Παρασκευή, 11 Δεκεμβρίου 2020 15:38

Νέα γενιά για την Porsche 911 GT3 Cup

Γράφτηκε από την

Χαράς ευαγγέλια για όσους συμμετέχουν στο πρωτάθλημα Porsche Mobil 1 Supercup, καθώς η γερμανική φίρμα ετοιμάζει τη νέα αγωνιστική 911 GT3 Cup.

Γνωστή για τις άπειρες επιτυχίες της στα motorsport, η Porsche συνεχίζει να δημιουργεί μοναδικές αγωνιστικές κατασκευές, όπως η έκδοση 911 GT3 Cup, που αποτελεί το αυτοκίνητο με το οποίο συμμετέχουν οι οδηγοί στο ενιαίο πρωτάθλημα One-Make-Series.


Η γερμανική φίρμα ήδη έχει βάλει την προσωπική της σφραγίδα στους αγώνες, με την εισαγωγή του παραπάνω θεσμού, που ξεκίνησε το 1992, ενώ ετοιμάζει και τη νέα γενιά της έκδοσης GT3 Cup που θα βασίζεται στο τωρινό μοντέλο. Ήδη παρουσιάστηκαν οι πρώτες φωτογραφίες από το μοντέλο δοκιμών από την πίστα του Oschersleben, στο οποίο κυριαρχεί η τεραστίων διαστάσεων πίσω πτέρυγα, ενώ παρατηρώντας πιο λεπτομερώς, είναι ευδιάκριτα και αρκετά στοιχεία που γνωρίζουμε ήδη από την πολιτική έκδοση 992. Θέλοντας να δώσει έναν ιδιαίτερο τόνο στο πρωτότυπο μοντέλο της, η Porsche έχει καμουφλάρει το νέο της δημιούργημα με διάφορα περίεργα σχέδια που αποτυπώνουν τις πίστες που συμμετέχει το αυτοκίνητο.

Η εξέλιξη της νέας 911 GT3 Cup ξεκίνησε το 2018, ενώ το πρωτότυπο μοντέλο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2019 στην πίστα της Μόντσα πραγματοποιώντας δοκιμές υψηλής ταχύτητας. Σύμφωνα με τον υπεύθυνο του όλου πρότζεκτ, Jan Feldmann η αγωνιστική GT3 θα συναρμολογείται στις κεντρικές εγκαταστάσεις του Τσουφενχάουζεν, ενώ επόμενος σταθμός του είναι η φημισμένη πίστα του Νίρμπουργκρινγκ.

Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 11 Δεκεμβρίου 2020 10:58

Σχετικά Άρθρα

  • Ιδού η βασική έκδοση της νέας Porsche 911
    Ιδού η βασική έκδοση της νέας Porsche 911

    Η 911 Carrera T αποτελεί το μοντέλο βάσης για τη γκάμα του γερμανικού supercar και θα διατίθεται τόσο ως κουπέ όσο και ως κάμπριο.

    Η Porsche 911 Carrera T εξοπλίζεται αποκλειστικά με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και μία σειρά από μέρη εξοπλισμού που την καθιστούν ελαφρύτερη κατά 40 κιλά από τη στάνταρ Carrera.

    Για την ακρίβεια, η 911 Carrera T ζυγίζει 1.478 κιλά, χάρη στα πιο λεπτά τζάμια, την χαμηλότερη ηχομόνωση και τις στάνταρ, ελαφριές ζάντες που προέρχονται από μεγαλύτερη (και ακριβότερη) 911 της γκάμας.

    Ο κινητήρας παραμένει όμοιος με την Carrera, αφού και εδώ έχουμε τον 3λιτρο επίπεδο εξακύλινδρο των 394 ίππων και 450 Nm, ενώ η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς. Έτσι, η 911 Carrera T ολοκληρώνει το σπριντ των «0-100 χλμ./ώρα» σε 4,5 δευτερόλεπτα.

    Η ενεργητική ανάρτηση PASM μειώνει το ύψος του αμαξώματος κατά 10 χιλιοστά και έχει πιο σπορ ρύθμιση από πριν, η τετραδιεύθυνση βρίσκεται στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ η αναλογία κρεμαγιέρας είναι ταχύτερη συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο.


    Αισθητικά, η νέα 911 Carrera T αποκτάει την πίσω αεροτομή της GTS, με τις ζάντες 20 ιντσών εμπρός και 21 πίσω να προέρχονται από την Carrera S. Όμορφη λεπτομέρεια είναι επίσης τα λογότυπα του 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου στα πίσω τζάμια, αλλά και ως φωτεινό λογότυπο κάτω από τις πόρτες.

    Το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από θερμαινόμενα δερμάτινα καθίσματα, με τις λεπτομέρειες να είναι από σύνθετο ξύλο. Μεταξύ άλλων, το τελευταίο το βλέπουμε και στον επιλογέα ταχυτήτων. Τα καθίσματα μπορεί ο πελάτης κατ’ επιλογή να τα αναβαθμίσει σε πιο ελαφριά, τύπου μπάκετ.
    Πηγή: Protothema.gr
  • H Porsche 911 Turbo της Lego
    H Porsche 911 Turbo της Lego

    Η συνεργασία της Porsche με την Lego τιμά τα 50 χρόνια της 911 Turbo με μια έκπληξη

    Ήταν Οκτώβριος του 1974 όταν η Porsche έδειξε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού την έκδοση παραγωγής της πρώτης 911 Turbo. Το νέο μοντέλο διέθετε τρίλιτρο επίπεδο κινητήρα ο οποίος απέδιδε 260 ίππους και η τελική ταχύτητά του έφτανε τα 250 χλμ./ώρα. Ήταν ένα αυτοκίνητο που συνέβαλε ουσιαστικά στη μετέπειτα σημαντική πορεία του γερμανικού μοντέλου και στη μετεξέλιξή της σε αυτό που είναι στις ημέρες μας και στη φήμη που έχει αποκτήσει παγκοσμίως.
    Οι άνθρωποι της Porsche, από τον περασμένο Αύγουστο έχουν αρχίσει να διοργανώνουν μια σειρά από εκδηλώσεις για να εορταστούν τα 50 χρόνια από την παρουσίασή της 911 Turbo.

    Μία από αυτές αφορά και στη συνεργασία τους με τη Lego, -τη γνωστή εταιρεία παιχνιδιών- και τον Μάρτιν Παλμ, έναν Σουηδό φωτογράφο ο οποίος κατασκευάζει και διοράματα. Η ιδέα ήταν να δημιουργηθεί ένα σκηνικό που να αναδεικνύει την πρώτη γενιά της 911 Turbo η οποία να έχει κατασκευαστεί με συνολικά 1.458 τουβλάκια της Lego. Όταν ολοκληρώθηκε το αυτοκίνητο από αυτά τέθηκε το ζήτημα του σκηνικού στο οποίο θα τοποθετούνταν το υπό κλίμακα μοντέλο στο διόραμα.

    Έπειτα από συζητήσεις των στελεχών της Porsche με τον Παλμ κατέληξαν ότι το καλύτερο μέρος που θα ταίριαζε θα ήταν μια απεικόνιση του Μέλανα Δρυμού, του πυκνού και χαρακτηριστικού δάσους που υπάρχει κοντά στο Zuffenhausen, την ιστορική έδρα της εταιρείας. Έτσι, ο Σουηδός καλλιτέχνης δημιούργησε ένα τοπίο που να είναι αντιπροσωπευτικό του δρυμού. Όπως ανακοινώθηκε, χρησιμοποίησε ξύλο μπάλσα για να διαμορφώσει τους κορμούς και βαμβάκι για το φύλλωμα των δέντρων. Επίσης, δούλεψε και με κομμάτια κόντρα πλακέ και ολοκλήρωσε το έργο του με τη χρήση σκόνης και λακ που προορίζονται για τους μοντελιστές.

    Ο Παλμ χρειάστηκε τρεις εβδομάδες για να ολοκληρώσει το έργο του και στη συνέχεια τοποθέτησε σε αυτό την 911 Turbo της Lego και τη φωτογράφισε με τρόπο που να δείχνει όσο το δυνατόν πιο ρεαλιστική.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Μία Porsche 911 με επιδόσεις hypercar
    Μία Porsche 911 με επιδόσεις hypercar

    Η σκανδιναβική Kalmar δημιούργησε με βάση την Porsche 911 (993) ένα καθόλα εξωτικό μοντέλο.

    Η παρουσίαση της 9X9, του ιδιαίτερου μοντέλου που δημιούργησε η Kalmar και παρουσίασε στο Monterey Car Week της Καλιφόρνιας σίγουρα γέμισε αυτοπεποίθηση τους ανθρώπους της εταιρείας.

    Βάση του συγκεκριμένου μοντέλου αποτέλεσε η Porsche 911 (993), με το αμάξωμα να διαθέτει ανθρακονήματα, ενώ η γκάμα των κινητήρων και το κιβώτιο προέρχεται από την 911 8ης γενιάς (992).

    Αν και η βάση είναι η 993, δεν μοιάζει να έχει μείνει τίποτα που να τη θυμίζει. Πέραν του αμαξώματος που είναι καινούριο, η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια και ράβδους ώσης μπροστά, ενώ προαιρετικά η εταιρεία θα τοποθετήσει και σύστημα τετραδιεύθυνσης.

    Στον εξοπλισμό βρίσκονται επίσης η ενεργητική ανάρτηση, οι δαγκάνες από τιτάνιο και οι δίσκοι από ανθρακόνημα.
    Η Kalmar θα διαθέτει την 9X9 σε τρεις εκδόσεις. Η ισχυρότερη εξ αυτών ονομάζεται απλά 9X9 και έρχεται με τον boxer εξακύλινδρο κινητήρα των 3,8 λίτρων της 911 Turbo S, την ώρα που η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου 7τάχυτου κιβωτίου PDK.


    Το μηχανικό σύνολο είναι σημαντικά αναβαθμισμένο και στην 9X9 αποδίδει 930 ίππους (από τους 650 της εργοστασιακής έκδοσης) και 1.000 Nm, με τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ ώρα να έρχεται σε μόλις 2 δευτερόλεπτα. Φυσικά, σε αυτό βοηθάει και το χαμηλό βάρος, που φτάνει τα 1.375 κιλά.

    Στη μέση της γκάμας βρίσκεται η 9X9 Sport που εξοπλίζεται με τον τρίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο της 911 GTS και με τις αναβαθμίσεις της Kalmar, αποδίδει 650 ίππους. Με απόβαρο 1.300 κιλά, το σύνολο ολοκληρώνει τα 0-100 χλμ./ ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα.

    Η επιλογή της μετάδοσης εδώ εξαρτάται από τον πελάτη, που μπορεί να αποκτήσει το αυτοκίνητο είτε με 7τάχυτο μηχανικό είτε με 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο PDK.


    Τέλος, η Kalmar διαθέτει και την 9X9 Leichtbau που θυμίζει παλιά GT3. Ο 4λιτρος ατμοσφαιρικός κινητήρας, με τον οποίο εξοπλίζεται η συγκεκριμένη έκδοση προέρχεται από την 911 GT3 και αποδίδει 530 ίππους.

    Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου, αν και το αυτόματο PDK διατίθεται προαιρετικά. Σύμφωνα με την Kalmar, η ελαφρύτερη έκδοση της 9X9 ζυγίζει 1.250 κιλά και ολοκληρώνει το sprint των 0-100 χλμ./ ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα.
    Ο σκανδιναβικός οίκος τονίζει ότι κάθε έκδοση μοιράζεται ένα κοινό στοιχείο: Τα 1.480 κιλά κάθετης δύναμης. Ωστόσο, δεν ενημερώνει σχετικά με την ταχύτητα στην οποία τα παράγει.


    Η Kalmar πληροφορεί ότι μόλις εννέα μονάδες θα κατασκευαστούν, τρεις για κάθε έκδοση και κάθε αυτοκίνητο θα κοστίζει τουλάχιστον 2,1 εκατομμύρια δολάρια.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Singer τιμά την Porsche 911 Turbo
    Η Singer τιμά την Porsche 911 Turbo

    Η αμερικάνικη εταιρεία παρουσιάζει μια νέα γκάμα μοντέλων, αφιερωμένη στην εμβληματική 911 Turbo.

    H Singer έκανε εμφατική παρουσία στο Monterey Car Week, με το λανσάρισμα μιας εντυπωσιακής σειράς μοντέλων, τα οποία αποτίνουν φόρο τιμής στην θρυλική Porsche 911 Turbo (930).

    Η κυκλοφορία αυτής της «ιδιαίτερης οικογένειας» γιορτάζει την 50η επέτειο της αρχικής 911 Turbo. Η Singer πιστεύεται ότι κατασκευάζει 70 μονάδες της Coupe έκδοσης και επιβεβαίωσε ότι θα κατασκευαστούν μόλις 25 Slantnose Coupe, τα οποία έχουν ήδη καταγραφεί. Δεν είναι σαφές πόσες Targa και Cabriolet είναι στα σκαριά.

    Κάθε 911 Turbo από τη Singer θα υποστηρίζεται από το πλαίσιο μιας 964. Ο αρχικός αερόψυκτος κινητήρας Mezger flat-six των 3,8 λίτρων έχει αναβαθμιστεί με έναν twin-turbo από το μοντέλο της γενιάς 992, ενισχύοντας εντυπωσιακά την ισχύ στους 510 ίππους.
    Η εταιρεία από την Καλιφόρνια είχε αρχικά υποσχεθεί ότι η τετρακίνηση θα ήταν μία σημαντική επιλογή, αλλά η τελευταία ενημέρωση αναφέρει ότι τα αυτοκίνητα διατίθενται αποκλειστικά ως πισωκίνητα, ενώ διαθέτους χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.

    Η Singer έχει τοποθετήσει στο αμάξωμα της 930 Turbo πάνελ από ανθρακονήματα, ενώ τα φουσκωμένα φτερά, τα μαρσπιέ και κυρίως η αεροτομή στα πρότυπα ουράς-φάλαινας, τονίζουν ότι δεν πρόκειται για στάνταρ εκδόσεις του γερμανικού sportscar.
    .
    Πηγή: Protothema.gr
  • Αυτόματο κιβώτιο PDK για κλασσικές Porsche 911
    Αυτόματο κιβώτιο PDK για κλασσικές Porsche 911

    H εταιρεία KCPerformance παρουσίασε μια μετατροπή που επιτρέπει την τοποθέτηση ενός σύγχρονου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη στις κλασσικές αερόψυκτες Porsche 911.

    Ένα σημαντικό ορόσημο στην ιστορία της 911 ήταν το 1997. Τότε, η Porsche παρουσίασε την πρώτη υδρόψυκτη εκδοχή του μοντέλου το οποίο από την πρώτη παρουσίασή του μέχρι τότε διέθετε αερόψυκτο κινητήρα boxer.
    Έκτοτε έχουν περάσει 27 χρόνια και η 911 έχει βελτιωθεί σημαντικά, τόσο τεχνολογικά όσο και σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις. Όσοι έχουν κάποια από τις αερόψυκτες, πλέον, έχουν τη δυνατότητα να εκσυγχρονίσουν το αυτοκίνητό τους και σε ό,τι αφορά κάποια μηχανικά μέρη του.
    Σε αυτό συμβάλλει η ολλανδική εταιρεία KCPerformance, η οποία ανακοίνωσε ότι μπορεί να τοποθετεί το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK («Porsche Doppelkupplungsgetriebe») σε 911 με αερόψυκτο κινητήρα, άρα σε οχήματα που η ηλικία τους πλησιάζει τα 30 χρόνια (τουλάχιστον).

    Η Porsche, τοποθέτησε το κιβώτιο αυτό στην 911 το 2008, ως στοιχείο του προαιρετικού εξοπλισμού του μοντέλου, δηλαδή σχεδόν 11 χρόνια έπειτα από την κατάργηση του αερόψυκτου boxer στο αυτοκίνητο. Οι άνθρωποι της KCPerformance έχουν μετασκευάσει το κιβώτιο ώστε να είναι συμβατό και να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στις παλιότερες γενιές του μοντέλου. Σύμφωνα με πληροφορίες από την αυτοκινητική ιστοσελίδα Motor1 η ολλανδική εταιρεία έχει αναπτύξει μια ευρεσιτεχνία όπου το PDK είναι δυνατόν να τοποθετείται στο αυτοκίνητο και να λειτουργεί αξιόπιστα.
    Όπως είπε ο Κάζιμιρ φαν Χόοϊντονκ, συνιδρυτής της εταιρείας, έχουν εξελίξει και τοποθετούν ένα αλουμινένιο δίσκο μεταξύ του υπάρχοντος κινητήρα και του σύγχρονου κιβωτίου PDK. Επίσης, αλλάζουν τον σφόνδυλο και τοποθετούν νέο στροφαλοφόρο και αισθητήρες οι οποίοι ελέγχουν διαρκώς την ταχύτητα περιστροφής του. Επιπλέον, τοποθετούν στον κινητήρα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα ψεκασμού καυσίμου, όπως και την κατάλληλη κεντρική ηλεκτρονική μονάδα η οποία ελέγχει και φροντίζει για την σωστή λειτουργία της μετατροπής και του κιβωτίου.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η one-off Porsche 911 GT3 RS
    Η one-off Porsche 911 GT3 RS

    Η Porsche τιμά τη μνήμη του εμβληματικού Ελβετού οδηγού Jo Siffert, με μια μοναδική έκδοση.

    Η Porsche παρουσίασε μια μοναδική έκδοση της 911 GT3 RS, ως φόρο τιμής στον Ελβετό οδηγό αγώνων Jo Siffert, ο οποίος μεγαλούργησε τη δεκαετία του ’60, όντας νικητής σε δύο αγώνες της F1.

    Η συγκεκριμένη 911 έχει κατασκευαστεί σε συνεργασία με την οικογένεια του Siffert και αντλεί έμπνευση από την 917 που ο Ελβετός οδηγός και ο Kurt Ahrens κατέκτησαν τη νίκη στα 1.000 χλμ. του Osterreichring το 1969.

    Ως αποτέλεσμα, διαθέτει δίχρωμη σχεδίαση, που συνδυάζει τον χρωματισμό Pure White με τις Viper Green πινελιές.

    Εκτός από την ειδική βαφή, το αυτοκίνητο φέρει τον αριθμό «29» στο καπό, τις πόρτες και το φτερό. Συνδυάζονται με γράμματα της Porsche και ειδικές μαύρες ζάντες μαγνησίου, που έχουν κεντρικές κλειδαριές με τη σιλουέτα της 917KH.
    Είναι αξιοσημείωτο ότι η Porsche ζήτησε τη βοήθεια της Bosch και της Shell για την αναπαραγωγή «σύγχρονων χαλκομανιών χορηγών». Οι σχεδιαστές τοποθέτησαν επίσης κονκάρδες με την υπογραφή του Jo Siffert.


    Η Porsche δεν δημοσίευσε πολλές εσωτερικές φωτογραφίες, αλλά επιβεβαίωσε ότι το αυτοκίνητο έχει ταπετσαρία Black and Guards Red Race-Tex με μοτίβο κράνους στα προσκέφαλα. Το μοντέλο έχει επίσης ειδικά μαρσπιέ και την υπογραφή του Siffert η οποία είναι ανάγλυφη στο κάλυμμα της κεντρικής κονσόλας.

    Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί σε αντιπροσωπείες σε όλη την Ελβετία και τελικά θα κάνει πιο επίσημη εμφάνιση στην έκθεση Auto Zurich τον Νοέμβριο. Μετά το τέλος της περιοδείας του, το μοντέλο θα πουληθεί στον ένα και εκλεκτό πελάτη.


    Ενώ ο Siffert πέθανε το 1971, η Porsche είπε ότι «συνεχίζει να απολαμβάνει το καθεστώς λατρείας στην Ελβετία» χάρη σε μια διακεκριμένη καριέρα που τον είδε να αγωνίζεται σε 298 αγώνες μέσα σε περίοδο 11 ετών.
    Πηγή: Protothema.gr
  • H αναβίωση μιας μοναδικής Porsche 911
    H αναβίωση μιας μοναδικής Porsche 911

    Η εταιρία Unofficial Machines από το Μονακό παρουσίασε το σχέδιο της για τη δημιουργία μιας σύγχρονης έκδοσης της θρυλικής 935 Straßenversion

    Το 1983 ο Μανσούρ Ότζεχ που είχε βασικό ρόλο στην επιτυχία της Porsche στην F1 τη δεκαετία του ’80 με την McLaren, έπεισε την γερμανική εταιρία να κατασκευάσει μια ειδική έκδοση της αγωνιστικής 934 με σκοπό να έχει το δικό του μοναδικό καθημερινό αυτοκίνητο με αγωνιστικό DNA. Η Porsche υλοποίησε την ιδέα του και κατάφερε να παραδώσει στον Ότζεχ την μία και μοναδική 935 Street (935 Straßenversion). Αυτό το κόσμημα της Porsche θα προσπαθήσει να τιμήσει η εταιρεία Unofficial Machines από το Μονακό, η οποία έδωσε στη δημοσιότητα σχέδια από το νέο της project που ονομάζει Turbo Spezial.
    Η Turbo Spezial χρησιμοποιεί ως βάση την Porsche 992.1 Turbo S πάνω στην οποία οι άνθρωποι της Unofficial Machines έχτισαν το δικό τους σχέδιο. Σχεδιαστής του αυτοκινήτου είναι ο Άλαν Ντεροσιέ ο οποίος χρησιμοποίησε μόνο ανθρακονήματα για το εξωτερικό αμάξωμα. Τόσο το εμπρός μέρος με τη φαρδιά μάσκα, όσο και το πίσω με τα ιδιαίτερα αεροδυναμικά στοιχεία είναι εμπνευσμένα από την 935 Street, ενώ οι χαρακτηριστικοί αεραγωγοί είναι εξίσου υπερβολικοί όπως το αυθεντικό μοντέλο.
    Εκτός από την εξωτερική εμφάνιση, η Turbo Spezial είναι «πειραγμένη» και στον τομέα των επιδόσεων. Το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με τον γνωστό 6κύλινδροε επίπεδο κινητήρα ο οποίος έχει ανεβασμένη απόδοση στους 740 ίππους. Η εταιρεία αναφέρει ότι μπορεί να πετύχει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 2,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνάει τα 320 χλμ./ώρα. Θυμίζουμε ότι η αυθεντική 935 Street του 1983 είχε απόδοση 380 ίππους και η σύγχρονη 992.1 Turbo S αποδίδει 640 ίππους. Εκτός από τον κινητήρα, αναβαθμίσεις έχουμε στις αναρτήσεις με συστήματα της KW.
    Η Unofficial Machines έχει ανακοινώσει ότι θα κατασκευάσει 90 Turbo Spezial για χρήση στο δρόμο και ακόμα 10 εκδόσεις για χρήση στην πίστα με πλαίσιο από την 911 GT3 RS. Όσο για την τιμή του αυτοκινήτου, αυτή ξεκινάει από τις 350.000 ευρώ!

    Πηγή: Protothema.gr
    Κλείσιμο
  • Η μοναδική Porsche 911 GT3 RS
    Η μοναδική Porsche 911 GT3 RS

    Συμπληρώνονται 75 χρόνια από την ίδρυσή της Porsche Ολλανδίας και η αντιπροσωπεία γιορτάζει το γεγονός με τη δημιουργία μιας μοναδικής 911.

    Η 911 GT3 RS, ούτως ή άλλως, είναι ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο από την Porsche το οποίο προορίζεται για τους λάτρες της σπορ οδήγησης, όπως και για συλλέκτες. Οι τελευταίοι έχουν ακόμα έναν λόγο για να αποκτήσουν μια πραγματικά μοναδική.
    Η γερμανική εταιρεία άρχισε να αντιπροσωπεύεται στην Ολλανδία το 1949, δηλαδή εφέτος συμπληρώνονται 75 χρόνια από τότε. Για να τιμήσουν το γεγονός, τα στελέχη της στη χώρα αποφάσισαν να παραγγείλουν στο τμήμα Porsche Exclusive Manufaktur αυτής τη δημιουργία μιας 911 GT3 RS η οποία θα έχει έντονα στοιχεία από την κουλτούρα και το πολιτισμό της.
    Παρήγγειλαν την παραγωγή μιας ξεχωριστής 911 GT3 RS το αμάξωμα της οποίας να είναι βαμμένο στα κλασικά χρώματα άσπρο και μπλε της ολλανδικής κεραμοποιίας.



    Πρόκειται για το λεγόμενο «μπλε της Ντελφτ» (σημ.: «Delfts Blauw»), μια διχρωμία η οποία εφαρμόστηκε στα κεραμικά που άρχισαν να κατασκευάζονται από τον Μεσαίωνα στην ομώνυμη πόλη της Ολλανδίας. Η συγκεκριμένη 911 GT3 RS έχει στο αμάξωμά της μπλε χρώματος λουλούδια, ένα σήμα κατατεθέν των πολύτιμων βάζων και κεραμικών, τα οποία κοσμούν ακόμη και τα μαρσπιέ και την πίσω μεγάλη αεροτομή.

    Δεν έχει γίνει γνωστό εάν το εν λόγω αυτοκίνητο θα αποτελεί απλώς ένα έκθεμα το οποίο θα βρει μια θέση στο μουσείο της εταιρείας ή θα πουληθεί σε όποιον ενδιαφέρεται να το αποκτήσει.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ