Όπως όλα δείχνουν η Bentley δεν σκέφτεται την δημιουργία plug-in εκδοχής του μοτέρ W12.
Βάση της στρατηγικής «Beyond100», ο κατασκευαστής από το Crewe έχει τονίσει στο παρελθόν πως επιθυμεί το 2030 η γκάμα των μοντέλων της να περιλαμβάνει αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, ενώ μέχρι το 2026 θα περικλείει EV και plug-in υβριδικά οχήματα.
«Ο λόγος της απόφασης να μην εξελίξουμε το συγκεκριμένο μοτέρ είναι απλά η αύξηση του βάρους, λόγω της προσάρτησης πάνω στο 12κύλινδρη διάταξη και μίας μπαταρίας. Αυτό θα είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση του βάρους τουλάχιστον κατά 250 κιλά» ανέφερε μεταξύ άλλων ο Hallmark. Και δεν έχει άδικο. Οι μελλοντικές Bentley θα «φορούν» είτε τον V6 των 3,0 λίτρων που μας είναι γνωστός από την υβριδική Bentayga, είτε το V8 σύνολο των 4,0 λίτρων που τοποθετείται ήδη στις Porsche Panamera και Cayenne Turbo S Ε-Hybrid.
Πάντως ο Hallmark ισχυρίζεται πως η νέα Continental GT Speed δεν θα αποτελεί το κύκνειο άσμα του W12, καθώς το εν λόγω μοτέρ αποτελεί την κορωνίδα της τεχνογνωσίας της φίρμας. Να αναφέρουμε σε αυτό ότι από το 2013, όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε, η Bentley έχει κατασκευάσει πάνω από 100.000 μοντέλα που διαθέτουν το συγκεκριμένο σύνολο. «Ο W12 αποτέλεσε τη βάση για την δημιουργία της Continental GT και είμαστε πραγματικά υπερήφανοι για αυτόν. Στο μέλλον θα υπάρχουν και άλλες εκδοχές του» τόνισε μεταξύ άλλων ο CEO.
Να τονίσουμε ότι στην νέα Continental GT Speed, ο κινητήρας αποδίδει 659 ίππους και 900 Nm ροπής, με την ισχύ να μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων. Ανάλογες της κατασκευής είναι και οι επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 3,6 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να διαμορφώνεται στα 335 χλμ./ώρα.