Δευτέρα, 09 Νοεμβρίου 2020 15:08

Εντυπωσιακό ανοιχτό supercar βασισμένο στην Chevrolet Corvette

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Η ιταλική εταιρία Ares Design που εξειδικεύεται στην κατασκευή χειροποίητων αμαξωμάτων παρουσίασε το S1 Project Spyder, ένα ανοιχτό διθέσιο supercar που είναι βασισμένο στην Chevrolet Corvette.

Αν και οι εταιρίες που ασχολούνται με τη δημιουργία χειροποίητων αμαξωμάτων είναι πλέον ελάχιστες η ιταλική Ares Design συνεχίζει κατά καιρούς να παρουσιάζει δημιουργίες με απαράμιλλο στυλ οι οποίες κρύβουν από κάτω τους τις ικανότητες κορυφαίων σύγχρονων supercar.
Ένα από αυτά ήταν το Ares Panther, το οποίο αποτέλεσε φόρο τιμής στην De Tomaso Pantera και χρησιμοποιούσε την πλατφόρμα και τα μηχανικά μέρη της Lamborghini Huracan . Πριν λίγο διάστημα η εταιρία παρουσίασε το Ares S1 Project το οποίο ήταν βασισμένο στην Chevrolet Corvette και σήμερα προχωρά στην παρουσίαση και της ανοιχτής εκδοχής του συγκεκριμένου μοντέλου.

Όπως και στο coupe μοντέλο το S1 Project Spyder είναι βασισμένο στο πάτωμα της Corvette και χρησιμοποιεί τα μηχανικά μέρη του κεντρομήχανου πλέον supercar της Chevrolet. Η σημαντική διαφορά βέβαια είναι πως ο V8 κινητήρας των 6.2 λίτρων έχει αναβαθμιστεί από τους 495 ίππους στους 715 ίππους και μάλιστα χωρίς προσθήκη υπερτροφοδότησης. Ο κινητήρας όμως έχει κερδίσει σημαντικά σε εύρος λειτουργίας καθώς πλέον το όριο περιστροφής αγγίζει τις 8.800 σ.α.λ.

Το εντυπωσιακό αμάξωμα του S1 Project Spyder είναι κατασεκυασμένο εξολοκλήρου από ανθρακονήματα ενώ χαρακτηριστικά στοιχεία είναι η απουσία κλασικού παρπρίζ καθώς και ο σαφής διαχωρισμός των δύο διαθέσιμων θέσεων. Το εσωτερικό είναι φυσικά και αυτό χειροποίητο και κατασκευασμένο με κορυφαία υλικά που χαρίζουν τον απαραίτητο ιδιαίτερο αέρα του μοναδικού. Η Ares θα κατασκευάσει μόνο 24 αντίτυπα του S1 Project Spyder με το κόστος κάθε αυτοκινήτου να υπολογίζεται κοντά στις 600.000 ευρώ.

Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 09 Νοεμβρίου 2020 10:57

Σχετικά Άρθρα

  • H τεχνολογικά εξελιγμένη Chevrolet Corvette ZR1
    H τεχνολογικά εξελιγμένη Chevrolet Corvette ZR1

    H Chevrolet προετοιμάζει τη νέα γενιά της Corvette ZR1, η οποία θα διαφέρει σημαντικά σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.

    Η τωρινή γενιά της Chevrolet Corvette, που αποτελεί την 8η κατά σειρά από το 1953, έκανε την εμφάνισή της στην αγορά το 2020 και έκτοτε η αμερικάνικη εταιρεία εξελίσσει και παρουσιάζει τις πιο σπορ εκδόσεις της.

    Μία από αυτές είναι η ZR1, η οποία από το 1970 και έπειτα αποτελεί μία από τις πιο αγαπημένες κυρίως των Αμερικανών πελατών. Η Chevrolet έχει έτοιμη την συγκεκριμένη έκδοση, που φέρει τον κωδικό Corvette C8 ZR1 και η οποία προγραμματίζεται να παρουσιάσει εντός του καλοκαιριού

    Μέχρι να συμβεί αυτό, ο κατασκευαστής φροντίζει να δίνει στη δημοσιότητα κάποιες teaser φωτογραφίες του αυτοκινήτου, όπως και ένα σύντομο βίντεο στο διαδίκτυο που δημιουργεί προσδοκίες και μυστήριο αναφορικά με την καινούργια έκδοση του εν λόγω supercar.

    Σύμφωνα με αναφορές στον αμερικανικό Τύπο, η καινούργια Corvette ZR1 θα έχει κάτω από το καπό της, έναν νέο twin-turbo V8 κινητήρα, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά στην ιστορία της.

    Πρόκειται γι’ αυτόν που τον έχουν ονομάζει Gemini. Το δίδυμον του προσδιορισμού του αφορά στο γεγονός ότι αυτός έχει προέλθει από τη συνένωση δύο τετρακύλινδρων σε σειρά κινητήρων της εταιρείας.

    Ο κινητήρας αυτός τοποθετείται ήδη στην Corvette Z06, όμως εκεί είναι ατμοσφαιρικός, χωρίς υπερτροφοδότηση. Στη συγκεκριμένη έκδοση, η χωρητικότητά του είναι 5,5 λίτρα και αποδίδει ισχύ 650 ίππους και ροπή 881 Nm.

    Λογικά, λόγω της ύπαρξης υπερτροφοδότη, οι αντίστοιχες τιμές της νέας ZR1 θα είναι σημαντικές αυξημένες σε σχέση με την Ζ06.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η θρυλική αγωνιστική Corvette
    Η θρυλική αγωνιστική Corvette

    Μια αιθαλή Corvette που έχει κατακτήσει πολλούς τίτλους έρχεται στο προσκήνιο θυμίζοντας πρωτίστως την μακρόχρονη ιστορία της.

    Η Chevrolet Corvette C5-R GT1 έγραψε ιστορία σε διάφορες αγωνιστικές διαδρομές ανά τον κόσμο. Κατασκευαζόταν από το 1999 μέχρι το 2004 και νίκησε στους 31 από τους συνολικά 55 αγώνες στους οποίους έλαβε μέρος.
    Νούμερα ασύλληπτα για το επίπεδο του ανταγωνισμού σε κατηγορίες όπως οι GT, GTS/GT1 και GTO. Ωστόσο, οι μεγαλύτερές της επιτυχίες ήρθαν στους αγώνες αντοχής. Η Chevrolet Corvette C5-R GT1 κατέκτησε τους 24ωρους αγώνες αντοχής της Daytona και του Le Mans, καθώς και τον 12ωρο του Sebring, λίγο πριν αντικατασταθεί το 2005 από τη CR.6.



    Μόλις 11 κατασκευάστηκαν και η συγκεκριμένη που τώρα έχουμε μπροστά μας είναι η 7η μονάδα και είναι του 2002. Λειτούργησε ως εφεδρική, πριν τελικά πουληθεί στην SRT, με την οποία αγωνίστηκε στις κατηγορίες Belcar, GT FFSA και FIA GT. Ο κινητήρας της Chevrolet Corvette C5-R GT1 ήταν ένας πανίσχυρος V8 με τεράστια χωρητικότητα στα 7,0 λίτρα και απόδοση 620 ίππους και 770 Nm ροπής
    Τη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς αναλάμβανε ένα 6τάχυτο ή 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή ένα σειριακό 6τάχυτο κιβώτιο.

    Η συγκεκριμένη Chevrolet Corvette C5-R GT1 αποκαταστάθηκε μεταξύ 2016 και 2019 από την Arts and Recs, η οποία τώρα αναμένει προσφορές για να την πουλήσει όσο ακριβότερα μπορεί σε κάποιον εύπορο petrolhead.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Αναμένοντας τη νέα Chevrolet Corvette Z06
    Αναμένοντας τη νέα Chevrolet Corvette Z06

    Μία πιο ισχυρή έκδοση της νέας Chevrolet Corvette C8 θα παρουσιαστεί και επίθσημα μέσα στις επόμενες εβδομάδες.

    Εν αναμονή της επίσημης αποκάλυψης της νέας ισχυρής Corvette Z06, η Chevrolet κατευνάζει την αγωνία των φίλων του μοντέλου μέσω της δημοσίευσης της πρώτης επίσημης φωτογραφίας του, απουσία καμουφλάζ.

    Όπως είναι έκδηλο, το αμερικανικό κεντρομήχανο sports car υιοθετεί ένα πιο επιθετικό bodykit απαρτιζόμενο από έναν μεγάλο προφυλακτήρα, φουσκωμένα φτερά, ευμεγέθεις πλευρικούς αεραγωγούς, ξεχωριστής σχεδίασης ζάντες και ένα ανασχεδιασμένο κάλυμμα για το μοτέρ.

    Διαθέσιμο θα είναι και το πακέτο Z07 Performance που θα περιλαμβάνει ακόμα πιο επιθετικούς προφυλακτήρες, μεγάλη πίσω πτέρυγα, carbon-κεραμικά φρένα και ανθρακονημάτινες ζάντες με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 R.

    Σύμφωνα με προγενέστερα δημοσιεύματα, η Corvette Z06 θα κινείται από έναν ατμοσφαιρικό Flat-Plane V8 κινητήρα 5,5 λίτρων που θα παράγει 625 PS – με «κόφτη» στις 9.000 σ.α.λ – και θα πλαισιώνεται από 8τάχυτο διπλοσύμπλεκτο αυτόματο κιβώτιο.

    Σημειωτέον ότι στα τέλη καλοκαιριού, η Chevrolet δημοσίευσε ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον βίντεο, όπου η νέα Corvette Z06 δοκιμάζεται στις πίστες του Nurburgring και του Le Mans. Μάλιστα, δεν άργησε να ξεσπάσει και έντονη φημολογία πως το μοντέλο ολοκλήρωσε τον γύρο στην «Πράσινη Κόλαση» σε χρόνο 7:12, με την παρουσία και άλλων οχημάτων, κάτι που υποδηλώνει πως ένας χρόνος κάτω από τα εφτά (7) λεπτά μπορεί να είναι και εφικτός.

    Το ντεμπούτο της νέας Corvette Z06 είναι προγραμματισμένο για τις 26 Οκτωβρίου για να ακολουθήσουν οι εκδόσεις E-Ray, Zora και ZR1.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Τροχαίο στην Γλυφάδα: Εμφανίστηκε ο 40χρονος οδηγός της Corvette
    Τροχαίο στην Γλυφάδα: Εμφανίστηκε ο 40χρονος οδηγός της Corvette

    Παραδόθηκε στην Αστυνομία ο 40χρονος οδηγός της μοιραίας Corvette που παρέσυρε και σκότωσε 25χρονο μοτοσικλετιστή τα ξημερώματα της Τετάρτης στη Γλυφάδα.

    Ο ίδιος πήγε στο αστυνομικό τμήμα μαζί με την δικηγόρο του και παραδόθηκε στις Αρχές περίπου στις 6.45 μ.μ. Η αστυνομία γνώριζε τον ιδιοκτήτη του μαύρου αυτοκινήτου, ενώ διενεργούσε έρευνες, προκειμένου να διευκρινίσει εάν το οδηγούσε ο ίδιος ή κάποιο άλλο άτομο.

    Παρότι παραδόθηκε, η κράτησή του στο τμήμα θεωρείται αμφίβολη, καθώς έχει παρέλθει το αυτόφωρο. Για το τροχαίο έχει διατάξει προκαταρκτική εξέταση ο εισαγγελέας.

    Σημειώνεται, ότι ο οδηγός -που είναι κάτοικος Χολαργού- βρέθηκε να τρέχει με πολύ μεγάλη ταχύτητα, σύμφωνα με την Τροχαία, τη στιγμή που παρέσυρε τον νεαρό μοτοσικλετιστή, στη λεωφόρο Βουλιαγμένης, ενώ μετά το τραγικό δυστύχημα εγκατέλειψε το αυτοκίνητο και εξαφανίστηκε, αφήνοντας αβοήθητο στον δρόμο τον 25χρονο.

    Παράλληλα, διερευνάται εάν λίγο πριν από το δυστύχημα ο οδηγός του αυτοκινήτου έκανε "κόντρες" στη λεωφόρο Βουλιαγμένης με άλλον οδηγό.

  • Η Chevrolet Corvette θα χρησιμοποιεί σύστημα τεχνητού ήχου
    Η Chevrolet Corvette θα χρησιμοποιεί σύστημα τεχνητού ήχου

    Ο ήχος που θα απολαμβάνουν οι επιβάτες της νέας Chevrolet Corvette θα προέρχεται ως ένα βαθμό από τον V8 κινητήρα αλλά θα βελτιώνεται και από σύστημα ψηφιακής διαμόρφωση των ηχητικών συχνοτήτων

    Η νέα κεντρομήχανη Chevrolet Corvette είναι φυσικά ένα από τα πιο καυτά νέα στο χώρο των sportscars οπότε οι συχνές αναφορές στις προδιαγραφές της δεν αποτελεί κάτι περίεργο. Πρόσφατα λοιπόν κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο η πληροφορία πως το αυτοκίνητο διαθέτει ένα σύστημα τεχνητής διαμόρφωσης και μετάδοσης του ήχου του κινητήρα από τα ηχεία στην καμπίνα.

    Τα συστήματα αυτού του είδους δεν είναι κάτι νέο καθώς πλέον η παρουσία τους πληθαίνει σε αυτοκίνητα με σπορ χαρακτήρα ως στοιχείο τόνωσης της απολαυστικής τους πλευράς. Αυτό βέβαια έχει προκύψει και ως μια λύση που έχουν βρει οι κατασκευαστές ώστε να αντιμετωπίσουν τους συνεχώς αυστηρότερους κανονισμούς σχετικά με τον εκπεμπόμενο θόρυβο. Έτσι από την στιγμή που αναγκαστικά οι κινητήρες και οι εξατμίσεις θα πρέπει να γίνουν πιο αθόρυβοι, η δημιουργία τεχνητού θορύβου από τα ηχεία είναι ένας τρόπος ώστε να διατηρηθεί η ξεχωριστή αίσθηση προς τον οδηγό.

    Πάντως μετά την είδηση σχετικά με το εν λόγω σύστημα της Corvette η Chevrolet δεν παρέλειψε να εκδώσει μια διευκρινιστική δήλωση στην οποία αναφέρει καθησυχαστικά πως ο ήχος που θα φθάνει στα αφτιά των επιβατών της Corvette δεν θα είναι τεχνητός. Βασική πηγή του θα είναι ο ήχος που πηγάζει από τον θηριώδη ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα των 6.2 λίτρων. Από εκεί και πέρα το σύστημα διαμόρφωσης ήχου θα επεξεργάζεται και θα εκπέμπει μόνο ορισμένες συχνότητες οι οποίες λόγω των κανονισμών φιλτράρονται από τον θόρυβο μεταδίδεται στο εξωτερικό του αυτοκινήτου.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Kεντρομήχανη και με 500 PS η νέα Chevrolet Corvette
    Kεντρομήχανη και με 500 PS η νέα Chevrolet Corvette

    Η νέα γενιά της Corvette, του εμβληματικού μοντέλου της Chevrolet ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του μοντέλου καθώς για πρώτη φορά θα έχει κεντρομήχανη διάταξη μπαίνοντας για τα καλά στο παιχνίδι των αυθεντικών supercars.

    Η Chevrolet φαίνεται πως έχει στοχεύει στην μετάβαση της Corvette από την κατηγορία των sports cars σε αυτή των supercars αφού κάτι τέτοιο αφήνει να εννοηθεί η απόφαση για την μεταφορά του κινητήρα από τον εμπρός άξονα στο κέντρο του αυτοκινήτου για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου.
    Πρόκειται για κάτι που αρκετές φορές έως σήμερα είχε υπάρξει σαν σενάριο χωρίς όμως να πραγματοποιηθεί. Η νέα Corvette C8 αναμένεται να μπει στη μάχη της πρώτης γραμμής απέναντι στις Porsche, Ferrari, McLaren, Lamborghini αλλά και την Audi με το R8. Από όσα γνωρίζουμε έως τώρα το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί μια αναβαθμισμένη έκδοση του ατμοσφαιρικού V8 κινητήρα των 6.2 λίτρων που υπάρχει και στην σημερινή γενιά. Η απόδοση θα αγγίζει τους 500 ίππους οι οποίοι θα μεταδίδονται στους πίσω τροχούς μέσω κιβωτίου διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων.

    Πάντως οι φήμες που έχουν κυκλοφορήσει κατά καιρούς μιλούν και για μικρότερα twin-turbo σύνολα ή ακόμα και για υβριδική τετρακίνητη έκδοση που πάντως ακόμα και αν προκύψουν δεν αναμένεται να γίνει σε πρώτο χρόνο. Επίσης πέραν την εισαγωγικής έκδοσης των 500 ίππων είναι σίγουρη η έλευση πιο δυνατών παραλλαγών που θα πλησιάσουν τους 800 ίππους ενώ η υβριδική έκδοση ίσως να φλερτάρει με τους 1000 ίππους. Πάντως η εταιρία έχει δημιουργήσει υψηλές προσδοκίες καθώς ισχυρίζεται πως η Corvette θα επιταχύνει 0-100 km/h σε 3’’ ή και ταχύτερα ενώ η τελική ταχύτητα θα ξεπερνά τα 350 km/h.
    Πριν λίγες ημέρες η εταιρία επιβεβαίωσε πως η επίσημη ονομασία της C8 Corvette θα είναι Stingray, ένα εξαιρετικά σημαντικό όνομα στην ιστορία του μοντέλου. Αντίστοιχα σημαντικό βέβαια είναι το γεγονός πως σύμφωνα με τη Chevrolet η τιμή της αναμένεται να είναι κάτω από τις 60.000 ευρώ στις ΗΠΑ κάτι που φυσικά την καθιστά εξαιρετικά δελεαστική για το πακέτο δυνατοτήτων και την εικόνα που θα προσφέρει.

    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Marma Touch