Πέμπτη, 18 Φεβρουαρίου 2021 15:23

Η τεχνολογία της MC20 στα νέα μοντέλα της Maserati

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Πολλές από τις προηγμένες τεχνολογίες και ειδικά αυτές του νέου V6 twin-turbo κινητήρα της εντυπωσιακής MC20 θα περάσουν και στα μελλοντικά μοντέλα της Maserati.

Η έλευση της MC20 είναι ένα από τα πιο σημαντικά γεγονότα στην σύγχρονη ιστορία της Maserati όχι μόνο επειδή μιλάμε για ένα καθαρόαιμο κεντρομήχανο supercar αλλά επειδή πρόκειται για ένα φορέα νέων τεχνολογιών που ανοίγουν ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της εταιρίας ξεκινώντας μια άκρως δημιουργική περίοδο.
Μια από τις πιο σημαντικές καινοτομίες της MC20 είναι ο νέος V6 3.0 twin-turbo κινητήρας με την ονομασία Nettuno ο οποίος είναι ο πρώτος που κατασκευάζεται in-house από την Maserati μετά από 20 χρόνια. Ο χειροποίητος κινητήρας των 630 ίππων εκτός από την διπλή υπετροφοδότηση συνδυάζει αρκετές καινοτομίες μεταξύ των οποίων ο διπλός άμεσος ψεκασμός αλλά και το σύστημα προανάφλεξης όπως και αυτό της συμπίεσης δύο σταδίων που έχουν τις ρίζες τους στην Formula 1.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής κινητήρων της Maserati, Matteo Valentini, ο Nettuno θα συνοδεύει αποκλειστικά την MC20 ωστόσο πολλές από τις τεχνολογικές του καινοτομίες που έχουν σαν στόχο την αναβάθμιση της απόδοσης αλλά και τη βελτίωση της ενεργειακής διαχείρισης θα υιοθετηθούν στους μελλοντικούς κινητήρες της εταιρίας.
Στα άμεσα πλάνα της Maserati περιλαμβάνεται η Grecale που θα είναι το μικρό SUV της καθώς και οι νέες Granturismo και Grancabrio που θα προσφέρονται με τη νέα γκάμα κινητήρων οι οποίοι θα έχουν και εξηλεκτρισμένες εκδόσεις. Σε αντίθεση με τον Nettuno που θα είναι αποκλειστικότητα της MC20 αυτοί οι κινητήρες είναι πολύ πιθανό να χρησιμοποιηθούν και από άλλες μάρκες του ομίλου Stellantis.
Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 18 Φεβρουαρίου 2021 11:27

Σχετικά Άρθρα

  • Τίτλοι τέλους για τον V8 της Maserati
    Τίτλοι τέλους για τον V8 της Maserati

    H Maserati ρίχνει την αυλαία στα θερμικά σύνολα που συνοδεύουν τα μοντέλα της, Quattroporte και Levante.

    Την ώρα που το σήριαλ μιας ενδεχόμενης πώλησης της Maserati συνεχίζεται, μέσω αντιφατικών δηλώσεων από τον Κάρλος Ταβάρες και άλλα στελέχη της Stellantis, είναι δεδομένο ότι η ιταλική μάρκα δεν έχει έναν σταθερό προορισμό.

    Οι πωλήσεις της φίρμας από τη Μόντενα βρίσκονται στο ναδίρ και η γκάμα συρρικνώνεται δραματικά, καθώς μετά την Ghibli, η ίδια η Maserati επιβεβαιώνει ότι σταματά την παραγωγή τόσο της Quattroporte, όσο και της Levante, με τον θερμικό κινητήρα.

    Και τα τρία μοντέλα βασίστηκαν στην πλατφόρμα M156, που αναπτύχθηκε υπό την ιδιοκτησία της Maserati από τη Fiat και είχαν κατασκευαστεί στο εργοστάσιο Mirafiori, μαζί με τη νέα GranTurismo και το Fiat 500e.

    Τόσο η Quattroporte, όσο και η Levante αποτέλεσαν τα τελευταία μοντέλα που πρόσφεραν τον twin-turbo V8 των 3,8 λίτρων που σχεδιάστηκε από τη Ferrari, με μέγιστη απόδοση έως και 572 ίππους. Η εξέλιξη αυτή σημαίνει ότι η γκάμα της Maserati περιλαμβάνει πλέον μόνο τρία βασικά μοντέλα, την GranTurismo (και GranCabrio), τη Grecale και το supercar MC20.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Μία άκρως τολμηρή Maserati MC20
    Μία άκρως τολμηρή Maserati MC20

    H Mansory προσφέρει την Maserati MC20 με ένα μοναδικό κιτ βελτίωσης.

    Η Mansory, γνωστή και ως ένας άκρως εκκεντρικός βελτιωτής, δημιουργεί μία εκδοχή της Maserati MC20, την MCX Pergusa, όντας το πιο exclusive μοντέλο της ιταλικής φίρμας, η οποία θα κατασκευαστεί σε μόλις 5 μονάδες.

    Το πρώτο πράγμα που μαγνητίζει το βλέμμα στην συγκεκριμένη MC20 είναι το αμάξωμα, διότι αποτελείται σχεδόν εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα. Αλλά η εμφάνιση δε θα ήταν τίποτα αν δεν συνδυαζόταν με έναν πλούσιο εσωτερικό διάκοσμο ή με έναν αναβαθμισμένο κινητήρα.


    Όσο περισσότερο την κοιτάζεις, τόσο πιο έντονες γίνονται οι αεροδυναμικές βελτιώσεις, το ατελείωτο carbon στο αμάξωμα και φυσικά το ανασχεδιασμένο καπό με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, καθώς και τους πολλούς αεραγωγούς στο καπό και τα φτερά.

    Κοιτώντας την από προφίλ, παρατηρούμε τις μεγάλες ζάντες 21 και 22 ιντσών, εμπρός και πίσω αντίστοιχα, όπως επίσης τα φουσκωμένα φτερά και τα ενισχυμένα μαρσπιέ.

    Πίσω κυριαρχεί μία μεγάλη αεροτομή, ένα κάλυμμα κινητήρα με οπές για τη ροή του αέρα, αλλά και ο διπλός διαχύτης που φιλοξενεί τις δύο διπλές απολήξεις της εξάτμισης.

    Η Mansory μπορεί να προσαρμόσει το εσωτερικό της MCX Pergusa ανάλογα ττις προτιμήσεις του πελάτη. Στο μοντέλο των φωτογραφιών, κυριαρχεί το πορτοκαλί χρώμα, με το μαύρο να συνδυάζεται όμορφα σε διάφορα σημεία. Ταυτόχρονα η κονσόλα είναι από ανθρακονήματα, ενώ δεν λείπουν και οι χρυσαφί λεπτομέρειες.

    Η Mansory δεν παρέλειψε, όπως πάντα, να αναβαθμίσει και το κινητήριο σύνολο, εγκαθιστώντας μία δική της εξάτμιση. Το αποτέλεσμα είναι πως ο twin-turbo V6 κινητήρας των 3,0 λίτρων αποδίδει πλέον 750 ίππους και 880 Nm ροπής. Δηλαδή είναι ισχυρότερος κατά 120 ίππους από την εργοστασιακή Maserati MC20.

    Σύμφωνα με τον γερμανικό βελτιωτικό οίκο, η MCX επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,6 δευτερόλεπτα, δηλαδή 0,3 δευτερόλεπτα ταχύτερα από την MC20. Μάλιστα, συνεχίζει μέχρι τα 335 χλμ./ώρα που είναι η τελική της ταχύτητα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Καθυστερεί η νέα Maserati Quattroporte
    Καθυστερεί η νέα Maserati Quattroporte

    Η νέα γενιά της Maserati Quattroporte αναμένεται να καθυστερήσει τουλάχιστον για μία τριετία.

    Η Maserati είχε θέσει για τη νέα γενιά της Quattroporte, που θα παρουσιαζόταν βάση χρονοδιαγράμματος το 2025, τον τίτλο του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της φίρμας από τη Μόντενα.

    Όμως, άνθρωποι της εταιρείας ανακοίνωσαν πριν μερικούς μήνες ότι τελικά το ηλεκτρικό σεντάν θα εμφανιστεί κατά πάσα πιθανότητα το 2028, για να μην πάρουν αχρείαστα ρίσκα ως προς την απόδοση.

    Οι νέες πληροφορίες σχετικά με το πρότζεκτ προέρχονται από ρεπορτάζ βρετανικού ΜΜΕ που συνομίλησε με τον επικεφαλής μηχανικό των Maserati Quattroporte και GranTurismo, Davide Danesin, ο οποίος αποκάλυψε ότι είναι πολύ πιθανό η νέα Quattroporte να υιοθετήσει την πλατφόρμα της GranTurismo Folgore.

    Το ιταλικό σεντάν ήταν να βασιστεί στην πλατφόρμα STLA Large. Ο Danesin ανέφερε ότι αυτό το σενάριο δεν έχει αποκλειστεί τονίζοντας χαρακτηριστικά: «Δεν λέω πως δε θα βασιστεί στην STLA Large. Απλά πιστεύω ότι μπορούμε να μεγιστοποιήσουμε το αποτέλεσμα βασιζόμενοι σε ό,τι ήδη έχουμε».

    Για όσους μπορεί να μπέρδεψε, ο Danesin εννοούσε την πλατφόρμα της GranΤurismo Folgore. Σύμφωνα με τον ίδιο, θα μπορούσε να ταιριάξει στην Quattroporte και να της προσδώσει δύο πολύ σημαντικά στοιχεία, ευκινησία και θέση οδήγησης, παρόμοια με αυτήν των σπορ αυτοκινήτων με θερμικό κινητήρα.


    Αυτό θα σήμαινε ότι στην επόμενη γενιά της Maserati Quattroporte, τα εμπρός καθίσματα θα τοποθετούνταν κοντά στην μπαταρία και όχι πάνω της, κάτι που θα έφερνε αμέσως τη θέση οδήγησης σε χαμηλότερο σημείο. Σημείωση, πως το ίδιο συμβαίνει με την GranTurismo.

    Το αποτέλεσμα αυτής της διάταξης είναι δοκιμασμένο και μεταφράζεται σε ένα ελαφρύτερο και πιο ευκίνητο ηλεκτρικό όχημα.

    Ο Danesin συνέχισε να πληροφορεί σχετικά με το πρότζεκτ, λέγοντας ότι η απόδοση της Quattroporte ήταν ανεπαρκής για το αποτέλεσμα που θέλουν να πετύχουν. Και το κύριο πρόβλημά της είναι η αυτονομία, διότι θέλουν να εξασφαλίσουν μία τιμή που θα ξεπερνάει τα 600 χιλιόμετρα.

    Πέραν αυτού, σύμφωνα με τον επικεφαλής μηχανικό της Maserati, ένας άλλος λόγος της καθυστέρησης της Quattroporte, ήταν το βάρος. «Τα μοντέρνα ηλεκτρικά γίνονται όλο και πιο βαριά. Εμείς θέλουμε να βάλουμε τέλος σε αυτήν την τάση» τονίζει.

    «Θέτοντας υπόψιν όλα τα παραπάνω, αποφασίσαμε ότι χρειαζόμαστε περισσότερο χρόνο για να βελτιστοποιήσουμε το πακέτο που έχουμε τώρα μπροστά μας. Συνεπώς, αναβάλλαμε την παρουσίαση» πρόσθεσε ο Davide Danesin.

    Η αναβολή της Maserati Quattroporte σημαίνει ότι το επόμενο ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας θα είναι η MC20 Folgore, την οποία θα δούμε επίσημα το 2025.

    Έπειτα, το 2027, θα καταφτάσει ένα πολυτελές SUV που θα αντικαταστήσει την Levante, μέχρι να φτάσουμε στο 2028 όπου θα δούμε την ηλεκτρική Quattroporte.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Maserati εξηλεκτρίζεται
    Η Maserati εξηλεκτρίζεται

    Η Maserati προχωρά με γοργά βήματα στον πλήρη εξηλεκτρισμό των μοντέλων της.

    Η Maserati, γνωστή για τους σπιρτόζικους V8 κινητήρες και τις ευχάριστα θορυβώδεις νότες της εξάτμισης, επιβεβαιώνει ότι ολόκληρη η γκάμα της θα είναι «πλήρως ηλεκτρισμένη» μέχρι το 2028.
    Στην εταιρική εκδήλωση που έφερε την ονομασία «Folgore», η δημοφιλής ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία από τη Μόντενα έβαλε στο επίκεντρο τα ηλεκτρικά της μοντέλα, όπως τις Grecale Folgore και GranTurismo Folgore.
    Νωρίτερα φέτος, η Maserati επιβεβαίωσε ότι θα έχει μια αμιγώς ηλεκτρική γκάμα, με το μοντέλο που θα αντικαταστήσει την Quattroporte να αναμένεται να παρουσιαστεί το 2028, τέσσερα χρόνια αργότερα από ό,τι αρχικά αναμενόταν.
    Πριν από απ’ αυτό, ωστόσο, αναμένουμε τον διάδοχο της Levante που θα μας επισκεφθεί το 2027. Αυτή η συνεχής ροή νέων και φρέσκων ηλεκτροκίνητων μοντέλων, δείχνει ότι η Maserati έχει ουσιαστικό ενδιαφέρον να διαφοροποιήσει το «χαρτοφυλάκιό» της, σε σχέση με το παρελθόν.
    Χωρίς, ωστόσο, να χάσει δύο από τα βασικά ποιοτικά χαρακτηριστικά, που την έχουν καταξιώσει στις συνειδήσεις των φίλων της αυτοκίνησης, όπως την πολυτέλεια και την ποιότητα κατασκευής, αλλά και τις επιδόσεις, όπως μαρτυρούν αδιάψευστα, οι 761 ίπποι της νέας ηλεκτρικής GranGabrio Folgore.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Καθυστερεί η ηλεκτρική Maserati Quattroporte Folgore
    Καθυστερεί η ηλεκτρική Maserati Quattroporte Folgore

    Τα στελέχη της Maserati αποφάσισαν να παρατείνουν την παρουσίαση της αμιγώς ηλεκτρικής Quattroporte.

    Η Maserati είχε ανακοινώσει αρχικά ότι η ηλεκτρική Quattroporte Folgore θα αποκαλυπτόταν επίσημα το πρώτο εξάμηνο του 2025, όμως, τα δεδομένα άλλαξαν και επαναπροσδιορίστηκε το χρονοδιάγραμμα.
    Βάσει όσων αναφέρουν βρετανικά ΜΜΕ, η γενιά του πολυτελούς μοντέλου θα αργήσει να παρουσιαστεί. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, αυτό αναμένεται να γίνει το 2028, τρία χρόνια έπειτα από τον αρχικό σχεδιασμό.

    Στέλεχος της εταιρείας από την Μόντενα δήλωσε ότι η καθυστέρηση αποφασίστηκε «επειδή δεν θέλαμε να διακινδυνεύσουμε το παραμικρό αναφορικά με την απόδοση του νέου μοντέλου. Έχουμε ενημερώσει και τους προμηθευτές μας», εξήγησε.

    Ωστόσο, Βρετανοί δημοσιογράφοι θεωρούν ότι ο λόγος της αναβολής έχει να κάνει κυρίως με τις διαπραγματεύσεις των ανθρώπων της Maserati με τους προμηθευτές, ώστε να μειωθεί το κόστος παραγωγής της Quattroporte Folgore.

    Τα στελέχη του Ομίλου Stellantis, στον οποίο ανήκει η ιταλική εταιρεία, έχουν ζητήσει να περιοριστεί αυτό κατά 6% σε σχέση με τον αρχικό προϋπολογισμό. Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο θα βασίζεται στην καινούργια πλατφόρμα που θα χρησιμοποιηθεί και στην ηλεκτρική Alfa Romeo Giulia, ενώ θα κατασκευάζεται στο ιστορικό εργοστάσιο Mirafiori, μαζί με τις αντίστοιχες εκδόσεις των Grecale και GranTurismo.

    O Ντάβιντε Γκράσο, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε ότι η Quattroporte Folgore θα είναι μια γνήσια Maserati και το αμάξωμά της θα έχει μια ιδιαίτερη σχεδίαση. Όπως είπε, η Maserati θα μετατραπεί στο μέλλον σε μια εταιρεία παραγωγής αποκλειστικά ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων.


    Όλα θα είναι σχεδιασμένα, θα εξελιχθούν και θα κατασκευάζονται επί ιταλικού εδάφους, διατηρώντας έτσι την ιστορική ταυτότητα της. Επίσης, επιβεβαίωσε ότι το 2025 θα παρουσιαστεί η MC20 Folgore, δηλαδή η αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του supercar μοντέλου.

    Επιπλέον, διαβεβαίωσε ότι η εταιρεία δεν θα μπει στη διαδικασία να αυξήσει τις πωλήσεις της επί σκοπώ. Συγκεκριμένα, ανέφερε: «Επιλέξαμε να το κάνουμε. Ως μια πολυτελή μάρκα, πρώτα χρειάζεται να διαλέξεις τι δεν πρέπει να πράξεις και έπειτα τι πρέπει.

    Και συνέχισε: «Δεν έχω σκοπό να κινηθούμε με αυτόν τον τρόπο. Δεν είμαστε για τον οποιονδήποτε. Απευθυνόμαστε σε όσους είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν το επιπλέον ποσό που απαιτείται για να έχουν την αποκλειστικότητα των μοναδικών επιδόσεων και την εμπειρία της πολυτέλειας».
    Πηγή: Protothema.gr
  • Kαθυστερεί η ηλεκτρική Maserati Quatroporte
    Kαθυστερεί η ηλεκτρική Maserati Quatroporte

    Τι έχει συμβεί. Το αρχικό πλάνο για την έλευση της νέας «ναυαρχίδας» της ιταλικής μάρκας, έχει αποκλίνει σημαντικά της πορείας του. Για ποιο λόγο;

    Μετά από μερικές αποτυχίες, η ιταλική μάρκα φαίνεται να βρίσκεται τώρα σε καλύτερες βάσεις, χάρη σε μια ποικιλία νέων μοντέλων, συμπεριλαμβανομένων των Grecale και MC20, καθώς και της ανανεωμένης GranTurismo.

    Παρόλα αυτά, τα προβλήματα συνεχίζουν να ταλανίζουν την αυτοκινητοβιομηχανία. Μια νέα αναφορά, που βλέπει το φως της δημοσιότητας, ισχυρίζεται ότι η ηλεκτρική Quattroporte έχει «παγώσει μέχρι νεωτέρας».

    Όπως αναφέρει η Corriere Torino, οι προμηθευτές ενημερώθηκαν στα τέλη Νοεμβρίου ότι το project M9S είχε «ανασταλεί» και θα έπρεπε να «παγώσουν τις εξελίξεις σχετικά με αυτό». Το εν λόγω δημοσίευμα αναφέρει ότι η παραγωγή επρόκειτο να ξεκινήσει το νέο έτος με τις παραδόσεις να έχουν προγραμματιστεί για το 2025. Εκ των πραγμάτων φαντάζει απίθανο να τηρηθεί αυτό το χρονοδιάγραμμα, ωστόσο η αυτοκινητοβιομηχανία φέρεται να προσπάθησε να καθησυχάσει τους προμηθευτές λέγοντας ότι η μελλοντική Maserati «θα αναπτυχθεί, θα κατασκευαστεί και θα παραχθεί 100% στην Ιταλία και θα υιοθετήσει ηλεκτρικούς κινητήρες».



    Δεν είναι απολύτως σαφές γιατί η Quattroporte Folgore «μπήκε στον πάγο», αλλά το δημοσίευμα ανέφερε ότι «οι συζητήσεις βρίσκονται σε εξέλιξη για την επανατοποθέτηση των high-end εμπορικών σημάτων του ομίλου, με σκοπό να αποφευχθεί η οποιαδήποτε σύγχυση μεταξύ Alfa Romeo και Maserati».

    Προκειμένου να διασφαλίσει ότι υπάρχει αρκετός διαχωρισμός μεταξύ των ηλεκτρικών εκδόσεων της Quattroporte και της Giulia.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η αμφιλεγόμενη Maserati MC20 της Mansory
    Η αμφιλεγόμενη Maserati MC20 της Mansory

    Η Mansory παρουσίασε μια ακόμα προκλητική δημιουργία της έχοντας αυτή τη φορά ως καμβά στην εξωτική Maserati MC20

    Οι περισσότερες προτάσεις που έχουμε δει από τη Mansory βασίζονται κατά κύριο λόγο σε γερμανικά μοντέλα. Αυτή τη φορά η βελτιωτική εταιρεία πέρασε στην ιταλική μεριά όσον αφορά την εξατομίκευση ενός supercar, αναλαμβάνοντας μία Maserati η οποία δεν χρειάζεται συστάσεις. Πόσο καλύτερη την έκανε όμως για το ειδικό και εύπορο πελατολόγιο της;

    Ως συνήθως, το εμπρός μέρος με τον προφυλακτήρα δεν έχει ιδιαίτερες αλλαγές, ωστόσο υπάρχουν επιπρόσθετα κομμάτια πάνω στις «φούστες», γύρω από τους αεραγωγούς και μία μεγαλύτερη ποδιά. Το καπό είναι καινούριο, ενώ τα μπροστινά φανάρια έχουν δεχθεί ένα «τριμάρισμα». Στις πόρτες έχουν μπει επίσης aftermarket κομμάτια. Η αεροτομή είναι μεγάλη τονίζοντας το αιχμηρό ύφος του αυτοκινήτου, ενώ καινούργιος είναι και ο διαχύτης. Οι ζάντες είναι σετ της σειράς FV.5.

    Η Mansory θεωρεί το έμβλημά της πιο πολύτιμο από το γνήσιο της μάρκας του αυτοκινήτου και για αυτό το αντικατάστησε για ακόμα μία φορά, βάζοντας το δικό της σε όλα τα καίρια σημεία.

    Στο εσωτερικό, η υπογραφή των Γερμανών είναι εμφανής σε πολλές εκφάνσεις, όπως στο κάθισμα, στις ζώνες, στο τιμόνι, στα πατάκια και ούτω καθεξής. Το κοκπιτ είναι δίχρωμο, κυρίως όμως μαύρο με κίτρινες λεπτομέρειες. Η ιταλική σημαία είναι ζωγραφισμένη πάνω στα «αυτάκια» των ταχυτήτων του τιμονιού και κάπου εκεί ολοκληρώνεται το makeover της MC20.

    Από το εργοστάσιο, το σπορ κουπέ αυτοκίνητο της Maserati έχει έναν twin-turbo V6 3.0 λίτρων ο οποίος αποδίδει 621 ίππους και είναι κατασκευασμένος με τεχνολογία Formula 1. Ο κινητήρας Nettuno όπως έχει ονομαστεί όμως, είναι ακόμα πιο δυνατός χάρη στη Mansory. Η εταιρεία δηλώνει πως η δικιά της MC20 Cielo αποδίδει 710 ίππους, έχοντας προγραμματίσει τον κινητήρα για μεγαλύτερες επιδόσεις. Το αποτέλεσμα αυτής της τροποποίησης σημαίνει ότι η MC20 Cielo κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,7 δευτερόλεπτα, περίπου τρία δέκατα ταχύτερα από το εργοστασιακό. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 330 χλμ./ώρα, άρα 10 χιλιόμετρα περισσότερα από το original.

    Πηγή: Protothema.gr

  • H εκπληκτική Maserati GT2
    H εκπληκτική Maserati GT2

    Η Maserati δημιούργησε την αγωνιστική έκδοση της MC20, η οποία θα κάνει ντεμπούτο το 2024.

    Η Maserati έχοντας ένα πλήρες αγωνιστικό παλμαρέ, δεν θα μπορούσε να λείψει από τις πίστες των ευρωπαϊκών και παγκόσμιων πρωταθλημάτων αγώνων αντοχής, με το νέο της όπλο να φέρει την ονομασία GT2 και να βασίζεται πάνω στην MC20.
    Όπως και η έκδοση παραγωγής, η GT2 χρησιμοποιεί τον κινητήρα Nettuno V6 της Maserati, καθώς η εταιρεία από τη Μόντενα, δεν θα έχει πλέον κινητήρες Ferrari μετά τη λήξη της τρέχουσας συμφωνίας στο τέλος του έτους.


    Σε αυτή τη νέα αγωνιστική εφαρμογή, ο twin-turbo κινητήρας των 3,0 λίτρων παράγει ακριβώς τις ίδιες τιμές με την πολιτική έκδοση των MC20 και MC20 Cielo, όπερ 621 ίππους και μέγιστη ροπή 730 Nm.
    Σε ότι αφορά τη μετάδοση, η GT2 χρησιμοποιεί ένα εξατάχυτο, σειριακής λειτουργίας κιβώτιο ταχυτήτων, με χειριστήρια και συμπλέκτη προδιαγραφών FIA. Η Maserati έχει επίσης τοποθετήσει ένα μηχανικό κλείδωμα διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, που αναπτύχθηκε για αγωνιστική χρήση, μαζί με σφυρήλατους τροχούς 18 ιντσών και ρυθμιζόμενα εμπρός-πίσω αμορτισέρ.


    Τοποθετημένες ψηλότερα από ό,τι στην MC20, οι δύο απολήξεις ανήκουν σε ένα νέο αγωνιστικό σύστημα εξάτμισης, ενώ δεν λείπει το συμβατό σύστημα κλιματισμού και η δυνατότητα τοποθέτησης ενός ακόμα μπάκετ καθίσματος.
    Πηγή: Protothema.gr
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Νέα στοιχεία για το Nissan 400Ζ Αυτή είναι η νέα McLaren Artura »
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς