Κοράλλια: Έκτακτη σύσκεψη του ΟΗΕ για την πανδημία στα πολύτιμα οικοσυστήματα
Ανυσυχία με τον Αντετοκούνμπο στο Μιλγουόκι: Φήμες ότι μπορεί να αποχωρήσει απο τους Μπακς ...
Χημικά από τα ΜΑΤ στο Υπουργείο Πολιτικής Προστασίας: Απόπειρα εκκένωσης της κατάληψης των εποχικών πυροσβεστών ...
Μαρίνα Σπανού: Όταν τραγουδούσα στον δρόμο ήταν αμήχανο να μου αφήνουν χρήματα
Τουρισμός: «Άνοιξε» τo Voucher των 1250 ευρώ - Δικαιούχοι και προθεσμίες
X: Πάρτι παραπληροφόρησης βλέπει έκθεση ΜΚΟ
Τσιτσιπάς - Σερούντολο 2-1: Με ανατροπή νίκησε ξανά τον Αργεντινό και προκρίθηκε στους 8 του Paris Masters ...
Αρχ. Ολυμπία: Τροχαίο στα τούνελ - Ανατροπή οχήματος στην περιμετρική
Επτά τροφές που κρατούν την ημικρανία μακριά
Οι μαθητές/τριες του Γυμνασίου με ΛΤ Βασιλακίου συμμετέχουν σε Πανελλήνιο ρεκόρ ΚΑΡΠΑ ...
Οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων και των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών έχουν μειωθεί σημαντικά από την αρχή του 2024, ιδίως στην Κίνα, λόγω του ανταγωνισμού από τις εταιρείες της χώρας. Το πρώτο πεντάμηνο του έτους, η Nissan πούλησε παγκοσμίως λίγο περισσότερα από 50.000 ηλεκτρικά οχήματά της, αριθμός που αντιστοιχεί στο 3,5% των συνολικών πωλήσεών της σε αυτό το διάστημα.
Αντίστοιχα, η Honda ανακοίνωσε ότι το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς πούλησε παγκοσμίως μόλις 3.190 αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητά της που αντιπροσωπεύουν μόνο το 0,3% των συνολικών σε αυτή τη χρονική περίοδο.
Πηγή: Protothema.gr
Η Honda είναι η μοναδική ιαπωνική εταιρεία που έχει δεσμευτεί να μεταβεί στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, κάτι που δείχνει και η απόφασή της να επενδύσει μέχρι το τέλος της δεκαετίας ένα ποσό που ξεπερνά τα 64 δισεκατομμύρια δολάρια.
Μέχρι και το 2030, ο Ιάπωνας κατασκευαστής θα δημιουργήσει δική του παραγωγή μπαταριών και θα παρουσιάσει συνολικά επτά ηλεκτρικά μοντέλα.
Όλες οι παραπάνω πληροφορίες προήλθαν από τον CEO της εταιρείας, Toshihiro Mibe, ο οποίος ενημέρωσε ότι το 2026 θα δούμε τρία αμιγώς ηλεκτρικά νέα μοντέλα. Μάλιστα, πρόκειται να τείνουν προς την κατηγορία των crossover.
Τον περασμένο Ιανουάριο, στην Έκθεση CES, η Honda ενημέρωσε πως η πρώτη σειρά ηλεκτρικών της εταιρείας θα ονομάζεται «0». Όμως, οι περισσότερες λεπτομέρειες πάνω στο ζήτημα των EVs ήρθαν τώρα, στην καθιερωμένη ετήσια παρουσίαση.
Ο ισχυρός άνδρας της μάρκας παρουσίασε ένα επιχειρηματικό πλάνο, όπου φαίνεται η μακροπρόθεσμη κερδοφορία των EVs. Μάλιστα, τον αφήνει αδιάφορο το γεγονός πως τον τελευταίο καιρό η αγορά των ηλεκτρικών έχει πατήσει φρένο και πως ορισμένες εταιρείες κάνουν βήμα πίσω με τα ηλεκτρικά.
Αναλυτικά, δήλωσε: «Το περιβάλλον γύρω από τον εξηλεκτρισμό των αυτοκινήτων αλλάζει δραστικά. Αρκετοί κατασκευαστές αναφέρονται στην επιβράδυνση της εξέλιξης των EVs λόγω της στάσιμης κατάστασης. Εμείς επιμένουμε ότι τα ηλεκτρικά οχήματα είναι η πιο αποτελεσματική λύση στα προϊόντα κινητικότητας, όπως οι μοτοσικλέτες και τα αυτοκίνητα».
Η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας έχει βάλει στόχο να μειώσει το κόστος των μπαταριών κατά 20% και συνολικά, να μειώσει το κόστος παραγωγής EVs κατά 35%, μέχρι το 2030.
Η Honda παρουσίασε την νέα έκδοση του CR-V FCEV, η οποία θα κάνει το ντεμπούτο της μέσα στο 2024, παρουσιάζοντας μια καινοτόμο συγχώνευση της τεχνολογίας κίνησης κυψελών καυσίμου υδρογόνου και μπαταρίας.
Το πρωτοποριακής τεχνολογίας SUV ενσωματώνει μια μπαταρία μαζί με τη διάταξη κυψελών καυσίμου υδρογόνου, προσφέροντας ευελιξία στις πηγές ενέργειας. Το CR-V FCEV συνδυάζει δυνατότητες φόρτισης τόσο με υδρογόνο όσο και με ηλεκτρική ενέργεια.
Με ένα ενσωματωμένο πακέτο μπαταρίας, το SUV μπορεί να λειτουργήσει ως παραδοσιακό EV όταν οι σταθμοί ανεφοδιασμού υδρογόνου δεν είναι προσβάσιμοι, μειώνοντας την εξάρτηση από το περιορισμένο δίκτυο ανεφοδιασμού υδρογόνου.
Επιπλέον, η δυνατότητα αμφίδρομης φόρτισης επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να χρησιμοποιούν την αποθηκευμένη ενέργεια της μπαταρίας για εξωτερικές συσκευές, όπως για παράδειγμα μια καφετιέρα.
Αν και οι λεπτομέρειες σχετικά με τη χωρητικότητα της μπαταρίας και το μέγεθος της δεξαμενής υδρογόνου παραμένουν αδιευκρίνιστες, η Honda υπόσχεται ένα αποδοτικό σύστημα κίνησης που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη General Motors, προσφέροντας οικονομία και αυξημένη αντοχή σε σύγκριση με προηγούμενα μοντέλα όπως το Honda Clarity Fuel Cell.
Οπτικά, το EV με κυψέλες καυσίμου παρουσιάζει σχεδιαστικές αναβαθμίσεις, όπως λεπτότερη μάσκα, μεγαλύτερες εισαγωγές στον προφυλακτήρα και διακριτή τοποθέτηση των θυρών φόρτισης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το CR-V FCEV υποβάλλεται σε δοκιμές στην Ιαπωνία και τη Βόρεια Αμερική από τα τέλη του 2023, γεγονός που σημαίνει ότι βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης.
Η παραγωγή του CR-V FCEV θα πραγματοποιηθεί στο εργοστάσιο της Honda στο Marysville του Οχάιο, εξυπηρετώντας τόσο τη βορειοαμερικανική όσο και την ιαπωνική αγορά.
Πηγή: Protothema.gr
Όταν η Honda λάνσαρε για πρώτη φορά το ιδιαίτερης σχεδίασης μοντέλο της «e», πολλοί μίλησαν για ένα πραγματικό βήμα εμπρός, κυρίως για την τεχνολογία του, αν και η αρκετά υψηλή τιμή του δεν λειτούργησε υπέρ του.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα το Honda e να μην έχει την αναμενόμενη εμπορική πορεία που ανέμεναν στην ιαπωνική εταιρεία. Έτσι, αποφάσισαν να σταματήσουν την παραγωγή του στα τέλη Ιανουαρίου 2024.
Όπως ανακοινώθηκε, το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο μέχρι να εξαντληθεί το παραχθέν απόθεμα. Οι άνθρωποι της Honda υπολόγιζαν να πουλούν 10.000 μονάδες του μοντέλου ετησίως στην Ευρώπη. Όμως, βάσει των στοιχείων της Dataforce, το 2021 πουλήθηκαν σε αυτή μόλις 3.436 μονάδες και το 2022 μόνο 2.110. Συνεπώς, η μετέπειτα πορεία του ήταν προδιαγεγραμμένη.
Το αμιγώς ηλεκτρικό όχημα πόλης της ιαπωνικής εταιρείας καινοτομούσε σε πολλούς τομείς, κατά τη συνήθη πρακτική της.
Η retro nouveau σχεδίασή του, οι κάμερες αντί για εξωτερικούς καθρέφτες, οι πολλές οθόνες στο ταμπλό, η πρακτικότητα και η ευρυχωρία του εσωτερικού του έδειχναν την κατασκευαστική φιλοσοφία των ανθρώπων της Honda.
Το ίδιο έκανε και η σχετικά μικρή αυτονομία κίνησής του. Τα στελέχη της εταιρείας ήταν σαφή, καθώς βάσει έρευνάς τους είδαν ότι η μέση ημερήσια απόσταση που διανύει ένας ιδιοκτήτης ηλεκτροκίνητου οχήματος δεν ξεπερνούσε τα 25-30 χλμ.
Έτσι, αποφάσισαν να κατασκευάσουν το Honda e αντιστοίχως. Δηλαδή, με σχετικά μικρής χωρητικότητας μπαταρίες 35,5 kWh, οι οποίες παρέχουν μέγιστη θεωρητική αυτονομία που φτάνει τα 210 χλμ. Το σκεπτικό τους ήταν ότι η απόσταση αυτή θα είναι επαρκής για τη φόρτιση των συσσωρευτών μία φορά εβδομαδιαίως.
Πάντως, το Honda e εκπλήρωσε τον ρόλο του ως ένας πρωτοπόρος στην κατηγορία του, παρά το γεγονός ότι δεν ήταν εμπορικά επιτυχημένο.
Πηγή: Protothema.gr
Η Honda είχε εντυπωσιακή παρουσία στην πρόσφατη Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο, με τοιν Ιάπωνα κατασκευαστή να παρουσιάζει εντυπωσιακά πρωτότυπα μοντέλα, όπως αυτό που αναμένεται να αποτελέσει το νέας γενιάς Prelude.
Σίγουρα το αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο επαναφέρει αναμνήσεις του παρελθόντος. Το θρυλικό Prelude πρωτοεμφανίστηκε το 1978 με την παραγωγή του να σταματά μετά από 22 χρόνια, το 2001.
Τα στελέχη της Honda αποφάσισαν να διατηρήσουν το στυλ του μοντέλου, συνεπώς πρόκειται για ένα κουπέ. Όπως δήλωσαν, αυτό που παρατηρούμε στις φωτογραφίες δεν είναι απλώς ένα στατικό έκθεμα ή μια άσκηση αισθητικής και τεχνολογίας. Αντιθέτως, έχουν την πρόθεση να το εξελίξουν και να το βάλουν σε διαδικασία παραγωγής.
Στο νέο πρωτότυπο προσπάθησαν να διατηρήσουν κάποια στοιχεία από τις προηγούμενες γενιές του Prelude, αλλά τα προσάρμοσαν στη σύγχρονη εποχή και σχεδιαστική φόρμα που χαρακτηρίζει τα υπάρχοντα μοντέλα της Honda.
Σύμφωνα με όσα ανακοινώνει η εταιρεία οι διαστάσεις του πρωτότυπου είναι μεγαλύτερες από αυτές που είχε το Prelude παραγωγής. Το αμάξωμα χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερης σχεδίασης εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα, καθώς και από τη διαμόρφωση των πλαϊνών.
Προς το παρόν, η Honda δεν έχει ανακοινώσει λεπτομέρειες για τα τεχνικά στοιχεία του αμιγώς ηλεκτροκίνητου Prelude, ούτε κάποιο χρονοδιάγραμμα για την εξέλιξή και παραγωγή του.Το πιθανότερο είναι πως το πρωτότυπο δημιουργήθηκε πάνω στο πάτωμα του Civic. Μένει να δούμε τα επόμενα βήματα των ανθρώπων της Honda σε ό,τι αφορά στο Prelude.
Πηγή: Protothema.gr
Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]
Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης
Copyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.