Η θρυλική εταιρεία βελτιώσεων Ruf συνεργάζεται με τον Marc Philipp Gemballa προκειμένου να εξελίξει μια περαιτέρω αναβαθμισμένη έκδοση της Porsche 911.
Ο σκοπός της είναι να αποτίσει φόρο τιμής στη Group B Porsche 959 που κέρδισε το Ράλι Dakar πίσω στο 1984. Η συγκεκριμένη “ειδική” 911 αναμένεται να παρουσιαστεί την άνοιξη, με κωδικό όνομα “Project Sandbox”.
Θα εμπνευστεί σε στυλ από το αγωνιστικό εκτός δρόμου της φίρμας και θα αποδίδει περισσότερα από 740 άλογα, από μια αναβαθμισμένη εκδοχή του γνωστού κινητήρα flat-six της 911.
Το Project Sandbox περιγράφεται ως “σπορ αυτοκίνητο εκτός δρόμου“. Μια εικόνα προεπισκόπησης υποδηλώνει ότι θα κάθεται ψηλότερα στο δρόμο από την “κανονική” 911, θα υιοθετεί εκτός δρόμου ανάρτηση KW και χοντρά ελαστικά Michelin παντός εδάφους, ενώ επίσης, θα φορέσει και ένα απαραίτητο προστατευτικό κιτ αμαξώματος.
Το πίσω μέρος φαίνεται να έχει αναδιαμορφωθεί ουσιαστικά, με μια μεγάλη καμπύλη αεροτομή που αποτίει φόρο τιμής στη διακριτική πίσω πτέρυγα της 959, νέες απολήξεις εξάτμισης από την Akrapovič και έναν μεγάλο διαχύτη.
Η Ruf υπόσχεται πως το νέο μοντέλο θα συμμορφώνεται με το αυστηρό πλαίσιο εκπομπών Euro 6, παρά τη σημαντική αύξηση της ισχύος αλλά και της ροπής. Τα στοιχεία των επιδόσεων δεν είναι επιβεβαιωμένα, αλλά θα πρέπει να αναμένεται χρόνος σχεδόν 3 δευτερολέπτων για το 0-100 km/h από στάση, ενώ η τελική ταχύτητα είναι πιθανό να φτάσει τα 321 km/h.
Η Ruf θα προσφέρει επίσης το πακέτο αναβάθμισης, τεχνικές λεπτομέρειες του οποίου δεν έχουν ακόμη επιβεβαιωθεί, και στις “βασικές” 911 Turbo και 911 Turbo S.
Και τα 10 αποκλειστικά κομμάτια του Project Sandbox έχουν εξαντληθεί, αλλά 30 αυτοκίνητα από την αρχική παραγωγή – που πρόκειται να ξεκινήσει αργότερα φέτος – παραμένουν διαθέσιμα. Οι τιμές δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί, αλλά θα είναι σημαντικά υψηλότερες από τις αντίστοιχες της 911.
Ο Marc Phillip Gemballa λέγεται ότι βλέπει μια ευκαιρία στη δημιουργία “ειδικών οχημάτων σε μια μικρή σειρά παραγωγής”, υποδηλώνοντας ότι θα ακολουθήσουν και άλλα τέτοια έργα με παρόμοιο πνεύμα.