Η Triumph παρουσίασε την πολυαναμενόμενη νέα Scrambler 1200 η οποία θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις - την XC και την XE.
Η Scrambler 1200 XC σχεδιάστηκε για κίνηση στην άσφαλτο και άφθονη διασκέδαση στο χώμα, ενώ η Scrambler 1200 XE διακρίνεται για τις off-road δυνατότητές της
Και οι δύο κινούνται από τον τελευταίας γενιάς κινητήρα υψηλής απόδοσης Bonneville 1200 κ.εκ.
Εξελιγμένος ειδικά για τις Scrambler, ο κινητήρας των 1.200 κ.εκ. αποδίδει 90 PS στις 7.400 σ.α.λ., έχει δηλαδή κατά 12.5% περισσότερη ισχύ από την Bonneville T120 και 38% περισσότερη ισχύ από τη Street Scrambler του 2019.
Είναι ρυθμισμένος για απόδοση της υψηλής ροπής μέσα και έξω από την άσφαλτο στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, με τη μέγιστη ροπή των 110Nm να αποδίδεται χαμηλά στις 3.950 σ.α.λ.
Ο κινητήρας διαθέτει σύστημα ride-by-wire, καθώς και ένα άψογα ενσωματωμένο σύστημα ψύξης, για βελτιωμένη απόδοση και πιο καθαρή και οικονομική λειτουργία.
Η διπλή εξάτμιση υψηλής απόδοσης με προστατευτικά και τελικά από ανοξείδωτο ατσάλι, είναι υπεύθυνη για τον υπέροχο ήχο του.
Και τα δύο μοντέλα προσφέρουν πολύ μεγάλο διάστημα συντήρησης που φτάνει τα 16.000 χλμ.
Οι μοτοσικλέτες διαθέτουν πίσω ανάρτηση με πλήρως ρυθμιζόμενα διπλά αμορτισέρ Öhlins που υπόσχονται τέλεια συμπεριφορά στο χώμα και ιδανική απόσταση από το έδαφος.
Η πιο εστιασμένη στην εκτός δρόμου οδήγηση έκδοση XE παρέχει διαδρομή τροχού στα 220 χιλ. και η διπλής χρήσης XC παρέχει διαδρομή τροχού στα 200 χιλ. Και τα δύο μοντέλα είναι εφοδιασμένα με δοχείο αερίου.
Επίσης, εξοπλίζονται με το νέο μακριάς διαδρομής ψαλίδι αλουμινίου, το οποίο είναι μακρύτερο για το μοντέλο XE. Το ψαλίδι ενισχύει τις μεγάλες δυνατότητες των νέων XC και XE σε όλες τις οδικές συνθήκες.
Κορυφαίων προδιαγραφών είναι και οι αποκλειστικές ακτινικές monobloc δαγκάνες Brembo M50, τα αναδιπλούμενα μαρσπιέ που είναι ρυθμιζόμενα για το μοντέλο XE, ο πρώτος για την κατηγορία μπροστινός τροχός 21 ιντσών και τα ελαστικά χωρίς σαμπρέλα (tubeless).
Τεχνολογικά προηγμένες
Οι δύο νέες Scrambler 1200 εξοπλίζονται με κορυφαία καλούδια σε ότι αφορά την εστιασμένη στον αναβάτη τεχνολογία.
Αναλυτικά:
- 2ης γενιάς οθόνη οργάνων TFT.
- 6 riding modes, στα οποία περιλαμβάνεται το Off-Road Pro για την XE.
- Βέλτιστης κλίσης ABS και έλεγχος πρόσφυσης υπό κλίση για την XE.
- IMU και πλήρως ενσωματωμένο τεχνολογικό σύστημα.
- Πλήρης φωτισμός LED, στον οποίο περιλαμβάνεται ο χαρακτηριστικός προβολέας DRL.
- Καινοτόμοι διακόπτες και joystick 5 θέσεων.
- Διακόπτες με οπίσθιο φωτισμό.
- Συμπλέκτης υποβοήθησης ροπής.
- Ανάφλεξη χωρίς κλειδί.
- Cruise control.
- Θύρα φόρτισης USB.
- Θερμαινόμενα γκριπ στον βασικό εξοπλισμό της XE και στον προαιρετικό της XC.
- Το πρώτο για μοτοσυκλέτα ενσωματωμένο σύστημα ελέγχου, το πρώτο για την Triumph σύστημα πλοήγησης turn-by-turn, τηλέφωνο και μουσική μέσω Bluetooth (όλα ενεργοποιούνται μέσω μιας συσκευής σύνδεσης Bluetooth που διατίθεται στον προαιρετικό εξοπλισμό).
Οι νέες Scrambler 1200 σχεδιάστηκαν με τη δυνατότητα προσωπικών επεμβάσεων ως βασική προτεραιότητα, με περισσότερα από 80 αξεσουάρ που δημιουργήθηκαν για να προσφέρουν πιο τραχύ off-road χαρακτήρα, περισσότερο στυλ και πρακτικότητα στην καθημερινή μετακίνηση.
Και οι δύο διατίθενται σε δύο εναλλακτικούς χρωματισμούς συνδυασμούς:
Scrambler 1200 XC: Jet Black & Matt Black / Khaki Green & Brooklands Green.
Scrambler 1200 XE: Fusion White & Brooklands Green / Cobalt Blue & Jet Black
Για να τονίσει, τέλος, τον διπλής χρήσης χαρακτήρα των μοτοσικλετών της η Triumph δημιούργησε δύο κιτ βελτίωσης inspiration για να τα χρησιμοποιήσουν ως βάση οι ιδιοκτήτες που θέλουν να δημιουργήσουν τη δική τους Scrambler 1200 custom ή για να την τοποθετήσουν ως ολοκληρωμένο σετ.
Αυτά είναι το πλήρως εξοπλισμένο Escape kit και το προσανατολισμένο στην off-road οδήγηση Extreme kit.
Πηγή: Newsbeast.gr