Με τη χρήση παράλληλου εγκεφάλου για τον έλεγχο της τροφοδοσίας εκτός των άλλων, η ABT έχει δώσει (ήδη) 60 παραπάνω ίππους σε σχέση με την εργοστασιακή μορφή.
Πιο συγκεκριμένα, η απόδοση του δίλιτρου turbo έχει πάει από τους 310 ίππους στους 370 ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής αυξήθηκε από 40,1 στα 45,9 kgm. Ακόμα δεν υπάρχουν στοιχεία που αφορούν στις επιδόσεις και τη βελτίωσή τους με το κιτ της ΑΒΤ αλλά προφανώς το βελτιωμένο Sportback θα παρουσιάζεται με ακόμα λιγότερο χρόνο για τα 100 χλμ./ώρα από στάση, σε σχέση με τα 4,8 δευτερόλεπτα που χρειάζεται η εργοστασιακή μορφή του αυτοκινήτου. Θυμίζουμε πως το νέο S3 προσφέρεται με αυτόματο S-Tronic κιβώτιο 7 σχέσεων και τετρακίνηση, με ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα στα 250 χλμ./ώρα.
Εκτός από την αύξηση της ισχύος, η ABT έχει επίσης δώσει νέας σχεδίασης τροχούς μεγέθους 19 και 20 ιντσών, με πολύ ενδιαφέρον φινίρισμα. Το λογότυπο της ABT κοσμεί το αμάξωμα του S3 Sportback και μπορεί επίσης να βρεθεί στο καπάκι του διακόπτη εκκίνησης του κινητήρα στο εσωτερικό. Προς το παρόν, η δουλειά της ABT τελείωσε, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε κι άλλες επεμβάσεις στο μοντέλο, καθώς ήδη ξέρουμε πως την άνοιξη θα παρουσιαστεί το νέο σύστημα ολόσωμης εξάτμισης από ανοξείδωτο ατσάλι, με το οποίο πέραν της επιπλέον ενίσχυσης στην απόδοση, θα έχουμε και καλύτερης χροιάς, δυνατότερο ήχο από τον κινητήρα.