Δευτέρα, 29 Οκτωβρίου 2018 17:17

Αποκαλυπτήρια για τις νέες Triumph Scrambler 1200 XC και XE

Γράφτηκε από τον

Η Triumph παρουσίασε την πολυαναμενόμενη νέα Scrambler 1200 η οποία θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις - την XC και την XE.

Η Scrambler 1200 XC σχεδιάστηκε για κίνηση στην άσφαλτο και άφθονη διασκέδαση στο χώμα, ενώ η Scrambler 1200 XE διακρίνεται για τις off-road δυνατότητές της

Και οι δύο κινούνται από τον τελευταίας γενιάς κινητήρα υψηλής απόδοσης Bonneville 1200 κ.εκ.

Εξελιγμένος ειδικά για τις Scrambler, ο κινητήρας των 1.200 κ.εκ. αποδίδει 90 PS στις 7.400 σ.α.λ., έχει δηλαδή κατά 12.5% περισσότερη ισχύ από την Bonneville T120 και 38% περισσότερη ισχύ από τη Street Scrambler του 2019.

Είναι ρυθμισμένος για απόδοση της υψηλής ροπής μέσα και έξω από την άσφαλτο στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, με τη μέγιστη ροπή των 110Nm να αποδίδεται χαμηλά στις 3.950 σ.α.λ.

Ο κινητήρας διαθέτει σύστημα ride-by-wire, καθώς και ένα άψογα ενσωματωμένο σύστημα ψύξης, για βελτιωμένη απόδοση και πιο καθαρή και οικονομική λειτουργία.

Η διπλή εξάτμιση υψηλής απόδοσης με προστατευτικά και τελικά από ανοξείδωτο ατσάλι, είναι υπεύθυνη για τον υπέροχο ήχο του.

Και τα δύο μοντέλα προσφέρουν πολύ μεγάλο διάστημα συντήρησης που φτάνει τα 16.000 χλμ.

Οι μοτοσικλέτες διαθέτουν πίσω ανάρτηση με πλήρως ρυθμιζόμενα διπλά αμορτισέρ Öhlins που υπόσχονται τέλεια συμπεριφορά στο χώμα και ιδανική απόσταση από το έδαφος.

Η πιο εστιασμένη στην εκτός δρόμου οδήγηση έκδοση XE παρέχει διαδρομή τροχού στα 220 χιλ. και η διπλής χρήσης XC παρέχει διαδρομή τροχού στα 200 χιλ. Και τα δύο μοντέλα είναι εφοδιασμένα με δοχείο αερίου.

Επίσης, εξοπλίζονται με το νέο μακριάς διαδρομής ψαλίδι αλουμινίου, το οποίο είναι μακρύτερο για το μοντέλο XE. Το ψαλίδι ενισχύει τις μεγάλες δυνατότητες των νέων XC και XE σε όλες τις οδικές συνθήκες.

Κορυφαίων προδιαγραφών είναι και οι αποκλειστικές ακτινικές monobloc δαγκάνες Brembo M50, τα αναδιπλούμενα μαρσπιέ που είναι ρυθμιζόμενα για το μοντέλο XE, ο πρώτος για την κατηγορία μπροστινός τροχός 21 ιντσών και τα ελαστικά χωρίς σαμπρέλα (tubeless).

Τεχνολογικά προηγμένες

Οι δύο νέες Scrambler 1200 εξοπλίζονται με κορυφαία καλούδια σε ότι αφορά την εστιασμένη στον αναβάτη τεχνολογία.

Αναλυτικά:

- 2ης γενιάς οθόνη οργάνων TFT.
- 6 riding modes, στα οποία περιλαμβάνεται το Off-Road Pro για την XE.
- Βέλτιστης κλίσης ABS και έλεγχος πρόσφυσης υπό κλίση για την XE.
- IMU και πλήρως ενσωματωμένο τεχνολογικό σύστημα.
- Πλήρης φωτισμός LED, στον οποίο περιλαμβάνεται ο χαρακτηριστικός προβολέας DRL.
- Καινοτόμοι διακόπτες και joystick 5 θέσεων.
- Διακόπτες με οπίσθιο φωτισμό.
- Συμπλέκτης υποβοήθησης ροπής.
- Ανάφλεξη χωρίς κλειδί.
- Cruise control.
- Θύρα φόρτισης USB.
- Θερμαινόμενα γκριπ στον βασικό εξοπλισμό της XE και στον προαιρετικό της XC.
- Το πρώτο για μοτοσυκλέτα ενσωματωμένο σύστημα ελέγχου, το πρώτο για την Triumph σύστημα πλοήγησης turn-by-turn, τηλέφωνο και μουσική μέσω Bluetooth (όλα ενεργοποιούνται μέσω μιας συσκευής σύνδεσης Bluetooth που διατίθεται στον προαιρετικό εξοπλισμό).

Οι νέες Scrambler 1200 σχεδιάστηκαν με τη δυνατότητα προσωπικών επεμβάσεων ως βασική προτεραιότητα, με περισσότερα από 80 αξεσουάρ που δημιουργήθηκαν για να προσφέρουν πιο τραχύ off-road χαρακτήρα, περισσότερο στυλ και πρακτικότητα στην καθημερινή μετακίνηση.

Και οι δύο διατίθενται σε δύο εναλλακτικούς χρωματισμούς συνδυασμούς:

Scrambler 1200 XC: Jet Black & Matt Black / Khaki Green & Brooklands Green.

Scrambler 1200 XE: Fusion White & Brooklands Green / Cobalt Blue & Jet Black

Για να τονίσει, τέλος, τον διπλής χρήσης χαρακτήρα των μοτοσικλετών της η Triumph δημιούργησε δύο κιτ βελτίωσης inspiration για να τα χρησιμοποιήσουν ως βάση οι ιδιοκτήτες που θέλουν να δημιουργήσουν τη δική τους Scrambler 1200 custom ή για να την τοποθετήσουν ως ολοκληρωμένο σετ.

Αυτά είναι το πλήρως εξοπλισμένο Escape kit και το προσανατολισμένο στην off-road οδήγηση Extreme kit.

Πηγή: Newsbeast.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 29 Οκτωβρίου 2018 18:04

Σχετικά Άρθρα

  • Η Triumph θα κυκλοφορήσει μια μοτοσυκλέτα σαν πραγματικό γλυπτό
    Η Triumph θα κυκλοφορήσει μια μοτοσυκλέτα σαν πραγματικό γλυπτό

    Πρωτοπαρουσιάστηκε κοντά στα τέλη της δεκαετίας του 1960 και ήταν ένα τρικύλινδρο αερόψυκτο θαύμα που κοιτούσε στα μάτια μοντέλα σαν τη Honda CB750, θέτοντας σοβαρή υποψηφιότητα για το πρώτο superbike του κόσμου.

    Η μυθικών σήμερα προδιαγραφών Trident σταμάτησε να παράγεται το 1975, αναβίωσε όμως κάποιες φορές μερικές δεκαετίες αργότερα, στα 90s κυρίως, χωρίς αξιοσημείωτη παρουσία ωστόσο.

    Και τώρα η Triumph ξαναχτυπά με μια ολοκαίνουρια Trident Prototype για το 2021!

    Είναι μια σχεδιαστική δουλειά του Rodolfo Frascoli, που τον ξέρουμε από την αναβίωση της Suzuki Katana, και διατηρεί την τρικύλινδρη καρδιά μεσαίου κυβισμού του ιστορικού προκατόχου της.

    Κι ενώ τεχνικά χαρακτηριστικά και επίσημα στοιχεία δεν έχουμε ακόμα στα χέρια μας, η Triumph υποσχέθηκε πως η νέα Trident θα βγει στην αγορά του χρόνου.

    Η βρετανική εταιρία ξεκαθάρισε επίσης πως η Trident θα αντιπροσωπεύει ένα entry-level μοντέλο στην οικογένεια των τρικύλινδρων, φορώντας τη μηχανή της Street Triple.

    Και για να τονίσει τις δυναμικές γραμμές του νέου σχεδιασμού, παρουσίασε μια προκαταρκτική εκδοχή του σε εκμαγείο.

    Και όπως βλέπουμε, την προορίζει για σπορ καταστάσεις.

    Πηγή: Newsbeast.gr

  • Ηλεία: Ικανοποίηση για τις 120 δόσεις δανείων με εγγύηση δημοσίου - Ανάσα για χιλιάδες δανειολήπτες
    Το ΕΒΕ Ηλείας για τις 120 δόσεις δανείων με εγγύηση δημοσίου

    «Ανακοίνωση Υπουργού Οικονομικών κ. Χρήστου Σταϊκούρα για το νέο πλαίσιο ρύθμισης οφειλών σχετικά με τη διευκόλυνση φορολογούμενων που δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους»

    Το υπουργείο Οικονομικών ανακοίνωσε σήμερα, ουσιαστικά τρεις σημαντικές παρεμβάσεις, με σκοπό την παροχή σημαντικών διευκολύνσεων των φορολογούμενων για την κάλυψη των σημαντικών υποχρεώσεών τους , καθώς η παρατεταμένη οικονομική κρίση σε συνδυασμό με τις επιπτώσεις της πανδημίας περιορίζουν τις οποίες προσδοκίες της αγοράς για βιωσιμότητα και ανάκαμψη .

    Καταρχάς το Επιμελητήριο Ηλείας χαιρετίζει την σχετική ανακοίνωση της πολιτείας, θεωρώντας ότι είναι ένα θετικό βήμα για την αναθεώρηση του πλαισίου διευκολύνσεως των οφειλετών, κατόπιν των πολλών παρεμβάσεων του Επιμελητηρίου μας.

    Πιο αναλυτικά με το νέο πλαίσιο διευκολύνσεων το Υπουργείο οικονομικών προχωρά σε τρις σημαντικές παρεμβάσεις που έχουν ως εξής :

    1η Παρέμβαση: Θεσμοθετείται μια νέα ρύθμιση, η οποία αφορά όλα τα φυσικά και νομικά πρόσωπα που επλήγησαν οικονομικά από την πανδημία του κορονοϊού και δίνει τη δυνατότητα να εντάξουν σε αυτή όλες τις αρρύθμιστες οφειλές τους προς τη Φορολογική Διοίκηση, οι οποίες δημιουργήθηκαν κατά την περίοδο Μαρτίου – Ιουνίου 2020, με ιδιαίτερα ευνοϊκούς όρους.

    Οι οφειλές αυτές, που τελούν σε αναστολή έως τις 30 Απριλίου 2021, μπορούν να ρυθμιστούν, από τον Μάιο του 2021, σε 12 δόσεις άτοκα ή σε 24 δόσεις, με εξαιρετικά χαμηλό επιτόκιο, της τάξεως του 2,5%.

    Παράλληλα, υπενθυμίζουμε ότι όλοι οι φορολογούμενοι έχουν τη δυνατότητα να ενταχθούν στην πάγια ρύθμιση 24 ή 48 δόσεων, για όλες τις τρέχουσες αρρύθμιστες οφειλές τους.
    Αλλά και πληττόμενοι από την πανδημία φορολογούμενοι, οι οποίοι είχαν ρυθμίσει τις οφειλές τους, και τους δόθηκε αναστολή πληρωμής έως τις 30 Απριλίου 2021 για τις δόσεις Μαρτίου έως Ιουνίου 2020, θα στηριχθούν.

    Οι δόσεις που δεν καταβλήθηκαν θα προστεθούν, από τον Μάιο του 2021 και μετά, στο τέλος των δόσεων της αρχικής ρύθμισης.

    2η Παρέμβαση: Όλοι όσοι έχουν πληγεί οικονομικά από την πανδημία και έχασαν, για οποιονδήποτε λόγο ρύθμιση τμηματικής καταβολής οφειλών ή εξωδικαστικού μηχανισμού στο διάστημα Μαρτίου –

    Σεπτεμβρίου 2020, μπορούν να συνεχίσουν να πληρώνουν κανονικά τη ρύθμιση από τον Οκτώβριο του 2020.

    Η ρύθμιση αυτή αναβιώνει με όλα τα ευεργετήματά της και οι δόσεις που δεν κατέβαλαν θα προστεθούν ως υπεράριθμες μετά την τελευταία δόση.

    Επίσης, όλοι όσοι έχασαν τη ρύθμισή τους από την 1η Νοεμβρίου 2019 και μετά, και στους οποίους απαγορεύεται να ρυθμίσουν ξανά τις οφειλές τους, αποκτούν πλέον τη δυνατότητα να ενταχθούν στην πάγια ρύθμιση των 24 ή 48 δόσεων.

    3η Παρέμβαση: Οφειλές στη Φορολογική Διοίκηση, που προέκυψαν από καταπτώσεις δανείων τα οποία χορηγήθηκαν με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου, μπορούν να ρυθμιστούν σε 120 μηνιαίες δόσεις, με κλιμακούμενο πρόγραμμα απαλλαγής από προσαυξήσεις και τόκους εκπρόθεσμης καταβολής.

    Είναι άκρως σημαντικό , να προσδιορίσουμε και να εκμεταλλευτούμε τις δυνατότητες της συγκεκριμένης ρύθμισης , ώστε να μετατραπεί σε ένα ουσιαστικό βοήθημα για την ελάφρυνση των οφειλών του επιχειρηματικού κόσμου, άλλα και να δώσει πολύτιμες ανάσες στα δημόσια έσοδα.

    Αν και δεν έχει ανακοινωθεί το πλήρες σχέδιο του πλαισίου , θεωρούμε πως χρήζουν ορισμένες επισημάνσεις σε ορισμένα σημεία προκειμένου να ανταποκρίνεται στην σημερινή πραγματικότητα και να είναι βιώσιμη η εφαρμογή της αλλά και εφικτή η δυνατότητα της αποπληρωμής , λαμβάνοντας υπόψη τη δραματική μείωση του κύκλου εργασιών των επιχειρήσεων , τα «λουκέτα» στην αγορά , την απώλεια θέσεων εργασίας , καθώς τον διαρκή αγώνα για την κάλυψη του κόστους οικογενειακών και ευρύτερων υποχρεώσεων , δεδομένης και της μηδαμινής δυνατότητας και προοπτικής για αποταμίευση .

    Επίσης είναι σημαντικό να υπάρχει απλουστευμένη διαδικασία ώστε να κρίνεται ο οφειλέτης επιλέξιμος για υπαγωγή στην ρύθμιση , και να υπάρξει δυνατότητα αποσύνδεσης των όποιων προσδιορισμών του αριθμού των δόσεων , με τα καθαρά κέρδη προ φόρων , τόκων και αποσβέσεων , ώστε να παρέχεται η δυνατότητα στον οφειλέτη να προσαρμόζει στα μέτρα του το μέγιστο δυνατό αριθμό δόσεων και να μπορεί να είναι συνεπής στην εξόφληση των δόσεων .

    Ταυτόχρονα για την υποβολή αίτησης ρύθμισης να μην λαμβάνονται υπόψη μόνο όσοι έχουν βεβαιωμένες οφειλές στις εκάστοτε Δ.Ο.Υ αλλά να υπάρχει και η δυνατότητα υπαγωγής και σε οφειλέτες που θα βεβαιώσουν τα χρέη τους μετά την ανακοίνωση του νομοθετικού πλαισίου.

    Παράλληλα επικεντρωνόμαστε και στο θέμα της αδυναμίας του οφειλέτη να καλύψει ορισμένες δόσεις , ένα απόλυτα φυσιολογικό ενδεχόμενο της οικονομικής κατάστασης σήμερα , επομένως θα πρέπει να υπάρχει μέριμνα για τον οφειλέτη που δεν θα μπορεί να ανταποκριθεί και θα αφήσει απλήρωτες 3-5 δόσεις ή παραλείψει κάποια τρέχουσες υποχρεώσεις του (υποβολές δηλώσεων, πληρωμές φόρων κλπ) να μην χάνει τα οφέλη της ρύθμισης .

    Κλείνοντας να υπογραμμίσουμε για μια ακόμα αφορά ότι πρέπει να ληφθεί μέριμνα για την δημιουργία ενός επαγγελματικού ακατάσχετου λογαριασμού αλλά και το γεγονός ότι ορισμένες οφειλές έχουν αποδοθεί αδίκως για την αξία των περιουσιακών ακίνητων στοιχείων , καθώς οι αντικειμενικές αξίες που έχουν αποδοθεί σε αυτά , δεν προσεγγίζουν την πραγματική τους αξία , ιδιαίτερα σε σχέση με τα έτη παλαιότητας , την τοποθεσία των ακινήτων , αλλά και την αξιοποίηση και την απόδοση κεφαλαίων .

    Το Επιμελητήριο Ηλείας θα διατυπώσει προτάσεις και θα προβεί σε κάθε δυνατή και άμεση παρέμβαση , ώστε να καταστεί η συγκεκριμένη ρύθμιση ευεργετική , να είναι αξιοποιήσιμη , και να διασφαλιστεί το επιχειρηματικό μέλλον του τόπου μας .

    Μετά τιμής

    Νικολούτσος Κωνσταντίνος
    Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ηλείας

  • Το πειραματικό θαύμα που ακούει στο όνομα Ethec
    Το πειραματικό θαύμα που ακούει στο όνομα Ethec

    Σχεδιασμένη από 16 φοιτητές του τμήματος μηχανικών του ETH Zurich και της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου της Ζυρίχης, η ηλεκτρική μηχανή της Ethec υπόσχεται να μας κάνει να μετακινούμαστε με στιλ, χάρη και μηδέν ρύπους τόσο εντός όσο και εκτός πόλης.

    Η καινοτόμα μπαταρία των 15kWh χαρίζει αυτονομία στα 400 χιλιόμετρα, έναν ηλεκτρικό άθλο που θα ζήλευαν πολλοί εκεί έξω, την ίδια ώρα που ένα σοφιστικέ σύστημα ψύξης μάς λέει πως η μηχανή θα διατηρεί τις επιδόσεις της για χρόνια και χρόνια.

    Με διπλό ηλεκτρικό μοτέρ που αποδίδει 67 ίππους, είναι σαφές πως οι αστρονομικές επιδόσεις δεν είναι εδώ το ζητούμενο. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα πείραμα διερεύνησης για το πώς ακριβώς θα είναι το μέλλον της δίτροχης ηλεκτροκίνησης στα αμέσως επόμενα χρόνια, γι’ αυτό και το σχετικώς παράξενο design.

    Μια αστική λύση μετακίνησης δηλαδή με έμφαση περισσότερο στη λειτουργικότητα παρά στην ταχύτητα. Και η πρακτικότητα αποδεικνύεται εδώ με την ικανότατη αυτονομία, το μεγάλο ζητούμενο της νέας τεχνολογίας. Το 75% της ενέργειας που χάνεται εξάλλου στο φρενάρισμα επιστρέφει στη μηχανή.

    Βλέποντάς τη βέβαια δύσκολα καταλαβαίνεις πως πρόκειται απλώς για ένα πρωτότυπο που αναπτύχθηκε από φοιτητές στο πλαίσιο μαθήματος. Παραμένει όμως ένας ανοιχτός διάλογος μεταξύ σπουδαστών, καθηγητών και έμπειρων τεχνικών από τον χώρο των δύο τροχών για το βέλτιστο που θέλει να φτάσει η ηλεκτρική τεχνολογία…

    Πηγή: Newsbeast.gr

  • Η Aston Martin παρουσιάζει μοτοσυκλέτα περιορισμένης παραγωγής
    Η Aston Martin παρουσιάζει μοτοσυκλέτα περιορισμένης παραγωγής

    Aston Martin, μοτοσυκλέτα, Brough Superior, κινητήρας turbo, πολλά ετερόκλητα πράγματα και πολλές ειδήσεις. Δύο κορυφαίες Αγγλικές εταιρίες συνεργάζονται και δημιουργούν ένα ξεχωριστό δίκυκλο.

    Η Aston Martin και ο ιστορικός κατασκευαστής μοτοσυκλετών Brough Superior παρουσίασαν μία μοτοσυκλέτα με κινητήρα δικύλινδρο turbo. Πρωτιά για την Aston Martin στα δίτροχα και πρωτιά της Brough Superior για τους turbo κινητήρες. Το αποτέλεσμα είναι η ABM 001, η οποία θα παραχθεί σε μόλις 100 αντίτυπα, με τιμή 108.000 ευρώ. Οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν μέχρι το τέλος του επόμενου έτους.

    Πρόκειται για ένα sport δίτροχο (για κίνηση σε πίστα) που διαθέτει διπλό μπροστινό βραχίονα (αντί για το γνωστό πιρούνι ώστε να διαχωρίζει την κατεύθυνση από την ανάρτηση), αλουμινένιο ψαλίδι (swing-arm), τιμόνι τιτανίου, τελικό εξάτμισης από κράμα χρωμίου νικελίου (Inconel). Πολλά δομικά στοιχεία του πλαισίου είναι από ανθρακονήματα ενώ και οι τροχοί της μοτοσικλέτας (είναι αποκλειστικό σχέδιο) κατασκευάζονται επίσης από κράμα αλουμινίου.

    Το στυλ της AMB 001 είναι πιο σύγχρονο από το μοντέλο Pendine Sand Racer της Brough Superior και τα μοντέλα Super Sports 100 (και τα δύο είναι γυμνά). Τα πλαστικά είναι βαμμένα στο παραδοσιακό χρώμα Stirling Green της Aston Martin και ματ μαύρο, ενώ τα αεροδυναμικά φτερά «S-Curve», που είναι προσαρτημένα στο εμπρός μέρος έχουν λειτουργικό ρόλο.

    Η σέλα και οι λαβές του τιμονιού είναι φτιαγμένα στο χέρι, σε δέρμα Oxford Tan, ενώ ο πίνακας οργάνων ελέγχου είναι ψηφιακός με ενδείξεις για την ταχύτητα, τις στροφές του κινητήρα και την επιλογή ταχυτήτων. Η μοτοσυκλέτα έχει επίσης τα ίδια διακριτικά «Aston Martin» που βρίσκονται και στην Valkyrie, τα οποία είναι κατασκευασμένα από ανοξείδωτο χάλυβα πάχους εννέα micron. Ο κινητήρας είναι 997 κ.εκ. υπερτροφοδοτούμενος, δικύλινδρος «V-twin», που αναπτύσσει 180 ίππους. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο κιβώτιο και χάρη στην εκτεταμένη χρήση των ελαφρών υλικών έχει βάρος 180 κιλά.

    Η Brough Superior ιδρύθηκε στο Nottingham το 1919, από τον George Brough. Κατά τη διάρκεια των αρχών του 20ου αιώνα, η μάρκα παρήγαγε τις πιο γρήγορες και ακριβότερες μοτοσικλέτες στον κόσμο – όπως η SS100 του 1924, η οποία έφτανε τα 160 χλμ.

    Πηγή: Newsauto.gr

  • Μια Ducati καστομιά με έμφαση στον χρυσό
     Μια Ducati καστομιά με έμφαση στον χρυσό

    Μπορεί να μετρά αισίως 25 χρόνια ζωής, η φοβερή και τρομερή Monster παραμένει ωστόσο η μεγάλη αγαπημένη της custom σκηνής.

    Κι αυτή τη φορά είναι η Diamond Atelier από το Μόναχο αυτή που βάζει τη δική της πινελιά στο κλασικό ιταλικό μηχανάκι. Μια πινελιά με πολύ χρυσό 24 καρατίων!

    Το επιχρυσωμένο πλαίσιο είναι εξόφθαλμα η πιο ορατή μετατροπή, η οποία δένει ωστόσο υπέροχα με το λαδί του χρώματος και δεν μοιάζει κραυγαλέα.

    Δεν είναι όμως μόνο η έμφαση στην πολυτέλεια, αλλά και η επιμονή στην τεχνολογία, καθώς πολλά εξαρτήματα τυπώθηκαν σε 3D printer, όταν δεν φτιάχτηκαν από τα χέρια των μηχανικών της γερμανικής φίρμας.

    Πρόκειται για μια μοτοσικλέτα που δεν θα περάσει σίγουρα απαρατήρητη. Είναι εξάλλου μια πραγματική Monster 1200R, ένα κακό μηχάνημα με 152 άλογα και 125Nm ροπής που φορά αναρτήσεις Öhlins και φρένα Brembo για να αγγίξει την τελειότητα.

    Η νεόκοπη και υπερφιλόδοξη Diamond Atelier δεν έμεινε ωστόσο εκεί, στην κατασκευαστική δεξιοτεχνία της Monster του 2017.

    Ήταν μια παραγγελία ενός πελάτη από τη Φρανκφούρτη, όπως μας λέει ο Tom Konecny της Diamond, και κράτησαν απείραχτο μόνο το ντεπόζιτο.

    Άντε και το μπροστινό φως!

    Πηγή: Newsbeast.gr

  • Το νέο «παπάκι» της Honda ελαφρώς… πειραγμένο!
     Το νέο «παπάκι» της Honda ελαφρώς… πειραγμένο!

    Δεν πέρασε δα και τόσος καιρός από τη στιγμή που η Honda έβγαλε στην αγορά τη νέα εκδοχή του φοβερού και τρομερού «παπιού» της, κατά κόσμο Super Cub.

    Και η ταϊλανδέζικη K-Speed αποφάσισε να το μετατρέψει σε κάτι διαφορετικό, σε μια άψογη συνεργασία με τη Storm Aeropart, στην οποία οφείλονται όλα τα νέα πλαστικά καλύμματα και οι ποδιές.

    Το K-Speed Honda Super Cub κάθεται πια σε 17άρες ζάντες από ανθρακόνημα, με μια εξόφθαλμα ρετρό αισθητική που προκαλεί αβίαστα τη νοσταλγία.

    Δραστικές αλλαγές έγιναν όμως και στα μηχανικά μέρη και πρωτίστως στο σύστημα πέδησης, χάρη στα δισκόφρενα μπρος και πίσω. Η K-Speed δεν ξέχασε και την εξάτμιση, κλείνοντας για άλλη μια φορά το μάτι στο παρελθόν, καθώς την έκανε εμφανώς πιο θορυβώδη.

    Το 190 κυβικών «παπάκι» φιλοξενεί πολλές καστομιές ακόμα και η K-Speed απέδειξε το πιστεύω της και με το παραπάνω: πως δεν χρειάζεται να είναι μεγάλη και κραυγαλέα μια μηχανή για να κάνει όλα τα κεφάλια να γυρίζουν.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Η καινοτόμα φινλανδική έκπληξη των 25.000 ευρώ
     Η καινοτόμα φινλανδική έκπληξη των 25.000 ευρώ

    RMK Vehicle Corporation τη λένε και είναι μια νεόκοπη εταιρία από τη Φινλανδία με ένα εντελώς φιλόδοξο πρώτο προϊόν.

    Την ηλεκτρική μοτοσικλέτα E2, ένα αγέρωχο βήμα προς τα εμπρός στην αγορά των ηλεκτρικών μηχανών.

    https://www.newsbeast.gr/files/1/2019/10/dfoighdf2-353x221.jpg 353w, https://www.newsbeast.gr/files/1/2019/10/dfoighdf2-93x58.jpg 93w, https://www.newsbeast.gr/files/1/2019/10/dfoighdf2-126x79.jpg 126w" sizes="(max-width: 735px) 100vw, 735px" width="735" height="459">

    Μινιμαλιστική στα όλα της, αφού ακόμα και παραδοσιακά πράγματα των δίτροχων έχουν εδώ αλλάξει, όπως ο ηλεκτροκινητήρας που είναι προσαρμοσμένος στον πίσω τροχό!

    https://www.newsbeast.gr/files/1/2019/10/dfoighdf1-353x221.jpg 353w, https://www.newsbeast.gr/files/1/2019/10/dfoighdf1-93x58.jpg 93w, https://www.newsbeast.gr/files/1/2019/10/dfoighdf1-126x79.jpg 126w" sizes="(max-width: 735px) 100vw, 735px" width="735" height="459">

    Η RMK καινοτόμησε σε πολλά ακόμα, κοιτάζοντας αγέρωχα το μέλλον στα μάτια.

    https://www.newsbeast.gr/files/1/2019/10/dfoighdf3-353x221.jpg 353w, https://www.newsbeast.gr/files/1/2019/10/dfoighdf3-93x58.jpg 93w, https://www.newsbeast.gr/files/1/2019/10/dfoighdf3-126x79.jpg 126w" sizes="(max-width: 735px) 100vw, 735px" width="735" height="459">

    Τα 50kW του ηλεκτροκινητήρα τού δίνουν ροπή 320 Nm, τελική ταχύτητα 160 χλμ/ώρα και αυτονομία 200-300 χιλιομέτρων (ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη), καθώς είναι μια παντρειά σπορ cruiser και φουτουριστικού roadster. Όσο για το βάρος, μιλάμε για 200 κιλά.

    https://www.newsbeast.gr/files/1/2019/10/dfoighdf4-353x221.jpg 353w, https://www.newsbeast.gr/files/1/2019/10/dfoighdf4-93x58.jpg 93w, https://www.newsbeast.gr/files/1/2019/10/dfoighdf4-126x79.jpg 126w" sizes="(max-width: 735px) 100vw, 735px" width="735" height="459">

    Οι πρώτες παραδόσεις θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2020, η E2 είναι πάντως πανέτοιμη και ανοιχτή σε παραγγελίες. Η μηχανή φορτίζει κατά 80% σε 2-3 ώρες, αν και θα κυκλοφορήσει και ταχυφορτιστής λίγο αργότερα.

    Όσο για την τιμή της, αποκρυσταλλώθηκε στα 24.990 ευρώ…

    Πηγή: Newsbeast.gr

  • H μηχανή των… 400.000 ευρώ
    H μηχανή των… 400.000 ευρώ

    Πριν από κάτι Triumph, Ducati, Yamaha και Honda, αν ήθελες το γρηγορότερο δίτροχο του πλανήτη θα έπρεπε να απευθυνθείς στη Vincent.

    Μεταξύ 1948-1952, η βρετανική εταιρία του Philip Vincent κατασκεύασε 33 Black Lightning και μόλις 19 φέρονται να υπάρχουν ακόμα στον κόσμο.

    Κάθε φορά που βγαίνει μάλιστα μία σε δημοπρασία καταρρίπτει το δικό της αναγκαστικά προηγούμενο ρεκόρ, για τέτοια συλλεκτική λατρεία μιλάμε! Σήμερα το ρεκόρ για την Black Lightning, εκείνη (την πειραγμένη) που είχε σπάσει το ρεκόρ της επίγειας ταχύτητας το 1948(!), αποκρυσταλλώνεται σε λίγο λιγότερα από 1 εκατ. δολάρια.

    Η συγκεκριμένη, που βγαίνει σε δημοπρασία από τον οίκο Bonhams, είναι μόλις η δεύτερη που βγήκε ποτέ από τη μονάδα παραγωγής της Vincent και είναι εφοδιασμένη με κινητήρα 998 κυβικών που αποδίδει 70 άλογα.

    Ο πρώτος μάλιστα ιδιοκτήτης της ήταν ο Hans Stärkle που την κατέβαζε σε αγώνες, τον προνομιακό της χώρο.

    Όσο για την εκτιμώμενη τιμή της, ο οίκος την τοποθετεί κάπου μεταξύ 360.000-450.000 ευρώ…

    Πηγή: Newsbeast.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ