Πέμπτη, 01 Οκτωβρίου 2020 15:28

Η Jaguar Land Rover αξιοποιεί την τεχνολογία απομακρυσμένης πρόσβασης

Γράφτηκε από

Η πανδημία υποχρεώνει τους πολίτες να αναθεωρήσουν την επικοινωνία των ανθρώπων και στις δραστηριότητες τους. Οι αλλαγές επηρεάζουν και τον κλάδο του αυτοκινήτου. Σε νέα βάση τίθεται η συντήρηση του αυτοκινήτου, η ενημέρωση των οδηγών από την αντιπροσωπεία για τις νέες λειτουργίες, η επικαιροποίηση των διαφόρων συστημάτων ασφάλειας, πλοήγησης, το άνοιγμα και το κλείδωμα του αυτοκινήτου από μεγάλη απόσταση ίσως και από άλλο κράτος, κ.α.

Ο τεχνολογικός όμιλος IOTA που εδρεύει στο Βερολίνο, ανακοίνωσε ότι συνεργάστηκε με αρκετές μεγάλες εταιρείες σε όλο τον κόσμο, όπως η Jaguar Land Rover και η NTT Data, για να εφαρμόσει το λογισμικό που θα παρέχει στους καταναλωτές απομακρυσμένη πρόσβαση και έλεγχο αντικειμένων όπως τα αυτοκίνητα και άλλες συσκευές, σύμφωνα με το Reuters.

Το λογισμικό, που ονομάζεται «Πρόσβαση IOTA» και αναπτύχθηκε από το Πανεπιστήμιο του Κέιμπριτζ, καθώς και μια ευρωπαϊκή start-up πριν από τρία χρόνια, παρέχει πλήθος υπηρεσιών στον χρήστη.

Η πρόσβαση υπό όρους στις φυσικές συσκευές, λύνει πολλά προβλήματα τα οποία παρουσιάζονται κατά την διάρκεια της χρήσης.

Η IOTA, η οποία ειδικεύεται στη συγκεκριμένη τεχνολογία, συνεργάστηκε με τη βρετανική πολυτελή αυτοκινητοβιομηχανία Jaguar Land Rover, την ευρωπαϊκή STMicroelectronics και την Ιαπωνική NTT Data.

apeSmallJaguar F Type 2021 1600 02

Οι παγκόσμιες εταιρείες διερευνούν εφαρμογές blockchain για να βρουν διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους μπορούν να αξιοποιήσουν την τεχνολογία, ώστε να ταιριάζει στις ανάγκες τους.

Η τεχνολογία blockchain προκύπτει από ένα δίκτυο ανθρώπων που δημιουργούν και μοιράζονται κάτι κοινό. Το κύριο χαρακτηριστικό του δικτύου αυτού που χρησιμοποιείται στην τεχνολογία της αλυσίδας και στη γλώσσα των υπολογιστών ανήκει στην κατηγορία δικτύων υπό τον τίτλο δίκτυο ομότιμων κόμβων.

Το δίκτυο είναι αποκεντρωμένο και διανεμημένο ισόποσα. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόσωπο του δικτύου που να υπερέχει έναντι κάποιου άλλου προσώπου κατ' οποιονδήποτε τρόπο, οπότε υπάρχει απουσία προτεραιότητας (όποιου είδους), κάποιου προσώπου έναντι κάποιου άλλου.

Τα πρόσωπα των συμμετεχόντων στο δίκτυο δεν είναι ίδια, αλλά είναι ίσα μεταξύ τους αναφορικά με οποιαδήποτε διαδικασία εκλογής ή/και επιλογής μεταξύ αυτών. Στατιστικά μιλώντας, εάν τεθεί θέμα εκλογής κάποιου προσώπου, η εκλογή αυτή θα δίνει ίσα ποσοστά επιτυχίας σε κάθε ένα από αυτά τα πρόσωπα και αυτή θα εκτελείται τυχαία.

Όλα τα πρόσωπα του δικτύου blockchain, δημιουργούν και μοιράζονται από κοινού ένα αρχείο. Η διαδικασία δημιουργίας και διαφύλαξης του αρχείου αυτού καθορίζεται και ελέγχεται από ένα σύνταγμα κανόνων, που ονομάζεται πρωτόκολλο συναίνεσης. Οι κανόνες αυτοί συντάσσονται με βασικό γνώμονα την κατ'εξαίρεση ανάγκη ύπαρξης εμπιστοσύνης ανάμεσα στα πρόσωπα αυτά. Αυτό που εννοεί η παραπάνω φράση αναφέρεται στην ανάγκη για απόδειξη ύπαρξης εμπιστοσύνης μεταξύ των προσώπων του δικτύου μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις και μάλιστα ει δυνατόν καθόλου. Η σύνταξη ενός συμπαγούς πρωτοκόλλου συναίνεσης απομακρύνει τη δημιουργία συνθηκών οι οποίες να οδηγούν στην ανάγκη να αποδείξουν τα πρόσωπα του δικτύου την τιμιότητά τους αναφορικά με την συμμετοχή τους στο δίκτυο, και έτσι ακολούθως, το δικαίωμα συνύπαρξης τους σε αυτό.

Η Jaguar Land Rover επιβεβαίωσε τη συνεργασία της με την IOTA.

«Με την IOTA Access, πρέπει να επικεντρωθούμε στο να προσφέρουμε περισσότερα στον καταναλωτή», δήλωσε ο Dominik Schiener, συνιδρυτής της IOTA σε τηλεφωνική συνέντευξη στα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας. «Θέλουμε να μπορούμε να χρησιμοποιούμε το τηλέφωνό μας για πρόσβαση σε οτιδήποτε. Τα τηλέφωνά μας πρέπει να είναι τα προσωπικά μας κλειδιά».
Το νέο προϊόν θα ενσωματωθεί σε οχήματα Jaguar, σημείωσε ο Schiener, καθώς η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει μια μακροχρόνια συνεργασία με την IOTA.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 01 Οκτωβρίου 2020 11:08

Σχετικά Άρθρα

  • Η Jaguar Land Rover αλλάζει πολιτική
    Η Jaguar Land Rover αλλάζει πολιτική

    Η JLR θέτει νέους στόχους για τα μελλοντικά της μοντέλα, βλέποντας ότι τα ηλεκτρικά δεν σημειώνουν ανάλογες πωλήσεις.

    Η Jaguar Land Rover αποτελεί μία από τις αυτοκιντοβιομηχανίες που ανακοίνωσαν, ότι αναγκαστικά θα κάνουν ένα βήμα πίσω στην παραγωγή αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, καθώς θα αρχίσει να επικεντρώνεται σε άλλες λύσεις.
    Αυτές αφορούν στα plug-in υβριδικά, τα οποία δεν μοιάζουν να είναι απλά το ενδιάμεσο στάδιο μεταξύ θερμικών και ηλεκτρικών, αλλά ο τέλειος συνδυασμός των δύο τεχνολογιών.

    Πρόσφατα, η General Motors ανακοίνωσε μία παρόμοια κίνηση, ενώ υπάρχουν πληροφορίες ότι και η Ford θα αφοσιωθεί περισσότερο στα υβριδικά.

    Ο διευθύνων σύμβουλος της JLR, Adrian Mardell παραδέχεται: «Αυτό που βλέπετε από τους κατασκευαστές αποδεικνύει ότι το κυνήγι για τον πλήρη εξηλεκτρισμό έχει αρχίσει να εκλείπει».

    Τα υβριδικά, τύπου PHEV, κερδίζουν σε έναν πολύ βασικό τομέα τα ηλεκτρικά μέχρι στιγμής, την αυτονομία. Κανένας ιδιοκτήτης ενός μοντέλου με την συγκεκριμένη κατηγορία δεν έχει το άγχος μην αδειάσει η μπαταρία, διότι ο θερμικός κινητήρας μπορεί πάντα να ξαναγεμίσει με βενζίνη.

    Επιστρέφοντας στην υπόθεση της Land Rover και της Jaguar, τα περισσότερα μοντέλα της πρώτης διατίθενται με plug-in σύστημα, ενώ μόνο οι F-Pace και E-Pace της δεύτερης διατίθενται ως τέτοια.

    Στην Ευρώπη, η κατηγορία των PHEV είδε μία συγκλονιστική αύξηση στις πωλήσεις το 2023 που έφτασε σε ποσοστό το 68%, εν αντιθέσει με τα ηλεκτρικά. Στοιχεία σαν και αυτό, ανάγκασαν την Land Rover να ανακοινώσει ότι μέχρι το 2026 θα παρουσιάσει μόλις τέσσερα (και όχι έξι) νέα ηλεκτρικά μοντέλα.


    Η βρετανική μάρκα θέλει να επενδύσει τα χρήματα που θα εξοικονομήσει με αυτήν την κίνηση στα PHEV, βλέποντας πως έχουν πολύ μεγαλύτερη απήχηση.

    Η Jaguar, από την άλλη, δεν κάνει πίσω. Επιμένει στο πλάνο της να γίνει μία μάρκα αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέχρι το 2025. Ήδη, προετοιμάζει ένα 5θυρο αμιγώς ηλεκτρικό GT, ενώ στην αναμονή είναι άλλο ένα ηλεκτρικό.

    Συνολικά, η JLR στοχεύει μέχρι το 2030, το 60% των πωλήσεών της να αφορά ηλεκτρικά μοντέλα και το ποσοστό να ανέλθει στο 100% μέχρι το 2036.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Οι Jaguar Land Rover και Tesla ενώνουν τις δυνάμεις τους
    Οι Jaguar Land Rover και Tesla ενώνουν τις δυνάμεις τους

    Ο βρετανός κατασκευαστής χτυπά την πόρτα της Tesla με σκοπό να επωφεληθεί από την τεχνολογία της φίρμας του Elon Musk πάνω στην ηλεκτροκίνηση.

    Συνεργασία με την Tesla εγκαινιάζει η Jaguar Land Rover, σε μια προσπάθεια να συμμορφωθεί τα όρια εκπομπών ρύπων της ΕΕ, ώστε να αποφύγει την καταβολή προστίμων. Σύμφωνα με επίσημα έγγραφα, η βρετανική εταιρεία θα αγοράσει «πιστώσεις ρύπων» από τον αμερικανικό κολοσσό ηλεκτρικών μοντέλων, ώστε να συμμορφωθεί με τα πρότυπα εκπομπών της Ευρωπαϊκής Ένωσης που απαιτούν μέσο όρο στόλου καινούριων ΙΧ τα 95 γρ./χλμ σε ότι αφορά τις εκπομπές CO2.

    Αναλυτές εκτιμούν ότι η απόφαση της JLR να «συμψηφίσει» (pooling) τους ρύπους της με αυτούς (σ.σ. μηδενικοί) της Tesla αποτελεί μια παραδοχή πως χωρίς την εταιρεία του Elon Musk, οι Βρετανοί δεν θα μπορούσαν να «πιάσουν» τους ισχύοντες στόχους.

    Παράλληλα, η JLR δεν μπορεί να ξεχάσει την περυσινή αδυναμία της να συμμορφωθεί με τους κανονισμούς, μ’ αποτέλεσμα να καταβάλει πρόστιμο ύψους 35 εκ. ευρώ.

    Σημειώνεται ότι ο Βρετανός κατασκευαστής εργάζεται πυρετωδώς πάνω στον εξηλεκτρισμό της γκάμας του και ήδη διαθέτει ένα μοντέλο μηδενικών εκπομπών, την I-Pace. Παρ΄όλα αυτά, η μοναξιά του ηλεκτρικού SUV αποτρέπει την επίτευξη των «πράσινων» στόχων της JLR, πολλώ δε μάλλον όταν φέτος οι πωλήσεις του ήταν μειωμένες εξαιτίας της συρρικνωμένης παραγωγής που έχει προκαλέσει η κρίση των ημιαγωγών.

    Η Jaguar Land Rover είναι η τρίτη αυτοκινητοβιομηχανία μετά τις Honda και FCA που καταφεύγουν στην «αγκαλιά» της Tesla, αγοράζοντας πιστώσεις ρύπων.

    Η Honda, που προσώρας διαθέτει ένα ηλεκτρικό, το Honda e, σύναψε συνεργασία με την Tesla το περασμένο έτος, η οποία διατηρείται μέχρι και σήμερα. Από την άλλη η σύμπλευση του ομίλου FCA με τον κατασκευαστή ηλεκτρικών μοντέλων τερματίστηκε, μετά τη συγκρότηση του ομίλου Stellantis.

    Έγγραφα καταδεικνύουν πως η πρακτική του «συμψηφισμού ρύπων» έχει υιοθετηθεί από πολλούς γνωστούς κατασκευαστές. Σε pooling έχουν προχωρήσει οι συμμαχικές δυνάμεις Renault-Nissan-Mitsubishi, η Ford με τη Volvo, αλλά και η VW που στράφηκε στην Saic, μιας και η τελευταία πουλά μεγάλο αριθμό ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

    Υπενθυμίζεται ότι από τις αρχές του 2020, η ΕΕ απαιτεί από τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες μέσο όρο εκπομπών ρύπων 95 γρμ. CO2/ χλμ. Και όσες εταιρείες δεν καταφέρνουν να συμμορφωθούν θα πληρώνουν πρόστιμο 95 ευρώ για κάθε επιπλέον γραμμάριο CO2 ανά όχημα.

    Η ΕΕ, ωστόσο, προσπαθεί να παρέχει χείρα βοηθείας στις εταιρείες, προκειμένου, είτε να αποφευχθούν τα πρόστιμα, είτε να σημειωθούν μικρότερες υπερβάσεις.

    Έτσι, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, οι κατασκευαστές που φλερτάρουν με υπέρβαση του ορίου μπορούν να αγοράσουν «πιστώσεις ρύπων» από έναν άλλον κατασκευαστή ο οποίος έχει «πιάσει» τους δικούς του στόχους.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Η Jaguar Land Rover εξαφανίζει τους θορύβους
    Η Jaguar Land Rover εξαφανίζει τους θορύβους

    Τη μείωση της κούρασης του οδηγού αλλά και την αναβάθμιση της άνεσης υπόσχεται μια νέα τεχνολογία της Jaguar Land Rover η οποία μειώνει τους θορύβους της καμπίνας μέσω συστήματος ακύρωσης των ήχων που παράγονται κατά την κύλιση

    Το νέο σύστημα θα κάνει πρεμιέρα στα ανανεωμένα Range Rover Velar και Jaguar XF και F-Pace και υπόσχεται ένα πιο ήσυχο εσωτερικό το οποίο θα συμβάλει στην πιο άνετη και ξεκούραστη παραμονή του οδηγού και των επιβατών.
    Το σύστημα ακύρωσης ήχου Active Acoustics έχει εξελιχθεί από την ισραηλινή εταιρία τεχνολογίας Silentium και χρησιμοποιεί σένσορες σε όλους τους τροχούς για να παρατηρεί τις δονήσεις που δημιουργούνται από την κύλιση ώστε μέσω του ηχοσυστήματος να παράγει ακουστικά κύματα στην κατάλληλη συχνότητα που απαιτείται για την ακύρωση του ανεπιθύμητου θορύβου.
    Η JLR ισχυρίζεται πως το σύστημα θα μπορεί να εξουδετερώνει τους ήχους που παράγονται όταν το αυτοκίνητο περνά από ανωμαλίες και θα έχει τη δυνατότητα να μειώσει την στιγμιαία κορύφωση των θορύβων κατά 10dB και τον μέσο όρο του συνολικού θορύβου κατά 3-4dB.


    Σύμφωνα με τις μελέτες που έχουν γίνει αναμένεται πως η μείωση της έκθεσης των επιβατών σε θορύβους χαμηλής συχνότητας θα μειώσει την αίσθηση κόπωσης κατά την πολύωρη παραμονή τους στο αυτοκίνητο. Αυτό θα έχει σημαντική συμβολή στην ασφάλεια καθώς οι κουρασμένοι οδηγοί έχει αποδειχθεί πως έχουν σχεδόν 17% πιο αργές αντιδράσεις σε ξαφνικά γεγονότα σε σχέση με αυτούς που είναι σε πλήρη ετοιμότητα.
    Το σύστημα Active είναι μέρος του ευρύτερου σχεδίου Destination Zero της JLR το οποίο στοχεύει στον μηδενισμό των εκπομπών ρύπων, των ατυχημάτων και των κυκλοφοριακών προβλημάτων.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Ανακυκλωμένο αλουμίνιο θα χρησιμοποιεί η Jaguar Land Rover
    Ανακυκλωμένο αλουμίνιο θα χρησιμοποιεί η Jaguar Land Rover

    Μια νέα προηγμένη τεχνική ανακύκλωσης αλουμινίου που ανέπτυξε η Jaguar Land Rover θα συμβάλλει στη διαμόρφωση μιας σημαντικά πιο φιλικής προς το περιβάλλον παραγωγικής διαδικασίας

    Το περιβάλλον και η προστασία του ή έστω η μείωση του αρνητικού αποτυπώματος αποτελεί πλέον βασική προτεραιότητα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες οι οποίες εκτός από πιο καθαρά αυτοκίνητα προσπαθούν να κάνουν πιο πράσινη και την παραγωγή τους.

    Σε αυτό το πλαίσιο η Jaguar Land Rover ανέπτυξε μια νέα πρωτοπόρα διαδικασία που της επιτρέπει να ανακυκλώνει αλουμίνιο από απορρίμματα, από οικιακές συσκευές ή και από παλαιά οχήματα και να το χρησιμοποιεί στη συνέχεια στην παραγωγή της για την κατασκευή τμημάτων νέων αυτοκινήτων. Σύμφωνα με το τμήμα έρευνας και εξέλιξης της εταιρίας αυτή η διαδικασία μπορεί να μειώσει το αποτύπωμα των εκπομπών άνθρακα της παραγωγής της έως και 26%.

    Η νέα μέθοδος ανακύκλωσης αλουμινίου αποτελεί μέρος του προγράμματος REALITY το οποίο τρέχει η JLR σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο Brunel και συνχρηματοδοτείται από την βρετανική Innovate. Η νέα μέθοδος αφορά την μίξη του ανακυκλωμένου αλουμινίου με μικρή ποσότητα πρωτογενούς αλουμινίου για την δημιουργία ενός κράματος το οποίο ανταποκρίνεται στις κατασκευαστικές προδιαγραφές της JLR. Η νέα μέθοδος η οποία έχει δοκιμαστεί για την κατασκευή πρωτότυπων τμημάτων για την I-Pace αναμένεται να μειώσει σημαντικά τις ανάγκες της JLR για πρωτογενές αλουμίνιο με ανάλογη μείωση τόσο του κόστους όσο και του περιβαλλοντικού αποτυπώματος καθώς σύμφωνα με έρευνες η ανακύκλωση αλουμινίου χρειάζεται 90% λιγότερη ενέργεια από αυτή που απαιτεί η παραγωγή πρωτογενούς υλικού.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Νέο ρεκόρ πωλήσεων της Jaguar Land Rover στην Ελλάδα

    Την καλύτερη επίδοση των τελευταίων ετών πραγματοποιεί στο 10μηνο της τρέχουσας χρονιάς η εισαγωγική εταιρεία της Jaguar Land Rover στην Ελλάδα, η Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ.

    Πιο συγκεκριμένα, οι ταξινομήσεις των αυτοκινήτων της Jaguar Land Rover στη χώρα μας ανέρχονται στις 264 έναντι 134 για την ίδια περίοδο του 2017, σημειώνοντας εντυπωσιακή αύξηση ύψους 97%.

    Την ίδια στιγμή οι πωλήσεις της μητρικής εταιρίας για αυτή την περίοδο στην Ευρώπη παρέμειναν περίπου στα ιδία επίπεδα, καθιστώντας την Ελληνική Εισαγωγική μεταξύ των κορυφαίων σε επιδόσεις.

    Το 2019 προβλέπεται ακόμα πιο δυναμικό για την Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ & την Jaguar Land Rover, καθώς θα πραγματοποιηθεί η Παγκόσμια Παρουσίαση του Νέου Range Rover Evoque τον επόμενο Μάρτιο στην Ελλάδα, επιβραβεύοντας με αυτό τον τρόπο την πολύ καλή πορεία της μάρκας στην χώρα μας.

    Παράλληλα, την επόμενη χρονιά θα πραγματοποιηθεί και το λανσάρισμα της νέας ηλεκτρικής Jaguar I-Pace, 2 δηλαδή γεγονότα που προμηνύουν ακόμα μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων και μεριδίου στην αγορά των πολυτελών αυτοκινήτων στην Ελλάδα.

    i-pace 640

    Πηγή: Protothema.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ