Πρεμιέρα στο Λος Άντζελες και την έκθεσή του για την καινούργια Porsche 911 που έχει τον εσωτερικό κωδικό 992.
Οπτικά οι βασικές γραμμές του αμαξώματος έχουν μεν διατηρηθεί αλλά το πίσω μέρος έχει αναδιαμορφωθεί πλήρως με νέες θυρίδες εξαερισμού για τον κινητήρα, με καινούργιο προφυλακτήρα και με νέα πίσω φώτα που συνδέονται μεταξύ τους με μια φωτεινή λωρίδα. Καινούργιος είναι τόσο ο εμπρός προφυλακτήρας όσο και η σχεδίαση των προβολέων.
H πιο σημαντική εξέλιξη όμως είναι η αύξηση των μετατροχίων και του πλάτους μπροστά (κατά 45 χιλιοστά) όσο και πίσω (44 χιλιοστά), ενώ το αμάξωμα θα έχει πλέον μια και μόνο εκδοχή. Δεν θα υπάρχει δηλαδή η στάνταρ έκδοση και η πιο φαρδιά των S και GTS όπως στην προηγούμενη γενιά αλλά μόνο η δεύτερη. Ταυτόχρονα οι πίσω τροχοί είναι μεγαλύτεροι από τους εμπρός -21 και 20 ίντσες αντίστοιχα για την έκδοση S- όπως στις εκδόσεις GT της προηγούμενης πλέον γενιάς.
Στο εσωτερικό η εικόνα είναι μεν γνώριμη αλλά και εδώ υπάρχουν αλλαγές. Έτσι κάτω από την κεντρική οθόνη αφής των 10,9 ιντσών υπάρχουν 5 πλήκτρα για άμεση πρόσβαση στις πιο σημαντικές λειτουργίες, ενώ καινούργιος είναι και ο επιλογέας του νέου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη PDK των 8 σχέσεων.
Ο εξακύλινδρος boxer των 3.000 κυβικών με τα διπλά turbo έχει ανέβει στην έκδοση S, στους 450 ίππους (+30 σε σχέση με την προηγούμενη γενιά) και εξασφαλίζει ένα 0-100 ολοκληρώνεται σε 3,7 δεύτερα για την Carrera S και σε 3,6 δεύτερα για την τετρακίνητη Carrera 4S, την ίδια στιγμή που οι τελικές τους ταχύτητες είναι αντίστοιχα 308 και 306 χλμ./ ώρα.
Ενδιαφέρον είναι πως στην πορεία θα υπάρξει και υβριδική 911, ενώ η Porsche στο νέο της iconic μοντέλο έδωσε ιδιαίτερη έμφαση και στα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης και τα προγράμματα οδήγησης.