Σάββατο, 19 Ιανουαρίου 2019 16:42

Η σπέσιαλ Honda CB1000R «made in Italy» που θα κυκλοφορήσει σε 350 αντίτυπα

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Μια έκπληξη ετοίμασε η Honda Ιταλίας για την έκθεση Motor Bike Expo, που γίνεται στη Βερόνα από 17 έως 20 Ιανουαρίου.

Η έκπληξη ακούει στο όνομα CB1000R+ Limited Edition. Πρόκειται για ένα μοντέλο που πρωτοπαρουσιάστηκε στην EICMA 2018 και από τη στιγμή που κέρδισε το ενδιαφέρον του κοινού, η Honda Italia αποφάσισε να προχωρήσει στην παραγωγή του. H ειδική αυτή έκδοση του CB1000R θα κυκλοφορήσει σε μόλις 350 αντίτυπα στην αγορά της Ευρώπης, με τα 200 από αυτά να προορίζονται για την Ιταλία.

Οι διαφορές του νέου street-naked της Honda σε σχέση με το απλό CB1000R έχουν να κάνουν κυρίως με την αισθητική του.

Το βασικό χαρακτηριστικό αυτής της ειδικής έκδοσης είναι η αποκλειστική τρίχρωμη βαφή στα αγωνιστικά χρώματα του HRC, που σε συνδυασμό με τη διάφανη επίστρωση καθιστά τη μοτοσυκλέτα άκρως εντυπωσιακή.

Πέραν της βαφής, η CB1000R+ Limited Edition διαθέτει αρκετά ανθρακονημάτινα καλούδια, ενώ φέρει και νέο σύστημα εξάτμισης με δύο τελικά που έχει εξελίξει αποκλειστικά για το συγκεκριμένο μοντέλο η SC-Project.

Από τεχνικής άποψης, ο κινητήρας της ειδικής αυτής έκδοσης είναι ίδιος με του συμβατικού μοντέλου. Πρόκειται για το τετρακύλινδρο σε σειρά μοτέρ 998 κ.εκ. με τους 2ΕΕΚ που έχει τις ρίζες του σε αυτό του CBR1000RR Fireblade του 2006. Αποδίδει 144 hp @ 10.500 σ.α.λ και 104 Nm @ 8.000 σ.α.λ.

Το νέο CB1000R+ Limited Edition θα βρίσκεται στις επίσημες αντιπροσωπείες της Honda στα τέλη Φεβρουαρίου, με την τιμή διάθεσης του στην Ιταλία να έχει οριστεί στα 15.990 ευρώ, 900 ευρώ παραπάνω δηλαδή από την τιμή της βασικής έκδοσης.

Πηγή: Newsbeast.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 19 Ιανουαρίου 2019 18:32

Σχετικά Άρθρα

  • Η Triumph θα κυκλοφορήσει μια μοτοσυκλέτα σαν πραγματικό γλυπτό
    Η Triumph θα κυκλοφορήσει μια μοτοσυκλέτα σαν πραγματικό γλυπτό

    Πρωτοπαρουσιάστηκε κοντά στα τέλη της δεκαετίας του 1960 και ήταν ένα τρικύλινδρο αερόψυκτο θαύμα που κοιτούσε στα μάτια μοντέλα σαν τη Honda CB750, θέτοντας σοβαρή υποψηφιότητα για το πρώτο superbike του κόσμου.

    Η μυθικών σήμερα προδιαγραφών Trident σταμάτησε να παράγεται το 1975, αναβίωσε όμως κάποιες φορές μερικές δεκαετίες αργότερα, στα 90s κυρίως, χωρίς αξιοσημείωτη παρουσία ωστόσο.

    Και τώρα η Triumph ξαναχτυπά με μια ολοκαίνουρια Trident Prototype για το 2021!

    Είναι μια σχεδιαστική δουλειά του Rodolfo Frascoli, που τον ξέρουμε από την αναβίωση της Suzuki Katana, και διατηρεί την τρικύλινδρη καρδιά μεσαίου κυβισμού του ιστορικού προκατόχου της.

    Κι ενώ τεχνικά χαρακτηριστικά και επίσημα στοιχεία δεν έχουμε ακόμα στα χέρια μας, η Triumph υποσχέθηκε πως η νέα Trident θα βγει στην αγορά του χρόνου.

    Η βρετανική εταιρία ξεκαθάρισε επίσης πως η Trident θα αντιπροσωπεύει ένα entry-level μοντέλο στην οικογένεια των τρικύλινδρων, φορώντας τη μηχανή της Street Triple.

    Και για να τονίσει τις δυναμικές γραμμές του νέου σχεδιασμού, παρουσίασε μια προκαταρκτική εκδοχή του σε εκμαγείο.

    Και όπως βλέπουμε, την προορίζει για σπορ καταστάσεις.

    Πηγή: Newsbeast.gr

  • Το δίτροχο υπερόπλο της ασφάλτου
    Ο Mr. Martini αφήνει τη σφραγίδα του σε μια Triumph του 1996

    Gannet και Fuhrer Moto σε μια συνεργασία για χάζι

    Εννοείται πως απέσπασε το πρώτο βραβείο στον διαγωνισμό της Honda Ελβετίας για την καλύτερη καστομιά της CB1000R.

    Μιας καταπληκτικής κατά τα άλλα μηχανής, η οποία δεν διακρίνεται ωστόσο για την αγριάδα της.

    Η Honda φτιάχνει καλοζυγισμένα μηχανάκια που δεν παίρνουν ποτέ θέση υπέρ κάποιου χαρακτηριστικού. Κι αυτό ακριβώς έβαλαν σκοπό να αλλάξουν οι Gannet Design και Fuhrer Moto, να στήσουν ένα μηχανάκι που να τρώει τον δρόμο και να είναι καλύτερο τόσο σε όρους επιδόσεων όσο και ουσίας.

    Αλλά και με στιλ που να κάνει τα κεφάλια να γυρίζουν.

    Ακόμα και αναλογίες άλλαξε η μηχανή, αν και τα βασικά εξαρτήματα παρέμειναν τα ίδια, ώστε να φανούν οι απεριόριστες δυνατότητες της ανακατασκευής.

    Όσο για το καμουφλάζ που φορά εξωτερικά, δημιουργήθηκε με το χέρι και χρειάστηκε 7 στρώσεις χρώματος.

    Η μηχανή φορά ειδικής κατασκευής ζάντες από ανθρακόνημα από τη Rotobox, πιρούνι από ανθρακόνημα από τη CeraCarbon και τέτοια πανάλαφρα υλικά.

    Σχεδιάστηκε από τον Ulfert Janssen της Gannet Design και φτιάχτηκε από τον Stefan Fuhrer της Fuhrer Moto, που ήταν κάποτε μηχανικός στο MotoGP.

    Η CB1000R του 2018 των 998 κυβικών μετατράπηκε σε μια καμουφλαρισμένη σφαίρα για την άσφαλτο που οι δύο εταιρίες ονόμασαν χαρακτηριστικά R-adical

    Πηγή: NewsBeast.gr

  • Το πειραματικό θαύμα που ακούει στο όνομα Ethec
    Το πειραματικό θαύμα που ακούει στο όνομα Ethec

    Σχεδιασμένη από 16 φοιτητές του τμήματος μηχανικών του ETH Zurich και της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου της Ζυρίχης, η ηλεκτρική μηχανή της Ethec υπόσχεται να μας κάνει να μετακινούμαστε με στιλ, χάρη και μηδέν ρύπους τόσο εντός όσο και εκτός πόλης.

    Η καινοτόμα μπαταρία των 15kWh χαρίζει αυτονομία στα 400 χιλιόμετρα, έναν ηλεκτρικό άθλο που θα ζήλευαν πολλοί εκεί έξω, την ίδια ώρα που ένα σοφιστικέ σύστημα ψύξης μάς λέει πως η μηχανή θα διατηρεί τις επιδόσεις της για χρόνια και χρόνια.

    Με διπλό ηλεκτρικό μοτέρ που αποδίδει 67 ίππους, είναι σαφές πως οι αστρονομικές επιδόσεις δεν είναι εδώ το ζητούμενο. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα πείραμα διερεύνησης για το πώς ακριβώς θα είναι το μέλλον της δίτροχης ηλεκτροκίνησης στα αμέσως επόμενα χρόνια, γι’ αυτό και το σχετικώς παράξενο design.

    Μια αστική λύση μετακίνησης δηλαδή με έμφαση περισσότερο στη λειτουργικότητα παρά στην ταχύτητα. Και η πρακτικότητα αποδεικνύεται εδώ με την ικανότατη αυτονομία, το μεγάλο ζητούμενο της νέας τεχνολογίας. Το 75% της ενέργειας που χάνεται εξάλλου στο φρενάρισμα επιστρέφει στη μηχανή.

    Βλέποντάς τη βέβαια δύσκολα καταλαβαίνεις πως πρόκειται απλώς για ένα πρωτότυπο που αναπτύχθηκε από φοιτητές στο πλαίσιο μαθήματος. Παραμένει όμως ένας ανοιχτός διάλογος μεταξύ σπουδαστών, καθηγητών και έμπειρων τεχνικών από τον χώρο των δύο τροχών για το βέλτιστο που θέλει να φτάσει η ηλεκτρική τεχνολογία…

    Πηγή: Newsbeast.gr

  • Η Aston Martin παρουσιάζει μοτοσυκλέτα περιορισμένης παραγωγής
    Η Aston Martin παρουσιάζει μοτοσυκλέτα περιορισμένης παραγωγής

    Aston Martin, μοτοσυκλέτα, Brough Superior, κινητήρας turbo, πολλά ετερόκλητα πράγματα και πολλές ειδήσεις. Δύο κορυφαίες Αγγλικές εταιρίες συνεργάζονται και δημιουργούν ένα ξεχωριστό δίκυκλο.

    Η Aston Martin και ο ιστορικός κατασκευαστής μοτοσυκλετών Brough Superior παρουσίασαν μία μοτοσυκλέτα με κινητήρα δικύλινδρο turbo. Πρωτιά για την Aston Martin στα δίτροχα και πρωτιά της Brough Superior για τους turbo κινητήρες. Το αποτέλεσμα είναι η ABM 001, η οποία θα παραχθεί σε μόλις 100 αντίτυπα, με τιμή 108.000 ευρώ. Οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν μέχρι το τέλος του επόμενου έτους.

    Πρόκειται για ένα sport δίτροχο (για κίνηση σε πίστα) που διαθέτει διπλό μπροστινό βραχίονα (αντί για το γνωστό πιρούνι ώστε να διαχωρίζει την κατεύθυνση από την ανάρτηση), αλουμινένιο ψαλίδι (swing-arm), τιμόνι τιτανίου, τελικό εξάτμισης από κράμα χρωμίου νικελίου (Inconel). Πολλά δομικά στοιχεία του πλαισίου είναι από ανθρακονήματα ενώ και οι τροχοί της μοτοσικλέτας (είναι αποκλειστικό σχέδιο) κατασκευάζονται επίσης από κράμα αλουμινίου.

    Το στυλ της AMB 001 είναι πιο σύγχρονο από το μοντέλο Pendine Sand Racer της Brough Superior και τα μοντέλα Super Sports 100 (και τα δύο είναι γυμνά). Τα πλαστικά είναι βαμμένα στο παραδοσιακό χρώμα Stirling Green της Aston Martin και ματ μαύρο, ενώ τα αεροδυναμικά φτερά «S-Curve», που είναι προσαρτημένα στο εμπρός μέρος έχουν λειτουργικό ρόλο.

    Η σέλα και οι λαβές του τιμονιού είναι φτιαγμένα στο χέρι, σε δέρμα Oxford Tan, ενώ ο πίνακας οργάνων ελέγχου είναι ψηφιακός με ενδείξεις για την ταχύτητα, τις στροφές του κινητήρα και την επιλογή ταχυτήτων. Η μοτοσυκλέτα έχει επίσης τα ίδια διακριτικά «Aston Martin» που βρίσκονται και στην Valkyrie, τα οποία είναι κατασκευασμένα από ανοξείδωτο χάλυβα πάχους εννέα micron. Ο κινητήρας είναι 997 κ.εκ. υπερτροφοδοτούμενος, δικύλινδρος «V-twin», που αναπτύσσει 180 ίππους. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο κιβώτιο και χάρη στην εκτεταμένη χρήση των ελαφρών υλικών έχει βάρος 180 κιλά.

    Η Brough Superior ιδρύθηκε στο Nottingham το 1919, από τον George Brough. Κατά τη διάρκεια των αρχών του 20ου αιώνα, η μάρκα παρήγαγε τις πιο γρήγορες και ακριβότερες μοτοσικλέτες στον κόσμο – όπως η SS100 του 1924, η οποία έφτανε τα 160 χλμ.

    Πηγή: Newsauto.gr

  • Μια Ducati καστομιά με έμφαση στον χρυσό
     Μια Ducati καστομιά με έμφαση στον χρυσό

    Μπορεί να μετρά αισίως 25 χρόνια ζωής, η φοβερή και τρομερή Monster παραμένει ωστόσο η μεγάλη αγαπημένη της custom σκηνής.

    Κι αυτή τη φορά είναι η Diamond Atelier από το Μόναχο αυτή που βάζει τη δική της πινελιά στο κλασικό ιταλικό μηχανάκι. Μια πινελιά με πολύ χρυσό 24 καρατίων!

    Το επιχρυσωμένο πλαίσιο είναι εξόφθαλμα η πιο ορατή μετατροπή, η οποία δένει ωστόσο υπέροχα με το λαδί του χρώματος και δεν μοιάζει κραυγαλέα.

    Δεν είναι όμως μόνο η έμφαση στην πολυτέλεια, αλλά και η επιμονή στην τεχνολογία, καθώς πολλά εξαρτήματα τυπώθηκαν σε 3D printer, όταν δεν φτιάχτηκαν από τα χέρια των μηχανικών της γερμανικής φίρμας.

    Πρόκειται για μια μοτοσικλέτα που δεν θα περάσει σίγουρα απαρατήρητη. Είναι εξάλλου μια πραγματική Monster 1200R, ένα κακό μηχάνημα με 152 άλογα και 125Nm ροπής που φορά αναρτήσεις Öhlins και φρένα Brembo για να αγγίξει την τελειότητα.

    Η νεόκοπη και υπερφιλόδοξη Diamond Atelier δεν έμεινε ωστόσο εκεί, στην κατασκευαστική δεξιοτεχνία της Monster του 2017.

    Ήταν μια παραγγελία ενός πελάτη από τη Φρανκφούρτη, όπως μας λέει ο Tom Konecny της Diamond, και κράτησαν απείραχτο μόνο το ντεπόζιτο.

    Άντε και το μπροστινό φως!

    Πηγή: Newsbeast.gr

  • Το νέο «παπάκι» της Honda ελαφρώς… πειραγμένο!
     Το νέο «παπάκι» της Honda ελαφρώς… πειραγμένο!

    Δεν πέρασε δα και τόσος καιρός από τη στιγμή που η Honda έβγαλε στην αγορά τη νέα εκδοχή του φοβερού και τρομερού «παπιού» της, κατά κόσμο Super Cub.

    Και η ταϊλανδέζικη K-Speed αποφάσισε να το μετατρέψει σε κάτι διαφορετικό, σε μια άψογη συνεργασία με τη Storm Aeropart, στην οποία οφείλονται όλα τα νέα πλαστικά καλύμματα και οι ποδιές.

    Το K-Speed Honda Super Cub κάθεται πια σε 17άρες ζάντες από ανθρακόνημα, με μια εξόφθαλμα ρετρό αισθητική που προκαλεί αβίαστα τη νοσταλγία.

    Δραστικές αλλαγές έγιναν όμως και στα μηχανικά μέρη και πρωτίστως στο σύστημα πέδησης, χάρη στα δισκόφρενα μπρος και πίσω. Η K-Speed δεν ξέχασε και την εξάτμιση, κλείνοντας για άλλη μια φορά το μάτι στο παρελθόν, καθώς την έκανε εμφανώς πιο θορυβώδη.

    Το 190 κυβικών «παπάκι» φιλοξενεί πολλές καστομιές ακόμα και η K-Speed απέδειξε το πιστεύω της και με το παραπάνω: πως δεν χρειάζεται να είναι μεγάλη και κραυγαλέα μια μηχανή για να κάνει όλα τα κεφάλια να γυρίζουν.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Η καινοτόμα φινλανδική έκπληξη των 25.000 ευρώ
     Η καινοτόμα φινλανδική έκπληξη των 25.000 ευρώ

    RMK Vehicle Corporation τη λένε και είναι μια νεόκοπη εταιρία από τη Φινλανδία με ένα εντελώς φιλόδοξο πρώτο προϊόν.

    Την ηλεκτρική μοτοσικλέτα E2, ένα αγέρωχο βήμα προς τα εμπρός στην αγορά των ηλεκτρικών μηχανών.

    https://www.newsbeast.gr/files/1/2019/10/dfoighdf2-353x221.jpg 353w, https://www.newsbeast.gr/files/1/2019/10/dfoighdf2-93x58.jpg 93w, https://www.newsbeast.gr/files/1/2019/10/dfoighdf2-126x79.jpg 126w" sizes="(max-width: 735px) 100vw, 735px" width="735" height="459">

    Μινιμαλιστική στα όλα της, αφού ακόμα και παραδοσιακά πράγματα των δίτροχων έχουν εδώ αλλάξει, όπως ο ηλεκτροκινητήρας που είναι προσαρμοσμένος στον πίσω τροχό!

    https://www.newsbeast.gr/files/1/2019/10/dfoighdf1-353x221.jpg 353w, https://www.newsbeast.gr/files/1/2019/10/dfoighdf1-93x58.jpg 93w, https://www.newsbeast.gr/files/1/2019/10/dfoighdf1-126x79.jpg 126w" sizes="(max-width: 735px) 100vw, 735px" width="735" height="459">

    Η RMK καινοτόμησε σε πολλά ακόμα, κοιτάζοντας αγέρωχα το μέλλον στα μάτια.

    https://www.newsbeast.gr/files/1/2019/10/dfoighdf3-353x221.jpg 353w, https://www.newsbeast.gr/files/1/2019/10/dfoighdf3-93x58.jpg 93w, https://www.newsbeast.gr/files/1/2019/10/dfoighdf3-126x79.jpg 126w" sizes="(max-width: 735px) 100vw, 735px" width="735" height="459">

    Τα 50kW του ηλεκτροκινητήρα τού δίνουν ροπή 320 Nm, τελική ταχύτητα 160 χλμ/ώρα και αυτονομία 200-300 χιλιομέτρων (ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη), καθώς είναι μια παντρειά σπορ cruiser και φουτουριστικού roadster. Όσο για το βάρος, μιλάμε για 200 κιλά.

    https://www.newsbeast.gr/files/1/2019/10/dfoighdf4-353x221.jpg 353w, https://www.newsbeast.gr/files/1/2019/10/dfoighdf4-93x58.jpg 93w, https://www.newsbeast.gr/files/1/2019/10/dfoighdf4-126x79.jpg 126w" sizes="(max-width: 735px) 100vw, 735px" width="735" height="459">

    Οι πρώτες παραδόσεις θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2020, η E2 είναι πάντως πανέτοιμη και ανοιχτή σε παραγγελίες. Η μηχανή φορτίζει κατά 80% σε 2-3 ώρες, αν και θα κυκλοφορήσει και ταχυφορτιστής λίγο αργότερα.

    Όσο για την τιμή της, αποκρυσταλλώθηκε στα 24.990 ευρώ…

    Πηγή: Newsbeast.gr

  • H μηχανή των… 400.000 ευρώ
    H μηχανή των… 400.000 ευρώ

    Πριν από κάτι Triumph, Ducati, Yamaha και Honda, αν ήθελες το γρηγορότερο δίτροχο του πλανήτη θα έπρεπε να απευθυνθείς στη Vincent.

    Μεταξύ 1948-1952, η βρετανική εταιρία του Philip Vincent κατασκεύασε 33 Black Lightning και μόλις 19 φέρονται να υπάρχουν ακόμα στον κόσμο.

    Κάθε φορά που βγαίνει μάλιστα μία σε δημοπρασία καταρρίπτει το δικό της αναγκαστικά προηγούμενο ρεκόρ, για τέτοια συλλεκτική λατρεία μιλάμε! Σήμερα το ρεκόρ για την Black Lightning, εκείνη (την πειραγμένη) που είχε σπάσει το ρεκόρ της επίγειας ταχύτητας το 1948(!), αποκρυσταλλώνεται σε λίγο λιγότερα από 1 εκατ. δολάρια.

    Η συγκεκριμένη, που βγαίνει σε δημοπρασία από τον οίκο Bonhams, είναι μόλις η δεύτερη που βγήκε ποτέ από τη μονάδα παραγωγής της Vincent και είναι εφοδιασμένη με κινητήρα 998 κυβικών που αποδίδει 70 άλογα.

    Ο πρώτος μάλιστα ιδιοκτήτης της ήταν ο Hans Stärkle που την κατέβαζε σε αγώνες, τον προνομιακό της χώρο.

    Όσο για την εκτιμώμενη τιμή της, ο οίκος την τοποθετεί κάπου μεταξύ 360.000-450.000 ευρώ…

    Πηγή: Newsbeast.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς