Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου 2019 15:11

Hλεκτρική η επόμενη Maserati GranTurismo;

Γράφτηκε από

Καθώς η Maserati GranTurismo οδεύει προς την ολοκλήρωση της 12χρονης πορείας της με τη Zeda η φημολογία που έχει αναπτυχθεί σχετικά με τον διάδοχό της περιέχει σενάρια ηλεκτροποίησής της

Ένα σκίτσο του σχεδιαστή Lorenzo Carpignano ο οποίος συνεργάζεται με τον οίκο Pininfarina έδωσε τροφή στις συζητήσεις σχετικά με τον διάδοχο της GranTurismo που σύντομα θα ολοκληρώσει τον κύκλο της. Το σχέδιο του ιταλού δημιουργού δείχνει την σιλουέτα ενός κουπέ που είναι εμπνευσμένο από την πρωτότυπη Maserati Alfieri, έχοντας όμως αρκετά πιο αιχμηρές γραμμές.

Αν και δεν πρόκειται για κάποια επίσημη πρόταση σχετικά με τον αντικαταστάτη της GranTurismo είναι σίγουρο πως θα υπάρξουν αρκετοί υποστηρικτές που θα ήθελαν ένα τόσο δυναμικό σχέδιο να περνά στην παραγωγή. Πάντως η σύνδεση με την Alfieri θυμίζει τις δηλώσεις στελεχών της Maserati σχετικά με την υιοθέτηση ενός πιο «πράσινου» προφίλ στα μελλοντικά μοντέλα.

Είναι λοιπόν παραπάνω από πιθανό ο αντικαταστάτης της GranTurismo να διαθέτει υβριδική ή ακόμα και ηλεκτρική μονάδα ισχύος. Άλλωστε ήδη έχει ανακοινωθεί πως το 2020 θα φέρει μαζί του και το πρώτο ηλεκτροποιημένο sportscar της Maserati. Αυτό αναμένεται να είναι ένα Gran Tourer με υβριδική τεχνολογία που θα ακολουθεί τη λογική της Alfieri ενώ είναι πολύ πιθανό στη συνέχεια να ακολουθήσει και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Στη συνέχεια μάλιστα η Maserati έχει στα πλάνα της τη δημιουργία και ενός compact SUV που θα τοποθετείται κάτω από την Levante και αναμένεται το 2021 με την γκάμα του να περιλαμβάνει τόσο συμβατικές όσο και υβριδικές εκδόσεις.

Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου 2019 12:00

Σχετικά Άρθρα

  • Η νέα Maserati GranTurismo και σε ανοικτή έκδοση
    Η νέα Maserati GranTurismo και σε ανοικτή έκδοση

    Η ιστορική φίρμα της Μόντενα βρίσκεται σε διαδικασία εξέλιξης και δοκιμών ενός κάμπριο GT μοντέλου που κατά πάσα πιθανότητα θα βασίζεται στη νέα GranTurismo.

    Με μόλις λίγες ημέρες να έχουν περάσει από την επίσημη εμφάνιση της νέας γενιάς GranTurismo, οι άνθρωποι της Maserati αφήνουν να διαρρεύσουν πληροφορίες, ότι η ομάδα σχεδιασμού βρίσκεται ήδη στα γραφεία, με σκοπό να παρουσιάσουν την ανοικτή έκδοση του GT μοντέλου.

    Οι ίδιες φήμες αναφέρουν ότι η Maserati επαναφέρει το όνομα GranCabrio, την ίδια στγμή που θα είναι και το πρώτο ηλεκτρικό ανοιχτό GT στην αγορά.

    Με βάση τα όσα γνωρίζουμε μέχρι τώρα, η νέα GranCabrio θα εφοδιάζεται με όλους τους κινητήρες που υπάρχουν και στην κουπέ GranTurismo, τόσο με τις δύο εκδοχές του V6 μοτέρ Nettuno, όσο και με την ηλεκτρική διάταξη της Folgore με τους 760 ίππους.

    Η εταιρεία υποστηρίζει ότι το ανοιχτό αυτοκίνητό της θα είναι κάτι πραγματικά μοναδικό για την αγορά, ένα τετραθέσιο GT με εξαιρετικές επιδόσεις και την ιταλική σχεδιαστική αύρα.

    Όπως και στην προηγούμενη γενιά του σπορ κουπέ της Maserati, που αποσύρθηκε το 2019, η τιμή της ανοιχτής έκδοσης θα είναι ελαφρά υψηλότερη από την κουπέ.

    Η παρουσίασή της αναμένεται μετά την ολοκλήρωση του λανσαρίσματος της GranTurismo, μέσα στο 2023.

    Η μάρκα θα γίνει αποκλειστικά ηλεκτρική από το 2030, ενώ από το 2025 θα παρουσιαστούν ηλεκτρικές εκδόσεις της Levante, Quattroporte και MC20.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Και ηλεκτρική η νέα Maserati GranTurismo
    Και ηλεκτρική η νέα Maserati GranTurismo

    Ένα από τα πλέον εμβληματικά μοντέλα της Maserati, η GranTurismo, ανανεώθηκε και συνεχίζει να συναρπάζει το κοινό των μεγάλων και επιβλητικών κουπέ υψηλών επιδόσεων.

    Η ιστορία των κουπέ GT, για τη Maserati ξεκίνησε 75 χρόνια πριν με την A6 1500 και τώρα συνεχίζεται με τη νέας γενιάς GranTurismo.
    Η κουπέ ντίβα της ιταλικής φίρμας συνδυάζει τις υψηλές επιδόσεις ενός σπορ αυτοκινήτου με την άνεση που χρειάζεται όποιος θέλει να καλύπτει μεγάλες αποστάσεις και να κάνει ταξίδια. Με τη νέα GranTurismo, η Maserati εκτός των άλλων, «ταξιδεύει» στο μέλλον καθώς είναι το πρώτο της μοντέλο με 100% ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Από αισθητικής άποψης, η GranTurismo διατηρεί τη χαρακτηριστικά κομψή γραμμή αλλά και τις αναλογίες που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στα μοντέλα της εταιρείας.

    Το νέο αυτό μοντέλο, εξελίχθηκε στο Κέντρο Καινοτομίας της Maserati και η παραγωγή του έχει αρχίσει στο ιστορικό εργοστάσιο Mirafiori στο Τορίνο. Η νέα GranTurismo είναι 100% κατασκευασμένη στην Ιταλία και αποτελεί την επιτομή της «ιταλικής απόδοσης» της πολυτέλειας, που εδώ που τα λέμε, αφορά όλα τα μοντέλα της Maserati. Το νέο κουπέ είναι εξοπλισμένο με τον V6 twin-turbo κινητήρα Nettuno των 3,0 λίτρων, ο οποίος είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις, Modena με 490 ίππους και Trofeo που θα αποδίδει 550 ίππους.

    Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με τρεις κινητήρες, GranTurismo Folgore, υιοθετεί ένα σύστημα τεχνολογίας 800V και έχει εξελιχθεί με τεχνικές λύσεις που προέρχονται από τα μονοθέσια της Formula E. Προσφέρει εξαιρετική απόδοση η οποία φτάνει τους 760 ίππους (830 PS σε λειτουργία Max Boost) και διαθέτει μπαταρία 92,5 kWh, η οποία έχει σχήμα «Τ» και εκτείνεται στο χώρο του κεντρικού τούνελ που διατρέχει το μήκος του αυτοκινήτου. Η Folgore, βασίζεται στην αρχιτεκτονική Atlantis High.

    Στο εσωτερικό, η μοντέρνα καμπίνα της Maserati GranTurismo είναι εξοπλισμένη με καινοτόμα συστήματα, όπως το σύστημα πολυμέσων Maserati Intelligent Assistant (MIA), το πιο πρόσφατο λειτουργικό ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Μόλις αρχίσει η διάθεση της GranTurismo, θα δούμε και την έκδοση PrimaSerie 75th Anniversary Launch Edition, που θα είναι περιορισμένης παραγωγής και θα έχει κάποια ξεχωριστά στοιχεία εξοπλισμού, ως απευθείας αφιέρωμα στα 75α γενέθλια των μοντέλων της Maserati στην κατηγορία.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Έτοιμη η ηλεκτρική μεταμόρφωση της Maserati
    Έτοιμη η ηλεκτρική μεταμόρφωση της Maserati

    H Maserati μπαίνει στην Formula E και δίνει μια πρώτη γεύση της νέας ηλεκτρικής Gran Turismo Folgore εγκαινιάζοντας το την είσοδό της στην ηλεκτρική εποχή.

    Η Maserati έχει ανακοινώσει επίσημα τα πλάνα για την ηλεκτρική της μεταμόρφωση και κάνει το πρώτο της βήμα προς αυτή την κατεύθυνση με τον πιο εμφατικό τρόπο.

    Η ιταλική φίρμα προχώρησε στην πολυετή συνεργασία με την ομάδα Rokit Venturi με στόχο την είσοδό της στο πρωτάθλημα Formula E. Η επίσημη σύναψη της συνεργασίας έγινε μπροστά στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρίας την Gran Turismo Folgore.

    Το εντυπωσιακό ηλεκτρικό super GT θα διαθέτει δύο ή και τρείς ηλεκτροκινητήρες και θα είναι σίγουρα ταχύτερο και ισχυρότερο σε σχέση με την GranTurismo με θερμικό τρίλιτρο V6 twinturbo.
    Σχεδιαστικά μπορούμε να δούμε πως η πρώτη ηλεκτρική Maserati δανείζεται στοιχεία από τη Grecale (όπως τα φωτιστικά σώματα), ενώ το μακρύ καπό είναι κατά κάποιο τρόπο διαχρονικό σήμα κατατεθέν της GranTurismo.
    Οι Ιταλοί δεν έχουν αποκαλύψει ακόμα όλες τις λεπτομέρειες με τις φήμες να κάνουν λόγο ακόμη και για απόδοση που θα φθάνει τους 1.200 ίππους. Πάντως οι περισσότερες πληροφορίες αναφέρουν πως το αυτοκίνητο στην έκδοση με δύο ηλεκτροκινητήρες θα έχει 650 ίππους και θα διαθέτει σύστημα τετρακίνησης.

    Η πολυτελής μάρκα πιστεύει πολύ στο ηλεκτρικό της πλάνο και για αυτό το λόγο το 2025 αναμένεται να λανσάρει ακόμη τρία ηλεκτρικά. Την MC20, τη νέα Quattroporte, αλλά και τη Levante EV, για να εξηλεκτριστούν σταδιακά μέχρι το 2030 όλα συνολικά τα αυτοκίνητα στη γκάμα της.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Το πανέμορφο πρωτότυπο Maserati GranTurismo Targa
    Το πανέμορφο πρωτότυπο Maserati GranTurismo Targa

    Η GranTurismo Targa μας δείχνει το μέλλον της ιστορικής Maserati.

    Η Maserati μπαίνει σε μία νέα εποχή, κάτι που δείχνει περίτρανα το νέο εντυπωσιακό supercar της ιταλικής φίρμας, η διθέσια MC20, ένα μοντέλο που αναμένεται να λανσαριστεί μέσα στο 2021 και να προκαλέσει «πονοκέφαλο» στους ανταγωνιστές, όπως Ferrari και Lamborghini.


    Πέραν αυτής και σύμφωνα με φήμες μέσα από το εργοστάσιο, μέσα στην επόμενη πενταετία αναμένεται και η νέα γενιά της κουπέ GranTurismo. Περιμένοντας την έλευσή της, ξεκίνησαν να εμφανίζονται και διάφορες επεξεργασμένες σε υπολογιστή εκδοχές, όπως αυτή του πρωτότυπου GranTurismo Targa, που επιμελήθηκε ο Ιταλός Samuele Errico Piccarini σε συνεργασία με την FCA. Μάλιστα ο νεαρός σχεδιαστής φοιτά σε ένα από τα σημαντικότερα ιδιωτικά κολλέγια της γείτονας χώρας, το Istituto Europeo di Design.

    Η εκπληκτικής σχεδίασης GranTurismo Targa εμπνέεται από τη θρυλική Maserati 5000GT, ενώ το βασικό της χαρακτηριστικό εστιάζεται στην απουσία της σταθερής οροφής, όπου στη θέση της υπάρχει μία γυάλινη επιφάνεια, η οποία και αποσπάται. Επίσης, έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορεί να τοποθετηθεί εμπρός το μοτέρ, ενώ δεν λείπουν λεπτομέρειες όπως τα εμπρός φωτιστικά σώματα LED, η πίσω φωτιζόμενη μπάρα και οι διπλές απολήξεις. Ο Piccarini δεν έχει ανακοινώσει κάτι επιπλέον για τα μηχανικά μέρη του δημιουργήματός του, αλλά είναι πιθανό να εφοδιάζεται με το νέο V6 twin-turbo μοτέρ των 3,0 λίτρων, που στην περίπτωση της MC20 αποδίδει 630 ίππους και 730 Nm ροπής.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Maserati λανσάρει τις εκδόσεις Edizione Ribelle
    Η Maserati λανσάρει τις εκδόσεις Edizione Ribelle

    Το 2020 είναι η χρονιά που η Maserati θα παρουσιάσει τελικά το πολυαναμενόμενο σπορ αυτοκίνητο. Αυτό δεν θα συμβεί μέχρι το Μάιο, αλλά εν τω μεταξύ, η εταιρεία έχει κάποια νέα που θα μοιραστεί σχετικά με τη γκάμα της.

    Για το 2020, υπάρχει μια περιορισμένη έκδοση του Edizione Ribelle (Rebel Edition) με ένα νέο GT Sport Package. Ξεκινώντας με την ειδική έκδοση, περιορίζεται στα 225 αυτοκίνητα – 100 Ghibli S Q4, 100 Levante S και 25 Quattroporte S Q4 GranSport. Τι είναι τόσο ξεχωριστό γι αυτά; Και τα τρία υιοθετούν εξωτερικό Nero Ribelle Mica και συνοδεύονται από το πακέτο Nerissimo προσθέτοντας μαύρους χρωματικούς τόνους σχεδόν παντού. Ακόμη και οι απολήξεις της εξάτμισης καθώς και οι τροχοί των 20 ιντσών είναι μαύρα, μαζί με τα σκούρα πίσω παράθυρα και τις κάθετες γρίλιες. Οι κόκκινες δαγκάνες φρένων δημιουργούν τη μοναδική αντίθεση.

    Η συγκεκριμένη διχρωμία συνεχίζεται και στο εσωτερικό, κυρίως στα δερμάτινα καθίσματα, ενώ, η κεντρική κονσόλα αποτελείται από ανθρακονήματα. Η Maserati δεν θα μπορούσε να μην χρησιμοποιήσει και την αγαπημένη της επένδυση, την Alcantara. Η έκδοση Edizione Ribelle είναι εξοπλισμένη με θερμαινόμενο τιμόνι καθώς και θερμαινόμενα καθίσματα, ενώ οδηγός και συνοδηγός απολαμβάνουν επίσης αεριζόμενα καθίσματα. Το λογότυπο που είναι τοποθετημένο στην κεντρική κονσόλα υποδηλώνει την αποκλειστικότητα του μοντέλου.

    Παρόμοιες αναβαθμίσεις συναντάμε και στην GranSport, καθώς οι πελάτες θα έχουν εκτός των άλλων θερμαινόμενο τιμόνι καθώς και πολλά συστήματα ασφαλείας: ενεργή υποστήριξη τυφλών σημείων, προειδοποίηση σύγκρουσης προς τα εμπρός, προβολή κάμερας και πολλά άλλα. Η Maserati ανακοίνωσε πως το πακέτο GT Sport μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τις Ghibli, Quattroporte και Levante. Αυτά τα μοντέλα διαθέτουν αρκετές περιμετρικές λεπτομέρειες από τη GranSport και φορούν ζάντες αλουμινίου οι οποίες κατόπιν παραγγελίας υιοθετούν μπλε, μαύρες ή κόκκινες δαγκάνες φρένων. Η σειρά Edizione Ribelle και τα μοντέλα που είναι εξοπλισμένα με το GT Sport Package θα διατεθούν στους αντιπροσώπους των ΗΠΑ από τον Μάρτιο.

    Πηγή: Protothema.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο