστικά θα δανείζεται στοιχεία από το EV6 και παράλληλα θα υπάρχουν και αισθητικές αναφορές στο μεγάλο SUV της μάρκας, το EV9. Η μάσκα θα έχει ιδιαίτερα φουτουριστική διάσταση με πολύ εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα και την χαρακτηριστική σχεδιαστική προσέγγιση των ηλεκτρικών της μάρκας.
    Το σαλόνι θα είναι και αυτό ιδιαίτερα μοντέρνο και με έντονο το ψηφιακό υπόβαθρο, με δύο μεγάλες οθόνες και σχεδίαση που θα έχει αρκετές συγγένειες με το Sportage. Είναι σχεδόν σίγουρο ότι τα υλικά από τα οποία θα είναι κατασκευασμένος ο διάκοσμος θα είναι οικολογικά. Όσο για τους χώρους και την πρακτικότητα, η ηλεκτρική πλατφόρμα θα του εξασφαλίζει μεγάλη ευρυχωρία και άνεση για τους επιβάτες.
    Το ηλεκτρικό του υπόβαθρο δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό, αν και κατά πάσα πιθανότητα θα χρησιμοποιεί στοιχεία από τα μικρά ηλεκτρικά της εταιρίας. Υπάρχει πάντως και το ενδεχόμενο να δούμε μία πιο σπορτίφ έκδοση με χαρακτηριστικά GT και δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν στον εμπρός και έναν στον πίσω άξονα.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Peugeot 3008 Hybrid: Με 300 PS και κατανάλωση 1,3 lt/100 km
    Peugeot 3008 Hybrid: Με 300 PS και κατανάλωση 1,3 lt/100 km

    Το νέο Peugeot 3008 Hybrid εφοδιάζεται με κορυφαία τεχνολογία την οποία συνδυάζει με μία σχεδιαστική φινέτσα και μεγάλη ισχύ, προσφέροντας πολυτελή χαρακτηριστικά κίνησης και μία ανεπανάληπτη αίσθηση οδήγησης που χαρακτηρίζει πάντα τα αυτοκίνητα της γαλλικής εταιρίας.

    Στο δρόμο για την πλήρη επικράτηση της πλήρους ηλεκτροκίνησης, η λύση των plug-in υβριδικών διατάξεων έχει πολλά να προσφέρει, καθώς συνθέτει τα καλά και των δύο κόσμων.

    Από τη μια υπάρχει ο ηλεκτροκινητήρας ο οποίος μπορεί να εξασφαλίσει οικολογικές μετακινήσεις και ελάχιστο κόστος χρήσης. Και από την άλλη διατίθεται και ο συμβατικός κινητήρας για τα μεγαλύτερα ταξίδια, με την κλασική αίσθηση και την πλήρη απουσία του άγχους της αυτονομίας και της φόρτισης. Σ’ αυτό το πλαίσιο η Peugeot με το δικό της plug-in υβριδικό σύστημα, προσφέρει μία κορυφαίας απόδοσης διάταξη, η οποία εκμεταλλεύεται στο έπακρο και τις δύο τεχνολογίες, δημιουργώντας αυτοκίνητα με οικολογικό προφίλ που όμως προσφέρουν και μοναδικές οδηγικές εμπειρίες.

    Για να το πετύχει αυτό, η Peugeot εστιάζει στην κορυφαία απόδοση και των δύο διαφορετικών τεχνολογιών, δημιουργώντας ένα σύνολο που ξεπερνά κάθε προσδοκία. Στην περίπτωση του 3008 Ηybrid έχει επιλέξει υπάρχουν δύο εκδοχές: Η πρώτη με το επωνυμία 3008 Hybrid χρησιμοποιεί τον κινητήρα PureTech του 1,6 λίτρου με απόδοση 180 ίππων, τον οποίο συνδυάζει με έναν ηλεκτροκινητήρα 81 kW τοποθετημένο στον εμπρός άξονα. Η συνδυαστική απόδοση φθάνει στους 225 ίππους και η μετάδοση της κίνησης γίνεται μόνο στους εμπρός τροχούς μέσω του εξαιρετικού αυτόματου κιβωτίου EAT8 των 8 σχέσεων.



    Η δεύτερη έκδοση ονομάζεται 3008 Hybrid4 και εφοδιάζεται και αυτή με τον ίδιο βενζινοκινητήρα, μόνο που η απόδοσή του έχει ανέβει στους 200 ίππους. Η διαφορά σ’ αυτή την περίπτωση είναι πως υπάρχουν δύο ηλεκτροκινητήρες των 81 kW, ένας στον εμπρός και ένας στον πίσω άξονα, με την συνδυαστική ισχύ να φθάνει στην εξαιρετική τιμή των 300 ίππων. Η ιπποδύναμη αυτή δημιουργεί ένα ιδιαίτερα γρήγορο SUV με καθηλωτικές επιδόσεις, καθώς το 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε μόλις 5,9 δευτερόλεπτα, τιμή που αντιστοιχεί σε ένα καθαρόαιμο σπορ μοντέλο. Χάρη στην ύπαρξη των δύο ηλεκτροκινητήρων, η μετάδοση της κίνησης γίνεται και στους 4 τροχούς, μέσω και πάλι το εξαιρετικού αυτόματου κιβωτίου ΕΑΤ8 των 8 σχέσεων.

    Η μπαταρία ιόντων-λιθίου είναι και στις δύο περιπτώσεις η ίδια, ενεργειακής χωρητικότητας 13,2 kW και εξασφαλίζει αυτονομία 56 χιλιομέτρων στην Hybrid έκδοση και 59 χιλιομέτρων στην Hybrid4 με βάση το πρότυπο WLTP. Η θέση της είναι κάτω από το δάπεδο και τα πίσω καθίσματα, έτσι ώστε να περιορίζεται στο ελάχιστο η απώλεια σε χώρους, ενώ είναι και καλά προφυλαγμένη έτσι ώστε να μην υπάρχουν προβλήματα ασφάλειας σε ενδεχόμενο σύγκρουσης. Όσον αφορά τη φόρτιση, σύμφωνα με την Peugeot ξεκινά σε 1,3 λτ/100 χλμ.

    H φόρτισή της διαρκεί 2 ώρες με wallbox 7,4 kW/32A και φορτιστή OBC 7,4kW (προαιρετικός εξοπλισμός), ή 4 ώρες με πρίζα τύπου Green’up 3,7 kW/16A και φορτιστή OBC 3,7kW, ή 8 ώρες με πρίζα τύπου Schuko 1,8 kW/8Α και φορτιστή OBC 3,7kW. Θα πρέπει να σημειωθεί επίσης ότι η συγκεκριμένη μπαταρία προσφέρεται από την Peugeot με εγγύηση 8 ετών ή 160.000 km για το 70% της χωρητικότητας φόρτισης.

    Peugeot-3008-2020-blue-b1000x600

    Για την καλύτερη αξιοποίηση του εξελιγμένου plug-in υβριδικού συστήματος της Peugeot, το 3008 Hybrid εξοπλίζεται με 4 προγράμματα οδήγησης. Υπάρχει το πρόγραμμα “Electric” για κίνηση μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα και μηδενικές εκπομπές ρύπων, το πρόγραμμα “Hybrid” για την καλύτερη δυνατή συνεργασία μεταξύ των δύο διαφορετικών κινητήρων, το “Sport” για την μέγιστη απόδοση όλων των κινητήρων με στόχο τις επιδόσεις και την σπορ οδήγηση και τέλος το πρόγραμμα “4WD” το οποίο υπάρχει μόνο στην έκδοση Hybrid4 και λειτουργεί με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να γίνεται η καλύτερη δυνατή εκμετάλλευση του πίσω ηλεκτροκινητήρα όταν το αυτοκίνητο χρειαστεί να κινηθεί και εκτός ασφάλτου.

    Peugeot-3008-2020-detail-b1000x600

    Εκτός από αυτά τα προγράμματα οδήγησης, το 3008 Hybrid διαθέτει και σύστημα ανάκτησης της ενέργειας μέσω των φρένων, το οποίο λειτουργεί σε δύο στάδια έντασης, με το πιο ισχυρό να παρέχει και την δυνατότητα χρήσης του αυτοκινήτου μόνο με ένα πεντάλ. Ενώ υπάρχει και το πολύ έξυπνο πρόγραμμα e-Save το οποίο διατηρεί σταθερή την φόρτιση της μπαταρίας στο επίπεδο που έχει επιλέξει ο οδηγός, έτσι ώστε να μπορεί να την αξιοποιήσει σε επόμενη φάση της διαδρομής του, όταν κριθεί απαραίτητο (για παράδειγμα όταν μπει σε μία “πράσινη” περιοχή μιας πόλης, όπου επιτρέπονται μόνο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα).



    Η plug-in υβριδική τεχνολογία του Peugeot 3008 Hybrid έχει μοναδικά πλεονεκτήματα και κορυφαία χαρακτηριστικά απόδοσης. Η φιλικότητα προς το περιβάλλον εξασφαλίζεται από τις ιδιαίτερα χαμηλές εκπομπές CO2 οι οποίες κυμαίνονται μεταξύ 29-33 gr/km (κατά WLTP) ενώ στην πλήρως ηλεκτρική λειτουργία οι εκπεμπόμενοι ρύποι είναι μηδενικοί. Ένα εξίσου σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι χάρη στην κίνηση με ηλεκτρική ενέργεια για αρκετά χιλιόμετρα της καθημερινής διαδρομής, το 3008 Hybrid αναδεικνύει ακόμα καλύτερα τον premium χαρακτήρα του, εξασφαλίζοντας κορυφαίας ποιότητας μετακινήσεις και μοναδικές οδηγικές απολαύσεις. Το τελευταίο ενισχύεται ακόμα περισσότερο από την ακαριαία απόδοση της δύναμης σε καθαρή ηλεκτρική κίνηση, στοιχείο που τονίζει στον μέγιστο βαθμό την μοναδική σπορ οδική συμπεριφορά του 3008, για την οποία το SUV της Peugeot ξεχωρίζει ανάμεσα σε ολόκληρο τον ανταγωνισμό της κατηγορίας του και όχι μόνο..

    Αυτό που επίσης το ξεχωρίζει είναι η εντυπωσιακή του σχεδίαση και η τολμηρή αισθητική του, η οποία στην πρόσφατα ανανεωμένη έκδοση του αυτοκινήτου έχει γίνει ακόμα πιο δυναμική και με πολύ πιο έντονη προσωπικότητα. Το 3008, με τα δεκάδες βραβεία και την παγκόσμια αναγνώριση από ειδικούς αλλά και από το αγοραστικό κοινό, διατηρεί την ηγετική του θέση στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV, έχοντας πέρα από την ακαταμάχητη σχεδίαση και ένα συνολικό υπόβαθρο premium ποιότητας η οποία το κάνει να ξεχωρίζει. Το διακριτικό αλλά μαζί και επιβλητικό του στιλ ισορροπεί τέλεια ανάμεσα στο τολμηρό και το αυθεντικό, και επιβάλλεται χωρίς να προκαλεί, έχοντας βάλει για πάντα την σφραγίδα του στη σχεδίαση των μεσαίων SUV σε όλο τον κόσμο.

    Οι καινοτομίες της Peugeot εντυπωσιάζουν και στο εσωτερικό, με το εντυπωσιακό i-Cockpit 3D και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων να διαθέτουν επιπλέον ενδείξεις που σχετίζονται με την ηλεκτρική διάσταση του συστήματος κίνησης. Ενώ οι χώροι, η ποιότητα κατασκευής αλλά και ο πλούσιος εξοπλισμός ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού, δημιουργούν ένα σύνολο που ξεπερνά τα στενά όρια της κατηγορίας του και καταξιώνεται ως premium SUV ανάμεσα σε πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα.



    Σε όλα τα παραπάνω έρχονται να προστεθούν και τα πολλαπλά οφέλη που προκύπτουν από την χρήση του 3008 Ηybrid, το οποίο είναι κατά 40% πιο οικονομικό σε σχέση με ένα αντίστοιχο με κινητήρα βενζίνης. Παράλληλα έχει μειωμένο κόστος για την συντήρησή του, μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και μειωμένο τέλος ταξινόμησης. Με δεδομένο ότι οι περισσότερες εκδόσεις του έχουν Λιανική Τιμή Προ Φόρων κάτω από τις 40.000 ευρώ, μπορεί να αξιοποιήσει το πρόγραμμα “Κινούμαι Ηλεκτρικά” και να εξασφαλίσει απαλλαγή φόρου σε περίπτωση εταιρικής χρήσης.

    Σε κάθε περίπτωση το Peugeot 3008 Hybrid είναι ένα απόλυτα σύγχρονο και κορυφαίας απόδοσης SUV το οποίο συνδυάζει όλα τα χαρακτηριστικά ενός premium μοντέλου με την πιο εξελιγμένη plug-in υβριδική τεχνολογία. Και όλα αυτά κάτω από την αξεπέραστη ικανότητα της Peugeot να δημιουργεί αυτοκίνητα-σταθμούς σε ότι αφορά την οδική τους συμπεριφορά και την απόλαυση που μπορούν να προσφέρουν στον οδηγό τους. Ένας ιδανικός συνδυασμός για όσους θέλουν να μπουν στη νέα ηλεκτρική εποχή διατηρώντας ό,τι καλύτερο έχει να τους προσφέρει από την οδηγική της παράδοση η Peugeot.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Η Kia ετοιμάζει δύο νέα ηλεκτρικά SUV
    Η Kia ετοιμάζει δύο νέα ηλεκτρικά SUV

    Η Kia προχωρά την ηλεκτρική της επέλαση, εργαζόμενη πυρετωδώς πάνω σε δύο ολοκαίνουρια μοντέλα. Πότε αναμένεται να παρουσιαστεί το ευρωπαϊκών προδιαγραφών EV;

    Με γοργούς ρυθμούς συνεχίζει η Kia να διευρύνει την ηλεκτρική προϊοντική γκάμα της, η οποία προς το παρόν απαρτίζεται από τα e-Niro, e-Soul και EV6. Όπως, μάλιστα, μαθαίνουμε οι άνθρωποι της εταιρείας εργάζονται πυρετωδώς και σε δύο ακόμα μοντέλα μηδενικών ρύπων που θα αποτελούν μέλη της οικογένειας “EV”.

    Το πρώτο από αυτά θα είναι ένα μεγάλο SUV που πιθανότατα θα ονομάζεται EV7 ή EV8 και θα συνιστά ένα 7θέσιο SUV, εφάμιλλο με το επερχόμενο Ioniq 7 της Hyundai (2024). Το συγκεκριμένο μοντέλο της Kia, βέβαια, φαίνεται πως δεν θα σταδιοδρομήσει εμπορικά στην Ευρώπη, με την πορεία του να αφορά αποκλειστικά τις ΗΠΑ.

    Οι επί ευρωπαϊκού εδάφους οδηγοί, ωστόσο, θα έχουν… στο πιάτο τους ένα αμιγώς ηλεκτρικό crossover, που οι διαστάσεις του θα το εντάσσουν αυτομάτως στην κατηγορία των Volvo C40 και Mercedes EQA. Με πιθανή κωδική ονομασία “EV4” το μοντέλο αναμένεται να αποκαλυφθεί εντός του 2022 και φαίνεται πως θα βασίζεται στη δημοφιλή ηλεκτρική πλατφόρμα του ομίλου Kia-Hyundai, Ε-GMP.

    Το μεταξόνιο του EV4 θα είναι μικρότερο συγκριτικά με αυτό του EV6 (2.900 χλστ.), αλλά η πλατφόρμα θα του εξασφαλίζει γενναιόδωρες εσωτερικές διαστάσεις και φαίνεται πως θα επιτρέπει την ενσωμάτωση των ίδιων- μεγάλης χωρητικότητας- μπαταριών με του EV6.

    Δηλαδή συσσωρευτές ενεργειακής χωρητικότητας 58 και 77,4 kWh που χαρίζουν έως και 510 χλμ. αυτονομίας. Επιπροσθέτως, θα πρέπει να περιμένουμε τόσο δικίνητες όσο και τετρακίνητες εκδόσεις, με την ιπποδύναμη να κυμαίνεται μεταξύ 229 και 325 ίππους.

    Και εδώ θα υπάρχει εξελιγμένο σύστημα φόρτισης που μπορεί, όπως και στο EV6, να λειτουργήσει τόσο με 400V όσο και με 800V. Σε ταχυφορτιστή ισχύος 350 kW, η μεγαλύτερη μπαταρία θα φορτίζει από το 10 έως το 80% σε μόλις 18 λεπτά, όταν μέσα σε πέντε λεπτά θα «προστίθενται» σχεδόν 100 χλμ. αυτονομίας.

    Όπως, μάλιστα, έχει ανακοινωθεί με κάθε επισημότητα, μέχρι το 2025 ο Νοτιοκορεάτης κατασκευαστής θα έχει λανσάρει 11 εξηλεκτρισμένα μοντέλα, ενώ έως το 2027 θα έχουν προσφερθεί στην αγορά συνολικά 7 αμιγώς ηλεκτρικά. Όπως προαναφέραμε, το Kia EV4 φαίνεται πως θα παρουσιαστεί το 2022, με το λανσάρισμά του να ακολουθεί το 2023.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Το νέο Kia Sportage εντοπίστηκε σε δοκιμές στο Nurburgring
    Το νέο Kia Sportage εντοπίστηκε σε δοκιμές στο Nurburgring

    Ένα από τα πρωτότυπα εξέλιξης του νέου Kia Sportage απαθανατίστηκε από τον κατασκοπευτικό φακό να δοκιμάζεται στις απαιτητικές συνθήκες του Nurburgring

    Η πέμπτη γενιά του Kia Sportage βρίσκεται σε φάση εντατικής εξέλιξης και φαίνεται πως το νέο μοντέλο θα συνεχίσει την συνταγή της στενών τεχνολογικών δεσμών με το αδελφό Tuscon της Hyundai που επίσης ξεκινά με τη νέα γενιά του.
    Οι πρόσφατες κατασκοπευτικές εικόνες του νέο Sportage κατά τη διάρκεια δοκιμών στο Nurburgring δείχνουν πως οι ομοιότητες με το Tuscon θα αφορούν και τις διαστάσεις των δύο κορεάτικων μοντέλων. Πάντως αν και το έντονο καμουφλάζ του πρωτότυπου δοκιμών δεν αφήνει περιθώρια για την διαπίστωση αισθητικών λεπτομερειών φαίνεται πως στη μάσκα θα κυριαρχεί η χαρακτηριστική στα μοντέλα της Kia μεγάλη κυψελοειδής εισαγωγή που εκτείνεται σε μεγάλο πλάτος. Αντίστοιχα στο πίσω μέρος είναι πολύ πιθανό το νέο Sportage θα δανείζεται σχεδιαστικά στοιχεία από το μεγαλύτερο Kia Sorento.

    Σε τεχνολογικό επίπεδο το Sportage αναμένεται να υιοθετεί την ίδια σειρά κινητήρων με το Tuscon πράγμα που σημαίνει πως οι επιλογές θα ξεκινούν από τα σύνολα βενζίνης και πετρελαίου που συνδυάζονται με 48-volt ήπιο υβριδικό σύστημα. Από εκεί και πέρα είναι σχεδόν σίγουρο πως η γκάμα θα συμπληρώνεται από την απλή υβριδική έκδοση με κινητήρα 1.6 λίτρων και ηλεκτροκινητήρα 60 ίππων καθώς και την plug-in υβριδική έκδοση με τον ίδιο θερμικό κινητήρα αλλά ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα και βέβαια μεγαλύτερη μπαταρία η οποία θα προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία ικανή να καλύψει τις καθημερινές αστικές μετακινήσεις. Επιπλέον εκτός από την πιο πρόσφατη τεχνολογία ασφάλειας και συνδεσιμότητας του κορεάτικου ομίλου το νέο Tuscon θα διαθέτει και πολλά νέα εξοπλιστικά στοιχεία όπως για παράδειγμα τα ενεργά αμορτισέρ που προσφέρονται για πρώτη φορά στο μεσαίο SUV της Kia. Η πρεμιέρα του νέου Sportage αναμένεται μέσα στο 2022.

    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς