Τετάρτη, 27 Νοεμβρίου 2019 15:37

Τα μελλοντικά Toyota και Lexus με εξαρτήματα Mazda!

Γράφτηκε από
Ad Slot

H συνεργασία των Toyota και Lexus με την Mazda προχωρά ακόμη περισσότερο, αυτή η φορά με τον διαμοιρασμό μίας κοινής πλατφόρμας, καθώς και των θερμικών συνόλων.

Σύμφωνα με διάφορες φήμες που πηγάζουν μέσα από διάφορες ιαπωνικές ιστοσελίδες, η Toyota σκέφτεται πολύ σοβαρά να υιοθετήσει μία νέα πλατφόρμα, η οποία αποτελεί προϊόν της Mazda και αφορά αυτοκίνητα με κίνηση στον πίσω άξονα, με πρώτο μοντέλο ένα νέο premium σεντάν που θα αντικαταστήσει το Mark X, πιθανότατα μέχρι το 2022.

Πέραν τούτου, με την Mazda θα μοιραστεί και τον εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα, ενώ τις παραπάνω κινήσεις θα κάνει και η Lexus, με ένα μοντέλο που θα τοποθετείται ανάμεσα στα ήδη υπάρχοντα RC και LC.

Η Mazda ανακοίνωσε τον περασμένο Μάρτιο πως ετοιμάζει ένα νέο εξακύλινδρο σε σειρά μηχανικό σύνολο, που θα χρησιμοποιεί εκτενώς την τεχνολογία Skyactiv-X. Επίσης επισήμανε ότι βρίσκεται σε διαδικασία ανάπτυξης μίας νέας πλατφόρμας, η οποία θα είναι συμβατή με μεγάλων διαστάσεων μοντέλα, τόσο με πισωκίνητη, όσο και με τετρακίνητη διάταξη.

Δεν παρέλειψε επίσης να αναφέρει ότι τα νέα της προϊόντα αναμένονται στις αγορές την πενταετία 2020-2025. Να αναφέρουμε τέλος, ότι η συνεργασία ανάμεσα σε Toyota και Mazda ξεκινά εδώ και αρκετά χρόνια. Στην αμερικάνικη αγορά το Yaris χρησιμοποιεί εκτενώς κομμάτια από το Mazda 2, ενώ έχει ήδη ξεκινήσει η κατασκευή ενός κοινού εργοστασίου στην Αλαμπάμα των ΗΠΑ, με συνολικό κόστος 1,6 δις δολάρια, όπου στην αρχή θα συναρμολογούνται η νέα Corolla και ένα crossover μοντέλο της Mazda.
Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 27 Νοεμβρίου 2019 13:20

Σχετικά Άρθρα

  • Η Toyota σκέφτεται σοβαρά το MR2
    Η Toyota σκέφτεται σοβαρά το MR2

    Πληθαίνουν συνεχώς οι φήμες σχετικά με την επιστροφή του Toyota MR2, το οποίο ενδεχομένως να έρθει το 2026 με σημαντικές αναβαθμίσεις σε σχέση με αυτό που γνωρίζαμε.

    Το νέο μοντέλο θα μπορούσε να διαθέτει σύστημα τετρακίνησης και ισχύ 400 ίππων, κάτι που θα άλλαζε εντελώς την πισωκίνητη φιλοσοφία του κλασικού MR2. Αυτό θα σηματοδοτούσε μια σημαντική απόκλιση από προηγούμενες φήμες που υποστήριζαν ότι ετοιμαζόταν μια πισωκίνητη έκδοση με κινητήρα τύπου GR Corolla.
    Οι τελευταίες αναφορές από το ιαπωνικό BestCar δείχνουν ότι η επόμενη γενιά του MR2 θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων με υπερτροφοδότηση, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Mazda και τη Subaru, και θα μπορούσε να πωλείται στη λιανική γύρω στα 65.000 ευρώ. Αν αληθεύει, αυτό θα το τοποθετούσε στο εξωτερικό ανάμεσα σε σπορ αυτοκίνητα με κινητήρα στο κέντρο όπως η Porsche 718 και η Lotus Emira, δίνοντας στους λάτρεις της αυτοκίνησης άλλη μια μη ηλεκτρική, μη υβριδική επιλογή.
    Αυτές οι εξελίξεις ευθυγραμμίζονται με την ευρύτερη προσπάθεια της Toyota να συνεχίσει να προσφέρει οχήματα υψηλών επιδόσεων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, παρά τη στροφή της βιομηχανίας προς την ηλεκτροκίνηση. Η εταιρεία δουλεύει εντατικά πάνω σε έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 λίτρων, ο οποίος θα μπορούσε να μπει στο MR2.
    Αν και οι λεπτομέρειες είναι ακόμα εικασίες, υπάρχουν όλο και περισσότερες ενδείξεις ότι η Toyota σκέφτεται σοβαρά να επαναφέρει το MR2, το οποίο διακόπηκε το 2007. Αυτή η πιθανή αναβίωση θα ενθουσιάσει τους οπαδούς των σπορ συμπαγών αυτοκινήτων με επίκεντρο τον οδηγό, ειδικά καθώς όλο και λιγότεροι κατασκευαστές εστιάζουν σε αυτή την κατηγορία. Προς το παρόν, όμως, όλα παραμένουν φήμες, αλλά οι ελπίδες για την επιστροφή αυτού του εμβληματικού αυτοκινήτου είναι μεγάλες.
    Πηγή: Protothema.gr
  • H Toyota GR Corolla και με χειροκίνητο κιβώτιο
    H Toyota GR Corolla και με χειροκίνητο κιβώτιο

    Οι εν δυνάμει αγοραστές της ανανεωμένης GR Corolla, επιθυμούν την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο.

    Η ανανεωμένη Toyota GR Corolla αρχίζει μέσα στο 2025 το εμπορικό της ταξίδι, προσφέροντας μια άκρως ενδιαφέρουσα επιλογή στο αγοραστικό της κοινό, είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ή με αυτόματο 8άρι.

    Σε πείσμα των καιρών, φαίνεται ότι το ποσοστό που θέλει το χειροκίνητο κιβώτιο δεν είναι αμελητέο. Σύμφωνα με εκπρόσωπο της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας στις ΗΠΑ, υπολογίζεται ότι το 80% των πωλήσεων του «hot hatch» θα αφορούν στην χειροκίνητη έκδοση.

    Και αυτό ακούγεται και είναι -αν μην τι άλλο- εντυπωσιακό, γιατί το νέο εξελιγμένο και πολύ πιο άμεσο στις αλλαγές αυτόματο κιβώτιο, θεωρητικά αναδεικνύει περισσότερο τις αρετές του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα των 1,6 λίτρων και των 300 ίππων.

    Από την άλλη, η εκτίμηση αυτή δικαιώνει την εμμονή του επίτιμου προέδρου και Master Driver, Ακίο Τογιόντα, ο οποίος εδώ και αρκετά χρόνια τονίζει προς πάσα κατεύθυνση ότι το χειροκίνητο κιβώτιο δεν έχει «πεθάνει».
    Πηγή: Protothema.gr
  • Οι περίεργες εκδόσεις της Toyota AE86
    Οι περίεργες εκδόσεις της Toyota AE86

    Στο πλαίσιο ενός δημιουργικού project, μηχανικοί της Toyota παρουσίασαν δύο ιδιαίτερες μετατροπές με βάση την θρυλική AE86

    Η Toyota επέλεξε ένα θρυλικό της αυτοκίνητο προκειμένου να το βελτιώσει και να δώσει την ευκαιρία στους φίλους των vintage αυτοκινήτων να το οδηγήσουν για λίγες ώρες. Πρόκειται για την μοναδική Toyota AE86, το περίφημο αυτοκίνητο του Τακούμι Τακαχάσι στο οσκαρικό άνιμε Initial D που δεν έχανε από κανέναν στις αναβάσεις της ιαπωνικής επαρχίας. Αυτήν τη φορά ωστόσο οι μηχανικοί που ανέλαβαν το customizing είχαν άλλα στο μυαλό τους. Αποφάσισαν να δημιουργήσουν δύο εκδόσεις, μία με βενζινοκινητήρα και μία με ηλεκτροκινητήρα, αλλά με πολύ χαμηλή απόδοση.
    Στην περίπτωση της βενζινοκίνητης ΑΕ86, κάτω από το καπό έχει τοποθετηθεί ο κινητήρας από το Toyota GR Yaris χωρίς το… τούρμπο. Ο τρικύλινδρος κινητήρας λοιπόν αποδίδει μόλις 112 ίππους (από 268) και 160 Nm ροπής και συνοδεύεται από 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Το ευτύχημα είναι ότι το αυτοκίνητο ζυγίζει μόλις 980 κιλά.

    Από την άλλη, η ηλεκτροκίνητη AE86 αποδίδει λίγο περισσότερο, 127 ίππους και 150 Nm ροπής, αλλά ζυγίζει λίγο περισσότερο, 1.070 κιλά. Το εντυπωσιακό στην ηλεκτροκίνητη έκδοση είναι ότι διαθέτει επίσης μηχανικό 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων!
    Οι φίλοι της Toyota AE86 στην Ιαπωνία θα έχουν την ευκαιρία να νοικιάσουν και οδηγήσουν τα δύο ΑΕ86 κάθε Πέμπτη και Παρασκευή από τις 17 Οκτωβρίου μέχρι και τις 20 Δεκεμβρίου.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Πιθανή η επιστροφή του Toyota MR2
    Πιθανή η επιστροφή του Toyota MR2

    Πληθαίνουν συνεχώς οι φήμες σχετικά με την επιστροφή του Toyota MR2, το οποίο ενδεχομένως να έρθει το 2026 με σημαντικές αναβαθμίσεις σε σχέση με αυτό που γνωρίζαμε.

    Το νέο μοντέλο θα μπορούσε να διαθέτει σύστημα τετρακίνησης και ισχύ 400 ίππων, κάτι που θα άλλαζε εντελώς την πισωκίνητη φιλοσοφία του κλασικού MR2. Αυτό θα σηματοδοτούσε μια σημαντική απόκλιση από προηγούμενες φήμες που υποστήριζαν ότι ετοιμαζόταν μια πισωκίνητη έκδοση με κινητήρα τύπου GR Corolla.

    Οι τελευταίες αναφορές από το ιαπωνικό BestCar δείχνουν ότι η επόμενη γενιά του MR2 θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων με υπερτροφοδότηση, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Mazda και τη Subaru, και θα μπορούσε να πωλείται στη λιανική γύρω στα 65.000 ευρώ. Αν αληθεύει, αυτό θα το τοποθετούσε στο εξωτερικό ανάμεσα σε σπορ αυτοκίνητα με κινητήρα στο κέντρο όπως η Porsche 718 και η Lotus Emira, δίνοντας στους λάτρεις της αυτοκίνησης άλλη μια μη ηλεκτρική, μη υβριδική επιλογή. Αυτές οι εξελίξεις ευθυγραμμίζονται με την ευρύτερη προσπάθεια της Toyota να συνεχίσει να προσφέρει οχήματα υψηλών επιδόσεων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, παρά τη στροφή της βιομηχανίας προς την ηλεκτροκίνηση. Η εταιρεία δουλεύει εντατικά πάνω σε έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 λίτρων, ο οποίος θα μπορούσε να μπει στο MR2.
    Αν και οι λεπτομέρειες είναι ακόμα εικασίες, υπάρχουν όλο και περισσότερες ενδείξεις ότι η Toyota σκέφτεται σοβαρά να επαναφέρει το MR2, το οποίο διακόπηκε το 2007. Αυτή η πιθανή αναβίωση θα ενθουσιάσει τους οπαδούς των σπορ συμπαγών αυτοκινήτων με επίκεντρο τον οδηγό, ειδικά καθώς όλο και λιγότεροι κατασκευαστές εστιάζουν σε αυτή την κατηγορία. Προς το παρόν, όμως, όλα παραμένουν φήμες, αλλά οι ελπίδες για την επιστροφή αυτού του εμβληματικού αυτοκινήτου είναι μεγάλες.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Lexus περνά σε νέα σχεδιαστική εποχή
    Η Lexus περνά σε νέα σχεδιαστική εποχή

    Η νέα γενιά αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων που εξελίσσει η Lexus θα συστήσει και τη νέα, άκρως εντυπωσιακή, σχεδιαστική φιλοσοφία της ιαπωνικής εταιρίας

    Όπως ανακοινώθηκε, το πρώτο καινούργιο μοντέλο της Lexus στο οποίο θα εφαρμοστεί η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της θα είναι η έκδοση παραγωγής του ομολογουμένως εντυπωσιακού πρωτότυπου LF-ZC όπως και του πρωτότυπου το LF-ZL τα οποία παρουσιάστηκαν πέρυσι τον Δεκέμβριο.
    Στη νέα σχεδίαση σημαντικό ρόλο θα διαδραματίζει η αεροδυναμική. Τα νέα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της θα βασίζονται στην καινούργια πλατφόρμα η οποία διαθέτει μπαταρίες με πρισματικά στοιχεία, γεγονός που επιτρέπει τη διαμόρφωση του αμαξώματος με τρόπο που να έχει χαμηλότερο αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας. Σύμφωνα με εκτιμήσεις θα είναι μικρότερος από 0,20.

    O Σάιμον Χάμφρις, επικεφαλής Σχεδιασμού της Toyota και της Lexus, είπε ότι η νέα σχεδιαστική γλώσσα θα διαφέρει ριζικά από αυτή του παρελθόντος. Τα μελλοντικά μοντέλα της εταιρείας, τόσο τα τετράθυρα όσο και τα SUV, μορφοποιούνται ήδη στο καινούργιο Κέντρο Σχεδιασμού της.

    Ο Χάμφρις θέλησε να τονίσει πόσο σημαντική θα είναι η νέα εμφάνιση των μοντέλων παραγωγής της Lexus, είτε των αμιγώς ηλεκτρικών είτε αυτών με θερμικό κινητήρα. Συγκεκριμένα αναφέρθηκε στο παράδειγμα της προηγούμενης δεκαετίας λέγοντας: «Όταν το 2011 εισαγάγαμε τη νέα γρίλια (στα αυτοκίνητά μας) θέλαμε να δώσουμε χαρακτήρα στη Lexus. Ακόμα και σε μερικά από τα μοντέλα μας όπου εφαρμόσαμε αυτήν την αλλαγή σε μικρότερο βαθμό, οι πωλήσεις τους σχεδόν διπλασιάστηκαν. Υπήρχαν πολλοί άνθρωποι που ήταν στην ίδια γραμμή με εμάς, που είχαν το ίδιο σκεπτικό. Ήθελαν ένα πιο εκφραστικό αυτοκίνητο. Η καινούργια σχεδιαστική φιλοσοφία μας είναι ένα μεγάλο βήμα, ναι. Όμως, από την αρχή, ολόκληρος ο σκοπός της μάρκας Lexus ήταν πάντα να προκαλεί το στερεότυπο της κάθε εποχής. Είναι σημαντικό να σκέφτεσαι: “Αυτό (που θέλουμε) θα είναι εντάξει; Μήπως είναι υπερβολικό;”. Η αντιμετώπιση της πρόκλησης είναι το σωστό πράγμα που πρέπει να κάνεις», κατέληξε ο Χάμφρις.

  • Η Toyota GR Corolla εισβάλει στην Ευρώπη
    Η Toyota GR Corolla εισβάλει στην Ευρώπη

    Η Toyota σκέφτεται σοβαρά να λανσάρει την κορυφαία έκδοση της Corolla και στην ευρωπαϊκή αγορά.

    Η Toyota πιθανότατα ετοιμάζεται να λανσάρει την σκληροπυρηνική GR Corolla στην Ευρώπη, με τα πρωτότυπα μοντέλα δοκιμών να έχουν εντοπιστεί στην πίστα του Nürburgring.

    Οι ευρωπαίοι λάτρεις των «hot hatches» και ειδικά αυτοί της Toyota ζητούσαν εδώ και καιρό την έκδοση GR Corolla να διατίθεται και στην ευρωπαϊκή αγορά και φαίνεται ότι αυτό μπορεί σύντομα να γίνει πραγματικότητα.

    Αυτή τη στιγμή η κορυφαία έκδοση της γκάμας πωλείται στις αγορές των ΗΠΑ και της Ιαπωνίας και εφοδιάζεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,6 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 304 ίππους (+43 ίππους συγκριτικά με το GR Yaris).

    Όπως και το Yaris, η Corolla προσφέρει σύστημα τετρακίνησης και μπορεί να εξοπλιστεί είτε με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, είτε με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.

    Αυτό την καθιστά ισχυρό ανταγωνιστή μοντέλων όπως η BMW M135i, το Honda Civic Type R και το Volkswagen Golf R.

    Η GR Corolla κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις της Toyota στο Motomachi της Ιαπωνίας, ενώ διατίθεται και μια ισχυρότερη έκδοση (GRMN), η οποία διαθέτει μικρότερη απόσταση από το έδαφος, ενώ έχει τοποθετηθεί και μία μεγαλύτερη πίσω αεροτομή.

    Στην περίπτωση που το μοντέλο ξεκινήσει τις πωλήσεις του στην Ευρώπη, η τιμή του αναμένεται να ξεπεράσει εύκολα τις 60.000 ευρώ.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Ένα διαφορετικό Lexus GX 500
    Ένα διαφορετικό Lexus GX 500

    Η ιαπωνική μάρκα, σε συνεργασία με την Malbon, κατασκεύασε ένα κυριολεκτικά μοναδικό μοντέλο.

    Εάν υπάρχει μία ομάδα ανθρώπων η οποία έχει πραγματικά ανάγκη μεγάλα SUV με πάρα πολλούς χώρους, τότε αυτοί είναι οι γκόλφερ. Έτσι, η Lexus αποφάσισε να συνεργαστεί με μία εταιρεία του είδους, τη Malbon, για να δημιουργήσει αυτό το μοναδικό GX 550.
    Ξεκινώντας από το χρώμα, αυτό έχει απόχρωση γηπέδου, ενώ πάνω του είναι χαραγμένος ένας τοπογραφικός χάρτης του πεδίου δράσης του γηπέδου.
    Η οροφή είναι άσπρη, όπως και οι ζάντες οι οποίες έχουν εξατομικευμένη σχεδίαση και αποτελούν παραπομπή στις μπάλες του γκολφ.



    Η ξεχωριστή υπόσταση του GX 550 υπερτονίζεται από τα λογότυπα Malbon Edition που βρίσκονται σε διάφορα σημεία του.

    Οι στάνταρ ράγες οροφής βοηθούν στη μεταφορά εξοπλισμού και μπορούν να υποστηρίξουν δύο μεγάλες θήκες της Pelican. Ιδανικά, ένας γκόλφερ εκεί θα τοποθετήσει τα μεγάλα του μπαστούνια. Τα καθίσματα στη δεύτερη σειρά είναι πλέον δύο μεγάλα, τύπου «πολυθρόνα», ενώ η τρίτη σειρά καθισμάτων έχει αφαιρεθεί και στη θέση της βρίσκεται ένας συρόμενος αποθηκευτικός χώρος με σάκο, ώστε να μπορείς να αποθηκεύσεις τσάντες, μπάλες και εξοπλισμό.

    Το πολύ ξεχωριστό Lexus GX 550 Malbon Edition θα κάνει πληθώρα εμφανίσεων στο υπόλοιπο της φετινής σεζόν, σε μία σειρά από μεγάλες διοργανώσεις γκολφ.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Σε διαδικασία ανανέωσης η Toyota GR Corolla
    Σε διαδικασία ανανέωσης η Toyota GR Corolla

    H Toyota εξελίσσει μία νέα εκδοχή της κορυφαίας έκδοσης στη γκάμα της Corolla.

    Πριν από λίγο καιρό η Toyota τοποθέτησε στην σκληροπυρηνική έκδοση GR Corolla ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, καθώς και ένα αναβαθμισμένο μοτέρ, ενώ όλα δείχνουν ότι δε θα μείνει μόνο σε αυτά.

    Απόδειξη των παραπάνω αποτελεί η πρωτότυπη έκδοση δοκιμών της GR Corolla που εμφανίστηκε τον προηγούμενο μήνα σε γερμανικούς δρόμους με ανθρώπους της Toyota πίσω από το τιμόνι.

    Δυστυχώς, οι λεπτομέρειες σχετικά με το ανανεωμένο μοντέλο είναι ελάχιστες και δεν είναι καθόλου ξεκάθαρο το τι ετοιμάζει η Toyota. Η καλύτερη υπόθεσή μας, είναι πως μιλάμε για το facelift της GR Corolla ή στην καλύτερη περίπτωση, για μία ειδική έκδοσή της.

    Υπενθυμίζουμε, ότι η παρούσα Corolla υπάρχει από το 2018 και η «hot-hatch» εκδοχή της από το 2022. Συνεπώς, η ανανέωσή τους πρέπει να βρίσκεται στα άμεσα σχέδια των Ιαπώνων.

    Αν κρίνουμε πάντως από τις ελάχιστες διαφορές, συγκριτικά με το παρόν μοντέλο, τότε το πιθανότερο είναι πως μιλάμε για μία μικρής βαθμίδας ανανέωση, ώστε να διατηρηθεί η GR Corolla στην επικαιρότητα.


    Οι τελευταίες αναβαθμίσεις που έγιναν από την Toyota στο μικρομεσαίο hot-hatch μοντέλο αφορούσαν στην ενσωμάτωση του launch control, νέες λεπτομέρειες στο εσωτερικό και αναβαθμίσεις στην ανάρτηση.

    Η πιο ηχηρή, όμως, αναβάθμιση αφορούσε στον τρικύλινδρο κινητήρα των 1,6 λίτρων, που η απόδοσή του ανέβηκε στους 304 ίππους και 400 Nm ροπής.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς