Πέμπτη, 20 Ιουνίου 2019 15:39

Νέα, ισχυρότερη έκδοση για την Alpine A110

Γράφτηκε από τον

H νέα Alpine, στην έκδοση A110S μεταμορφώνεται σε ένα ακόμη πιο ισχυρό και θελκτικό μοντέλο, χάρη στις τροποποιήσεις σε μηχανικά μέρη και εξωτερική εμφάνιση.

Η A110S, ξεκινώντας από την αισθητική, διαφέρει σε σχέση με τις πιο απλές εκδόσεις, χάρη στην carbon οροφή, που είναι και κατά 1,9 kg πιο ελαφριά από την αντίστοιχη συμβατική, το ματ επεξεργασίας χρώμα του αμαξώματος, καθώς και τις ελαφρού κράματος 18 ιντσών ζάντες GT Race που συνδυάζονται με ελαστικά της Michelin, Pilot Sport 4. Επίσης, η νέα έκδοση διαθέτει ενισχυμένα φρένα της Brembo, με εμπρός δίσκους 320 mm και βαμμένες σε πορτοκαλί χρώμα τετραπίστονες δαγκάνες. Στο εσωτερικό κυριαρχούν τα μπάκετ καθίσματα της Sabelt, τα αλουμινένια πεντάλ, οι carbon επενδύσεις, το σπορ τιμόνι Dimanica και το ηχοσύστημα της Focal.
Σε ότι αφορά τα μηχανικά μέρη, η Alpine A110S διαθέτει σκληρότερα ελατήρια και αντιστρεπτικές (50% και 100% αντίστοιχα), νέα αμορτισέρ, ενώ η απόσταση από το έδαφος μειώθηκε κατά 4 mm. Βέβαια, το πιο σημαντικό είναι ο βελτιωμένος κινητήρας των 1,8 λίτρων που δίνει ζωή στο κεντρομήχανο μοντέλο. Το τετρακύλινδρο μοτέρ, χάρη στην υψηλότερη πίεση του turbo, αποδίδει πλέον 292 PS και 320 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με ένα διπλού συμπλέκτη αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων, που μεταφέρει την ισχύ στους πίσω τροχούς. Χάρη στα μόλις 1.114 kg η νέα Alpine A110S χρειάζεται μόλις 4,4 δευτερόλεπτα για το 0-100 km/h, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 260 km/h. Τέλος, να αναφέρουμε ότι οι παραγγελίες της A110S έχουν ήδη ανοίξει, με την τιμή στην Γαλλία να κυμαίνεται στα €66.500, ενώ τα πρώτα μοντέλα θα παραδοθούν στα τέλη του 2019.
Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 20 Ιουνίου 2019 18:09

Σχετικά Άρθρα

  • Το θηρίο της Alpine
    Το θηρίο της Alpine

    Η Alpine παρουσίασε πρόσφατα το θηριώδες A110 με το οποίο θα πάρει μέρος στη διάσημη ανάβαση του Pikes Peak.

    Η αλήθεια είναι ότι περιμέναμε κάτι εντυπωσιακό από την γαλλική φίρμα μέσα στο 2023, αλλά δεν περιμέναμε ένα αγωνιστικό το οποίο θα τα βάλει με τα θηρία στην πιο διάσημη ανάβαση του κόσμου.
    Είναι βασισμένο στην A110 R και εξελίχθηκε σε συνεργασία με την αγωνιστική ομάδα Signatech. Το πρώτο πράγμα που μπορεί κάποιος εύκολα να παρατηρήσει είναι τα αεροδυναμικά βοηθήματα που έχουν προστεθεί. Μπροστά και πίσω οι προφυλακτήρες είναι διογκωμένοι με πολλά αεροδυναμικά φτερά, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει κεντρικό πτερύγιο που διαχωρίζει τον αέρα.
    Το πακέτο αεροδυναμικής προσφέρει επιπλέον κάθετη δύναμη προκειμένου η A110 να μπορέσει να στρίψει γρήγορα στις 156 στροφές της διαδρομής των σχεδόν 20 χιλιομέτρων στα βουνά του Κολοράντο. Το μηχανικό σύνολο της A110 είναι τετρακύλινδρο 1,8 λίτρων το οποίο με τη βοήθεια τούρμπο και πολλών επεμβάσεων της Alpine έχει ανέβει στους 500 ίππους.



    Ένα από τα κυριότερα στοιχεία του αγωνιστικού της Alpine είναι το βάρος το οποίο έχει μειωθεί στα 950 κιλά χάρη στα πολλαπλά ανθρακονημάτινα εξαρτήματα που έχουν τοποθετηθεί. Το αυτοκίνητο θα λάβει μέρος στην κατηγορία Time Attack 1 του διάσημου αγώνα ο οποίος θα πραγματοποιηθεί στις 25 Ιουνίου. Η πρώτη δοκιμή πάντως της Alpine A110 έγινε στην πίστα Λουρσί-Λεβίς στη Γαλλία πριν από μερικές ημέρες και στο τιμόνι του αυτοκινήτου βρέθηκε ο έμπειρος Ραφαέλ Αστιέρ.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Συλλεκτική έκδοση για την Alpine A110
    Συλλεκτική έκδοση για την Alpine A110

    Η Alpine γιορτάζει την κατάκτηση του πρώτου της τίτλου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι με την δημιουργία μίας περιορισμένης παραγωγής έκδοσης της Α110.

    Το 1973 αποτέλεσε χρονιά-ορόσημο για την Alpine, καθώς τότε, με την πρώτη γενιά της Α110 κατέκτησε τον πρώτο της παγκόσμιο τίτλο στους αγώνες ράλι, ενώ την ίδια στιγμή το συγκεκριμένο μοντέλο συμπλήρωνε μία δεκαετία στην αγορά.
    Τα 50 χρόνια από τη νίκη του αυτοκινήτου στον αγώνα του Σαν Ρέμο, που σηματοδότησε και την κατάκτηση του τίτλου, ήταν η καλύτερη αφορμή για να λανσαριστεί φέτος η έκδοση «San Remo 73 Special Edition» της Α110. Η ειδική αυτή έκδοση, θα παραχθεί μόλις σε 200 μονάδες και η Alpine έχει ανακοινώσει πως οι παραγγελίες από τους ενδιαφερόμενους γίνονται ήδη δεκτές από τις 17 Μαρτίου.


    Η San Remo 73 Special Edition ξεχωρίζει από τη βαφή Original Caddy Blue με μαύρες λεπτομέρειες και κόκκινη οροφή από ανθρακόνημα. Επιπλέον, στις πλευρές του αμαξώματος ξεχωρίζουν τα ασπρόμαυρα αυτοκόλλητα, ενώ και οι ζάντες Grand Prix Brilliant Blanc με διάμετρο 18 ιντσών δίνουν τον τόνο της συνολικής αισθητικής.


    Στο εσωτερικό οι γκρι ραφές στα καθίσματα και τα μπάκετ καθίσματα της Sabelt έρχονται σε πλήρη συμφωνία με τις ασπρόμαυρες ρίγες που συνεχίζουν το εξωτερικό μοτίβο. Η απόδοση του κινητήρα παραμένει στους 300 ίππους, όπως και η πολύ ευχάριστη οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου που δεν έχει κάποιες μηχανολογικές επεμβάσεις. Η τιμή της ειδικής αυτής έκδοσης, έχει οριστεί στις 89.000 ευρώ.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Πρεμιέρα για την σκληροπυρηνική Alpine A110 R
    Πρεμιέρα για την σκληροπυρηνική Alpine A110 R

    H Alpine παρουσίασε στην πίστα της Suzuka στην Ιαπωνία την καθαρόαιμη νέα έκδοση A110 R του ταλαντούχου κεντρομήχανου κουπέ της.

    Πρόκειται για μία hardcore εκδοχή του γαλλικού κουπέ η οποία έχει φτιαχτεί με αποκλειστικό γνώμονα τις απόλυτες επιδόσεις στην πίστα. Το λογότυπο R που στις περισσότερες περιπτώσεις παραπέμπει στην λέξη Racing στην συγκεκριμένη περίπτωση σύμφωνα με τους Γάλλους της Alpine προέρχεται από το Radical.
    O κινητήρας εξακολουθεί να είναι ο γνωστός τετρακύλινδρος turbo 1.800άρης που αποδίδει 300 ίππους και 340 Nm ροπής. Όλα περνούν στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου με υγρούς διπλούς συμπλέκτες και 7 σχέσεις.
    Σχετικά με τις επιδόσεις η σπέσιαλ έκδοση της A 110 θα λέγαμε πως βάζει φωτιά στην άσφαλτο αφού τα 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε 3,9 δευτερόλεπτα. Συγκριτικά, να αναφέρουμε πως η S πραγματοποιεί την ίδια διαδικασία σε 4,2 δεύτερα, ενώ η Pure σε 4,5 δλ.


    Αναμενόμενα και η τελική ταχύτητα της R είναι αυξημένη στα 285 χλμ./ώρα σε σχέση με τα 250 και 260 των Pure και S, αντίστοιχα. Στην βελτίωση των επιδόσεων και της τελικής ταχύτητας δε συμβάλλει μόνο η μείωση του βάρους αλλά και τα νέα αεροδυναμικά βοηθήματα με την πίσω πτέρυγα να προσφέρει επιπλέον 14 κιλά κάθετης δύναμης.
    Εξωτερικά μπορούμε αν δούμε διάφορα στοιχεία που τονίζουν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της Α 110 Ρ που ξεχωρίζει από την μαύρη οροφή και το καπό. Από ανθρακόνημα αποτελούνται και οι 18άρες ζάντες. Νέες είναι και οι διπλές απολήξεις στο πίσω μέρος.
    Το σασί έχει διάφορες ενισχύσεις στα φρένα της Brembo και με την ανάρτηση να έχει πιο σφιχτές αντιστρεπτικές ράβδους, πιο σκληρά ελατήρια και ταυτόχρονα να είναι χαμηλωμένη κατά 10 χιλιοστά. Και μετά την εκτενή χρήση κάρμπον το απόβαρο δεν ξεπερνά τα μόλις 1.082 κιλά.
    Στο εσωτερικό υπάρχει αγωνιστική αύρα με μπάκετ καθίσματα και ψηφιακό πίνακα οργάνων που διαθέτει νέα πληροφόρηση, ενώ υπάρχει και νέο προφίλ οδήγησης (Track mode).
    Η A 110 R θα παρουσιαστεί επίσημα σε ευρωπαϊκό έδαφος στις 17 Οκτωβρίου, στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;
    Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;

    Ένα νέο μοντέλο θα προστεθεί σύντομα στη γκάμα της VW. Θα είναι διαθέσιμο ακόμα και με κινητήρα χωρητικότητας 1.0 λίτρου.

    Η κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου κερδίζει συνεχώς έδαφος. Τα λεγόμενα Crossover και SUV οχήματα έχουν γίνει τα αγαπημένα όσων θέλουν να αποκτήσουν αυτοκίνητο. Το φαινόμενο είναι παγκόσμιο και η Ελλάδα είναι από τι χώρες που ακολουθούν αυτήν την τάση. Χαρακτηριστικά άλλωστε και τα νούμερα, όπου από τις αρχές του έτους, το 45,9% των αυτοκινήτων που έχουν ταξινομηθεί, αφορούν SUV…

    Η VW διαθέτει στη γκάμα της πληθώρα τέτοιων μοντέλων. Πολύ σύντομα θα ρίξει στην αγορά ένα ακόμη και συγκεκριμένα το Taigο. Πρόκειται για ένα μικρό Crossover μοντέλο που έχει μήκος 4,27 μέτρα και βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το T-Cross. Χαρακτηριστικό του γερμανικού μοντέλου είναι η σπορ σχεδίαση που παραπέμπει σε coupe μοντέλο. Ένα χαρακτηριστικό που το συναντούμε πλέον σε διάφορες κατηγορίες, καθώς οι εταιρείες θέλουν αν προσεγγίσουν αγοραστές από όλα τα ηλικιακά γκρουπ.

    Διαθέσιμοι κινητήρες

    Εσωτερικά το Taigο παραπέμπει στο νέο Polo, με την μεγάλη οθόνη να ξεχωρίζει στην κεντρική κονσόλα όπως και η ψηφιακή οθόνη στον πίνακα οργάνων. Από πλευράς χώρων το πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 438 λίτρα, νούμερο αρκετά ικανοποιητικό ακόμα και για μία τετραμελή οικογένεια.

    Η γκάμα με τα μηχανικά σύνολα αποτελείται μόνο από κινητήρες βενζίνης χωρητικότητας 1.0 και 1.5 λίτρων. Στην πρώτη περίπτωση θα υπάρχουν διαθέσιμες δύο εκδόσεις, με 95 και 110 ίππους. Στη δεύτερη, η ισχύς θα φτάνει τους 150 ίππους. Η κίνηση θα μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς και δεν θα υπάρξει έκδοση 4×4. Αναφορικά με το κιβώτιο ταχυτήτων ο πελάτης θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε χειροκίνητο και αυτόματο διπλού συμπλέκτη.

    Σε λίγες εβδομάδες

    Στην Ελλάδα το γερμανικό μοντέλο θα κάνει την εμφάνισή του πολύ σύντομα. Σύμφωνα με πληροφορίες αναμένονται να έρθουν αρκετά αυτοκίνητα τα οποία αρχικά θα δούμε στις αντιπροσωπείες αρχές του νέου έτους. Από εκεί και πέρα τα πρώτα που θα παραδοθούν σε πελάτες θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους τον Φεβρουάριο του 2022.

    Πηγή: Newsauto.gr

  • Στα χέρια των γαλλικών αρχών η Alpine A110
    Στα χέρια των γαλλικών αρχών η Alpine A110

    Όπως ανακοίνωσε το γαλλικό υπουργείο Εσωτερικών, οι αστυνομικές αρχές της χώρας αναμένεται να παραλάβουν μία ντουζίνα νέων Αlpine A110.

    Σύμφωνα με επίσημες πηγές το επιχειρησιακό έργο της γαλλικής αστυνομίας ενισχύεται σημαντικά, καθώς θα εντάξει στον στόλο της όχι μία αλλά 26 Alpine A110.

    Η γνωστοποίηση της επικείμενης παραλαβής του σπορ μοντέλου έγινε μέσω Δελτίου Τύπου που εξέδωσε το Υπουργείο Εσωτερικών της χώρας, διευκρινίζοντας πως θα τεθούν στην υπηρεσία της Εθνικής Χωροφυλακής.

    Οι Alpine A110 θα χρησιμοποιούν ως οχήματα άμεσης επέμβασης και ως εκ τούτου θα κυκλοφορούν σε αυτοκινητόδρομους και κεντρικές αρτηρίες με στόχο την καταδίωξη των οδηγών που παραβιάζουν τα όρια ταχύτητας, είτε στο πλαίσιο των προσπαθειών της καταπολέμησης του εμπορίου ναρκωτικών.

    Και τα 26 αυτοκίνητα θα είναι στη βασική έκδοση Pure και θα εφοδιάζονται από έναν τετρακύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 1,8 λίτρων, απόδοσης 252 PS και 320 Nm ροπής. Με βάρος μόλις 1.173 kg, η A110 επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 4,5 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 250 χλμ./ώρα.
    Οι Γάλλοι χαιρετίζουν την πρωτοβουλία της κυβέρνησης να δώσει ψήφο εμπιστοσύνης σε μια εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία. Και της παρέχουν άφεση αμαρτιών για το γεγονός πως πριν από περίπου ένα έτος εξαγοράστηκαν αρκετά Seat Leon Cupra, για να αντικαταστήσουν τα παλαιότερα Renault Megane RS.

    Σημειώνεται ότι αφού γίνει η παραλαβή των A110, τα αυτοκίνητα θα υποβληθούν στις απαραίτητες τροποποιήσεις για τη μετατροπή τους σε περιπολικά. Το έργο των μετατροπών θα ανατεθεί στον επίσημο συνεργάτη της γαλλικής αστυνομίας, Durisotti.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo
    Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo

    Ο Δανός κατασκευαστής ήδη έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες εξέλιξης ενός νέου μοντέλου υψηλών επιδόσεων, το οποίο θα αντικαταστήσει το TSR-S.

    Το σχέδιο επέκτασης της Zenvo με νέα μοντέλα και ακόμα πιο δυναμικές εκδόσεις, στοχεύει στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων και στην είσοδό της στην αμερικανική αγορά.

    Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια η Zenvo αναμένεται να παρουσιάσει το υβριδικό μοντέλο με το οποίο θα συνεχίσει την παρουσία της ανάμεσα στα hypercars της εποχής. Η εταιρεία με έδρα τη Δανία, ιδρύθηκε το 2004 παράγοντας αρχικά σε 15 μονάδες το ST1 των 1.089 ίππων (από το 2009 έως το 2016). Ακολούθησε το TS1 GT και στη συνέχεια το TSR που ήταν μόνο για πίστα.

    Το TSR-S, που έκανε το ντεμπούτο του στο φετινό Goodwood Festival of Speed, είναι μία νόμιμη για χρήση στο δρόμο έκδοση του TSR, η οποία κοστολογείται λίγο πάνω από 1,5 εκατομμύρια ευρώ. Το TSR-S εφοδιάζεται με έναν twin turbo V8 κινητήρα με χωρητικότητα 5,8 λίτρων, ο οποίος επιτρέπει την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητά του είναι 325 χλμ./ώρα.

    Η Zenvo ωστόσο, εργάζεται ήδη πάνω σε ένα άλλο μοντέλο που θα μοιράζεται την πλατφόρμα του TSR-S. Ο διευθυντής προϊόντων Alberto Solera δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του πως ο κύριος στόχος για το νέο αυτοκίνητο είναι να προκαλέσει τα περισσότερα δυνατά «χαμόγελα ανά χιλιόμετρα» και αποκάλυψε πως στην ομάδα που εξελίσσει το νέο μοντέλο έχει ενταχθεί και ο πρώην σχεδιαστής της Alfa Romeo, Christian Brandt.

    Ο Solera επιβεβαίωσε ότι το νέο μοντέλο της Zenvo είναι ένα υβριδικό τετρακίνητο που θα παρουσιαστεί μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Όπως το TSR-S, θα κάνει χρήση τρισδιάστατων εκτυπωμένων εξαρτημάτων και μεγάλης ποσότητας ανθρακονήματος. Το TSR-S μόλις πήρε έγκριση τύπου στις ΗΠΑ και οι ιθύνοντες της Zenvo υποστηρίζουν πως θα μπορούσε να πουλάει 10 με 15 αυτοκίνητα ετησίως εκεί.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Ηλεκτρικές οι νέες Alpine
    Ηλεκτρικές οι νέες Alpine

    Το μέλλον της Alpine θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό χωρίς όμως αυτό να επηρεάσει την αφοσίωση της εταιρίας στα καθαρόαιμα σπορ χαρακτηριστικά και την οδηγική πιστότητα

    Η Alpine έχει επιβεβαιώσει επίσημα πως ετοιμάζει το μοντέλο που θα αντικαταστήσει την εξαιρετική A110 το οποίο όμως θα δηλώνει και τη νέα ταυτότητα της εταιρίας η οποία θα είναι αμιγώς ηλεκτρική.
    Το μοντέλο που θα αντικαταστήσει την Alpine A110 αναπτύσσεται από κοινού με τη Lotus και σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή Gilles Le Borgne θα διατηρήσει την εστίασή του στην ευελιξία και την αμεσότητα των οδικών χαρακτηριστικών έναντι της ισχύος, παρά το πρόσθετο βάρος που θα υπάρχει αναπόφευκτα εξαιτίας του ηλεκτρικού συστήματος.
    Ο Le Borgne αναμένει πως η σύγχρονη τεχνολογία θα βοηθήσει την Alpine να κατασκευάσει μια «μηχανή για χαμόγελα», κάτι που όπως υπογραμμίζει, ήταν και παραμένει βασικός στόχος της εταιρείας.

    Για την Alpine, η διατήρηση της σωστής ισορροπίας μεταξύ δύναμης και ευελιξίας είναι κομμάτι του DNA της. Γι’αυτό το λόγο υπάρχει εξειδικευμένο τμήμα έρευνας και εξέλιξης που ασχολείται με την ανάπτυξη μιας νέας ελαφριάς ηλεκτρικής μονάδας η οποία εκτός από τον διάδοχο της Α110 είναι πιθανό να χρησιμοποιηθεί στο γρήγορο Renault 5 και στο SUV που θα δημιουργήσει η Alpine. Επιπλέον η δυνατότητα καθορισμού της ροπής που φθάνει σε κάθε τροχό που παρέχουν τα ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης αναμένεται να βοηθήσει σημαντικά στην αναβάθμιση των οδικών χαρακτηριστικών.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;
    Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;

    Μια ψηφιακή απεικόνιση από έναν ανεξάρτητο σχεδιαστή αναζωπυρώνει τις φήμες για πιθανή αναβίωση της θρυλικής Toyota Corolla AE86 της δεκαετίας του ’80

    Τη δεκαετία του ’80 η Corolla ήταν ήδη ένα πολύ δυνατό όνομα για την Toyota ενώ οι petrolheads λάτρεψαν την κουπέ εκδοχή με τον κωδικό ΑΕ86. Προσφερόταν σε έκδοση δύο και τριών όγκων, με κινητήρα 1.6 Twin Cam και 125 PS ενώ ήταν πισωκίνητη σε αντίθεση με όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας της Corolla. Η ΑΕ86 παραμένει ένα από τα αυτοκίνητα σταθμούς της ιαπωνικής αυτοκινητικής ιστορίας και φυσικά πολλοί είναι αυτοί που θα ήθελαν μια σύγχρονη εκδοχή της.
    Κάτι τέτοιο πρέπει να αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Theottle, ο οποίος σε μια ψηφιακή απεικόνιση αποτυπώνει την σημερινή Corolla σε hatchback τρίθυρη έκδοση και με αρκετά δυναμικά αεροδυναμικά στοιχεία.


    Το όνομα που φαίνεται πως χρησιμοποιεί είναι Corolla Levin, με το οποίο η AE86 είχε κυκλοφορήσει σε αρκετές αγορές. Αν και η Toyota δεν έχει δηλώσει την πρόθεσή της για κάτι τέτοιο δεν μπορούμε να αποκλείσουμε ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Φήμες θέλουν την Gazoo Racing να προετοιμάζει μια Corolla GR ενώ κάποιες από αυτές θέλουν το αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί τα μηχανικά μέρη από το Yaris GR με ακόμα πιο δυνατό κινητήρα. Σε μια τέτοια περίπτωση ίσως να προέκυπτε και μια Corolla με τρίθυρο αμάξωμα όπως έγινε και στην περίπτωση του Yaris GR.

    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο