Πέμπτη, 15 Απριλίου 2021 15:10

Η Bentley επιμένει στον παραδοσιακό W12 κινητήρα

Γράφτηκε από την

Όπως όλα δείχνουν η Bentley δεν σκέφτεται την δημιουργία plug-in εκδοχής του μοτέρ W12.

Βάση της στρατηγικής «Beyond100», ο κατασκευαστής από το Crewe έχει τονίσει στο παρελθόν πως επιθυμεί το 2030 η γκάμα των μοντέλων της να περιλαμβάνει αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, ενώ μέχρι το 2026 θα περικλείει EV και plug-in υβριδικά οχήματα.


Όμως τα παραπάνω έρχονται σε αντίθεση με το πιο πρόσφατο δημιούργημα, τη νέα Continental GT Speed, η οποία συνεχίζει να διαθέτει τον θρυλικό twin-turbo W12 κινητήρα εσωτερικής καύσης. Και όμως, σύμφωνα με τα λόγια του διευθύνοντος συμβούλου Adrian Hallmark, οι τεχνικοί της Bentley δεν έχουν πλάνα για την κατασκευή μίας plug-in παραλλαγής του συγκεκριμένου μοτέρ.


«Ο λόγος της απόφασης να μην εξελίξουμε το συγκεκριμένο μοτέρ είναι απλά η αύξηση του βάρους, λόγω της προσάρτησης πάνω στο 12κύλινδρη διάταξη και μίας μπαταρίας. Αυτό θα είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση του βάρους τουλάχιστον κατά 250 κιλά» ανέφερε μεταξύ άλλων ο Hallmark. Και δεν έχει άδικο. Οι μελλοντικές Bentley θα «φορούν» είτε τον V6 των 3,0 λίτρων που μας είναι γνωστός από την υβριδική Bentayga, είτε το V8 σύνολο των 4,0 λίτρων που τοποθετείται ήδη στις Porsche Panamera και Cayenne Turbo S Ε-Hybrid.

Πάντως ο Hallmark ισχυρίζεται πως η νέα Continental GT Speed δεν θα αποτελεί το κύκνειο άσμα του W12, καθώς το εν λόγω μοτέρ αποτελεί την κορωνίδα της τεχνογνωσίας της φίρμας. Να αναφέρουμε σε αυτό ότι από το 2013, όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε, η Bentley έχει κατασκευάσει πάνω από 100.000 μοντέλα που διαθέτουν το συγκεκριμένο σύνολο. «Ο W12 αποτέλεσε τη βάση για την δημιουργία της Continental GT και είμαστε πραγματικά υπερήφανοι για αυτόν. Στο μέλλον θα υπάρχουν και άλλες εκδοχές του» τόνισε μεταξύ άλλων ο CEO.

Να τονίσουμε ότι στην νέα Continental GT Speed, ο κινητήρας αποδίδει 659 ίππους και 900 Nm ροπής, με την ισχύ να μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων. Ανάλογες της κατασκευής είναι και οι επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 3,6 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να διαμορφώνεται στα 335 χλμ./ώρα.
Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 15 Απριλίου 2021 11:24

Σχετικά Άρθρα

  • Η ανανεωμένη γκάμα της Bentley
    Η ανανεωμένη γκάμα της Bentley

    Πλέον οι Bentley Continental GT, Continental GTC και Flying Spur θα εφοδιάζονται με νέα συστήματα μετάδοσης κίνησης.

    Η Bentley αποκάλυψε την ανανεωμένη γκάμα των μοντέλων Mulliner, με βασικό σημείο αναφοράς τις plug-in υβριδικές εκδόσεις των Continental GT, Continental GTC και Flying Spur.

    Το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης Ultra Performance αποτελείται από έναν V8 κινητήρα twin-turbo 4,0 λίτρων, έναν ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία 25,9 kWh. Αυτή η ρύθμιση επιτρέπει στα οχήματα με κίνηση και στους τέσσερις τροχούς να παράγουν συνδυασμένη ισχύ 771 ίππων και 1.000 Nm ροπή.

    Οι εντυπωσιακοί αριθμοί επιτρέπουν στις Benltey Mulliner, να επιταχύνουν από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε κάτι παραπάνω από 3,1 δευτερόλεπτα, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η ηλεκτρική αυτονομία, με ταχύτητες έως και 140 χλμ./ώρα, ανέρχεται στα 81 χιλιόμετρα. Όταν το απόθεμα ηλεκτρικής ενέργειας εξαντληθεί, η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί πλήρως σε περίπου 2 ώρες και 45 λεπτά με έναν φορτιστή 11 kW.


    Η ανανέωση της σειράς περιλαμβάνει και στιλιστικές αναβαθμίσεις. Όλα τα μοντέλα Mulliner φορούν μια νέα μάσκα Floating Diamond που διαθέτει χρωμιωμένο περίβλημα καθώς και κάθετη μπάρα. Χρησιμοποιούν επίσης ειδικούς τροχούς 22 ιντσών, που διαθέτουν σήματα Bentley Mulliner.

    Διατίθενται 101 χρώματα βαφής, αν και οι πελάτες μπορούν να πάρουν κλασικές αποχρώσεις καθώς και να ταιριάζουν κατά παραγγελία κατόπιν αιτήματος.


    Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, το σύστημα ελέγχου κλιματισμού, στο υπερπολυτελές και γεμάτο εξατομικεύσεις εσωτερικό που πλέον διαθέτει ιονιστές αέρα καθώς και νέο φίλτρο σωματιδίων. Το σύστημα infotainment διαθέτει επίσης νέες οθόνες που δείχνουν την ποιότητα του αέρα μέσα και έξω από το όχημα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Εντυπωσιακή σε όλα η νέα Bentley Flying Spur
    Εντυπωσιακή σε όλα η νέα Bentley Flying Spur

    Με επιδόσεις supercar και μέγιστα επίπεδα πολυτέλειας, η νέα Bentley Flying Spur αναμένεται να είναι μια εξωπραγματική λιμουζίνα.

    Η Bentley πρόκειται να παρουσιάσει μέσα στις επόμενες ημέρες τη νέα Flying Spur, με την βρετανική λιμουζίνα να διαθέτει πλέον ένα ισχυρό υβριδικό σύστημα κίνησης Ultra Performance Hybrid.

    Η plug-in υβριδική διάταξη συνδυάζει έναν V8 κινητήρα 4,0 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος βρίσκεται τοποθετημένος στο κιβώτιο ταχυτήτων, αποδίδοντας συνολικά 782 ίππους και 1.000 Nm ροπής, με την κίνηση να μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς.

    Αυτό καθιστά τη νέα Flying Spur σημαντικά ισχυρότερη από τον προκάτοχό της, ξεπερνώντας σε σημαντικό βαθμό την ισχύ του W12 κινητήρα, ο οποίος έχει πλέον αποσυρθεί, κατά 146 ίππους.

    Οι επιδόσεις είναι εφάμιλλες με αυτές της Continental GT Speed, επιτρέποντας στην Flying Spur να επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 3,2 δευτερόλεπτα και να φτάσει την τελική ταχύτητα των 335 χλμ/ώρα.

    Εκτός από την αυξημένη ισχύ της, η νέα Flying Spur αναμένεται να είναι η πιο αποδοτική Bentley μέχρι σήμερα, με την ηλεκτρική αυτονομία να φτάνει τα 72 χλμ.

    Το νέο μοντέλο θα διαθέτει επίσης ανανεωμένη σχεδίαση, με νέες εμπρός εισαγωγές αέρα και τροποποιημένη μάσκα. Επίσης, το πλαίσιο και τα οδηγικά χαρακτηριστικά αναμένεται να λάβουν σημαντικές αναβαθμίσεις.

    Οι παραπάνω βελτιώσεις περιλαμβάνουν ένα ανανεωμένο σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, νέα διάταξη της ανάρτησης και ένα προηγμένο σύστημα ελέγχου ευστάθειας.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Bentley εξελίσσει την υβριδική Flying Spur
    Η Bentley εξελίσσει την υβριδική Flying Spur

    Η Bentley προχωρά στον εξηλεκτρισμό των μοντέλων της, με την Flying Spur να αποτελεί το πιο πρόσφατο παράδειγμα.

    Το βασικό στοιχείο που διαφοροποιεί την Bentley από τη Rolls-Royce, λαμβάνοντας υπόψη ότι και οι δύο δημιουργούν μοναδικά υπερπολυτελή αυτοκίνητα, είναι ότι η πρώτη διακρίνεται και για τις επιδόσεις και την οδική συμπεριφορά των μοντέλων της.

    Το 2019 η Bentley παρουσίασε την 3η γενιά της Flying Spur, του κορυφαίου μοντέλου της και εφέτος θα παρουσιάσει την επανασχεδιασμένη εκδοχή της. Όμως, όπως έχει ανακοινωθεί, η υπερπολυτελής λιμουζίνα της δεν θα ανανεωθεί μόνο αισθητικά αλλά και έχει και αλλαγές ουσίας.

    Μία από αυτές είναι και ο κινητήρας. Από τον Βρετανό κατασκευαστή έχει ανακοινωθεί ότι η ανανεωμένη Flying Spur θα διατίθεται με τον plug-in υβριδικής τεχνολογίας υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα των 4,0 λίτρων, ο οποίος τοποθετείται ήδη στην Continental GT Speed.

    Η απόδοση του θερμικού κινητήρα είναι 600 ίπποι και η μέγιστη ροπή του 800 Nm. Αυτός συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 190 ίππων και μέγιστης ροπής 450 Nm.

    Η μέγιστη συνδυαζόμενη απόδοση του plug-in hybrid συστήματος, το οποίο έχει τη χαρακτηριστική ονομασία «Ultra Performance Hybrid», φτάνει τους 782 ίππους και η μέγιστη συνδυαζόμενη ροπή τα 1.000 Nm. Οι μπαταρίες του συστήματος έχουν ονομαστική ενεργειακή χωρητικότητα 25,9 kWh.


    H Bentley δημοσίευσε μία φωτογραφία, η οποία δείχνει λεπτομέρειες από το εμπρός μέρος της επανασχεδιασμένης Flying Spur. Σε αυτή μπορούμε να δούμε τη διαφορετική σχεδίαση του προφυλακτήρα και της μάσκας και της ενσωματωμένης σε αυτή γρίλιας σε σχέση με ό,τι ισχύει τώρα.

    Η ανανεωμένη Flying Spur PHEV θα είναι η κορυφαία εκδοχή του μοντέλου και θα αντικαταστήσει αυτή με τον W12 κινητήρα, ο οποίος καταργείται για λόγους προστασίας του περιβάλλοντος.


    Επίσης, θα είναι και αυτή με τη μεγαλύτερη απόδοση. Συγκριτικά, η νέα έκδοση είναι ισχυρότερη κατά 147 ίππους και η ροπή της είναι κατά 100 Nm περισσότερη.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Ανανέωση για την Bentley Bentayga
    Ανανέωση για την Bentley Bentayga

    Ο Βρετανός κατασκευαστής ανανεώνει την Bentayga, με σημαντική απουσία τον θρυλικό κινητήρα W12.

    Η δεύτερη γενιά της Bentayga ανανεώθηκε, με την Bentley να αποσύρει την αιχμή του δόρατος στη γκάμα των κινητήρων, βλέπε W12, προωθώντας κυρίως την ηλεκτρική έκδοση, προσαρμοσμένη στις τάσεις της εποχής.

    Το συγκεκριμένο μοτέρ πρόκειται να σταματήσει την παραγωγή του τον Απρίλιο του 2024, ενώ πέραν της Bentayga αποτελούσε αιχμή του δόρατος στις εκδόσεις Speed των Continental GT και Flying Spur. Με αυτά τα δεδομένα, η Bentayga θα πρέπει να αρκεστεί στο V6 PHEV με τους 443 ίππους και τον bi-turbo V8 με τους 542 ίππους.


    Η προαναγγελία του «αποχαιρετισμού» του εμβληματικού κινητήρα έγινε τον περασμένο Ιούλιο στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood.

    Από εκεί και πέρα, η Bentayga ανανεώνεται σημαντικά και αισθητικά. Στοιχεία που ξεχωρίζουν είναι οι ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών, η πτερωτή μάσκα ψυγείου σε στιλ Azure, τα αεριζόμενα σετ μασάζ με 15 επιλογές χρωμάτων για το δέρμα και τα τρία ανοιχτά φινιρίσματα καπλαμά ξύλου.

    Τα αεροπορικά καθίσματα είναι σε θέση να εφαρμόσουν 177 μεμονωμένες αλλαγές, σε έξι πλήρως ανεξάρτητες ζώνες πίεσης, εντός τριών ωρών, σε μια προσπάθεια να μειώσουν την κούραση κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

    Τα συστήματα θέρμανσης και εξαερισμού χρησιμοποιούν δεδομένα χάρτη, για να αναγνωρίσουν πότε το αυτοκίνητο μπαίνει σε σήραγγα, όπου αναμένεται υψηλότερο επίπεδο ρύπανσης και μεταβαίνει στη λειτουργία ανακυκλοφορίας 10 δευτερόλεπτα πριν και πίσω στη λειτουργία καθαρού αέρα 20 δευτερόλεπτα μετά την έξοδο.

    Η καμπίνα της Bentayga είναι πλέον πιο βιώσιμη, με 100% ανακυκλωμένα πατάκια νάιλον.

    Το τηλεχειριζόμενο παρκάρισμα μέσω smartphone, το οποίο περιλαμβάνεται στο πακέτο Intelligent Park Assist, είναι πλέον διαθέσιμο και για τη Bentayga, όπως ισχύει εδώ και χρόνια στα μοντέλα BMW και Mercedes-Benz.

    Ένα σύστημα κάμερας 3D Surround View θα κάνει τους ελιγμούς σε στενούς χώρους λιγότερο περίπλοκους και ένα νέο ηχοσύστημα της Bang & Olufsen εγγυάται για την υψηλή ποιότητα ήχου.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Η Bentley Mulsanne γίνεται coupe
    Η Bentley Mulsanne γίνεται coupe

    Μπορεί η Bentley να προσφέρει την Mulsanne μόνο σε τετράθυρη έκδοση όμως για όσους αναζητούν μια πιο δυναμική εκδοχή της βρετανικής λιμουζίνας με coupe αισθητική η απάντηση έρχεται από την ιταλική εταιρία Ares Modena

    Πρόκειται για μια εντυπωσιακή μετατροπή η οποία προϋποθέτει σημαντικές επεμβάσεις στο αμάξωμα όπως τη μετακίνηση της κεντρική κολώνας (B-Pillar) προς τα πίσω και την επιμήκυνση των εμπρόσθιων θυρών. Φυσικά, δεν περνάει απαρατήρητο το γεγονός πως το μεταξόνιο όπως και τα μετατρόχια, παραμένουν απαράλλαχτα. Τα πίσω τμήματα του αμαξώματος που χρειάστηκαν κατασκευή από την αρχή, είναι από αλουμίνιο, ενώ οι πόρτες και η οροφή από ανθρακόνημα. Η γραμμή της οροφής είναι πιο σπορ με καλαίσθητη σχεδίαση για το πίσω πλευρικό παράθυρο και όπως εύκολα καταλαβαίνει κανείς, όλα γίνονται στο χέρι.

    Η Ares Modena πρόσθεσε ένα νέο σετ ζάντες με διάμετρο 22 ιντσών από κράμα αλουμινίου, τονισμένα πλευρικά μαρσπιέ και έναν αρκετά διακριτικό πίσω διαχύτη, που ταιριάζει στο σπορ προφίλ ενός coupe μοντέλου. Μάλιστα η Ares Modena προσφέρει και έκδοση Targa με ανοιχτή οροφή.

    Στο εσωτερικό, βρίσκουμε ένα νέο ζευγάρι μπροστινά καθίσματα με δυνατότητα αναδίπλωσης για να δίνουν πρόσβαση στα δύο μεγάλα ξεχωριστά καθίσματα που βρίσκονται πίσω. Ο χώρος για τα πόδια των πίσω προφανώς και θα είναι πολύ καλός μια και δεν έχει αλλάξει κάτι σε σχέση με την τετράθυρη έκδοση του μοντέλου, κάτι που δεν πρέπει να ισχύει όμως για τον «αέρα» πάνω από τα κεφάλια.

    Από την Ares Modena δεν υπάρχει δημοσιευμένη πληροφορία που να αφορά στο κόστος της μεταμόρφωσης, κρατώντας την πληροφορία για κάθε ενδιαφερόμενο και τις συγκεκριμένες απαιτήσεις. Θα είχε ενδιαφέρον πάντως να βλέπαμε πόσες από τις 7.300 Mulsanne που έχουν κατασκευαστεί, θα καταλήξουν στα έμπειρα χέρια των τεχνιτών της Ares Design.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Μία εκκεντρική Bentley Continental Convertible GTC
    Μία εκκεντρική Bentley Continental Convertible GTC

    Η εταιρεία βελτιώσεων Mansory δημιουργεί μία άκρως ιδιαίτερη Bentley Continental Convertible GTC.

    Το πρώτο στοιχείο που προκαλεί εντύπωση στην συγκεκριμένη Bentley Continental Convertible GTC είναι φυσικά η έντονη διχρωμία στο αμάξωμά της, η οποία δεν είναι με την «κλασική» τεχνοτροπία που έχουμε συνηθίσει σε ένα αυτοκίνητο.

    Οι άνθρωποι της Mansory έβαψαν το αυτοκίνητο σε μαύρο χρώμα στο δεξί μέρος του, αφήνοντας τη μεγαλύτερη επιφάνειά του στην κίτρινη, έντονη απόχρωση. Με αυτόν τον τρόπο εφάρμοσαν μια ιδέα που είχαν και αφορά στον χρωματισμό του σώματος μίας μέλισσας.

    Στο εσωτερικό τής Bentley εφάρμοσαν την ίδια πρακτική, καθώς η δερμάτινη επένδυση βασίζεται στην εν λόγω αντίθεση. Η ιδιαιτερότητα σε αυτό είναι το ότι τα καθίσματα τόσο του οδηγού όσο και του συνεπιβάτη που κάθεται πίσω από αυτόν είναι κίτρινα, ενώ του συνοδηγού και του αντίστοιχου συνεπιβάτη μαύρα.

    Η Mansory Vitesse Continental Convertible GTC είναι ένα μοναδικό όχημα το οποίο δημιουργήθηκε για έναν συγκεκριμένο πελάτη του γερμανικού οίκου βελτιώσεων. Για τον λόγο αυτόν υπάρχει και η αντίστοιχη πλακέτα στη βάση της κονσόλας.

    Έπειτα από την επέμβαση των μηχανικών της εταιρείας, ο V8 twin turbo κινητήρας των 4,0 λίτρων αποδίδει μέγιστη ισχύ 750 ίππους και ροπή 1.020 Nm. Η επιτάχυνσή της από τα 0-100 χλμ./ώρα είναι 3,3 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 332 χλμ./ώρα.


    Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, στην «απλή» της έκδοση, η Bentley Continental GT Convertible αποδίδει ισχύ 549 ίππους και ροπή 770 Nm. Οι επιδόσεις της είναι 0-100 χλμ./ώρα σε 4,1 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητά της φτάνει τα 318 χλμ./ώρα.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Νέες εκδόσεις για την Bentley Bentayga
    Νέες εκδόσεις για την Bentley Bentayga

    Η Bentley πρόσθεσε στη γκάμα της πολυτελούς υβριδικής Bentayga δύο νέες εκδόσεις, τις Bentayga S Hybrid και Bentayga Azure Hybrid.

    Οι νέες εκδόσεις μπορεί να έχουν διαφορετικό προσανατολισμό, ωστόσο διαθέτουν την ίδια εξαιρετική προσοχή στη λεπτομέρεια και αυξάνουν στο 50% το ποσοστό των μοντέλων Bentley που είναι διαθέσιμα και με υβριδικό σύστημα κίνησης.

    Ο V6 κινητήρας βενζίνης της Bentayga Hybrid, ο ηλεκτροκινητήρας και η νέα μπαταρία των 18,0 kWh προσφέρουν αθόρυβη και μηδενικών εκπομπών ηλεκτρική λειτουργία, καθώς και εξαιρετικές επιδόσεις.

    Η σπορ σχεδίαση της Bentayga S Hybrid βάζει σε πειρασμό τους κατόχους της να εκμεταλλευτούν πλήρως τις δυνατότητες της συνδυαστικής ισχύος των 462 ίππων. Αντίθετα, για τους πελάτες που δίνουν προτεραιότητα στην ευεξία, η Bentayga Azure Hybrid προσφέρει απόλυτη ηρεμία και γαλήνη στις καθημερινές τους μετακινήσεις.

    Αμφότερες είναι ικανές να διανύσουν περισσότερα από 43 χλμ. σε ηλεκτρική λειτουργία, ενώ την ίδια στιγμή παρέχουν αβίαστα εξαιρετικές επιδόσεις.

    Με συνδυαστική ισχύ 462 ίππων, ο TFSI V6 των 3,0 λίτρων και ο ηλεκτροκινητήρας-γεννήτρια των 100 kW επιταχύνουν την Bentayga S Hybrid από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,3 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 254 χλμ./ώρα. Η αίσθηση της δύναμης επιτείνεται από το υβριδικό σύστημα κίνησης, λόγω της ικανότητας του ηλεκτροκινητήρα να αποδίδει την πλήρη ροπή του από μηδενικές σ.α.λ.

    Όπως και η Bentayga S με τον V8 έτσι και η νέα Bentayga S Hybrid προσφέρει ακόμα πιο συναρπαστική οδήγηση, διαθέτοντας (σε λειτουργία Sport) βελτιωμένο ήχο από τον V6 TFSI, ενισχύοντας το σπορ χαρακτήρα. Κάτι που ισχύει και για τα κατά 15% πιο σκληρά αμορτισέρ και τη δυναμικότερη ρύθμιση του ESC (στο πρόγραμμα Sport), ενώ η σπορ εξάτμιση μεταφέρει στην καμπίνα τον ανάλογο ήχο, η ένταση του οποίου μπορεί να ρυθμιστεί διαφορετικά για τους εμπρός και τους πίσω επιβάτες.

    Οι εκδόσεις Azure της Bentley, πέραν των συναρπαστικών επιδόσεων που προσφέρουν, δίνουν προτεραιότητα στην ευημερία και την άνεση των επιβατών, κάνοντας κάθε ταξίδι μια χαλαρωτική εμπειρία, ανεξαρτήτως απόστασης. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για την Bentayga Azure Hybrid, της οποίας ο οδηγός και οι επιβάτες μπορούν να απολαύσουν την πλήρως απομονωμένη από εξωτερικούς ήχους καμπίνα. Ακόμα και εκτός αστικού περιβάλλοντος, ο συνδυασμός του 3.0 V6 και του ηλεκτροκινητήρα συνεχίζει να προσφέρει μια ήσυχη και εκλεπτυσμένη οδηγική εμπειρία.

    Οι δύο πιο σημαντικοί άξονες που επηρεάζουν την οδηγική χαλάρωση είναι η ποιότητα κύλισης και ο δείκτης NVH, όπου στη γλώσσα της βιομηχανίας του αυτοκινήτου αναλύεται σε Noise, Vibration και Harshness (Θόρυβος, Κραδασμοί και Τραχύτητα).

    Μία έρευνα που παρακολούθησε χιλιάδες ανθρώπους για μία περίοδο τεσσάρων ετών, διαπίστωσε ότι όσοι εκτίθενται σε κυκλοφοριακό θόρυβο άνω των 70 ντεσιμπέλ (db) διατρέχουν 65% μεγαλύτερο κίνδυνο κατάθλιψης. Παίρνοντας ως παράδειγμα την Bentayga EWB οι μετρήσεις απέδειξαν ότι είναι πιο αθόρυβη στο εσωτερικό της από τους ανταγωνιστές της από 4% έως 26%, ανάλογα με τη συχνότητα του θορύβου και τη θέση του επιβάτη στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Η δευτερεύουσα ποιότητα κύλισης είναι μια άλλη βασική μεταβλητή που επηρεάζει την ευεξία εντός του οχήματος.

    Όσο πιο ομαλή είναι η διαδρομή τόσο πιο ήρεμο γίνεται το ταξίδι. Σε ταχύτητες βάση των επιτρεπόμενων ορίων και στο κρίσιμο εύρος συχνοτήτων από 5 Hz έως 20 Hz, η Bentayga EWB προσφέρει στην οδήγησή της έως και 27% χαμηλότερους κραδασμούς συγκριτικά με τους ανταγωνιστές της.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Εντυπωσιακές οι νέες Bentley Continental GT/GTC S
    Εντυπωσιακές οι νέες Bentley Continental GT/GTC S

    Οι νέες εκδόσεις της Bentley Continental GT και GTC εστιάζουν στην οδηγική απόλαυση, έχοντας μία δυναμικότερη εμφάνιση χάρη και πλουσιότερο επίπεδο εξοπλισμού.

    Η Bentley προσθέτει ακόμα περισσότερο σπορ χαρακτήρα στην οικογένεια της Continental GT με την παρουσίαση της νέας έκδοσης «S» που εστιάζει στις υψηλές επιδόσεις και την εντυπωσιακή εμφάνιση.

    Μέσα από πολλές βελτιώσεις στην εξωτερική σχεδίαση, τις προδιαγραφές του εσωτερικού και τα δυναμικά συστήματα, η νέα Continental GT S προσαρμόζει τη συνταγή grandtouring της Bentley στην οδηγική απόλαυση.


    Με την άφιξη των Continental GT και GTC S, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν έναν ακόμα πιο σπορ χαρακτήρα με τον V8 κινητήρα των 4,0 λίτρων να αποδίδει 550 ίππους και 770 Nm, με την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,0 δευτερόλεπτα. Για τις GT και GTC S, ο κινητήρας αναβαθμίζεται με την τοποθέτηση, ως μέρος του στάνταρ εξοπλισμού, σπορ εξάτμισης που ενισχύει την ηχητική απόχρωσή του.


    Δεν λείπει επίσης το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα ενεργών αντιστρεπτικών (Bentley Dynamic Ride), οι οποίες με την βοήθεια ηλεκτροκινητήρων αντισταθμίζουν τις κάθετες δυνάμεις που παράγονται στις στροφές και ελαχιστοποιούν τις κλίσεις του αμαξώματος. Παράλληλα βελτιώνουν την άνεση στις υψηλές ταχύτητες, ανεξαρτητοποιώντας την απόσβεση στους αριστερούς τροχούς από αυτή στους δεξιούς.


    Η μαύρη γυαλιστερή γρίλια της μάσκας, τα διακοσμητικά στοιχεία σε ίδια απόχρωση αλλά και το χαρακτηριστικό σήμα S στα εμπρός φτερά, χαρίζουν στην συγκεκριμένη έκδοση ένα άμεσο και επιβλητικό οπτικό αντίκτυπο. Οι προβολείς και τα πίσω φώτα έχουν μια σκουρόχρωμη απόχρωση, ενώ όλες οι εξωτερικές διακοσμητικές επιφάνειες έχουν γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα και μόνο το φτερωτό σήμα και η επιγραφή της Bentley διατηρούν την κλασσική απόχρωση χρωμίου.


    Ως αποτέλεσμα των παραπάνω οι GT και GTC S έχουν ένα πιο δυναμικό ύφος, ανεξάρτητα από την εξωτερική απόχρωση που θα επιλεχθεί από την απεριόριστη γκάμα των διαθέσιμων χρωματικών επιλογών, ενώ δεν λείπουν οι νέοι τροχοί 22”, με πέντε ακτίνες σε σχήματα “Υ” και το φινίρισμα σε γυαλιστερή μαύρη satin απόχρωση.

    Σε συνέχεια της δυναμικής εξωτερικής σχεδίασης το εσωτερικό έχει εντυπωσιακό χαρακτήρα που δηλώνει την εστίαση στις επιδόσεις, με διχρωμία η οποία είναι αποκλειστική για τα μοντέλα S. Οι επιβάτες απολαμβάνουν την αίσθηση του υφάσματος μικροϊνών Dinamica που μοιάζει με δέρμα σουέτ και αποδεικνύεται ιδανικό για το τιμόνι, τον επιλογέα ταχυτήτων και τα καθίσματα.

    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ