Πώς έχει αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο γνωρίζονται τα ζευγάρια μέσα στις δεκαετίες; ...
Μαρσιάλ: «Καταπληκτική η ατμόσφαιρα, τρομερό να σκοράρεις σε αυτό το γήπεδο»
Αντίο (;) στο Google Translator
Ιδού η βασική έκδοση της νέας Porsche 911
Αυγερινοπούλου: Παραλαβή του λευκώματος “Μακεδονικός Αγώνας 120 χρόνια μετά”
NBA, Μπρόνι Τζέιμς: Το πρώτο καλάθι στην καριέρα του με την φανέλα των Λέικερς
Εγκέφαλος: Οκτώ tips για να τον κρατήσουμε «νέο»
Μικρή μείωση αφίξεων επιβατών εσωτερικού το πρώτο 9μηνο του 2024 στο Αεροδρόμιο Καλαμάτας ...
Κινούμαι Ηλεκτρικά 3: Νέα πληρωμή σε 972 δικαιούχους
Διάσωση 97 μεταναστών στο Ιόνιο - Τους μεταφέρουν στο Κατάκολο
Η ισπανική εταιρία κατασκευής χειροποίητων αμαξωμάτων Hurtan βρίσκεται στο χώρο από το 1992 και φέτος, επέλεξε ένα ιδιαίτερο τρόπο για να γιορτάσει τα 30 χρόνια της.
Το Grand Albaycin είναι το επετειακό της μοντέλο το οποίο συγκέντρωσε διθυραμβικά σχόλια που έχουν να κάνουν με την ποιότητα της δουλειάς που έχει γίνει, προκειμένου οι πελάτες της Hurtan να παίρνουν στα χέρια τους ένα άρτιο από κάθε άποψη αποτέλεσμα. Δεν είναι και λίγοι εκείνοι που εμπιστεύονται την Ισπανική εταιρεία επεμβάσεων στο αμάξωμα, ακριβώς χάρη στην πολύ ποιοτική δουλειά που κάνει, βάζοντας και τις δικές της, ιδιαίτερες πινελιές που είναι σχεδόν πάντα κατά βάση ρετρό.
Το Grand Albaycin βασίζεται στο Mazda Miata ND και η επετειακή έκδοση θα κατασκευαστεί σε μόλις έξι αντίτυπα και όλα θα έχουν ρετρό στοιχεία στην εμφάνισή τους, δανεισμένα από σπορ αυτοκίνητα των δεκαετιών του ’50 και του ’60. Οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν από τρία εξωτερικά χρώματα (Lead Grey, Cherry Red και Midnight Blue) και δύο εσωτερικά φινιρίσματα.
Οι εικόνες δείχνουν το σπορ roadster με τη χειροκίνητη αναδιπλούμενη υφασμάτινη οροφή και την ηλεκτροκίνητη σκληρή οροφή. Η Hurtan σκοπεύει να πουλήσει τα βαριά προσαρμοσμένα roadster MX-5 με δυνατότητα επιλογής μεταξύ χειροκίνητου εξατάχυτου και αυτόματου με τον ίδιο αριθμό ταχυτήτων.
Στην πραγματικότητα, μόνο από την εικόνα του εσωτερικού μπορεί να καταλάβει κανείς πως πρόκειται για το διάσημο ιαπωνικό roadster, μια και οι επεμβάσεις στο αμάξωμα είναι εκτεταμένες. Θα θέλαμε να πούμε πως η πρόταση της Hurtan μοιάζει σαν να έχει βγει από το χωροχρόνο και βρίσκεται κοντά μας ενώ έχει κατασκευαστεί τη δεκαετία του 1960 αλλά κάτι τέτοιο δεν προκύπτει.
Ίσως από κοντά, η αισθητική του αυτοκινήτου να είναι καλύτερη. Αυτό όμως που βλέπουμε στις φωτογραφίες, μπαίνει άνετα στην κατηγορία των «δεν βλέπεται» αυτοκινήτων και πραγματικά απορούμε πως θα μπορούσε κάποιος να ζητήσει τη μετατροπή του Miata του σε κάτι τέτοιο από τη Hurtan. Όπως όμως έχουμε πει κατ’ επανάληψη, περί ορέξεως…
Πηγή: Protothema.gr
Ιδρύθηκε το 1991 από τον Juan Hurtado Gonzalez, ο οποίος ασχολήθηκε πραγματικά με τα κλασικά σπορ αυτοκίνητα της δεκαετίας του 1950 και του '60, χρησιμοποιώντας τα ως έμπνευση για τα δικά του δημιουργήματα. Συνολικά η εταιρεία έχει κατασκευάσει έξι μοντέλα με την ίδια λογική, βασισμένα δηλαδή σε αυτοκίνητα παραγωγής άλλων κατασκευαστών. Παρόλο που δεν γνωρίζουμε το όνομα του νέου δημιουργήματος και με βάση αυτό που βλέπουμε στις «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες με το έντονα καμουφλαρισμένο μοντέλο, μπορούμε να πούμε πως είναι σίγουρα ρετρό σε ότι έχει να κάνει με την εμφάνιση αλλά ταυτόχρονα είναι πιο σύγχρονο, τουλάχιστον σε σύγκριση με αυτό που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε από τη μικρή ισπανική εταιρεία.
Είναι προφανές πως υπάρχει έντονη «συγγένεια» με το Mazda MX-5 σε ότι έχει να κάνει με την κατανομή των όγκων του αμαξώματος αλλά και το μήκος των προβόλων εμπρός και πίσω. Οι ελάχιστες πληροφορίες που έρχονται –και αυτές από τους «κατασκόπους» και όχι από την ίδια την εταιρεία- κάνουν λόγο για διατήρηση της διάταξης με τον κινητήρα εμπρός και τη μετάδοση της κίνησης στον πίσω άξονα, καθώς και με την ύπαρξη του κινητήρα των 1,5 λίτρων που αποδίδει 132 ίππους, όπως και του δίλιτρου με τους 184. Τα επίσημα αποκαλυπτήρια του αυτοκινήτου δεν θα αργήσουν, με τις προβλέψεις τους να κάνουν λόγο για μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2021.
Πηγή: Protothema.gr
Για να γιορτάσει τα 30ά γενέθλια του μοντέλου της η Mazda δημιούργησε μία νέα επειτιακή έκδοση με το εντυπωσιακό πορτοκαλί χρώμα (Racing Orange το ονομάζουν οι Ιάπωνες) να αποτελεί ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της.
Επιπλέον του χρώματος η νέα έκδοση διαφέρει από τις υπόλοιπες εκδόσεις χάρη στις σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου Rays ZE40 RS30 που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά σε συνεργασία με την Rays Co., Ltd. αλλά και την ανάλογη πλακέτα που υποδηλώνει το εορταστικό γεγονός αλλά και το περιορισμένο της παραγωγής. Σύμφωνα με τους Ιάπωνες αυτό το MX-5 θα διατεθεί σε 3.000 μονάδες σε όλο τον κόσμο συμπεριλαμβανομένης και της έκδοσης με την σκληρή αφαιρούμενη οροφή.
Ο λόγος που η Mazda επέλεξε το Chicago για την αποκάλυψη του MX-5 30th Edition είναι γιατί εκεί είχε πραγματοποιηθεί και το ντεμπούτο της πρώτης γενιάς.
Πηγή: Protothema.gr
Μία νέα επετειακή έκδοση του MX-5 αποκάλυψε η Mazda στο Σαλόνι του Chicago που πραγματοποιείται αυτό τον καιρό στις Η.Π.Α. για να γιορτάσει τα 30 χρόνια από την παρουσίαση του πρώτου μοντέλου της που αναγέννησε μία ολόκληρη κατηγορία.
Στα 30 χρόνια που βρίσκεται στην παραγωγή το Mazda MX-5 θεωρείται ως ένα από τα πιο επιτυχημένα roadsters (αν όχι το πιο επιτυχημένο) όλων των εποχών με τις πωλήσεις του να έχουν ξεπεράσει το ένα εκατομμύριο μονάδες σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρία.
Για να γιορτάσει τα 30ά γενέθλια του μοντέλου της η Mazda δημιούργησε μία νέα επειτιακή έκδοση με το εντυπωσιακό πορτοκαλί χρώμα (Racing Orange το ονομάζουν οι Ιάπωνες) να αποτελεί ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της.
Επιπλέον του χρώματος η νέα έκδοση διαφέρει από τις υπόλοιπες εκδόσεις χάρη στις σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου Rays ZE40 RS30 που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά σε συνεργασία με την Rays Co., Ltd. αλλά και την ανάλογη πλακέτα που υποδηλώνει το εορταστικό γεγονός αλλά και το περιορισμένο της παραγωγής. Σύμφωνα με τους Ιάπωνες αυτό το MX-5 θα διατεθεί σε 3.000 μονάδες σε όλο τον κόσμο συμπεριλαμβανομένης και της έκδοσης με την σκληρή αφαιρούμενη οροφή.
Ο λόγος που η Mazda επέλεξε το Chicago για την αποκάλυψη του MX-5 30th Edition είναι γιατί εκεί είχε πραγματοποιηθεί και το ντεμπούτο της πρώτης γενιάς.
Πηγή: Newsauto.gr
Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]
Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης
Copyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.