Παρασκευή, 30 Οκτωβρίου 2020 15:23

Η Land Rover εξελίσσει το Defender των 500 ίππω

Γράφτηκε από την

Οι πληροφορίες λένε πως κάτω από το καπό του Defender κρύβεται ένα μοτέρ V8, της BMW. Αναμένουμε με ανυπομονησία λοιπόν...

Μετά τις πρώτες φωτογραφίες κατασκοπείας του Land Rover Defender V8, δημοσιεύτηκε στο YouTube (και στο κανάλι του site Auto Addiction) ένα video από τις δοκιμές της γρήγορης έκδοσης του Defender (SVR ή V8) στο Nürburgring. Στο κλιπ, μπορούμε τελικά να ακούσουμε τον ήχο του οκτακύλινδρου κινητήρα, που έχει κάτω από το καπό. Εκτός από τον V8 κινητήρα που ακούμε, βλέπουμε, πως το SUV είναι δίθυρο και αυτή είναι η πρώτη εμφάνιση του πρωτοτύπου V8 Defender με δύο πόρτες. Τα προηγούμενα αυτοκίνητα δοκιμών, που είδαμε σε φωτογραφίες ήταν η μεγαλύτερη έκδοση 110.

Η ταυτότητα του κινητήρα δεν είναι ακόμη γνωστή. Υπάρχουν επίμονες φήμες ότι η Land Rover θα δανειστεί το 4.4-twin twin-turbo V8 της BMW για το Defender V8, αλλά αυτό δεν έχει επιβεβαιωθεί μέχρι στιγμής. Υπάρχουν επίσης αναφορές που εικάζουν ότι η βρετανική εταιρεία δεν θα χρησιμοποιήσει ξανά τους πεντάλιτρους V8. Εάν οι πληροφορίες αποδειχθούν, αναμένουμε ότι ο 4.4 V8 θα αποδίδει 500 ίππους. Με τόσο μεγάλη ισχύ, το Defender V8 θα γίνει αντίπαλος της Mercedes G63 AMG.

Τόσο το Defender 90 όσο και το Defender 110 θα έχουν ισχύ V8. Αναμένουμε να δούμε τι θα ισχύσει τελικά όταν παρουσιαστούν τα μοντέλα, κάποια στιγμή κατά το πρώτο εξάμηνο του επόμενου έτους, με τις πωλήσεις να ξεκινούν μετά από λίγους μήνες αργότερα.
Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 30 Οκτωβρίου 2020 11:20

Σχετικά Άρθρα

  • Το κλασσικό Land Rover Defender ξαναζεί
    Το κλασσικό Land Rover Defender ξαναζεί

    Η Land Rover βλέποντας την απήχηση που έχουν οι restomod αναβιώσεις κλασσικών μοντέλων αποφάσισε να δημιουργήσει τη δική της εκσυγχρονισμένη εκδοχή του κλασικού Defender.

    Έχοντας κατά νου όλους εκείνους που αγάπησαν τα δυναμικά off-roader και τα κλασικά SUV χάρη στο Defender, η Land Rover αποφάσισε να εκσυγχρονίσει μία παλαιότερη γενιά του μοντέλου, εξοπλίζοντάς το με V8. Στη βάση του «νέου» αυτού μοντέλου βρίσκεται ένα Defender της γενιάς 2012-2016. Για την εργοστασιακή του αποκατάσταση, υπεύθυνοι είναι οι άνθρωποι της Land Rover Classic και το τμήμα Works Bespoke. Χρησιμοποίησαν μοντέλα σε διαμόρφωση αμαξώματος 90 και 110, τοποθετώντας στην «καρδιά» τους έναν ατμοσφαιρικό V8 χωρητικότητας 5,0 λίτρων με απόδοση 410 ίππους και 515 Nm ροπής. Αυτός με τη σειρά του συνεργάζεται με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF, μεταδίδοντας την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.

    Με ξεκάθαρη προσήλωση την off-road απόδοση, η Works Bespoke επέλεξε αμορτισέρ της Bilstein, ενώ τα ελατήρια και οι αντιστρεπτικές ράβδοι είναι της Eibach. Για το σύστημα της πέδησης, επιλέχθηκαν τετραπίστονες δαγκάνες Alcon και δίσκοι 335 χιλιοστών για μπροστά και 300 χιλιοστών για πίσω.

    Στο εσωτερικό του αποκατεστημένου Defender βρίσκεται μία μικρή οθόνη αφής 3,5 ιντσών που προσφέρει δορυφορική πλοήγηση και ψηφιακό ραδιόφωνο, με το παλιομοδίτικο ταμπλό να είναι το πιο χαρακτηριστικό σημείο της καμπίνας.

    Οι επιλογές τροποποίησης και εξατομίκευσης είναι πολλές, σύμφωνα με τη βρετανική εταιρεία, με τον πελάτη να μπορεί να επιλέξει -μεταξύ άλλων- την τοποθέτηση σκηνής στην οροφή και αυτή να είναι προσβάσιμη μέσω σκάλας. Για την καμπίνα, μπορεί επίσης να επιλέξει καθίσματα Recaro και περισσότερη δερμάτινη επένδυση. Αναφορικά με τα χρώματα, υπάρχουν πέντε επιλογές μονοχρωμίας και οκτώ διαφορετικές διχρωμίες.
    Όσο όμορφο και εκσυγχρονισμένο κι αν είναι το νέο αυτό Land Rover Defender, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε τις υψηλές τιμές με τις οποίες διατίθεται, αφού η εταιρεία χρεώνει 190.000 λίρες για το τρίθυρο μοντέλο (έκδοση 90), ενώ για το 5θυρο οι τιμές ξεκινούν από τις 199.000 λίρες. Τέλος, το 7θέσιο κοστίζει 204.000 λίρες. Όλα αυτά προ φόρων και χωρίς να συνυπολογίζονται τα έξτρα που μπορεί ο πελάτης να θέλει να προσθέσει.
    Ας μην ξεχνάμε, όμως, ότι το κοινό στο οποίο στοχεύει η Land Rover με το εκσυγχρονισμένο αυτό Defender είναι από εκείνα που δεν έχουν πρόβλημα να ξοδέψουν τέτοια ποσά αν είναι να… ομορφύνουν λίγο ακόμα το γκαράζ τους.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Ένα ηλεκτρικό Land Rover Defender
    Ένα ηλεκτρικό Land Rover Defender

    Το κλασικό Land Rover Defender δεν γλίτωσε από τα δίχτυα της ηλεκτροκίνησης.

    Η μανία της μετατροπής ιστορικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο και όλα δείχνουν ότι μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα θα υπάρξουν πολλά ακόμη.

    Η βρετανική εταιρεία Bedeo είχε την τιμητική της το τελευταίο διάστημα καθώς αποφάσισε να ασχοληθεί με ένα θρυλικό αυτοκίνητο, όπως το Land Rover Defender 110.


    Εξωτερικά, το Defender δεν έχει καμία αλλαγή διατηρώντας τον κυβικό χαρακτήρα του και το δυναμισμό του. Από μέσα όμως λείπει ένα βασικό στοιχείο που είναι ο V8 diesel κινητήρας. Το σύστημα μετάδοσης της κίνησης αποτελείται από τέσσερις ηλεκτροκινητήρες τοποθετημένους σε κάθε τροχό με συνολική απόδοση 320 ίππους και 2.597 Nm ροπής.

    Η κίνηση φυσικά μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς, ενώ η μετάδοση γίνεται με κιβώτιο μονής σχέσης, χωρίς διαφορικά και άξονες. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 75 kW και το σύστημα φόρτισης αντέχει μέχρι και 50 kW DC με την αυτονομία να φτάνει τα 247 χιλιόμετρα.

    Οι επιδόσεις του Defender είναι εξαιρετικές καθώς τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 10 δευτερόλεπτα και το βάρος του αυτοκινήτου είναι λίγο μεγαλύτερο από την πετρελαιοκίνητη έκδοση του αυτοκινήτου.

    Η μετατροπή του Defender έχει κοστολογηθεί κοντά στις 30.000 ευρώ μόνο για το σύστημα μετάδοσης της κίνησης, ενώ για ολόκληρο το αυτοκίνητο η τιμή ανεβαίνει στις 115.000 ευρώ.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Ηλεκτρικό το νέο Land Rover Defender
    Ηλεκτρικό το νέο Land Rover Defender

    Η Land Rover έχει ξεκινήσει την εξέλιξη της νέας γενιάς Defender στην οποία όλα δείχνουν πως ο εξηλεκτρισμός θα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο.

    Το Discovery, παρουσιάστηκε το 1989 σε μια προσπάθεια της Land Rover να εντάξει στην γκάμα της ένα μοντέλο πιο προσιτό από τo Range Rover και με περισσότερες ανέσεις και πιο οικογενειακό χαρακτήρα από το Defender. Πλέον, η φήμη του έχει καθιερωθεί και τα στελέχη της βρετανικής εταιρείας προγραμματίζουν να ανανεώσουν το μοντέλο και να το κάνουν να είναι πιο ενδιαφέρον. Και -φυσικά- να είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο.
    Σύμφωνα με όσα είχε δηλώσει στο βρετανικό Autocar ο Thierry Bolloré, μέχρι πρόσφατα Διευθύνων Σύμβουλος της Jaguar Land Rover, τα στελέχη της εταιρείας πρέπει να επαναπροσδιορίσουν τον χαρακτήρα τού Discovery. Συγκεκριμένα, ο κ. Bolloré τόνισε:

    «Πάντα ήταν ένα όχημα το οποίο απευθυνόταν στους οικογενειάρχες και αυτό θέλουμε να το βελτιώσουμε. (Η καινούργια γενιά) Πρέπει να έχει πολλά από τα καλύτερα χαρακτηριστικά των πολυτελών μοντέλων μας, αλλά να δίνει έμφαση στην πρακτικότητα και στο πόσο προσιτό είναι».

    Τον Bolloré αντικατέστησε ο Adrian Mardell. Ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Jaguar Land Rover κατείχε τη θέση τού Οικονομικού Διευθυντή μέχρι τώρα και γνωρίζει ουσιαστικά τα οικονομικά μεγέθη της. Ωστόσο, παρότι δεν έχει το ίδιο όραμα με τον προκάτοχό του, συμφωνεί να προχωρήσει το σχέδιο εξέλιξης και δημιουργίας τού καινούργιου Discovery ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο.

    Αυτό αναμένεται να παρουσιαστεί το 2026 ως ένα ακόμα «βήμα» στην υλοποίηση του επιχειρηματικού σχεδίου που έχει εκπονήσει η εταιρεία ως το 2030. Βάσει αυτού, σκοπός είναι οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων της να φτάσουν το 60 τοις εκατό των ετήσιων πωλήσεων. Όπως έχει αποφασιστεί, για να επιτευχθεί αυτό θα παρουσιαστούν πέντε νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της στα επόμενα τρία χρόνια. Έτσι, εκτός του Discovery, θα κατασκευαστούν και οι αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις των Land Rover Defender, Range Rover Sport και Range Rover Evoque, ενώ θα προστεθούν και ακόμα δύο καινούργια για τα οποία δεν υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες ακόμα.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Επετειακή έκδοση για το Land Rover Defender
    Επετειακή έκδοση για το Land Rover Defender

    Η Land Rover θέλοντας να τιμήσει τα 75 χρόνια ιστορίας του Defender αναμένεται να δημιουργήσει μία ξεχωριστή έκδοση του θρυλικού της μοντέλου

    Στις 30 Απριλίου του 1948 η Land Rover συστήθηκε στο αγοραστικό κοινό παρουσιάζοντας στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Άμστερνταμ το πρώτο μοντέλο της, το Defender Series I, με την κατασκευή του να ξεκινά ένα χρόνο πριν.

    To 2023 συμπληρώνονται 75 χρόνια από την εμφάνιση του άκρως επιτυχημένου μοντέλου και η βρετανική εταιρεία αποφάσισε να δημιουργήσει μια ειδική έκδοση για να τιμήσει την επέτειο. Η «75th Limited Edition», όπως ονομάζεται, θα διατίθεται τόσο στο Defender 90 όσο και στο Defender 110 και θα διαθέτει στοιχεία τα οποία αφορούν αποκλειστικά σε αυτή.


    Συγκεκριμένα, το Defender 75th Limited Edition θα είναι βαμμένο σε πράσινο χρώμα που ονομάζεται «Grasmere Green» και θα έχει στο αμάξωμα και στο εσωτερικό την επιγραφή που θα προσδιορίζει τα 75 χρόνια από την παρουσίασή του.


    Επίσης, θα διαθέτει ειδικά σχεδιασμένους για την εν λόγω έκδοση τροχούς, ενώ στο εσωτερικό τού οχήματος το ταμπλό και μέρη στο εσωτερικό των θυρών θα είναι στην ίδια απόχρωση με το αμάξωμα.


    Ο εξοπλισμός του θα είναι πλούσιος και, μεταξύ άλλων, θα περιλαμβάνει φώτα τεχνολογίας Matrix LED, κάμερα 3D Surround και σύστημα «Configurable Terrain Response», μέσω του οποίου ο οδηγός δύναται να παραμετροποιεί την τετρακίνηση, ώστε αυτή να ανταποκρίνεται σε κάθε επιφάνεια του εδάφους και σε έντονη κλίση.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Αυτό είναι το Land Rover Defender των 512 ίππων
    Αυτό είναι το Land Rover Defender των 512 ίππων

    Μόλις δέκα θα είναι τα αντίτυπα του Land Rover Defender DP500 που θα κατασκευάσει ο βελτιωτικός οίκος Manhart Performance φροντίζοντας τόσο για την αισθητική όσο και για την απόδοση που θα φθάνει τους 512 ίππους.

    Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος Manhart Performance κατασκεύασε ακόμα ένα Land Rover Defender DP 500 το οποίο είναι παραγγελία από έναν πελάτη του από το Ντουμπάι. Σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας, το καινούργιο αυτοκίνητο έχει κάποιες διαφορές συγκριτικά με το πρώτο που παρουσίασε πέρυσι, τις οποίες ζήτησε ο ιδιοκτήτης του.

    Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει δημιουργηθεί για χρήση περισσότερο εντός δρόμου παρά εκτός αυτού. Η χαμηλότερη κατά 30 χλστμ. σε ύψος αερανάρτηση, οι τροχοί των 24 ιντσών, τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά (διάστασης 295/30-ZR24) και το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης επιβεβαιώνουν το γεγονός.

    Η βάση για τη δημιουργία των αυτοκινήτων της Manhart Performance είναι το Land Rover Defender 110 P400 AWD. Οι τεχνικοί της έχουν προσθέσει στο αμάξωμα επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με νέα ανοίγματα αεραγωγών και σχετικά μεγάλων διαστάσεων αυτοκόλλητα με το λογότυπο της εταιρείας. Αυτό υπάρχει και στην άκρη του καπό.

    Ο τρίλιτρος, εξακύλινδρος σε σειρά, turbo κινητήρας του έχει αναβαθμιστεί και πλέον αποδίδει μέγιστη ισχύ 512 ίππους και μέγιστη ροπή 710 Nm. Για να υπάρχει ένα μέτρο σύγκρισης, θυμίζουμε ότι το Defender 110 P400 AWD παραγωγής έχει 400 ίππους και 505 Nm, αντίστοιχα.

    Στο εσωτερικό του οχήματος έχει τοποθετηθεί επένδυση από αλκαντάρα καθώς και καθίσματα «ErgoMed» της Recaro τα είναι θερμαινόμενα και ψυχόμενα και διαθέτουν ενσωματωμένο πλευρικό αερόσακο. Όπως είναι φυσικό, η γερμανική εταιρεία δεν ανακοινώνει το κόστος της μετατροπής καθώς αυτή είναι μια διαδικασία η οποία εξαρτάται από το τι επιθυμεί ο κάθε πελάτης της για το αυτοκίνητό του.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Ιδού το νέο Land Rover Defender 130
    Ιδού το νέο Land Rover Defender 130

    Η JLR αποκάλυψε την μεγαλύτερη έκδοση στη γκάμα του Defender, η οποία φέρει τον κωδικό «130», με στόχο να καλύψει τις ανάγκες μίας πολυμελούς οικογένειας.

    Η νέα έκδοση του Defender δεν είναι κάτι που έρχεται από το πουθενά, ενώ την ίδια στιγμή έρχεται να συμπληρώσει την γκάμα που μέχρι τώρα την αποτελούσαν το τρίθυρο 90 και το πεντάθυρο 110.

    Στόχος των ανθρώπων της βρετανικής εταιρείας είναι να δημιουργηθεί ένα πιο ευρύχωρο και άνετο Land Rover Defender για όσους χρειάζονται να μεταφέρουν την οικογένειά τους ή τους φίλους τους σε αχαρτογράφητες περιοχές.

    Σε σχέση με το πεντάθυρο 110, το συγκεκριμένο Defender διαθέτει όμοιο μεταξόνιο, που φτάνει τα 3.022 χλστ., ενώ το συνολικό μήκος έχει αυξηθεί κατά 34 εκατοστά, φτάνοντας αισίως τα 5,38 μέτρα. Αυτός ο έξτρα χώρος παρέχει ένα ικανοποιητικό πορτ-μπαγκάζ αλλά και αρκετό χώρο για τους επιβάτες που θα καθίσουν στην 3η σειρά των καθισμάτων.


    Ο διαθέσιμος χώρος για αποσκευές φθάνει τα 389 λίτρα με όλα τα καθίσματα στην θέση τους ή στα 1.232 λίτρα με πενταθέσια διάταξη. Mε όλα τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα, ο χώρος φόρτωσης φθάνει στα 2.516 λίτρα.

    Τα πίσω καθίσματα έχουν μεγάλη ευρυχωρία, είναι θερμαινόμενα ενώ οι επιβάτες έχουν στην διάθεσή τους και την δική τους πανοραμική ηλιοροφή. Ως προαιρετικός εξοπλισμός υπάρχει και κλιματισμός για αυτούς που θα καθίσουν στην τρίτη σειρά των καθισμάτων.


    Η διάταξη 2+3+3 καθιστά το Defender 130 ως το μοναδικό ευρωπαϊκό SUV με δυνατότητα μεταφοράς 8 επιβατών, ενώ η τοποθέτηση των καθισμάτων έχει γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε αυτά στις δύο πίσω σειρές να είναι τοποθετημένα λίγο πιο ψηλά για καλύτερη ορατότητα των επιβατών.


    Με την άφιξη του 130, η Land Rover πρόσθεσε και ένα πολύ όμορφο κόκκινο χρώμα στο αμάξωμα, αποκλειστικά για την συγκεκριμένη έκδοση.

    Το σύστημα πολυμέσων με οθόνη 11,4 ιντσών είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις του, όπως και η αερανάρτηση. Στην φάση του λανσαρίσματος θα διατίθεται σε πέντε εκδόσεις, SE, HSE, X-Dynamic, X και μία περιορισμένης έκδοσης First Edition.


    Στο λανσάρισμά του θα υπάρχουν οι τρεις γνωστές επιλογές σε κινητήρες, η D300 με τον πετρελαιοκινητήρα των 300 ίππων, η P300 με τον εξακύλινδρο εν σειρά των 303 ίππων και η Ρ400 με τον επίσης εξακύλινδρο εν σειρά των 405 ίππων. Προς το παρόν δεν υπάρχουν αναφορές για άλλους κινητήρες, όμως σίγουρα θα ακολουθήσουν η plug-in υβριδική έκδοση αλλά και η δυνατή V8.

    Πηγή: Protothema.gr

  • To Land Rover Defender τιμά το θρυλικό Chinook
    To Land Rover Defender τιμά το θρυλικό Chinook

    O Βρετανός καροσερίστας Tecniq δημιουργεί μία μοναδική έκδοση του Defender, η οποία τιμά τα 40 χρόνια παρουσίας του ελικοπτέρου Chinook στους αιθέρες.

    Το Chinοοκ έχει αποκτήσει εξέχουσα σημασία στην καρδία των πολιτών αλλά και των μηχανικών, αφού έχει φέρει σε πέρας εκατοντάδες αποστολές οποιαδήποτε μορφής και παντός καιρού.

    Οι μηχανικοί της εταιρείας Tecniq σκέφτηκαν πως δεν θα έπρεπε να περάσουν απαρατήρητα τα 40 χρόνια από το πρώτο Chinook και έπιασαν δουλειά με ένα μοναδικό Land Rover Defender.


    Με κωδικό όνομα Q40, το συγκεκριμένο Defender εφοδιάζεται με υπερτροφοδοτούμενο V8 turbo μοτέρ της Ford με ισχύ που ξεπερνά τους 300 ίππους. Οι επεμβάσεις ωστόσο των μηχανικών έχουν να κάνουν σε μεγάλο βαθμό με το αμάξωμα αφού έχουν προσαρμόσει το πίσω μέρος σε τέτοιο βαθμό ώστε να θυμίζει την ευρυχωρία ενός Chinook, με τα καθίσματα πάντως να εκπέμπουν μεγαλύτερη πολυτέλεια και φινέτσα σε σχέση με το ελικόπτερο.

    Επίσης βελτιώσεις έχουν δεχθεί τόσο το σύστημα διεύθυνσης, η ανάρτηση, όσο και το πλαίσιο του ιδιαίτερου SUV. Το Q40 Defender θα μπει σε δημοπρασία τον ερχόμενο Σεπτέμβριο και τα έσοδα της οποίας θα διατεθούν για φιλανθρωπικούς σκοπούς και πιο συγκεκριμένα στον οργανισμό Royal Air Forces Association.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Σύγχρονο κλασικό Land Rover Defender
    Σύγχρονο κλασικό Land Rover Defender

    Χαράς ευαγγέλια. Η εταιρία ECD μετατρέπει τα κλασικά Land Rover Defender σε ηλεκτρικά.

    Στις ΗΠΑ, όπου το Defender δεν ήταν διαθέσιμο ως νέο αυτοκίνητο αλλά για πολλά χρόνια, η λατρεία γύρω από το τετράγωνο off road αυτοκίνητο ήταν και παραμένει τεράστια.

    Η East Coast Defenders από τη Φλόριντα, που τώρα μετονομάστηκε σε «ECD Automotive Design», έχει κάνει όνομα στο παρελθόν βάζοντας στα Defender αμερικάνικους κινητήρες V8. Τώρα οι μηχανικοί της από το Kissimmee στην πολιτεία της Φλόριντα των ΗΠΑ μπαίνουν στη σύγχρονη εποχή με την ηλεκτρική ενέργεια.




    Οι Αμερικανοί συνεργάζονται με τη βρετανική εταιρεία Electric Classic Cars (ECC), η οποία είναι υπεύθυνη για τις ηλεκτρικές μετατροπές κλασικών οχημάτων και βάζουν μοτέρ Tesla στο Defender.

    Η μετατροπή περιλαμβάνει: Μπαταρίες και μοτέρ Tesla. Η μόνιμη τετρακίνηση διατηρείται και οι μπαταρίες είναι ενσωματωμένες εμπρός και πίσω στο πλαίσιο τύπου της σκάλας. Το Defender έχει ισχύ 456 ίππων και το 0-100 έρχεται σε περίπου πέντε δευτερόλεπτα. Ο χρόνος φόρτισης είναι περίπου πέντε ώρες και η αυτονομία 350 χιλιόμετρα. Η ECD εγκαθιστά ένα εσωτερικό σύστημα με αερανάρτηση. Ενισχυμένους άξονες και βελτιωμένα φρένα από τη Brembo.



    Το Project Britton όπως ονομάζεται το ηλεκτρικό LR, έρχεται στο διακριτικό χρώμα «Cool Khaki Grey», με γυαλιστερό φινίρισμα. Έχει βοηθητικά φώτα LED και «εργάτη» εμπρός ζάντες Kahn Mondial με τα ελαστικά BF Goodrich Rugged Trail T/A με βαθύ πέλμα. Στο πίσω μέρος υπάρχει ο εφεδρικός τροχός, , δύο φώτα εργασίας από την Hella και μια σκάλα που διευκολύνει τη φόρτωση της σχάρας οροφής.

    Σε ότι αφορά στην τελική τιμή κτήσης, αυτή σκόπιμα δεν έγινε γνωστή και θα τη μάθουν μόνο όσοι ενδθαφέρονται σοβαρά να αποκτήσουν το θρυλικό αυτοκίνητο στη νέα του εκδοχή.

    Πηγή: Protothema.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ