Μέσα στα επόμενα χρόνια η Honda θα παρουσιάσει τις ηλεκτρικές εκδοχές μοντέλων όπως το Jazz και το Civic με στόχο να ενισχύσει την ηλεκτρική της γκάμα με περισσότερα προσιτά μοντέλα.
Ο διευθύνων σύμβουλος Toshihiro Mibe τονίζει τη σημασία της μείωσης του κόστους και του βάρους των μπαταριών για μικρά, προσιτά ηλεκτρικά, υπονοώντας ότι χρειάζεται διεύρυνση στις τεχνολογίες των μπαταριών. Η Honda είχε αρχικά συνεργαστεί με τη General Motors για την ανάπτυξη προσιτών ηλεκτρικών, αλλά το σχέδιο των 5 δισ. δολαρίων εγκαταλείφθηκε καθώς η General Motors έστρεψε την προσοχή της σε πιο κερδοφόρα κομμάτια της αγοράς. Η Honda όμως είναι αποφασισμένη να επιδιώξει ανεξάρτητα τα προσιτά ηλεκτρικά, με τον Mibe να εκφράζει την εμπιστοσύνη του στις εναλλακτικές στρατηγικές της εταιρείας. Το πρόσφατο πρωτότυπο Sustaina-C δίνει μια γεύση από το όραμα της Honda για ένα μικρό, προσιτό EV, αντλώντας έμπνευση από το κλασικό Honda City με ρετρό σχεδιασμό και έμφαση στη βιωσιμότητα, με ανακυκλώσιμο ακρυλικό αμάξωμα. Παρά τη διακοπή του πρώτου της ηλεκτρικού αυτοκινήτου, του Honda E, η εταιρεία παραμένει προσηλωμένη στην προώθηση του χαρτοφυλακίου των ηλεκτρικών της και στην αντιμετώπιση της αυξανόμενης ζήτησης για προσιτές και βιώσιμες λύσεις κινητικότητας.