Κρήτη: Μαίνεται η φωτιά στα Χανιά - Ισχυρές πυροσβεστικές δυνάμεις δίνουν μάχη για την κατάσβεσή της ...
Κασσελάκης κατά των «87»: Θα πιουν τα πικρά ποτήρια των επιλογών τους - Ψηφίζουμε Συνέδρους ...
Εμπορικός Σύλλογος Πύργου: Ο κατάλογος των θυμάτων στο δρόμο καρμανιόλα Πύργου-Καλό-Νερό Τσάκωνα δεν έχει τελειωμό ...
Επιτυχημένη συνάντηση εργασίας στην Αμαλιάδα για την προαγωγή του μητρικού θηλασμού, στο πλαίσιο της παρέμβασης ΑΜΑΛΘΕΙΑ ...
Νυχτερινό ρεύμα: Σε ισχύ από την 1η Νοεμβρίου - Ποιες ώρες θα ισχύει
Νετανιάχου: Η συμφωνία εκεχειρίας πρέπει να διασφαλίζει το Ισράηλ από την απειλή της Χεζμπολάχ ...
Φλώρινα-Διαρροή μονοξειδίου του άνθρακα σε ξενοδοχείο: Εκτός ΜΕΘ ο 55χρονος – Καλή η κατάσταση της υγείας του ...
Πύργος: Θρήνος για την 45χρονη Μαρία Παρασκευοπούλου από το Λάνθι, που χάθηκε σε τροχαίο δυστύχημα ...
Κολυδάς για τις φονικές πλημμύρες στην Ισπανία: Το φαινόμενο της «χαόνης» είναι το κλειδί για το χάος στη Βαλένθια ...
Ανδρουλάκης: Το ΠΑΣΟΚ θα έρθει με φόρα για να λυτρώσει τον λαό από την κυβέρνηση της ΝΔ ...
Η Mansory, γνωστή και ως ένας άκρως εκκεντρικός βελτιωτής, δημιουργεί μία εκδοχή της Maserati MC20, την MCX Pergusa, όντας το πιο exclusive μοντέλο της ιταλικής φίρμας, η οποία θα κατασκευαστεί σε μόλις 5 μονάδες.
Το πρώτο πράγμα που μαγνητίζει το βλέμμα στην συγκεκριμένη MC20 είναι το αμάξωμα, διότι αποτελείται σχεδόν εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα. Αλλά η εμφάνιση δε θα ήταν τίποτα αν δεν συνδυαζόταν με έναν πλούσιο εσωτερικό διάκοσμο ή με έναν αναβαθμισμένο κινητήρα.
Η Maserati είχε θέσει για τη νέα γενιά της Quattroporte, που θα παρουσιαζόταν βάση χρονοδιαγράμματος το 2025, τον τίτλο του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της φίρμας από τη Μόντενα.
Όμως, άνθρωποι της εταιρείας ανακοίνωσαν πριν μερικούς μήνες ότι τελικά το ηλεκτρικό σεντάν θα εμφανιστεί κατά πάσα πιθανότητα το 2028, για να μην πάρουν αχρείαστα ρίσκα ως προς την απόδοση.
Οι νέες πληροφορίες σχετικά με το πρότζεκτ προέρχονται από ρεπορτάζ βρετανικού ΜΜΕ που συνομίλησε με τον επικεφαλής μηχανικό των Maserati Quattroporte και GranTurismo, Davide Danesin, ο οποίος αποκάλυψε ότι είναι πολύ πιθανό η νέα Quattroporte να υιοθετήσει την πλατφόρμα της GranTurismo Folgore.
Το ιταλικό σεντάν ήταν να βασιστεί στην πλατφόρμα STLA Large. Ο Danesin ανέφερε ότι αυτό το σενάριο δεν έχει αποκλειστεί τονίζοντας χαρακτηριστικά: «Δεν λέω πως δε θα βασιστεί στην STLA Large. Απλά πιστεύω ότι μπορούμε να μεγιστοποιήσουμε το αποτέλεσμα βασιζόμενοι σε ό,τι ήδη έχουμε».
Για όσους μπορεί να μπέρδεψε, ο Danesin εννοούσε την πλατφόρμα της GranΤurismo Folgore. Σύμφωνα με τον ίδιο, θα μπορούσε να ταιριάξει στην Quattroporte και να της προσδώσει δύο πολύ σημαντικά στοιχεία, ευκινησία και θέση οδήγησης, παρόμοια με αυτήν των σπορ αυτοκινήτων με θερμικό κινητήρα.Μετά από μερικές αποτυχίες, η ιταλική μάρκα φαίνεται να βρίσκεται τώρα σε καλύτερες βάσεις, χάρη σε μια ποικιλία νέων μοντέλων, συμπεριλαμβανομένων των Grecale και MC20, καθώς και της ανανεωμένης GranTurismo.
Παρόλα αυτά, τα προβλήματα συνεχίζουν να ταλανίζουν την αυτοκινητοβιομηχανία. Μια νέα αναφορά, που βλέπει το φως της δημοσιότητας, ισχυρίζεται ότι η ηλεκτρική Quattroporte έχει «παγώσει μέχρι νεωτέρας».
Όπως αναφέρει η Corriere Torino, οι προμηθευτές ενημερώθηκαν στα τέλη Νοεμβρίου ότι το project M9S είχε «ανασταλεί» και θα έπρεπε να «παγώσουν τις εξελίξεις σχετικά με αυτό». Το εν λόγω δημοσίευμα αναφέρει ότι η παραγωγή επρόκειτο να ξεκινήσει το νέο έτος με τις παραδόσεις να έχουν προγραμματιστεί για το 2025. Εκ των πραγμάτων φαντάζει απίθανο να τηρηθεί αυτό το χρονοδιάγραμμα, ωστόσο η αυτοκινητοβιομηχανία φέρεται να προσπάθησε να καθησυχάσει τους προμηθευτές λέγοντας ότι η μελλοντική Maserati «θα αναπτυχθεί, θα κατασκευαστεί και θα παραχθεί 100% στην Ιταλία και θα υιοθετήσει ηλεκτρικούς κινητήρες».
Δεν είναι απολύτως σαφές γιατί η Quattroporte Folgore «μπήκε στον πάγο», αλλά το δημοσίευμα ανέφερε ότι «οι συζητήσεις βρίσκονται σε εξέλιξη για την επανατοποθέτηση των high-end εμπορικών σημάτων του ομίλου, με σκοπό να αποφευχθεί η οποιαδήποτε σύγχυση μεταξύ Alfa Romeo και Maserati».
Οι περισσότερες προτάσεις που έχουμε δει από τη Mansory βασίζονται κατά κύριο λόγο σε γερμανικά μοντέλα. Αυτή τη φορά η βελτιωτική εταιρεία πέρασε στην ιταλική μεριά όσον αφορά την εξατομίκευση ενός supercar, αναλαμβάνοντας μία Maserati η οποία δεν χρειάζεται συστάσεις. Πόσο καλύτερη την έκανε όμως για το ειδικό και εύπορο πελατολόγιο της;
Ως συνήθως, το εμπρός μέρος με τον προφυλακτήρα δεν έχει ιδιαίτερες αλλαγές, ωστόσο υπάρχουν επιπρόσθετα κομμάτια πάνω στις «φούστες», γύρω από τους αεραγωγούς και μία μεγαλύτερη ποδιά. Το καπό είναι καινούριο, ενώ τα μπροστινά φανάρια έχουν δεχθεί ένα «τριμάρισμα». Στις πόρτες έχουν μπει επίσης aftermarket κομμάτια. Η αεροτομή είναι μεγάλη τονίζοντας το αιχμηρό ύφος του αυτοκινήτου, ενώ καινούργιος είναι και ο διαχύτης. Οι ζάντες είναι σετ της σειράς FV.5.
Η Mansory θεωρεί το έμβλημά της πιο πολύτιμο από το γνήσιο της μάρκας του αυτοκινήτου και για αυτό το αντικατάστησε για ακόμα μία φορά, βάζοντας το δικό της σε όλα τα καίρια σημεία.
Στο εσωτερικό, η υπογραφή των Γερμανών είναι εμφανής σε πολλές εκφάνσεις, όπως στο κάθισμα, στις ζώνες, στο τιμόνι, στα πατάκια και ούτω καθεξής. Το κοκπιτ είναι δίχρωμο, κυρίως όμως μαύρο με κίτρινες λεπτομέρειες. Η ιταλική σημαία είναι ζωγραφισμένη πάνω στα «αυτάκια» των ταχυτήτων του τιμονιού και κάπου εκεί ολοκληρώνεται το makeover της MC20.
Από το εργοστάσιο, το σπορ κουπέ αυτοκίνητο της Maserati έχει έναν twin-turbo V6 3.0 λίτρων ο οποίος αποδίδει 621 ίππους και είναι κατασκευασμένος με τεχνολογία Formula 1. Ο κινητήρας Nettuno όπως έχει ονομαστεί όμως, είναι ακόμα πιο δυνατός χάρη στη Mansory. Η εταιρεία δηλώνει πως η δικιά της MC20 Cielo αποδίδει 710 ίππους, έχοντας προγραμματίσει τον κινητήρα για μεγαλύτερες επιδόσεις. Το αποτέλεσμα αυτής της τροποποίησης σημαίνει ότι η MC20 Cielo κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,7 δευτερόλεπτα, περίπου τρία δέκατα ταχύτερα από το εργοστασιακό. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 330 χλμ./ώρα, άρα 10 χιλιόμετρα περισσότερα από το original.
Πηγή: Protothema.gr
Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]
Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης
Copyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.