Τετάρτη, 02 Οκτωβρίου 2024 15:39

Ετοιμάζεται το νέο Citroen C5 Aircross

Γράφτηκε από την
Ad Slot

H γαλλική εταιρία έχει εδώ και λίγο καιρό αρχίσει ήδη τη διαδικασία για την εξέλιξη της καινούργιας γενιάς του.

Το νέο C5 Aircross θα παρουσιαστεί επίσημα εντός της επόμενης χρονιάς. Το μοντέλο είναι το κορυφαίο στην γκάμα της γαλλικής εταιρείας και τώρα διατίθεται τόσο στη SUV έκδοσή όσο και στην πιο κομψή crossover που είναι το C5 X.
Η σχεδίαση του αμαξώματος της καινούργιας γενιάς τού C5 Aircross (σημ.: η δεύτερη κατά σειρά) θα έχει στοιχεία από το νέο C3, κάτι που σημαίνει ότι θα είναι πιο τετράγωνο σε σχέση με αυτό που γνωρίζουμε. Το νέο μοντέλο θα βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Medium που έχει δημιουργήσει ο Όμιλος Stellantis (στον οποίο ανήκει η Citroen)
Αυτή επιτρέπει τη δημιουργία αυτοκινήτων που διαθέτουν τόσο εξηλεκτρισμένο θερμικό κινητήρα όσο και αμιγώς ηλεκτροκίνητα. Έτσι, το καινούργιο C5 Aircross θα διατίθεται και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, για πρώτη φορά στην ιστορία του. Με δεδομένο ό,τι γνωρίζουμε ήδη από άλλα αντίστοιχα μοντέλα της Stellantis, το νέο ηλεκτροκίνητο C5 Aircross θα διατίθεται με μπαταρίες ενεργειακής χωρητικότητας 73 kWh ή 98 kWh, αντίστοιχα.



Ο Τιερί Κοσκάς, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε στο βρετανικό μέσο ότι η Citroen είναι έτοιμη να κατασκευάσει τόσο αυτή την έκδοση του μοντέλου όσο και αυτές με εξηλεκτρισμένο κινητήρα εσωτερικής καύσης. Συγκεκριμένα είπε: «Το σύστημα Plug-in hybrid μπορεί να είναι η απάντηση στις απαιτήσεις της αγοράς (για τα οχήματα αυτής της κατηγορίας). Όμως, το κόστος είναι διαφορετικό επειδή οι μπαταρίες του δεν είναι μικρές. Συνεπώς, το να τοποθετείς το συγκεκριμένο σύστημα σε μικρότερα αυτοκίνητα δεν έχει νόημα».

Ο Κοσκάς αναφερόμενος στην απόφαση να διακοπεί η παραγωγή του C5 X στην καινούργια γενιά του μοντέλου, τόνισε: «Είναι η ναυαρχίδα μας αλλά οι πωλήσεις του είναι οριακές. Αυτό δεν οφείλεται στο αυτοκίνητο, το οποίο είναι επιτυχημένο. Οφείλεται στο γεγονός ότι η κατηγορία του είναι απολύτως μικρή (ως ποσοστό πωλήσεων)».

Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 02 Οκτωβρίου 2024 10:34

Σχετικά Άρθρα

  • Εντατικές δοκιμές για το Citroen C3 X
    Εντατικές δοκιμές για το Citroen C3 X

    Η Citroen βρίσκεται στο τελικό στάδιο δοκιμών του επερχόμενου crossover μοντέλου της.

    Το Citroen C3 X αποτελεί το τελευταίο μοντέλο που θα γίνει μέλος της οικογένειας C3, σε μία προσπάθεια της γαλλικής εταιρείας να προσελκύσει και άλλες αγορές εκτός Ευρώπης, όπως είναι αυτές της Ινδίας και Ν. Αμερικής.
    Ήδη ολοκληρώνονται οι εντατικές δοκιμές του γαλλικού crossover, οι οποίες πραγματοποιούνται κάτω από ακραίες καιρικές συνθήκες, όπως αυτές που επικρατούν στον Αρκτικό Κύκλο.


    Η μάσκα του C3 X αναμένεται να είναι παρόμοια με αυτή του νέου C3, ενώ το πίσω μέρος θα διαθέτει μία εσάνς liftback μοντέλο, σαν αυτή του C4 X. Επίσης, η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος πρόκειται να είναι αυξημένη, συγκριτικά με τα παραπάνω μοντέλα, ενώ το συνολικό ντιζάιν θα είναι πιο αιχμηρό.

    Στο εσωτερικό, αναμένουμε το ταμπλό να είναι ίδιο με του νέου C3 με μία «ελεύθερη» οθόνη infotainment 10 ιντσών που θα βρίσκεται τοποθετημένη στο κέντρο του ταμπλό.

    Το Citroen C3 X είναι σίγουρα εξελιγμένο και κατασκευασμένο πάνω στην ήδη δοκιμασμένη αρχιτεκτονική CMP, ενώ η βασική έκδοση θα είναι αυτή με τον τρικύλινδρο κινητήρα PureTech των 1,2 λίτρων που αποδίδει 110 ίππους. Η Citroen θα δώσει την επιλογή σε αυτήν την έκδοση, είτε για μηχανικό είτε για αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

    Η επίσημη παρουσίαση του Citroen C3 X αναμένεται στα μέσα του 2024, αργότερα δηλαδή από όταν το προόριζε η γαλλική εταιρεία, ενώ η χρονική στιγμή που θα λανσαριστεί σε Ινδία και Ν. Αμερική ακόμα δεν έχει γνωστοποιηθεί.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Νέα υβριδική έκδοση του Citroen C5 Aircross
    Νέα υβριδική έκδοση του Citroen C5 Aircross

    Η οικογένεια του νέου Citroen C5 Aircross εμπλουτίζεται με μία νέα plug-in υβριδική έκδοση, η οποία συνδυάζεται με εξελιγμένη μπαταρία.

    Στη φαρέτρα του επαναφορτιζόμενου υβριδικού C5 Aircross με τους 225 ίππους, προστίθεται πλέον και η έκδοση με τους 180 ίππους, που αναμένεται να καλύψει ένα μεγαλύτερο ποσοστό ενδιαφερομένων αγοραστών.

    Η συγκεκριμένη έκδοση C5 Aircross Plug-in Hybrid 180 e-EAT8 βασίζεται σε μια βελτιστοποιημένη μπαταρία χωρητικότητας 12,4 kWh που αποτελείται από 84 στοιχεία, η οποία παρέχει έως ηλεκτρική αυτονομία έως και 58 χιλιόμετρα.

    Να αναφερθεί ότι η αυτονομία της έκδοσης με τους 225 ίππους, χάρη στη μπαταρία νέας γενιάς που χρησιμοποιεί, με χωρητικότητα 14,2 kWh που αποτελείται από 96 στοιχεία φτάνει τα 64 χιλιόμετρα. Αμφότερες οι plug-in υβριδικές εκδόσεις προσφέρουν μεγάλη ευελιξία καθώς οι οδηγοί μπορούν να απολαμβάνουν 100% ηλεκτρική κινητικότητα για τις καθημερινές τους ανάγκες.

    Το C5 Aircross Plug-in Hybrid 180 e-EAT8, συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων PureTech απόδοσης 150 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 81 kW. Το συνδυαστικό αποτέλεσμα είναι 180 ίπποι και 360 Nm ροπής. Σε 100% ηλεκτρική λειτουργία, η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου είναι τα 135 χλμ./ώρα, ενώ η φόρτιση (σε wallbox 7,4 kW) διαρκεί περίπου 1 ώρα και 45 λεπτά.

    Πηγή: Protothema.gr

  • H Citroen παρουσιάζει τα νέα e-C4 X και C4 X
    H Citroen παρουσιάζει τα νέα e-C4 X και C4 X

    Τα Citroen e-C4 Χ και C4 X συνδυάζουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο κομψότητα, φινέτσα και χαρακτηριστικά από SUV.

    Η γαλλική φίρμα αποκάλυψε τα e-C4 X και C4 X, τα οποία προσφέρουν μια μοναδική σχεδιαστική προσέγγιση για πελάτες που αναζητούν μια πολύ ελκυστική και φρέσκια σε σχεδίαση εναλλακτική πρόταση.

    Ακολουθώντας τα βήματα του καινούργιου Citroen C5 X, η σχεδίαση των e-C4 X και C4 X αμφισβητεί τους παραδοσιακούς ορισμούς των compact αμαξωμάτων. Προσφέρει στους πελάτες κάτι μοναδικό, ένα σχεδιαστικό «μίγμα» που συνδυάζει την κομψή σιλουέτα ενός fastback, με τη μοντέρνα διάθεση ενός SUV και τη διαχρονική φινέτσα και ευρυχωρία ενός sedan μοντέλου.


    Σχεδιασμός Citroen

    Με την αισθητική τους, τα e-C4 X και C4 X είναι μέλη της οικογένειας των μοντέλων της Citroen τελευταίας γενιάς, ενώ την ίδια στιγμή προσφέρουν κάτι νέο, για τους πελάτες που αναζητούν μια στιλάτη εναλλακτική. Με μήκος 4.600 χλστ., τα e-C4 X και C4 X τοποθετούνται στη γκάμα της Citroen ανάμεσα στα C4C-Cross και C5X. Το μεταξόνιο των 2.670 χλστ. είναι ίδιο με το C4 C-Cross, καθώς και τα δύο βασίζονται στην πλατφόρμα CMP της εταιρείας. Με συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,29 Cd, η αεροδυναμική απόδοση έχει βελτιστοποιηθεί, κάτι που προσφέρει όφελος, αυτονομία, αλλά και οικονομία καυσίμου.

    Κοιτώντας τα νέα μοντέλα από το πλάι, η δυναμική γραμμή της οροφής ρέει από την κορυφή του παρμπρίζ έως το επάνω μέρος του πορτ μπαγκάζ, δημιουργώντας μια fastback σιλουέτα. Η διαμόρφωση του πίσω μέρους κρύβει έξυπνα τις διαστάσεις του αμαξώματος και ιδιαίτερα το μήκος, χάρη στο οποίο ο χώρος των αποσκευών είναι 510 λίτρα. Χαρακτηριστικά είναι τα πίσω φώτα που αποτελούνται από LED, τοποθετούνται κάτω από το άνοιγμα του πορτ μπαγκάζ και περνούν μέσα από τις “γραμμές” της πόρτας του χώρου αποσκευών

    Οι μεγάλοι τροχοί, σε συνδυασμό με τον κοντό εμπρός πρόβολο, δίνουν στο αυτοκίνητο αυξημένη απόσταση από το έδαφος, κάτι που μεταφράζεται σε σιγουριά για τον οδηγό που κάθετε ψηλά, έχοντας πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα. Οι μαύροι ματ προστατευτικοί θόλοι τροχών και οι ποδιές στο κάτω μέρος του αμαξώματος, αλλά και τα Airbump στις πλευρές με τα χρωματιστά ένθετα, ενισχύουν την αίσθηση της στιβαρότητας του συνόλου.


    Εσωτερικό

    Στο εσωτερικό των Citroen e-C4 X και C4 X, οι οδηγοί και οι επιβάτες θα απολαμβάνουν μια απαράμιλλη αίσθηση ηρεμίας, άνεσης και ευρυχωρίας χάρη στην αναγνωρισμένη ποιότητα του προγράμματος Citroen Advanced Comfort, με τα Advanced Comfort καθίσματα και την ανάρτηση με Progressive Hydraulic Cushions. Η κορυφαία άνεση για τους επιβάτες, γίνεται ιδιαίτερα αισθητή για τους πίσω, που έχουν στη διάθεσή τους χώρο για τα γόνατα και μεγαλύτερη κλίση στην πλάτη του καθίσματος που είναι πλέον 27 μοίρες. Το εξωτερικό του πλάτος των 1.800 χιλιοστών σημαίνει ότι τρία άτομα μπορούν να κάθονται άνετα πίσω, με αρκετό χώρο και χωρίς παραχωρήσεις.

    Τα e-C4 X και C4 X θα κατασκευαστούν στο ισπανικό εργοστάσιο Villaverde, με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν στις αρχές του 2023. Η ξεχωριστή αισθητική της νέας πρότασης, συνδυάζεται με κορυφαία τεχνολογία για τις ασφαλέστερες μετακινήσεις, σε ένα τεχνολογικό πακέτο που παρουσιάζεται πιο πλήρες από ποτέ.

    Η ομπρέλα ασφαλείας ADAS

    Με έως και 20 προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης κάτω από την «ομπρέλα» του ADAS, του συστήματος που εξελίχθηκε για τη βελτίωση της ασφάλειας κατά την οδήγηση, τα νέα e-C4 X και C4 X έρχονται με: Αυτόματο φρενάρισμα και ειδοποίηση κινδύνου, αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 2 με Adaptive Cruise Control που αναλαμβάνει και τη στάση, αλλά και την επανεκκίνηση του αυτοκινήτου στο μποτιλιάρισμα, σύστημα παρακολούθησης της κόπωσης του οδηγού, προειδοποίηση για την ακούσια αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας, έξυπνους προβολείς αυτόματης ενεργοποίησης και όλα όσα περιμένει κανείς από ένα πολυτελές αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας.


    Αμιγώς ηλεκτρικό

    Για το αμιγώς ηλεκτρικό e-C4 X, η Citroen έχει προβλέψει να το εφοδιάσει με κορυφαία τεχνολογία σε ότι έχει να κάνει με τη φόρτιση. H Citroen προσφέρει 8ετή εγγύηση (ή 160.000 χιλιόμετρα) για την καλή λειτουργία της μπαταρίας του αυτοκινήτου, διασφαλίζοντας το 70% της χωρητικότητας των 50kWh της. Χάρη στην τεχνολογία των 400V που εξασφαλίζει η προηγμένη πλατφόρμα του μοντέλου, η γρήγορη φόρτιση είναι πραγματικά κορυφαίου επιπέδου.

    Στο 80% η φόρτιση της μπαταρίας φτάνει μόλις σε 30 λεπτά της ώρας, χρησιμοποιώντας ταχυφορτιστή DC 100 kW, κάτι που σε πρακτικό επίπεδο σημαίνει πως κάθε λεπτό σύνδεσης στον ταχυφορτιστή, το e-C4 X «κερδίζει» 10 χιλιόμετρα αυτονομίας, άλλο ένα πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου είναι ότι μπορεί να κυκλοφορεί καθημερινά στα αστικά κέντρα, χωρίς κυκλοφοριακούς περιορισμούς.


    Κινητήρες

    Το C4 X θα είναι διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης και diesel που εμφανίζουν κορυφαία τεχνολογία και ιδιαίτερα υψηλή φιλικότητα προς το περιβάλλον. Τα υπερτροφοδοτούμενα PureTech και Blue HDi σύνολα, με απόδοση ισχύος από 100 έως 130 ίππους και μετάδοση με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων ή αυτόματο 8 σχέσεων, δίνουν τη βάση για μια πολύ ενδιαφέρουσα γκάμα εκδόσεων του C4 X, η οποία θα καλύψει ένα πολύ μεγάλο εύρος αναγκών και απαιτήσεων από το αγοραστικό κοινό της κατηγορίας.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Ανανέωση για το Citroen C5 Aircross
    Ανανέωση για το Citroen C5 Aircross

    Η Citroen προχώρησε στο καθιερωμένο facelift του SUV μοντέλου της C5 Aircross, το οποίο αποτελεί και ένα από τα πιο επιτυχημένα της κατηγορίας.

    Ώρα ανανέωσης για το Citroen C5 Aircross που αποκτά ένα νέο εμπρός μέρος με καινούργιους ενιαίους προβολείς και δύο φωτιζόμενες λωρίδες που τους συνδέουν οπτικά και διακόπτονται από το λογότυπο της μάρκας στη μάσκα.

    Διαφοροποιήσεις υπάρχουν και στα τεχνολογίας LED πίσω φώτα, τα οποία έχουν πλέον διαφορετική σχεδίαση στα γραφικά τους, ενώ επιπλέον υπάρχουν και κάποιες δευτερεύουσες αισθητικές αλλαγές, όπως τα μαύρα καλύμματα των εξωτερικών καθρεφτών μαζί με τις νέας σχεδίασης ζάντες των 18 ιντσών.

    Στο εσωτερικό η πιο σημαντική αλλαγή είναι η ελεύθερη οθόνη του συστήματος infotainment, που δεν πλαισιώνεται πλέον από τους αεραγωγούς που έχουν μετακινηθεί πιο χαμηλά. Παράλληλα έχει επανασχεδιαστεί και η κεντρική κονσόλα, ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου είναι πλέον μικρός και διαθέτει τεχνολογία by wire, ενώ καινούργιος είναι και ο επιλογέας για τα οδηγικά προφίλ.


    Αναβαθμισμένα είναι και τα καθίσματα, ενώ έχουν προστεθεί τόσο μια επιπλέον θύρα USB όσο και ένας επιπλέον χώρος αποθήκευσης.

    Σύμφωνα με το εργοστάσιο, το ανανεωμένο Citroen C5 Aircross που θα είναι διαθέσιμο από το καλοκαίρι του 2022.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Συνεχίζεται η εξέλιξη της Citroen C5
    Συνεχίζεται η εξέλιξη της Citroen C5

    Σύμφωνα με πληροφορίες από υψηλόβαθμο στέλεχος της Citroen η γαλλική εταιρία συνεχίζει το πρόγραμμα εξέλιξης της νέας γενιάς C5 η οποία αναμένεται πως θα φέρνει και έναν ευχάριστο νέο αέρα στην κατηγορία.

    Το 2018 αρκετές πηγές ανέφεραν πως η νέα Citroen C5 θα κυκλοφορήσει το 2020 και μάλιστα θα έχει αρκετά αισθητικά στοιχεία από το εντυπωσιακό πρωτότυπο CXperrience Concept που είχε παρουσιαστεί το 2016 στο Παρίσι. Το συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα δεν φαίνεται πως θα επαληθευτεί χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως έχει εγκαταλειφθεί και το συγκεκριμένο πρόγραμμα.
    Σύμφωνα με αναφορά στο Autonews Europe ο Laurence Hansen, διευθυντής στρατηγικού σχεδιασμού και παραγωγής της Citroen επιβεβαίωσε πως το αυτοκίνητο υπάρχει και μάλιστα είναι καταπληκτικό. Παρά το γεγονός πως η κατηγορία των μεσαίων σεντάν έχει χάσει ένα σημαντικό μερίδιο από τα αντίστοιχου μεγέθους SUV στην ευρωπαϊκή αγορά η Citroen δεν έχει πρόθεση να την εγκαταλείψει καθώς τα σεντάν παραμένουν ιδιαίτερα δημοφιλή στην Κίνα.

    Οι πληροφορίες που υπάρχουν έως τώρα σχετικά με την C5 αναφέρουν πως το νέο μοντέλο θα βασίζεται στην πλατφόρμα EMP2 του ομίλου PSA όπως άλλωστε και το συγγενικό Peugeot 508. Η ευχάριστη έκπληξη αναμένεται πως θα αφορά το σχεδιασμό καθώς και ο πρώην διευθυντής παραγωγής Xavier Peugeot είχε τονίσει πως ο μόνος τρόπος για να επιβιώσει η κατηγορία των σεντάν θα είναι να προσφέρει κάτι φρέσκο που θα μπορέσει να κοντράρει τα SUV. Πάντως το πρωτότυπο CXperience που πιθανότατα έχει επηρεάσει το σχεδιασμό είχε μια εντυπωσιακή σιλουέτα και ίσως αυτό να έχει συνδυαστεί και με άλλες πρωτοποριακές ιδέες. Πάντως η ώρα της αποκάλυψης δείχνει να πλησιάζει.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Tο Citroen C5 Aircross αποκτά plug-in υβριδική έκδοση 225 ίππων
    «Κλιματικός συναγερμός» οι λέξεις της χρονιάς για το λεξικό της Οξφόρδης

    To Citroen C5 Aircross είναι το τρίτο κατά σειρά μοντέλο του ομίλου PSA που υποδέχεται στη γκάμα του μια άκρως ενδιαφέρουσα plug-in υβριδική έκδοση.

    Πρόκειται για το πρώτο υβριδικό μοντέλο της Citroen που σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα προς την ηλεκτροποίηση της γαλλικής εταιρίας. Βέβαια – τουλάχιστον προς το παρόν – το C5 Aircross θα συνοδεύεται από το πιο ήπιο υβριδικό σύστημα του ομίλου. Αυτό σημαίνει πως θα έχει την υβριδική μονάδα των 225 ίππων και μετάδοση μόνο στους εμπρός τροχούς και όχι το σύνολο των 300 ίππων με τετρακίνηση.

    Η εν λόγω υβριδική μονάδα συνδυάζει ένα βενζινοκινητήρα 1.6 PureTech 180 ίππων με ένα ηλεκτροκινητήρα 108 ίππων με την συνδυαστική συνολική ισχύ να διαμορφώνεται στους 225 ίππους. Η μετάδοση γίνεται μέσω μιας ειδικά διαμορφωμένης για το υβριδικό σύστημα έκδοσης του αυτόματου κιβωτίου EAT8, οκτώ σχέσεων το οποίο είναι συνδεδεμένο με τον ηλεκτροκινητήρα που τροφοδοτείται από μια μπαταρία 13,2 kWh. Σημειώστε πως η μπαταρία είναι μεγαλύτερη από αυτή του 508 Hybrid και δίνει ηλεκτρική αυτονομία που ξεπερνά τα 50 χιλιόμετρα στο νέο αυστηρότερο κύκλο WLTP.

    Μια πλήρης φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να διαρκέσει 7 ώρες σε απλή οικιακή πρίζα έως και λιγότερο από δύο ώρες σε wall box των 7,4 kW. Η μέση κατανάλωση είναι 1,7 λτ/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 φθάνουν τα 39 γρ./χλμ.
    Αισθητικά το C5 Aircross Hybrid ξεχωρίζει από τα συμβατικά μοντέλα από ορισμένες λεπτομέρειες σε μπλε απόχρωση, από τις δύο τάπες ανεφοδιασμού – μια αριστερά για φόρτιση και μια δεξιά για καύσιμο – καθώς και από τα λογότυπα hybrid στο πίσω μέρος. Επιπλέον ο εσωτερικός μεσαίος καθρέπτης εκπέμπει ένα μπλε φως για να ειδοποιούνται οι γύρω όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε αμιγώς ηλεκτρική η οποία έχει μέγιστη ταχύτητα λειτουργίας τα 135 χλμ./ώρα.

    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο