Τρίτη, 03 Δεκεμβρίου 2019 15:38

Και υβριδικό το επόμενο Mazda MX-5

Γράφτηκε από
Ad Slot

Η Mazda ακολουθεί τις τάσεις της εποχής, καθώς σκέφτεται σοβαρά τη δημιουργία μίας υβριδικής έκδοσης του MX-5, η οποία θα παρουσιαστεί τα επόμενα χρόνια.

Τρεις δεκαετίες μετά την πρώτη επίσημη παρουσίαση του «αυθεντικού» MX-5 Miata, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Σικάγο, η Mazda σκέφτεται ήδη ποια θα είναι η επόμενη κίνησή της για να δημιουργήσει την επόμενη (5η) γενιά του συγκεκριμένου ρόουντστερ. Μιλώντας σε βρετανικό μέσο, ο διευθυντής του R&D της εταιρείας, Ichiro Hirose τόνισε πως δεν πρόκειται να αλλάξουν τα βασικά χαρακτηριστικά του μοντέλου, όπως το μικρό βάρος και οι περιορισμένες διαστάσεις.

Αλλά, το διθέσιο μοντέλο με αφορμή ότι θα πρέπει να «επιβιώσει» στη δύσκολη κατηγορία των sports car, είναι αναγκαίο ότι θα χρειαστεί να προσαρμοστεί στους ακόμα περισσότερο αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών ρύπων. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα ότι το MX-5 (NE) θα διαθέτει κατά πάσα πιθανότητα και υβριδικό σύστημα κίνησης. «Θέλουμε να βρούμε το ιδανικό σύστημα της κινητήριας μονάδας και να διατηρήσουμε το χαμηλό βάρος του οχήματος, αλλά λόγω των σημερινών απαιτήσεων θα πρέπει να βρούμε άλλες επιλογές». Σε ότι αφορά το βάρος, ίσως να μην ακολουθήσει τις ίδιες τιμές με το υπάρχον μοντέλο (1.057 kg), καθώς η τοποθέτηση του ηλεκτρικού μοτέρ και της μπαταρίας, θα προσθέσει κάποια κιλά, εκτός και εάν οι Ιάπωνες βρουν μία εναλλακτική λύση, αφαιρώντας βάρος από άλλα σημεία.

Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 03 Δεκεμβρίου 2019 12:00

Σχετικά Άρθρα

  • Το Mazda MX-5 μεταμορφώνεται
    Το Mazda MX-5 μεταμορφώνεται

    Με την ευκαιρία εορτασμού 30 ετών λειτουργίας η ισπανική εταιρία αμαξωμάτων Hurtan, παρουσίασε το αντισυμβατικό Granf Albaycin που βασίζεται στο Mazda MX-5.

    Η ισπανική εταιρία κατασκευής χειροποίητων αμαξωμάτων Hurtan βρίσκεται στο χώρο από το 1992 και φέτος, επέλεξε ένα ιδιαίτερο τρόπο για να γιορτάσει τα 30 χρόνια της.

    Το Grand Albaycin είναι το επετειακό της μοντέλο το οποίο συγκέντρωσε διθυραμβικά σχόλια που έχουν να κάνουν με την ποιότητα της δουλειάς που έχει γίνει, προκειμένου οι πελάτες της Hurtan να παίρνουν στα χέρια τους ένα άρτιο από κάθε άποψη αποτέλεσμα. Δεν είναι και λίγοι εκείνοι που εμπιστεύονται την Ισπανική εταιρεία επεμβάσεων στο αμάξωμα, ακριβώς χάρη στην πολύ ποιοτική δουλειά που κάνει, βάζοντας και τις δικές της, ιδιαίτερες πινελιές που είναι σχεδόν πάντα κατά βάση ρετρό.

    Το Grand Albaycin βασίζεται στο Mazda Miata ND και η επετειακή έκδοση θα κατασκευαστεί σε μόλις έξι αντίτυπα και όλα θα έχουν ρετρό στοιχεία στην εμφάνισή τους, δανεισμένα από σπορ αυτοκίνητα των δεκαετιών του ’50 και του ’60. Οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν από τρία εξωτερικά χρώματα (Lead Grey, Cherry Red και Midnight Blue) και δύο εσωτερικά φινιρίσματα.

    Οι εικόνες δείχνουν το σπορ roadster με τη χειροκίνητη αναδιπλούμενη υφασμάτινη οροφή και την ηλεκτροκίνητη σκληρή οροφή. Η Hurtan σκοπεύει να πουλήσει τα βαριά προσαρμοσμένα roadster MX-5 με δυνατότητα επιλογής μεταξύ χειροκίνητου εξατάχυτου και αυτόματου με τον ίδιο αριθμό ταχυτήτων.

    Στην πραγματικότητα, μόνο από την εικόνα του εσωτερικού μπορεί να καταλάβει κανείς πως πρόκειται για το διάσημο ιαπωνικό roadster, μια και οι επεμβάσεις στο αμάξωμα είναι εκτεταμένες. Θα θέλαμε να πούμε πως η πρόταση της Hurtan μοιάζει σαν να έχει βγει από το χωροχρόνο και βρίσκεται κοντά μας ενώ έχει κατασκευαστεί τη δεκαετία του 1960 αλλά κάτι τέτοιο δεν προκύπτει.

    Ίσως από κοντά, η αισθητική του αυτοκινήτου να είναι καλύτερη. Αυτό όμως που βλέπουμε στις φωτογραφίες, μπαίνει άνετα στην κατηγορία των «δεν βλέπεται» αυτοκινήτων και πραγματικά απορούμε πως θα μπορούσε κάποιος να ζητήσει τη μετατροπή του Miata του σε κάτι τέτοιο από τη Hurtan. Όπως όμως έχουμε πει κατ’ επανάληψη, περί ορέξεως…

    Πηγή: Protothema.gr

  • Το Mazda MX-5 θα παραμείνει οδηγοκεντρικό
    Το Mazda MX-5 θα παραμείνει οδηγοκεντρικό

    Παρόλο που η Mazda έχει στρέψει την προσοχή της στην ηλεκτροκίνηση το MX-5 φαίνεται πως θα διατηρήσει τον απολαυστικό και οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του διαφοροποιώντας την πορεία του από αυτή της υπόλοιπης γκάμας της ιαπωνικής εταιρίας.

    Το αγαπημένο ιαπωνικό roadster βρίσκεται τέταρτη γενιά του και έχει γράψει την δική του ιστορία ως ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο για τον οδηγό που ποτέ δεν είχε ως βασική προτεραιότητα τη λογική αλλά το συναίσθημα.

    Φαίνεται λοιπόν πως η Mazda έχει αποφασίσει να διατηρήσει αυτή τη λογική και για την επόμενη γενιά του μοντέλου. Παρά την στροφή της Mazda στην ηλεκτροκίνηση το MX-5 θα τραβήξει το δικό του δρόμο παραμένοντας πισωκίνητο και με κινητήρα εσωτερικής καύσης κάτω από το καπό. Για την κίνηση του επόμενου MX-5 θα φροντίζει ένας θερμικός κινητήρας της οικογένειας Skyactiv-X με κάποιο mild hybrid σύστημα.

    Υπενθυμιζεται πως η Mazda έχει δηλώσει πως θα λανσάρει τα επόμενα χρόνια τρία νέα SUV -που θα βασίζονται στην πλατφόρμα που εξελίχθηκε για προσθιοκίνητα μοντέλα- και άλλα τρία που θα βασίζονται στην πλατφόρμα για πισωκίνητα.

    Ωστόσο, το νέο MX-5 δεν θα είναι ένα από αυτά, καθώς αποτελεί ένα ξεχωριστό σχέδιο για την εταιρεία. Όπως αποτελεί σύμβολο ελευθερίας και οδηγικής απόλαυσης, έτσι θα συμβαίνει και με την επόμενη γενιά που αναμένεται να λανσαριστεί μέσα στο 2024.

    Ένα δείγμα του ότι το νέο MX-5 θα είναι φτιαγμένο με γνώμονα την οδηγική απόλαυση, είναι η μικρή επιρροή που θα έχει στην εξέλιξη του το ευρωπαϊκό τμήμα της Mazda. Τη μεγαλύτερη ευθύνη θα την έχει το εγχώριο τμήμα R&D (στην Ιαπωνία) που φιλοδοξεί να δημιουργήσει ένα roadster που θα αγαπηθεί αρκετά -όπως συμβαίνει σε όλες τις γενιές- και δεν θα μπει στα στερεότυπα άλλων μοντέλων.

    Εν αναμονή λοιπόν της 5ης γενιάς, θυμίζουμε πως το 2019, το αγαπητό πισωκίνητο μοντέλο συμπλήρωσε 30 χρόνια παρουσίας στην παγκόσμια αγορά. Με το κύμα λατρείας να αποτυπώνεται σε περισσότερες από 1.000.000 πωλήσεις, που το καθιστούν το πιο επιτυχημένο διθέσιο sports car στην ιστορία της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Mazda αναβαθμίζει το MX-5
    Η Mazda αναβαθμίζει το MX-5

    Η ιαπωνική εταιρεία επεμβαίνει στο αγαπημένο μας roadster μοντέλο, βελτιώνοντάς το σε ότι αφορά την οδική συμπεριφορά.

    Πιο συγκεκριμένα, το αναβαθμισμένο MX-5 ενσωματώνει πλέον την τεχνολογία Kinematic Posture Control (KPC) που συμπληρώνει την λειτουργία της ανάρτησης.

    Όταν το κινείται με σχετικά υψηλή ταχύτητα ή με μεγάλη πλευρική επιτάχυνση (g) σε μία στροφή, το σύστημα αναγνωρίζει την διαφορά ταχύτητας ανάμεσα στους δύο πίσω κινητήριους τροχούς και επεμβαίνει φρενάροντας τον πίσω εσωτερικό τροχό. Αποτέλεσμα είναι να περιορίζεται η ταλάντωση στο πίσω μέρος του αμαξώματος, εξαλείφοντας την τάση ανύψωσης (lift).


    Η επέμβαση του συστήματος γίνεται με τέτοιο τρόπο ώστε η λειτουργία του συστήματος να περνά ανεπαίσθητα στον οδηγό. Ουσιαστικά, πρόκειται για ένα εξελιγμένο σύστημα torque vectoring.


    Η ιαπωνική εταιρεία δεν ανακοινώνει καμία αλλαγή στον κινητήρα και στα μηχανικά μέρη του Mazda MX-5, το οποίο στη χώρα μας προσφέρεται με έναν τετρακύλινδρο 1.500αρη βενζινοκινητήρα 132 PS, αλλά και έναν δίλιτρο με 184 PS.


    Μια από τις ελάχιστες περαιτέρω αλλαγές, αφορούν τη διεύρυνση της χρωματικής παλέτας με την επιλογή Quartz Metallic , αλλά και την προσθήκη της νέας δερμάτινης επένδυσης Nerracotta Nappa στο εσωτερικό.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Ισπανία: Retro μοντέλο της Hurtan με βάση το Mazda MX5
    Ισπανία: Retro μοντέλο της Hurtan με βάση το Mazda MX5

    Η Hurtan έχει έδρα στη πόλη Σάντα Φε της Ισπανίας και ειδικεύεται στην κατασκευή οχημάτων με έντονα ρετρό στιλ.

    Ιδρύθηκε το 1991 από τον Juan Hurtado Gonzalez, ο οποίος ασχολήθηκε πραγματικά με τα κλασικά σπορ αυτοκίνητα της δεκαετίας του 1950 και του '60, χρησιμοποιώντας τα ως έμπνευση για τα δικά του δημιουργήματα. Συνολικά η εταιρεία έχει κατασκευάσει έξι μοντέλα με την ίδια λογική, βασισμένα δηλαδή σε αυτοκίνητα παραγωγής άλλων κατασκευαστών. Παρόλο που δεν γνωρίζουμε το όνομα του νέου δημιουργήματος και με βάση αυτό που βλέπουμε στις «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες με το έντονα καμουφλαρισμένο μοντέλο, μπορούμε να πούμε πως είναι σίγουρα ρετρό σε ότι έχει να κάνει με την εμφάνιση αλλά ταυτόχρονα είναι πιο σύγχρονο, τουλάχιστον σε σύγκριση με αυτό που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε από τη μικρή ισπανική εταιρεία.


    Είναι προφανές πως υπάρχει έντονη «συγγένεια» με το Mazda MX-5 σε ότι έχει να κάνει με την κατανομή των όγκων του αμαξώματος αλλά και το μήκος των προβόλων εμπρός και πίσω. Οι ελάχιστες πληροφορίες που έρχονται –και αυτές από τους «κατασκόπους» και όχι από την ίδια την εταιρεία- κάνουν λόγο για διατήρηση της διάταξης με τον κινητήρα εμπρός και τη μετάδοση της κίνησης στον πίσω άξονα, καθώς και με την ύπαρξη του κινητήρα των 1,5 λίτρων που αποδίδει 132 ίππους, όπως και του δίλιτρου με τους 184. Τα επίσημα αποκαλυπτήρια του αυτοκινήτου δεν θα αργήσουν, με τις προβλέψεις τους να κάνουν λόγο για μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2021.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Το Mazda MX-5 “τριαντάρισε” και το γιορτάζει
    Το Mazda MX-5 “τριαντάρισε” και το γιορτάζει

    Μία νέα επετειακή έκδοση του MX-5 αποκάλυψε η Mazda στο Σαλόνι του Chicago που πραγματοποιείται αυτό τον καιρό στις Η.Π.Α. για να γιορτάσει τα 30 χρόνια από την παρουσίαση του πρώτου μοντέλου της που αναγέννησε μία ολόκληρη κατηγορία.

    Στα 30 χρόνια που βρίσκεται στην παραγωγή το Mazda MX-5 θεωρείται ως ένα από τα πιο επιτυχημένα roadsters (αν όχι το πιο επιτυχημένο) όλων των εποχών με τις πωλήσεις του να έχουν ξεπεράσει το ένα εκατομμύριο μονάδες σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρία.

    Για να γιορτάσει τα 30ά γενέθλια του μοντέλου της η Mazda δημιούργησε μία νέα επειτιακή έκδοση με το εντυπωσιακό πορτοκαλί χρώμα (Racing Orange το ονομάζουν οι Ιάπωνες) να αποτελεί ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της.

    Επιπλέον του χρώματος η νέα έκδοση διαφέρει από τις υπόλοιπες εκδόσεις χάρη στις σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου Rays ZE40 RS30 που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά σε συνεργασία με την Rays Co., Ltd. αλλά και την ανάλογη πλακέτα που υποδηλώνει το εορταστικό γεγονός αλλά και το περιορισμένο της παραγωγής. Σύμφωνα με τους Ιάπωνες αυτό το MX-5 θα διατεθεί σε 3.000 μονάδες σε όλο τον κόσμο συμπεριλαμβανομένης και της έκδοσης με την σκληρή αφαιρούμενη οροφή.

    Ο λόγος που η Mazda επέλεξε το Chicago για την αποκάλυψη του MX-5 30th Edition είναι γιατί εκεί είχε πραγματοποιηθεί και το ντεμπούτο της πρώτης γενιάς.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Mazda: Το MX-5 “τριαντάρισε” και το γιορτάζει με επετειακή έκδοση
    Mazda: Το MX-5 “τριαντάρισε” και το γιορτάζει με επετειακή έκδοση

    Μία νέα επετειακή έκδοση του MX-5 αποκάλυψε η Mazda στο Σαλόνι του Chicago που πραγματοποιείται αυτό τον καιρό στις Η.Π.Α. για να γιορτάσει τα 30 χρόνια από την παρουσίαση του πρώτου μοντέλου της που αναγέννησε μία ολόκληρη κατηγορία.

    Στα 30 χρόνια που βρίσκεται στην παραγωγή το Mazda MX-5 θεωρείται ως ένα από τα πιο επιτυχημένα roadsters (αν όχι το πιο επιτυχημένο) όλων των εποχών με τις πωλήσεις του να έχουν ξεπεράσει το ένα εκατομμύριο μονάδες σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρία.

    Για να γιορτάσει τα 30ά γενέθλια του μοντέλου της η Mazda δημιούργησε μία νέα επειτιακή έκδοση με το εντυπωσιακό πορτοκαλί χρώμα (Racing Orange το ονομάζουν οι Ιάπωνες) να αποτελεί ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της.

    Επιπλέον του χρώματος η νέα έκδοση διαφέρει από τις υπόλοιπες εκδόσεις χάρη στις σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου Rays ZE40 RS30 που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά σε συνεργασία με την Rays Co., Ltd. αλλά και την ανάλογη πλακέτα που υποδηλώνει το εορταστικό γεγονός αλλά και το περιορισμένο της παραγωγής. Σύμφωνα με τους Ιάπωνες αυτό το MX-5 θα διατεθεί σε 3.000 μονάδες σε όλο τον κόσμο συμπεριλαμβανομένης και της έκδοσης με την σκληρή αφαιρούμενη οροφή.

    Ο λόγος που η Mazda επέλεξε το Chicago για την αποκάλυψη του MX-5 30th Edition είναι γιατί εκεί είχε πραγματοποιηθεί και το ντεμπούτο της πρώτης γενιάς.

    Πηγή: Newsauto.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς