To Citroen C5 Aircross είναι το τρίτο κατά σειρά μοντέλο του ομίλου PSA που υποδέχεται στη γκάμα του μια άκρως ενδιαφέρουσα plug-in υβριδική έκδοση.
Πρόκειται για το πρώτο υβριδικό μοντέλο της Citroen που σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα προς την ηλεκτροποίηση της γαλλικής εταιρίας. Βέβαια – τουλάχιστον προς το παρόν – το C5 Aircross θα συνοδεύεται από το πιο ήπιο υβριδικό σύστημα του ομίλου. Αυτό σημαίνει πως θα έχει την υβριδική μονάδα των 225 ίππων και μετάδοση μόνο στους εμπρός τροχούς και όχι το σύνολο των 300 ίππων με τετρακίνηση.
Η εν λόγω υβριδική μονάδα συνδυάζει ένα βενζινοκινητήρα 1.6 PureTech 180 ίππων με ένα ηλεκτροκινητήρα 108 ίππων με την συνδυαστική συνολική ισχύ να διαμορφώνεται στους 225 ίππους. Η μετάδοση γίνεται μέσω μιας ειδικά διαμορφωμένης για το υβριδικό σύστημα έκδοσης του αυτόματου κιβωτίου EAT8, οκτώ σχέσεων το οποίο είναι συνδεδεμένο με τον ηλεκτροκινητήρα που τροφοδοτείται από μια μπαταρία 13,2 kWh. Σημειώστε πως η μπαταρία είναι μεγαλύτερη από αυτή του 508 Hybrid και δίνει ηλεκτρική αυτονομία που ξεπερνά τα 50 χιλιόμετρα στο νέο αυστηρότερο κύκλο WLTP.
Μια πλήρης φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να διαρκέσει 7 ώρες σε απλή οικιακή πρίζα έως και λιγότερο από δύο ώρες σε wall box των 7,4 kW. Η μέση κατανάλωση είναι 1,7 λτ/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 φθάνουν τα 39 γρ./χλμ.
Αισθητικά το C5 Aircross Hybrid ξεχωρίζει από τα συμβατικά μοντέλα από ορισμένες λεπτομέρειες σε μπλε απόχρωση, από τις δύο τάπες ανεφοδιασμού – μια αριστερά για φόρτιση και μια δεξιά για καύσιμο – καθώς και από τα λογότυπα hybrid στο πίσω μέρος. Επιπλέον ο εσωτερικός μεσαίος καθρέπτης εκπέμπει ένα μπλε φως για να ειδοποιούνται οι γύρω όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε αμιγώς ηλεκτρική η οποία έχει μέγιστη ταχύτητα λειτουργίας τα 135 χλμ./ώρα.
Πηγή: Protothema.gr